Adrian Werner:

Profil Gry Komentarze
Forum

Adrian Werner ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

19.09.2016 08:13
1
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Ryszaw
Kajam się. Przez przypadek wczesną roboczą wersję newsa wgrałem. :( Dzięki za zwrócenie uwagi i sorki.

15.08.2016 22:42
odpowiedz
Adrian Werner
127

@marcinbvb
Co do daty racja, thx za zwrócenie uwagi. Natomiast ceny zawsze podajemy sugerowane ustawione przez dystrybutorów. W przypadku np. pecetoweh wersji jest to 149,99, ale oczywiście większość sklepów obniży o 20 PLN. Jak zerkniesz np. na stronie cdp to obok normalnej ceny masz także podaną sugerowaną przekreśloną, tak aby się mogli nawet w dniu premiery pochwalić obniżką.

14.08.2016 08:28
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Godlike87
Racja, dzięki :)

13.08.2016 18:29
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Konrados232
Racja :D Thx za zwrócenie uwagi

13.08.2016 18:27
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Michuu74
Dzięki :) Poprawione

07.08.2016 16:24
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Meno1986
Nie chyba, na pewno. :) Dzięki za zwrócenie uwagi :)

30.07.2016 17:15
1
odpowiedz
Adrian Werner
127

@komor25612
Tencent może być trochę spanikowane. Overwatch przegobił LoL'a w koreańskich kafejkach internetowych. Czyste szaleństwo :)

16.07.2016 13:18
odpowiedz
Adrian Werner
127

@.:hABER:.
Dzięki za zwrócenie uwagi :)

12.07.2016 16:02
odpowiedz
Adrian Werner
127

Szkoda, że mobilna gra o Honor była taka nędzna :(

22.06.2016 12:44
1
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Desolator
Masz racje. Bardzo fajna oferta. Dzięki wielkie za zwrócenie nam na to uwagi. Dodaliśmy do newsa :)

12.06.2016 12:38
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Rewo
Już lepiej, aby opóźnili, ale by przynajmniej ta konwerja dobra była. Szkoda, bo Shadows of Mordor na PC było wyśmienite, ale wiadomo, to Monolith robił, a to do niedawna był rdzenie pecetowy deweloper.

WB potrzebuje dobrego sprawdzonego studia do pecetowych konwersji. Takiego jakim dla Square Enix jest Nixxes

29.05.2016 12:34
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Adrian Werner
127

#THeMooN85
Czyli groza jest ?! ;)

26.05.2016 14:03
odpowiedz
Adrian Werner
127

#RadkoR
Cholerka :) Dzięki za zwrócenie uwagi.

19.05.2016 20:44
odpowiedz
Adrian Werner
127

@aizo
Oficjalnie na razie tylko na iOS, ale DotEmu praktycznie wszystko wydaje także na Androida, więc zapowiedź ten wersji zapewne jest tylko kwestią czasu.

01.05.2016 14:51

Ano. Pewnie będzie to przyszłość, w której ludzkość kolonizuje obce planety, a mimo to net wciąż im nawala przy przesyłaniu video :D

10.04.2016 17:42
odpowiedz
Adrian Werner
127

@***Half-Life***
To błąd, masz rację. Dzięki za zwrócenie uwagi :)

19.03.2016 15:50
odpowiedz
Adrian Werner
127

@meloncom
Dzięki :)

14.02.2016 17:25
odpowiedz
1 odpowiedź
Adrian Werner
127

Poprawione. Dzięki za zwrócenie uwagi :)

01.02.2016 10:36
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki Meno1986, poprawione :)

28.01.2016 10:27
1
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Sinusoida
Oj, bo się zarumienię :) A na serio, dziękuje bardzo za ciepłe słowa.

23.01.2016 13:00
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki za zwrócenie uwagi :)

04.01.2016 07:55

Dzięki :)

29.12.2015 16:20

Koledzy redaktorzy pomineli mojego faworyta ;(.
Jest nim Quarry, który wyemituje Cinemax. To najbardziej fascynujący płatny zabójca w historii literatury, a serialową adaptację robi twórca Banshee. Dorzućmy do tego klimat lat 70-tych oraz Logana Marshalla-Greena, który po prostu urodził się, aby zagrać tę postać i już wszystko jasne - będzie moc!

https://www.youtube.com/watch?v=jMcwNXQikrg

30.11.2015 12:59
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Rav86
Dzięki za info. Ta lista krąży w sieci, ale z jakiegoś powodu na ich stronie nie ma mowy o tych dodatkowych grach. W bazie produktów także ich brakuje. Przejdę się niedługo do Biedronki i obczaję i w razie czego zaktualizujemy newsa :)

11.11.2015 09:44
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Murabura
Opcja niby jest, ale u wielu osób jest paskudny bug, dzięki któremu czułość w pionie jest inna niż w poziomie. Zabawne jest to, że identyczny błąd był bodajże w Skyrimie, a teraz powrócił :)

07.11.2015 16:02
odpowiedz
Adrian Werner
127

@mikecortez
Racja, warto uściślić. Thx :)

19.09.2015 10:56
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Rewo
Dzięki :)

12.09.2015 15:55
odpowiedz
Adrian Werner
127

Z tego, trwającego obecnie sezonu mnie najbardziej do gusty przypadło przede wszystkim Gangsta. Dobry ciężki klimat pulp, niemalże karykaturalnie złe i brudne miasto, główni "bohaterowie", którzy są charyzmatyczni, ale sa także potworami. Świetna akcja, kozacki klimat, ale też co pewien czas ta fajna farba odpada i spod niej wyłazi przeraźliwy smutek jaki taka egzystancja naprawdę powodowała by u prawdziwych ludzi. W sumie przypomina to Black Lagoon, ale ma wystarczajaco dużo odmiennych pomysłów, że nie sprawia wrażenia kalki.

Poza tym Overlord jest świetny. Z tego ostatnio popularnego gatunku "fantasy w światach MMORPG" to anime podobało mi się najbardziej.

12.09.2015 15:51
odpowiedz
Adrian Werner
127

@ligant
Nie no :) Na tvgry mieliśmy materiał z alfy i omówiliśmy grę w publicystyce o najlepszych mało znanych nadchodzących RPG-ach. Może za mało, ale nie zignorowaliśmy zupełnie :)

03.09.2015 08:44

Książka fajna, ale jest kolejnym przykładem tego, że w DC Comics kluczowe decyzje często podejmują idioci. Hickman bowiem chciał napisać kontynuację. Wydaje się to oczywistym pomysłem - pierwszy tom dostał dobre recenzje i sprzedał się bardzo dobrze. Ale DC odmówiło, bo nie chciało aby "jeden autor zmonopolizował książki o Batmanie".
Boże miej litość.

30.08.2015 12:56
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Ran Cousland
Dzięki :)

09.08.2015 22:22
odpowiedz
Adrian Werner
127

@xsas
Dzięki :)

08.08.2015 17:10
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Stefanek01
Dzięki za linki i info :)

19.07.2015 17:10
odpowiedz
Adrian Werner
127

A miał być na PS4. Dzięki chłopaki za zwrócenie uwagi.

19.07.2015 17:05
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Dreamy
Upał mi się na mózg już rzuca :) Dzięki za zwrocenie uwagi.

16.05.2015 09:27
odpowiedz
Adrian Werner
127

@marcin00
Dzięki :)

11.05.2015 22:53
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Dead Men
Dzięki za cynk :)

04.05.2015 05:15
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Nikser
Racja, dzięki :)

25.04.2015 12:00
odpowiedz
Adrian Werner
127

@kęsik
Yep. Treyarch ostro pcha serię naprzód. Black Ops II było największym powiewem świeżości w tym cyklu of pierwszego Modern Warfare

13.04.2015 07:00
odpowiedz
Adrian Werner
127

@AIDIDPl
Yep. W wymaganiach jest procesor 386SX :D

12.04.2015 07:38
odpowiedz
Adrian Werner
127

Heh..czymże jest te kilka latek? Sprawdźcie RPG-a Grimoire. Produkcję rozpoczęto w 1995 :D. W tym roku ma wreszcie wyjść :D

28.03.2015 16:07
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Sethlan
Tu się nie zgodzę. Arrow w drugim sezonie i Flash w pierwszym do dla mnie komiksowa perfekcja. Nic wcześniej, wliczając w to filmy, nie odtworzyło tak udanie specyfiki komiksów o superbohaterach.

