Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - Strona 5
Nowy dodatek do Hearthstone’a przynosi 135 świeżutkich kart, kolejne słowo kluczowe oraz specjalny rodzaj kart-zadań. Raptem po kilku dniach od premiery słychać echo (nie)zadowolenia wśród graczy. Na pewno jesteście gotowi na Podróż do wnętrza Un’Goro?
„Umbra, Pieśniarka Duchów” kontra „Krwiopąk”
Teraz zaczyna się prawdziwa zabawa! Przywitajcie „Umbrę, Pieśniarkę Duchów”, która za 4 punkty many aktywuje agonię u przyzwanych stronników. Wyobraźcie sobie teraz możliwość tworzenia różnych kombinacji z tą kartą – szkoda jedynie, że „Sylwana” została wyrzucona z formatu standard. Niemniej i tak nie brakuje kart, z którymi będzie grana, jak np. „Przywoływacz zmierzchu” czy „Upiorny rumak”.
Kolejną kartą, której powinniśmy unikać, jest „Krwiopąk”. Za 2 punkty many sprawiamy, że następne zaklęcie, jakiego użyjemy, będzie kosztować nas punkty życia zamiast many. Gracze pamiętający „Czo’gala” wiedzą, że nie był on popularny z powodu identycznego efektu. Każda talia czarnoksiężnika ma problemy z życiem, więc dokładanie karty, która nas go pozbawia, nie jest dobrym rozwiązaniem. Zwłaszcza że klasa ta nie ma do dyspozycji zbyt użytecznych czarów.