Lords of the Fallen
Lords of the Fallen
Lords of the Fallen Game Box

Lords of the Fallen

Gra RPG Bandai Namco Entertainment

Data premiery gry: 28 października 2014

Osadzone w realiach fantasy RPG akcji, stworzone we współpracy polskiej firmy CI Games z ekipą niemieckiego studia Deck13. Akcja Lords of the Fallen toczy się w świecie, w którym ludzkość zbuntowała się przeciw tyranii okrutnego boga i zdołała uwięzić jego ciało w paśmie gór oddzielających cywilizację magów od krainy wojowników. Tysiące lat później zło ponownie urosło w siłę, a przeciwstawić może mu się jedynie bohater, który sam nie stroni od występku. Kontrolowana przez gracza postać należeć może do jednej z trzech klas: wojownika, maga lub skrytobójcy, a rozgrywka skupia się na eksploracji, rozwijaniu cech postaci, kompletowaniu ekwipunku oraz walce z przeciwnikami. Jednocześnie spory nacisk położono na dostosowanie mechaniki i fabuły do indywidualnego stylu gry. Podczas zabawy możemy podążyć drogą magii, treningu bojowego lub połączyć obie ścieżki rozwoju, a od naszego wyboru zależą m.in. stosunki z występującymi w grze frakcjami oraz rodzaj zdobywanych w walce przedmiotów.

Więcej informacji o: Lords of the FallenrpgfantasypolskieRPG akcjisoulslikeTPP .

Lords of the Fallen - kompendium wiedzy / FAQ
Lords of the Fallen - kompendium wiedzy / FAQ

kompendium5 czerwca 2015

W niniejszym artykule znajdziecie kompendium wiedzy poświęcone grze Lords of the Fallen, na bieżąco uzupełniane o kolejne informacje na temat tego RPG akcji studia CI Games. W czwartej aktualizacji piszemy m.in. o screenach z wczesnej wersji gry na konsole siódmej generacji, Game of the Year Edition i zaktualizowanych wynikach sprzedaży.

Lords of the Fallen - poradnik do gry
Lords of the Fallen - poradnik do gry

poradnik do gry24 listopada 2014

W poradniku do gry Lords of the Fallen znajdą się szczegółowe opisy wszystkich etapów, informacje na temat występujących w grze przeciwników, liczne porady na temat walki oraz ekwipunku, a także strategie niezbędne do pokonania licznych bossów.

Recenzja gry Lords of The Fallen - najlepsza gra CI Games w historii
Recenzja gry Lords of The Fallen - najlepsza gra CI Games w historii

recenzja gry28 października 2014

Światowa premiera 28 października 2014. Przy recenzowaniu Lords of the Fallen nie da się nie uniknąć porównań do Dark Souls. Całe szczęście, gra broni się jako samodzielna produkcja. To kawał niezłego, zręcznościowego RPG-a.

Mobilne Lords of the Fallen zadebiutowało na Androidzie i iOS
Mobilne Lords of the Fallen zadebiutowało na Androidzie i iOS

wiadomość8 lutego 2017

Zapowiedziana ponad dwa lata temu mobilna wersja RPG akcji Lords of the Fallen zadebiutowała w sklepach Google Play i App Store. Produkcję wyceniono na niecałe 49 zł (Android) i 9,99 euro, a więc około 43 zł (iOS).

Lords of the Fallen: Complete Edition trafi do USA w tym miesiącu
Lords of the Fallen: Complete Edition trafi do USA w tym miesiącu

wiadomość16 października 2015

Studio CI Games zapowiedziało Lords of the Fallen: Complete Edition. Kompletna edycja polskiego RPG-a akcji ma zawierać podstawową wersję gry plus wszystkie DLC. Nowe wydanie ukaże się na konsolach PlayStation 4 i Xbox One 27 października w Ameryce Północnej.

