Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Take 2 Interactive Najnowsze wiadomości i informacje

Producent programów dla oszustów w GTA V skazany przez sąd

Ender, 18 sierpnia 2018, 14:56

Amerykański sąd wydał wyrok w sprawie producenta programów dla oszustów do GTA V, zakazując mu dalszej sprzedaży swoich produktów. Skazany został pozwany przez wydawcę gry, firmę Take-Two Interactive, która szacuje swoje straty na sumę pół miliona dolarów.

GTA 5 zbliża się do 100 milionów kopii – wyniki finansowe Take-Two

Movis, 3 sierpnia 2018, 14:47

Firma wydawnicza Take-Two podzieliła się wynikami finansowymi za 1 kwartał 2019 roku fiskalnego. Zaskoczeń jest niewiele, ale swoje wyniki ciągle poprawiają GTA V, GTA Online i NBA 2K18. Mimo ogólnego spadku przychodów w siłę rośnie dystrybucja cyfrowa, która zapewniła aż 81% przychodu firmy.

Prezes Take-Two: Red Dead Redemption 2 raczej nie powtórzy sukcesu GTA V

AlexB, 3 lipca 2018, 10:55

Strauss Zelnick, prezes firmy Take-Two, nie wierzy, by sprzedaż Red Dead Redemption II mogła się chociażby zbliżyć do poziomu Grand Theft Auto V. Kowbojska przygoda zadebiutuje na PlayStation 4 oraz Xboksie One 26 października.

Prezes Take-Two Interactive broni gier single player

Aquma, 20 czerwca 2018, 09:47

W rozmowie z serwisem GamesBeat prezes Take-Two Interactive – Strauss Zelnick – stanął w obronie kampanii dla pojedynczego gracza. Jego zdaniem nie ma podstaw, by twierdzić, że gry single player umierają.

Prezes Take-Two: pecety stały się bardzo ważną częścią tego, co robimy

Aquma, 17 maja 2018, 12:36

Strauss Zelnick – prezes firmy Take-Two Interactive – podkreśla znaczenie pecetów dla jego firmy i branży jako takiej. Jego zdaniem zbliżamy się do momentu, w którym platformy przestaną mieć znaczenie.

GTA V rozeszło się w 95 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 17 maja 2018, 09:46

Firma Take-Two Interactive ogłosiła, że Grand Theft Auto V rozeszło się w ponad 95 mln egzemplarzy. Co więcej, pierwszy kwartał tego roku był najlepszym w historii GTA Online.

90 milionów egzemplarzy GTA V w sklepach; mikrotransakcje żyłą złota Take-Two Interactive

Jakub Mirowski, 8 lutego 2018, 09:34

Firma Take-Two Interactive podzieliła się informacjami na temat zarobków w trzecim kwartale roku fiskalnego 2018. Za niemal jedną trzecią jej przychodów odpowiadają mikrotransakcje, w większości pochodzące z GTA Online. Sukces odniosły też sportowe gry WWE 2K18 i NBA 2K18.

Według Rockstara ubiegły rok był najlepszym w historii GTA Online

Ender, 13 stycznia 2018, 11:40

Ubiegły rok okazał się najlepszym w historii GTA Online - wciąż rozwijanego modułem zabawy wieloosobowej przebojowej gry Grand Theft Auto V. Rockstar pochwalił zaangażowanie fanów i potwierdził, że w grudniu do tytułu zalogowała się rekordowa liczba graczy.

Nowa gra studia Obsidian Entertainment bez mikropłatności

Góral, 17 grudnia 2017, 08:24

Studio Obsidian Entertainment nawiązało niedawno współpracę z labelem Private Division, należącym do koncernu Take-Two Interactive. Wśród fanów dewelopera pojawiły się obawy o obecność mikrotransakcji w nowej grze, do których twórcy postanowili się ustosunkować.

Obsidian Entertainment wyda nową grę RPG z Take-Two Interactive w ramach marki Private Division

Vergil, 14 grudnia 2017, 18:10

Take-Two Interactive startuje z nową marką, pod której szyldem pomoże niezależnym deweloperom w wydawaniu ich dzieł. Wśród zespołów, jakie zdecydowały się na współpracę z Private Division, znalazło się studio Obsidian Entertainment, pracujące nad niezapowiedzianym jeszcze RPG. Inicjatywa obejmie też gry Ancestors: The Humankind Odyssey, Project Wight i Kerbal Space Program: Enhanced Edition.

