Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Gramy dalej 12 kwietnia 2017, 15:00

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - Strona 3

Nowy dodatek do Hearthstone’a przynosi 135 świeżutkich kart, kolejne słowo kluczowe oraz specjalny rodzaj kart-zadań. Raptem po kilku dniach od premiery słychać echo (nie)zadowolenia wśród graczy. Na pewno jesteście gotowi na Podróż do wnętrza Un’Goro?

„Stratowanie” kontra „Żelazna skóra”

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - ilustracja #1

Zastanówmy się teraz nad pięcioma najlepszymi oraz najgorszymi kartami dodatku Podróż do wnętrza Un’Goro. Na pierwszy ogień idzie wspaniała karta dla Beast Huntera, czyli „Stratowanie”. Kosztuje tylko 1 punkt many, a przynosi świetny efekt – za każdym razem, gdy jej użyjemy, a potem przywołamy bestię w tej turze, otrzymamy do ręki losowe stworzenie tego typu. Oznacza to, że przy dobrym zarządzaniu maną możemy zasypać przeciwnika naszymi podopiecznymi. Trzymajcie kciuki, by przy okazji trafiła się możliwość skorzystania z adaptacji!

Hearthstone: Podróż do wnętrza Un’Goro – omawiamy dodatek i przeglądamy karty - ilustracja #2

Zdecydowanie gorzej wypada „Żelazna skóra” (również za 1 punkt many). Po jej użyciu otrzymujemy 5 punktów pancerza, co teoretycznie może wydawać się czymś ciekawym. Dzięki tej karcie już na początku możemy zapewnić sobie trochę obrony przed agresywnymi taliami na wczesnym etapie rozgrywki. Problem jednak w tym, że owa karta nic więcej nie daje, a to czyni ją bezużyteczną – w standardowych taliach znajdziemy „Blok tarczą”, który za 3 punkty many również oferuje 5 punktów pancerza, ale przy tym pozwala dobrać jedną kartę.

TWOIM ZDANIEM

Twoja ulubiona klasa w Hearthstone to:

Czarnoksiężnik
9,2%
Druid
7,2%
Kapłan
14,9%
Łotr
9,5%
Łowca
16,7%
Mag
16,5%
Paladyn
9%
Szaman
8,4%
Wojownik
8,6%
Zobacz inne ankiety