Kody The Sims 2 [PS2]

04.11.2007 16:48
1
P10p
2
Legionista

co trzba zrobić aby wpisać kod na kase i jak , prosze podać mi instrukcje prosze szybko to sprawa życia lub śmierci ..... mojego sima

04.11.2007 17:28
2
odpowiedz
zalo
0
Senator

Kod główny

W trakcie zabawy musisz wcisnąć L1, R1, Góra, X, R2. Wprowadzenie tego kodu jest wymagane, jeśli chce się skorzystać z przedstawionych poniżej ułatwień

9999 Simoleonów

W trakcie zabawy musisz wcisnąć R1, L1, R2, Prawo, Lewo. Wybierz kod główny, a następnie interakcję: Give Simoleons.

toż masz czarno na białymnapisane wyraźne co i jak wiec po co zadajesz pytania??

06.11.2007 14:28
3
odpowiedz
rafik5
3
Junior

Tia a mi niedzialają te kody najpierw wciskam kod głuwny potem np. R1,L1,R2,PRAWO,LEWO I NIEDZIALA NIC A JAK NAJPIERW WLACZAM KOD POTEM KOD GŁUWNY TO TOSAMO!
pomocy pls!!!!

17.11.2007 19:26
4
odpowiedz
P10p
2
Legionista

Fajnie nie działają

17.11.2007 19:41
5
odpowiedz
Jim Raynor
88
cookie monster

Bo nie trzeba włączyć kodu "GłUWNEGO" tylko " GłóWNY"...

18.01.2008 16:03
6
odpowiedz
buwcio
2
Junior

jak sie zmienia lokalizacje bo mnie jusz te stare fkurzają

19.02.2008 15:52
7
odpowiedz
xLiLLix
1
Junior

Ja mam taki problem : Pojawil mi sie ten caly gnom ( ten kod glowny) na chodniku i pisalo tylko " unlock all objects " ( odblokuj wszystkie rzeczy ) wiec kliknelam i odblokowala mi sie jedna ! A jak chce wpisac te kody to nic nie dziala . ( Na innych portalach pisze zeby dac pauze , i wtedy wpisywac kody , ale jak ja mam to zrobic ?! Jak klikam na start na joysticku i wpisuje kod to nie sie nie dzieje a jak wpisze kod podczas gry to tez nic ) Pomoooocy !
PS: Mam wersje angielska to moze dlatego mi nie dzialaja ale jesli ten " kod glowny" dziala a inne nie to dziwne

21.02.2008 12:08
8
odpowiedz
J-Jo
1
Junior

Jak mam to wszystko wpisać?

22.03.2008 16:51
9
odpowiedz
Bardo
2
Junior

to nie możliwe............................................................................................................................
do dupy te kody nie działają i tyle..............''''''''''''OSZSUŚCI''''''''''''' ha i tylez kodów nici!!!!!!!!!!!!!!!!

04.04.2008 18:49
10
odpowiedz
mucik
1
Junior

ej ludzie jaki jest kod na kasę ???????????????podajcie plizzz!!!!!!!!!!!1

20.04.2008 12:18
11
odpowiedz
Dogme
2
Junior

Wszystkie kody pieknie dzialaja.
Pozdrawiam.

08.06.2008 16:48
12
odpowiedz
jahulski
1
Junior

to nie działa

14.07.2008 22:08
13
odpowiedz
Jin99
18
Legionista

Mi wszystkie kody działają, Pozdrawiam

13.08.2008 17:27
14
odpowiedz
Edi11112222
2
Junior

Mam taki problem w tym rzecz ze ja wogule niewiem coto jest kod gluwny??? i niewiem w co czeba wejsc zeby wpisas kod?? poczebuje szybko kody na kasa mam go ale niewiem w jaki sposub go wpisac... moze glupia gadka ale pliss jak ktos moze to niech mi napisze w komentazu co i jak jak ktos poda to dzieki

17.08.2008 19:50
15
odpowiedz
mati_dj97
1
Junior

powiedzcie gdzie te kody w simsach trzeba wpisac jak grasz czy w menu?? a moze w palzie?? prosze o szybką odpowiedż

28.08.2008 19:41
16
odpowiedz
sims2maniak
1
Junior

sluchajcie bardo one nie DZIALAJA do dupy!!!! Ku**a

29.08.2008 16:47
17
odpowiedz
maniak ps2
1
Junior

błagam podajcie mi kody do gry the sims 2 na ps2 na kase i wogole kody jakie istnieją mój e-mail to matrixm007@o2.pl ps.to bardzo ważne

14.10.2008 14:23
18
odpowiedz
Aragorn Potomek Elendila
48
Konsul

1.sims2maniak człowieku te kody działają na 100% .
2.Kod głuwny nie istnieje !!!! jest tylko Główny
3. Kody wpisujecie na włączonej pauzie po wpisaniu kody będzie dźwięk "mmmm"
4. Kody na lokalizacje działają TYLKO W STORY MODE.Każdy kod działa w Story Mode ale w FreePlay nie działa tylko zmiana lokalizacji
5. Najważniejsza rzecz !!!!Kody trzeba wpisywać naprawdee szybko !!!!

01.11.2008 23:09
19
odpowiedz
Edi11112222
2
Junior

Siemanko kodziki działają wszystko cyk! ale mam problem mam tylko 2 kody na kase i na lokalizacje... kto zna kody?????? pliz ten kto zna niech odzpisze

07.12.2008 15:32
20
odpowiedz
andy211
2
Junior

Przyciśnij pauzę i wpisz kod główny.(L1, R1, Góra, X, R2)
Kiedy wpiszesz dobrze każdy kod będzie odgłos ,,aaaa".
Jak wpiszesz kieruj się koło śmietnika i po prawej stronie koło ulicy będzie coś w stylu kosza.
Kliknij na to.
Będzie tam efekt wpisania twojego kodu.
Użyj go i baw się!!!

08.12.2008 20:56
21
odpowiedz
mr 45
68
Hero of the Wastelands

kody są dla n00bów

27.02.2009 14:43
22
odpowiedz
@...:::Edi:::...@
1
Junior

Wszystkie kody działaja jest git:) kody mozna wpisac na pauzie lub w trakcie zabawy.....
A to dlatych co niemogą znalesc zadnuch koduw:))))))))))...... niemam czasu teraz ich pisac jak bede na tej stronie to napisze ok? dziekowac nietrzeban nara wszystkich wielbicielisimsuw:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

24.03.2009 11:41
23
odpowiedz
azaras
1
Junior

jesz cze nie wiem czy działają bo dopiero sprawdzam bo zobaczyłem tą stronę dopiero teraz

24.03.2009 11:42
24
odpowiedz
azaras
1
Junior

a można mieć dziecko

24.03.2009 11:43
25
odpowiedz
azaras
1
Junior

odpisicie

25.03.2009 11:28
26
odpowiedz
patryg
2
Junior

można miec dzieci ale nie wiem jak

25.03.2009 14:33
27
odpowiedz
azaras
1
Junior

bo był u mnie kolega i biło ****-**** i nic

25.03.2009 14:34
28
odpowiedz
azaras
1
Junior

czekaliśmy 2 godziy

18.05.2009 23:25
29
odpowiedz
Wrzozi17
1
Junior

Elo.... mam problema niewiem gdzie sie zmienia lokalizacje w simach po wpianiu kodu......kodzik normalnie działa......ale nie pokazują mi sie te nowe lokalizacje- gdzie one mi sie pokazą????? proszę o odpowiedz....=)

13.08.2009 15:16
30
odpowiedz
Radi97
1
Junior

Mi te kody normalnie działają ale apropo tego pytania ^ To też miałem je zadać

27.08.2009 19:20
31
odpowiedz
speed pro
38
Centurion

Czy jest może kod do THE SIMS 2 PS2 na PASEK POŻAROWY prosze jak ktoś wie jaki to kod niech napisze na forum albo poda link.PLIS

18.09.2009 17:27
32
odpowiedz
rafik109
2
Junior

p10p musisz wpisać kod główny a potem na kase

18.09.2009 17:28
33
odpowiedz
rafik109
2
Junior

sped pro ja niewiem ale też bym chciał ten kod bo mnie to wkurza jak niewiem co!!! :( :( :( :( :( :(

29.09.2009 21:25
34
odpowiedz
speed pro
38
Centurion

No ludzie te EA to jusz naprawdę powaliło żeby jusz na PS2 spiepszali gry takie jak THE SIMS 2 PS2 np. niedają dachów,niema dzieci i jeszcze HOLERA JASNA !!!! dają ten zasrany pasek pożarowy kurde oni zawszę muszą spieprzyć grę na PS2.A na PC to kurdę tak nierobią !!!!!!!!!!!

31.10.2009 17:54
35
odpowiedz
Marcinex
1
Junior

kod główny to L1 R1 Góra x R2
9999 Kasy R1 L1 R2 prawo lewo
Stroje Kwadrat R2 Dół Prawo kwadrat
objekty L2 o Dół lewo góra

Więcej kodów na stronie zapytaj

05.11.2009 18:06
36
odpowiedz
speed pro
38
Centurion

Marcinex-ja znam te kody.chodziło mi o kod na pasek pożarowy.

14.03.2010 19:09
37
odpowiedz
tse tse ta co gryzie
1
Junior

aby odblokować Cheat Mode wciśnij w głównym menu L1+R1+L2+R2 (bez plusów) odblokowanym menu są do wyboru specjalne opcje:
Freeall: wszystkie obiekty są darmowe
Midas: Odblokowuje wszystkie tryby dla dwóch graczy, obiekty i skiny
Party M: odblokowuje tryb Party Motel
Sims:Odblokowuje możliwość zagrania w The Sims bez konieczności wcześniejszego grania w trybie Get a Life.

Uwaga: Nie gwarantuję poprawnego działania kodów oraz nie udzielam dodatkowych informacji dotyczących ich wpisywania i tym podobnych.

03.09.2010 01:08
38
odpowiedz
wojtas luv
1
Junior

wszystko dobrze tylko w którym menu głównym i naraz klawisze L1 R1 L2 R2 czy pojedynczo?

16.10.2010 21:31
39
odpowiedz
art-racing combat
1
Junior

Pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!W the sims 2 zwierzaki szczeniaczek mi rośnie już jakieś 5 mies. (tutaj) Pomocy

23.11.2010 19:53
40
odpowiedz
$Chomcio$
1
Junior

Kto zna kod na pasek pożarowy prosze podac plissssss

23.11.2010 19:55
41
odpowiedz
$Chomcio$
1
Junior

Jak ktos zna jakies inne to prosze podac

29.12.2010 20:57
42
odpowiedz
sewo905
1
Junior

ten niby śmietnik u mnie jest taki blady i jak na niego naciskam to mi nic nie wyskakuje HELP!!

06.07.2011 19:07
43
odpowiedz
N-Sik
1
Junior

<a href="http://kody.magazynek.org/playstation-2/sims-2-the/" title="Magazyn kodów - kody, tipsy, triki, solucje i ikony do gier.">Sims 2, the (PS2)</a>

\To Jest Link Macie Tam Kody I opisane jak je Wł .

02.08.2011 08:08
44
odpowiedz
Nikuś
1
Junior

zrobie pełne wytłumaczenie
! kod główny ISTNIEJE!!!!!!!!!!
wpisujesz kod główny(L1 R1 Góra R2) i ci wyskakuje taki kosz s ikoną simsów na nim podchodzisz klikasz pauze (L1 lub R1 nie pamientam) trzymiesz rzeby gra była z pałzowana nastepnie wpisujesz kod (1,2,3,4,5,6,7,8) natępnie puszczasz a kosz sie robi żółty przettem był szary klikasz na niego X ibędzie pisało np. give simleons czyli kasa albo unlock all lokations czyli odblokowanienie wszystkick działek... koniec i macie chaki UWAGA!!! ja mam wersje angielska

1-kasa-R1 L1 R2 prawo lewo
2-bodzce-góra O Góra Prawo
a zresztą macie tu strone uwaga nie które nie wymagją kodu głównego(L1 R1 Góra R2)

23.10.2011 11:22
45
odpowiedz
moulak
1
Junior

ja mam wersje angielską i kody mi wchodzą ale je zgubiłem

23.10.2011 11:32
46
odpowiedz
Spawcz
47
Gram w gre

aha

09.07.2012 20:07
47
odpowiedz
paniSims
1
Junior

jak wpisac ten kod na kase ?? bo probowalam i mi to nie nie dało ... :(

Kody The Sims 2 [PS2]