Take-Two nie uważa lootboksów za hazard

godrikus, 30 listopada 2017, 12:55

Sagi o lootboksach, mikrotransakcjach i złych korporacjach ciąg dalszy. Tym razem głos zabrała firma Take-Two, wydawca m.in. serii Grand Theft Auto. Gracze nie będą zadowoleni – prezydent giganta branży, Karl Slatoff, utrzymuje, że płatne skrzynki z zawartością nie są formą hazardu.

Pudełkowe wersje gier znikną w przeciągu dwudziestu lat? Tak uważa prezes Take-Two

Jakub Mirowski, 30 listopada 2017, 10:17

Karl Slatoff, prezes firmy Take-Two Interactive, stwierdził, że postępująca cyfryzacja branży doprowadzi w ciągu najwyżej dwudziestu lat do sytuacji, w której pudełkowe wersje gier wideo będą już przeszłością.

Szef Take-Two o przyszłości firmy – online, mikrotransakcje i gry jako usługi

UNIX, 8 listopada 2017, 13:43

Take-Two, jeden z największych wydawców gier na świecie, ukierunkowuje swoją politykę wydawniczą na mikrotransakcje i stałe opłaty w grach. Poinformował o tym szef firmy Strauss Zelnick na konferencji z inwestorami podsumowującej ostatni kwartał finansowy.

Grand Theft Auto V najlepiej sprzedającą się grą w historii USA

Góral, 8 listopada 2017, 10:13

Firma Take-Two Interactive poinformowała, że Grand Theft Auto V zostało wysłane do sklepów w liczbie 85 milionów egzemplarzy. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że mikrotransakcje w GTA Online i innych grach odpowiadają za niemal połowę przychodów koncernu.

NBA 2K17 - do sklepów wysłano 8,5 miliona egzemplarzy

Góral, 3 sierpnia 2017, 10:55

Firma Take-Two Interactive Software pochwaliła się, że NBA 2K17 to najlepiej sprzedająca się gra sportowa w historii wydawcy. Od września 2016 roku do sklepów wysłano 8,5 miliona egzemplarzy.

Grand Theft Auto Online zalicza najlepszy kwartał jak dotąd

luckie, 3 sierpnia 2017, 10:19

Take-Two czerpie coraz większe zyski z Grand Theft Auto Online. Mimo mijających lat popularność tytułu nie tylko nie słabnie, ale wręcz bije rekordy.

GTA V najlepiej sprzedającą się grą na nośnikach fizycznych w UK w pierwszej połowie 2017 roku

AlexB, 27 lipca 2017, 11:25

Entertainment Retailers Association opublikowało listę najlepiej sprzedających się dzieł kultury w Wielkiej Brytanii. Prócz filmów i muzyki znalazły się na niej również gry wideo. W tej kategorii (dane dotyczą tylko wersji fizycznych) najwyżej uplasowało się GTA V.

GTA VI w produkcji - aktor zdradza, że trwają już nagrania sesji motion capture

Góral, 27 lipca 2017, 10:06

Aktor Tim Neff umieścił w swoim internetowym CV informację, że uczestniczył w sesjach motion capture do gier Red Dead Redemption 2 i... Grand Theft Auto VI.

"Duża gra od 2K" w planach wydawniczych na 2018 rok. Nadchodzi Borderlands 3?

Jakub Mirowski, 25 lipca 2017, 09:39

Prezes Take-Two Interactive, Strauss Zelnick, zapowiedział, że na przyszły rok jego firma planuje wydanie dwóch wysokobudżetowych hitów. Pierwszym ma być Red Dead Redemption 2, a drugim "duży tytuł" od wydawcy 2K Games.

OpenIV znowu dostępne do pobrania - moderzy i Take-Two zakopali topór wojenny

Adrian Werner, 4 lipca 2017, 11:03

Na stronie OpenIV, czyli narzędzia moderskiego do gier studia Rockstar, przywrócono opcję pobrania programu. Kończy to zamieszanie, jakie w czerwcu wybuchło wokół modów do Grand Theft Auto V.