A Constantine. Leciało to w piątki w NBC. Tam nawet Hannibal, który prawdopodobnie jest najlepszym obecnie serialem na antennie, nie był w stanie zdobyć przyzwoitej widowni. Więc popularność raczej nie jest dobrym wyznacznikiem w tym przypadku.

Constantine nie jest idealny. Sporo mu brakuje do komiksowego pierwowzoru, ale i tak po kilku odcinach rozkręcił się i nawet w najsłabszych momentach jest...hmm..jak to by określić...ostrzejszy? niż cokolwiek innego z komiksowych adaptacji. Co zapewne jest sporą częścią problemu. Bo z jednej strony serial jest bardziej bezwzględny niż standardowo, a sam Constantine to przerażający dupek i co gorsza, nie tylko słownie, ale również czyniący duże szkody w rzeczywistości. To musi odrzucać sporą część widzów. Ale z drugiej strony, rzadko kiedy serial szedł stuprocentowo w tę stronę, więc dla miłośników Hellblazera był zbyt łagodny.
Tak czy siak serial i tak miał pierwsze 13 odcinków znacznie lepszych niż cokolwiek w tym stylu (czyli człowie polujący na potwory). Tradycyjnie seriale tego typu rozkręcają się stosunkowo powoli, dlatego nam nadzieję, że Constantine dostanie drugi sezon, czy to na NBC, czy gdzieś indziej. Składniki potrzebne do stworzenia arcydzieła serial już ma, teraz potrzeba tylko je właściwie wykorzystać.

28.03.2015 09:13
odpowiedz
Adrian Werner
127

Uwielbiam tę ofensywnę komiksów na TV. Arrow, Flash, Constatine, iZombie i Agent Carter są wyśmienite.
Gotham i Agents of Shield zaczeły się słabo, ale z czasem rozwineły się do dobrego poziomu.

Jak dotąd cała ta komiksowa ofensywa nie wyprodukowała ani jednego kiepskiego serialu. Wszystkie sa przynajmniej dobre.
Daredevil wygląda obłędnie, a trzymam też kciuki za Supergirl, Krypton, Lucifera, DMZ, Preachera, Scalped, Jessica Jones, Iron Fist i inne.

Telewizja ma ograniczone budżety, ale mimo to znacznie lepiej nadaje się do opowiadania tych historii niż filmy. Wątpię, czy cokolwiek, co robi teraz DC z myślą o kinach dorówna Flashowi i idę o zakład, że Daredevil też spokojnie przebije wszystkie kinowe produkcje Marvela.

21.03.2015 14:15
odpowiedz
Adrian Werner
127

@MaXXii
Nie, Tremor pojawił się najpierw w Mortal Kombat: Special Forces

21.03.2015 12:06
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Dead Men
Codemasters jest właścicielem marki. Ludzie z Triumph sami do ogłosili na Twitterze
https://twitter.com/triumphstudios
|For the people inquiring about @Overlordgame - this series is owned by @Codemasters, PR and announcements are handled by them."

Zapewne jakiś czas temu Triumph sprzedało markę. W końcu lata między wydaniem Overlord II i Age of Wonders III były dla nich chude (raptem wydali tylko Age of wonders Trilogy), więc taki zastrzyk gotówki im się pewnie przydał

02.03.2015 16:05
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki, poprawione :)

07.02.2015 18:38
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki chłopaki za zwrócenie uwagi, poprawione.

07.02.2015 18:32
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Toxicator
Dzięki, za zwrócenie uwagi.

29.01.2015 10:56
odpowiedz
Adrian Werner
127

@mistyczny_kaktu
Nam się bardziej podoba Asphalt 8 z arcade'ówek, ale NFS Most Wanted też bardzo zacna pozycja. Niestety, coś boję się, czy NFS: No Limits będzie równie dobre.

08.12.2014 21:17
odpowiedz
Adrian Werner
127

@JaspeR90k
Racja, dzięki, poprawione

03.12.2014 07:34
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki :)

22.11.2014 20:29
1
odpowiedz
Adrian Werner
127

@tapse
:D Znacznik do sprawdzania, czy Word nie gubi spellchecka :) Dzięki :)

27.10.2014 07:34
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki wielkie :)

12.10.2014 17:53
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Malaga
Różnica jest taka, że Smallville bez końca przeciągało moment, w którym bohater staje się Supermanem. Tutaj Barry zostaje Flashem już w pierwszym odcinku. Ogólna jakość też jest znacznie lepsza i sądząc po zapowiedziach i zwiastunach twórcy nie zamierzają się hamować. Od razu skaczą do czysto komiksowych elementów, bez oszczędzania się na przyszłość. Ponadto Flash ma wielu klasycznych przeciwników, którzy nie mają supermocy i oni bardzo szybko się pojawią w serialu.

12.10.2014 17:49

Końcówka była brutalna. Najpierw trzy strzały w brzuch, potem spadek z wysokości z łupnięciem kręgosłupem o śmietnik, a na końcu głowa rozwalona o chodnik z potężną kałużą krwi. To tak, żeby nikomu do głowy nie przyszło, że może dała jednak radę przeżyć :D

Mocna premiera. Pilot Flasha też wyśmienity. CW wyjątkowo dobrze idzie tworzenie swojego małego świata DC.

01.09.2014 12:19
odpowiedz
Adrian Werner
127

Wersja na Google Play jest z jakiegoś dziwnego powodu opóźniona. Nawet na Kindle'u już wyszła, więc miejmy nadzieję, że nie będziemy musieli czekać zbyt długo.

05.08.2014 05:36
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Dym14
Dzięki za zwrócenie uwagi :)

31.07.2014 08:17
odpowiedz
Adrian Werner
127

No, to żeście mi chłopaki niezłą lekcję dali :) Dzięki.

25.07.2014 05:21
odpowiedz
Adrian Werner
127

@RedMurtagh
Jejku :D Masz rację oczywiście. Dzięki za zwróceni uwagi :)

12.07.2014 12:30
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Dzeja - dzięki wielkie :)

@cedrik - niestety, trzeba pojedynczo

25.06.2014 06:29
odpowiedz
Adrian Werner
127

Gry generalnie oceniamy według standardów platformy. Na pc albo konsolach Godfire nie miałby większych szans. Na urządzeniach mobilnych to jednak inna sprawa. Nie ma obecnie gry mobilnej z tego gatunku, która mogła by konkurować z Godfire. Może za wyjątkiem Wild Blood, które ma lepszą eksplorację, ale za to słabszy system walki i sterowanie.

23.06.2014 07:02
odpowiedz
Adrian Werner
127

@xsas
Dzięki :)

07.05.2014 07:13
odpowiedz
Adrian Werner
127

@T_D_i
Dzięki :)

03.05.2014 16:13
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Tetriando
Dzięki :)

10.04.2014 07:07
odpowiedz
Adrian Werner
127

@pena
Dzięki :)

04.04.2014 06:03
odpowiedz
Adrian Werner
127

@HalnyDrinkers
Hmm...taki błąd zazwyczaj pojawia się, gdy Steam nie może odnaleźć jakiś plików po uruchomieniu script extendera.
Próbowałeś uruchomić całość przez Nexus Mod Managera? Zostaw script extendera zainstalowanego w folderze z grą i go nie uruchamiaj. Zamiast tego włącz Nexus Mod Managera i z jego poziomu spróbuj opcji "Launch NSVE".
Tak jak np. tutaj:
http://www.gry-online.pl/S030.asp?ID=49345
Daj znać czy przy takim uruchamianiu wciąż wyskakują jakieś błędy

12.03.2014 09:19
odpowiedz
Adrian Werner
127

@hanys94
Dzięki wielkie :) Poprawione.