Wieści ze świata (2K Games, Lords of the Fallen, SOMA) 26/5/15
Wieści ze świata (2K Games, Lords of the Fallen, SOMA) 26/5/15

wiadomość26 maja 2015

Dziś piszemy m.in. o nieujawnionym projekcie 2K Games pt. Advent, zapowiedzi Lords of the Fallen: Game of the Year Edition oraz nowym zwiastunie gry SOMA. Witajcie w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

Najciekawsze gry RPG, które pojawią się w 2014 roku - część I
Najciekawsze gry RPG, które pojawią się w 2014 roku - część I

artykuł20 grudnia 2013

2014 rok będzie wielkim świętem dla wszystkich fanów gier RPG - pojawią się zarówno wysokobudżetowe kontynuację znanych serii, jak i całkiem nowe, atrakcyjne marki. Obok tytułów takich jak Wiedźmin 3 pojawią się także wskrzeszone edycje dawnych hitów.

PC
XONE
PS4

Komentarze Czytelników (713)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
25.03.2016 17:03
odpowiedz
Mad
29
Chorąży

Cóż.. za grafikę i animacje dodaje 1 do oceny. Mechanika mocno średnia i wymyślona jakby na siłę i w ogromnych bólach. Sensu w tym jest niewiele. Natomiast fabuła to już kompletne dno.. Głęboka jak w "Na Wspólnej"... Szkoda..

25.03.2016 17:12
odpowiedz
1 odpowiedź
Butryk89
77
Pretorianin

Mam wrażenie, że większość tutaj na siłę zaniża ocenę i szuka dziury w całym. :) Tak jak nie lubię gier CI Games, tak tutaj pozytywnie się zdziwiłem i czerpałem przyjemność z gry od początku do końca.

27.03.2016 23:06
2
odpowiedz
Titakk
16
Pretorianin
8.0

Dobra gierka lubię serię Souls i to bardzo więc ciekaw byłem jak CI Games wyjdzie coś w stylu DS i wyszło, nieźle przeszedłem trzy razy każdą postacią po jednym razie i bawiłem się dobrze do DS nie ma startu, ale seria Souls to takie małe arcydzieło dla tych, co nie do końca ogarniają LOTF 1- w przeciwników można wchodzić tarczą tak jak w nadkruszoną ścianę. 2- z rozbiegu można wykonać cios z wyskoku. Dobre na mocniejszych wrogów.

27.03.2016 23:33
odpowiedz
WojtekStach
12
Centurion

Dzięki za podpowiedź ja dopiero teraz pierwszy raz zagrywam w grę.

31.03.2016 11:14
odpowiedz
1 odpowiedź
TheDarkClaw
11
Legionista

Witam,
czy ktoś spotkał się z black screenem w momencie wyboru runy u kowala? Strasznie irytujący bug, którego nie wiem jak obejść. Dodam, że posiadam legalną wersję ze Steama aby nie było nieporozumień.

