Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Wiadomości GRYOnline.pl 20 sierpnia 2018

Data premiery i cena Underworld Ascendant – duchowego następcy Ultimy Underworld
Data premiery i cena Underworld Ascendant – duchowego następcy Ultimy Underworld

Krystian Pieniążek, 20 sierpnia 2018, 21:27

Underworld Ascendant, czyli duchowy następca kultowej Ultimy Underworld, trafi na komputery osobiste w listopadzie. Z okazji targów gamescom 2018 opublikowano klimatyczny zwiastun tej produkcji i zapowiedziano jej konsolowe wersje (PS4, XOne, Switch).

Ciekawe wiadomości w przededniu targów gamescom 2018
Ciekawe wiadomości w przededniu targów gamescom 2018

Krystian Pieniążek, 20 sierpnia 2018, 20:53

Mamy dla Was garść ciekawych ogłoszeń. Otóż poznaliśmy datę premiery gry Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don’t Dry oraz nowe platformy, na które zmierza Flashback: 25th Anniversary, dowiedzieliśmy się o obsuwie Metal Wolf Chaos XD, a także zobaczyliśmy pierwszy zwiastun ładnie wyglądającego Falcon Age i prezentację systemu walki w grze The Bard's Tale IV: Barrows Deep.

Sekiro: Shadows Die Twice - nowa gra od From Software zadebiutuje w marcu 2019
Sekiro: Shadows Die Twice - nowa gra od From Software zadebiutuje w marcu 2019

Konrad Serafiński, 20 sierpnia 2018, 20:40

Firma From Software ujawniła właśnie oficjalną datę premiery swojej nowej produkcji - Sekiro: Shadows Die Twice. Tytuł trafi na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One 22 marca 2019 roku. Znamy też zawartość Edycji Kolekcjonerskiej.

Hollow Knight trafi na PlayStation 4 i Xboksa One
Hollow Knight trafi na PlayStation 4 i Xboksa One

Jakub Błażewicz, 20 sierpnia 2018, 20:39

Studio Team Cherry zapowiedziało wydanie Hollow Knight na konsole PlayStation 4 i Xbox One. Debiutancki tytuł australijskiego zespołu ukaże się na tych platformach na wiosnę 2019 roku wraz z wydaniem pudełkowym.

Fotorealistyczny ray tracing od Nvidii w akcji. Technologię
Fotorealistyczny ray tracing od Nvidii w akcji. Technologię "uciągnie" pojedyncza karta graficzna

Maciej Żulpo, 20 sierpnia 2018, 20:10

Fotorealizm dociera do gier – i nie trzeba na niego wydawać tysięcy dolarów. Podczas tegorocznych targów gamescom Nvidia zaprezentowała fotorealistyczną technologię ray tracing – z którą bez problemu poradzi sobie każda karta graficzna z rodziny RTX oparta na nowej architekturze Turing.

Torchlight Frontiers na pierwszym zwiastunie z rozgrywką
Torchlight Frontiers na pierwszym zwiastunie z rozgrywką

Adrian Werner, 20 sierpnia 2018, 20:07

Ukazał się pierwszy zwiastun z fragmentami rozgrywki z Torchlight Frontiers. Wynika z niego, że otrzymamy grę kontynuującą tradycję cyklu i zachowującą podstawowe mechanizmy rozgrywki poprzedników.

Nvidia ogłasza GeForce RTX 2070, RTX 2080 i RTX 2080 Ti; znamy polskie ceny
Nvidia ogłasza GeForce RTX 2070, RTX 2080 i RTX 2080 Ti; znamy polskie ceny

Michał Ostiak, 20 sierpnia 2018, 20:03

Dzień przed rozpoczęciem targów gamescom firma Nvidia zorganizowała własny event nazwany GeForce Gaming Celebration. Podczas jego trwania na stronie producenta dokonano wielkich ogłoszeń i zaprezentowano karty graficzne GeForce RTX 2070, RTX 2080 oraz RTX 2080 Ti.

Bloodstained Ritual of the Night opóźnione; wersja na konsolę PS Vita anulowana
Bloodstained Ritual of the Night opóźnione; wersja na konsolę PS Vita anulowana

Krystian Pieniążek, 20 sierpnia 2018, 19:23

Złe wieści dla miłośników klasycznych odsłon cyklu Castlevania, którzy wyglądają premiery ich duchowego następcy. Nie dość, że debiut gry Bloodstained: Ritual of the Night uległ opóźnieniu, to jeszcze jej wersja na konsolę PlayStation Vita została anulowana.

CD Projekt otwiera studio Spokko. Wiedźmin i Gwint na urządzeniach mobilnych?
CD Projekt otwiera studio Spokko. Wiedźmin i Gwint na urządzeniach mobilnych?

Konrad Serafiński, 20 sierpnia 2018, 19:21

Na oficjalnej stronie internetowej CD Projektu pojawił się komunikat o powołaniu nowej spółki w ramach grupy kapitałowej. Nosi ona nazwę Spokko i będzie realizowała nieogłoszony jeszcze projekt na urządzenia mobilne. Czyżby Gwint albo Wiedźmin miał trafić na smartfony?

