Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Metal Gear Solid 2: Substance

Hideo Kojima wspomina Metal Gear Solid 2 z okazji 20. urodzin gry

Damian Gacek, 14 listopada 2021, 15:51

Wczoraj były 20. urodziny Metal Gear Solid 2. Z tej okazji twórca gry Hideo Kojima postanowił powspominać nieco tę leciwą produkcję i podzielić się kilkoma ciekawostkami.

Konami usuwa ze sprzedaży gry z serii Metal Gear Solid

Paweł Musiolik, 8 listopada 2021, 10:57

Konami tymczasowo usunęło ze sklepów cyfrowe wersje kilku gier z serii Metal Gear Solid. Powodem są problemy licencyjne, które muszą zostać rozwiązane, by tytuły wróciły do sprzedaży.

Zobacz jeden z najlepszych trailerów z gier w 4K - to efekt wykorzystania AI

Hubert Śledziewski, 16 sierpnia 2021, 11:15

Serwis Digital Foundry opublikował odświeżoną dzięki AI wersję jednego z najlepszych trailerów gier wszech czasów. Panie, panowie – oto zwiastun Metal Gear Solid 2 z E3 2000 w 4K i 60 fps.

Metal Gear Solid 1 i 2 trafiły na GOG.com. Powrót klasyki Konami

Bartosz Woldański, 25 września 2020, 16:10

Zgodnie z plotkami, na platformie GOG.com pojawiły się reedycje kultowych gier Konami. Mowa o Metal Gear Solid 1 i 2 oraz klasycznych częściach serii Castlevania i Contra, które powróciły po latach na PC.

Na PC powróci Metal Gear Solid 1 i 2 oraz seria Castlevania

Adrian Werner, 23 września 2020, 09:56

Dzięki tajwańskiej agencji ratingowej potwierdzone zostały doniesienia o reedycjach gier Metal Gear Solid i MGS2 na PC. Co ciekawe, ma do nich dołączyć pierwsza część cyklu oraz wczesne odsłony marek Castlevania i Contra.

Plotka: Metal Gear Solid 1 i 2 mają wrócić na PC w poprawionej wersji

Karol Laska, 22 września 2020, 20:29

Gry Metal Gear Solid oraz Metal Gear Solid 2 mogą pojawić się ponownie na PC – tym razem w wersji cyfrowej, zoptymalizowane specjalnie pod współczesne komputery.

Generacja remake'ów

Piotr Rusewicz, 22 sierpnia 2011, 16:25

Remake remake pogania... ale to i tak jedne z najlepszych gier tej generacji!

Konferencja Konami - kolekcje HD Silent Hill, Metal Gear Solid i Zone of the Enders, nowy silnik graficzny, Silent Hill na NGP

Adrian Werner, 3 czerwca 2011, 09:32

E3 ruszy dopiero w przyszłym tygodniu, ale już teraz sporo firm organizuje własne konferencje prasowe. Jedną z nich jest japońskie Konami, które ujawniło masę nowych projektów, w tym nowego Silent Hilla na NGP oraz odświeżone wersje serii Metal Gear Solid, Zone of the Enders oraz Silent Hill. Ponadto Hideo Kojima zademonstrował nowy silnik graficzny Fox Engine.

Trylogia Metal Gear Solid HD pojawi się na PlayStation 3?

Mateusz Kądziołka, 22 stycznia 2011, 09:40

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich fanów twórczości Hideo Kojimy. W najnowszym numerze brytyjskiego Official PlayStation Magazine możemy przeczytać o przeciekach dotyczących wydania trylogii Metal Gear Solid HD na Playstation 3.

Dalsze spekulacje na temat filmowej wersji Metal Gear Solid

Remigiusz Maciaszek, 2 czerwca 2010, 17:50

Prace nad filmową adaptacją gry Metal Gear Solid, to często powracający temat. Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że projekt został zawieszony na skutek braku wsparcia ze strony Konami. Tym razem odrobinę światła na tą sprawę rzuca aktor i scnearzysta David Hayter, który podkładał głos głównego bohatera we wszystkich częściach gry.

Zupełnie nowy Metal Gear Solid od fanów

Szymon Liebert, 29 września 2009, 18:30

W sieci pojawiła się pierwsza część niezwykłego filmu Metal Gear Solid: Philanthropy. Marki stworzonej przez Hideo Kojimę nikomu przedstawiać nie trzeba, jednak tym razem twórca nie uczestniczył w projekcie. Odpowiada za niego grupa fanów i pasjonatów gier oraz kinematografii z Hive Division, która bezsprzecznie podniosła poprzeczkę dla fanowskich produkcji bardzo wysoko.

Kojima na GDC09 - Spodziewajcie się nowej części serii Metal Gear

Krzysztof Gonciarz, 27 marca 2009, 07:17

Hideo Kojima słynie z niejednoznacznych komunikatów, których interpretację pozostawia graczom i specjalistom z całego świata. Pod koniec swojego wykładu, który wygłosił w ramach Game Developers Conference 2009, Japończyk dolał oliwy do ognia intrygującym slajdem wieńczącym prezentację. Kiedy Hideo skończył omawiać historię designu całej serii Metal Gear Solid, niejako zapowiedział, że wciąż stoją przed nim kolejne wyzwania - a na monitorach oczom zgromadzonych ukazał się duży napis „Mission: The next MGS”.

Serwis IGN o najlepszej grafice w historii

Filip Grabski, 20 marca 2009, 14:05

Nasz plebiscyt na grę roku został zakończony, a wśród dodatkowych kategorii znalazła się ta na najlepszą grafikę i oprawę artystyczną. Nawiązując do naszej akcji zaglądamy za granicę i patrzymy, jak ten aspekt oceniają inni.

Twórca Metal Gear wygłosi odczyt na GDC 2009

Maciej Śliwiński, 11 lutego 2009, 10:23

Podczas Game Developers Conference 2009 w San Francisco zgodnie z tradycją wystąpi kilku prelegentów, będących wielkimi figurami w świecie elektronicznej rozrywki. Jednym z nich będzie Hideo Kojima – twórca kultowej serii Metal Gear.

Twórca serii Metal Gear Solid pracuje nad dwiema grami

Damian Rams, 27 grudnia 2008, 14:35

W sieci pojawiły się kolejne wieści na temat planów słynnego Hideo Kojimy, stojącego za serią o przygodach Snake’a. Japończyk powiedział, że jest obecnie zajęty pracami przy dwóch projektach.

Nowa gra Hideo Kojimy za rok na Tokyo Game Show?

Filip Grabski, 15 października 2008, 10:25

Japoński growy guru, twórca serii Metal Gear Solid – Hideo Kojima, stwierdził, że prawdopodobnie będzie w stanie oglosić swój następny projekt na przyszłorocznych targach Tokyo Game Show.

Konami rejestruje tytuł nowego Metal Gear Solid

Piotr Doroń, 21 września 2008, 16:42

Po kilku tygodniach od ujawnienia przez Gary’ego Paytona, byłego pracownika Kojima Productions, informacji o rozpoczęciu produkcji Metal Gear Solid 5, japoński deweloper z Hideo Kojimą na czele zdecydował się na zarejestrowanie tytułu (najprawdopodobniej) nowych przygód Solid Snake’a. Według serwisu Siliconera miałby on brzmieć Metal Gear Solid Existence.

Encyklopedia serii Metal Gear

Dorota Drużko, 19 czerwca 2008, 10:28

Z pewnością fanów serii Metal Gear ucieszy wiadomość, że firma Konami postanowiła stworzyć coś na kształt encyklopedii poświęconej właśnie Metal Gearowi - MGS4 Database. Tytuł tej darmowej aplikacji jest nieco mylny, gdyż jak twierdzi firma, jej zawartość sięga aż do pierwszych odsłon cyklu. Znajdziemy w tam między innymi kompletne streszczenia fabuły gier i opisy postaci.

Historia Metal Gear. Część piąta - Bossowie

Przemysław Zamęcki, 12 czerwca 2008, 16:07

Do zrujnowanego miasta wjeżdża konwój ciężarówek wyładowany mięsem armatnim. Ostra wymiana ognia. Wszędzie walają się trupy. Broń, ekwipunek, wszystko to aktywowane jest przy pomocy kodu genetycznego. W żyłach żołnierzy krążą nanomaszyny, pole walki zmieniło się nie do poznania. Wojna się zmieniła.

Historia Metal Gear. Część czwarta - Terroryści i Filantropi

Przemysław Zamęcki, 11 czerwca 2008, 14:25

„Kiedy zastanawiałem się nad nową grą i występujących w niej postaciach, myślałem o Sherlocku Holmesie. W opowiadaniach o nim narracja poprowadzona jest w trybie pierwszoosobowym, jednakże narratorem nie jest Sherlock Holmes, a doktor Watson.” – powiedział w jednym z wywiadów Hideo Kojima. O tym jak znamienne są te słowa, przekonać mieli się gracze, którzy po kilku latach oczekiwania zdecydowali się sięgnąć po Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty.

Historia serii Metal Gear. Część trzecia - Wąż w Archipelagu Lisa

Przemysław Zamęcki, 10 czerwca 2008, 13:23

Rok 1998. Konsola PlayStation, cudowne dziecko Sony u swoich stóp ma cały świat. Konkurencja w postaci maszyny Segi, czyli Saturna właściwie już nie istnieje, Nintendo 64, choć teoretycznie bardziej zaawansowana, w rzeczywistości ograniczona pojemnością nośnika nie ma szans nawiązać równiej walki. W świadomości wielu osób zaczyna kształtować się pogląd konsola równa się Playstation.

Historia serii Metal Gear. Część druga - Za Żelazną Kurtyną

Przemysław Zamęcki, 9 czerwca 2008, 10:54

Poprzedni odcinek zakończyłem stwierdzeniem, że na wyjaśnienie kim jest postać skrywająca się pod pseudonimem Big Boss przyjdzie jeszcze czas. Ten czas nadszedł właśnie teraz, ale aby w miarę jasno wyjaśnić czytelnikom kolejność zdarzeń, zaczniemy nie od początku, ale od samego końca. Choć i tak staram się pomijać wszelkie sprawy drugoplanowe, to jednak bez spoilerów się nie obejdzie. Tak więc lojalnie przed nimi ostrzegam.

Historia serii Metal Gear. Część pierwsza - Od pomysłu do przemysłu

Przemysław Zamęcki, 8 czerwca 2008, 13:40

Jest to pierwszy z cyklu pięciu artykułów, których zadaniem jest przybliżenie serii Metal Gear i Metal Gear Solid jak największej grupie odbiorców. W ten sposób postaramy się pomóc nieco osobom zagubionym w zawiłościach scenariusza oraz tym, którzy po prostu nie mieli okazji zaznajomić się z wszystkimi częściami. W pierwszym odcinku przypomnijmy pokrótce pierwsze trzy gry o przygodach Solid Snake’a, w następnym zobaczymy jak legenda z brzydkiego kaczątka przeistacza się w łabędzia.

Konami oficjalnie zapowiedziało Metal Gear Solid: The Essential Collection

Przemysław Zamęcki, 6 lutego 2008, 18:25

Zapewne mało który posiadacz konsol Sony (PSX, PS2) nie miał nigdy do czynienia z przygodami Snake’a w serii gier Metal Gear Solid. Mimo wszystko, jeżeli jednak komuś zdarzyło się takie zaniedbanie, to jeszcze nic straconego.

Czy Kojima rzeczywiście porzuci serię Metal Gear Solid?

Piotr Doroń, 2 października 2007, 10:18

Hideo Kojima już dwukrotnie zapewniał nas o tym, że kolejne produkowane przez niego odsłony Metal Gear Solid będą jego ostatnimi wielkimi dziełami, wchodzącymi w skład jednego z najsłynniejszych cyklów gier (było tak w przypadku MGS 3 i ostatnio MGS 4). Wiele wskazuje jednak na to, że Konami nie pozwoli wielkiemu autorowi tak łatwo porzucić swojego najsłynniejszego bohatera.

Batman wcieli się w rolę Solid Snake'a?

Krystian Smoszna, 12 września 2007, 14:19

Interesujące wieści dotyczące filmu Metal Gear Solid ukazały się w najnowszym numerze brytyjskiego magazynu Nuts. Redaktorzy czasopisma specjalizującego się w publikowaniu zdjęć roznegliżowanych gwiazd wzięli na spytki Christiana Bale’a i dowiedzieli się, że aktor jest jednym z kandydatów do roli Solid Snake’a.

David Hayter nie będzie pracował przy ekranizacji Metal Gear Solid

Michał Markocki, 16 maja 2007, 13:25

Jakiś czas temu pojawiły się informacje o ekranizacji popularnej serii Metal Gear Solid. Fani natychmiast zadali sobie pytanie: „Czy będzie w tym uczestniczył David Hayter?”

Film Metal Gear Solid - dalsze szczegóły

Artur Falkowski, 11 lutego 2007, 14:48

Niedługo po pojawieniu się informacji o tym, że produkcją ekranizacji bestsellerowej gry Metal Gear Solid zajmie się Sony Pictures Entertainment, w filmowym serwisie Hollywood Reporter ukazała się wiadomość zdradzająca kolejne szczegóły powstającego filmu.

Wytwórnia Sony Pictures zajmie się produkcją filmu Metal Gear Solid

Krystian Smoszna, 9 lutego 2007, 07:29

Długo, bo prawie dziewięć miesięcy, musieliśmy czekać na informację o tym, która z wytwórni filmowych zajmie się produkcją ekranizacji popularnego cyklu gier, zatytułowanego Metal Gear Solid. Dziś wiemy już, że ten zaszczyt przypadnie firmie Sony Pictures Entertainment.

Metal Gear Solid 4 ostatnią grą serii

Bartłomiej Kossakowski, 23 maja 2006, 08:59

Hideo Kojima przy okazji tworzenia kolejnych gier z serii Metal Gear Solid zapowiadał już, że chciałby ją zakończyć. Tym razem twierdzi jednak, że MGS 4: Guns of the Patriots w wersji na PS3 to jego definitywne pożegnanie z tym cyklem.

Powstanie film Metal Gear Solid - Kojima potwierdza

Krystian Smoszna, 12 maja 2006, 14:38

Jest już pewne, że powstanie film nawiązujący do popularnej serii gier o nazwie Metal Gear Solid. Informacja to została potwierdzona na targach E3 przez firmę Kojima Productions.

Szczegóły na temat debiutu marki Metal Gear Solid na platformie PlayStation Portable

Radosław Grabowski, 10 maja 2006, 07:23

Hideo Kojima jeszcze przed E3 2006 ujawnił, iż powstaje nowy produkt z serii Metal Gear Solid, przeznaczony tym razem dla PSP. Dziś wiemy już, co dokładnie ów twórca miał na myśli, gdyż firma Konami zapowiedziała Metal Gear Solid: Portable Ops. Wreszcie posiadacze PlayStation Portable zostaną uraczeni taktyczną grą akcji, bowiem turowych strategii z cyklu Metal Gear Acid na razie wystarczy.

Film Metal Gear Solid bez udziału Uwe Bolla

Krystian Smoszna, 5 lutego 2006, 13:45

Hideo Kojima zdementował pogłoski mówiące o tym, że Uwe Boll był brany pod uwagę jako kandydat do roli reżysera filmu Metal Gear Solid. O ewentualnym angażu twórcy BloodRayne było głośno w połowie stycznia, kiedy to Niemiec przyznał się, iż miał już okazję zapoznać się ze scenariuszem wyżej wymienionego obrazu.

Pierwsze screenshoty z Metal Gear Solid 4 demonstrują graficzny potencjał PS3

Radosław Grabowski, 15 września 2005, 09:44

Dzień przed rozpoczęciem tegorocznej edycji targów Tokyo Game Show, w trakcie której zostanie pokazana publicznie czwarta część Metal Gear Solid, mamy dla Was gorące wieści na temat tej gry. Źródłem garści konkretnych informacji oraz pierwszych zrzutów ekranowych (prezentujących grafikę, generowaną w czasie rzeczywistym) jest znany japoński magazyn elektroniczno-rozrywkowy o nazwie Famitsu.

Metal Gear Solid 4 doczeka się prezentacji podczas Tokyo Game Show 2005

Krzysztof Bartnik, 12 sierpnia 2005, 12:22

Przed tygodniem pisaliśmy o tym, że tegoroczna edycja japońskich targów elektronicznej rozrywki Tokyo Game Show będzie największą w historii tej imprezy. Tymczasem, organizator opisywanej ekspozycji, CESA (Computer Entertainment Software Association), ujawnił kilka tytułów gier, jakie zostaną pokazane wszystkim odwiedzającym.

Zupełnie bezpiecznej kryjówki nie znajdziemy w Metal Gear Solid 4

Radosław Grabowski, 26 czerwca 2005, 12:55

Wiemy oficjalnie już od ponad miesiąca, że słynny Hideo Kojima szykuje czwartą część Metal Gear Solid, mającą rozwijać wątek fabularny z Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Nowa gra przygotowywana jest wyłącznie z myślą o konsoli Sony PlayStation 3, co ostatnio wyraźnie zaznaczył wspomniany twórca. Teraz Kojima zdradził kilka informacji, dotyczących sposobu zabawy w „czwórce”.

Metal Gear Solid 3: Subsistence - więcej szczegółów

Maciej Myrcha, 19 maja 2005, 23:58

Kilka dni temu krótko informowaliśmy Was o planach Hideo Kojimy dotyczących gry Metal Gear Solid 3: Subsistence. Dzisiaj wiemy nieco więcej na jej temat i wiedzą tą zamierzamy się z Wami podzielić.

Kojima o Metal Gear Solid 4, Metal Gear Solid 3: Subsistence i Metal Gear Ac!d 2

Radosław Grabowski, 18 maja 2005, 13:44

Hideo Kojima jest znany właściwie każdemu, kto zetknął się z serią Metal Gear, liczącą sobie już osiemnaście lat. Pod przewodnictwem owego elektroniczno-rozrywkowego twórcy działa grupa developerska Kojima Productions, będąca częścią korporacji Konami. Naczelne zadanie, realizowane obecnie przez ten zespół projektantów, stanowi przygotowanie trzech nowych gier o przygodach Solid Snake’a.

Stany Zjednoczone pominięte podczas przyszłej dystrybucji Metal Gear Solid 4?

Krystian Smoszna, 14 marca 2005, 09:06

Hideo Kojima – jeden z twórców istniejącej od 1987 roku serii Metal Gear odbył krótką, ale niezwykle ciekawą rozmowę z redaktorem popularnego magazynu Computer and Video Games. Wynika z niej, że wydanie w Stanach Zjednoczonych następnej odsłony programu będzie stać pod dużym znakiem zapytania.

Metal Gear Solid 4 z mniejszym udziałem Hideo Kojimy

Radosław Grabowski, 3 marca 2005, 11:38

Przy okazji europejskiego debiutu gry Metal Gear Solid 3: Snake Eater, którą zrecenzowaliśmy i opatrzyliśmy naszą rekomendacją, zostały ujawnione plany w kwestii przyszłości Solid Snake’a. Podczas okolicznościowej konferencji prasowej w Berlinie głos zabrał sam Hideo Kojima z korporacji Konami, potwierdzając jednocześnie swoje słowa sprzed niespełna dwóch lat (vide news z 1 września 2003).

Solid Snake taktyczny i na dodatek turowy

Radosław Grabowski, 29 stycznia 2005, 16:16

Wiemy już, że mieszkańcy Starego Kontynentu będą mogli kupować Metal Gear Solid 3: Snake Eater dla PS2 od 4 marca 2005. Edycja europejska ma być wzbogacona przez firmę Konami w stosunku do wersji japońskiej i amerykańskiej. Kilka tygodni później powinniśmy ujrzeć inną grę, w której wystąpi Solid Snake. Mowa o Metal Gear Acid dla mobilnego systemu PSP. Developerzy sypnęli garścią nowych szczegółów.

„Metal Gear Solid” w końcu w kinach ?

Marcin Cisowski, 1 grudnia 2004, 13:59

Jak donosi Variety, Hideo Kojima - twórca „Metal Gear Solid”, bardzo poważnie myśli nad przeniesieniem słynnej serii na duży ekran.

Nowe obrazki z Metal Gear Solid: Acid

Włodarczak Adam, 16 września 2004, 13:44

Pojawiły się w końcu nowe obrazki z ciekawie zapowiadającej się gry Metal Gear Solid: Acid na konsolę Sony PSP. Konami pracuje nad zupełnie nowym tytułem – nie ma mowy tu o żadnej konwersji czy też przeróbce. Całkiem nowe środowisko na nową konsolę odbiega oczywiście technologicznie od starszego kuzyna (wersja PS2), jednakże całość i tak prezentuje się bardzo smakowicie!

Metal Gear Solid 3: Snake Eater w edycji limitowanej

Włodarczak Adam, 29 sierpnia 2004, 14:15

Japoński oddział konsorcjum Konami poinformował w dniu dzisiejszym o specjalnej, limitowanej edycji gry Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Nadchodzący wielkimi krokami „sneaker” (przewidywalna data premiery: listopad 2004) w przedpremierowej edycji będzie zawierał specjalną, dodatkową płytkę DVD (z filmami i innymi materiałami na temat tej produkcji) oraz dwie, bliżej nieokreślone „broszury”.

Metal Gear Solid na papierze

Włodarczak Adam, 8 lipca 2004, 14:36

Gry video, wykorzystujące fabułę znanych, świetnych, wciągających książek, bynajmniej nikogo nie dziwią. Filmy – podobnie. Książki, powstałe na podstawie gier, są już swoistym fenomenem. Do takiej dość niecodziennej sytuacji dojdzie we wrześniu br., kiedy to zachodnie konsorcjum wydawnicze IDW Publishing pokaże światu pierwszą cześć (ze wszystkich sześciu) komiksu zatytułowanego „Metal Gear Solid”. Zapowiada się co najmniej smacznie.

GOL ASY, czyli Najlepsze Gry Roku 2003 – kategoria Gry Akcji

Szymon Krzakowski, 29 grudnia 2003, 13:20

Plebiscyt na najlepsze gry roku 2003 ciągle trwa, swoje głosy możecie oddawać do 16. stycznia. Żeby jednak przybliżyć Wam nieco tytuły nominowane w każdej kategorii, przedstawiamy Wam nasze zdanie na temat każdej z gier. Poznaliście już opinie o grach wyścigowych i przygodowych, teraz przyszła kolej na gry akcji. Pamiętajcie jednak, że poniższe spostrzeżenia są tylko moimi subiektywnymi odczuciami, więc niekoniecznie musicie się z nimi zgadzać :) Ale dość już gadania, przejdźmy do konkretów.

Jak Solid Snake trafił z innymi klasycznymi grami do wnętrza konsoli N-Gage?

Radosław Grabowski, 12 października 2003, 11:55

Dokładnie przed dwudziestoma laty w dalekowschodnich sklepach pojawiły się pierwsze ośmiobitowe komputery, wykonane w standardzie MSX (wytwarzaniem zajmowały się np. następujące firmy: Sony, Sanyo i Toshiba). To właśnie druga generacja tych maszyn (rynkowy debiut w 1986 roku) pozwalała na uruchomienie m.in. takich gier jak: Metal Gear (1987) i Metal Gear 2: Solid Snake (1990). Pochodzący z Finlandii człowiek nazwiskiem Juha Riihimaki opracował aplikację, emulującą wspomnianą grupę urządzeń na przenośnych platformach typu Series 60 (telefony komórkowe Nokia 3650, 3660, 6600, 7650 i Siemens SX1 oraz konsola N-Gage).

Hideo Kojima nabiera dystansu do sagi Metal Gear, zapowiadając jednocześnie nadejście czwartej części MGS

Radosław Grabowski, 1 września 2003, 11:14

Podczas tegorocznej edycji londyńskich targów ECTS (European Computer Trade Show) wśród wielu znanych osobistości z branży elektroniczno-rozrywkowej obecny był również Hideo Kojima, czyli ojciec kultowej sagi Metal Gear. Słynny pracownik korporacji Konami wypowiedział się m.in. na temat przyszłości wspomnianego cyklu.

Pro Evolution Soccer 3 na PeCety!

Krzysztof Bartnik, 23 sierpnia 2003, 14:19

Redaktorzy francuskiego serwisu internetowego Gamekult.com - powołując się na zaufane źródło - podali, iż korporacja wydawnicza Konami pracuje nad przygotowaniem PeCetowego wydania najnowszej części popularnej symulacji piłki nożnej, tj. gry Pro Evolution Soccer 3.

Kolejna porcja patchy do pobrania

Krzysztof Bartnik, 27 maja 2003, 17:33

W naszym dziale Pliki – serwer FTP pojawiły się trzy nowe poprawki systemowe do, wydanych już jakiś czas temu, produkcji o nazwach: Bandits: Phoenix Rising, Iron Storm oraz Metal Gear Solid 2: Substance. Zadaniem wszystkich „łatek” jest usunięcie najbardziej uciążliwych błędów, na jakie natknęli się ich użytkownicy.