31.03.2016 17:43
1
odpowiedz
wogsel
31
Pretorianin
7.5

Nie planowałem grać w tę grę, ale jako, że była w CDaction to postanowiłem ją kupić.Odpaliłem ją z niechęcią, odstraszały mnie toporne ruchy i raczej chciałem tylko zobaczyć co to jest.Przeszedłem ją całą i nie żałuje, warto było odpalić tą grę.
Zacznę od grafiki i spraw technicznych.Oprawa audio jest bardzo ładna jak na 2014 i dziś też wygląda dobrze, jednak do wiedźmina 3 nie ma co porównywać.Ma ona też taki swój charakterystyczny styl, jak dla mnie całkiem spoko, ale też nic wybitnego.Audio jest zrobione poprawnie niestety zabrakło dla mnie czegoś co wpada w ucho, dubbing na poziomie.Co do wymagań jak dla mnie trochę za wysokie w porównaniu do tego co gra prezentuję i optymalizacja mogła by być trochę lepsza.
Jeśli chodzi o gameplay to strasznie denerwowały mnie wolne ruchy postaci i nie mogłem na to patrzeć dla tego wybrałem grę łotrzykiem.Tą klasą grało mi się bardzo przyjemnie, chociaż musze ponarzekać twórcom, że z pokonaniem dwóch bosów (tego z cmentarza i zaginionych braci) miałem tą klasą ogromne problemy i wdg. łotrzyk był nie przystosowany do walki z nimi, bo ledwo ich zabiłem po dziesiątkach podejść i masie czasu, kiedy inne klasy nie miały z nimi większych problemów.Sama rozgrywka jest bardzo przyjemna: chodzimy zabijamy coraz to nowe potworki, zbieramy nowy sprzęt i uaktywniamy kryształy zapisu.Jednak rzeczami które przekonały mnie do tej gry to fabuła i wyjaśnienie zasad graczowi.W przeciwieństwie do Dark Souls tutaj gra nam wyjasnia jak grać, które statystyki na co wpływają i co do czego służy.Jest po prostu przystępniejsza dla gracza.Fabuła jest przyjemna nie ma jej, ani za mało, ani za dużo.Nie jest ona niczym wybitnym, ani odkrywczym ale spełnia swoje zadanie - bysmy byli ciekawi co będzie dalej.Jest po prostu ok, poprawna.W grze występują też misje poboczne które również są w porządku, nie dostajemy za nie wiele expa, ale fajnie z kimś pogadać i zrobic przez chwilę coś innego.Na plus jest też to, że występują wybory moralne nie ma ich wiele ale są naprawdę dobre i wpływają na przyszłość.Główne mięsko czyli bosowie, wykonani zostali naprawdę porządnie i walka z nimi(poza tymi 2) to przyjemność, kilka razy się gnie ale potem już ich rozpracowujemy.Lokacje w większości są wykonane bardzo dobrze jesli chodzi design, są sporej wielkości, zawierają wiele tajemnic i opcjonalnych miejsc, oraz przyjemnie się po nich porusza.Wyjątkiem są podziemia które były strasznie chaotyczne i zagmatwane.
Teraz przejde do rzeczy które mi się nie podobały.Miejscówki mogły by być bardziej zróznicowane bo cały czas chodzimy w zasadzie po jednej fortecy/klasztorze.Mogły by występować jakieś inne typy miejsc jak lasy, bagna itd.W grze brakowało mi strasznie mapy i dziennika wiem, że gra ma być trudna, ale to jest niepotrzebne utrudnianie na siłę.Uważam też, że przedmioty można by znajdować częściej, oraz szkoda, że zabrakło handlarza i możliwości sprzedaży oraz kucia nowej broni i zbroi.
Na koniec powiem jeszcze, że uważam iż gra jest trudna, ale jeśli jest się cierpliwym i zdeterminowanym, oraz posiadamy trochę zręczności manualnej to spokojnie ją przejdziemy.
Ostatecznie oceniam na 7,5.Przy grze przyjemnie spędziłem prawie 20h, ale niestety zabrakło czegoś więcej.Gra jest naprawdę przyjemna, ale ma swoje minusy i większość rzeczy jest wykonana dobrze, lecz mimo to brakuje tu bardzo dobrze i rewelacyjnie zrobionych elementów.Może zabrakło też jakiś orginalnych i imnowacyjnych pomysłow. Będę ją wspominać dobrze, ale na nową gre plus, ani powrót już się nie skusze, kiedy jest jeszcze tyle lepszych gier.W każdym razie w dobrej cenie polecam, jeśli lubicie taki rodzaj rozgrywki.

post wyedytowany przez wogsel 2016-03-31 17:51:49
11.04.2016 16:32
odpowiedz
rushos
4
Junior

gdyby była postać typowego maga, więcej czarów, byłoby idealnie

27.04.2016 22:42
odpowiedz
1 odpowiedź
grochu1986
1
Junior

Witam, mam pytanie co do uzupełniania mikstur zdrowia. Czy trzeba zginąć żeby ich liczba się odnowiła?Bo aktywując dany kryształ (nowy) lub levelując postać (przy starym lub nowym krysztale) mam ciągle tyle samo mikstur..

