Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

Poradnik do gry Need for Speed: Most Wanted zawiera dokładny opis ukończenia poszczególnych etapów kariery uwzględniając wyścigi z udziałem innych kierowców z „czarnej listy” oraz policyjne pościgi, a także cenne porady oraz listę dostępnych samochodów.

27 grudnia 2005Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360
Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Need for Speed: Most Wanted - Need for Speed: Most Wanted - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Need for Speed: Most Wanted. Na wstępie pragnąłbym zaznaczyć, iż powstał on w głównej mierze z myślą o mniej doświadczonych graczach. Zanurzeni w wirtualnej rzeczywistości profesjonalni kierowcy z przedstawianą grą zapewne nie będą mieli poważniejszych problemów, aczkolwiek niektóre elementy tego poradnika mogą się im wydać ciekawe. Sam tekst został podzielony na trzy główne rozdziały.

Pierwszy rozdział poradnika jest zdecydowanie najbardziej rozbudowany. Zawiera on bowiem opis ukończenia poszczególnych etapów kariery. Dokładnie przedstawiłem wszystkie czynności niezbędne do pomyślnego zaliczenia tego trybu gry. W szczególności mam tu na myśli wyścigi z udziałem innych kierowców ze słynnej "czarnej listy", a także policyjne pościgi. Koncentruję uwagę czytelników na tych wyzwaniach, które zdecydowanie najłatwiej jest w danym momencie zaliczyć. Przedstawiam także szereg porad związanych z rozwijaniem swojego profilu, tj. kupowaniem i tuningowaniem kolejnych pojazdów.

Drugi rozdział powinien zainteresować w głównej mierze mniej doświadczonych graczy. Zawarto w nim cenne porady odnośnie prawidłowego sterowania pojazdem, czy możliwie jak najbardziej efektywnego korzystania z turbodoładowania. Przedstawiam również pewne elementy bezpośrednio powiązane z dostępnymi trybami zabawy.

Ostatni rozdział koncentruje uwagę czytelnika na przygotowanych przez producentów gry pojazdach. Przedstawiam w nim cenne wskazówki dotyczące tuningu, aczkolwiek ten element "Most Wanted" został w znacznym stopniu uproszczony.

Nie pozostało mi już nic innego jak tylko zaprosić Was do lektury i jednocześnie życzyć miłej zabawy!

Jacek "Stranger" Hałas

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 27 grudnia 2005.

komentarze czytelników (66)

m3gtr  2007-11-30 - 21:57

Keeyzet,notowania są najprostsze

m3gtr  2007-11-30 - 22:00

hook to trzeba np. body:pakiet fabryczny itd.

Martynaw  2008-03-31 - 08:53

Czy mozna skasowac profil ??

Sony42  2008-04-05 - 19:58

Jasne, że można wchodzisz w menadżer profili i usuń tylko chyba musisz mieć w zanadżu drugi profil.

EG2006_32086615  2008-08-23 - 03:06

Ludzie, napiszcie proszę jak uciec gliniarzom na końcu po wygraniu wyścigu z Razor'em??? Nie mogę włączyć mapy, nie wiem gdzie jest ten p........... most na który mam jechać, ani nie dostałem smsa od Mii. ...

KAMCIO370  2008-08-28 - 16:15

moja ulubiona czesc razwem z udnegraound 2

Gladem  2009-09-26 - 12:18

Mam crack do MOST WANTED wersja 1.2 gg : 527020 ksywka werkalo14

gawor18  2009-10-23 - 17:06

Ludzie ten poradnik jest super! Napewno warty tych głupich 7 złotych! Stranger sie przy nim zajebiś*ie napracował! Szacunek...Miałem dylemat między Porsche Carrera GT a Murcialago ten poradnik mi wszystko wyjaśnił :)

paviola  2010-02-21 - 15:30

zajebisty poradnik utknąłem przy ronnim jakiś tydzień temu teraz już mam skonczoną kariere i w necie smigam swoja bmw-icą gdyby nie poradnik pewnie nadal bym walczył z #3

paviola  2010-02-21 - 15:32

tak poza tym poradnik kosztował 10 zł a nie 7

paviola  2010-02-21 - 15:37

ludzie co z wami BMW ma maxymalnie wymaxowane przyśpieszenie i przyczepność dlatego nie można go już tuningować można podziękować za to razorowi :D a wy się męczycie z wyborem murcielago i porszakiem ok czaje że najpierw trzeba pokonać razora żeby mieć bmw ale po co się wysilać z tuningiem skoro 1 autem trzeba wygrać tylko 5 wysigów

paviola  2010-03-02 - 15:38

jeszcze taka mala poprawka z mojej strony porsze cayman jest lepszy od lancera a to barona juz zwlaszcza wiec jak pokonacie barona bijcie sie o jego auto mi sie udalo minga nim pokonac kto wie moze gdybym nie mial lambo pewnie tez webster by przegral z nim

Salceson!  2010-03-03 - 10:33

Czy ktoś wie jak zdobyć CORVETTE kapitana CROSA??? jak coś to piszcie mi na gg to mój numer:21065388

paviola  2010-03-03 - 17:34

corvetta odblokowuje sie po zakonczeniu gry razem z bmw

brutallny18  2010-05-07 - 13:47

jesteś dobry ale do mnie jesteś małe piwo i morzesz mnie pocałowac w d..e znasz przemka on tesz w to gra i jest na pierwszym miejscu

LordSettlers  2010-11-13 - 19:54

Stranger thz za twój poradnik....teraz przejdę gierke ^^

ambrozy18  2013-02-26 - 17:40

Lotus forever! zobaczcie co potrafi! http://www.youtube.com/watch?v=1xKjf0ioMu4

maciorro18  2013-06-08 - 11:58

a ja mam 9 lat i big lou pokonałem golfem i mam na nim 3 level policji

MostWanted03  2014-03-08 - 11:16

Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.

MostWanted03  2014-03-29 - 13:38

W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.