Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Torment: Tides of Numenera

Darmowy Torment: Tides of Numenera przewodniczy rewolucji cyfrowych gier

Paweł Musiolik, 8 sierpnia 2023, 19:08

Odsprzedaż cyfrowych gier na PC już wkrótce stanie się powszechnością? Robot Cache chce odmienić świat gier na PC, jaki znamy, a zachęca do tego darmowym Tormentem: Tides of Numenera.

Torment Tides of Numenera z darmowym weekendem

Adrian Werner, 19 maja 2018, 09:09

W serwisie Steam zorganizowano darmowy weekend z grą Torment: Tides of Numenera. Dzięki temu można bez płacenia przetestować zeszłorocznego świetnego RPG-a studia inXile Entertainment.

Torment: Tides of Numenera oraz Helldivers z darmowym weekendem

Miłosz Szubert, 27 października 2017, 10:20

Rozpoczął się darmowy weekend z dwiema grami. Przez najbliższe kilka dni można bezpłatnie wypróbować RPG-a Torment: Tides of Numenera oraz kooperacyjną strzelaninę Helldivers.

Torment: Tides of Numenera z patchem 1.1.0 na PC – część brakującej zawartości dodana

Krzysztof Mysiak, 17 maja 2017, 13:54

Studio inXile Entertainment uzupełniło grę Torment: Tides of Numenera o część zawartości, którą obiecano podczas kickstarterowej zbiórki pieniędzy, a której ostatecznie nie dostarczono. Dostępny na razie tylko na PC patch 1.1.0 (vel aktualizacja Servant of the Tides) dodał m.in. siódmego towarzysza – Ooma – i leksykon z informacjami o świecie gry (Voluminous Codex).

Torment: Tides of Numenera – kompendium wiedzy [Aktualizacja #14: patch 1.1.2, nowy towarzysz]

Michał Jodłowski, 18 maja 2017, 13:25

W kolejnym już naszym kompendium zebrane zostały wszystkie najważniejsze informacje i materiały dotyczące duchowego spadkobiercy kultowego Planescape: Torment – Torment: Tides of Numenera. Będzie ono na bieżąco aktualizowane aż do premiery gry, która nastąpić ma początkiem 2017 roku.

Wieści ze świata (Torment: Tides of Numenera, Civilization VI, Fallout Shelter) 29/3/2017

Krzysztof Mysiak, 29 marca 2017, 16:46

Dziś piszemy o patchu 1.0.2 do Torment: Tides of Numenera i darmowej zawartości, która trafi do tej gry w przyszłości, o wypuszczeniu Fallout Shelter na Steamie oraz o premierze dodatku z Persją i Macedonią do Sid Meier’s Civilization VI, udostępnionego razem z dużą aktualizacją wiosenną. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Cartoon Games - odc. 206 - Torment

Marcin Kępski, 27 marca 2017, 12:22

Horizon Zero Dawn i Torment: Tides of Numenera - atak nowości. Top Empik - Tydzień 8 i 9

Przemysław Zamęcki, 7 marca 2017, 08:40

Horizon Zero Dawn i Torment: Tides of Numenera to jedyne nowości, jakie trafiły na listę bestsellerów sieci salonów Empik w ostatnim czasie, ale za to jakie! Kroku dotrzymuje im For Honor od Ubisoftu.

Przegląd recenzji Torment: Tides of Numenera - udany spadkobierca Planescape: Torment

Kamil Zwijacz, 28 lutego 2017, 11:40

Dziś na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i PC-tach zadebiutowało RPG Torment: Tides of Numenera. W sieci pojawiły się już recenzje produkcji, z których wynika, że ekipa inXile Entertainment odwaliła kawał porządnej roboty.

Torment: Tides of Numenera od dzisiaj w sprzedaży

Krystian Pieniążek, 28 lutego 2017, 09:15

Torment: Tides of Numenera to jedna z najbardziej oczekiwanych tegorocznych premier. Najnowsze dzieło zespołu inXile Entertainment trafiło dzisiaj do sprzedaży w wersji na komputery osobiste, PlayStation 4 oraz Xboksa One.

Torment: Tides of Numenera - niektóre z celów zbiórki nie pojawią się w grze lub zostaną zmienione

Kamil Zwijacz, 29 stycznia 2017, 17:11

Pod koniec lutego na rynku zadebiutuje Torment: Tides of Numenera. Okazało się, że w finalnej wersji produkcji zabraknie niektórych postaci, planowane jako duże miasto Oasis of M'ra Jolios zostanie zmniejszone, a encyklopedia Voluminous Codex zostanie wydana poza grą.

