Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

funkcje sieciowe Najnowsze wiadomości i informacje

Tryb fotograficzny w Metro Exodus, trofea w Resident Evil 2 Remake i inne wieści

AlexB, 8 stycznia 2019, 16:00

Dziś piszemy o trybie fotograficznym w Metro Exodus, liście trofeów, które będzie można zdobyć, grając w remake Resident Evil 2 na PlayStation 4, wersji beta aktualizacji z funkcjami sieciowymi do X4: Foundations oraz o nowym opowiadaniu z uniwersum Overwatch. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Ubisoft chce multiplayera w cyklu Assassin’s Creed. Seria nie porzuci swoich korzeni

Aquma, 2 października 2018, 12:21

Dyrektor kreatywny Ubisoftu chce, by w przyszłych grach z serii pojawiły się tryby multiplayer. Technologia firmy ma być usprawniona w taki sposób, by jak najlepiej wspierać zaawansowane funkcje sieciowe. Francuski wydawca jest zadowolony z kierunku obranego przez serię.

Rockstar zapowiada Red Dead Online

Entelarmer, 19 września 2018, 21:40

Firma Rockstar zapowiedziała Red Dead Online - moduł sieciowy dla nadchodzącego Red Dead Redemption 2. Będzie on działał na podobnej zasadzie co Grand Theft Auto Online, ale nie zostanie udostępniony na premierę gry.

Wszystkie szczegóły dotyczące płatnej usługi online Nintendo Switch

Ender, 14 września 2018, 19:25

Po półtora roku darmowego dostępu do zabawy w sieci właściciele konsoli Nintendo Switch będą zmuszeni otworzyć portfele. 19 września startuje bowiem płatna usługa online. Poznaliśmy właśnie kolejne dotyczące jej szczegóły, w tym listę darmowych gier z konsoli NES udostępnionych w ramach miesięcznego abonamentu.

Nintendo za kilka dni wprowadzi płatną usługę online

Entelarmer, 12 września 2018, 19:58

Firma Nintendo ujawniła datę premiery Nintendo Switch Online. Płatna usługa sieciowa dla konsoli japońskiego koncernu zadebiutuje w Europie 19 września. Więcej informacji na jej temat poznamy jutro w nocy, podczas kolejnej prezentacji Nintendo Direct.

Death Stranding nakłoni graczy do współpracy

Riddick, 25 maja 2018, 12:03

Mads Mikkelsen, aktor wcielający się w jedną z postaci w Death Stranding, zdradził, że produkcja wymagać będzie współpracy między graczami. Nie wiemy jeszcze, w jaki sposób ma to wyglądać, ale Mikkelsen jest zachwycony tym rozwiązaniem.

Nintendo Switch Online – znamy detale i ceny

Aquma, 8 maja 2018, 13:29

Nintendo podzieliło się ze światem konkretnymi informacjami na temat Nintendo Switch Online – płatnej subskrypcji dla posiadaczy Nintendo Switch, która ma stanowić odpowiednik znanych z innych platform PlayStation Plus oraz Xbox Live Gold.

Eidos Montréal skupi się na elementach sieciowych w przyszłych grach

Meehow, 16 grudnia 2017, 13:25

W specjalnym oświadczeniu studio Eidos Montreal, twórcy m.in. najnowszych odsłon serii Deus Ex, zapowiedziało położenie nacisku na aspekty sieciowe w swoich nadchodzących grach.

Wieści ze świata (Steam, Civilization VI, Respawn Entertainment, Figment, Śródziemie: Cień Wojny) 6/12/2017

Movis, 6 grudnia 2017, 14:36

Dziś piszemy o promocji na Steam z okazji 100. rocznicy niepodległości Finlandii, Korei w Civilization VI: Rise and Fall, oficjalnym zakupie Respawn Entertainment przez Electronic Arts, demie przygodówki Figment i arenach online w Śródziemie: Cień Wojny. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Call of Juarez: The Cartel i 19 innych gier Ubisoftu straciło funkcje sieciowe

Adrian Werner, 12 listopada 2017, 12:57

Firma Ubisoft wyłączyła komponenty sieciowe w dwudziestu starszych produkcjach. Wśród nich znalazły się m.in. Call of Juarez: The Cartel i Tom Clancy’s HAWX II na PC, a także konsolowe wersje I Am Alive i Prince of Persia: Forgotten Sands.

Wieści ze świata (Śródziemie: Cień Wojny, Xbox One, Surf World Series, Ni no Kuni II) 8/8/2017

Movis, 8 sierpnia 2017, 12:40

Dziś piszemy o trybie Podboju Online w grze Śródziemie: Cień Wojny, obecności Ubisoftu na targach gamescom 2017, testach nowego interfejsu konsoli Xbox One, dacie premiery i demie Surf World Series oraz edycjach kolekcjonerskich Ni no Kuni II: Revenant Kingdom. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Nintendo Switch – za multiplayer zapłacimy dopiero w 2018 roku

Movis, 2 czerwca 2017, 08:41

Firma Nintendo opóźniła finalną wersję systemu subskrypcji Nintendo Switch Online do 2018 roku. Pojawiło się tez parę szczegółów na temat pakietu, w tym cena oraz warunki dostępu do klasycznych gier firmy dla subskrybentów.

Nier: Automata – pecetowa wersja opóźniona, system online i DLC

Ender, 20 lutego 2017, 20:14

W trakcie oficjalnego przedpremierowego streamu Nier: Automata, deweloperzy zapowiedzieli, że pecetowy debiut gry zostanie nieco opóźniony względem wersji konsolowej. Twórcy przedstawili także pierwsze informacje na temat sytemu online w grze oraz plany dotyczące DLC.

Nintendo Switch - nowe przecieki na temat specyfikacji i funkcji konsoli

Entelarmer, 14 lutego 2017, 13:41

W sieci pojawiły się kolejne pogłoski na temat konsoli Nintendo Switch. Tym razem otrzymaliśmy wgląd w dokumenty dla deweloperów, które zdradzają m.in. specyfikację platformy oraz garść informacji na temat funkcji sieciowych.

Nintendo Switch – funkcjonalność sieciowa

Movis, 13 stycznia 2017, 05:30

Konsola Nintendo Switch oprze swoje funkcje sieciowe na aplikacji mobilnej i będzie wymagała opłacania abonamentu do korzystania z nich (od jesieni). Urządzenie nie będzie też zablokowane w poszczególnych regionach.

Watch Dogs 2 – funkcje sieciowe zaprezentowane na nowym zwiastunie

Draug, 17 sierpnia 2016, 13:49

Przy okazji targów gamescom 2016 Ubisoft wypuścił nowy zwiastun Watch Dogs 2, na którym zaprezentowano funkcje sieciowe (swoisty multiplayer) w tej grze – kooperacyjne misje i różne aktywności PvP.

Hitman i wyzwania sieciowe – znamy szczegóły komponentu online

Hed, 22 lutego 2016, 12:25

Hitman od studia IO Interactive będzie posiadał ciekawy system wyzwań online, który pozwoli zapolować na „nieuchwytne cele”, a także zaszaleć w trybie eskalacji. Szczegóły tego elementu rozgrywki zostały podane na forum Steama.

Mamy świeże informacje o Heroes VII – brak usługi Conflux, nowe screeny i film z rozgrywki

Jakub Mirowski, 30 marca 2015, 18:15

Podczas pokazu Might & Magic: Heroes VII w Paryżu Erwan Le Breton, szef marki Might & Magic w Ubisofcie, zdradził nam, że gra nie będzie posiadała usługi Conflux, która w szóstej części sprawiała wielu graczom spore problemy.