Star Citizen
Star Citizen
Star Citizen Game Box

Star Citizen

Symulacja Cloud Imperium Games

Nie ogłoszono jeszcze
oficjalnej daty premiery gry.

Kosmiczny symulator (space-sim) autorstwa Chrisa Robertsa i ekipy deweloperskiej Cloud Imperium Games. Akcja Star Citizen osadzona została w XXX wieku. Zjednoczona pod sztandarem United Earth Empire ludzkość rozpoczęła kolonizację Kosmosu, napotykając na swej drodze wiele obcych ras. Dla żądnych przygód pilotów to niepowtarzalna okazja, by zdobyć sławę i bogactwo, a także zyskać status obywatela międzygalaktycznego imperium. Rozgrywka łączy elementy symulacji lotu statkiem kosmicznym, strzelaniny, cRPG, a nawet strategii ekonomicznej. Gra oferuje dwa tryby zabawy. Squadron 42 to kampania offline, w której kreowany przez gracza bohater dołącza do elitarnej eskadry gwiezdnych myśliwców. Dla miłośników MMO deweloperzy przygotowali natomiast Tryb Galaktyki, pozwalający na wspólną zabawę z tysiącami graczy. Widowiskowa oprawa wizualna Star Citizen generowana jest przez silnik CryEngine 3.

Więcej informacji o: Star CitizensymulacjeekonomiczneKickstarterkosmiczneMMOOculus Riftrzeczywistość wirtualnascience fictionsymulator kosmiczny .

Star Citizen - kompendium wiedzy / FAQ
Star Citizen - kompendium wiedzy / FAQ

kompendium24 stycznia 2017

W niniejszym artykule znajdziecie kompendium wiedzy o grze Star Citizen, na bieżąco uzupełniane o nowości w temacie owego space-sima studia Cloud Imperium Games. W jedenastej aktualizacji piszemy m.in. o zbliżaniu się premiery wersji alfa 3.0, przesiadce z DirectX na API Vulkan i o aferze wokół rzekomego oddania praw do Star Citizena bankowi w zamian za pożyczkę.

Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?
Wielkie oczekiwania i zawirowania wokół Star Citizen - na co poszło 95 milionów dolarów?

przed premierą7 listopada 2015

Światowa premiera jeszcze nie ogłoszona. Star Citizen to bardzo obiecujący projekt - zebrał w końcu w formie crowdfundingu 95 milionów dolarów. Na jakim etapie są prace? Czy zawirowania wokół tytułu odbiją się na jakości gry?

Chris Roberts o Star Citizen v3.0 - to coś w rodzaju wczesnego dostępu
Chris Roberts o Star Citizen v3.0 - to coś w rodzaju wczesnego dostępu

wiadomość12 września 2017

Podczas wywiadu z serwisem Eurogamer Chris Roberts zdradził, że aktualizacja 3.0 do wersji alfa gry Star Citizen zbliży tytuł do stanu, który można określić jako „wczesny dostęp”. Niestety, patch ponownie zaliczył poślizg i najprawdopodobniej pojawi się dopiero na początku października.

Star Citizen z „rewolucyjnym” systemem animacji twarzy postaci

wiadomość26 sierpnia 2017

Deweloperzy sandboksowego kosmicznego symulatora Star Citizen przedstawili swój „rewolucyjny” system animacji. Korzystając z głosu gracza i materiału wideo, dostarczonego przez kamerę internetową, będzie on mógł w czasie rzeczywistym zapewnić realistyczną mimikę twarzy i ust naszych postaci.

Star Citizen - obejrzyj obszerny pokaz rozgrywki z aktualizacji 3.0
Star Citizen - obejrzyj obszerny pokaz rozgrywki z aktualizacji 3.0

wiadomość24 sierpnia 2017

Podczas niemieckich targów gamescom studio Cloud Imperium Games zaprezentowało rozgrywkę z nadchodzącej aktualizacji 3.0 kosmicznego symulatora Star Citizen.

Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia
Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia

artykuł25 sierpnia 2016

Tegoroczny Gamescom zakończył się w niedzielę i choć ostatecznie nie przyniósł zbyt wielu informacji na temat niezapowiedzianych jeszcze gier, w trakcie targów dowiedzieliśmy się mnóstwo nowych rzeczy na temat innych projektów. Jakich? Zobaczcie sami.

Komentarze Czytelników (139)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
06.11.2016 10:26
odpowiedz
striker15
8
Legionista

Nad grą pracuje obecnie prawie 400 ludzi, w bodajże 5 studiach w USA, UK i Niemczech, a w 2012 zaczynało ok 30... Na ostatnim gamescom'ie CEO Chris Roberts powiedział, że nie będzie żadnych dat wypuszczania konkretnych patchy do SC, ani Squadron 42, bo deweloperzy wprowadzają i testują ogromne ilości danych i sami nie wiedzą ile czasu im to zajmie... a robią wiele innowatorskich rozwiązań, nie mówiąc o samej skali projektu. Ostatnie daty o jakich była mowa to był koniec 2016, teraz wiadomo, że jeszcze wszystko w tym czasie nie wyjdzie.
Rozglądnąłem się po sieci i z przykrością muszę przyznać, że polskie media wiedzą i podają bardzo mało informacji o tej grze. Np. nigdzie nie ma info

12.11.2016 09:43
1
odpowiedz
1 odpowiedź
striker15
8
Legionista

Podaję kilka ciekawostek bo mi ucieło z poprzedniego komentarza:
1. W grze mają być w pełni grywalne, wielkie metropolie na kilku planetach, w tym oczywiście na Ziemi, tu przynajmniej 3. Mają to być Nowy Jork, Szanghaj i Moskwa, ponadto każde ma być inne, każde tętniące życiem, posiadające np. transport typu metro i kolej. Są zresztą w necie wizki i nawet projekt 3d jednego z miast na planecie Terra (druga Ziemia). Podejrzewam, że miasta te będą przypominały grywalnością np. GTA. Niektóre wizki są na stronie RSI.
2. W profesji scouta będzie można odkrywać nowe ciała niebieski i unikalne układy, poza tym ma być opcja nadawania nazw nowym miejscom przez ich pionierów. Nie będzie to jednak łatwe, bo żeby coś odkryć trzeba będzie pokonać skomplikowane studnie/kanały czasoprzestrzenne. Polegać ma to na umiejętnym unikaniu przeszkód i pokonywaniu zakrętów itp.
3. Już teraz tworzą się klany w grze, z rozbudowaną hierarchią itp. Jest już także kilka polskich klanów.
4. Na grę zebrano już ponad 130 mln $ i... rośnie - mają naprawdę duży budżet.

Star Citizen ma być ogromny i w zapowiedziach twórcy z niczego się nie wycofują, a wręcz odwrotnie co chwile ujawniają dodatkowe szczegóły rozszerzeń gry... Nie boję się, czy ta gra powstanie, czy też kiedy będzie gotowa, uważam jednak, że przy takiej skali, stworzony świat może być pustawy, lub liniowy. Deweloperzy twierdzą, że ich głównym celem jest to, aby nie był pusty i aby tętnił życiem. Oby...

Dla nowych graczy chętnych się zarejestrować w grze polecam kod na darmowe kredyty 5000 UEC, sam skorzystałem:
Przy rejestracji na www.robertsspaceindustries.com wpiszcie: STAR-RVHY-Q73J

post wyedytowany przez striker15 2016-11-12 09:47:08
12.11.2016 11:28
odpowiedz
misuu
0
Konsul

na pokazach piękna szkoda że nigdy w nią nie zagramy w formie jaka prezentowali to będzie najdroższy fps na 12 godzin w historii gier.

06.12.2016 19:08
odpowiedz
Ezo21
7
Legionista
10

Gra zapowiada się bardzo ciekawie. Grafika bardzo ładna i ogólnie sam pomysł twórców spowodował, że większość graczy na pewno rzuci okiem na tą grę.

20.12.2016 19:53
odpowiedz
Bryt_RZ
14
Chorąży
10

Jak dla mnie to Star Citizen może wyjść nawet w 2020 roku, byle była to dopracowana gra, bo jeśli uda się Panom z Cloud Imperium Games zrobić to dobrze, to IMO możemy mieć do czynienia z grą prawdziwie przełomową.

30.12.2016 11:03
odpowiedz
radius75
16
Legionista
2.0

Czasem działa. A to co sprzedają powinni rozdawać jako darmowe demo. Sposób na wyłudzanie kasy 10/10.

19.01.2017 15:24
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Kyjoz18
35
Centurion
10

Widzę że wielu tutaj ma zastrzeżenia co do prawdopodobieństwa sukcesu produktu i jego ukończenia. Jestem fanem projektu ale w życiu do wszystkiego podchodzę sceptycznie i ostrożnię, a optymizm pojawia się u mnie wraz z rezultatem. Chciałbym sprostować kilka spraw w kierunku ludzi którzy twierdzą że firma CIG nie ma biznesplanu, nie ma wyników, nie ma zaplecza i jedynę co robią to wyłudzają środki od ludzi. Jeśli zrozumiecie czym Star Citizen ma być to na prawdę miło się zaskoczycie tak jak zrobiłem to ja, ślędząc wszystko od podszewki od początku projektu mimo że nie jestem nawet jeszcze „backerem” czyli osobą wspierająco projekt pieniężnie. Póki co nie mam czasu ani sprzętu a i projekt nie jest jeszcze na takim etapie na którym chciałbym go wypróbować. Żeby zrozumieć o co chodzi Chrisowi Robertsowi trzeba wrócić do samego początku projektu jeszcze za czasów zbiórki na kickstarterze. Roberts, czyli założyciel firmy jak sam wielokrotnie przyznał od zawsze chciał stworzyć grę z niespotykanym dotąd wcześniej naciskiem położynym na ilość detali która z kolei wpływa na jakość immersji w grze która jest dla niego najważniejsza. Zbiórka wymagała bodajże kilku milionów dolarów żeby tchnąć w Star Citizen życie. Udało się to bardzo szybko, ludziom spodobała się wizja twórcy. Zakładam że był moment w życiu Chrisa w którym wręcz oniemiał z zachwytu jak bardzo pomysł się przyjął patrząc na kolejne wpływające miliony. Zdając sobie z tego sprawę napędzą całą machine jeszcze bardziej rozwijąc gre w swoich założeniach do ogromnych rozmiarów przy dbałości o każdy szczegół ponieważ, powtórzę, dla twórców celem numer 1 jest immersja, czyli odczucia płynące z gry. Zbudowanie uniwersum na miarę Star Wars, World of Warcraft z światem w którym wszystko ma swój cel i znaczenie. O ile sam w sobie Roberts może nie jest jakoś specjalnie utalentowanym twórcą tak bardzo szybko okazało się że ma on talent do zarządzania ludźmi. CIG w ciągu tych 4 i pół roku rozrosło się z kilkunastu osób do ponad 500 (około 350 w 4 studiach) plus 150 kontraktorów. Na oficjalnej stronie jest ponad 40 ofert o pracę. Chris Roberts zdaję sobie świetnie sprawę że jego imię zna każdy kto chociaż trochę interesuję się projektem , wiecie kto np kieruje Ubisoftem, hmm EA, czy Blizzardem? Activision ? Ja nie wiem. Jego firma działa na kompletnie innych warunkach, to on, główna postać jest dowodzącym i gra będzie wyglądać tak jak on sobie tego życzy co dla nas jest świetnym rozwiązaniem bo to właśnie jego wizja spodobała się ludziom. Dobrze wie że to bilet w jedną stronę więc jeśli zawali to pożegna się z branżą gier na zawsze. Zainwestował w ten projekt już sądzę z 6-7 lat, zanim pokazali go na kickstarterze musieli też już wcześniej nad nim trochę pracować. Włoży w to kolejne 10. To dzieło jego życia jak i ludzi z którymi już bardzo długo pracuję dlatego z tego powodu rodzi to bardzo duże wyzwania w trakcie produkcjii a mianowicie. Nie będzie czegoś takiego jak Star Citizen 2. Czy Star Citizen Spin off. W tej chwili na kanale Star Citizen na YT jest ponad 400 filmików w tym 3 lub 4 serie? Nie pamiętam, na temat gry, rozmowy z twórcami, gameplaye , tv show itp. Dodatkowo CIG dogadało się z Jeffem Bezosem, twórcą AMAZONA. Przenieśli swój silnik na silnik Amazona ( CryEngine tylko wspierany przez Amazon) zachowując przy tym swoją niezależność. Współpracą jest duża na kanale YT są nawet filmiki w stylu nowego „The Grand Tour” od Amazona opowiadające o statkach. W projekt wpleciono również prawdziwych aktorów w tym Luke Skywalkera oraz Golluma (Andy Serkis). Są tworzone na tą chwile dwa języki dla obcych ras. Wszystko jest na kanale YT. Takie coś robi się bardzo rzadko w grach, bardzo rzadko buduję się prawdziwe uniwersum. Takie zaplecze w grach mmo posiada na tą chwilę np World of Warcraft. Jednak zbudowanie czegoś takiego wymaga ogroma pracy, dlatego gra nie wyjdzię jeszcze prędko. Ludzię chętnie ją wspierają, ci Co to rozumieją. CIG nikogo już teraz nie namawia. Nie prosi o dodatkowe środki, ale wiadomo im więcej tym lepiej . Gra jest na bardzo wczesnym etapie. Ale widać postępy każdego miesiąca. Ludzie narzekają dlatego bo mają wgląd we wszystko, z takim World of Warcraft tak nie było, bo gra byla tworzona po cichu, a przynajmniej nie w formie zbiórki no ale dla Star Citizen to była jedyna droga. Ludzie musieli poznać wizję żeby móc w nią zainwestować. Dlatego wyzwanie i presja jest jeszcze większa. Problemami typu optymalizacja czy błędy w grze nie ma się czym przejmować bo to absolutnie normalne w trakcie produkcjii, ta gra jest tworzona praktycznie od zera na oczach wszystkich. Na oficjalnym forum są już miliony postów , setki tysięcy tematów. Strona ma własna mapę galaktyczną. Wyobraźcie sobie robić coś nowego a za wami stoi tabun ludzi który na was patrzy i wydaję co chwilę opinie mimo że kroczycie w nieznane. Dla nich to też coś nowego, były ciężkie momenty, kawal roboty przed nimi ale najbardziej cieszy mnie w tym wszystko to że kawał dobrej roboty jednak już odwalili. Jak już pisałem, budowa uniwersum z prawdziwego zdarzenia wymaga czasu. Prosty przykład. Patrzysz na rakiety w grze zamontowane w swoim statku, czy swój karabin. Od tego będzie istnieć firma w grze która je produkuje. Firma która ma określona lokalizacje , która ma swoje fabryki do której codziennie są dostawy surowców w celu produkcji, z kolei te będzie można zakłócić co wpłynie na całą ekonomię. Gra nie będzie dla wszystkich, znajdą sie tacy którzy będą się nudzić. Ale Ci którzy chcą zagłębić się w nowy świat, w tym ja. Mam nadzieję że będą zachwyceni. Jak ktoś wcześniej napisał i z nim się zgodzę. Dla nas gra może być robiona jeszcze i 10 lat. Byle tylko finalny projekt pokrywał się z teraźniejszymi założeniami a będzie przełom. Bo prędko drugiego takiego produktu nie będzie. Firmy nie mogą sobie pozwolić na tak długie produkcję, jedynie nieliczni, niezależni producenci. Są deadline, firma musi zarabiać, sponsorzy chcą wyników itp. CIG od poczatku zbudowany jest na jednej marce i moim zdaniem w świetny sposób to wykorzystano. Gra nie będzie P2W. Więc o to też bym się nie martwił. Wszystko będzie można zdobyć w grze i nie trzeba będzie poświęcać temu 20 lat. Nie będzie prosto ale również nie przesadnie. Twórcy mają niezwykły kontakt z Community , zobaczcie sobie tylko oficjalne forum. Nie zostawiają bez odpowiedzi. Przynajmniej w tych ważnych aspektach wiadomo nie na wszystko da się odpowiedzieć przy ponad milionie backerów. Porównywanie tutaj do takiego No Man Sky to... sami chyba już wiecie.. Mija się z celem. Jedyne co ich łączy to to że obie produkcję zbierały pieniądzę od ludzi, to tyle. NMS miał takie zaplecze? Już nie chodzi mi o teraz, bo wiadomo SC rozrósł się o wiele bardziej ale na samym początku. Miał utalentowanych twórców? Gre robili ludzie od apek na komórki. Gameplayów było kilka, nie było wglądu w produkcję, niby się robiło a nic się nie robiło. Także tego, czekam z niecierpliwością. Suma sumarum nie zniechęcam ale i też nie zachęcam. Proszę niektórych po prostu o racjonalne podejście do sprawy bo serio, być może odpuszczacie sobie dużo frajdy. No ale i tak . POGADAMY JAK GRA WYJDZIE, ja po prostu coś tu napisałem bo mi się nudzi w domu. Peace i hejt start.

