Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Gramy dalej 12 kwietnia 2017, 15:00

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - Strona 4

Nowy dodatek do Hearthstone’a przynosi 135 świeżutkich kart, kolejne słowo kluczowe oraz specjalny rodzaj kart-zadań. Raptem po kilku dniach od premiery słychać echo (nie)zadowolenia wśród graczy. Na pewno jesteście gotowi na Podróż do wnętrza Un’Goro?

„Eliza, Pierwsza Badaczka” kontra „Szmaragdowy grabieżca”

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - ilustracja #1

Ciekawą kartą jest z kolei „Eliza, Pierwsza Badaczka”. Za 5 punktów many otrzymujemy statystyki 5/5, ale ważniejszy jest efekt specjalny – do naszej talii wtasowany zostanie zamknięty pakiet kart Un’Goro. Co to takiego? Unikatowa karta, która za 2 punkty many da nam do ręki 5 kart z najnowszego dodatku. Jest to doskonałe uzupełnienie talii koncentrujących się na kontroli planszy. Tanim kosztem wpadają nam przypadkowe karty, które mogą odmienić losy pojedynku.

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - ilustracja #2

Kolejną porażką okazuje się następna karta za 1 punkt many. „Szmaragdowy grabieżca” zapewnia statystyki 2/1, ale jego okrzyk bojowy zadaje tylko 1 punkt obrażeń każdemu bohaterowi. Za tę cenę wszystkie postacie mają zdecydowanie lepszy wybór, który przy okazji nie krzywdzi ich samych. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której ta karta znajduje zastosowanie.

TWOIM ZDANIEM

Twoja ulubiona klasa w Hearthstone to:

Czarnoksiężnik
9,2%
Druid
7,2%
Kapłan
14,9%
Łotr
9,5%
Łowca
16,7%
Mag
16,5%
Paladyn
9%
Szaman
8,4%
Wojownik
8,6%
Zobacz inne ankiety