Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Gramy dalej 12 kwietnia 2017, 15:00

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - Strona 5

Nowy dodatek do Hearthstone’a przynosi 135 świeżutkich kart, kolejne słowo kluczowe oraz specjalny rodzaj kart-zadań. Raptem po kilku dniach od premiery słychać echo (nie)zadowolenia wśród graczy. Na pewno jesteście gotowi na Podróż do wnętrza Un’Goro?

„Umbra, Pieśniarka Duchów” kontra „Krwiopąk”

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - ilustracja #1

Teraz zaczyna się prawdziwa zabawa! Przywitajcie „Umbrę, Pieśniarkę Duchów”, która za 4 punkty many aktywuje agonię u przyzwanych stronników. Wyobraźcie sobie teraz możliwość tworzenia różnych kombinacji z tą kartą – szkoda jedynie, że „Sylwana” została wyrzucona z formatu standard. Niemniej i tak nie brakuje kart, z którymi będzie grana, jak np. „Przywoływacz zmierzchu” czy „Upiorny rumak”.

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - ilustracja #2

Kolejną kartą, której powinniśmy unikać, jest „Krwiopąk”. Za 2 punkty many sprawiamy, że następne zaklęcie, jakiego użyjemy, będzie kosztować nas punkty życia zamiast many. Gracze pamiętający „Czo’gala” wiedzą, że nie był on popularny z powodu identycznego efektu. Każda talia czarnoksiężnika ma problemy z życiem, więc dokładanie karty, która nas go pozbawia, nie jest dobrym rozwiązaniem. Zwłaszcza że klasa ta nie ma do dyspozycji zbyt użytecznych czarów.

TWOIM ZDANIEM

Twoja ulubiona klasa w Hearthstone to:

Czarnoksiężnik
9,2%
Druid
7,2%
Kapłan
14,9%
Łotr
9,5%
Łowca
16,7%
Mag
16,5%
Paladyn
9%
Szaman
8,4%
Wojownik
8,6%
Zobacz inne ankiety