Najciekawsze materiały do: Yakuza Kiwami 2
Yakuza Kiwami 2 - Cheat Table (CT for Cheat Engine) v.18122023
modrozmiar pliku: 1 KB
Cheat Table to skrypt do programu Cheat Engine do wykorzystania w Yakuza Kiwami 2. Autorem moda jest N3rveMods.
W „creditsach” serii Yakuza na GOG-u brakuje kluczowych deweloperów
wiadomość26 czerwca 2023
Siedem odsłon serii Yakuza ukazało się na GOG-u. Gracze zauważyli, że na liście twórców brakuje kluczowych deweloperów, a nawet całych studiów, które opracowały pecetowe porty.
Game Pass na lipiec 2022 - m.in. seria Yakuza i Road 96
wiadomość5 lipca 2022
Poznaliśmy gry, które w pierwszej połowie lipca trafią do usługi Xbox i PC Game Passa. Wśród nich znajdziemy trzy odsłony serii Yakuza.
Xbox Game Pass na resztę lipca - m.in. Yakuza Kiwami 2 i polski Carrion
wiadomość15 lipca 2020
Firma Microsoft ujawniła resztę gier, które otrzymamy w lipcu w ramach usługi Xbox Game Pass. Uwzględnia to takie tytuły, jak Mount & Blade: Warband, Yakuza Kiwami 2 oraz Carrion od polskiego Phobia Game Studio.
Dajcie Polakom port zrobić mówili, będzie fajnie mówili. No i tak średnio w sumie. Wiadomo, że chodzić to tak dobrze jak Zero i Kiwami 1 nie będzie, spodziewałem się słabej wydajności ale i tak jestem rozczarowany. No powiem tak, nawet na low nie mam stałych 60 klatek a gra wtedy wygląda gorzej niż pierwszy Gothic.
No gra sama w sobie wiadomo jest dobra albo i lepiej. No ale Polacy rodacy z portem się nie popisali zbytnio.
kęsik - Bo Yakuza Kiwami 2 śmiga na silniku z Yakuza 6 (Dragon Engine stworzony na potrzeby obecnej generacji), a 0 i Kiwami to podrasowany silnik z poprzedniej generacji. Ustaw Geometrię na Normal i powinieneś bez problemu mieć 60 fps +.
To ja wiem. Oczywiście że spodziewałem się że będzie chodzić gorzej, że nie będzie 140 klatek ale też nie spodziewałem się że będzie aż tak źle.
Geometria na low nawet 1 klatki więcej nie daje.
Ustawiłeś geometrię na normal? Na jakich ustawieniach grasz?
Sprawdzałem wszystkie ustawienia. Tak jak napisałem wyżej, nawet na low nie ma stałych 60 klatek. Teraz jestem w Sotenbori i działa jakby lepiej niż w Kamurocho.
Dodatkowo jeszcze jakby tego było mało to Steam nie chce mi screenów z gry nagle robić...
To nie wina gry, a coś z komputerem/systemem masz. Mi gra chodzi płynnie na ultra i nie mam problemów z robieniem screenów. Już samo to, że screenów nie możesz robić powinno dać ci do myślenia, że masz coś nie tak z systemem... Może też włączyłeś super sampling w grze? To zżera zasoby równo.
No tyle mogę powiedzieć, że steam nie lubi się z powiększaniem pulpitu w systemie.
No nie, no właśnie wina gry. W moim segmencie GPU ani GTX 970, ani 1060 ani RX 480 nie ciągną w stałych 60 klatkach. A problem ze screenami to też nie tylko ja się okazało. Pod F12 normalnie działa ale jak masz jakiś inny klawisz przypisany to z jakiegoś powodu ni działa.