15.02.2017 22:00
1
odpowiedz
Franusss
89
Generał

Gra typu "wczesny dostęp" a finalna wersja za X czasu..... super.

04.03.2017 13:21
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
raviel
32
Centurion

Do puki gracze będą im płacić do póty gra nie wyjdzie. Śledzę rozwój SC juz od początku i powiem, że jedyne co sie tam zmienia to ilość statków. Weźcie pod uwagę sumę 141 milionów $. za tą cenę gra już powinna być gotowa w 2014, ale wtedy mieli tylko 65 milionów, Tu nie ma producenta jak w Ubisoft który mówi, "panowie gra ma wyjść tego dnia i ch.. mnie to obchodzi". Za kolejne dwa lata oni bedą mieli 250 mln, który z was by zatrzymał taki przypływ gotówki jakąś premierą gry, która z pewnością zatrzyma ten przypływ.

post wyedytowany przez raviel 2017-03-04 13:22:51
29.03.2017 21:37
odpowiedz
1 odpowiedź
Atomic1982
2
Junior

A gdzie można kupić tom grę bo na Steam niema jej.

09.04.2017 15:26
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Persecuted
65
Generał
9.0

Ja już zamówiłem pre-order. Będzie jak znalazł dla wnuka na 18 urodziny :).

15.04.2017 11:48
odpowiedz
Kyjoz18
35
Centurion

https://www.youtube.com/watch?v=qOjXfNnhxf0

Gdyby ktoś się dalej zastanawiał dlaczego to tyle trwa. Znajomość angielskiego wymagana.

18.04.2017 16:27
odpowiedz
2 odpowiedzi
krakow2000
22
Chorąży

A ja powiem tak... zacząłem grać i gierka jest rewelacyjna, zwłaszcza gdy masz z kim grać. Pograłem trochu w Elite ale to 2 różne gry, łączy je jedynie kosmiczna walka. Nie jestem zwolennikiem FPS więc praktycznie w ten system gry nie grałem, jedynie walki w kosmosie. Obecnie gra oferuje max 100 graczy na 1 "mapie" ale docelowo ma być minimum 200 ze względu na statki "matki" które do obsługi wymagają PODOBNO 100 graczy (można wynająć NPC-ów). Różnorodność statków jest boska... od zwykłego myśliwca gdzie wystarczy 1 osoba do statków gdzie potrzeba 6 albo więcej ludzi do obsługi (można zatrudniać NPC) więc nie da się samotnie latać dużym statkiem a NPC załoga nie jest zbyt efektywna o obsadzie np. niszczycieli, lotniskowców czy dreadnought-ów nie wspominając. Lotniskowce w tej grze mogą przewozić mniejsze statki i można wyposażyć je w specjalne małe statki które nie mogą skakać w inne galaktyki ale są malutkie, zwrotne i mają niezłą siłę ataku, oczywiście obsługiwane przez graczy (ale to jeszcze niedostępne)... będzie też możliwość robienia dropship-ów i atakowania posterunków na planecie, jak w typowym FPS... flota na orbicie a desant z dropshipów - miodzio.
Gierca mocno nastawiona na grę w grupie. Niestety ceny statków niektórych zwalają z nóg (jak na Polskie warunki) ale wiadomo iż gra nie pod polaków robiona ;)
NALEŻY PAMIĘTAĆ O JEDNYM !!! W tej grze nie GRAFIKA jest najważniejsza a PROCESOR !!! Im szybszy tym lepszy. Grę najlepiej na SSD instalować i 8GB ram szybkiego to minimum aby na obecną chwilę grać płynnie w więcej niż 20 kl./s bo gra mocno obciąża PROCESOR a znacznie mniej grafikę. Na obecną chwilę spokojnie można polatać w kosmosie z graczami, samotnie, pobić się z falami przeciwników, brać udział w rankingach, pograć FPS-a i pozwiedzać. Jak na tą chwilę gra SPOKOJNIE mogła by być w close beta bo to co prezentuje jest lepsze niż większość gier wydanych ostatnio jako open beta.

post wyedytowany przez krakow2000 2017-04-18 16:31:16
18.04.2017 19:14
odpowiedz
2 odpowiedzi
Kserkses
105
Generał
9.0

Przed wczoraj zainstalowałem darmowe demo i po pierwszym uruchomieniu pomyślałem co to za shit, ale przy dłuższym posiedzeniu, wtajemniczeniu, dzisiaj zakupiłem pełną wersje gry. Zassało mnie na amen, jest od groma smaczków i będzie to prawdziwy sim w kosmosie. Najlepiej to ukazuje ogrom przestrzeni kosmicznej i odległości między obiektami, wysiadając ze statku kosmicznego wydawało mi się, że "zaparkowałem" w miarę blisko nadajnika ale było moje zdziwienie ile jeszcze musiałem dryfować do niego a w miarę zbliżania, stawał się coraz większy aż jego ogrom mnie przytłoczył. Główny serwer chodzi bardzo ciężko przez co fps spada na łeb nawet przy mocarnym sprzęcie ale w ostatecznej wersji ma chodzić lepiej niż potyczki z innymi graczami, tam mam stałe 60 fps. Jakby chciał ktoś polatać niech da znać :) kod do gry STAR-HZ5J-6Z4S

22.04.2017 00:11
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Maniac1098
7
Pretorianin

Premiera gry będzie w wieku takim jak gra czyli XXX.
Wszyscy tu na forum wymrzemy wraz z naszymi wnukami, a gra jeszcze nie powstanie. Super pomysł chociaż demo rzucili na zachętę dla tych co planują żyć 1000 lat :)

12.05.2017 18:13
odpowiedz
radius75
16
Legionista

graficznie przestarzałe, gameplay.. niewiadomy.
podpucha jak NMS

12.05.2017 21:02
1
odpowiedz
1 odpowiedź
lowell
107
Generał

Nie ukrywam, że mi natomiast styl graficzny, technikalia, to jak już teraz wygląda mechanika gry - wszystko to bardzo przypadło do gustu. Już sam fakt, że lecąc statkiem można wstać z fotela pilota i chodzić wewnątrz tego statku lub wyjść w przestrzeń robi wrażenie.

Graficznie tak jak mówiłem jest dla mnie ok. Tu kilka fotek które zrobiłem w ciągu ostatnich paru dni: http://imgur.com/a/V0gfv

Do tego polecam zerknąć na te trzy filmiki:

Caterpillar (statek transportowy, długości kilkudziesięciu metrów, film dość dobrze pokazuje jak obecnie wygląda w środku): https://youtu.be/ZZmMtD7VNC4

Freelancer (mały statek transportowy, ekrany drugiego pilota ułatwiające zarządzanie tarczami, silnikami, itd): https://youtu.be/JOqAu1YKxXQ?t=7m1s

Dzisiejszy Around the Verse - Universal Interaction (sporo ciekawostek z ostatniej chwili): https://www.youtube.com/watch?v=ADB-wpvTD0k

12.05.2017 23:59
odpowiedz
lowell
107
Generał

Niestety póki co nie ma za dużo możliwości regulacji szczegółów grafiki z poziomu gry. Na dłubanie w plikach konfiguracyjnych nie miałem dotąd ochoty.

Przed chwilą pojawiło się kolejne oficjalne wideo devsów. Można zobaczyć jak dłubią przy zbrojach :)
https://youtu.be/8sZ5Zb48EiA?t=9m22s

post wyedytowany przez lowell 2017-05-13 00:00:05
18.05.2017 15:04
odpowiedz
krakow2000
22
Chorąży

e tam... marudzicie z tą grafiką... jest bdb, ładnie się prezentuje jak ma się dobry sprzęt, do czasu wydania mają polepszyć "wydolność" gdy oraz dodać nowe "wspomagacze" graficzne a gra wg zapowiedzi ma bardziej z karty graficznej korzystać niż procesora... pożyjemy, zobaczymy... trzeba brać pod uwagę iż nie da się masowego MMO zrobić z grafiką np. Mass Effect nowego.
Mnie martwi jedno... ta gra będzie p2w przynajmniej na początku... misje będą zróżnicowane poziomami trudności jak i kasą za nie... lepsze statki (mocniejsze tarcze i broń) będą miały łatwiej i szybciej będą zarabiać... teraz dodatkowo likwidują CCU za 0$ (jeśli wartość statku była równa to mogłeś go zamienić na inny o tej samej wartości) a teraz ta przyjemność 5$ będzie kosztować (cena statku wzrośnie o 5$ przy każdym CCU) gdzie EU płaci 23% VAT które nie jest do statku doliczane. Wiele osób (w tym ja) obiera to jako SKOK na kasę... chociaż w zamiarze ma to ograniczyć handel (takie tłumaczenie, lipne i warte mniej niż kłaki).
Tak czy siak czekam na grę z niecierpliwością chociaż mam wiele obaw i słów na NIE lecz nie o tym pisać tutaj przybyłem. Statek zakupiony i myślę nad kolejnym :) o ile baba się nie dowie...

post wyedytowany przez krakow2000 2017-05-18 15:05:38
21.05.2017 10:12
odpowiedz
Kyjoz18
35
Centurion

ty tak serio z tym mass effect czy trolujesz...? Graficznie ME:A nie ma nawet do SC startu zarówno pod względem jakości assetów, tekstur jak i praktycznie każdej części gry, można spojrzeć choćby na najnowszę Around the Verse w którym pokazują jaką jakość oświetlenia udało im się osiągnać i która wprowadzają teraz do gry.

P2W? Daj spokój, sklep po premierze będzie tylko czysto kosmetyczny a kupić będzie można oprócz tego walutę która z resztą też będzie miała limit żeby utrzymać balans. A to że ktoś sobie kupuję teraz statki to jego wyłącznie sprawa, każdą rzecz za gotówkę będzie można zdobyć w grze i nie będzie to okupione latami grindu. Wszystko z rozwagą.

27.05.2017 19:48
odpowiedz
Jango Kane
15
Konsul

A mógłby ktoś opisać jak w to zacząć grać? Z tego co zrozumiałem na oficjalnej stronie trzeba zakupić statek? Czy w taki sposób kupuje się grę? Po przez zakup statku? Jeśli tak to jaki statek wybrać do 50-60 euro? Na jakim etapie jest gra? Można swobodnie latać po galaktyce, robić jakieś misje, zarabiać kredyty? Czy będzie reset kont? Thnx za jakiekolwiek info, jestem bardzo zainteresowany tą grą.

27.05.2017 19:51
odpowiedz
dwrob
48
Pretorianin

Wejdź na stronę https://gamearmada.org/ i tamtejsze forum dotyczące Star Citizen.

27.05.2017 21:11
odpowiedz
Jango Kane
15
Konsul

Dzięki, zarejestrowałem się. A który statek byś mi doradził na początek? AURORA MR SC czy MUSTANG? Czy jak kupię statek i go rozwalę to muszę kupić nowy czy będę go miał dalej? Jest opcja żeby sobie swobodnie polatać chociaż po jednym systemie? Albo wejść w atmosferę i polatać nad powierzchnią?

post wyedytowany przez Jango Kane 2017-05-27 21:12:41
28.05.2017 02:12
odpowiedz
1 odpowiedź
Jango Kane
15
Konsul

Dobra już znalazłem odpowiedzi na swoje pytania :P Squadron 42 chyba sobie odpuszczę, bo interesuje mnie czysty multiplayer. Co do statków to jeszcze się zastanowię, ale podobają mi się Avenger, Cutlass i Freelancer. Mam w sumie tylko jedno pytanie - jak kupię statek w wersji package (czyli z grą) i zrobię upgrade do statku który nie ma wersji package to nie będę mógł grać? Nigdzie nie mogę znaleźć info na ten temat.

01.06.2017 01:18
odpowiedz
5 odpowiedzi
Jango Kane
15
Konsul

Ten portalik GAMEARMADA.ORG to ma większość postów AD.2014 i parę osób tylko na nim pisze. Oprócz powyrywanych z kontekstu newsów, przedawnionych tematów i naburmuszonej moderacji nie ma tam nic ciekawego. Serio, nie ma jakieś polskiej strony fanowskiej z prawdziwego zdarzenia? Jak zwykle trzeba będzie siedzieć na angielskich forach... Swoją droga to kupiłem Mustanga i Avengera, a gierka jest mega (jak na alfę)!

post wyedytowany przez Jango Kane 2017-06-01 01:19:27
01.06.2017 16:20
odpowiedz
dwrob
48
Pretorianin

Po pierwsze poprosiłeś o pomoc tutaj. I chyba ją otrzymałeś w mojej odpowiedzi z 28 maja. Do zarejestrowania na forum nikt Cię nie zmuszał. A teraz zgrywasz się na nie wiadomo jakiego znawcę portali i pouczasz innych jako wielki miłośnik Star Citizena jak powinno się na jego temat pisać. Rzeczywiście dyskusja z Tobą jest zbędna.

post wyedytowany przez dwrob 2017-06-01 16:28:22
01.06.2017 19:11
odpowiedz
1 odpowiedź
Jango Kane
15
Konsul

Ale ja się nie rejestrowałem na żadnym forum czy portalu, pisałem tylko że zarejestrowałem konto w STAR CITIZEN. Po prostu zadałem w tym temacie kilka pytań i liczyłem na krótkie i konkretne odpowiedzi a nie nachalne linki do jakiegoś prywatnego portalu o którym już wyraziłem swoją opinię. Swoją drogą to bawi mnie ta wasza nachalność i nadgorliwość. Tyle w temacie, bez odbioru.

04.07.2017 10:32
odpowiedz
Konr@d
4
Centurion
8.5

gra zapowiada się bardzo dobrze, ale...150 mln dolarów tyle powinno im wystarczyć aż nad to, i nie zapominajmy o ,,no man's sky''

19.07.2017 22:26
odpowiedz
Jango Kane
15
Konsul

Star Citizen to tak naprawdę jedna wielka niewiadoma. Moim zdaniem twórcy za bardzo chcą zrobić wszystko naraz, chociaż może to być równie dobrze ściema. Na dzień dzisiejszy wydałem 640zł i nie zamierzam wydawać więcej - jest to najwięcej kasy ile kiedykolwiek wydałem na grę komputerową. Pakiet startowy można kupić za 220zł. W tej chwili gra jest we wczesnej alfa i w takim stanie jest od 3 lat. Od maja nie było żadnego updatu a planowane są ciągle przesuwane. Optymalizacja na dzień dzisiejszy jest tragiczna (i7 6700, 32 GB RAM, GTX1060 6GB, SSD) - wyciągam 20-30 klatek w 1980x1020. Z drugiej strony gra ma potencjał i momentami potrafi zachwycić - zwłaszcza jeżeli macie z kim polatać. Na obrazku widać moje statki :)

31.07.2017 00:32
odpowiedz
Jango Kane
15
Konsul

No więc z nudów zająłem się "piractwem" czyli nękaniem innych graczy, bo na dzień dzisiejszy nie ma żadnej mechaniki tej profesji oprócz stacji pirackiej na asteroidzie i kilku misji. Więc bawię się w pirata po swojemu - a to wpadnę na Kareah sprawdzić czy jest jakiś strażnik na służbie, rozwalę jakiś statek albo wślizgnę się komuś na statek, schowam w luku towarowym i strzelę w plecy jak odleci od stacji. Jestem poszukiwany żywy lub martwy przez AI i kilka organizacji xD Ostatnio wpadli za mną w kilku na Hexa, ale się wymknąłem i wskoczyłem szybciorem do swojego Sokoła Milenium i jak wyszli to już mogli tylko podziwiać dzieło zniszczenia :D

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze