Star Citizen
Star Citizen
Star Citizen Game Box

Star Citizen

Symulacja Cloud Imperium Games

Nie ogłoszono jeszcze
oficjalnej daty premiery gry.

Kosmiczny symulator (space-sim) autorstwa Chrisa Robertsa i ekipy deweloperskiej Cloud Imperium Games. Akcja Star Citizen osadzona została w XXX wieku. Zjednoczona pod sztandarem United Earth Empire ludzkość rozpoczęła kolonizację Kosmosu, napotykając na swej drodze wiele obcych ras. Dla żądnych przygód pilotów to niepowtarzalna okazja, by zdobyć sławę i bogactwo, a także zyskać status obywatela międzygalaktycznego imperium. Rozgrywka łączy elementy symulacji lotu statkiem kosmicznym, strzelaniny, cRPG, a nawet strategii ekonomicznej. Gra oferuje dwa tryby zabawy. Squadron 42 to kampania offline, w której kreowany przez gracza bohater dołącza do elitarnej eskadry gwiezdnych myśliwców. Dla miłośników MMO deweloperzy przygotowali natomiast Tryb Galaktyki, pozwalający na wspólną zabawę z tysiącami graczy. Widowiskowa oprawa wizualna Star Citizen generowana jest przez silnik CryEngine 3.

Więcej informacji o: Star CitizensymulacjeekonomiczneKickstarterkosmiczneMMOOculus Riftrzeczywistość wirtualnascience fictionsymulator kosmiczny .

Star Citizen - kompendium wiedzy / FAQ
Star Citizen - kompendium wiedzy / FAQ

kompendium24 stycznia 2017

W niniejszym artykule znajdziecie kompendium wiedzy o grze Star Citizen, na bieżąco uzupełniane o nowości w temacie owego space-sima studia Cloud Imperium Games. W dziesiątej aktualizacji piszemy m.in. o zmianach wprowadzonych w patchu alfa 2.6, uaktualnionym harmonogramie prac i ciekawym stanie finansów gry.

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?
Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

przed premierą7 listopada 2015

Światowa premiera jeszcze nie ogłoszona. Star Citizen to bardzo obiecujący projekt - zebrał w końcu w formie crowdfundingu 95 milionów dolarów. Na jakim etapie są prace? Czy zawirowania wokół tytułu odbiją się na jakości gry?

Star Citizen dostępne za darmo do 18 kwietnia
Star Citizen dostępne za darmo do 18 kwietnia

wiadomość15 kwietnia 2017

Studio Cloud Imperium Games poinformowało, że znajdująca się w fazie wczesnego dostępu gra Star Citizen będzie dostępna bezpłatnie do 18 kwietnia. Gracze, którzy wypróbują ten kosmiczny symulator, otrzymają też statek kosmiczny Anvil Super Hornet.

Star Citizen porzuci DirectX na rzecz Vulkana
Star Citizen porzuci DirectX na rzecz Vulkana

wiadomość20 marca 2017

Kolejna zmiana w procesie produkcji ogromnego symulatora kosmicznego Star Citizen. Microsoftowska technologia DirectX zostanie zastąpiona przez Vulkan, najnowsze API od twórców OpenGL.

Star Citizen - ponad 144 miliony dolarów na koncie deweloperów
Star Citizen - ponad 144 miliony dolarów na koncie deweloperów

wiadomość27 lutego 2017

Zainteresowanie kosmicznym symulatorem Star Citizen nie maleje. Zaledwie przed kilkoma tygodniami informowaliśmy, że deweloper uzbierał 141 milionów dolarów, a obecnie wynik ten jest większy o 3 miliony.

Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia
Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia

artykuł25 sierpnia 2016

Tegoroczny Gamescom zakończył się w niedzielę i choć ostatecznie nie przyniósł zbyt wielu informacji na temat niezapowiedzianych jeszcze gier, w trakcie targów dowiedzieliśmy się mnóstwo nowych rzeczy na temat innych projektów. Jakich? Zobaczcie sami.

Komentarze Czytelników (113)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
07.03.2016 13:27
1
odpowiedz
Reflo
4
Junior
1.0

Po chyba dwóch miesiącach wypuszczono nowego "dużego" patcha... główną nowością są lagi i jeszcze więcej bugów.

15.03.2016 23:45
1
odpowiedz
JamesC
1
Junior

Ściągnąłem darmową wersję w której obecnie można polatać większością statków. Gra miała być gotowa na 2014 rok. 2 lata po tej dacie nie ma nic wartego uwagi. Detekcja kolizji nie istnieje. Statki zbugowane. Wsiadanie do niektórych graniczy z cudem. Dynamiczne światła zmieniają się jak im się podoba. Dobra grafika o koszmarnych wymaganiach. Koszmarne starowanie statkiem. Nigdy nie zapłace 35 dolarów za jakikolwiek statek. Nie jest to warte. Jest co najmniej kilka gotowych lepszych gier o podobnej tematyce (np. Freespace). Szczerze nie polecam. Jak ktoś nie wierzy niech sam ściągnie i zobaczy.

21.04.2016 09:44
1
odpowiedz
Wolfman_PL
50
Pretorianin
3.0

Po raz kolejny pchają się w szambo. Stare frontiery oferowały umowną grafikę i były skierowane do jednego rodzaju odbiorców. Ta gra chce mieć na siłę wszystkich i nic z tego nie wyjdzie. Im dłużej tym szybciej się wszystko starzeje. Nie przepadam za sandboxami, są nudne, nijakie i zapchane błędami. Zamiast kontynuować serię Wing commander i Privateer, to pchają się w molocha tego typu, Pochłonęło to już mlny dolarów i po co? Jest zupełny zastój jeśli chodzi tego typu gry co wymieniłem, pole do popisu dla twórców gier, to jedynie co dostajemy to indory - udające wing commandery , a z gier budżetowych kolejny fps i odkrywcza fifa.

14.05.2016 11:41
1
odpowiedz
marcin0218
44
Pretorianin

Jakis czas temu pogralem w darmowa wersje ktora byla dostepna. Pograłem to za wiele powiedziane. Ie udalo mi sie wejsc do statku. Jak do niego podchodzilem to zaczunal sie przesuwac sam. Szkoda w ogole gadac. Jeden wielki bug. Po tylu latach pisania gry taka kaszana...

23.06.2016 22:51
-1
odpowiedz
striker15
7
Legionista

No cóż, ja zaczynam zabawę z tym tytułem. Na razie nie oceniam bo to alfa, ale liczę, że w tym roku dopną pełną, grywalną wersję. Z pewnością niedługo wyjdzie Sqaudron 42, bo oficjalnie stwierdzono, że premiera w 2016 roku. Proponowałbym nowym graczom wykazać się cierpliwością, póki co nie wylewać wiadra pomyj i dać producentom popracować. Pamiętajmy, że nikt ich nie pospiesza, bo nie mają żadnego pazernego wydawcy.

Dla osób startujących i tworzących nowe konta podczas rejestracji w grze polecam wpisać kod na darmową kasę [5,000 UEC] w grze, z którego sam skorzystałem: STAR-RVHY-Q73J
No i do zobaczenia w grze :)

post wyedytowany przez striker15 2016-06-23 22:55:25
19.07.2016 18:34
odpowiedz
icichacal
48
Pretorianin
1.0

Najwiekszey legalny skok na kase naiwnego gracza .ll tyle w temacie.

