Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

W poradniku do Neverwinter Nights 2 znajdziecie szczegółowy opis przejścia głównej kampanii gry oraz wszystkich misji pobocznych, jak również rozbudowany zestaw wskazówek na temat rozbudowy Warowni, którą gracz otrzymuje w pewnym momencie zabawy.

23 grudnia 2006Autor solucji: Krzysztof Gonciarz (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witaj w nieoficjalnym poradniku do Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do Neverwinter Nights 2. Znajdziesz w nim szczegółowy opis przejścia głównej kampanii gry oraz wszystkich misji pobocznych. Ze względu na dość specyficzną strukturę rozgrywki, większość sub-questów została omówiona razem z wątkiem przewodnim - są z nim bowiem dość blisko związane i niezasadne było całkowite ich wyodrębnianie w tekście. Te, których wykonanie jest całkowicie niezależne od głównej osi fabularnej, zostały omówione na samym końcu. Poza tym, dołączyliśmy do poradnika rozbudowany zestaw wskazówek na temat rozbudowy Warowni, którą gracz otrzymuje w pewnym momencie zabawy. Z tym tematem wiążą się też praktycznie wszystkie sekrety, jakie można znaleźć w grze. Połamania myszy!

Uwagi techniczne:

Elementy wypisane (brązowym) kolorem oraz w nawiasach są to numery danych lokacji czy punktów na mapkach właściwych danemu obszarowi.

Oznaczenia ($) pokazują miejsca, w których znaleźć możemy rudy metali - najtrudniejsze do skompletowania sekrety w grze. Wszystkie ich lokalizacje są ponad to zestawione w dziale Warownia na Rozdrożach -> Górnictwo.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 23 grudnia 2006.

Clash of Swords

Clash of Swords

Zagraj za Darmo!

Dragon Knight

Dragon Knight

Zagraj za Darmo!

The Incredible Adventures of Van Helsing II - PC - 11,90 zł

promocja

PC 11,90 zł

Mount & Blade: With Fire and Sword - PC - 18,90 zł

kup w sklepie

PC 18,90 zł

Fallout 2: A Post Nuclear Role Playing Game - PC - 42,90 zł

kup w sklepie

PC 42,90 zł

Komentarze Czytelników (42)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
01.01.2007 17:44
odpowiedz
kasia1993
6
Junior

Dzięki przem. Zobacze czy to mam ;] Może zadziała. Narr. Życze wszystkim milej gry!

02.01.2007 13:32
odpowiedz
bulik1
3
Junior

Siemka, mam problem z błedem w NW2. Chodzi o mosje odprowadzenia kapitana Tanna do Rort Lock, nie chce ruszyc za mna ani sie do mnie przylaczyc. Probowalem wszystkiego, starsze savy itd. Czy jest na to jakas rada ?

07.01.2007 13:53
odpowiedz
Sponiu
1
Junior

Siema, mam ten sam problem co Bulik1. Chodzi o komendanta Tanna nie mogę zakonczyć questu ponieważ nie istnieje możliwość doprowadzenia komendanta do fortu. Jeśli ktoś wie w czym problem to bardzo proszę o pomoc!!! Z góry dzięki

07.01.2007 13:53
odpowiedz
Cainoor
173
Mów mi wuju

Ralion [ Konsul ] http://www.goyk.com/flash.asp?path=723

Jeżeli macie problem z dołączaniem się postaci, znaczy że gra sie spartoliła i należy niestety rozpocząć ją od początku (związanie w posiadaniem dwóch wersji jezykowych gry i patchem 1.3)

rozwiązanie dla tych którzy mają czarny box przeznaczony na chat do multi i nie potrafią go usunąć poprzez naciśniecie entera:
Wchodzimy do pliku defaultchat.xml w katalogu Neverwinter Nights 2\UI\default i znajdujemy linijkę <UIPane name="INPUT_CONTAINER (...)" i zmieniamy nastepująco: (czyli zmieniamy tylko wartość x)
<UIPane name="INPUT_CONTAINER" x="512" y="50" width="300" height="75" >
dla rozdzielczości 1024x768
Dla innych ustalamy wartość x poprzez podzielenie pierwszej rozdzielczości przez 2, czyli np. dla 800x600 bedzie to 400

Zwiazany z powyższym problem wywalania do windowsa po nacisnieciu entera (nie zawsze) nie zostal jeszcze przez mnie rozwiazany. po prostu nalezy pomietac o nie naciskaniu go (nawet przy robieniu save!!)

dla tych którzy maja problem z przyłączeniem komandora Tanna (Grabixon1987) w misji na cmentarzu.
można go przyłączyc recznie wpisujac po naciśnieciu tyldy:
DebugMode 1
partyadd 5982

a po wypełnieniu zadania
DebugMode 0
partyremove 5982

07.01.2007 13:56
odpowiedz
Sponiu
1
Junior

Dzieki. Muszę przyznać że szybko się uwinełeś z tą odpowiedzią :)

08.01.2007 13:47
odpowiedz
futureman
39
Generał

JAK wykonać zadanie z mędrcem ALDANEM to znaczy jak wchodzę do czarnystawu (pierwszy raz chcę się tam udać) ten gość chce żywe srebro czy coś takiego żeby mnie wpuścił do środka, więc gdzie je znajdę ?

w dzienniku pisze coś o dostawie rtęci no i gdzie to znaleźć ?

dziwne bo jest to kluczowy element w grze a nie zostało nic na ten temat napisane w poradniku
więc prośba o pomoc

08.01.2007 21:23
odpowiedz
h4v0c
5
Legionista

poradnik ok, wszystko fajnie, TYLKO NIE WSZYSTKO! :( w I akcie, w Highclif, mam problem z dostaniem sie do wodza jaszczuroczlekow... gdy znalazlem zoldakow w ruinach, powiedzialem, ze jeszcze nie chce isc do wodza... I KONIEC! Teraz w ogole nie moge go znalesc! :( Biegam z tym slaadem czy jak mu tam po wszystkich lokacjach, kombinuje i nic! Na mapie nie zaznaczylo ich kryjowki, tego jaszczura ubic juz nie moge i ogolnie to nie wiem co robic :/ Mam zaczac od poczatku cala gre?!?!?! Cholerny bug! Ludzie, pomocy! :(

15.01.2007 11:08
odpowiedz
UnholyunionX
1
Junior

Futureman, mam ten sam problem, szukam tego żywego srebra (rtęci) dla Aldanona i nic. Gdzie się udać albo do kogo ??? Przeszedłeś juz to? Niby kluczowe zadanie a faktycznie nie ma w poradniku. Pomocy!!!

19.01.2007 17:44
odpowiedz
muchaamuh
1
Junior

Kurcze.. mam problem z festynową bójką, a mianowicie nie mogę wyjść z tej zagrody w której się walczy :/ mógłby ktoś mi pomóc? (gg: 2263663, e-mail: muchaa1@op.pl)

21.01.2007 13:54
odpowiedz
kajkoikokosz21
1
Junior

Jak mam uaktywnić ten portal w Akcie 2 Posągi Oczyszczenia?? Mam tą rune i co dalej?? Prosze o pomoc...

26.01.2007 18:25
odpowiedz
dante35
1
Junior

Cześć
Ludziska czy ktoś wie co zrobić w Misji przy Zwierciadle niebios Akt I z Elene.Jakie czary i ska je ona ma wziąść??

29.01.2007 23:03
odpowiedz
ElNinho
140
STROH 80

h4v0c -> prawym na Slaada nieco dlużej i pojawią Ci się opcje, m.in. porozmawiaj

02.02.2007 11:43
odpowiedz
TeRiKaY
105
Senator

Siema ludziska ,mógłby ktoś napisac na manio136@vp.pl ja pokonac króla cieni?
Juz go rozwaliłem ,ale niewiem co zrobic jak sie pokazuja te małe króle cienia,
Z góry dzięks.

02.02.2007 23:12
odpowiedz
miszczu591
1
Junior

Mam problem z dostaniem się do jednej z krypt na cmentarzu(tej z zadań fortu). Kiedy chce ją otworzyc wyskakuje komunikat, że to nie możliwe- stopień trudności zamka 99. Potrzebny jest jakiś klucz?

05.02.2007 00:08
odpowiedz
Cromw3ll
20
Legionista

Do Cainoora, albo kogo kolwiek kto wie jak mi pomóc - Mam problem w labolatorium Amona Jerro. Mainowicie utknąłem, gdyż portal który tam jest po walce z samym Jerro nie działa i nic nie moge zrobić. Gra mi sie bardzo spodobała i mam doła bo nie moge dalej grać :(. Podobno jak bym sie cofnął aż przed rozprawe, to ten bład może by nie wystąpił, ale nawet jak bym miał tego save`a (a nie mam) to by mi się nie chciało taki kawał od nowa przechodzić. Nie znacie może jakiegoś sposobu aby tu zaradzić, na przykład jak w problemie wyżej (który też u mnie wystąpił) za pomocą konsoli??? Błagam o jakąś pomoc :(. Aha - patche nic mi nie dały.

05.02.2007 21:29
odpowiedz
sakhar
99
Animus Mundi

Poradnik GOL' do NWN 2 jest identyczny z dostępnym na guides.gamepressure.com - ciekawe, kto od kogo jechał, ale nie dopuszczam tak obrzydliwej myśli, że GOL popełnił plagiat i jeszcze brał za to pieniądze.

07.02.2007 08:51
odpowiedz
K.Krooliq
20
Gladiator

sakhar ---> Nikt od nikogo nie jechał :-). Poradnik jest identyczny, bo to ten sam poradnik w wersji anglojęzycznej. Spójrz na nazwisko autora :-)

08.02.2007 01:41
odpowiedz
sakhar
99
Animus Mundi

No to si :)

06.04.2007 00:27
odpowiedz
HUtH
103
kolega truskawkowy

szczerze mówiąc to poradnik jest bardzo słaby.. np autor pisze: "w skrzyni X znajdziecie kilka fajnych przedmiotów" albo "mniej więcej na tym etapie gry dostaniesz tego questa". brak wypisanych skutków, po różnych opcjach dialogowych. brak wypisanego doświadczenia (ile dostaniemy za przejście jakiegoś questa z wymordowaniem wszystkego, a ile za przejście go dzięki dyplomatycznych umiejętności postaci). brak wypisanych przedmiotów unikalnych, które znajdziemy przy ciałach trupów i w skrzyniach. często zdarza się, że autor w ogóle nie wspomina o innej możliwości przejścia questa(m.in. sytuajca z magiem, który udaje emisariusza issaniego).
wasz inny poradnik do Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark był o wiele leszpy i za ten zapłaciłem, ponieważ myślałem, iż otrzymam taką samą jakość, a się całkowicie zawiodłem.

06.04.2007 00:34
odpowiedz
Stranger.
126
Spookhouse

Poradnik GOL' do NWN 2 jest identyczny z dostępnym na guides.gamepressure.com - ciekawe, kto od kogo jechał, ale nie dopuszczam tak obrzydliwej myśli, że GOL popełnił plagiat i jeszcze brał za to pieniądze.
<<<

K.Krooliq --> Teraz zacznie się pewnie chłopak rzucać, że Lordareon sprzedał ten sam tekst dwóm różnym serwisom :P

21.05.2007 15:21
odpowiedz
drzwi
1
Junior

mam problem z pokonaniem czerwonego smoka (misja dla paladyna) w górach Galadrym .Mam pierścienie , zbroje i tarcze ochrony przed ogniem używam wszystkich możliwych czarów a ta cholera pacnie łapą i raz zionie i po ptakach. Co robić ? dodam że zawziełam się strasznie i muszę ją wykończyć !

15.07.2007 16:51
odpowiedz
BlueStar33
1
Junior

hejka, mam problem z studnią starej sowy Grobnar właśnie dołączył do mojej drużyny i nie wiem do dalej robić... prosze pomóżcie...

05.10.2007 12:21
odpowiedz
gizmo77
1
Junior

cześć ludziska ,mam problem z grą NWN 2 niemogę wyjść z laboratorium Amona Jerro portal jest nieaktywny i jestem zblokowany ,jeżeli ktoś zna jakieś rozwiązanie z góry dziękuję za podpowiedz. A cha w poradniku nic na ten temat nie piszą ,proszę o pomoc

11.02.2008 16:17
odpowiedz
Ne-Yo
1
Junior

HeH ^^ ja w empiku kupilem nowke za 8 zl ^^

09.08.2008 04:14
odpowiedz
Cris123456789
1
Junior

futureman wystarczy że pójdziesz do sanda i kupisz u niego rtęc

02.12.2008 14:36
odpowiedz
Nana1x
18
Legionista

Też mam problem - w 2 akcie przy poszukiwaniu posągów oczyszczenia. Przeszłam już świątynię pór roku, warownię nadrzeczną i kopalnie klejnotów i teraz mam teoretycznie pójść do teleportu pośrodku mapy, ale jest on nieaktywny i nie mam pojęcie jak go aktywować! bardzo Was proszę pomóżcie!

05.07.2009 18:06
odpowiedz
DamiO
1
Junior

Dopiero zaczełem grać i nie wiem jak sie odwrucić w strone sceny w tutrialu

05.07.2009 18:11
odpowiedz
DamiO
1
Junior

a jestem na wakacjach wiec nie mam gg

09.07.2009 20:36
odpowiedz
ilikekomputergames
16
Konsul

Ta gra była dość trudna

12.09.2015 19:37
odpowiedz
allan18
2
Junior

Jeżeli,w zabawie w teatrze weźmiecie do pomocy barda uzyskacie wpływ pozytywny 3 p-ty.