No ale 5 godzin pograłem i jestem zadowolony. Świetna gra. Graficznie niby bardzo ładnie ale po tych wszystkich zachwytach nad nowym silnikiem liczyłem na więcej :D
PS. QLOC w wymaganiach woła 16GB Ramu a gra zużywa niecałe 5GB :D
No tragedia, najmniej miałem 55 klatek, a też mam GTX 1060 na Tenkaichi St i podobnie na Theatre Square. Reszta mapy to 60 fps +. Wszystko na Ultra w 1080p.
Jak gra może wykorzystać 16GB ramu u ciebie, jak karta i procesor ci bottleneckuje. xD
Mi tez na szrocie GTX 970 na high chodzi dobrze tez nie widze by było 60 ale płynnie.
Gra na silniku yakuzy 6 jest piekna (jak na yakuze rzecz jasna) i kurde jaka to lipa bedzie jak kiedys wypuszcza 3,4,5 gdzie tam tylko podbite rozdzialki sa i połowa mniej funkcji xDD
To jak jest z tą optymalizacją? Pogram na średnich detalach w fullhd na i5 3470 + Rx 470? Podobała mi się Yakuza 0 i pierwsze Kiwami ale wstrzymuje się z zakupem bo podobno kiepsko działa ta gra.
Polecam zaaplikować sobie mod zmieniający paletę kolorów na tą z Yakuzy 6(niestety w przerywnikach nie działa). Gra dużo wizualnie na tym zyskuje.
Po prostu podmieńcie sobie folder z archiwum z folderem w plikach gry o takiej samej nazwie(polecam wcześniej wykonać jego kopię). Link do moda z mojego dysku na Mega
https://mega.nz/#!BoYWxS7Y!Qrk-bNadnRkdyCwpZnwW_5peDtvjdJ7z1tFo7UTZI2k
Nie wiem o co wszystkim chodzi z optymalizacją - grałem na najwyższych i cały czas była płynna (z rzadka tylko dłuższe ekrany ładowania).
Sama gra trzyma poziom! Teraz tylko czekać aż kolejne części wydadzą na PCta.
Gra bardzo fajna tylko z jednym ale... System walki sprowadzony został do jednego stylu u głównego bohatera i dlatego gra od strony zręcznościowej jest uboższa od poprzednich części.
Swietna gra,fabularnie miazga,piekne miasto,grafika w 4k rtx 3080 cudowna,75 substories,menager klanow,postacie i ta historia.Yakuza to seria wyjatkowa i polecam ograc 10/10
Ludzie z QLOC powinni mieć zakaz portowania gier.
Gra wygląda niewiele lepiej niż Yakuza 0, a zżera 5x więcej zasobów, na minimalnych gra wygląda jak rozmazana kupa, rodem Silent Hill z PSX, a chodzi niewiele płynniej niż na wysokich.
Tragedia.
Daje 7.0. Planowo chciałem dać 7.5 ale końcowa walka mnie bardzo zdenerwowała - na sam koniec mamy szybkie QTE które w przypadku niepowodzenia kończy sie instant death i trzeba powtarzać cała walke od początku. Chyba dopiero za 7 razem to ukończylem bo grałem w chmurze w której jednak masz minimalnego input laga który w tym przypadku jest kluczowy.
A co do samej gry to ulepszona wersja poprzedników - fajna historia (aczkolwiek trzeba brać tu pod uwage typowe dla japonskich gier przesadnie emocjonalne krzyki co wpływa na realizm, no i finalne wydarzenia były tak absurdalne momentami że zacząlem sie śmiać w momentach kiedy chyba miałem wg twórców rozpaczać) i świetne misje poboczne; na kabarecie podobnie jak w yakuzie 0 znowu spedziłem dobre kilka godzin maxując wszystko (bójki Majimy olałem, nie były zachęcające).
Gra staje sie pod koniec zbyt łatwa, szczególnie jak grasz na maxa i odblokujesz limit breaki na atrybutach i jak masz kase (z kabaretów) na najdroższe bronie to wszyscy praktycznie na hita lecieli lacznie z bossami. Czułem sie jak na cheatach.