28.04.2016 00:31
odpowiedz
grochu1986
1
Junior

Ale kiedy mam jedna miksture to po aktywacji krzsztalu mam ciagle jedna.. kiedy mam zero mikstur to po aktzwacji mam ciagle zero..

28.04.2016 00:32
odpowiedz
grochu1986
1
Junior

nic sie nie zmienia w ich ilosci po prostu

28.04.2016 21:18
odpowiedz
1 odpowiedź
grochu1986
1
Junior

Ktoś ma podobny problem? Ktoś pomoże?

05.06.2016 20:34
-3
odpowiedz
yarocorpse
38
Chorąży
4.0

To ma być RPG? Wolne żarty. Równie dobrze można powiedzieć, że Wolfenstein to też RPG. I wyprodukowanie tego chłamu kosztowało 40mln zł. Porażka. Dlaczego w polskiej produkcji musze czytać napisy?! Porażka. Pokonałem trzech bossów i dałem sobie spokój. Jedyny pozytyw to taki, że po pokonaniu bossa już go wiecej nie ma. Szkoda czasu, nerwów i prądu, żeby biegać za każdym razem z powrotem po wszystkich lokacjach dla zdobycia doświaczenia na pokonanie nastepnego bossa. Wszystko sie do tego sprowadza. Mnie to nie bawi. Właśnie wziąłem się za Max Paina 1(dopiero teraz to kupiłem, takie mam zaległości) i jest 100 razy ciekawszy.

16.06.2016 13:26
1
odpowiedz
mastarops
52
Konsul
4.5

Zaznaczę na początku, że mam za sobą Demon's Souls i Dark Souls. Lords of the Fallen miały być podobno grą w tym stylu. Na pierwszy rzut oka wygląda podobnie, ale potem czar pryska. Gra nie warta kasy ani czasu.
PLUSY:
+polska gra z aspiracjami, może dwójka (jeśli wyjdzie) będzie ok
MINUSY:
-walka słaba, beznadziejne hitboxy, nie precyzyjna, AI cały czas oszukuje (DO FURII DOPROWADZIŁY MNIE ZMIANY MIEJSCA UDERZENIA PRZECIWNIKÓW DŁUGO PO WYPROWADZENIU CIOSU - szczególnie dobrze to widać gdy spowalniam czas specjalną umiejętnością, a przeciwnik próbuje mnie uderzyć, ja na około niego biegam a on na jednej nodze robi piruety, potrafi dwa pełne obroty zrobić podczas wprowadzania jednego uderzenia), czasami po prostu coś nie działa.
-skopana kamera - walka z przeciwnikiem w wąskim korytarzu jest strasznie irytująca bo często po prostu nie widać, ani przeciwnika, ani bohatera
-grafika po ustawieniu wszystkiego na maxa staje się nieczytelna, niby ładnie wygląda wszystko, ale strasznie irytuje
-beznadziejne zbroje, wygląd można przeboleć, ale nie to, że zbroja łotrzyka zapewnia większą stabilność i ochronę niż pełna plyta
-system broni itp bardziej pasuje do H&S typu diablo, czyli sztylet może spokojnie być mocniejszy od dwurecznego miecza.

W każdym aspekcie gorsza od DS, w mojej opinii szkoda czasu, kasy i nerwów.

18.06.2016 11:36
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Powder
38
Pretorianin

Ktoś podpierdzielił logo do gry mobilnej i przerobił na low poly xD https://play.google.com/store/apps/details?id=net.alexplay.petroleum_tycoon&hl=pl

25.06.2016 18:46
odpowiedz
1 odpowiedź
TraXsoN
46
Pretorianin
7.0

Ukończyłem po 20h
Do dusz nie ma podjazdu stanowczo za prosta już pod koniec gry moja postać (łotrzyk) była tak wykokszona że używałem tylko ciężkiej zbroji i sztyletów i nie było na mnie mocnych.Jednakowoż strasznie wciąga ta gierka co jest pewno zasługą tej świetnej grafiki i mechaniki gry. Gdy wchodzi combos to jesteś w niebie dmg sadzi niemiłosierny.Dlatego polecam , nie wieje nudą gra na raz potem już czuć tą powtarzalność a to zasługa słabych map.Oceniam ją na 7/10 polecam ale dopiero jak ostro stanieje bo cena 80zł to śmiech na sali