Torment: Tides of Numenera - z plików gry zniknęło dwóch towarzyszy

Jakub Mirowski, 25 stycznia 2017, 09:33

Jak wynika z informacji zawartych w plikach gry Torment: Tides of Numenera, w ostatecznej wersji produkcji może zabraknąć dwóch towarzyszy: Ooma oraz Riastrada. Usunięcia tych postaci nie potwierdziło na razie studio inXile Entertainment.

Torment: Tides of Numenera - prace nad grą ukończone

Krzysztof Sobiepan, 13 stycznia 2017, 10:44

Firma Techland ogłosiła zakończenie prac nad Torment: Tides of Numenera – RPG-iem w klasycznym stylu. W ramach świętowania złotego statusu twórcy zaprezentowali graczom interaktywne wideo, w którym możemy sami przejść jedno z zadań dostępnych w grze.

Torment: Tides of Numenera – w obsadzie Piotr Fronczewski, Andrzej Blumenfeld oraz Aleksandra Szwed

Michał Kułakowski, 20 grudnia 2016, 18:55

Poznaliśmy nazwiska wykonawców, których usłyszymy w polskiej lokalizacji Torment: Tides of Numenera, przygotowywanej przez rodzime wydawnictwo Techland Publishing. Wśród zaangażowanych aktorów znaleźli się Piotr Fronczewski, Andrzej Blumenfeld oraz Aleksandra Szwed.

Torment: Tides of Numenera z datą premiery i edycją kolekcjonerską. Ruszyły pre-ordery

Michał Kułakowski, 14 grudnia 2016, 18:15

Znamy oficjalną datę premiery gry Torment: Tides of Numenera, wyczekiwanego klasycznego cRPG-a od studia inXile Entertainment, który trafi równocześnie na konsole Xbox One i PlayStation 4 oraz komputery PC. Produkcja pojawi się w sklepach 28 lutego przyszłego roku i będzie dostępna w wersji cyfrowej oraz w dwóch rożnych edycjach pudełkowych.

Torment: Tides of Numenera również na PS4 i XONE, premiera w pierwszym kwartale 2017

Maciej Żulpo, 4 sierpnia 2016, 18:05

Torment: Tides of Numenera, czyli hardkorowy, oldschoolowy RPG od twórców Wasteland 2, ukaże się na pecetach, PlayStation 4 i Xboksie One w pierwszym kwartale przyszłego roku.

Techland Publishing wyda globalnie pudełkową wersję Torment: Tides of Numenera

Łukasz Szliselman, 10 czerwca 2016, 12:00

Rodzima firma Techland Publishing zajmie się światową dystrybucją pudełkowej edycji gry Torment: Tides of Numenera. Według obietnic Techlandu, doczekamy się wydania wzbogaconego o dodatki zarówno fizyczne, jak i cyfrowe.

Torment: Tides of Numenera opóźnione. Beta z dużą aktualizacją i otwarta dla darczyńców

Jakub Błażewicz, 10 czerwca 2016, 10:50

Brian Fargo ze studia inXile Entertainment poinformował o przesunięciu premiery gry Torment: Tides of Numenera na początek 2017 roku. Ponadto udostępniono wersję beta produkcji wszystkim osobom, które wsparły grę w kampanii na Kickstarterze, a także usprawniono ją dużą aktualizacją.

Torment: Tides of Numenera grywalne od początku do końca

Michał Jodłowski, 2 maja 2016, 11:35

Studio inXile Entertainment wyjawiło, że gra RPG Torment: Tides of Numenera – duchowy następca kultowego Planescape: Torment – jest już grywalna od początku do końca. W tej chwili trwają prace m.in. nad usuwaniem błędów i poprawą balansu rozgrywki.

Torment: Tides of Numenera dostępne w Steam Early Access

Kamil Zwijacz, 27 stycznia 2016, 10:08

Długo wyczekiwane przez fanów klasycznych gier RPG Torment: Tides of Numenera zadebiutowało w ramach Steam Early Access. Za dostęp do produkcji należy zapłacić 41,99 euro, a więc około 190 zł.

Torment: Tides of Numenera - zobacz kilka minut rozgrywki z wersji beta

Kamil Zwijacz, 24 stycznia 2016, 15:44

W serwisie Polygon opublikowano nagranie z udostępnionej ostatnio wersji beta gry Torment: Tides of Numenera. Obecnie jest ona dostępna dla osób, które wsparły projekt na Kickstarterze, a 26 stycznia ukaże się w Steam Early Access.

Torment: Tides of Numenera już wkrótce grywalne – najpierw dla wspierających z Kickstartera

Szymon Liebert, 21 stycznia 2016, 09:08

Torment: Tides of Numenera zostanie udostępnione wybrańcom w przeciągu kilkunastu godzin. Brian Fargo potwierdził, że następczyni Planescape: Torment trafi najpierw do osób, które wsparły grę na Kickstarterze. Early Access dla pozostałych graczy ruszy 26 stycznia na Steamie.

Wieści ze świata (Torment: Tides of Numenera, The Witness, Subnautica, Arslan: The Warriors of Legend) 15/1/2016

Krzysztof Mysiak, 15 stycznia 2016, 13:20

Dziś piszemy m.in. o nowym screenie i utworze muzycznym z Torment: Tides of Numenera, obsadzie aktorskiej The Witness, aktualizacji H2.0 do gry Subnautica oraz zapowiedzi pecetowej wersji Arslan: The Warriors of Legend. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Torment: Tides of Numenera - nowe screeny i data premiery wersji beta

Adrian Werner, 6 stycznia 2016, 12:56

Zespół inXile Entertainment poinformował, że wersja beta gry Torment: Tides of Numenera zadebiutuje 17 stycznia dla osób, które wsparły projekt na Kickstarterze, a kilka dni później trafi do sprzedaży w ramach Steam Early Access. Ponadto twórcy opublikowali dwa nowe screeny.

Beta-testy gry Torment: Tides of Numenera opóźnione

Janusz Guzowski, 23 grudnia 2015, 12:22

Planowane na grudzień beta testy gry Torment: Tides of Numenera – duchowego następcy kultowego Planescape: Torment – zostaną opóźnione i rozpoczną się na początku przyszłego roku. Decyzja studia inXile entertainment wynika z chęci lepszego dopracowania produkcji. Wersja beta ma oferować dziesięć godzin rozgrywki.

Torment: Tides of Numenera przesunięte na 2016 rok; beta jeszcze w tym roku

Michał Jodłowski, 2 listopada 2015, 10:35

Jak wynika z informacji udzielonych przez studio inXile entertainment, Torment: Tides of Numenera – duchowy następca kultowego Planescape: Torment – nie ukaże się w tym roku. Fani Udręki mogą jednak oczekiwać rozpoczęcia beta-testów jeszcze przed końcem 2015 roku.

Prezentacja walki w Torment: Tides of Numenera na nowym video

Łukasz Szliselman, 8 października 2015, 10:49

Torment: Tides of Numenera zaoferuje ciekawy system walki, który pozwoli skorzystać z wielu różnych, niekonwencjonalnych metod. Nowy gameplay pokazuje, jak to samo starcie może zakończyć się na kilka różnych sposobów.

Torment: Tides of Numenera - nowy zwiastun pokazuje świat gry

Adrian Werner, 22 maja 2015, 11:35

Zespół inXile Entertainment wypuścił nowy zwiastun gry RPG Torment: Tides of Numenera, ukazujący przedziwny świat, który zwiedzimy w kampanii.

Wieści ze świata (Torment: Tides of Numenera, BioShock: Infinite) 30/10/14

Marcin Skierski, 30 października 2014, 14:10

Dziś piszemy m.in. o dacie premiery kompletnej edycji BioShock: Infinite, zbiórce pieniędzy na produkcję gry Torment: Tides of Numenera, a także o wynikach finansowych firmy Capcom. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Torment: Tides of Numenera - budżet przekroczył 4,6 mln dolarów

Michał Jodłowski, 23 września 2014, 14:20

Jak wynika z informacji dostępnych na oficjalnej stronie internetowej gry Torment: Tides of Numenera, projekt posiada obecnie budżet przekraczający niemałą sumę 4,6 miliona dolarów, który nie przestaje rosnąć. Twórcy nadal wprowadzają nowe stretch-goale; najnowszy cel opiewa na kwotę 4,75 miliona dolarów i wprowadzi do gry lokację zwaną Gullet.

Torment: Tides of Numenera - pierwsze fragmenty rozgrywki

Adrian Werner, 18 września 2014, 10:24

Studio inXile entertainment wypuściło pierwszy filmik z fragmentami rozgrywki z Torment: Tides of Numenera, czyli gry cRPG zapowiadanej jako duchowy spadkobierca Planescape: Torment.

Torment: Tides of Numenera – historia świata i potwory

Michał Jodłowski, 17 sierpnia 2014, 17:55

Adam Heine, główny projektant gry, w odpowiedzi na pytania fanów opowiedział nieco o świecie przedstawionym w grze, m.in. o historii oraz występujących w nim potworach.

Torment: Tides of Numenera będzie można ukończyć bez walki

Kamil Zwijacz, 20 lipca 2014, 15:26

Udało nam się porozmawiać z deweloperami gry cRPG Torment: Tides of Numenera, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, że produkcję będzie można ukończyć bez wdawania się w walkę. Oprócz tego twórcy wypowiedzieli się także o systemie toczenia starć, rozwoju postaci, poziomie trudności i wielu innych elementach szykowanej pozycji.

Torment: Tides of Numenera zalicza kolejną obsuwę

Michał Jodłowski, 13 czerwca 2014, 11:05

Torment: Tides of Numenera, gra mająca być duchowym następcą kultowego Planescape: Torment, zalicza kolejną obsuwę. Tytuł firmy inXile Entertainment ukaże się nie wcześniej niż w ostatnim kwartale przyszłego roku.

Torment: Tides of Numenera zaoferuje turowy system walki

Adam Zechenter, 9 grudnia 2013, 11:32

Produkcja Torment: Tides of Numenera, która ma być duchowym następcą kultowego Planescape Torment, będzie miała turowy, czyli inny od oryginalnego, system walki. Głosowanie w tej sprawie wśród społeczności niemal zakończyło się remisem, a system turowy zwyciężył z minimalną przewagą.

Wieści ze świata (MGS V: Ground Zeroes, Torment: Tides of Numenera) 25/11/13

Marcin Skierski, 25 listopada 2013, 13:00

Dziś piszemy m.in. o ekskluzywnej zawartości Metal Gear Solid V: Ground Zeroes w wersjach na konsole Microsoftu, systemie walki w Torment: Tides of Numenera, a także dodatkach DLC do gry Space Hulk. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Torment: Tides of Numenera – dzięki dodatkowej zbiórce pieniędzy gra zostanie rozbudowana o nowe opcje

Michał Kułakowski, 30 kwietnia 2013, 19:50

Dzięki dodatkowym wpływom, pochodzącym ze zbiórki pieniędzy na stronie dewelopera, producenci klasycznego cRPG Torment: Tides of Numenera powiększyli jego budżet, osiągając pułap prawie 4,5 miliona dolarów. Oznacza to, że zgodnie z obietnicami rozszerzą tytuł o nowe opcje, w tym możliwość posiadania własnej twierdzy-bazy.

Torment: Tides of Numenera - Kickstarter zakończył się na rekordowej sumie 4,18 mln dolarów

Adrian Werner, 6 kwietnia 2013, 08:32

Zakończyła się zbiórka na Torment: Tides of Numenera, czyli duchowego spadkobiercę gry Planescape: Torment. Akcja okazała się wielkim sukcesem i pobiła wcześniejsze rekordy na Kickstarterze.

Torment: Tides of Numenera - uzbierano już ponad 3,5 mln dolarów

Kamil Zwijacz, 4 kwietnia 2013, 10:18

Na grę Torment: Tides of Numenera uzbierano już ponad 3,5 mln dolarów. Jest to jeden z największych sukcesów na Kickstarterze, a do końca akcji pozostało jeszcze 38 godzin, więc jest szansa na pobicie wyniku Project Eternity. Produkcji tej udało się zebrać około 4 mln dolarów.

Torment: Tides of Numenera nie ukaże się zgodnie z planem

Kamil Zwijacz, 3 kwietnia 2013, 09:17

Twórcy z inXile entertainment poinformowali, że gra Torment: Tides of Numenera nie ukaże się na rynku w grudniu 2014 roku. Proces twórczy przedłuży się o kilka miesięcy ze względu na konieczność wprowadzenia dodatkowych elementów, które zobowiązano się dodać w zamian za uzbieranie większej kwoty pieniędzy na Kickstarterze.

Torment: Tides of Numenera – pierwszy klip wideo prezentujący silnik gry

Michał Kułakowski, 2 kwietnia 2013, 19:45

W sieci pojawił się pierwszy testowy klip wideo z gry Torment: Tides of Numenera. Zobaczymy na nim w ruchu trójwymiarowe postacie poruszające się po animowanym prerenderowanym tle, przedstawiającym świat tytułu.

Torment: Tides of Numenera na pierwszym screenie

Kamil Zwijacz, 1 kwietnia 2013, 20:57

Gra Torment: Tides of Numenera doczekała się pierwszego screena, który przedstawia niewielki fragment krainy Bloom. Do końca zbiórki na Kickstarterze pozostały jeszcze cztery dni, jednak zakładany cel 900 tys. dolarów osiągnięto już na początku akcji.

Torment: Tides of Numenera - inXile Entertainment współpracuje z twórcami Project Eternity

Marcin Skierski, 30 marca 2013, 12:25

Na kickstarterowej stronie projektu Torment: Tides of Numenera pojawiła się informacja, że studio inXile Entertainment będzie w pewnym stopniu współpracować z zespołem Obsidian Entertainment, odpowiedzialnym za nadchodzącego Project Eternity. Oprócz tego potwierdzono, że w Torment: Tides of Numenera znajdziemy dwuwymiarowe, prerenderowane tła.

Torment: Tides of Numenera rządzi na Kickstarterze – pierwsze cele dodatkowe osiągnięte. Ujawniono zarys fabuły

Łukasz Szliselman, 8 marca 2013, 10:44

Projekt Torment: Tides of Numenera w rekordowo krótkim czasie zebrał kwotę, o jaką poproszono na Kickstarterze. Twórcy wyznaczyli cele dodatkowe, które pozwolą dalej rozbudować grę. Pierwsze z nich zostały już osiągnięte, dlatego ekipa studia inXile Entertainment podzieliła się nowymi informacjami o nadchodzącej produkcji, zdradzając m.in. zarys fabuły.

Torment: Tides of Numenera na Kickstarterze – cel niemal osiągnięty [UAKTUALNIENIE]

Łukasz Szliselman, 6 marca 2013, 20:25

Po kilku godzinach od rozpoczęcia kickstarterowej zbiórki na rzecz Torment: Tides of Numenera cel w wysokości 900 tysięcy dolarów został prawie osiągnięty. Ofiarowując twórcom 20 dolarów (ok. 64 zł) można liczyć na własną kopię gry zaraz po jej premierze w grudniu 2014 roku.

Torment: Tides of Numenera – zbiórka na Kickstarterze startuje w środę, premiera w 2014 roku

Michał Kułakowski, 4 marca 2013, 19:15

inXile Entertainment, studio odpowiedzialne za przygotowanie pecetowej gry Torment: Tides of Numenera zapowiedziało, że jeszcze w tę środę w serwisie Kickstarter rozpocznie zbiórkę pieniędzy na produkcję tytułu. Wstępną datę premiery gry, określanej mianem duchowego spadkobiercy Planescape: Torment, wyznaczono na grudzień 2014 roku.

Gra w uniwersum Planescape? Właściciele marki nie mają nic przeciwko

Łukasz Szliselman, 12 lutego 2013, 11:05

Właściciele uniwersum Planescape, firma Wizards of the Coast, chętnie udzielą praw do marki na potrzeby stworzenia komputerowego RPG-a. Dlaczego, w takim razie, twórcy Torment: Tides of Numenera, nazywanego ideowym następcą Planescape Torment, zdecydowali się umieścić grę w świecie Numenery? Wszystkiemu winne nieporozumienie.

Znamy tytuł duchowego spadkobiercy Planescape Torment

Łukasz Szliselman, 29 stycznia 2013, 19:39

Tworzony przez studio inXile duchowy spadkobierca Planescape Torment będzie nosił tytuł Torment: Tides of Numenera - taką informację zostawili na Facebooku twórcy gry. Wiemy też, że za soundtrack do niej będzie odpowiedzialny autor muzyki w oryginalnym Tormencie.

Duchowy spadkobierca Torment osadzony zostanie w świecie Numenera

Adrian Werner, 10 stycznia 2013, 10:48

Studio inXile ogłosiło, że projekt cRPG zaplanowany jako duchowy spadkobierca Planescape Torment osadzony zostanie w świecie gry fabularnej Numenera. System ten połączy elementy fantasy i science-fiction, a jego autorem jest Monte Cook, czyli współtwórca trzeciej edycji Dungeons & Dragons.

Studio inXile stworzy spadkobiercę Planescape Torment

Adrian Werner, 21 grudnia 2012, 11:27

Krążące od kilku tygodni plotki zostały potwierdzone. Studio inXile wyprodukuje spadkobiercę gry Planescape Torment. Projektem zajmuje się Colin McComb, czyli jeden z twórców pierwowzoru.