10.01.2014 10:05
odpowiedz
Adrian Werner
127

@warzoch2
Gdy to pisaliśmy jeszcze nie było polskiej wersji notki prasowej, ani polskiej wersji strony gry :) Pozatym news jest o grze mobilnej, a ta ma tytuł angielski i raczej się on nie zmieni nawet jeśli produkcja otrzyma polską wersję językową.

27.12.2013 06:57
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Naczelnyk
Tia, dziwaczje dodawanie handheldów i mobilnych, bo inaczej twoje argumenty okazałyby się nieprawdziwe? :) Gartner wyraźnie pokazuje, że pecety wciąż zarabiają więcej niż mobilne. Zresztą Gartner to jedynie jeden ośrodek badań. Inny (to DFC Intelligence) pokazuje, że w 2012 roku pecety zarobiły 20 mld dolarów, czyli o ponad 5 mld więcej niż podaje Gartner.

Po drugie, nawet ten Gartner pokazuje w prognozach stały wzrost przychodów z pecetów. Sprzedaż pecetów może maleć, ale do tych liczb nie wlicza się upgrade'ów, komputerów składanych samodzielnie, ani tych budowanych przez małe sklepy, a te głównie sa kupowane przez graczy. Dane pokazuję, że segment typowo hardcorowych graczy pecetowych rozwija się pod względem przychodów ze sprzedaży sprzętu.Innymi słowy, tablety zastępują pecety ludziom, którzy używali komputerów do sprawdzania facebooka i przeglądania sieci, a nie do grania.

Po trzecie, mniejsze budżety gier Kickstarterowych pozwalają twórcom zrealizować gry, które na konsolach nie byłyby możliwe. Na konsolach od dawna dogorywają średnie produkcje. Teraz ludzie na konsolach ładują kilkadziesiąt milionów w grę lub robią małą produkcję indie. Wszystko między tymi dwoma biegunami powoli zanika.

Zresztą porównywanie bezpośrednie budżetów pecetowych i konsolowych nie ma sensu. Gdyż za taką samą sumę deweloperzy pecetowi potrafią zrobić znacznie więcej niż konsolowi.

I odnośnie "renesansu PC". Przychody oraz zyski rosną i coraz więcej firm inwestuje w gry pecetowe. Co więcej, przez ostatnie lata jesteśmy świadkami odrodzenia wielu typowo pecetowych gatunków, które dekadę temu uznawane były w najlepszym przypadku za zagrożone wymarciem. Na platformę powraca także wielu weteranów, którzy albo w ogóle opuścili rynek gier, albo lata spędzili tworząc na konsole. Nie ma definicji, według której to możnaby uznać było za zapaść.

26.12.2013 20:17
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Naczelnyk
Primo - pecety zawsze były domem dla hardcorowych i bardziej niszowych tytułów, to jest rdzeń ten platformy i to on przeżywa obecnie renesans.

Secundo - Skąd ty żeś te 600% wyciągnął? :) Rynek mobilny przynosi ułamek przychodow pecetowego. Co wiecej, o ile na pecetach wciąż dobrze mają się gry tradycyjne, tak na iOS i Androidzie liczą się już tylko produkcje freemium, reszta się praktycznie nie liczy.

Tercio - możesz sobie jechać na Kickstartera ile chcesz, ale to sami gracze na niego wpłacają i on pokazuje co tak naprawdę interesuje graczy pecetowych. To, że ich gusta wydają się tobie kompletnie obce niczego nie zmienia. Dla graczy konsolowych GTA V zmiażdzyło wszystko inne w tym roku. Ale gdyby ta gra wyszła równolegle na pecety, to pewnie na PC byłaby popularna, ale znalazłoby się sporo tytułów, które wzbudziły większe zainteresowanie.

24.12.2013 06:21
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Demilisz
Pełna wersja to tak, na początku 2015 r ma trafić do sprzedaży, ale w drugiej połowie 2014 ruszą beta testy dla osób, które wspomogły projekt crowdfundingowo :)

09.11.2013 11:22
odpowiedz
Adrian Werner
127

@FX-RobsoN
Dzięki, poprawione :)

21.10.2013 06:13
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Wocash
Dzięki :)

14.10.2013 05:12
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Zigdris
Racja, dzięki :)

13.10.2013 06:11
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Meno1986
Racja, dzięki :)

11.10.2013 10:20
odpowiedz
Adrian Werner
127

@nikt11
Dzięki :)

07.10.2013 06:40
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Seblord
Dzięki :)

29.09.2013 22:01
odpowiedz
Adrian Werner
127

@hardcoholic
Nie no :) W domyśle jest że chodzi o graczy komputerowych, bo w końcu konsolowi nie czekają na wersję pecetową, tylko swoją katują ile wlezie. Ale ok, dla przejrzystości dodałem, że chodzi o komputerowych :

21.09.2013 04:49
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki chłopaki :) Poprawione.

14.09.2013 08:05
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Sir Xan
Dzięki :)

16.08.2013 12:20
odpowiedz
Adrian Werner
127

Pomysł wydawania kampanii solo jako DLC do gier Free-2-Play jest wyśmienity. Oby się przyjął. Z chęciom kupiłbym kampanie do MechWarrior Online, Hawken czy War Thunder.

09.08.2013 10:36
odpowiedz
Adrian Werner
127

@misiek891
Tak, działa przez Steam i można grać przez neta.
Problem jest tylko jeśli ktoś ma pudełkowe HL, bo tamtejszy system multiplayer padł, ale nawet wtedy można grę po prostu aktywować wpisując seriala przez Steam.

05.08.2013 06:59
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki chłopaki za zwrócenie uwagi :)

21.07.2013 07:45
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Stra Moldas
Naszego :)

17.07.2013 06:11
odpowiedz
Adrian Werner
127

@mikdra
Będzie można wykorzystać konta z PS3 na PlayStation 4.

04.07.2013 11:51
odpowiedz
Adrian Werner
127

@bladejs
Dzięki za zwrócenie uwagi :)

01.07.2013 05:21
odpowiedz
Adrian Werner
127

@nagytow
Sorki, nie wiem skąd mi się to "nie" zakradło :) W grze nie będzie żadnych mikropłatności. Dzięki za zwrócenie uwagi.

01.07.2013 05:19
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Pan Dzikus
Tylko we wczesnych wersjach jest angielski. Finalna gra będzie miała własny wymyślony przez autorów język magiczny :)

24.06.2013 09:55
odpowiedz
Adrian Werner
127

@bogus2000
Ups :) Dzięki wielkie za zwrócenie uwagi.

24.06.2013 05:51
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Boim
Nie jesteś sam w tych pragnieniach :)

23.06.2013 08:44
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki chłopaki :) Poprawione.

10.06.2013 07:12
odpowiedz
Adrian Werner
127

Macie racje chłopaki, zeżarło mi Stories, dzięki :)

31.05.2013 11:45
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Ignisfatum
Racja, dzięki :)

16.05.2013 18:39
odpowiedz
Adrian Werner
127

@musio3
Na Androidzie?

Anomaly: Warzone Earth
Myth Defense: Light Forces
Sentinel 3: Homeworld
Strikefleet Omega
Arel Wars 2
Radiant Defense

To powinno cię na jakiś czas zająć :)

15.05.2013 19:47
odpowiedz
Adrian Werner
127

Swoją drogą, jedna z osób pracujących przy kulinarnej stronie serialu prowadzi bloga Feeding Hannibal, gdzie poza anegdotkami można znaleźć przepisy na potrawy pokazywane na ekranie plus świetne porady typy "polecamy cielęcinę, bo jej jest najbliżej w smaku do mięsa ludzkiego" :D Świetny blog
http://janicepoonart.blogspot.co.at/

15.05.2013 10:01
odpowiedz
Adrian Werner
127

Realizacyjnie to jest majstersztyk. Jeszcze nigdy nie było w telewizji serialu nakręconego w tak niesamowicie piękny sposób.

