Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

People Can Fly Najnowsze wiadomości i informacje

People Can Fly otworzyło dwa nowe studia

Vergil, 15 maja 2018, 15:45

Pracownicy People Can Fly, którzy zasilą szeregi nowego brytyjskiego (Newcastle) i polskiego (Rzeszów) zespołu, pomogą w stworzeniu strzelanki, której wydaniem zajmie się firma Square Enix.

Square Enix wyda nową grę studia People Can Fly

Góral, 1 czerwca 2017, 16:04

Polskie studio People Can Fly, znane chociażby ze strzelanki Bulletstorm, podpisało umowę z firmą Square Enix, dzięki czemu doczekamy się nowej, oryginalnej produkcji.

Bulletstorm: Full Clip Edition - porównanie grafiki oryginału z 2011 roku z remasterem

AlexB, 9 kwietnia 2017, 12:15

W serwisie YouTube pojawiło się porównanie grafiki oryginalnej wersji gry Bulletstorm z wydanym w zeszły piątek remasterem tytułu.

Bulletstorm: Full Clip Edition debiutuje na rynku; wpadka Gearbox Publishing z G2A

Góral, 7 kwietnia 2017, 09:50

Od dziś na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz PC-tach dostępna jest strzelanka Bulletstorm: Full Clip Edition. Przy okazji tej premiery firma Gearbox Publishing nawiązała współpracę z kontrowersyjną platformą G2A, za co oberwało się jej od graczy. Teraz wydawca próbuje naprawić swój wizerunek.

Powstanie Bulletstorm 2 uzależnione od sukcesu Bulletstorm: Full Clip Edition

Góral, 5 kwietnia 2017, 08:23

Przedstawiciele firmy Gearbox Publishing, wydawcy gry Bulletstorm: Full Clip Edition, wyjawili, że jednym z powodów, dla których People Can Fly robi ten remaster, jest chęć sprawdzenia zainteresowania marką i wybadania gruntu pod ewentualny sequel.

Bulletstorm: Full Clip Edition chronione przez Denuvo

Góral, 24 marca 2017, 20:24

Na kilkanaście dni przed premierą gry Bulletstorm: Full Clip Edition dowiedzieliśmy się, że będzie to kolejna produkcja chroniona przez Denuvo. Dodatkowo doczekaliśmy się nowego zwiastuna.

Bulletstorm: Full Clip Edition – nowy zwiastun i fragmenty rozgrywki

Ender, 27 lutego 2017, 19:48

W sieci pojawił się nowy, fabularny trailer gry Bulletstorm: Full Clip Edition, tworzonej przez polskie studio People Can Fly. Opublikowano także trwający ponad dziesięć minut zapis rozgrywki.

Bulletstorm: Full Clip Edition nie będzie rozdawany za darmo właścicielom oryginału

Góral, 6 grudnia 2016, 10:19

W odróżnieniu od BioShock: The Collection i Darksiders Warmastered Edition, Bulletstorm: Full Clip Edition nie będzie rozdawany za darmo właścicielom oryginału, gdyż pierwotnie tytuł został wydany przez zupełnie inną firmę.

Duke Nukem gwiazdą Bulletstorm: Full Clip Edition

Vergil, 2 grudnia 2016, 03:04

W trakcie tegorocznej edycji The Game Awards Randy Pitchford z Gearbox Software ujawnił, że firma zamierza zająć się wydawaniem gier. Pierwszą produkcją, która trafi na sklepowe półki dzięki Gearbox Publishing, będzie Bulletstorm: Full Clip Edition.

Bulletstorm: Full Clip Edition ukaże się w 2017 roku na PC, PS4 i XOne?

Góral, 29 września 2016, 18:57

W bazie brazylijskiej organizacji przyznającej kategorie wiekowe grom wideo pojawił się wpis dotyczący gry Bulletstorm: Full Clip Edition, czyli odświeżonej wersji polskiej strzelanki z 2011 roku.

Powstaje remaster gry Bulletstorm?

Draug, 14 czerwca 2016, 13:07

Wśród materiałów na dysku USB rozdawanym uczestnikom konferencji Microsoftu na targach E3 znalazł się folder o nazwie „Bulletstorm Remaster”. Czyżby People Can Fly szykowało odświeżoną wersję swojego świetnego FPS-a z 2011 roku?

