Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Wiadomości GRYOnline.pl 7 kwietnia 2004

Poradnik: Unreal Tournament 2004

Redakcja GRYOnline.pl, 7 kwietnia 2004, 19:28

„Unreal Tournament 2004 to kontynuacja najsłynniejszej serii gier komputerowych, stawiających przede wszystkim na rozgrywkę wieloosobową. Najnowsza odsłona wprowadza wiele świeżych elementów do serii. Fanów serii ucieszy fakt, że mamy tutaj do czynienia z dwoma zupełnie nowymi trybami rozgrywki, o których dowiecie się więcej z dalszych rozdziałów. Wprowadzenie pojazdów zdecydowanie ubarwia rozgrywkę i zwiększa jej dynamikę, a nowe typy broni ją ubogacają. ” - W poradniku znalazły się informacje o fabule, trybach gry, broniach i pojazdach.

Metroid na dużym ekranie

Maciej Myrcha, 7 kwietnia 2004, 16:14

Jak wiemy wzajemne przenikanie się branży rozrywki elektronicznej, potocznie mówiąc gier video, oraz dziesiątej muzy czyli kina jest powszechnie znane. Adaptacje filmowe znanych gier czy przenoszenie na komputery filmów pełnometrażowych powoli staje się potocznym zjawiskiem. W takiej sytuacji umiejętnie potrafi znaleźć się John Woo, znany chiński reżyser, którego studio Tiger Hill przymierza się do nakręcenia filmu na podstawie bardzo popularnej serii gier Metroid rodem z Nintendo. Co więcej, Woo nadzoruje również powstawanie 3 oryginalnych gier komputerowych, w których odpowiedzialny będzie m.in. za motion capture.

Małych żołnierzyków czar z ... Call of Duty

Maciej Myrcha, 7 kwietnia 2004, 14:41

W to, że Call of Duty jest grą rewelacyjną chyba nikt nie wątpi, a wątpiący zostaną spacyfikowani przez całą resztę. Nie wątpią w to również ludzie znajdujący zatrudnienie w firmach Plan-B Toys i Radioactive Clown, którzy zafascynowani tą produkcją zamierzają stworzyć i wypuścić na rynek serię bardzo szczegółowych, historycznie wiernych figurek zainspirowanych właśnie Call of Duty. Pierwsza seria figurek ukaże się w USA i Europie już w maju i zawierać będzie 6 żołnierzy amerykańskich i niemieckich. Każda z figurek dostępna będzie w cenie 8.99 USD wraz z pełnym wyposażeniem.

Źle się dzieje w państwie Ion Storm

Maciej Myrcha, 7 kwietnia 2004, 12:26

Całkiem niedawno informowaliśmy was o fakcie opuszczenia studia Ion Storm przez szefa projektu Thief: Deadly Shadows, Randy'ego Smitha. Okazuje się, że nie jest to koniec problemów(?) personalnych firmy znanej z udanych projektów, takich jak Deus Ex czy trzecia część znakomitej serii Thief. Po 6 latach współpracy po raz ostatni progi Ion Storm zdecydował się przekroczyć również Harvey Smith, m.in. kierownik projektu Deus Ex: Invisible War oraz główny projektant Deus Ex.

Nowe materiały tekstowo-graficzne przy okazji debiutu Beyond the Law: The Third Wave
Nowe materiały tekstowo-graficzne przy okazji debiutu Beyond the Law: The Third Wave

Radosław Grabowski, 7 kwietnia 2004, 11:11

Blisko miesiąc temu obiecaliśmy Wam powrót do tematu taktycznej gry akcji czasu rzeczywistego pt. Beyond the Law: The Third Wave. Wspomniany produkt marki Magnum Games trafił już ponoć do północnoamerykańskich sklepów, więc chcielibyśmy zaprezentować Szanownym Czytelnikom jego precyzyjny opis wraz z trzema screenshotami.