A jak się powiesił aniołek? Zrobił lekkie nacięcie, podczepił link, wlazł, a potem zeskoczył i pozwolił grawitacji zrobić swoje. jego skrzydełka były znacznie brzydsze niż poprzednie - bardziej poszarpane itp.

24.04.2013 19:53
odpowiedz
Adrian Werner
127

Niestety, okazuje się, że Valve ociąga się trochę ze publikacją strony do Cry of Fear, więc jest drobne opóźnienie premiery gry. Za kilka godzin powinna się ona pojawić na Steam i wtedy zaktualizujemy newsa dodając linka.
https://www.facebook.com/CryOfFearOfficial

19.04.2013 08:00
odpowiedz
Adrian Werner
127

@gamerX @Slawdk
Macie oczywiście rację, dzięki za zwrócenie uwagi :)

@col.Kurtz
WT ma rzeczywiście większe mapy. Obie gry mają jednak walki na bliskich dystansach w porównaniu ze współczesnymi symulatorami, gdzie odpalasz rakietę na długo zanim jesteś w stanie zobaczyć przeciwnika przez szybę kokpitu.

13.04.2013 15:47
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki chłopaki za zwrócenie uwagi :)

09.04.2013 12:23
odpowiedz
Adrian Werner
127

@maestro2006
Dzięki :)

27.03.2013 18:37
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Daveed93
dobry pomysł :)

26.03.2013 19:50
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Asmodeusz
Tyle, że World of Xeen to były dwie gry, a nie jedna. Ponadto główny wątek w każdej z nich pękał mniej więcej właśnie w 25-30h.

@Pan Dzikus
Gdyby była gra o rozmachu Skyrima to byłaby jak Skyrim...ze zręcznościową walką, bez drużyny itp. Ponadto Might & Magic to mała marka. Ubi musiałoby być szalone aby zainwestować w nią takie pieniądze jak Bethesda w Skyrima.

24.03.2013 17:31
odpowiedz
Adrian Werner
127

Porta robi 2K China, więc to "więcej XCOM-a", które zapowiadali na PAX to zdecydowanie coś więcej. Pewnie duży dodatek :) A przynajmniej trzymam kciuki za duży dodatek :)

24.03.2013 06:43
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Imm0rt4L
To jedna z tapet z Games of Thrones: Ascent. Pełną ich galerię znajdziesz tutaj:
http://www.disruptorbeam.com/gallery/category/game-of-thrones

@drayko
Dziwne, mi działa, a sprawdzałem na dwóch kompach. Czy teraz też ci się tak robi? I czy ma ktoś jeszcze taki problem?

23.02.2013 10:54
odpowiedz
Adrian Werner
127

@PierwszyWolnyJestZajęty
Square Enix wydało kilka dobrych turowych jRPG-ów, w tym serię Chaos Rings oraz odświeżone wersje kilku Final Fantasy. Sympatyczne są również Grinsia, Beastie Bay i Symphony of Eternity.

17.02.2013 08:47
odpowiedz
Adrian Werner
127

@kfapisz
Racja, dzięki za zwrócenie uwagi :)

08.02.2013 11:41
odpowiedz
Adrian Werner
127

@tromec
Dzięki za zwrócenie uwagi.

04.02.2013 12:11
odpowiedz
Adrian Werner
127

@BAWAWU
Dwa pytania:
1. Masz zaktualizowanego Morrowinda?
2. Zainstalowałeś sobie wcześniej Morrowind Code Patch oraz On the Rocks? Czy też to może przy nich ci wywala?

Jeśli wszystko to masz, a i tak masz te błędy, to zrób czystą instalacje, zaktualizuj, a następnie zainstaluj wpierw Morrowind Code Patch i zobacz czy tam ci błędy wyskakują, jeśli nie, to zainstaluj potem On the Rocks i zobacz ponownie, a dopiero na końcu zainstaluj Morrowind Rebirth.
Daj znać jakie będziesz miał efekty tego wszystkiego to będziemy w razie czego dalej kombinowali

Przy okazji napisz jakiego masz Morrowinda - wersję GOTY od razu z dodatkami czy też oddzielne je instalujesz? I jak rozumiem masz wersję PL?

24.01.2013 09:14
odpowiedz
Adrian Werner
127

@lordpilot
Zenimax jest nastawiony głównie na produkcje multiplatformowe. Jeśli chciałbyś, aby Relic robił tylko nowe Space Marine'y, to tak..Zenimax byłby lepszą propozycją. Natomiast jeśli chcesz, aby Relic robił to co umie najlepiej, czyli pecetowe RTS-y, to nie było lepszego wyboru niż Sega. To jedyny wydawca, który gwarantuje, że Relic będzie tworzył wysokobudżetowe pecetowe produkcje.

A co do tempa produkcji, przypomnij sobie daty. Creative Assembly ZAWSZE wydawało w tym tempie...co dwa lata nowy Total War, w latach przemiennych dodatek. Jak w zegarku. Tylko w przypadku Empire złamali ten schemat..i w tym wypadku pracowali nad grą dłużej, a nie krócej.
A DLC...pewnie, lekko denerwują, ale bez przesady. Wszystkie te małe DLC można spokojnie zignorowac.

24.01.2013 08:34
odpowiedz
Adrian Werner
127

@lordpilot
Creative Assembly wydaje gry w identycznym tempie co zawsze wydawało. Od czasu zakupu przez Segę nic się nie zmieniło. A ich gry zawsze miały sporo problemów w dniu premiery, co nie zmienia faktu, że Shogun 2 pozostaje najlepszą i najbardziej dopracowaną odsłoną serii (przynajmniej bez modów).

THQ od dawna miało problemy finansowe. W Relic od dłuższego czasu nie przyjmowano prawie nikogo nowego. Doszło do tego, że cały zespół musiał się z powrotem przenieść do swoje starego małego biura. Coś mi się wydaje, że będą teraz znacznie spokojniejszy, mając stabilnego finansowo wydawcę jakim jest Sega. Prawda jest taka, że Sega była idealną opcją w przypadku Relic. Każdy inny wydawca byłby znacznie gorszą alternatywą.

19.01.2013 07:33
odpowiedz
Adrian Werner
127

@wickywoo
Ja tak jak kolega SpecShadow jadę na wersji z GoG. Ale odkurzyłem dla ciebie polską wersję pudełkową i sprawdziłem :) Mod wydaje się działać poprawnie, ale zamienia większość tesktów na angielskie pierwowzory.
Jeśli zależy ci na graniu w PL, to pobierz polską wersję moda (autor skończył na 5.0.6, a i tam poprawiona została większość błędów Troiki, więc da się w pełni komfortowo grać)
http://hrothgar.pl/viewtopic.php?t=683

19.01.2013 05:28
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Saed
Racja, dzięki :)

@Yancy
Star Citizen będzie bliżej Freelancera niż Elite, choć raczej tego oryginalnego FL-a, a nie okrojonej przez Microsoft wersji, która ostatecznie trafiła do sprzedaży

@Emiliano666
Nie, przynajmniej w dniu premiery. Potem pojawi się możliwość kupowania nieruchomości kosmicznych, więc kopalnie by mnie nie zdziwiły

10.01.2013 09:19
odpowiedz
Adrian Werner
127

@gamerX
@arturos74
Pewnie, że jest to logiczne, ale brak ulubionej maszyny przez kilka godzin boli. Ale tak jak napisałem, jest to jedynie problem w początkowych fazach. Gdy spędzimy z grą trochę czasu, to hangar mamy już zapełniony alternatywami, więc to już tak nie przeszkadza.
Ogólnie jednak trzeba przyznać, żę Gaijin zdecydowanie bardziej fair podchodzi do całego systemu niż Wargaming. Tutaj nie ma żadnego dojenia. Mam nadzieję, że będziemy się w War Thunder bawili przez długie lata :)

07.01.2013 07:25
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki chłopaki za zwrócenie uwagi :)

05.01.2013 08:38
odpowiedz
Adrian Werner
127

@szulik153
dzięki za zwrócenie uwagi.