Zapowiedziano MudRunner 2 - kontynuację Spintires: MudRunner
Zapowiedziano MudRunner 2 - kontynuację Spintires: MudRunner

Jakub Błażewicz, 20 sierpnia 2018, 19:21

Studio Saber Interactive oraz firma Focus Home Interactive zapowiedziały MudRunner 2 - kontynuację udanego symulatora terenowych ciężarówek Spintires. Gra zadebiutuje najpewniej w przyszłym roku na PC oraz konsolach.

Pierwszy dłuższy gameplay z polskiego World War 3
Pierwszy dłuższy gameplay z polskiego World War 3

Krystian Pieniążek, 20 sierpnia 2018, 18:33

Firma The Farm 51, czyli autorzy takich produkcji jak Get Even czy Deadfall Adventures, zaprezentowała pierwszy dłuższy gameplay z World War 3. Dynamiczny materiał koncentruje się na rozwałce, jaką gracze będą uskuteczniać w wirtualnej Warszawie w trakcie multiplayerowych batalii.

Stellaris zapowiedziane na konsole PlayStation 4 i Xbox One
Stellaris zapowiedziane na konsole PlayStation 4 i Xbox One

Konrad Serafiński, 20 sierpnia 2018, 17:30

Studio Paradox Interactive, odpowiedzialne za wydaną w 2016 roku strategię Stellaris, zapowiedziało właśnie jej edycję konsolową. Stellaris: Console Edition trafi na półki sklepowe najpewniej w 2019 roku.

Hitman 2 otrzyma całą zawartość pierwszego sezonu
Hitman 2 otrzyma całą zawartość pierwszego sezonu

Jakub Błażewicz, 20 sierpnia 2018, 17:22

Studio IO Interactive zapowiedziało Hitman Legacy Pack - DLC dla gry Hitman 2 zawierające odświeżone wersje wszystkich lokacji z Hitmana z 2016 roku. Pakiet będzie dostępny za darmo dla nabywców poprzedniej odsłony.

Fear the Wolves – data premiery w Early Access
Fear the Wolves – data premiery w Early Access

Krystian Pieniążek, 20 sierpnia 2018, 15:23

W przededniu targów gamescom 2018 firmy Focus Home Interactive oraz Vostok Games zdradziły, kiedy Fear the Wolves zadebiutuje we Wczesnym Dostępie na platformie Steam. Jak się okazuje, czarnobylska zona zostanie otwarta dla wszystkich jeszcze przed końcem wakacji.

Bajecznie bogaci Azjaci jeszcze bogatsi - weekendowy Box Office
Bajecznie bogaci Azjaci jeszcze bogatsi - weekendowy Box Office

Piotr Doroń, 20 sierpnia 2018, 13:40

Bajecznie bogaci Azjaci zdetronizowali The Meg w amerykańskim Box Office. Komedia romantyczna Jona Chu poradziła sobie lepiej od dwóch pozostałych debiutów: Mile 22 i Alfy. Kolejne miliony zarobił Mission: Impossible - Fallout.

Battlefield 5 bez modyfikacji pojazdów na premierę
Battlefield 5 bez modyfikacji pojazdów na premierę

Maciej Żulpo, 20 sierpnia 2018, 12:55

Październikowa premiera Battlefielda 5 nie przyniesie ze sobą kosmetycznej modyfikacji pojazdów – zdradził deweloper. Niewykluczone, że ulepszenia te trafią jednak do... lootboksów.

Dying Light Bad Blood zadebiutuje we wrześniu we wczesnym dostępie
Dying Light Bad Blood zadebiutuje we wrześniu we wczesnym dostępie

Adrian Werner, 20 sierpnia 2018, 12:50

Studio Techland ogłosiło, że w przyszłym miesiącu w Steam Early Access zadebiutuje wczesna wersja Dying Light: Bad Blood, czyli samodzielnego dodatku do popularnej gry akcji, który skoncentruje się na sieciowych potyczkach zainspirowanych trybem battle royale. Z kolei w przyszłym roku tytuł trafi na konsole.

Rainbow Six Siege – prezentacja nowych operatorów oraz zakończenie Six Major Paris
Rainbow Six Siege – prezentacja nowych operatorów oraz zakończenie Six Major Paris

Michał Ostiak, 20 sierpnia 2018, 11:38

Rainbow Six Siege wkrótce doczeka się kolejnej operacji. Ubisoft zaprezentował dwoje nowych operatorów, którzy będą jej kluczowym elementem. Zakończyły się także zmagania w Six Major Paris.

Nvidia GeForce RTX 2080 i RTX 2080 Ti – znamy wygląd i specyfikację
Nvidia GeForce RTX 2080 i RTX 2080 Ti – znamy wygląd i specyfikację

Michał Ostiak, 20 sierpnia 2018, 10:21

W sieci pojawiły się pierwsze zdjęcia nowych kart graficznych firmy Nvidia - GeForce RTX 2080 i RTX 2080 Ti - które zostaną prawdopodobnie oficjalnie zaprezentowane podczas dzisiejszego pokazu na targach gamescom. Ujawniono także ich specyfikację.

Twórcy chcą wydać ostatnie dwa epizody The Long Dark do końca przyszłego roku
Twórcy chcą wydać ostatnie dwa epizody The Long Dark do końca przyszłego roku

Bartosz Świątek, 20 sierpnia 2018, 10:09

Raphael von Lierop – reżyser sandboksowego symulatora przetrwania The Long Dark – chciałby, by studio zakończyło prace nad kampanią fabularną Wintermute w 2019 roku.