HoPiKo Game Box

HoPiKo

Gra Zręcznościowa Merge Games

Data premiery gry: 24 września 2015

Dynamiczna platformówka typu speed-run, odznaczająca się wysokim poziomem trudności. HoPiKo jest dziełem studia Laser Dog Games, twórców kosmicznego runnera Alone… i logiczno-zręcznościowego PUK. W przypadku wersji na urządzenia mobilne, HoPiKo jest sprzedawane jako aplikacja Premium. Akcja gry toczy się w alternatywnej, wersji niezbyt odległej przeszłości, w której rozwój elektronicznej rozrywki zostaje powstrzymany przez wirusa zwanego Nanobyte. Jedyną nadzieją graczy jest tytułowy bohater, który podejmuje bezpośrednią walkę z agresorem. Rozgrywka sprowadza się do skakania po platformach i omijania znajdujących się pomiędzy nimi przeszkód. Drogę do celu należy dokładnie zaplanować, przy czym platformy często są ustawione w sposób uniemożliwiający wykonywanie niektórych akcji. W efekcie bardzo często powtarzamy kolejne etapy, ucząc się na pamięć prawidłowych sekwencji ruchów. Dwuwymiarowa grafika HoPiKo (podobnie jak 8-bitowy soundtrack) utrzymana jest w stylistyce retro, jednak wykorzystuje wiele nowoczesnych efektów wizualnych.

Więcej informacji o: HoPiKozręcznościowe2Delementy logiczneindieplatformówki .

HoPiKo - trailer

HoPiKo - trailer [1:25]

Zwiastun gry HoPiKo przeznaczonej na iOS, Androida i PC.

HoPiKo - hardkorowa platformówka twórców Alone... dostępna na Androidzie i iOS
HoPiKo - hardkorowa platformówka twórców Alone... dostępna na Androidzie i iOS

wiadomość30 września 2015

Na platformach Google Play i App Store zadebiutowała gra HoPiKO. Produkcja Brytyjczyków ze studia Laser Dog Games jest platformówką z elementami logicznymi, wyróżniającą się wysokim poziomem trudności i efektowną stylistyką retro.

iOS
AND
PC
XONE
PS4

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
06.01.2017 15:33
Fidrek
1
Legionista

"Efektowna stylistyka retro", to jakby tworzyć dzisiaj filmy nieme lub czarnobiałe, trąci pretensjonalnością i brakiem pomysłów. Ja lubię dawne gry dlatego gram w klasyki ale w te prawdziwe a nie nieudolnie podrabiane. Są dzisiaj ogromne możliwości sprzętowe i zarazem brak pomysłów na dobre gry. Trzeba myśleć, marzyć, uruchomić wrażliwość, uczciwość (łatwe gry nie zrażają smarkaczy ale nie są wyzwaniem) i tworzyć dobre programy na dzisiaj !