02.07.2016 20:34
odpowiedz
sebogothic
96
Senator
7.5

Z całą pewnością mogę napisać, iż LotF to najlepsza gra od City Interactive. Jest to udana próba stworzenia gry "soulsopodobnej". Tyle, że Soulsy wywodzą się z połączenia dungeon crawlerów (Ultima Underworld, TES Arena, Dungeon Master, Eye of the Beholder), które to później wyewoluowały ograniczając się nie tylko do lochów jak chociażby (Might and Magic, Daggerfall, Albion) oraz gier trzecioosobowych gier mocno stawiających na akcję i zręcznościowy system walki jak Rune, Enclave czy Severance: Blade of Darkness. Z Lords of the Fallen sprawa ma się inaczej, bo ta gra czerpie bezpośrednio z serii Dark Souls, jak i erpegów gothicopodobnych.

Na początku rozpocząłem grę wojownikiem w ciężkiej zbroi, doszedłem do pierwszego bossa i zmierzyłem się z nim ze dwa razy, ale za każdym razem ginąłem. Jakoś wojownik, o dziwo, niezbyt mi w tym tytule przypasował. Wtedy zacząłem od nowa i dłużej zastanowiłem się nad tym kim by tu zagrać, choć zbyt wielkiego wyboru nie ma. Mamy do wyboru trzy typy uzbrojenia i trzy rodzaje magii, które krzyżując się ze sobą tworzą 9 klas. Tak naprawdę liczy się głównie magia jaką wybieramy, bo wszystkie początkowe pancerze zdobywamy dosyć szybko i nic nie stoi na przeszkodzie by jako wojownik przywdziać pancerz łotrzyka. W ogóle przeróżnego sprzętu jest tutaj dość sporo i zdobywa się go chyba szybciej niż w Soulsach, może też dlatego, że sama gra jest dużo mniejsza. Ja wybrałem kleryka posługującego się Burdą z czego wyszedł Awanturnik. I tym typem grało mi się zdecydowanie lepiej, pierwszego bossa pokonałem za pierwszym podejściem.

Nie jest żadną tajemnicą, iż gracze zaznajomieni z Soulsami stosunkowo szybko poczują się tutaj jak w domu, system walki posiada niemal ten sam garnitur ruchów, choć naturalnie seria posiada także własną tożsamość. A tkwi ona m.in. w magii, jako, że każda klasa może się nią posługiwać (w Soulsach niby też, ale trzeba znaleźć odpowiedni przedmiot i czary) wystarczy, że zainwestujemy w ich rozwój by otrzymać dostęp do czterech zaklęć. Jest też specjalna rękawica z której strzelamy kilkoma rodzajami pocisków. Na początku można poczuć się tym przytłoczonym, bo chce się korzystać ze wszystkiego, ale najlepiej sprawdza się klasyczna walka bronią, a reszta pełni rolę raczej wspomagającą. Muszę przyznać, że czasami czary czy rękawica ratowały mi tyłek kiedy nie za bardzo wiedziałem jak podejść do danego przeciwnika. Ciekawym pomysłem jest też możliwość gromadzenia zebranych punktów doświadczenia w kryształach, będących odpowiednikiem ognisk z Soulsów. Związane jest to z mnożnikiem doświadczenia, który powiększa się wraz liczbą pokonanych przeciwników. Po śmierci, regeneracji mikstur albo przelaniu doświadczenia do tych kryształów mnożnik się zeruje. Jest więc tutaj troszkę hazardu. Czy zabezpieczyć doświadczenie przed stratą, czy walczyć dalej i powiększać mnożnik?

