Wiadomości GRYOnline.pl 11 listopada 2007
Poznaliśmy dokładną datę europejskiej premiery Singstar w wersji na PS3
Piotr Doroń, 11 listopada 2007, 17:25
Europejski oddział firmy Sony Computer Entertainment potwierdził informacje przekazane pod koniec zeszłego miesiąca przez półoficjalny blog ThreeSpeech. Dotyczyły one wówczas m.in. daty tutejszej premiery gry Singstar w wersji na PlayStation 3.
Czy Microsoft skasuje ważną produkcję przeznaczoną dla konsoli Xbox 360?
Piotr Doroń, 11 listopada 2007, 16:46
Od momentu opublikowania najnowszego wydania podcastu 1UP Yours światowe media internetowe huczą od plotek związanych z obozem koncernu Microsoft oraz konsolą Xbox 360. Za cały ten rozgardiasz odpowiedzialna jest jedna osoba - redaktor magazynu Electronic Gaming Monthly, Shane’a Bettenhausena, który podzielił się ze słuchaczami pewną tajemniczą informacją.
Wystartował serwis internetowy poświęcony oficjalnej ścieżce dźwiękowej do Halo 3
Piotr Doroń, 11 listopada 2007, 14:52
Sprzedaż oficjalnej ścieżki dźwiękowej do trzeciej odsłony cyklu Halo rozpocznie się 20 listopada. Wiemy o tym od połowy października, kiedy to wydawca, firma Sumthing Else Music Works, podzielił się z nami pierwszymi informacjami na ten temat. Wczoraj nasza wiedza uległa pogłębieniu – wszystko za sprawą upublicznienia serwisu internetowego, poświęconego owemu dwupłytowemu wydawnictwu.
The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar Gold Edition już w polskich sklepach
Artur Falkowski, 11 listopada 2007, 12:28
Gra Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar, MMO osadzone w tolkienowskim Śródziemiu, ukazała się na rynku w kwietniu. Do tej pory zdążyła doczekać się trzech dodatków, a studio Turbine wciąż pracuje nad kolejnymi. Dla tych, którzy chcieliby dopiero teraz wkroczyć do stworzonego przez Tolkiena świata, firma Codemasters przygotowała edycję specjalną gry.
Xbox 360 wkrótce z obsługą DivX?
Artur Falkowski, 11 listopada 2007, 12:20
O tym, że X360 i PS3 mają służyć nie tylko do grania, ale również jako centrum domowej rozrywki, wiadomo już od dawna, a producenci konsol starają się, byśmy o tym nie zapomnieli. Pomimo tego zarówno sprzęt Sony, jak i Microsoftu do tej pory pozbawione były wsparcia dla jednego z popularniejszych filmowych formatów, DivX.
Menedżer Bungie o planach studia na przyszłość
Artur Falkowski, 11 listopada 2007, 12:07
Tuż po premierze Halo 3 świat obiegła wiadomość o tym, że deweloper gry, Bungie, przestał być własnością Microsoftu. Dzięki dopiero co zdobytej niezależności studio może pracować nad nowymi projektami niekoniecznie dotyczącymi uniwersum Master Chiefa. W zamieszczonym na łamach magazynu Develop wywiadzie Harold Ryan, menadżer Bungie, opowiedział o planach studia na przyszłość.