Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Wiadomości GRYOnline.pl 24 czerwca 2004

Starcraft: Ghost opóźniony, co ze studiem Nihilistic?

Maciej Myrcha, 24 czerwca 2004, 14:08

Starcraft. Gra, która podbiła serca dziesiątek, jeśli nie setek tysięcy graczy na całym świecie. RTS, w który można grać praktycznie bez końca, opracowując nowe taktyki i konfrontując je z "bezmyślnym" AI lub też z żywymy przeciwnikiem po drugiej stronie kabla. W końcu gra, na której kontynuację posiadacze PCtów chyba się nie doczekają. Szczęście to spotka natomiast konsolowców, pod postacią Starcraft: Ghost. Pytanie tylko kiedy?

Obiektywne spojrzenie na Star Wars: Battlefront
Obiektywne spojrzenie na Star Wars: Battlefront

Daniel Sodkiewicz, 24 czerwca 2004, 13:28

Redaktorzy strony homeLANfed.com mieli okazję zagrać w mocno dopracowane trzy wersje (Xbox, PS2 i PC) gry Star Wars: Battlefront. Ich wrażenia są o tyle godne uwagi, iż demo jakie zaprezentowano na targach E3, było dużo uboższe i mniej mówiło o samej grze, niż opisana poniżej wersja.

Xbox 2 - końcowa (?) specyfikacja

Maciej Myrcha, 24 czerwca 2004, 12:29

Wraz ze zbliżającym się wielkimi krokami wydarzeniem, którym z pewnością będzie pojawienie się na rynku konsoli nowej generacji, w sieci coraz częściej pojawiają się nowe "rewelacje" na jej temat. Ostatnio dołączył do nich "przeciek" o rzekomej ostatecznej specyfikacji sprzętowej tego urządzenia.

Mafijne porachunki w darmowej grze Mafia Life

Krystian Smoszna, 24 czerwca 2004, 10:29

Chyba każdy zgodzi się ze mną, że możliwość bycia „złym” jest o wiele atrakcyjniejsza od normalnego, pozbawionego dreszczyka emocji życia. Wiedzą o tym także twórcy gier komputerowych, którzy stosunkowo często serwują swoim klientom programy symulujące karierę przestępcy. Najlepszym przykładem jest tu seria Grand Theft Auto, której popularność przerosła już dawno oczekiwania jej twórców. Bieganie po dużym amerykańskim mieście, kradzieże samochodów i strzelanie do przechodniów to jednak nie wszystko. Prawdziwym wyzwaniem dla gracza może być dopiero prawdziwa mafia, najlepiej sycylijska.

Rok 2004 bez targów Comdex w Los Angeles

Przemysław Bartula, 24 czerwca 2004, 10:13

Gry komputerowe (mowa o platformie PC) od zawsze nieodzownie związanie są ze sprzętem..., baa... wystarczy choćby wspomnieć o marzeniach ogromnej większości graczy o nowych, szybkich procesorach, czy też kartach graficznych nowej generacji firm ATI i nVidia. Z tego powodu, na pewno większość z was słyszała o jednych z największych targów komputerowych na świecie - Comdex. Impreza ta sięga swymi korzeniami roku 1979, kiedy to zorganizowano w Las Vegas „Computer Dealers Exposition”, gdzie m.in. Bill Gates zademonstrował system Microsoft DOS 2.0. Niestety wszytko wskazuje na to, iż w roku bieżącym zainteresowani najnowszymi nowinkami technologicznymi nie będą mogli odwiedzić targów Comdex, gdyż, po prostu się nie odbędą...

Rysunkowe Roboty atakują

Daniel Sodkiewicz, 24 czerwca 2004, 09:25

Vivendi Universal Games ogłosiło, iż programiści z Eurocom Entertainment Software pracują nad nową grą, zainspirowaną powstającym obecnie filmem animowanym pt. „Robots”. Gracz wcieli się w głównego bohatera, młodego naukowca o imieniu Rodney Copperbottom i wraz z nim przeżyje niezapomnianą przygodę w świecie robotów.

Sentinel: Descendants in Time – nowa gra twórców Schizma
Sentinel: Descendants in Time – nowa gra twórców Schizma

Tomasz Wróblewski, 24 czerwca 2004, 08:10

Detalion to niepozorna rzeszowska firma zajmująca się produkcją gier komputerowych. Od innych polskich odróżnia ją jednak sukces, jaki udało jej się odnieść. Obie części stworzonej przez nią gry Schizm, pomimo stosunkowo mało intensywnej kampanii reklamowej, sprzedały się rewelacyjnie na całym świecie. Dziś już wiemy – w listopadzie bieżącego roku za sprawą Adventure Company w zachodnich sklepach pojawi się kolejne dziecko Detalionu zatytułowane Sentinel: Descendants in Time.