Design gry jest bardzo fajny, świetne wygląda bogato zdobione uzbrojenie oraz pięknie rysowany interfejs. Ogólnie sporo tutaj graficznego przepychu przez co czasami gra może nie być zbyt czytelna. Myślę, że dobrze, iż postawiono tutaj raczej na tony high fantasy. Przynajmniej Lordsi pod tym względem różnią się od Soulsów. Nie wiem czemu, ale w pewnych aspektach LotF przypomina trochę Risen 3. Tam też projekt niektórych przeciwników był podobny, jest też i rękawica za pomocą której rzucamy czary. Lokacje mogą się wydawać skromniejsze w porównaniu z pierwszym Dark Souls (bo i takie są) w którym jakoś wszystko było większe, zrobione z większym rozmachem, a i świat był w pełni otwarty. W Lords of the Fallen są loadingi pomiędzy niektórymi lokacjami, które nie należą do najszybszych.

System walki jest bardzo dobry, choć naturalnie brakuje mu do tego z Soulsów. Ale i tak to jest jeden z fajniejszych systemów walki z jakimi miałem do czynienia. Wyprowadzane uderzenia są mięsiste i mają swoją wagę. Wadą jest to, iż nawet najszybsza wersja poruszania się i tak jest stosunkowo wolna, a wyprowadzane ciosy są jeszcze wolniejsze. Jak już wspomniałem grałem kapłanem, ale szybko z kosturów przerzuciłem się na bronie dwuręczne, jako, iż inwestowałem w siłę i wytrzymałość, a do posługiwania kosturami potrzebna była zwinność. Nawet tzw. szybkie ciosy taką potężną bronią były wyprowadzane naprawdę wolno, nie mówiąc już o uderzeniach silnych, które trwają kilka sekund. W tym samym czasie większość przeciwników zdąży nas kilkukrotnie uderzyć. Może to nieraz irytować. Jednak zauważyłem, iż po jakimś czasie przyzwyczaiłem się do tempa rozgrywki przez co powolność postaci nie stanowiła dla mnie problemu. W LotF naturalnie jest więcej niedokładności, przeciwnicy też nie zawsze reagują na zadany cios i rzadko kiedy można im przerwać już wyprowadzane uderzenie. Lordsi wprowadzają kilka ciekawych smaczków, jak pasek życia bossów podzielony na sekcje oznaczające kolejne fazy czy możliwość "dopakowania" zadawanego ciosu poprzez dłuższe przytrzymanie przycisku. Z tego co wiem to w trzecim Dark Souls też coś takiego się pojawiło. Bossowie są całkiem fajnie zaprojektowani, a ich animacje są świetne i widowiskowe. Naturalnie walka z bossami w Lords of the Fallen nie daje takich emocji jak w Soulsach, tutaj można zdecydowanie bardziej kontrolować sytuację, więc nie czuć takiego stresu. Kolejnym ciekawym patentem związanym z bossami są specjalne warunki ich pokonania dzięki czemu w nagrodę otrzymujemy wyjątkową broń.

Fabularnie jest w porządku, otrzymujemy klasyczną opowieść o upadłym bogu z przewidywalnym twistem fabularnym. Nie ma też jakichś zapadających w pamięć postaci, wszystko jest raczej standardowe. Plus za pogłębienie uniwersum poprzez różne notki na które możemy się natknąć tu i ówdzie, dzięki czemu sami będziemy mogli dojść do wielu wniosków. W grze spędziłem niemal 30 godzin i przez cały czas bawiłem się dobrze. Może pod koniec wkradało się nieco nudy, gdy miałem dopakowaną postać i nawet bossowie nie sprawiali mi większych problemów. Polecam szczególnie fanom erpegów akcji z nastawieniem na walkę oraz tych którzy odbili się od Soulsów, a chcieliby pograć w grę w tym stylu. LotF jest dużo przystępniejsze i nie każe tak mocno gracza.

24.07.2016 19:09
odpowiedz
pushit
8
Legionista

Dopiero zacząłem grać, ginę co rusz, ale to nie problem. Nie lubię zbyt łatwych gier, a ta taka nie jest. Dla mnie problemem jest udźwiękowienie gry. Wszystkie postacie gadają tym samym głosem i niezależnie od tego w jakiej lokacji rozmawiają: lochach czy na dworze, wszystko brzmi jak by dialogi nagrywane były w czyjejś przydomowej piwnicy z dodanym efektem echa. Tak mnie to odstręcza, że chyba dam sobie spokój.

02.10.2016 20:34
odpowiedz
Harald_Panicz
1
Junior

Bardzo mi się podoba ta gra.

10.11.2016 18:04
odpowiedz
drenz
37
Generał
4.5

Gra ma świetną oprawę audiowizualną, ale te 7 godzin, które z nią spędziłem utwierdziły mnie w przekonaniu, że system walki jest nieuczciwy wobec gracza. Wróg nawet odwrócony plecami potrafi trafić bohatera, jak zacznie się animacja jakiegoś specjalnego ciosu, to już go bardzo nie zranimy, większość zawsze nas trafi pomimo kierunku, w którym się rzucają. Ponadto gra ma fatalną kamerę, która w szczególnie mniejszych pomieszczeniach doprowadzała do białej gorączki. Respawn wrogów dla mnie jest zawsze chybionym pomysłem. Ogólnie sobie odpuściłem, w moim przypadku szkoda czasu.

10.12.2016 20:09
odpowiedz
massu
7
Legionista

Po 3 godz grania stwierdziłem, że nie ma sensu dalsza gra. Jak dla mnie gra okropnie toporna ( styl walki, poruszania się i wracanie się do tych samych lokacji). Może komuś sie spodoba ale mi kompletnie nie odpowiadają takie gry.

30.12.2016 20:38
1
odpowiedz
sciaho
4
Junior

Nie mam nic do poziomu trudności, wręcz przeciwnie - im trudniej i muszę poświęcić czasu na ogarnięcie mechaniki i wrogów, tym lepiej. Problem jest niestety taki, że nie bardzo byłem w stanie przeskoczyć pewne założenia gry, o których sporo osób pisało. Generalnie moim zdaniem największym problemem jest połączenie respawnu przeciwników z trudnością niektórych. No bo biegniesz i orasz wszystkich, do każdego musisz się przyłożyć, a tu nagle wskakuje dwóch tarczowników i może tak wyjść, że jest śmierć, bo walka z takimi typami jest strasznie nużąca. Ale ok, można przeboleć trudność, jednak jeśli wracasz do punktu zapisu i znów masz orać wszystkich i znów siepać się z tymi tarczownikami, to człowiekowi się najzwyczajniej odechciewa - nie trudności, tylko powtarzania tego samego wiele razy. Do tego koszmarnie wygląda walka w korytarzach i oznaczanie wrogów, bo nie wiesz czy go oznaczyłeś czy nie i jebiesz jak cepem. Na razie daję sobie spokój, żeby odsapnąć i nabrać chęci, bo chcę temu tytułowi dać szansę.

01.01.2017 22:00
odpowiedz
Ewers
19
Chorąży
6.0

Jedna z niewielu gier które muszę bardziej skarcić niż pochwalić. Złe checkpointy, kiepskie ekwipunki, nie rozbudowane ale chamskie bossy, mało wpływające na fabułę wybory, słaby antyaliasing i inne drobne bądź większe minusiki.
Sama rozgrywka wciągnęła mnie tylko na 6 godzin i trochę oporów już miałem po drugim bossie. Fabuła rozwijała się na dziwne tory i nie zapowiadało to żadnych większych niespodzianek. Oczywiście w przeciwieństwie do sporej liczby osób nie mówię że LotF to syf w porównaniu do DS, ale jednak DS nie pod względem trudnośći ale raczej całej optymalizacji jest bardziej przystępny.

02.01.2017 01:27
odpowiedz
BlackSwanPL
4
Junior
5.0

Nie porywa, ale może dlatego że szybko zniechęcam się gdy gra jest za trudna i ciągle umieram.