10.08.2016 18:45
-1
odpowiedz
2 odpowiedzi
nrfegrom
9
Legionista

Grę posiadam już dość długo , mam też kilka statków jak freelancer i parę mniejszych.
Nie zgodzę się ze słowami paru osób tutaj.
Gra jest w alfie ( wiem długo ale jest) i wyjdzie w końcu, single player będzie w tym roku.
Multiplayer jest podzielony bo mamy tryb arena commander gdzie można walczyć każdym statkiem i świetnie się bawić z innymi graczami, oraz mamy tryb universe a to już takie małe mmo , jest tam mało rzeczy do robienia ale jest ciekawie.
Wymagania ta gra ma dość niskie chodzi w największych ustawieniach na 1900+ ale tylko na arena commander, jeśli wejdziemy w takich ustawieniach na tryb universe to bez względu jaki komp gra będzie się cieła ale tylko dlatego ,że jest to wina serwerów nic więcej nie jest to wina optymalizacji czy też kompa ale serwerów.
System kolizji w statkach działa normalnie i kompletnie nie wiem o co chodzi , wsiąść można do każego statku normalnie latać ze znajomymi.
Gra jest dobra ale też mocno okrojona i wciąż niedopracowana , ale większość osób , które nad nią płaczą to osoby , których nie stać na wydanie dość dużych pieniędzy na statek, gre czy też single ( tak za single płacimy osobno)

20.08.2016 12:34
odpowiedz
5 odpowiedzi
Tomas1987
105
Generał

Nowy gameplay z Gamescom, daje rade i naprawdę dobrze to wygląda. Chyba tym mnie kupili bo wcześniej byłem sceptyczny.

https://www.youtube.com/watch?v=GucYhhLwIxg

22.08.2016 17:17
odpowiedz
Assassyn07
26
Konsul

Czy tylko mi się wydaje że na pierwszym screenie jet sir Davos z gry o tron? :)

23.08.2016 08:55
-1
odpowiedz
krakow2000
19
Chorąży
9.0

Gra zapowiada się odjazdowo. Niestety przypomnijcie sobie ile gier pokazywanych na Gamescom i innych targach (np. No Man's Sky) ma niewiele wspólnego z rzeczywistością bo się okazuje iż gra prezentowana na SUPER MASZYNACH i bez niepotrzebnych obciążeń jak "latency", opóźnienia serwerów czy ilość graczy.
Sam mam już daaaaawno temu zakupiony statek i mogę latać jak i grać w to co udostępnione ale nie oszukujmy się, obecnie jest go gra single player.
Pod koniec roku OFICJALNIE rusza wersja PvE gry. Oczywiście musisz mieć wykupiony pack aby pograć. Jeśli go ukończysz to po starcie gry otrzymasz tytuł wojskowy (nie pamiętam, strzelam, oficerski) a tak czy siak KAŻDY gdy zacznie grać w tą grę po starcie będzie musiał to przejść bo to taki tutorial zaznajamiający cię z grą i jej mechaniką (latanie, strzelanie, craft, handel itp.).

post wyedytowany przez krakow2000 2016-08-23 08:57:07
24.08.2016 16:18
1
odpowiedz
TraXsoN
44
Pretorianin

Czy w tę alphe można zagrać za darmo? Gdzie to pobrać?

24.08.2016 19:33
-1
odpowiedz
striker15
7
Legionista

Na razie nie można grać za darmo, ale można się zarejestrować (tzn są czasami akcje, że jakiś czas można grać za darmo).
Trzeba kupić dostęp do finalnej gry, który daje dostęp teraz do wersji alpha. Gra ma ponoć być w pełni grywalna pod koniec roku...
Możesz się teraz zarejestrować i kupić grę lub nie.
Gra jest do ściągnięcia po wykupieniu dostępu na stronie:
www.robertsspaceindustries.com
Jak chcesz to przy rejestracji wpisz kod na darmową kasę w grze 5000 UEC:
STAR-RVHY-Q73J

post wyedytowany przez striker15 2016-08-24 19:35:17
26.08.2016 14:12
odpowiedz
4 odpowiedzi
kaszanka9
75
Delbralstroperslerartor

Ktoś mi powie to ostatnie rewelacyjne demo które pokazali to jest czego część, single squadron 42 czy czegoś innego?

I czy w to demo można będzie zagrać samemu, jeżeli tak to kiedy?

23.10.2016 13:19
odpowiedz
JamajkaStyle
7
Legionista
9.5

Polecam, gra świetna aczkolwiek są dziwne błędy programowe. Gra potrafi niektórym wywalić bsoda podczas instalacji/gry czy nawet w menu. Mi potrafi wyrzucić bsoda.
Przy rejestracji można skorzystać z kodu "STAR-47R7-SPTC">>>" Anyone registering with code will automatically get 5,000 UEC to spend in Voyager Direct".