Grand Theft Auto V - Take-Two daje zielone światło modom singleplayer; OpenIV wraca do życia

Góral, 24 czerwca 2017, 10:08

Firma Take-Two Interactive, po rozmowach ze studiem Rockstar Games, postanowiła zaktualizować swoją politykę dotyczącą modyfikacji. Wydawca nie będzie sprawiał problemów autorom projektów singleplayer. Do życia powracają też narzędzia OpenIV, które doczekały się małej łatki, najpewniej eliminującej błąd pozwalający na ingerowanie w multiplayer.

Rockstar wyjaśnia powody ograniczenia wsparcia dla modów w GTA V

Maiman, 16 czerwca 2017, 08:50

„Open IV pozwala na tworzenie modyfikacji, które negatywnie oddziałują na przyjemność płynącą z rozgrywki w GTA Online” – brzmi fragment oficjalnego oświadczenia Rockstar Games. Studio broni w ten sposób decyzji Take-Two Interactive dotyczącej „delegalizacji” popularnego narzędzia modderskiego – Open IV. Postanowienie zbiera już pierwsze żniwa.

Take-Two przeciwko modowaniu GTA – narzędzie OpenIV zostaje wycofane

luckie, 15 czerwca 2017, 10:36

OpenIV, bardzo popularne narzędzie do modowania GTA IV i GTA V, zostało wycofane. Jego twórcy otrzymali od firmy Take-Two Interactive list nakazujący zaprzestanie działalności.

Kerbal Space Program przejęte przez Take-Two Interactive

Adrian Werner, 31 maja 2017, 15:59

Przebojowe Kerbal Space Program zmieniło właściciela. Prawa do gry i całej marki przejęła firma Take-Two Interactive. Odpowiedzialni za stworzenie tego projektu ludzie ze studia Squad wciąż będą jednak pracowali nad jego rozwojem.

Kosmiczne wyniki sprzedaży Grand Theft Auto V

Vergil, 23 maja 2017, 16:59

Sprzedaż Grand Theft Auto V zdaje się nie zwalniać, bijąc kolejne rekordy. Firma Take-Two Interactive poinformowała, że tytuł trafił w ręce ponad osiemdziesięciu milionów graczy z całego świata.

Modyfikacja Red Dead Redemption V została porzucona

Góral, 23 kwietnia 2017, 09:34

Kilka dni temu w sieci zrobiło się głośno na temat modyfikacji Red Dead Redemption V do gry Grand Theft Auto V, która miała przenieść mapę z RDR na PC-ty. Niestety firma Take-Two Interactive zakazała dalszego rozwoju projektu.

GTA V, WWE 2K17, NBA 2K17 i Civilization VI największymi hitami Take-Two Interactive (raport finansowy)

Góral, 8 lutego 2017, 14:51

Koncern Take-Two Interactive w trzecim kwartale roku podatkowego 2017 (okres od 1 października do końca grudnia 2016 roku) zanotował 476,5 miliona dolarów przychodu i 29,8 miliona dolarów straty. Jest to rezultat lepszy niż rok wcześniej, a wpłynęły na niego takie hity jak GTA V, WWE 2K17, NBA 2K17 i Sid Meier’s Civilization VI.

Grand Theft Auto V rozeszło się w 75 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 8 lutego 2017, 10:55

Studio Rockstar i firma Take-Two Interactive mają powody do zadowolenia. Grand Theft Auto V rozeszło się już w ponad 75 milionach egzemplarzy, a tempo sprzedaży gry w zeszłym roku było większe niż w 2015 r.

Civilization VI sprzedane w 1,5 miliona egzemplarzy

AlexB, 8 lutego 2017, 10:35

Civilization VI najszybciej sprzedającą się odsłoną cyklu. Według ostatniego raportu finansowego opublikowanego przez firmę Take-Two Interactive, w ręce graczy trafiło ponad 1,5 miliona egzemplarzy tytułu. Poinformowano również, że wszystkie gry z serii sprzedały się w 40 milionach sztuk.

Red Dead Redemption sprzedało się w około 15 milionach egzemplarzy

Góral, 8 lutego 2017, 09:35

Poznaliśmy najnowsze wyniki sprzedaży gry Red Dead Redemption. Wydana w 2010 roku na konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 produkcja rozeszła się w około 15 milionach egzemplarzy.

Sprzedaż Mafii III poniżej oczekiwań. Do sklepów trafiło 5 milionów egzemplarzy gry

Jakub Mirowski, 8 lutego 2017, 09:32

Z raportu finansowego firmy Take-Two Interactive wynika, że choć prognozy tuż po premierze zapowiadały komercyjny hit, do końca ubiegłego roku do sklepów trafiło "zaledwie" 5 milionów egzemplarzy gry Mafia III.

Raport Take-Two Interactive - 70 mln egzemplarzy GTA V w sklepach

Góral, 3 listopada 2016, 12:28

Z najnowszego raportu finansowego firmy Take-Two Interactive dowiedzieliśmy się, że gra Grand Theft Auto V została wysłana do sprzedawców w 70 milionach egzemplarzy. Świetnie poradziła sobie także Mafia III i NBA 2K17.

Grand Theft Auto V - 700 mln dolarów przychodu w ostatnim roku

Góral, 5 października 2016, 11:44

Popularność Grand Theft Auto V nie maleje. Według informacji opublikowanych przez Daniela Ahmada z firmy analitycznej Niko Partners, produkcja tylko w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy wygenerowała 700 milionów dolarów przychodu.

Take-Two Interactive - pierwszy kwartał bez szału; Battleborn rozczarowaniem

Yossarian, 5 sierpnia 2016, 10:13

Firma Take-Two Interactive opublikowała raport finansowy za pierwszy kwartał fiskalny 2017 roku. Wyniki są lepsze niż w poprzednim okresie rozliczeniowym – choć Battleborn poradził sobie zdecydowanie poniżej oczekiwań.

Grand Theft Auto V rozeszło się w 65 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 19 maja 2016, 10:50

Firma Take-Two Interactive ogłosiła, że Grand Theft Auto V rozeszło się w ponad 65 mln egzemplarzy. Ponadto wydawca poinformował, że na razie nie ma żadnych planów opracowania remasterów wcześniejszych odsłon cyklu i takowe powstaną dopiero wtedy, gdy studio Rockstar Games uzna, że może zrobić z nimi coś ciekawego.

Nowe projekty Rockstar Games zostaną ujawnione już wkrótce

Adrian Werner, 19 maja 2016, 08:38

Firma Take-Two Interactive ujawniła swoje wyniki finansowe za rok rozliczeniowy 2016. Podczas konferencji wydawca zdradził, że już wkrótce ujawnione zostanie, nad czym pracuje obecnie studio Rockstar Games.

Judas nową grą od Take-Two Interactive?

Adrian Werner, 22 kwietnia 2016, 16:35

Firma Take-Two Interactive zarejestrowała nazwę Judas, czyli Judasz. Zapewne będzie to tytuł niezapowiedzianej jeszcze gry tego wydawcy

Wojna w Rockstarze ujawnia problemy w produkcji Red Dead Redemption i próby uniezależnienia się od Take-Two

Entelarmer, 13 kwietnia 2016, 12:35

Leslie Benzies, były prezes firmy Rockstar North, wystosował pozew przeciwko firmom Take-Two oraz Rockstar w sprawie jego rzekomo dobrowolnego zwolnienia. Jednocześnie w tekście pozwu znalazła się garść interesujących informacji dla fanów twórców serii Grand Theft Auto.

Grand Theft Auto V wygenerowało 3 miliardy dolarów przychodu

Entelarmer, 13 kwietnia 2016, 10:45

Grand Theft Auto V wygenerowało łącznie ok. 3 miliardy dolarów przychodu, z czego pół miliarda przyniósł moduł sieciowy Grand Theft Auto Online. Takie informacje znalazły się w pozwie sądowym przeciwko Rockstar byłego prezesa Rockstar North, Lesliego Benziesa.

Sid Meier's Civilization – 25. urodziny marki i ponad 33 miliony sprzedanych egzemplarzy

shav, 20 lutego 2016, 13:31

Seria Sid Meier's Civilization obchodzi swoje 25. urodziny. Z tej okazji jej twórcy spotkali się na panelu dyskusyjnym podczas DICE Summit 2016, by omówić fenomen tego cyklu.

Dlaczego nie dostaliśmy jeszcze DLC dla pojedynczego gracza do GTA V

Miki, 5 lutego 2016, 11:40

Podczas konferencji telefonicznej, podsumowującej trzeci kwartał roku fiskalnego, dyrektor generalny Take-Two Strauss Zelnick pochwalił się wynikami finansowymi, jakie osiąga firma, między innymi dzięki GTA Online. Moduł zarabia więcej, niż ktokolwiek mógłby się spodziewać. Może to tłumaczyć, dlaczego nie dostaliśmy jeszcze żadnych fabularnych dodatków do gry GTA V.

Raport Take-Two Interactive Software - 60 mln egzemplarzy GTA V w sklepach

Góral, 4 lutego 2016, 09:52

Firma Take-Two Interactive Software opublikowała raport finansowy za trzeci kwartał roku fiskalnego 2016. Dowiedzieliśmy się z niego, że Grand Theft Auto V trafiło do sprzedawców w 60 milionach egzemplarzy, a Mafia III ukaże się w okresie 1 kwietnia - 31 grudnia 2016 roku.

Wieści ze świata (Jurassic World, Star Wars: Episode VIII, GTA V, PlayStation 4, Revolution Software) 10/11/2015

Draug, 10 listopada 2015, 15:13

Dziś piszemy m.in. o anulowanej grze na kanwie Jurassic World, ukończeniu scenariusza do Star Wars: Episode VIII, skasowaniu przez Take-Two dwóch modów do GTA V, nowej przygodówce Charlesa Cecila oraz aktualizacji 3.11 firmware’u PlayStation 4 i wyjątkowym padzie do tej konsoli. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Borderlands Online anulowane. Studio 2K China zamknięte

Arantasar, 7 listopada 2015, 14:01

Gra Borderlands Online, sieciowa odsłona popularnej strzelanki studia Gearbox Software przeznaczona na rynek azjatycki została anulowana. Jednocześnie zamknięto odpowiedzialną za produkcję firmę 2K China. Decyzja ma związek z przewidywanym niskim poziomem zwrotu kosztów procesu deweloperskiego.

Grand Theft Auto Online ma 8 milionów graczy tygodniowo

Draug, 6 listopada 2015, 18:38

Przy okazji publikacji swojego ostatniego raportu finansowego firma Take-Two Interactive zdradziła, że w Grand Theft Auto Online gra co tydzień ok. 8 milionów graczy. To świetny wynik, który plasuje dzieło Rockstar Games w czołówce najpopularniejszych produkcji sieciowych.

Raport finansowy Take-Two Interactive - NBA 2K16 wielkim sukcesem

Góral, 6 listopada 2015, 12:50

W drugim kwartale roku fiskalnego 2016 firma Take-Two Interactive Software zanotowała 347 milionów dolarów przychodu i 54 miliony zysku. Na wynik wpłynęła przede wszystkim gra NBA 2K16, którą w ciągu kilku dni po premierze wysłano do sklepów w ponad 4 milionach egzemplarzy.

Seria Grand Theft Auto – ponad 220 milionów egzemplarzy gier z cyklu trafiło do sklepów

Ender, 21 sierpnia 2015, 20:50

Spółka Take-Two Interactive pochwaliła się, że w przeciągu życia marki Grand Theft Auto do graczy trafiło ponad 220 milionów egzemplarzy gier z tej serii. Około jedna czwarta z nich przypadła na piątą odsłonę cyklu.

Red Dead Redemption - gra rozeszła się w 14 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 21 sierpnia 2015, 10:55

Firma Take-Two Interactive poinformowała, że na półki sklepowe trafiło już 14 mln egzemplarzy gry Red Dead Redemption.

Seria Sid Meier's Civilization sprzedała się w 31 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 11 sierpnia 2015, 10:55

Firma Take-Two Interactive pochwaliła się, że seria turowych strategii Sid Meier’s Civilization rozeszła się już w 31 mln egzemplarzy.

Firma Take-Two opublikowała najnowszy raport finansowy

Renox, 11 sierpnia 2015, 10:42

Firma Take-Two upubliczniła raport finansowy za pierwszy kwartał roku fiskalnego 2016. Według standardów rachunkowości GAAP wydawca zanotował przychód na poziomie 275,3 milionów dolarów (wzrost o 119% w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym), jednak nie uchroniło go to przed stratą na poziomie 67 milionów dolarów.