Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS
HoPiKo Game Box

HoPiKo

Gra Zręcznościowa Merge Games

Data premiery gry: 24 września 2015

Dynamiczna platformówka typu speed-run, odznaczająca się wysokim poziomem trudności. HoPiKo jest dziełem studia Laser Dog Games, twórców kosmicznego runnera Alone… i logiczno-zręcznościowego PUK. W przypadku wersji na urządzenia mobilne, HoPiKo jest sprzedawane jako aplikacja Premium. Akcja gry toczy się w alternatywnej, wersji niezbyt odległej przeszłości, w której rozwój elektronicznej rozrywki zostaje powstrzymany przez wirusa zwanego Nanobyte. Jedyną nadzieją graczy jest tytułowy bohater, który podejmuje bezpośrednią walkę z agresorem. Rozgrywka sprowadza się do skakania po platformach i omijania znajdujących się pomiędzy nimi przeszkód. Drogę do celu należy dokładnie zaplanować, przy czym platformy często są ustawione w sposób uniemożliwiający wykonywanie niektórych akcji. W efekcie bardzo często powtarzamy kolejne etapy, ucząc się na pamięć prawidłowych sekwencji ruchów. Dwuwymiarowa grafika HoPiKo (podobnie jak 8-bitowy soundtrack) utrzymana jest w stylistyce retro, jednak wykorzystuje wiele nowoczesnych efektów wizualnych.

Więcej informacji o: HoPiKozręcznościowe2Delementy logiczneindieplatformówki .

HoPiKo - trailer

HoPiKo - trailer [1:25]

Zwiastun gry HoPiKo przeznaczonej na iOS, Androida i PC.

HoPiKo - screen - 2017-01-09 - 336863 HoPiKo - screen - 2017-01-09 - 336862 HoPiKo - screen - 2017-01-09 - 336861 HoPiKo - screen - 2017-01-09 - 336860 HoPiKo - screen - 2017-01-09 - 336859 HoPiKo - screen - 2017-01-09 - 336858 HoPiKo - screen - 2017-01-09 - 336857 HoPiKo - screen - 2017-01-09 - 336856 HoPiKo - screen - 2017-01-09 - 336855 HoPiKo - screen - 2015-09-30 - 308689 HoPiKo - screen - 2015-09-30 - 308688 HoPiKo - screen - 2015-09-30 - 308687
iOS
AND
PC
XONE
PS4

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
06.01.2017 15:33
Fidrek
5
Legionista

"Efektowna stylistyka retro", to jakby tworzyć dzisiaj filmy nieme lub czarnobiałe, trąci pretensjonalnością i brakiem pomysłów. Ja lubię dawne gry dlatego gram w klasyki ale w te prawdziwe a nie nieudolnie podrabiane. Są dzisiaj ogromne możliwości sprzętowe i zarazem brak pomysłów na dobre gry. Trzeba myśleć, marzyć, uruchomić wrażliwość, uczciwość (łatwe gry nie zrażają smarkaczy ale nie są wyzwaniem) i tworzyć dobre programy na dzisiaj !