01.11.2016 01:01
1
odpowiedz
1 odpowiedź
JamajkaStyle
7
Legionista

Zacznę od sprzętu:
Corsair 450W( Konfiguracja bierze max 360 w obciążeniu)
Płyta Asus HK110M-K
8 GB DDR-4 2133MHZ
GeForce 1060 GTX 6 GB Windforce OC
I3-6100@3.7GHZ 2/4
HDD 500GB (Nothing Special)
Rozdzialka 1600x900 (2133x900 natywnie w innych grach)
Sterowniki aktualne, Win 10 oryginał.
Pytanie właściwe i jedyne:
Dlaczego ta jedyna gra wyrzuca BSOD-y randomowo. Najczęściej w menu przy wyjściu z gry. Nie ma zabezpieczeń które ja wyłączają gdy cos jest nie tak ? Rozumiem, ze to alfa, ale gra potrafi wyrzucić u innych bsoda przy instalacji/updatach/grze. Mi "na szczęście" przy wychodzeniu. Co zmusilo mnie do usunięcia z dysku.(co latwe nie jest bo zapomnieli dodac deinstaler). Nie wiem co jej problemem. Stale 60,fps na Very High. Temp do 59Max na procku. Na karcie 55. Ale gra dostaje solidny minus. Poczekajmy na betę i stabilniejsza wersje. Problem nie występuje w innych grach.

06.11.2016 10:26
odpowiedz
striker15
7
Legionista

Nad grą pracuje obecnie prawie 400 ludzi, w bodajże 5 studiach w USA, UK i Niemczech, a w 2012 zaczynało ok 30... Na ostatnim gamescom'ie CEO Chris Roberts powiedział, że nie będzie żadnych dat wypuszczania konkretnych patchy do SC, ani Squadron 42, bo deweloperzy wprowadzają i testują ogromne ilości danych i sami nie wiedzą ile czasu im to zajmie... a robią wiele innowatorskich rozwiązań, nie mówiąc o samej skali projektu. Ostatnie daty o jakich była mowa to był koniec 2016, teraz wiadomo, że jeszcze wszystko w tym czasie nie wyjdzie.
Rozglądnąłem się po sieci i z przykrością muszę przyznać, że polskie media wiedzą i podają bardzo mało informacji o tej grze. Np. nigdzie nie ma info

12.11.2016 09:43
2
odpowiedz
1 odpowiedź
striker15
7
Legionista

Podaję kilka ciekawostek bo mi ucieło z poprzedniego komentarza:
1. W grze mają być w pełni grywalne, wielkie metropolie na kilku planetach, w tym oczywiście na Ziemi, tu przynajmniej 3. Mają to być Nowy Jork, Szanghaj i Moskwa, ponadto każde ma być inne, każde tętniące życiem, posiadające np. transport typu metro i kolej. Są zresztą w necie wizki i nawet projekt 3d jednego z miast na planecie Terra (druga Ziemia). Podejrzewam, że miasta te będą przypominały grywalnością np. GTA. Niektóre wizki są na stronie RSI.
2. W profesji scouta będzie można odkrywać nowe ciała niebieski i unikalne układy, poza tym ma być opcja nadawania nazw nowym miejscom przez ich pionierów. Nie będzie to jednak łatwe, bo żeby coś odkryć trzeba będzie pokonać skomplikowane studnie/kanały czasoprzestrzenne. Polegać ma to na umiejętnym unikaniu przeszkód i pokonywaniu zakrętów itp.
3. Już teraz tworzą się klany w grze, z rozbudowaną hierarchią itp. Jest już także kilka polskich klanów.
4. Na grę zebrano już ponad 130 mln $ i... rośnie - mają naprawdę duży budżet.