Atari na żądanie

Maciej Myrcha, 7 kwietnia 2004, 10:48

I nie chodzi bynajmniej o zakup kultowego, klasycznego komputera z logo Atari. Otóż firma niegdyś znana jako Infogrames a dzisiaj występująca pod nazwą Atari chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom graczy uruchomi usługę sieciową zwaną Atari On Demand czyli w wolnym tłumaczeniu Atari Na Żądanie. Dzięki tej usłudze miłośnicy gier firmy Atari będą mogli pobrać swoje ulubione, starsze tytuły bezpośrednio z Internetu. Rozgrywka nie będzie wymagać pełnej instalacji gry aczkolwiek ceną za takie rozwiązanie jest wymóg posiadania szybkiego łącza.

Tiscali Ganes przygotowuje pierwsze uaktualnienie do BiosFear
Tiscali Ganes przygotowuje pierwsze uaktualnienie do BiosFear

Krystian Smoszna, 7 kwietnia 2004, 10:15

Firma Tiscali Games zapowiedziała przygotowanie pierwszego, poważnego rozszerzenia do BiosFear, gry z gatunku MMORPG, której największą zaletą są bardzo widowiskowe oblężenia zamków. Battle for Winter Castle, bo tak zatytułowano dodatek, przeniesie nas do całkowicie nowego świata, w którym inspirowane Azjatycką architekturą budynki będą współistnieć obok tradycyjnych twierdz, rodem z Zachodu.

Sprostowanie informacji o BG3 i NWN2

Daniel Sodkiewicz, 7 kwietnia 2004, 09:30

Po opublikowanej 1 kwietnia wiadomości na forum Atari o rzekomych pracach nad Neverwinter Nights 2 i Baldur’s Gate 3, wszyscy zadawali sobie pytanie czy był to tylko żart. Całe zajście wyjaśnia Brandon Smith (Grok?), domniemany sprawca zamieszania.

ATI vs. nVidia – wojna trwa nadal

Przemysław Bartula, 7 kwietnia 2004, 09:28

Już od dłuższego czasu jesteśmy świadkami zaciętej rywalizacji obu tych producentów układów graficznych o prymat i panowanie na polu akceleratorów 3D dedykowanych graczom. W ostatniej rundzie tej walki, ATI z kartami z rodzin 9700 i 9800 przytarło nosa nVidii, lecz ta już szykuje odwet w postaci nowego układu NV40. Jak podaje serwis theinquirer , kilka niezależnych nieoficjalnych źródeł doniosło, iż przedprodukcyjna wersja karty opartej na NV40 wyciągnęła rekordowy wynik w programie Futuremark 3DMark 2003 - 12,535 punktów.

Hellforces - nowa, piekielna strzelanina rodem z Buka Entertainment
Hellforces - nowa, piekielna strzelanina rodem z Buka Entertainment

Krystian Smoszna, 7 kwietnia 2004, 08:48

Publikując trzy screenshoty, firma Buka Entertainment oficjalnie zapowiedziała wydanie nowej gry FPS, zatytułowanej Hellforces, którą w pocie czoła przygotowuje studio Orion. Podczas nieetycznych eksperymentów, biofizyk Henry Alfred Cole odnajduje sposób na oddzielenie duszy od ciała i wykorzystuje ją jako alternatywne źródło energii. Przy okazji okazuje się, że bezduszne istoty przeobrażają się w pospolite zombie, co gorsza, w ciele jednego z nich pojawia się demon Baphomet, który rozpoczyna szerzenie kultu Lucyfera

Projekt o nazwie Black 9 leży odłogiem

Radosław Grabowski, 7 kwietnia 2004, 08:44

Engine graficzny Unreal Warfare, zasilający m.in. Unreal II: The Awakening i Tom Clancy’s Splinter Cell, będzie użyty również do generowania trójwymiarowej oprawy wizualnej w futurystycznej przygodowej grze akcji pt. Black 9 (docelowe platformy: PC, Sony PlayStation 2 i Microsoft Xbox). Niestety nowe dzieło twórców Star Trek: Starfleet Command III, czyli ludzi z grupy Taldren, nie ujrzy światła dziennego w zapowiadanym dotychczas terminie.