Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Wiadomości GRYOnline.pl 5 sierpnia 2002

Recenzja: Piotruś Pan - Wielki Powrót

Fajek, 5 sierpnia 2002, 13:13

Piotruś Pan: Wielki Powrót to gra zręcznościowa, w której gracz może samodzielnie uczestniczyć w przygodach jednego z najsłynniejszych bohaterów bajek dla dzieci. Fabuła gry jest stosunkowo luźno związana z wydarzeniami mającymi miejsce w filmie animowanym o tym samym tytule.

Oficjalna strona Destiny-Online

Robert Sulisz, 5 sierpnia 2002, 11:03

Grupa Mathias Mueller uruchomiła oficjalną stronę w całości poświęconą ich najnowszemu projektowi, jakim jest gra Destiny-Online. Na tej witrynie w chwili obecnej nie znajdziemy zbyt wielu materiałów o tej produkcji prócz kilku screenshotów, ogólnych informacji oraz działu download z tylko jednym, krótkim filmikiem.

Sonic Mega Collection będzie w Stanach Zjednoczonych

Wojciech Antonowicz, 5 sierpnia 2002, 10:34

Firma Sega zawiadomiła, że zbiór gier zatytułowany ogólnie Sonic Mega Collection pojawi się również na terenie Stanów Zjednoczonych. W tym zestawie znajdziemy następujące gry: Sonic the Hedgehog, Sonic the Hedgehog 2, Sonic the Hedgehog 3, Sonic & Knuckles, Sonic 3D Blast, Sonic Spinball, and Dr. Robotnik's Mean Bean Machine.

Disciples II: Mroczne Proroctwo - premiera już za dwa dni

Fajek, 5 sierpnia 2002, 10:21

Już tylko dwa dni dzielą nas od premiery gry Disciples II: Mroczne Proroctwo! Gra będzie dostępna w sklepach i supermarketach na terenie całego kraju już 7 sierpnia. Doskonała strategia turowa zostanie wydana w pełnej polskiej wersji językowej w cenie 99,90 zł.

Wieści z frontu – Linux kontra Xbox

Przemysław Bartula, 5 sierpnia 2002, 08:40

Jak zapewne pamiętacie od ponad miesiąca grupa zapaleńców znana pod nazwą „Xbox Linux project leaders” dąży do uruchomienia na konsoli Xbox systemu operacyjnego Linux, przy czym, usiłuje to zrobić bez żadnych modyfikacji technicznych konsoli – w grę wchodzi jedynie modyfikacja software’owa. Jak do tej pory osiągnięcia grupy są całkiem spore. Na początku zeszłego miesiąca udało się odpalić na Xboxie pierwszy program nie stworzony przy użyciu oryginalnego developerskiego oprogramowania Microsoftu – SDK, a pod jego koniec udostępniono PC-to podobny Bios w wersji prealpha, dający kontrolę nad zasobami konsoli.