Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Wiadomości GRYOnline.pl 25 listopada 2006

Twórca gry Frontier o brytyjskim przemyśle gier
Twórca gry Frontier o brytyjskim przemyśle gier

Artur Falkowski, 25 listopada 2006, 19:18

David Braben to postać znana przede wszystkim starszym graczom. Jest twórcą genialnej gry Elite oraz jej kontynuacji Frontier. W wywiadzie udzielonym ostatnio dla serwisu GamesIndustry.biz stwierdził, że warunki dla producentów gier na brytyjskim rynku nie należą do najlepszych.

Gears of War na trylogii się nie skończy - twierdzi Mark Rein
Gears of War na trylogii się nie skończy - twierdzi Mark Rein

Artur Falkowski, 25 listopada 2006, 17:35

Niedawno informowaliśmy was o tym, że Gears of War ma być pierwszą częścią planowanej trylogii. Gra, która odniosła olbrzymi sukces komercyjny, zapewniła sobie miano najszybciej sprzedającej się produkcji na konsolę X360 oraz zdetronizowała dotychczasowy hit rozgrywek na Xbox Live, Halo 2, może nie skończyć się na trzech częściach.

Do czego NASA potrzebuje Unreal Engine 3?

Artur Falkowski, 25 listopada 2006, 16:59

Narodowa Agencja Aeronautyki i Przestrzeni Kosmicznej, NASA, zakupiła od firmy Epic licencję na wykorzystanie silnika Unreal 3 w swojej produkcji. Ma ona na celu przybliżyć ludziom plany organizacji dotyczące eksploracji kosmosu w przeciągu następnych dziesięcioleci.

Pierwsze problemy z usługą Xbox Live Video Marketplace

Piotr Doroń, 25 listopada 2006, 11:29

Możliwość pobierania filmów oraz seriali za pośrednictwem usługi Xbox Live Video Marketplace jest dostępna od niedawna. Pojawiły się już jednak pierwsze problemy związane z jej funkcjonowaniem.

Metal Slug Anthology (Wii) dopiero na początku przyszłego roku
Metal Slug Anthology (Wii) dopiero na początku przyszłego roku

Piotr Doroń, 25 listopada 2006, 10:43

Firma SNK potwierdziła, że światowa premiera zestawu Metal Slug Anthology przeznaczonego dla Wii odbędzie się na początku przyszłego roku (dotąd wspominano jedynie o grudniu 2006). W związku z tą informacją zaprezentowała również kilka nowych screenshotów ukazujących poszczególne odsłony serii.

Hideo Kojima wierzy w powrót funkcji wibracji do padów Sixaxis

Piotr Doroń, 25 listopada 2006, 10:13

Temat braku wibracji w padach Sixaxis przeznaczonych dla konsoli PS3 wraca ponownie. Tym razem podjął go Hideo Kojima, główny producent serii Metal Gear Solid, który oznajmił w wywiadzie udzielonym Official PlayStation Magazine, że chciałby, aby Sony naprawiło swój błąd.