Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Wiadomości GRYOnline.pl 12 czerwca 2003

Kolejny low-budget o walce z terroryzmem

Krzysztof Marcinkiewicz, 12 czerwca 2003, 16:34

Od czasu ataku terrorystycznego na World Trade Center mieliśmy wysyp niskobudżetowych gier o walce z terroryzmem. Activision w swoich tanich seriach wydał aż dwie strzelaniny FPP nawiązujące do tej tematyki. Jej śladem postanowiła pójść firma Anarchy Enterprises, która po stworzeniu dwóch z pozoru niekonwencjonalnych gier z serii Tycoon tworzy teraz strzelaninę 3D, w której ocalimy świat od zagrażającego mu terroryzmu.

„When It’s Done” wszystkich w#$%#@!&!, nawet Take Two

Krzysztof Marcinkiewicz, 12 czerwca 2003, 16:24

Jak wiadomo temat Duke Nukem Forever jest drażliwy dla wielu graczy. Fani czekają na tę grę już pięć lat, a końca prac nad tytułem ciągle nie widać. W międzyczasie producent (3D Realms) kilkukrotnie zmieniał silnik gry, w związku z czym tytuł ulegał koncepcyjnym i technicznym rekonstrukcjom. Fani byli rozczarowani, że na ostatnich targach E3 nie zaprezentowano nowości związanych z tym tytułem. Okazuje się, że niesmak związany z Duke Nukem Forever sięgnął również wydawcę gry, firmę Take Two. Szefowie mają dosyć z roku na rok wzrastającego wrażenia, że jest to tytuł widmo, który nigdy nie zostanie ukończony i wydany. Niedawno jeden z nich – Jeff Lapin – stwierdził publicznie, że co prawda spodziewają się postępów w pracach, ale w chwili obecnej po prostu mają nadzieję, że 3D Realms uda się kiedyś zakończyć ten projekt.

Pecety zostaną ostrzelane konsolową zręcznościówką
Pecety zostaną ostrzelane konsolową zręcznościówką

Krzysztof Marcinkiewicz, 12 czerwca 2003, 16:14

Po komercyjnym sukcesie strzelaniny Battle Engine Aquila na platformy PS2 i Xbox jej producent, firma Lost Toys zdecydowała się stworzyć konwersję na PC. Akcja gry osadzona została w przyszłości nękanej globalnym ociepleniem i potopami, przez które najwyżej cenioną rzeczą na świecie stał się grunt. Gracz wciela się w Hawka – kierowcę transportowca za dnia, nocą stającego się jednym z najlepszych uczestników nielegalnych wyścigów. Nieoczekiwanie aresztowany i skazany dostaje szansę naprawienia swoich występków jako pilot prototypowej maszyny bojowej zwanej Aquilą. W efekcie gracz wkroczy w sam środek konfliktu zbrojnego, którego stawką jest cała planeta.

Poradnik: The Elder Scroll III: Morrowind - Questy

Tomasz Pyzioł, 12 czerwca 2003, 15:23

Wśród poradników znalazł się trzeci i zarazem ostatni (jak na razie) poradnik do The Elder Scroll III: Morrowind - Questy, zawierający opis wszystkich zadań i misji dostępnych w grze. Wszystkie trzy poradniki uzupełniają się wzajemnie i stanowią niezwykle bogate kompendium wiedzy, które pomoże Wam poruszać się wśród skomplikowanych zasad rządzących obszernym fantastycznym światem Vvardenfell.

Nowy racer – Trackmania
Nowy racer – Trackmania

Rafał Szychowski, 12 czerwca 2003, 13:54

Wyścigów na PC mamy od „groma”. I nikt nie zwróciłby uwagi na zapowiedź nowej gry z tego gatunku, gdyby nie fakt, że rozgrywka w „Trackmanii” ma polegać na projektowaniu tras, a dopiero potem, na ściganiu się na nich.

eXtra Klasyka R.I.P.
eXtra Klasyka R.I.P.

Fajek, 12 czerwca 2003, 13:07

Firma CD Projekt zamieściła na swojej stronie informację, że wydawana przez nią (CDP) seria eXtra Klasyka nie będzie kontynuowana. Oznacza to, że ostatnim dniem, kiedy będzie można nabyć gry z tej serii jest 31 lipca.

Recenzja: Kostucha – Just One Fix

Fajek, 12 czerwca 2003, 11:57

„Kostucha: Just One Fix” to gra zręcznościowa/platformowa powstała w Rzeszowskim Laboratorium Komputerowym „Avalon”, znanym zarówno tym graczom, którzy preferują wydane przez tę firmę przygodówki, takie jak na przykład „Reah”, „Schizm”, czy też „Liath”, jak i tych, skłaniających się raczej ku rozrywce o bardziej zręcznościowym charakterze, np. gra „Draggo”.

Mario 128 i specjalny procesor 3D dla GBA na stoisku firmy Nintendo podczas targów ECTS 2003?

Radosław Grabowski, 12 czerwca 2003, 10:55

Liczne nieoficjalne źródła donoszą, iż podczas tegorocznej edycji targów European Computer Trade Show (27-29 sierpnia; Londyn) japońska korporacja Nintendo przedstawi szerokiej publiczności dwa nigdzie nie pokazywane dotąd wyroby.

Edytor i patch do Battlefield 1942

Rafał Szychowski, 12 czerwca 2003, 10:29

Dzisiaj w sieci pojawił się nowy patch do gry Battlefield 1942 uaktualniający ten tytuł do wersji 1.4. Ponadto korporacja Electronic Arts udostępniła edytor poziomów do tej produkcji, na razie w wersji beta.

Nabór beta-testerów gry Lords of EverQuest zainaugurowany!

Radosław Grabowski, 12 czerwca 2003, 09:55

Prawdopodobnie w październiku bieżącego roku zadebiutuje w sklepach wirtualna strategia czasu rzeczywistego pt. Lords of EverQuest, powstająca na kanwie popularnego cyklu gier z gatunku MMOcRPG. Niebawem wystartują przedpremierowe testy wspomnianej pozycji.

Sprawa logo PlayStation 3 i amerykańskiego szału kolorów

Radosław Grabowski, 12 czerwca 2003, 09:23

Wszyscy entuzjaści marki PlayStation z niecierpliwością oczekują na kolejne informacje, dotyczące platformy PS3. Tymczasem w różnych miejscach globalnej Sieci pojawił się obrazek, przedstawiający rzekomy znak graficzny nowej konsoli.

Intel i jego procesory teraz i 25 lat temu

Janusz Burda, 12 czerwca 2003, 09:06

Dziewiątego czerwca minęło dokładnie 25 lat od momentu wypuszczenia przez Intela pierwszego procesora wykorzystującego architekturę znaną jako x86 – oznaczonego symbolem 8086 protoplasty CPU stosowanych we współczesnych PCtach. Okrągła rocznica to jak zwykle bardzo dobra okazja do różnego typu podsumowań i porównań typu: jak było kiedyś, a jak jest obecnie.

Larian Studios anonsuje „Riftrunnera” oraz „Divine Divinity 2”

Przemysław Bartula, 12 czerwca 2003, 08:50

Belgijski zespół developerski Larian Studios potwierdził dziś, to o czym nieoficjalnie „szemrano” za kulisami od blisko pół roku. Chodzi o produkcję drugiej części udanego przedstawiciela gatunku cRPG „Divine Divinity”, a ponadto o grę zatytułowaną „Riftrunner”, będącą w istocie bezpośrednią kontynuacją „Divine Divinity”.

Top 10 gier w US (12/06/03)

Przemysław Bartula, 12 czerwca 2003, 08:37

Grupa NPDTechworld opublikowała zestawienie najpopularniejszych tytułów PC w Stanach Zjednoczonych odnoszące się do tygodnia pomiędzy 18 – 24 maja. Nad pierwszymi dwoma pozycjami zajmowanymi przez przedstawicieli serii „The Sims” nie ma się co rozwodzić (norma), cieszą natomiast wysokie pozycje takich tytułów jak: „Grand Theft Auto: Vice City”, „Enter the Matrix” czy „PlanetSide”.