Star Citizen ma być ogromny i w zapowiedziach twórcy z niczego się nie wycofują, a wręcz odwrotnie co chwile ujawniają dodatkowe szczegóły rozszerzeń gry... Nie boję się, czy ta gra powstanie, czy też kiedy będzie gotowa, uważam jednak, że przy takiej skali, stworzony świat może być pustawy, lub liniowy. Deweloperzy twierdzą, że ich głównym celem jest to, aby nie był pusty i aby tętnił życiem. Oby...

Dla nowych graczy chętnych się zarejestrować w grze polecam kod na darmowe kredyty 5000 UEC, sam skorzystałem:
Przy rejestracji na www.robertsspaceindustries.com wpiszcie: STAR-RVHY-Q73J

post wyedytowany przez striker15 2016-11-12 09:47:08
12.11.2016 11:28
-3
odpowiedz
misuu
0
Konsul

na pokazach piękna szkoda że nigdy w nią nie zagramy w formie jaka prezentowali to będzie najdroższy fps na 12 godzin w historii gier.

06.12.2016 19:08
1
odpowiedz
Ezo21
6
Legionista
10

Gra zapowiada się bardzo ciekawie. Grafika bardzo ładna i ogólnie sam pomysł twórców spowodował, że większość graczy na pewno rzuci okiem na tą grę.

20.12.2016 19:53
1
odpowiedz
Bryt_RZ
9
Legionista
10

Jak dla mnie to Star Citizen może wyjść nawet w 2020 roku, byle była to dopracowana gra, bo jeśli uda się Panom z Cloud Imperium Games zrobić to dobrze, to IMO możemy mieć do czynienia z grą prawdziwie przełomową.

30.12.2016 11:03
-1
odpowiedz
radius75
14
Legionista
2.0

Czasem działa. A to co sprzedają powinni rozdawać jako darmowe demo. Sposób na wyłudzanie kasy 10/10.

19.01.2017 15:24
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Kyjoz18
32
Chorąży
10

Widzę że wielu tutaj ma zastrzeżenia co do prawdopodobieństwa sukcesu produktu i jego ukończenia. Jestem fanem projektu ale w życiu do wszystkiego podchodzę sceptycznie i ostrożnię, a optymizm pojawia się u mnie wraz z rezultatem. Chciałbym sprostować kilka spraw w kierunku ludzi którzy twierdzą że firma CIG nie ma biznesplanu, nie ma wyników, nie ma zaplecza i jedynę co robią to wyłudzają środki od ludzi. Jeśli zrozumiecie czym Star Citizen ma być to na prawdę miło się zaskoczycie tak jak zrobiłem to ja, ślędząc wszystko od podszewki od początku projektu mimo że nie jestem nawet jeszcze „backerem” czyli osobą wspierająco projekt pieniężnie. Póki co nie mam czasu ani sprzętu a i projekt nie jest jeszcze na takim etapie na którym chciałbym go wypróbować. Żeby zrozumieć o co chodzi Chrisowi Robertsowi trzeba wrócić do samego początku projektu jeszcze za czasów zbiórki na kickstarterze. Roberts, czyli założyciel firmy jak sam wielokrotnie przyznał od zawsze chciał stworzyć grę z niespotykanym dotąd wcześniej naciskiem położynym na ilość detali która z kolei wpływa na jakość immersji w grze która jest dla niego najważniejsza. Zbiórka wymagała bodajże kilku milionów dolarów żeby tchnąć w Star Citizen życie. Udało się to bardzo szybko, ludziom spodobała się wizja twórcy. Zakładam że był moment w życiu Chrisa w którym wręcz oniemiał z zachwytu jak bardzo pomysł się przyjął patrząc na kolejne wpływające miliony. Zdając sobie z tego sprawę napędzą całą machine jeszcze bardziej rozwijąc gre w swoich założeniach do ogromnych rozmiarów przy dbałości o każdy szczegół ponieważ, powtórzę, dla twórców celem numer 1 jest immersja, czyli odczucia płynące z gry. Zbudowanie uniwersum na miarę Star Wars, World of Warcraft z światem w którym wszystko ma swój cel i znaczenie. O ile sam w sobie Roberts może nie jest jakoś specjalnie utalentowanym twórcą tak bardzo szybko okazało się że ma on talent do zarządzania ludźmi. CIG w ciągu tych 4 i pół roku rozrosło się z kilkunastu osób do ponad 500 (około 350 w 4 studiach) plus 150 kontraktorów. Na oficjalnej stronie jest ponad 40 ofert o pracę. Chris Roberts zdaję sobie świetnie sprawę że jego imię zna każdy kto chociaż trochę interesuję się projektem , wiecie kto np kieruje Ubisoftem, hmm EA, czy Blizzardem? Activision ? Ja nie wiem. Jego firma działa na kompletnie innych warunkach, to on, główna postać jest dowodzącym i gra będzie wyglądać tak jak on sobie tego życzy co dla nas jest świetnym rozwiązaniem bo to właśnie jego wizja spodobała się ludziom. Dobrze wie że to bilet w jedną stronę więc jeśli zawali to pożegna się z branżą gier na zawsze. Zainwestował w ten projekt już sądzę z 6-7 lat, zanim pokazali go na kickstarterze musieli też już wcześniej nad nim trochę pracować. Włoży w to kolejne 10. To dzieło jego życia jak i ludzi z którymi już bardzo długo pracuję dlatego z tego powodu rodzi to bardzo duże wyzwania w trakcie produkcjii a mianowicie. Nie będzie czegoś takiego jak Star Citizen 2. Czy Star Citizen Spin off. W tej chwili na kanale Star Citizen na YT jest ponad 400 filmików w tym 3 lub 4 serie? Nie pamiętam, na temat gry, rozmowy z twórcami, gameplaye , tv show itp. Dodatkowo CIG dogadało się z Jeffem Bezosem, twórcą AMAZONA. Przenieśli swój silnik na silnik Amazona ( CryEngine tylko wspierany przez Amazon) zachowując przy tym swoją niezależność. Współpracą jest duża na kanale YT są nawet filmiki w stylu nowego „The Grand Tour” od Amazona opowiadające o statkach. W projekt wpleciono również prawdziwych aktorów w tym Luke Skywalkera oraz Golluma (Andy Serkis). Są tworzone na tą chwile dwa języki dla obcych ras. Wszystko jest na kanale YT. Takie coś robi się bardzo rzadko w grach, bardzo rzadko buduję się prawdziwe uniwersum. Takie zaplecze w grach mmo posiada na tą chwilę np World of Warcraft. Jednak zbudowanie czegoś takiego wymaga ogroma pracy, dlatego gra nie wyjdzię jeszcze prędko. Ludzię chętnie ją wspierają, ci Co to rozumieją. CIG nikogo już teraz nie namawia. Nie prosi o dodatkowe środki, ale wiadomo im więcej tym lepiej . Gra jest na bardzo wczesnym etapie. Ale widać postępy każdego miesiąca. Ludzie narzekają dlatego bo mają wgląd we wszystko, z takim World of Warcraft tak nie było, bo gra byla tworzona po cichu, a przynajmniej nie w formie zbiórki no ale dla Star Citizen to była jedyna droga. Ludzie musieli poznać wizję żeby móc w nią zainwestować. Dlatego wyzwanie i presja jest jeszcze większa. Problemami typu optymalizacja czy błędy w grze nie ma się czym przejmować bo to absolutnie normalne w trakcie produkcjii, ta gra jest tworzona praktycznie od zera na oczach wszystkich. Na oficjalnym forum są już miliony postów , setki tysięcy tematów. Strona ma własna mapę galaktyczną. Wyobraźcie sobie robić coś nowego a za wami stoi tabun ludzi który na was patrzy i wydaję co chwilę opinie mimo że kroczycie w nieznane. Dla nich to też coś nowego, były ciężkie momenty, kawal roboty przed nimi ale najbardziej cieszy mnie w tym wszystko to że kawał dobrej roboty jednak już odwalili. Jak już pisałem, budowa uniwersum z prawdziwego zdarzenia wymaga czasu. Prosty przykład. Patrzysz na rakiety w grze zamontowane w swoim statku, czy swój karabin. Od tego będzie istnieć firma w grze która je produkuje. Firma która ma określona lokalizacje , która ma swoje fabryki do której codziennie są dostawy surowców w celu produkcji, z kolei te będzie można zakłócić co wpłynie na całą ekonomię. Gra nie będzie dla wszystkich, znajdą sie tacy którzy będą się nudzić. Ale Ci którzy chcą zagłębić się w nowy świat, w tym ja. Mam nadzieję że będą zachwyceni. Jak ktoś wcześniej napisał i z nim się zgodzę. Dla nas gra może być robiona jeszcze i 10 lat. Byle tylko finalny projekt pokrywał się z teraźniejszymi założeniami a będzie przełom. Bo prędko drugiego takiego produktu nie będzie. Firmy nie mogą sobie pozwolić na tak długie produkcję, jedynie nieliczni, niezależni producenci. Są deadline, firma musi zarabiać, sponsorzy chcą wyników itp. CIG od poczatku zbudowany jest na jednej marce i moim zdaniem w świetny sposób to wykorzystano. Gra nie będzie P2W. Więc o to też bym się nie martwił. Wszystko będzie można zdobyć w grze i nie trzeba będzie poświęcać temu 20 lat. Nie będzie prosto ale również nie przesadnie. Twórcy mają niezwykły kontakt z Community , zobaczcie sobie tylko oficjalne forum. Nie zostawiają bez odpowiedzi. Przynajmniej w tych ważnych aspektach wiadomo nie na wszystko da się odpowiedzieć przy ponad milionie backerów. Porównywanie tutaj do takiego No Man Sky to... sami chyba już wiecie.. Mija się z celem. Jedyne co ich łączy to to że obie produkcję zbierały pieniądzę od ludzi, to tyle. NMS miał takie zaplecze? Już nie chodzi mi o teraz, bo wiadomo SC rozrósł się o wiele bardziej ale na samym początku. Miał utalentowanych twórców? Gre robili ludzie od apek na komórki. Gameplayów było kilka, nie było wglądu w produkcję, niby się robiło a nic się nie robiło. Także tego, czekam z niecierpliwością. Suma sumarum nie zniechęcam ale i też nie zachęcam. Proszę niektórych po prostu o racjonalne podejście do sprawy bo serio, być może odpuszczacie sobie dużo frajdy. No ale i tak . POGADAMY JAK GRA WYJDZIE, ja po prostu coś tu napisałem bo mi się nudzi w domu. Peace i hejt start.

15.02.2017 22:00
odpowiedz
Franusss
84
Generał

Gra typu "wczesny dostęp" a finalna wersja za X czasu..... super.

04.03.2017 13:21
2
odpowiedz
1 odpowiedź
raviel
28
Chorąży

Do puki gracze będą im płacić do póty gra nie wyjdzie. Śledzę rozwój SC juz od początku i powiem, że jedyne co sie tam zmienia to ilość statków. Weźcie pod uwagę sumę 141 milionów $. za tą cenę gra już powinna być gotowa w 2014, ale wtedy mieli tylko 65 milionów, Tu nie ma producenta jak w Ubisoft który mówi, "panowie gra ma wyjść tego dnia i ch.. mnie to obchodzi". Za kolejne dwa lata oni bedą mieli 250 mln, który z was by zatrzymał taki przypływ gotówki jakąś premierą gry, która z pewnością zatrzyma ten przypływ.

post wyedytowany przez raviel 2017-03-04 13:22:51
29.03.2017 21:37
odpowiedz
1 odpowiedź
Atomic1982
2
Junior

A gdzie można kupić tom grę bo na Steam niema jej.

09.04.2017 15:26
odpowiedz
Persecuted
60
Generał
9.0

Ja już zamówiłem pre-order. Będzie jak znalazł dla wnuka na 18 urodziny :).

15.04.2017 11:48
odpowiedz
Kyjoz18
32
Chorąży

https://www.youtube.com/watch?v=qOjXfNnhxf0

Gdyby ktoś się dalej zastanawiał dlaczego to tyle trwa. Znajomość angielskiego wymagana.

18.04.2017 16:27
odpowiedz
2 odpowiedzi
krakow2000
19
Chorąży

A ja powiem tak... zacząłem grać i gierka jest rewelacyjna, zwłaszcza gdy masz z kim grać. Pograłem trochu w Elite ale to 2 różne gry, łączy je jedynie kosmiczna walka. Nie jestem zwolennikiem FPS więc praktycznie w ten system gry nie grałem, jedynie walki w kosmosie. Obecnie gra oferuje max 100 graczy na 1 "mapie" ale docelowo ma być minimum 200 ze względu na statki "matki" które do obsługi wymagają PODOBNO 100 graczy (można wynająć NPC-ów). Różnorodność statków jest boska... od zwykłego myśliwca gdzie wystarczy 1 osoba do statków gdzie potrzeba 6 albo więcej ludzi do obsługi (można zatrudniać NPC) więc nie da się samotnie latać dużym statkiem a NPC załoga nie jest zbyt efektywna o obsadzie np. niszczycieli, lotniskowców czy dreadnought-ów nie wspominając. Lotniskowce w tej grze mogą przewozić mniejsze statki i można wyposażyć je w specjalne małe statki które nie mogą skakać w inne galaktyki ale są malutkie, zwrotne i mają niezłą siłę ataku, oczywiście obsługiwane przez graczy (ale to jeszcze niedostępne)... będzie też możliwość robienia dropship-ów i atakowania posterunków na planecie, jak w typowym FPS... flota na orbicie a desant z dropshipów - miodzio.
Gierca mocno nastawiona na grę w grupie. Niestety ceny statków niektórych zwalają z nóg (jak na Polskie warunki) ale wiadomo iż gra nie pod polaków robiona ;)
NALEŻY PAMIĘTAĆ O JEDNYM !!! W tej grze nie GRAFIKA jest najważniejsza a PROCESOR !!! Im szybszy tym lepszy. Grę najlepiej na SSD instalować i 8GB ram szybkiego to minimum aby na obecną chwilę grać płynnie w więcej niż 20 kl./s bo gra mocno obciąża PROCESOR a znacznie mniej grafikę. Na obecną chwilę spokojnie można polatać w kosmosie z graczami, samotnie, pobić się z falami przeciwników, brać udział w rankingach, pograć FPS-a i pozwiedzać. Jak na tą chwilę gra SPOKOJNIE mogła by być w close beta bo to co prezentuje jest lepsze niż większość gier wydanych ostatnio jako open beta.

post wyedytowany przez krakow2000 2017-04-18 16:31:16
18.04.2017 19:14
odpowiedz
2 odpowiedzi
Kserkses
100
Generał
9.0

Przed wczoraj zainstalowałem darmowe demo i po pierwszym uruchomieniu pomyślałem co to za shit, ale przy dłuższym posiedzeniu, wtajemniczeniu, dzisiaj zakupiłem pełną wersje gry. Zassało mnie na amen, jest od groma smaczków i będzie to prawdziwy sim w kosmosie. Najlepiej to ukazuje ogrom przestrzeni kosmicznej i odległości między obiektami, wysiadając ze statku kosmicznego wydawało mi się, że "zaparkowałem" w miarę blisko nadajnika ale było moje zdziwienie ile jeszcze musiałem dryfować do niego a w miarę zbliżania, stawał się coraz większy aż jego ogrom mnie przytłoczył. Główny serwer chodzi bardzo ciężko przez co fps spada na łeb nawet przy mocarnym sprzęcie ale w ostatecznej wersji ma chodzić lepiej niż potyczki z innymi graczami, tam mam stałe 60 fps. Jakby chciał ktoś polatać niech da znać :) kod do gry STAR-HZ5J-6Z4S

22.04.2017 00:11
odpowiedz
1 odpowiedź
Maniac1098
3
Chorąży

Premiera gry będzie w wieku takim jak gra czyli XXX.
Wszyscy tu na forum wymrzemy wraz z naszymi wnukami, a gra jeszcze nie powstanie. Super pomysł chociaż demo rzucili na zachętę dla tych co planują żyć 1000 lat :)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze