Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry

Poradnik do gry Need for Speed: Most Wanted zawiera dokładny opis ukończenia poszczególnych etapów kariery uwzględniając wyścigi z udziałem innych kierowców z „czarnej listy” oraz policyjne pościgi, a także cenne porady oraz listę dostępnych samochodów.

27 grudnia 2005Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360
Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Need for Speed: Most Wanted - Need for Speed: Most Wanted - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Need for Speed: Most Wanted. Na wstępie pragnąłbym zaznaczyć, iż powstał on w głównej mierze z myślą o mniej doświadczonych graczach. Zanurzeni w wirtualnej rzeczywistości profesjonalni kierowcy z przedstawianą grą zapewne nie będą mieli poważniejszych problemów, aczkolwiek niektóre elementy tego poradnika mogą się im wydać ciekawe. Sam tekst został podzielony na trzy główne rozdziały.

Pierwszy rozdział poradnika jest zdecydowanie najbardziej rozbudowany. Zawiera on bowiem opis ukończenia poszczególnych etapów kariery. Dokładnie przedstawiłem wszystkie czynności niezbędne do pomyślnego zaliczenia tego trybu gry. W szczególności mam tu na myśli wyścigi z udziałem innych kierowców ze słynnej "czarnej listy", a także policyjne pościgi. Koncentruję uwagę czytelników na tych wyzwaniach, które zdecydowanie najłatwiej jest w danym momencie zaliczyć. Przedstawiam także szereg porad związanych z rozwijaniem swojego profilu, tj. kupowaniem i tuningowaniem kolejnych pojazdów.

Drugi rozdział powinien zainteresować w głównej mierze mniej doświadczonych graczy. Zawarto w nim cenne porady odnośnie prawidłowego sterowania pojazdem, czy możliwie jak najbardziej efektywnego korzystania z turbodoładowania. Przedstawiam również pewne elementy bezpośrednio powiązane z dostępnymi trybami zabawy.

Ostatni rozdział koncentruje uwagę czytelnika na przygotowanych przez producentów gry pojazdach. Przedstawiam w nim cenne wskazówki dotyczące tuningu, aczkolwiek ten element "Most Wanted" został w znacznym stopniu uproszczony.

Nie pozostało mi już nic innego jak tylko zaprosić Was do lektury i jednocześnie życzyć miłej zabawy!

Jacek "Stranger" Hałas

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Need for Speed: Most Wanted (2005) - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 27 grudnia 2005.

Komentarze Czytelników (68)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
25.01.2006 19:31
odpowiedz
majki_gsk
1
Junior

Poradnik jest to kitu! Nic nie wart! Masz opisy samochodów....Bzdura są tylko fotki i to 2 na samochód (dany model) sądziłem że chłopaki zrobili małe zestawienie bryk z tej gry a tu kicha ze skwarkami! Poradnik dla tumanów! Nic ważnego mi nie uświadomił... Bardzo nie polecam

25.01.2006 19:37
odpowiedz
Stranger.
123
Spookhouse

i kto tu jest tumanem? :P
"Po dokładniejsze opisy każdej z maszyn zapraszam do rozdziału opisującego tryb kariery. Na bieżąco starałem się w nim wypisywać wady i zalety nowo odblokowywanych wozów."

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2006-01-25 19:36:57]

01.02.2006 19:20
odpowiedz
Lonny
1
Junior

Ma ktoś ten debilny kod ?

09.02.2006 12:07
odpowiedz
hook
5
Junior

Male pytanko. Jak sprzedac czesci ktore zainwestowalem w tuning?

09.02.2006 14:20
odpowiedz
hook
5
Junior

Stranger: Napisałes: ALE najpierw radziłbym udać się do sklepu i „zdjąć” z niego (odzyskując część gotówki) wszystkie zakupione części. Pewnych komponentów nie będziesz się mógł co prawda pozbyć, ale mimo wszystko warto się tym aspektem zainteresować. Mozesz okreslic jak sprzedac te czesci i ktorych nie mozna?

13.05.2006 19:20
odpowiedz
zoldir
17
Chorąży

Ludzie Stranger napisał bombowy poradnik ja to gram w most wanted 3 dni i pokonałem Jewels.

09.10.2007 16:27
odpowiedz
Keeyzet
1
Junior

gra jest super jestem juz przy razorze musze tylko zebrac notowania! mam jedno male pytanko poza tematem czy zna ktos kody na powiekszenie notowan??

30.11.2007 21:55
odpowiedz
m3gtr
18
Centurion

ludzie mam 10 lat i w godzine 20 min pokonalem "tego dziadu" razora czy jak mu tam
z glinami kazdy glopi se poradzi

30.11.2007 21:57
odpowiedz
m3gtr
18
Centurion

Keeyzet,notowania są najprostsze

30.11.2007 22:00
odpowiedz
m3gtr
18
Centurion

hook to trzeba np. body:pakiet fabryczny itd.

31.03.2008 08:53
odpowiedz
Martynaw
1
Junior

Czy mozna skasowac profil ??

05.04.2008 19:58
odpowiedz
Sony42
15
Pretorianin

Jasne, że można wchodzisz w menadżer profili i usuń tylko chyba musisz mieć w zanadżu drugi profil.

23.08.2008 03:06
odpowiedz
EG2006_32086615
46
Pretorianin

Ludzie, napiszcie proszę jak uciec gliniarzom na końcu po wygraniu wyścigu z Razor'em???
Nie mogę włączyć mapy, nie wiem gdzie jest ten p........... most na który mam jechać, ani nie dostałem smsa od Mii.

Poradzicie cosik????

Podziekował

28.08.2008 16:15
odpowiedz
KAMCIO370
12
Pretorianin

moja ulubiona czesc razwem z udnegraound 2

26.09.2009 12:18
odpowiedz
Gladem
1
Junior

Mam crack do MOST WANTED wersja 1.2 gg : 527020 ksywka werkalo14

23.10.2009 17:06
odpowiedz
gawor18
1
Junior

Ludzie ten poradnik jest super! Napewno warty tych głupich 7 złotych! Stranger sie przy nim zajebiś*ie napracował! Szacunek...Miałem dylemat między Porsche Carrera GT a Murcialago ten poradnik mi wszystko wyjaśnił :)

21.02.2010 15:30
odpowiedz
paviola
9
Chorąży

zajebisty poradnik utknąłem przy ronnim jakiś tydzień temu teraz już mam skonczoną kariere i w necie smigam swoja bmw-icą gdyby nie poradnik pewnie nadal bym walczył z #3

21.02.2010 15:32
odpowiedz
paviola
9
Chorąży

tak poza tym poradnik kosztował 10 zł a nie 7

21.02.2010 15:37
odpowiedz
paviola
9
Chorąży

ludzie co z wami BMW ma maxymalnie wymaxowane przyśpieszenie i przyczepność dlatego nie można go już tuningować można podziękować za to razorowi :D a wy się męczycie z wyborem murcielago i porszakiem ok czaje że najpierw trzeba pokonać razora żeby mieć bmw ale po co się wysilać z tuningiem skoro 1 autem trzeba wygrać tylko 5 wysigów

02.03.2010 15:38
odpowiedz
paviola
9
Chorąży

jeszcze taka mala poprawka z mojej strony porsze cayman jest lepszy od lancera a to barona juz zwlaszcza wiec jak pokonacie barona bijcie sie o jego auto mi sie udalo minga nim pokonac kto wie moze gdybym nie mial lambo pewnie tez webster by przegral z nim

03.03.2010 10:33
odpowiedz
Salceson!
1
Junior

Czy ktoś wie jak zdobyć CORVETTE kapitana CROSA??? jak coś to piszcie mi na gg to mój numer:21065388

03.03.2010 17:34
odpowiedz
paviola
9
Chorąży

corvetta odblokowuje sie po zakonczeniu gry razem z bmw

07.05.2010 13:47
odpowiedz
brutallny18
1
Junior

jesteś dobry ale do mnie jesteś małe piwo i morzesz mnie pocałowac w d..e znasz przemka on tesz w to gra i jest na pierwszym miejscu

13.11.2010 19:54
odpowiedz
LordSettlers
70
Bóg

Stranger thz za twój poradnik....teraz przejdę gierke ^^

26.02.2013 17:40
odpowiedz
ambrozy18
1
Junior

Lotus forever! zobaczcie co potrafi!
http://www.youtube.com/watch?v=1xKjf0ioMu4

08.06.2013 11:58
odpowiedz
maciorro18
1
Junior

a ja mam 9 lat i big lou pokonałem golfem i mam na nim 3 level policji

08.03.2014 11:16
odpowiedz
MostWanted03
1
Junior

Jestem przy Mingu, i moje Renault Clio V6 osiąga 308 km\h. Obecnie zbieram na Porszaka 911 Turbo S, a później jak zdobędę to na Murcielago.

29.03.2014 13:38
odpowiedz
MostWanted03
1
Junior

W tym poradniku nie zgodzę się z sprzedawaniem aut bossów (chociaż można strzasnąć kasę) i krytyką Caddilaca CTS, gdyż auto fajnie się tuninguje, fajnie jeździ, i fajnie wygrywa w dragach.

14.12.2014 10:28
odpowiedz
MarkoTechniko
5
Legionista

Jeszcze jedno pominąłeś. jeśli bedziesz mial odpowiednio duzy pozizom poscigu moze przy odrobinie szczescia cie gonic sam sierzant cross. jak cie zacznie gonic to bedzie za toba latal jak pszczola do miodu czyli do konca poscigu no chyba ze walniesz w punkt spowolnienia poscigu ale nie wiem bo mnie jeszcze nie gonil.

22.03.2016 02:52
odpowiedz
serainox
6
Legionista

UWAGA!!! INFORMACJA DLA AUTORA!

Do rzeczy :D poradnik mi się nie przydał bo szukałem tylko jednej informacji i jej nie znalazłem :/ ALE masz ode mnie szacunek i propsy za taką ścianę tekstu :D nieźle gościu, widać że lubisz grać i pisać ;) a to że piszesz poradniki świadczy o dobrym sercu :D Jeszcze raz ogromny props ode mnie.