Gry wieloosobowe wykorzystujące wspólny ekran PS1
W przypadku wspólnego ekranu gracze nie łączą się z siecią – lokalną ani internetową – bo rozgrywka toczy się na jednej konsoli czy komputerze. Dwoje lub więcej graczy bierze udział w zabawie równocześnie, lecz ekran nie zostaje podzielony – wszystkie kontrolowane przez graczy postacie (bądź pojazdy czy cokolwiek innego) są widoczne w oknie gry. Ta forma multiplayera występuje najczęściej w bijatykach, platformówkach (np. seria LEGO), symulatorach sportowych i kooperacyjnych grach akcji z widokiem izometrycznym.
Worms: Armageddon
Strategiczne 30 listopada 1999
Kolejna odsłona popularnej serii strategii turowych, w których oddziały uzbrojonych robaków toczą zacięte potyczki na dwuwymiarowych arenach. Armageddon pozostaje wierny założeniom cyklu, ale dodaje nowe tryby, bronie i akcesoria dla walczących stron.
Tekken 3
Bijatyki 29 kwietnia 1998
Trzecia odsłona kultowego cyklu trójwymiarowych bijatyk. Akcja Tekkena 3 dzieje się kilkanaście lat po poprzedniczce, co posłużyło twórcom za pretekst do wymiany dużej części grywalnych postaci. Produkcja wprowadziła sporo zmian do mechanizmów rozgrywki, kładąc większy aspekt na toczenie walk w pełnym trójwymiarze oraz ograniczając wysokość skoków.
Darkstone: Pod rządami Demona
RPG 28 stycznia 2001
Przygotowany przez studio Delphine Software RPG akcji w realiach fantasy, w którym gracze przemierzają świat, eliminując po drodze hordy wrogów i rozwijając swoją postać. Ostatecznym celem jest pokonanie demona, który chce przejąć władzę nad całą krainą.
Crash Bash
Towarzyskie 6 listopada 2000
Kompilacja zręcznościowych minigier w uniwersum Crasha Bandicoota, w których lubiane postacie rywalizują w rozmaitych konkurencjach testujących spryt i refleks.
Tekken
Bijatyki 7 listopada 1995
Jedna z najpopularniejszych serii w swoim gatunku. W grze bierzemy udział w elitarnym turnieju o nazwie King of the Iron Fist. Jedną z kluczowych postaci jest niejaki Kazuya Mishima, który pragnie zemścić się na swoim ojcu.
Final Fantasy Chronicles
RPG 29 czerwca 2001
Kompilacja dwóch japońskich RPG-ów wydanych w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku na Super Nintendo. Umieszczone w Chronicles wersje Final Fantasy IV i Chrono Trigger zostały uzupełnione o kilka dodatków.
FIFA 2001
Sportowe 1 listopada 2000
Kolejna odsłona popularnego cyklu gier piłkarskich. Gracze mogą pokierować setkami drużyn w jednym z kilkunastu przygotowanych trybów. Produkcja przynosi szereg udoskonaleń w mechanice i oprawie wizualnej.
Mortal Kombat Trilogy
Bijatyki 10 października 1996
Kolejna odsłona brutalnej serii dwuwymiarowych bijatyk, w których starcia na śmierć i życie toczą digitalizowane modele aktorów.
ISS Pro Evolution
Sportowe 11 maja 1999
Kolejna odsłona popularnej serii gier piłkarskich autorstwa tokijskiego oddziału Konami. ISS Pro Evolution przynosi ulepszoną oprawę graficzną, nowe tryby zabawy i szereg niedostępnych wcześniej zagrań dla zawodników. Po raz pierwszy w historii cyklu pojawiają się też kluby.
Dino Crisis 2
Akcji 13 września 2000
Kontynuacja survival horroru z 1999 roku, która przynosi duże zmiany w charakterze rozgrywki. W przeciwieństwie do oryginału, sequel mocniej stawia na akcję i pojedynki z hordami nacierających na bohatera dinozaurów.
Fighting Force
Akcji 31 października 1997
Trójwymiarowa chodzona bijatyka, w której gracze przejmują kontrolę nad jedną z czterech postaci, by powstrzymać plany złego Doktora Zenga.
Mortal Kombat 4
Bijatyki 24 czerwca 1998
Czwarta odsłona popularnej serii bijatyk i jednocześnie pierwsza, w której starcia toczą się na trójwymiarowych arenach. Tytuł zachował wszystkie elementy charakterystyczne dla cyklu, na czele z brutalnymi finisherami na pokonanych przeciwnikach.
FIFA 2000
Sportowe 9 października 1999
Kolejna odsłona słynnej serii gier piłkarskich wyprodukowanych przez EA Sports. Tytuł aktywnie wykorzystuje oficjalną licencję Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej, FIFA, umożliwiając grę tysiącami zawodników i setkami prawdziwych klubów.
Star Wars: Masters of Teräs Käsi
Bijatyki 31 października 1997
Bijatyka osadzona w wykreowanym przez George'a Lucasa świecie Gwiezdnych wojen. Produkcja jest w pełni trójwymiarową przedstawicielką swojego gatunku, dzięki czemu postacie mogą poruszać się wzdłuż wszystkich trzech płaszczyzn. Gra umożliwia wcielenie się w takie ikoniczne postacie jak Luke Skywalker, Han Solo i księżniczka Leia.
Dead or Alive
Bijatyki 31 marca 1998
Pierwsza odsłona popularnej serii trójwymiarowych bijatyk tworzonych przez studio Team Ninja. Cechą szczególną tytułu jest uproszczone w stosunku do innych przedstawicieli gatunku sterowanie, stawiające przede wszystkim na szybkość i stosowanie kontrataków. Gra wsławiła się także nietypową możliwością włączenia trybu, w którym biusty grywalnych wojowniczek nienaturalnie podskakują w trakcie walki.
FIFA 99
Sportowe 10 listopada 1998
Czwarta odsłona serii piłkarskiej autorstwa Electronic Arts. Tytuł przynosi szereg zmian w oprawie graficznej i silniku meczowym. Do dyspozycji graczy oddano ponad 250 klubów z najważniejszych rozgrywek Europy i świata.
Tekken 2
Bijatyki 29 marca 1996
Reedycja drugiej części kultowej bijatyki z konsoli PS One. Akcja gry toczy się 2 lata po wydarzeniach, znanych z poprzedniczki i koncentruje wokół kolejnego turnieju sztuk walki, w którym ponownie zmierzą się m.in. Kazuya Mishima i jego ojciec Heihachi. Gra oferuje łącznie 25 grywalnych postaci, w tym 8 zupełnie nowych. Znaczącemu rozbudowaniu uległa taktyka walki, a wojownicy zyskali spory wachlarz nowych zagrań.
Soul Blade
Bijatyki 1 stycznia 1997
Trójwymiarowa bijatyka wydana przez producenta serii Tekken, Namco. Soul Blade koncentruje się na widowiskowych walkach na miecze oraz inną broń białą. Fabuła produkcji opowiada o dzielnych wojownikach, którzy przemierzają świat w poszukiwaniu legendarnego miecza, dającego dzierżącej go osobie wielką siłę.
Actua Soccer 3
Sportowe 1 grudnia 1998
Actua Soccer 3 to trzecia odsłona cyklu piłkarskich symulacji, stworzonego przez brytyjskie studio deweloperskie Gremlin Interactive. Gracze mają okazję pokierować poczynaniami 10 tys. piłkarzy z 450 klubów futbolowych grających w 25 ligach krajowych. Twórcy gry zadbali o jeszcze większy realizm wprowadzając m.in. zmienne warunki pogodowe oraz możliwość własnoręcznego korygowania taktyki na wirtualnych boiskach.
This is Football
Sportowe 1 grudnia 1999
Gra sportowa poświęcona piłce nożnej. Produkcja wykorzystuje oficjalną licencję, dzięki której do dyspozycji graczy oddano ponad 200 autentycznych drużyn oraz oficjalne zawody jak Mistrzostwa Świata i Liga Mistrzów. Płynnym, trójwymiarowym meczom towarzyszy profesjonalny komentarz sportowy Clive’a Tyldesley’a.
Anna Kournikova's Smash Court Tennis
Sportowe 12 listopada 1998
Zręcznościowa gra sportowa utrzymana w kreskówkowej stylistyce, która stanowi część serii Smash Court. Anna Kournikova's Smash Court Tennis od studia Namco stawia na proste zasady i intuicyjne sterowanie.
Bust-A-Groove
Zręcznościowe 31 października 1998
Trójwymiarowa gra rytmiczna, w której wirtualni tancerze mierzą się w efektownych pojedynkach, popisując opracowanymi choreografiami. Zadaniem graczy jest wciskanie odpowiednich kombinacji przycisków w określonym dla danej piosenki rytmie.
Overboard! (1997)
Zręcznościowe 28 października 1997
Overboard! jest grą zręcznościową, opracowaną przez studio Psygnosis. W trakcie rozgrywki przejmujemy stery statku pirackiego, a naszym zadaniem jest dotarcie do wyznaczonego miejsca, po drodze stawiając czoła rozmaitym niebezpieczeństwom.
NBA ShootOut 2000
Sportowe 30 listopada 1999
Czwarta odsłona popularnego cyklu gier sportowych poświęconych koszykówce. Produkcja oferuje oryginalne składy NBA z lat 1998 i 1999 oraz możliwość rozgrywania meczy w trybach symulacyjnym i zręcznościowym. Najnowsza odsłona wprowadza m.in. popisowe ruchy znanych sportowców oraz profesjonalny komentarz Iana Eagle'a.