Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Wiadomości GRYOnline.pl 28 kwietnia 2003

Tydzień Poradników DZIEŃ PIERWSZY: Airport Tycoon 2

Tomasz Pyzioł, 28 kwietnia 2003, 17:49

Rozpoczynamy Tydzień Poradników na Gry-Online, a na pierwszy ogień idzie poradnik do Airport Tycoon 2, rozbudowanej symulacji zarządzania międzynarodowym portem lotniczym. Znajdziecie tu dokładny opis rozbudowy lotniska, metody negocjacji kontraktów na przewozy lotnicze, wyjaśnienia wszelkich kwestii związanych z finansami oraz przegląd dostępnych budynków.

Second Life – weź udział w beta-testach

Krzysztof Bartnik, 28 kwietnia 2003, 17:47

Zespół Linden Lab ogłosił rozpoczęcie publicznych beta-testów swojej najnowszej gry role-playing rozgrywanej wyłącznie online (tj. MMORPG), czyli Second Life. Jeżeli chcielibyście spróbować swoich sił w tym przedsięwzięciu, to czeka Was zarejestrowanie się na oficjalnej stronie programu, a także ściągnięcie pakietu startowego (zajmuje około 10 MB).

Firma THQ partnerem zespołu Relic

Krzysztof Bartnik, 28 kwietnia 2003, 16:21

Ogólnoświatowy wydawca gier - korporacja THQ Inc. - poinformował o podpisaniu umowy ze studiem Relic Entertainment (autorzy m.in. Homeworld, Impossible Creatures), na mocy której zajmie się dystrybucją dwóch nowych produkcji rzeczonego zespołu.

Pod sztandarami Rewolucji...

Bolesław Wójtowicz, 28 kwietnia 2003, 13:44

Czas na rewolucję... I to już najwyższy. Tysiące graczy oczekuje od wielu miesięcy na pojawienie się na sklepowych półkach gry „Republic: The Revolution”, przygotowywanej dla nas przez Elixir Studios. Projekt ten, według zapewnień autorów, ma powalić na kolana miłośników gier strategicznych, zwłaszcza tych z aspiracjami do najwyższych urzędów... Oczywiście, kiedy tylko wreszcie pojawi się...

Nadciąga Madden NFL 2004
Nadciąga Madden NFL 2004

Radosław Grabowski, 28 kwietnia 2003, 12:32

W miniony weekend po drugiej stronie Oceanu Atlantyckiego odbyła się selekcja nowych zawodników (tzw. draft), mających zasilić szeregi zespołów profesjonalnej ligi National Football League (futbol amerykański) w nadchodzącym sezonie. Stacja telewizyjna ESPN zaprezentowała podczas relacji z imprezy dwa krótkie filmy z udziałem Carsona Palmera i Charlesa Rogersa, czyli sportowców #1 i #2 tegorocznych wyborów. Oba rzeczone obrazy stanowiły reklamy kolejnej odsłony wirtualnej gry Madden NFL, oznaczonej symbolem 2004.

Recenzja: Emergency 2

Fajek, 28 kwietnia 2003, 12:28

Emergency 2: The Ultimate Fight for Life to druga część strategicznej serii, która ma za zadanie ukazać młodym graczom jak ciężka jest praca służb, których zadaniem jest zapobieganie skutkom katastrof, tj. straży pożarnej, policji i pogotowia.

Team Fortress 2: Brotherhood of Arms i Half-Life 2 - dwa bratanki

Radosław Grabowski, 28 kwietnia 2003, 11:11

Wśród licznych modyfikacji pierwszej części Half-Life zdecydowanie wyróżnia się pozycja o nazwie Team Fortress Classic (funkcjonująca pierwotnie w środowisku programowym Quake), umożliwiająca prowadzenie zaawansowanej walki drużynowej. Rozwinięciem owego projektu ma być samodzielny produkt o nazwie Team Fortress 2: Brotherhood of Arms, opracowywany od blisko sześciu lat przez fachowców z firmy Valve Software. Chociaż wokół całego przedsięwzięcia od dłuższego czasu panuje cisza, to wcale nie odeszło ono w niebyt.

Czas wyruszyć do Vice City...

Bolesław Wójtowicz, 28 kwietnia 2003, 10:14

Jedną z tych gier na które czeka zdecydowana większość graczy jest niewątpliwie „Grand Theft Auto: Vice City”. Zwłaszcza niecierpliwie wypatrują jej ci wszyscy, którym mało było niebezpiecznych przygód młodocianego bandyty jakich mieli okazję doświadczyć w części poprzedniej, czyli w „Grand Theft Auto 3”.

Max Payne 2, Wojownicy i Ścigany. Część planów Take-Two Interactive ujawniona!

Radosław Grabowski, 28 kwietnia 2003, 09:32

Ostatnimi czasy koncern wydawniczy Take-Two Interactive odniósł spore korzyści finansowe dzięki dystrybucji gier wirtualnych, opartych na elementach przemocy. Łączna ilość sprzedanych oryginalnych egzemplarzy dwóch najnowszych odsłon serii Grand Theft Auto przekroczyła 16.000.000, natomiast przygody Maxa Payne’a znalazły ponad 3.500.000 legalnych nabywców. Prace nad kontynuacją tej ostatniej pozycji ciągle trwają.