Nadchodzi pierwszoligowa strzelanka od People Can Fly

luckie, 13 maja 2016, 13:02

Polskie studio People Can Fly przygotowuje obecnie dwie gry. Jedną z nich jest strzelanka AAA, która zostanie zapowiedziana w 2017 roku. Drugi projekt jest mniejszy, a informacje na jego temat poznamy jeszcze w tym roku.

Czy People Can Fly usunie Games for Windows LIVE z Bulletstorma na PC?

luckie, 13 maja 2016, 13:01

Pecetowe wydanie Bulletstorm wciąż jest powiązane z fatalnie działającą usługą Games for Windows LIVE, co spotyka się z ostrą krytyką graczy. Zapytaliśmy prezesa studia People Can Fly o to, czy produkcja zostanie w końcu odcięta od dogorywającej platformy sieciowej firmy Microsoft.

Podsumowanie tygodnia na polskim rynku gier (4-10 kwietnia 2016 r.)

Adrian Werner, 11 kwietnia 2016, 11:25

Ubiegły tydzień okazał się bardzo owocny dla polskiego rynku gier. Studio People Can Fly zdradziło swoje plany, Cenega pochwaliła się rodzimym wydaniem Dooma, do sprzedaży trafiły oldskulowe No Thing i Trench Run, udostępniono demo przygodówki Lovecraft Tales, w kioskach pojawiło się nowe CD-Action, a studio Shortbreak zapowiedziało The Collider 2 - kosmiczną strzelankę używającą gogli VR.

People Can Fly nie jest już własnością Epic Games. I ma starą nazwę

Pirlond, 24 czerwca 2015, 17:52

Warszawskie People Can Fly znowu jest niezależnym zespołem. Przedstawiciele ekipy poinformowali, że studio nie jest już częścią Epic Games, aczkolwiek deweloperzy nadal będą współpracować z firmą odpowiedzialną za powstanie silnika Unreal Engine.

Come Midnight – Adrian Chmielarz opowiada o anulowanej grze studia People Can Fly

Draug, 20 maja 2014, 17:24

Adrian Chmielarz opowiedział o Come Midnight – przygodowej grze akcji TPP w klimatach noir z domieszką survival horroru, opracowywanej przez studio People Can Fly około 2006 roku na konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Projekt trafił do kosza z powodu nieoczekiwanej decyzji wydawcy (firmy THQ) i ma obecnie nikłe szanse na powrót do życia.

Polskie studio People Can Fly zostało przemianowane na Epic Games Poland

Adrian Werner, 2 listopada 2013, 08:19

Znane z Bulletstorm, Gears of War: Judgment i pierwszej części cyklu Painkiller studio People Can Fly zmieniło nazwę. Od teraz funkcjonować będzie jako Epic Games Poland. Zespół pomaga obecnie przy produkcji survivalowego sandboksa Fortnite.

Bulletstorm i Gears of War: Judgment – gry studia People Can Fly nie odniosły finansowego sukcesu

Draug, 14 sierpnia 2013, 09:05

Artykuł na temat studia People Can Fly, opublikowany przez Edge, ujawnił aktualne wyniki sprzedaży dwóch ostatnich gier tego dewelopera. Zarówno Bulletstorm, jak i Gears of War: Judgment osiągnęły rezultat około miliona sprzedanych kopii i chociaż zostały dobrze przyjęte przez krytykę, nie usatysfakcjonowały swoich wydawców.

Microsoft: Marka Gears of War na jakiś czas przejdzie w stan spoczynku

Ender, 16 czerwca 2013, 16:06

Przedstawiciel Microsoftu stwierdził, że minie trochę czasu zanim ujrzymy kolejną odsłonę serii Gears of War na Xboksie One. Jego zdaniem, marka musi na jakiś czas odpocząć i ustąpić miejsca nowym produkcjom.

Gears of War: Judgment ma ukrytą kampanię rozgrywającą się w trakcie Gears of War 3

Hed, 5 marca 2013, 12:19

W Gears of War: Judgment pojawi się specjalna kampania, która opowie historię rozgrywającą się pod koniec Gears of War 3. Poznamy w niej losy Bairda oraz Cole’a odesłanych przez Marcusa Feniksa po posiłki.