04.01.2017 00:58
odpowiedz
yakaart
10
Chorąży
8.0

Gra dobra, nie arcydzieło ale porządna produkcja. Wielu fanom soulsów może się spodobać:)

13.01.2017 23:27
odpowiedz
Macieyon
7
Legionista
3.0

Gra ładnie wygląda i dobrze brzmi. Fabuła jest dość w porządku. Wszystko jednak psuje katastrofalnie wysoki poziom trudności, który jest cholernie wysoki. Do tego dochodzą utrudniające grę błędy. Np. po zobaczeniu poradnika jak zabić bossa o imieniu Czempion, którego szarże trzeba blokować ogromną tarczą, problem w tym, że u mnie owy boss nic, ale to nic sobie z tego nie robi i zabija mnie prędko, przebijając się przez tarczę. Czyli błąd, który nie tyle, co utrudnia grę, co bardziej uniemożliwia posunięcie fabuły do przodu. Sztuczne wydłużanie gry poprzez nieprawdopodobnie wysoki poziom trudności i do tego utrudniające grę błędy doprowadzają gracza do szału, a chyba nie o to chodzi w grach. Ładna grafika i udźwiękowanie to stanowczo za mało.

15.01.2017 15:31
odpowiedz
sciaho
4
Junior
7.5

Kilka postów wyżej napisałem opinię raczej niepochlebną. Jak 30.12 dałem sobie z grą spokój, tak mój charakter dał się we znaki i usiadłem do niej na drugi dzień, zacząłem grę od nowa inną klasą i... PYKŁO! Na początku było nadal trudno, ale potem odpowiednia strategia, obczajenie przeciwników i w pewnym momencie orałem wszystkich aż miło. Niedoświadczonym dam radę. Nie zaczynajcie od łotrzyka, bo mechanika walki i zachowanie wrogów was zabiją i zniechęcą. Silny woj z czymkolwiek dwuręcznym i ciężką zbroją daje odpowiednią wytrzymałość, żywotność i obrażenia. Jak już ktoś ma parcie na kolejne klasy, to niech najpierw nabierze ogłady i potem porywa się na bardziej skomplikowane kombinacje (walka dwiema broniami, lekka zbroja). Na pewno warty rozważenia jest kleryk władający bronią ze skalowaniem do wiary w połączeniu ze średnią zbroją i magią. W każdym razie summa summarum okazało się, że problemem nie były błędy gry, a moja własna ułomność i brak doświadczenia. Jak ktoś poświęci czas na rozkminę i lubi dobrą mechanikę walki (ciekawe kombinacje, różne bronie i style), to grę polecam bez dwóch zdań. Nie daję jednak super dużej noty końcowej, bo dodatek Labirynt słaby i wkurzający (nagrody po nim są gorsze niż to co masz na sobie - to jest najgorsze), a sama fabuła średnia. Niezła, nie słaba - tak no średnia. Ujdzie, ale bez szału. Mimo wszystko warto zagrać.

20.01.2017 20:16
odpowiedz
Forace_
4
Junior

Gra z pozoru może przypominać Dark Souls, lecz tak naprawdę ma wiele różnic. Przykładem może być ekwipunek który jest znacznie uproszczony, lecz największą i najłatwiej zauważalną różnicą jest obniżony poziom trudnośći.

post wyedytowany przez Forace_ 2017-01-20 20:19:37
28.01.2017 12:07
odpowiedz
sargon162
1
Junior

Jedna z najlepszych gier w które grałem.
Na początku było trudno, nie da się po prostu podejść do wroga i atakować trzeba mieć taktykę.

Teraz ukończyłem 60% gry i mój bohater jest tak napakowany że większość przeciwników rozwalam jednym ciosem :)

Grafika bardzo ładna i całość gry bardzo klimatyczna.

P.S.
Dzięki tej grze zagram w Dark Souls.

04.02.2017 22:10
-2
odpowiedz
vasili81
1
Junior

w zyciu nie grałem w wieksze gowno. ta gra to katastrofa zero przyjemnosci

15.05.2017 00:01
odpowiedz
Zawodowiec_M
74
Pretorianin
8.5

Przeszedłem, super gra, świetna grafika, świetny, ciężki, zimowy klimat. Brawo.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze