Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

funkcje sieciowe - newsy i ciekawostki

Jeśli masz kabel telewizyjny, możesz przekształcić go w szybką sieć Ethernet
Jeśli masz kabel telewizyjny, możesz przekształcić go w szybką sieć Ethernet

Arkadiusz Strzała, 11 września 2023, 13:07

Istnieją urządzenia, które pozwalają na przesyłanie sygnału sieci komputerowej po przewodach koncentrycznych domowej sieci telewizyjnej. Jeśli takową posiadasz, możesz wykorzystać jej okablowanie.

Valve wysłuchało graczy, ta funkcja wkrótce trafi na Steama
Valve wysłuchało graczy, ta funkcja wkrótce trafi na Steama

Jakub Błażewicz, 28 kwietnia 2023, 10:33

Valve kontynuuje usprawnianie Steama. Osoby testujące wersję beta platformy mogą teraz sprawdzić m.in. nową nakładkę oraz funkcję dodawania notatek do gier.

The Quarry otrzymało sieciowy coop, tłumaczymy na jakiej zasadzie działa
The Quarry otrzymało sieciowy coop, tłumaczymy na jakiej zasadzie działa

Jakub Błażewicz, 8 lipca 2022, 14:43

Studio Supermassive Games wreszcie pozwoliło graczom The Quarry bawić się ze znajomymi nie tylko w trybie „kanapowym”.

Internet kwantowy coraz bliżej; powstała pierwsza sieć wielowęzłowa
Internet kwantowy coraz bliżej; powstała pierwsza sieć wielowęzłowa

Arkadiusz Strzała, 25 kwietnia 2021, 10:35

Nad Internetem kwantowym pracuje wielu naukowców z całego świata. Poczyniono kolejny krok ku jego realizacji. Grupa uczonych podłączyła trzy węzły kwantowe w sieć.

Steam otrzyma nową funkcję - Remote Play Together
Steam otrzyma nową funkcję - Remote Play Together

Bartosz Świątek, 10 października 2019, 11:19

Steam otrzyma niedługo funkcję Remote Play Together, która pozwoli wspólnie grać po sieci w tytuły, które posiadają wyłącznie lokalny tryb multiplayer. Testy nowego systemu rozpoczną się jeszcze w październiku.

Death Stranding - Hideo Kojima o wpływie na życie i śmierć NPC oraz motywie połączeń
Death Stranding - Hideo Kojima o wpływie na życie i śmierć NPC oraz motywie połączeń

Miłosz Szubert, 7 października 2019, 12:10

W czasie swojej wizyty w Moskwie Hideo Kojima opowiedział nieco o swoim najnowszym dziele, czyli Death Stranding. Powiedział on kilka słów na temat celu zabawy, trybu multiplayer oraz tego, w jaki sposób nasze akcje będą wpływały na postacie niezależne.

Kolejne informacje o Death Stranding. Nowa gra Kojimy będzie MMO?
Kolejne informacje o Death Stranding. Nowa gra Kojimy będzie MMO?

Konrad Serafiński, 28 kwietnia 2019, 09:45

Hideo Kojima pojawił się na scenie Tribeca Film Festival i podzielił się kilkoma spostrzeżeniami na temat Death Stranding. Enigmatyczne wypowiedzi nie zdradzają wielu szczegółów, natomiast można przypuszczać, że nowa produkcja będzie grą MMO.

Tryb fotograficzny w Metro Exodus, trofea w Resident Evil 2 Remake i inne wieści
Tryb fotograficzny w Metro Exodus, trofea w Resident Evil 2 Remake i inne wieści

Miłosz Szubert, 8 stycznia 2019, 16:00

Dziś piszemy o trybie fotograficznym w Metro Exodus, liście trofeów, które będzie można zdobyć, grając w remake Resident Evil 2 na PlayStation 4, wersji beta aktualizacji z funkcjami sieciowymi do X4: Foundations oraz o nowym opowiadaniu z uniwersum Overwatch. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Ubisoft chce multiplayera w cyklu Assassin’s Creed. Seria nie porzuci swoich korzeni
Ubisoft chce multiplayera w cyklu Assassin’s Creed. Seria nie porzuci swoich korzeni

Bartosz Świątek, 2 października 2018, 12:21

Dyrektor kreatywny Ubisoftu chce, by w przyszłych grach z serii pojawiły się tryby multiplayer. Technologia firmy ma być usprawniona w taki sposób, by jak najlepiej wspierać zaawansowane funkcje sieciowe. Francuski wydawca jest zadowolony z kierunku obranego przez serię.

Rockstar zapowiada Red Dead Online
Rockstar zapowiada Red Dead Online

Jakub Błażewicz, 19 września 2018, 21:40

Firma Rockstar zapowiedziała Red Dead Online - moduł sieciowy dla nadchodzącego Red Dead Redemption 2. Będzie on działał na podobnej zasadzie co Grand Theft Auto Online, ale nie zostanie udostępniony na premierę gry.

Wszystkie szczegóły dotyczące płatnej usługi online Nintendo Switch
Wszystkie szczegóły dotyczące płatnej usługi online Nintendo Switch

Michał Kułakowski, 14 września 2018, 19:25

Po półtora roku darmowego dostępu do zabawy w sieci właściciele konsoli Nintendo Switch będą zmuszeni otworzyć portfele. 19 września startuje bowiem płatna usługa online. Poznaliśmy właśnie kolejne dotyczące jej szczegóły, w tym listę darmowych gier z konsoli NES udostępnionych w ramach miesięcznego abonamentu.

Nintendo za kilka dni wprowadzi płatną usługę online
Nintendo za kilka dni wprowadzi płatną usługę online

Jakub Błażewicz, 12 września 2018, 19:58

Firma Nintendo ujawniła datę premiery Nintendo Switch Online. Płatna usługa sieciowa dla konsoli japońskiego koncernu zadebiutuje w Europie 19 września. Więcej informacji na jej temat poznamy jutro w nocy, podczas kolejnej prezentacji Nintendo Direct.

Death Stranding nakłoni graczy do współpracy
Death Stranding nakłoni graczy do współpracy

Radosław Kowalczyk, 25 maja 2018, 12:03

Mads Mikkelsen, aktor wcielający się w jedną z postaci w Death Stranding, zdradził, że produkcja wymagać będzie współpracy między graczami. Nie wiemy jeszcze, w jaki sposób ma to wyglądać, ale Mikkelsen jest zachwycony tym rozwiązaniem.

Nintendo Switch Online – znamy detale i ceny
Nintendo Switch Online – znamy detale i ceny

Bartosz Świątek, 8 maja 2018, 13:29

Nintendo podzieliło się ze światem konkretnymi informacjami na temat Nintendo Switch Online – płatnej subskrypcji dla posiadaczy Nintendo Switch, która ma stanowić odpowiednik znanych z innych platform PlayStation Plus oraz Xbox Live Gold.

Eidos Montréal skupi się na elementach sieciowych w przyszłych grach
Eidos Montréal skupi się na elementach sieciowych w przyszłych grach

Michał Jodłowski, 16 grudnia 2017, 13:25

W specjalnym oświadczeniu studio Eidos Montreal, twórcy m.in. najnowszych odsłon serii Deus Ex, zapowiedziało położenie nacisku na aspekty sieciowe w swoich nadchodzących grach.

Wieści ze świata (Steam, Civilization VI, Respawn Entertainment, Figment, Śródziemie: Cień Wojny) 6/12/2017
Wieści ze świata (Steam, Civilization VI, Respawn Entertainment, Figment, Śródziemie: Cień Wojny) 6/12/2017

Krzysztof Sobiepan, 6 grudnia 2017, 14:36

Dziś piszemy o promocji na Steam z okazji 100. rocznicy niepodległości Finlandii, Korei w Civilization VI: Rise and Fall, oficjalnym zakupie Respawn Entertainment przez Electronic Arts, demie przygodówki Figment i arenach online w Śródziemie: Cień Wojny. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Call of Juarez: The Cartel i 19 innych gier Ubisoftu straciło funkcje sieciowe
Call of Juarez: The Cartel i 19 innych gier Ubisoftu straciło funkcje sieciowe

Adrian Werner, 12 listopada 2017, 12:57

Firma Ubisoft wyłączyła komponenty sieciowe w dwudziestu starszych produkcjach. Wśród nich znalazły się m.in. Call of Juarez: The Cartel i Tom Clancy’s HAWX II na PC, a także konsolowe wersje I Am Alive i Prince of Persia: Forgotten Sands.

Wieści ze świata (Śródziemie: Cień Wojny, Xbox One, Surf World Series, Ni no Kuni II) 8/8/2017
Wieści ze świata (Śródziemie: Cień Wojny, Xbox One, Surf World Series, Ni no Kuni II) 8/8/2017

Krzysztof Sobiepan, 8 sierpnia 2017, 12:40

Dziś piszemy o trybie Podboju Online w grze Śródziemie: Cień Wojny, obecności Ubisoftu na targach gamescom 2017, testach nowego interfejsu konsoli Xbox One, dacie premiery i demie Surf World Series oraz edycjach kolekcjonerskich Ni no Kuni II: Revenant Kingdom. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Nintendo Switch – za multiplayer zapłacimy dopiero w 2018 roku
Nintendo Switch – za multiplayer zapłacimy dopiero w 2018 roku

Krzysztof Sobiepan, 2 czerwca 2017, 08:41

Firma Nintendo opóźniła finalną wersję systemu subskrypcji Nintendo Switch Online do 2018 roku. Pojawiło się tez parę szczegółów na temat pakietu, w tym cena oraz warunki dostępu do klasycznych gier firmy dla subskrybentów.

Nier: Automata – pecetowa wersja opóźniona, system online i DLC
Nier: Automata – pecetowa wersja opóźniona, system online i DLC

Michał Kułakowski, 20 lutego 2017, 20:14

W trakcie oficjalnego przedpremierowego streamu Nier: Automata, deweloperzy zapowiedzieli, że pecetowy debiut gry zostanie nieco opóźniony względem wersji konsolowej. Twórcy przedstawili także pierwsze informacje na temat sytemu online w grze oraz plany dotyczące DLC.

Nintendo Switch - nowe przecieki na temat specyfikacji i funkcji konsoli
Nintendo Switch - nowe przecieki na temat specyfikacji i funkcji konsoli

Jakub Błażewicz, 14 lutego 2017, 13:41

W sieci pojawiły się kolejne pogłoski na temat konsoli Nintendo Switch. Tym razem otrzymaliśmy wgląd w dokumenty dla deweloperów, które zdradzają m.in. specyfikację platformy oraz garść informacji na temat funkcji sieciowych.

Nintendo Switch – funkcjonalność sieciowa
Nintendo Switch – funkcjonalność sieciowa

Krzysztof Sobiepan, 13 stycznia 2017, 05:30

Konsola Nintendo Switch oprze swoje funkcje sieciowe na aplikacji mobilnej i będzie wymagała opłacania abonamentu do korzystania z nich (od jesieni). Urządzenie nie będzie też zablokowane w poszczególnych regionach.

Watch Dogs 2 – funkcje sieciowe zaprezentowane na nowym zwiastunie
Watch Dogs 2 – funkcje sieciowe zaprezentowane na nowym zwiastunie

Krzysztof Mysiak, 17 sierpnia 2016, 13:49

Przy okazji targów gamescom 2016 Ubisoft wypuścił nowy zwiastun Watch Dogs 2, na którym zaprezentowano funkcje sieciowe (swoisty multiplayer) w tej grze – kooperacyjne misje i różne aktywności PvP.

Hitman i wyzwania sieciowe – znamy szczegóły komponentu online
Hitman i wyzwania sieciowe – znamy szczegóły komponentu online

Szymon Liebert, 22 lutego 2016, 12:25

Hitman od studia IO Interactive będzie posiadał ciekawy system wyzwań online, który pozwoli zapolować na „nieuchwytne cele”, a także zaszaleć w trybie eskalacji. Szczegóły tego elementu rozgrywki zostały podane na forum Steama.

Mamy świeże informacje o Heroes VII – brak usługi Conflux, nowe screeny i film z rozgrywki
Mamy świeże informacje o Heroes VII – brak usługi Conflux, nowe screeny i film z rozgrywki

Jakub Mirowski, 30 marca 2015, 18:15

Podczas pokazu Might & Magic: Heroes VII w Paryżu Erwan Le Breton, szef marki Might & Magic w Ubisofcie, zdradził nam, że gra nie będzie posiadała usługi Conflux, która w szóstej części sprawiała wielu graczom spore problemy.