Zapowiedziano kolekcjonerską edycję Gears of War: Judgement dla rynku brytyjskiego

eLCeBe, 20 lutego 2013, 13:48

Edycja kolekcjonerska Gears of War: Judgement nosi nazwę Kilo Squad Edition i ukaże się w Wielkiej Brytanii. W zestawie znajdą się zarówno fizyczne bonusy, jak i dodatkowa zawartość do odblokowania w grze. Specjalny pakiet trafił do przedsprzedaży.

Gra Gears of War: Judgment osiągnęła status gold

Sarge, 6 lutego 2013, 11:00

Zespoły Epic Games oraz People Can Fly zakończyły prace nad grą Gears of War: Judgment. Udowadnia to komunikat o osiągniętym statusie gold nadchodzącej odsłony niezwykle popularnej serii dostępnej głównie na Xboksie 360 (pierwsza część ukazała się też na PC).

Gears of War: Judgment – demo pojawi się tuż przed europejską premierą

Ender, 28 stycznia 2013, 18:05

Wersja demonstracyjna gry Gears of War: Judgment zostanie udostępniona wszystkim zainteresowanym graczom 19 marca 2013 roku i pozwoli pobawić się w trybie multiplayer.

Microsoft sprzedał 19 milionów egzemplarzy gier z serii Gears of War

Hed, 8 listopada 2012, 08:30

Sprzedaż wszystkich części Gears of War wynosi 19 milionów egzemplarzy – poinformowała firma Microsoft. W przyszłym roku wynik zwiększy się dzięki premierze gry Gears of War: Judgment, którą można już zamawiać przedpremierowo.

Premiera Painkiller Hell & Damnation na Steam. Za miesiąc w CD-Action

Hed, 31 października 2012, 09:55

Dzisiaj na Steamie swoją premierę będzie miała gra Painkiller Hell & Damnation, odświeżona i podrasowana wersja kultowego tytułu studia People Can Fly. Za miesiąc produkcja trafi też na płytę dołączaną do magazynu CD-Action.

Polskie studio The Astronauts nie tworzy strzelaniny ani gry mobilnej

Sarge, 16 października 2012, 11:05

Pierwsza gra polskiego studia The Astronauts z pewnością nie będzie strzelaniną, produkcją dedykowaną platformom mobilnym i nie pracuje nad nią Cliff Bleszinski. Twórcy ucięli tego typu spekulacje za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej. Założycielami rodzimego zespołu deweloperskiego są Adrian Chmielarz, Andrzej Poznański i Michał Kosieradzki - byli pracownicy People Can Fly.

The Astronauts – nowe studio Adriana Chmielarza i byłych pracowników People Can Fly

Aver, 12 października 2012, 13:46

Adrian Chmielarz, Andrzej Poznański i Michał Kosieradzki otworzyli nowe studio deweloperskie z siedzibą w Warszawie – The Astronauts. Wczoraj zadebiutowała oficjalna strona firmy. Jej pierwsza gra będzie napędzana przez silnik Unreal Engine 3 i pojawi się w 2013 roku.

W grze Gears of War: Judgment pojawi się tryb multiplayer Free-For-All

Sarge, 28 sierpnia 2012, 08:55

Gears of War: Judgment będzie pierwszą grą w historii serii, w której znajdzie się tryb multiplayer nieoparty na rozgrywce drużynowej. Mowa o Free-For-All - popularnej opcji sieciowej zabawy, która jak dotąd nie pojawiła się w tym cyklu.

Epic Games zostało jedynym właścicielem People Can Fly

Ender, 13 sierpnia 2012, 15:50

Epic Games domknęło proces przejęcia warszawskiego People Can Fly, który rozpoczął się w 2007 roku. Firma stała się po raz pierwszy właścicielem wszystkich udziałów dewelopera, o czym poinformował jeden z jej przedstawicieli. Wydarzenie to łączy się z odejściem Adriana Chmielarza, fundatora i długoletniego szefa polskiego studia.

Adrian Chmielarz odchodzi ze studia People Can Fly

Ender, 12 sierpnia 2012, 21:44

Adrian Chmielarz, założyciel studia People Can Fly poinformował, że opuszcza szeregi dewelopera w poszukiwaniu "nowych możliwości". Wraz z Chmielarzem odeszło także dwóch znaczących artystów pracujących dla studia – Andrzej Poznański i Michał Kosieradzki. Trójka na razie nie zdradza swoich planów na przyszłość.

Gears of War: Judgement to „w znacznej mierze gra People Can Fly” - Adrian Chmielarz rozwiewa wątpliwości

Hed, 5 czerwca 2012, 17:04

Adrian Chmielarz zapewnił, że Gears of War: Judgement to w znacznej mierze gra studia People Can Fly. Producent wyjaśnił wątpliwości, jakie mogą rodzić pierwsze zapowiedzi tytułu, w których rzadko mówi się o udziale Polaków.

Pierwszy zwiastun Gears of War: Judgement – premiera w 2013 roku, znamy szczegóły trybu OverRun

Hed, 4 czerwca 2012, 20:00

Gears of War: Judgement pojawi się w 2013 roku. Microsoft pokazał pierwszy teaser gry, którą najwyraźniej tworzy studio People Can Fly.

Gears of War: Judgement i klasy postaci – nowe szczegóły gry, w której udział ma People Can Fly

Hed, 3 czerwca 2012, 16:45

Gears of War: Judgement wprowadzi klasy postaci – teraz wiemy jakie. To kolejne przecieki na temat gry, w której swój udział ma polskie studio People Can Fly.

People Can Fly najwyraźniej pracuje nad Gears of War: Judgement – znamy pierwsze plotki o grze

Hed, 2 czerwca 2012, 14:15

Twórcy Painkillera i Bullestorm najwyraźniej tworzą grę Gears of War: Judgment, czyli nową odsłonę kultowej serii studia Epic Games, której istnienie potwierdził Game Informer. Produkcja zostanie zapowiedziana oficjalnie w poniedziałek, ale już teraz krążą o niej plotki.

Nowa gra z serii Gears of War ujawniona na okładce magazynu Game Informer

Olek, 31 maja 2012, 21:49

Więzień w kajdanach i eksplozje w tle – tak przedstawia się okładka lipcowego numeru magazynu Game Informer, którego głównym tematem będzie nowa odsłona serii Gears of War.

Zawieszono prace nad kontynuacją polskiej gry Bulletstorm

Muninn, 10 kwietnia 2012, 09:30

Firma Epic Games, do której należy polskie studio People Can Fly, poinformowała, że prace nad kontynuacją wydanej w 2011 roku gry Bulletstorm zostały jakiś czas temu zawieszone. Powodem była niska sprzedaż oryginału.

Twórcy Bulletstorma poszukują ludzi do pracy nad nowym projektem

Len, 7 grudnia 2011, 14:00

Na stronie People Can Fly pojawiły się obszerne oferty zatrudnienia w warszawskim studiu, z których wynika, że twórcy Bulletstorma rozpoczęli prace nad nowym projektem. Najprawdopodobniej będzie to wysokobudżetowa gra akcji z pojazdami jako interaktywny element rozgrywki.

Studio People Can Fly stworzy nową trylogię Gears of War?

DogGhost, 24 listopada 2011, 09:28

W oficjalnym magazynie Xbox pojawiły się pogłoski na temat ewentualnego przygotowania nowej trylogii gier Gears of War przez polskie studio People Can Fly.

Dyrektor kreatywny polskiego studia People Can Fly o wulgarności gry Bulletstorm

Sarge, 9 października 2011, 07:40

Wydana w lutym bieżącego roku strzelanina Bulletstorm znana jest z wulgarnych dialogów. W tej sprawie wypowiedział się Adrian Chmielarz (dyrektor kreatywny polskiego studia People Can Fly) przyznając, że w grze było trochę zbyt dużo przekleństw.

Bulletstorm nie zarobił pieniędzy dla firmy Epic Games

Hed, 23 lipca 2011, 14:13

Polska strzelanka Bulletstorm nie zarobiła pieniędzy dla firmy Epic Games, pod szyldem której powstała. Mimo tego, amerykański deweloper i twórca silnika Unreal jest zadowolony z deweloperów z Warszawy, bo stworzyli oni świetną grę.

Wieści ze świata (Monkey Island, People Can Fly, Resident Evil) 11/07/11

Jiker, 11 lipca 2011, 13:37

W dzisiejszych "Wieściach ze świata" poświęcamy czas studiu People Can Fly, wznowieniom Resident Evil, a także grze WWE Brawl - wrestlingowi z przymrużeniem oka.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, Bulletstorm i Dead Island nominowane do European Games Award

Wiz, 8 lipca 2011, 13:26

Trzy polskie produkcje zostały nominowane do nagród European Games Award. Wśród nich znalazł się Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, który ma szansę zdobyć tytuł Europejskiej Gry Roku.