Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

W poradniku do Neverwinter Nights 2 znajdziecie szczegółowy opis przejścia głównej kampanii gry oraz wszystkich misji pobocznych, jak również rozbudowany zestaw wskazówek na temat rozbudowy Warowni, którą gracz otrzymuje w pewnym momencie zabawy.

23 grudnia 2006Autor solucji: Krzysztof Gonciarz (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witaj w nieoficjalnym poradniku do Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do Neverwinter Nights 2. Znajdziesz w nim szczegółowy opis przejścia głównej kampanii gry oraz wszystkich misji pobocznych. Ze względu na dość specyficzną strukturę rozgrywki, większość sub-questów została omówiona razem z wątkiem przewodnim – są z nim bowiem dość blisko związane i niezasadne było całkowite ich wyodrębnianie w tekście. Te, których wykonanie jest całkowicie niezależne od głównej osi fabularnej, zostały omówione na samym końcu. Poza tym, dołączyliśmy do poradnika rozbudowany zestaw wskazówek na temat rozbudowy Warowni, którą gracz otrzymuje w pewnym momencie zabawy. Z tym tematem wiążą się też praktycznie wszystkie sekrety, jakie można znaleźć w grze. Połamania myszy!

Uwagi techniczne:

Elementy wypisane (brązowym) kolorem oraz w nawiasach są to numery danych lokacji czy punktów na mapkach właściwych danemu obszarowi.

Oznaczenia ($) pokazują miejsca, w których znaleźć możemy rudy metali – najtrudniejsze do skompletowania sekrety w grze. Wszystkie ich lokalizacje są ponad to zestawione w dziale Warownia na Rozdrożach -> Górnictwo.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 23 grudnia 2006.

komentarze czytelników (41)

kajkoikokosz21  2007-01-21 - 13:54

Jak mam uaktywnić ten portal w Akcie 2 Posągi Oczyszczenia?? Mam tą rune i co dalej?? Prosze o pomoc...

dante35  2007-01-26 - 18:25

Cześć Ludziska czy ktoś wie co zrobić w Misji przy Zwierciadle niebios Akt I z Elene.Jakie czary i ska je ona ma wziąść??

ElNinho  2007-01-29 - 23:03

h4v0c -> prawym na Slaada nieco dlużej i pojawią Ci się opcje, m.in. porozmawiaj

TeRiKaY  2007-02-02 - 11:43

Siema ludziska ,mógłby ktoś napisac na manio136@vp.pl ja pokonac króla cieni? Juz go rozwaliłem ,ale niewiem co zrobic jak sie pokazuja te małe króle cienia, Z góry dzięks.

miszczu591  2007-02-02 - 23:12

Mam problem z dostaniem się do jednej z krypt na cmentarzu(tej z zadań fortu). Kiedy chce ją otworzyc wyskakuje komunikat, że to nie możliwe- stopień trudności zamka 99. Potrzebny jest jakiś klucz? ...

Cromw3ll  2007-02-05 - 00:08

Do Cainoora, albo kogo kolwiek kto wie jak mi pomóc - Mam problem w labolatorium Amona Jerro. Mainowicie utknąłem, gdyż portal który tam jest po walce z samym Jerro nie działa i nic nie moge zrobić. Gra mi sie bardzo spodobała i mam doła bo nie moge dalej grać :(. Podobno jak bym sie cofnął aż przed rozprawe, to ten bład może by nie wystąpił, ale nawet jak bym miał tego save`a (a nie mam) to by mi się nie chciało taki kawał od nowa przechodzić. Nie znacie może jakiegoś sposobu aby tu zaradzić, na przykład jak w problemie wyżej (który też u mnie wystąpił) za pomocą konsoli??? Błagam o jakąś pomoc :(. Aha - patche nic mi nie dały.

sakhar  2007-02-05 - 21:29

Poradnik GOL' do NWN 2 jest identyczny z dostępnym na guides.gamepressure.com - ciekawe, kto od kogo jechał, ale nie dopuszczam tak obrzydliwej myśli, że GOL popełnił plagiat i jeszcze brał za to pieniądze.

K.Krooliq  2007-02-07 - 08:51

sakhar ---> Nikt od nikogo nie jechał :-). Poradnik jest identyczny, bo to ten sam poradnik w wersji anglojęzycznej. Spójrz na nazwisko autora :-)

sakhar  2007-02-08 - 01:41

No to si :)

HUtH  2007-04-06 - 00:27

szczerze mówiąc to poradnik jest bardzo słaby.. np autor pisze: "w skrzyni X znajdziecie kilka fajnych przedmiotów" albo "mniej więcej na tym etapie gry dostaniesz tego questa". brak wypisanych skutków, po różnych opcjach dialogowych. brak wypisanego doświadczenia (ile dostaniemy za przejście jakiegoś questa z wymordowaniem wszystkego, a ile za przejście go dzięki dyplomatycznych umiejętności postaci). brak wypisanych przedmiotów unikalnych, które znajdziemy przy ciałach trupów i w skrzyniach. często zdarza się, że autor w ogóle nie wspomina o innej możliwości przejścia questa(m.in. sytuajca z magiem, który udaje emisariusza issaniego). wasz inny poradnik do Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark był o wiele leszpy i za ten zapłaciłem, ponieważ myślałem, iż otrzymam taką samą jakość, a się całkowicie zawiodłem.

Stranger.  2007-04-06 - 00:34

Poradnik GOL' do NWN 2 jest identyczny z dostępnym na guides.gamepressure.com - ciekawe, kto od kogo jechał, ale nie dopuszczam tak obrzydliwej myśli, że GOL popełnił plagiat i jeszcze brał za to pieniądze. ...

drzwi  2007-05-21 - 15:21

mam problem z pokonaniem czerwonego smoka (misja dla paladyna) w górach Galadrym .Mam pierścienie , zbroje i tarcze ochrony przed ogniem używam wszystkich możliwych czarów a ta cholera pacnie łapą i raz zionie i po ptakach. Co robić ? dodam że zawziełam się strasznie i muszę ją wykończyć !

BlueStar33  2007-07-15 - 16:51

hejka, mam problem z studnią starej sowy Grobnar właśnie dołączył do mojej drużyny i nie wiem do dalej robić... prosze pomóżcie...

gizmo77  2007-10-05 - 12:21

cześć ludziska ,mam problem z grą NWN 2 niemogę wyjść z laboratorium Amona Jerro portal jest nieaktywny i jestem zblokowany ,jeżeli ktoś zna jakieś rozwiązanie z góry dziękuję za podpowiedz. A cha w poradniku nic na ten temat nie piszą ,proszę o pomoc

Ne-Yo  2008-02-11 - 16:17

HeH ^^ ja w empiku kupilem nowke za 8 zl ^^

Cris123456789  2008-08-09 - 04:14

futureman wystarczy że pójdziesz do sanda i kupisz u niego rtęc

Nana1x  2008-12-02 - 14:36

Też mam problem - w 2 akcie przy poszukiwaniu posągów oczyszczenia. Przeszłam już świątynię pór roku, warownię nadrzeczną i kopalnie klejnotów i teraz mam teoretycznie pójść do teleportu pośrodku mapy, ale jest on nieaktywny i nie mam pojęcie jak go aktywować! bardzo Was proszę pomóżcie!

DamiO  2009-07-05 - 18:06

Dopiero zaczełem grać i nie wiem jak sie odwrucić w strone sceny w tutrialu

DamiO  2009-07-05 - 18:11

a jestem na wakacjach wiec nie mam gg

ilikekomputergames  2009-07-09 - 20:36

Ta gra była dość trudna