26.12.2012 22:07
odpowiedz
Adrian Werner
127

@ttwizard
Ja lubię serię Total War, ale warstwa strategiczna jest w niej niebywale prymitywna w porównaniu do Crusader Kings II. Pod tym względem cykle Paradoxu i Creative Assembly dzieli kompletna przepaść, więc nie wiem o jakim zjadaniu na śniadanie tu mowa :)

26.12.2012 22:03
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Robar2
Pamiętaj, że na Surface nie uruchomisz żadnych programów pod Windowsa 7 i starszych. Dopiero Surace Pro ci to umożliwi.

Z obecnych hybryd najlepsze są thinkpad x230t i Yoga. Przy Yodze klawiatura z tyłu to drobny problem, ale sprzedają do niej pokrowce, które możesz założyć także w trybie tabletu i wtedy zasłaniają klawiaturę.
Niestety, wszystkie hybrydy, w których odłączasz klawiature to na razie złom, pierwsza, niedopracowana generacja. Najlepiej byłoby poczekać trochę, bo za kilka miesięcy zaczną wychodzić modele z procesorem Haswell, a to zapewni znacznie dłuższą prace na baterii i do tego powinni już sobie poradzić z problemami, które obecnie dręczą hybrydy typu Transformer.

11.12.2012 17:23
odpowiedz
Adrian Werner
127

@aras350
Dzięki, poprawione :)

23.11.2012 13:28
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Kreek
Uh..racja, duży błąd. Dzięki wielkie za zwrócenie uwagi.

22.11.2012 13:29
odpowiedz
Adrian Werner
127

@szyszka_PC
Masz oczywiście rację. Błąd poprawiony. Dzięki za zwrócenie uwagi :)

22.11.2012 10:14
odpowiedz
Adrian Werner
127

Macie racje chłopaki. Nie da się aktywować na Steam. Sorry i dzięki za zwrócenie uwagi na błąd.

12.11.2012 20:11
odpowiedz
Adrian Werner
127

Ee tam :) Dishonored nie jest czystą skradanką i nigdy takiej nie udawał, to jest gra, która stawia na wolność wyboru metod realizacji misji, a to że jedną z nich jest skradanie i jest to wykonane dobrze, to już tylko plus.
A Chaos Theory było i jest świetne, ale jest jednocześnie wręcz beznadziejnie liniowe, pod tym wzlędem Dishonored czy Thief to zupełnie inna liga.

09.11.2012 18:58
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Nitrox6
Phoenix Wright to przygodówki, ale nieważne z jakiego są gatunku, seria jest boska :)

06.11.2012 10:45
odpowiedz
Adrian Werner
127

Racja. Już poprawione. Dzięki za zwrócenie uwagi.

05.11.2012 16:37
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki za cynki chłopaki :) Gry znajdą się w następnym przeglądzie.

04.11.2012 11:54
odpowiedz
Adrian Werner
127

@jaskier02
Właście to masz świętą rację :)

02.11.2012 13:38
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Sasori666
racja, poprawione. Dzięki za zwrócenie uwagi.

28.10.2012 12:29
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Bezi2598
Dzięki wielkie :)

28.10.2012 07:38
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dzięki chłopaki :) Poprawione

25.10.2012 12:14
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Ogarniacz
Pokazujemy różnice między opcjami graficznymi, więc ja nie wiem czy to takie nic ;)

17.10.2012 18:11
odpowiedz
Adrian Werner
127

Ważne, że koleś naprawdę wygląda jakby potrafił robić to wszystko co wyprawia na ekranie..ta scena podciągania na drążku mnie rozwaliła kompletnie :D

Serial zapowiada się naprawdę fajnie, aktorstwo jest trochę drewniane (choć Oliver daje radę, no może poza wewnętrznymi monologami, ale się pewnie chłopak wyrobi), ale fabuła zapowiada się smakowicie. Plus fajnie, że nie boi się zabijać, bo gdyby zrobili z faceta biegającego z łukiem pacyfistę to byłaby kompletna porążka.

A więc pierwsze wrażenia pozytywne, a z urywków przyszłych odcinków widać, że scenarzyści nie będą się krępowali w sięganiu po komiksowe postacie. W ciągu kilku następnych odcinków będzie China White, Deadshot, Huntress or nieziemsko wyglądający Deathstroke.

17.10.2012 12:29
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Mathiuss
Mnie się Dark Messiah bardzo podobał, ale Dishonored jest znacznie pełniej zrealizowaną grą, oferującą ciekawszą rozgrywkę i świat. A co do zakończenia. Corvo jest ochroniarzem i dopiero w trakcie kampanii na dobre staje się zabójcą. Stałym motywem w fabule są ludzie, którzy z dobrych intencji robią straszne rzeczy i zawsze kończy się do dla nich źle. W trakcie kampanii jest kilka takich postaci, więc to nie jest tak, że takie zakończenie wyskakuje znikąd.

17.10.2012 12:16
odpowiedz
Adrian Werner
127

Rozwiązujesz zagadki? Rozwiązujesz. Więc gra logiczna.
Jest dużo zręcznościowego skakania? Jest. więc elementy platformowe.

Zresztą masz jak wół na oficjalnej stronie
http://www.9heads.com/games/vitrum/
"Vitrum is a 3D, first person, puzzle/platform game"

09.10.2012 10:58
odpowiedz
Adrian Werner
127

Świetny komiks i idealna propozycja dla tych, który wciąż mało po trylogii Nolana.

Btw..na Comic-conie ogłoszono, że trwają prace nad Batman Earth One Vol 2.

09.10.2012 10:52
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Ogarniacz
Myślimy nad tym, tyle że z FPS-ami jest problem jeśli chodzi o pokazywanie ich na filmikach, bo samo nagrywanie obciąża system, więc wyniki są zawsze gorsze. Chyba, żeby pokazywać to takiej zasadzie, aby czytelnicy mogli po prostu zobaczyć różnice w ilości klatek. Albo może podawać tę różnicę w tekście.. w każdym razie myślimy nad tym :)

@sp33dy
Dzięki :)

26.09.2012 13:10
odpowiedz
Adrian Werner
127

To sklep Valve i mają prawo wpuszczać to co chcą.
Jednocześnie jest to najlepszy przykład, że dominacja jednego sklepu to fatalny pomysł. Gabe narzeka na Windows 8, ale obawia się tylko tego, że Microsoft chce zrobić to samo co próbuje Valve. Sytuacja z Seduce Me (niezależnie od ewentualnej jakości samej gry) nie jest problemem tak długo, jak twórcy mogą spokojnie wyjść na swoje innymi kanałami dystrybucji, a tak jest obecnie. Dlatego, choć lubię Valve, to liczę, że w przyszłości rozwój popularności Steam solidnie zwolni.

17.09.2012 14:06
odpowiedz
Adrian Werner
127

Mnie się podobało. Ma potencjał. W ogóle ze wszystkich dobrych serialii to może co dziesiąty ma świetnego pilota, reszta potrzebowała trochę czasu aby się rozruszać.

A użycie nazwiska Abramsa to chwyt marketingowy. W rzeczywistości serial napędza Eric Kripke, czyli twórca Supernaturala i to głównie z jego powodu warto dać Revolution szanse.

PS. Walka na miecze wymiatała :)

10.09.2012 12:32
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Paffcio
:D Dzięki, poprawione :)

06.09.2012 14:03
odpowiedz
Adrian Werner
127

@_White_
Ups, dzięki za zwrócenie uwagi :)

A co do Army III...pewnie masz rację. Na gamescomie nawet na ich kompie się czasem przycinało :D Ale zawsze można mięc nadzieję :)

05.09.2012 05:20
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Drake84pl

Dzięki za uwagi i poprawki. Widać, że siedzisz w tym temacie głęboko i w wielu rzeczach masz absolutną rację.
Jednocześnie co do niektórych spraw - zapowiedź pisana była częściowo z bety, ale głównie z tego co mi Scott Youngblood powiedział na prezentacji. Trochę mnie zdziwiło, że niektóre rzeczy się nie zgadzają (rozbudowa thumperów, włażenie do tornad, większe możliwości SiNa), ale wydaje mi się, że on mówił również o tym, co on chcą jeszcze wprowadzić, więc pisząc artykuł zawarłem to wszystko co usłyszałem, kierując się założeniem, że inaczej artykuł się szybko zdezaktualizuje.

30.08.2012 14:04
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Ogarniacz
zacznij wymieniac te gry bo jestem niezmiernie ciekawy tytulow niegrywalnych :)
Nie ma bardziej rdzennie pecetowego gatunku niż symulatory (bo takowe praktycznie na konsolach nie istnieją), a w symulator lotu czy wyścigów sobie na myszce nie pograsz. Też raczej ciężko wymagać aby bijatyki działały na klawiaturze i muszce, a sporo ich japończycy dobrych zrobili ostatnio specjalnie na peceta.
W Super Meat Boy masz nawet ekran z ostrzeżeniem, żeby nie tykać tego bez pada

wyobrazasz sobie, zeby na konsoli wyszla gra i producent zalecal granie na myszce i klawiaturze ?
Nie, ale to jest siła peceta jako platformy do gier, tutaj możesz sobie podłączyć inny kontroler i będzie najczęściej wszystko ładnie działało. Nie jesteś skazany na to co firma tworząca konsole sobie wymyśliła. Nie musisz się męczyć z jednym kontrolerem. Możesz sobie dobrać ten, który idealnie pasuje do konkretnego rodzaju rozgrywki. To dlatego grasz w FPS-y myszką, w symulatory lotu joystickiem, w symulatory jazdy kierownicą, a w bijatyki i porty z konsol padem

30.08.2012 12:38
odpowiedz
Adrian Werner
127

Nie każda gra pecetowa musi dobrze działać na myszce i klawiaturze. TO zawsze plus, ale nie ma takiego wymogu. Sporo gier rdzennie pecetowych jest kompletnie niegrywalna na myszce i nikt ich za to nie obśmiewa

29.08.2012 08:15
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Kazioo
PhysX nie jest częścią silnika ArmA III, to po prostu zakupiona technologia, która jest wykorzystywana równolegle z silnikiem Bohemii. A pisząc o DayZ na silniku ArmA opierałem się na tym wywiadzie:
http://www.pcgamer.com/2012/06/23/day-z-arma-3-interview-optimization-map-design-radios-porting-day-z-into-arma-3/
Gdzie Hall jasno mówi o portowaniu DayZ na silnik Arma 3
Podobnie było w artykule Arsy
http://arstechnica.com/gaming/2012/08/from-mod-to-game-how-dayz-will-evolve-as-a-standalone-release/
Zwłaszcza, że większość ulepszeń o których mówi się z okazji komercyjnego DayZ (noce, menu ekwipunku) jest żywcem wzięte z Arma III
Choć oczywiście pewne zmiany zostaną wprowadzone, a o zatrzymaniu kody sieciowego z Arma II też słyszałem

W sumoę nie mówię, że nie masz racji, ale ja oparłem się na przytoczonych źródłach. Jeśli mimo to jest źle to po prostu daj linka, który by to potwierdzał, a wtedy z przyjemnością to poprawię :)

20.08.2012 09:41
odpowiedz
Adrian Werner
127

Sprawdziliśmy datę i macie drodzy czytelnicy oczywiście racje. Łatka 8.0 wyjdzie dopiero we wrześniu. Dzięki za zwrócenie uwagi na ten błąd. Newsa poprawiłem. Sorki za całe zamieszanie.

22.07.2012 21:09
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Scott P
Jaki reboot? Superman Returns był bezpośrednim sequelem filmów z Reevesem. Man of Steel to pierwszy reboot i bardzo dobrze, bo widać, że mają podejście zupełnie inne do tej postaci niż w poprzednich ekranizacjach.

14.07.2012 14:25
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Raistand
Jedno nie wyklucza drugiego :)

07.07.2012 18:34
odpowiedz
Adrian Werner
127

@kakeshi89
Mózg się przegrzewa w te upały :) Dzięki za zwrócenie uwagi :)

01.07.2012 20:06
odpowiedz
Adrian Werner
127

Poprawione :) Dzięki chłopaki za zwrócenie uwagi.

28.06.2012 16:45
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Matysiak G
Conviction sam w sobie jest świetną grą z doskonałym systemem rozgrywki. Sam ukończyłem ją wielokrotnie, choć muszę przyznać, że Tajne Operacje dają mi większą frajdę niż sama kampania. Problemem Conviction było to, że miało niewiele wspólnego z poprzednimi odsłonami. Ale poza tym to dla mnie druga najlepsza odsłona po Chaos Theory

25.06.2012 11:28
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Naczelnyk
Chodzą plotki, że CA zaprzęgło do współpracy sporo ludzi ze społeczności moderskiej, więc jest spora szansa na znacznie lepsze SI.

25.06.2012 11:27
odpowiedz
Adrian Werner
127

@LPAndzia
Napoleon nie był pełnowymiarową częścią serii. Był czymś trochę większym niż dodatek, ale zdecydowanie mniejszym niż pełna gra. Dlatego nie był sprzedawany w pełnej cenie.

24.06.2012 16:46
odpowiedz
Adrian Werner
127

Wspaniały serial. Zaczął się jak zwykły procedural, ale szybko wyewoluował w coś znacznie więcej. Od rozwalającego na kawałki zakończenia odcinka z gwałcicielem oczywistym było, że jest to serial wyjątkowy, a potem były tylko lepiej. Czapki z głów dla ekipy tworzącej kolejne odcinki, zwłaszcza że mają najlepszy gust muzyczny w całej TV :)

20.06.2012 16:04
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Darth Mario
Spokojnie możesz grać. W ogóle nawet gry z głownej seri Ultima są samodzielne i choć znajomość poprzednich części pozwala docenić dodatkowe smaczki, to wcale nie jest wymagana do zabawy.
Natomiast w przypadku opisywanych tu dwóch Worlds of Ultima nawet tych smaczków brakuje. Te są stuprocentowo samodzielne i nie odwołują się do innych gier z serii. Worlds of Ultima jest więc świetnym sposobem na rozpoczęcie przygody z tą serią.

20.06.2012 07:37
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Siwyak
Sorki, nie ja poprawiłem ten błąd, ale ja ci podziękuję za zwrócenie na niego uwagi :)

19.06.2012 11:39

Podoba mi się, że Microsoft będzie bezpośrednio wspierał system w ten sposób, zwłaszcza że to ułatwi kampanię marketingową.

Natomiast osobiście wołałbym wziąć Transformera Booka czy podobnego Thinkpada o którym się plotkuje, bo te klawiatury (obie) nie wydają się zbyt wygodne do pisania, nie mają dodatkowej baterii i nie utrzyma wagi ekranu (czyli nie da się go trzymać na kolanach.

Mimo to fajnie, że takie rzeczy powstają. Ja chcę coś w stylu Transformer Booka - 13 calowy ekran, do którego mogę podłączyć klawiaturę z dockiem i sporą baterią, robiąc z tego notebooka. A po przyjściu do domu podpiąć tableta do dużego monitora, uzyskując dwa ekrany robocze, klawiaturę z baterią używać jako zwykłej KB stacjonarnej i do tego jeszcze podłączać zewnętrzne GPU do gier :)

14.06.2012 09:54
odpowiedz
Adrian Werner
127

@malyb89
Dzięki za zwrócenie uwagi :)

@the_Nigh
Niestety, niewiele firm wyrabia na abonamencie. Aby sobie na nim poradzić gra musi być albo wielkim przebojem (jak WoW czy RIFT) lub też skutecznie celować w konkretną niszę (jak EVE czy Perpetuum)

11.06.2012 09:55
odpowiedz
Adrian Werner
127

@komenty
Sorki, lada chwila zostanie dodany. Po prostu osoba się tym zajmująca wybyła na E3 :)

04.06.2012 06:36
odpowiedz
Adrian Werner
127

@uQuad
Słuszna uwaga, dzięki :)

21.05.2012 10:47
odpowiedz
Adrian Werner
127

@KwakwaK
Poprawione :) Dzięki za zwrócenie uwagi.

14.05.2012 19:16
odpowiedz
Adrian Werner
127

@StefanBurczymucha
Yep. Dodatkowo mówi się o ultrabookach z kartami mobilnymi nvidii. Idzie dobre :)

14.05.2012 17:53
odpowiedz
Adrian Werner
127

@qasaq
Bo Ultrabooki robią się teraz bardzo popularne, a ich ceny spadają. Maszynki wyglądają obłędnie i wiele osób ma nie ochotę. Dlatego dobrze, żeby przed zakupem wiedziały jak się będą te notebooki sprawowały w grach, a nie jedynie podczas pisania i przeglądania stron.

12.05.2012 20:03
odpowiedz
Adrian Werner
127

@krzysiu26
Zarówno Eul, jak i IceFrog pracują w Valve nad DOTA2, więc projekt jest w rękach ojców moda.

06.05.2012 17:59
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Cziczaki
Chryste, racja. Dzięki :)

06.05.2012 14:36
odpowiedz
Adrian Werner
127

Tytuł poprawiony :) Wielkie dzięki za zwrócenie uwagi.

03.05.2012 12:45
odpowiedz
Adrian Werner
127

@jolka224
DirectX 9 też na 100% będzie obsługiwane.

01.05.2012 19:42
odpowiedz
Adrian Werner
127

@kaszanka9
Javik jest bez wątpienia wspaniały :)

01.05.2012 19:33
odpowiedz
Adrian Werner
127

@krzysiu26
Nie, z wirtualnymi :)

29.04.2012 19:51
odpowiedz
Adrian Werner
127

@<Bahamut>
Słuszna uwaga, ale dla mnie fakt, że największe Kickstartery robią znani ludzie sprawia, że jestem optymistą. Ryzykują przecież wiele, gdyby schrzanili sprawę, to o pełnej sukcesów dalszej karierze w branży mogą raczej zapomnieć.

26.04.2012 09:59
odpowiedz
Adrian Werner
127

Kooperacyjny mod, o którym wspominam w recenzji znajdziecie tutaj:

http://www.moddb.com/mods/men-of-war-condemned-heroes-coop-mod

16.04.2012 17:46
odpowiedz
Adrian Werner
127

@fredzio92

Ja bardzo lubię Jacka Walla i facet odwalił kawał dobrej roboty przy dwóch poprzednich odsłonach (choć Myst IV pozostaje dla mnie jego największym osiągnięciem).

Ale z drugiej strony.."I'm Proud Of You" oraz "An End Once and For All" z ME 3 to dla mnie najlepsze kawałki jakie kiedykolwiek pojawiły się w tej serii :)

16.04.2012 06:10
odpowiedz
Adrian Werner
127

@yestri
Jak już to kolega SpecShadow stwierdził, linki są w tytułach. Po raz pierwszy zdarzyło się, aby ktoś miał z tym problemy. Ale przyjmuję do wiadomości, że takowe mogą się pojawić :). W przyszłym tygodniu spróbuje zrobić to w jakiś bardziej czytelny sposób.

14.04.2012 17:31
odpowiedz
Adrian Werner
127

@aope
Nie ma, co trochę nam utrudniło rozmowę o finale, ale daliśmy radę :)

04.04.2012 09:39
odpowiedz
Adrian Werner
127

@b4r4n
Pewnie że jest, bo to będzie bardziej symulacja krążownika i typowo Minecraftowy sandbox, podczas gdy EVE to bardziej strategia. Obie gry toczą się w kosmosie, ale obie będą zapewne zupełnie innymi bajkami

03.04.2012 11:26
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Belor
Wspierając projekt na kickstarterze od razu kupujesz pełną wersję, więc nikt potem nie każe ci za nią zapłacić :)

29.03.2012 00:25
odpowiedz
Adrian Werner
127

No przecież napisałem, że dopiero szósta część wyszła po angielsku. NIS America założono w 2004 roku i Atelier było jedną z pierwszych odsłon, które wydała ta firma. Europejskie wydania zresztą zawsze bazują na tłumaczeniach NIS America.

Ponadto, od czasu kiedy rozpoczęto ich przenoszenie prawie wszystkie główne odsłony serii doczekały się oficjalnych wydań europejskich, a teraz to już z tym w ogóle problemu nie ma, bo przecież PS3 i PSP nie mają blokad regionalnych

27.03.2012 09:22
odpowiedz
Adrian Werner
127

@K_Skuza
Większość studiów podaje na kickstarterze minimum do zebrania. Więcej kasy = lepsza gra i większość projektów wyszczególnia co zostanie dodane, jeśli zbiorą więcej. Poza tym, nimi z jakiej racji ktoś miałby zostać pozbawiony okazji do wsparcia projektu przed ogłoszonym terminem zamknięcia zbiórki?

I pewnie, że jest to ryzyko. Ale co z tego? Gry to hobby. Jeśli komuś czegoś brakuje na współczesnym rynku, do dlaczego miałby nie zaryzykować małą sumą w zamian za szansę, że jego projekt marzeń zostanie zrealizowany?

Przecież temu systemowi nie jest daleko do płacenia za alphe. Tam też kupujesz kota w worku, tyle że możesz ocenić jego kształt przed zakupem, ale nikt nie da ci gwarancji, że projekt nie padnie. Po prostu w obu przypadkach wspierasz to co lubisz i dodatkowo poza dobrą grą możesz zyskać ją w cenie znacznie tańszej.

Kickstarter to po prostu inicjatywa dla bardzo oddanych fanów gier, takich którzy chcą "głosować portfelami". Większość uczestniczących w tym osób doskonale zdaje sobie sprawę z ryzyka (a jeśli nie to oznacza, że nie potrafią czytać, wiec w ogóle nie powinni być dopuszczani do kart kredytowych), ale uważają że warto. Wydaje mi się, że po prostu nie potrafisz zrozumieć entuzjazmu tych ludzi i szukasz wyjaśnienia, które albo pozwoliłoby ci poczuć to samo, albo byłoby w stanie odciągnąć od serwisu innych.

26.03.2012 22:47
odpowiedz
Adrian Werner
127

Jak by każdy wykładał minimum to większość z tych projektów nigdy nie osiągnęłaby potrzebnego minimum. Spójrz na Wasteland 2. Drugi największy sukces w historii Kickstartera, a gdyby każdy z wspierających wyłożył tylko 15$ to obecnie projekt były sfinansowany w połowie i nie miałby praktycznie żadnych szans na ruszenie z miejsca. Innymi słowy, twój pomysł spowodowałby, że cała inicjatywa Kickstartera okazała by się kompletną klapą dla zespołów większych niż 2-3 osoby.

Poza tym ludzie traktują kickstartera jako taniego pre-ordera. Jeśli maja zaufanie do twórców to się opłaca, bo gotowa gra zazwyczaj kosztuje dwa razy tyle co na kickstarterze.

22.03.2012 17:23
odpowiedz
Adrian Werner
127

@gridmaster
Dzięki za zwrócenie uwagi na błąd.
A co do opisu, to jak sam zauważyłeś, twórcy nie podali co będzie nowego. Wiemy tyle, że będzie tego dużo plus to co było wcześniej. Więc na razie nie da się niczego dodać poza przypomnieniem zawartości poprzedniej edycji (która prawie na 99,99 % znajdzie się w SBK Generations). Gdy tylko Milestone poda jakiekolwiek konkrety to wpis zostanie o nie uzupełniony.

19.03.2012 18:49
odpowiedz
Adrian Werner
127

Pisząc tego newsa serducho mi z ekscytacji waliło aż miło i dopiero teraz się uspokaja. Czyni to ze mnie zapewne strasznego nerda, ale mi to nic a nic nie przeszkadza :)

14.03.2012 18:04
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Asmodeusz
Nie wiem czy FPS-y są najłatwiejsze. Ale na pewno są najdroższe w produkcji. A rynek FPS-ów jest przesycony, ale taktycznych FPS-ów na nim jak na lekarstwo. W przypadku tych z CQB ostatnim tytułem tego typu był SWAT4...wypuszczony siedem lat temu. A wszystkie dobre gry tego typu sprzedawały się w naprawdę sporych ilościach, więc nawet dzisiaj pewnie znalazłoby się wielu chętnych, ale patrząc po kickstarterze, jest ich za mało by się opłaciło. Jedyną firmą, która sobie radzi to Bohemia, ale ona ma tę przewagę, że buduje na już istniejących fundamentach poprzednich części, a do tego czerpie kasę z wersji dla wojska.

Jedyny inny deweloper, który próbuje coś robić w tej kategorii to Tripwire, które ma sporo środków i mocy przerobowych jak na niezależne pecetowe studio, a i tak Red Orchestra 2 ma tylko tryb multi, a gra wydana została w wersji późnej alphy, bo się twórcom kasa skończyła. O ile nie pojawi sie jakiś mecenas godny podjąć ryzyko utraty kilku milionów dolarów, to chyba nie mamy co liczyć na godnego spadkobiercę RainbowSIx

14.03.2012 17:29
odpowiedz
Adrian Werner
127

A co do Frozen Synapse, to ma założenia podobne, do menu przed misjami. Czyli ma jakieś 5% wspólnego z RainbowSix, czyli tyle co nic.
Uwielbiam Frozen Synapse, to jedna z najlepszych gier zeszłego roku, ale zamiennika Rainbow Six to ona nie stanowi. To smutne, ale w przypadku gier tego typu to mamy kompletnie przerąbane. Bo dobrego taktycznegp FPS-a nie da się zrobić tanim kosztem. O ile jakiś maniak może się porwać ma podrabianie X-COM'a, to w przypadku taktycznego FPS-a jest to praktycznie niewykonalne.
Uwielbiam to jak wiele dawno pogrzebanych gatunków i podgatunków teraz odżywa dzięki amatorom i małym deweloperom, ale natura tych studiów i to co im umożliwia tworzenie takich gier w praktyce oznacza, że FPS-y to ten jeden gatunek, w którym po prostu nie dadzą rady sami niczego osiągnąć.

14.03.2012 17:14
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Asmodeusz
Spokojnie, nic ci nie zarzucam :) Gdybym chciał to zrobić zamiast narzekać ogólnie ma lud to bym zwrócił się poście bezpośrednio do ciebie, zamiast pisać bezosobowo. Po prostu wylewam żale po lekturze zachodnich forów.

I nie dzielę deweloperów na kategorie. Oni sami są podzieleni. Amatorzy mogą pracować za darmo, aby się wbić do branży. To naturalne. Ludzie, którzy już mają własne studia na taki luksus nie stać. Bo nikt, kto ma choćby za grosz przyzwoitości nie poprosi swoich pracowników (z których większość ma rodziny do wykarmienia i kredyty do spłacenia) aby pracowali za darmo przez rok w nadziei, że się im opłacić.

Prawda jest taka - inaczej niż Kickstartem się Wasteland 2 zrobić nie da. I nie ma żadne to tamto. Jakiś amator może spróbować zrobić duchowego spadkobiercę i może być fajnie. Ale jeśli ma powstać oficjalna kontynuacja, zrobiona przez tych konkretnych ludzi to innego sposobu nie ma. Jeśli się nie powiedzie, to można marzenia o sequelu wziać i wrzucić na zawsze do kosza.

14.03.2012 16:56
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Asmodeusz
Problem w tym, że Mount& Blade i Xenonauts to projekty amatorskie. Profesjonaliści za darmo nie będą pracowali, ot prosta prawa. I przede wszystkim żadna z nich jest jest post apokaliptycznym turowym RPG-iem. I żadna z nich nie jest oficjalną kontynuacją wielkiego starego przeboju.
Od Fallouta 2 mineło 14 lat. Jeśli nie ktoś nie jest w stanie wydać 1 dolara za każdy rok aby otrzymać nową grą tego typu..to sorry, ale żaden z niego fan. To nie żaden szatnaż moralny, po prostu stwierdzenie faktu, że komuś po prostu tak bardzo na tym nie zależy i nie ma co mydlić oczu innym, że jest inaczej, że nie podoba mu się podejście do zbierania kasy itp. Wystarczy sprawę postawić prosto "nie zależy mi na nowym post-apokaliptycznym RPG-u tak bardzo abym zaryzykował kilkadziesiąt złotych" i kropka,

Ale co tam, nie każdy musi być fanem. Natomiast mnie odrzuca jeśli ktoś taki nie tylko nie wesprze projektu, ale zacznie również jechać po ludziach którzy to robią i po samych twórcach podejmujących się tak desperackiej metody. Jak czytam na niektórych forach co ludzie wygadują, to można tylko ręce załamać.

Ponadto, jeszcz jest jedna sprawa. Sumy zbierane na kickstarterze nie są duże. Wystarczy zawsze kilka-kilkadziesiat tysięcy osób. Jeśli dobrze zapowiadający się projekt (za którym stoją doświadczeni twórcy) nie jest w stanie tego zebrać to oznacza to po prostu, że na tego typu gry nie ma już miejsca na współczesnym rynku i osoby o nie stękające nie mniej ni więcej tylko proszą deweloperów żeby ci wyrzucili własne pieniądze w błoto. Kickstarter taktycznego shootera się prawie na pewno nie powiedzie, pomimo tego, że koleś chciał jedynie 200 tysięcy dolarów. To dla mnie oznacza prosty wniosek - na gry typu Rainbow Six nie ma już zapotrzebowania. Jest to smutne, ale muszę się pogodzić z tym, że ludzi takich jak ja, które je lubią jest za mało aby komukolwiek opłacało się produkować dobrze wykonane gry tego rodzaju.

14.03.2012 16:12
odpowiedz
Adrian Werner
127

W przypadku utytułowanych twórców Kickstarter to jest po prostu ostatni akt desperacji. Nikt nie chce im sfinansować takiego projektu o jakim marzą, więc muszą poprosić o pieniądze fanów.
Biorąc udział w kickstarterze ryzykujesz własna kasą, ale w zamian masz duże szanse, że dostaniesz grę jaka inaczej by nie powstała.

To nie jest inicjatywa dla każdego, ale dla wielu ludzi to świetna sprawa, więc wyśmiewanie ich, czy przyrównywanie deweloperów do żebraków jest nie na miejscu. Powiem więcej, jeśli ktoś ostatnie kilka lat spędził na narzekaniu że "takich gier już się nie robi" i nie poprze takiego projektu, to dla mnie traci prawo do takiego narzekania, bo pokazuje że to jedynie było strzępienie języka.

13.03.2012 17:57

Marka jest tak silna, że pewnie uda się zebrać. Kickstarter ruszył raptem kilka godzin temu a już ma prawie 150K zebrane.

Ja natomiast szykuję się na porażkę kickstartera hardcorowego taktycznego shootera, który raptem 30K z 200K zebrał, a zostało mu tylko 19 dni :( Tak samo jak polegli twórcy Nexusa 2.

Do większych sum potrzeba legend. Sądzę, że taki Richard Garriot czy Chris Roberts nie mieli by żadnych problemów ze zebraniem 900K na duchowych spadkobierców Ultimy i Wing Commandera. Mniej znani ludzie będą mieli problem z większymi sumami.

11.03.2012 21:39
odpowiedz
Adrian Werner
127

Podstawowe pytanie to: ile kosztować będzie złota korona ;)

06.03.2012 11:12

Japońska pecetowa scena indie wymiata. Dlatego szkoda, że niewiele tego wychodzi na zachodzie. Ale powoli ulega to zmianie. Bohaterski wysiłek podejmuje Carpe Fulgur z Recettear i Fortune Summoners. Nyu Media szykuje Cherry Tree High Comedy Club i kilka shumpów, MangaGamer poza typowymi pornolami wydaje od czas do czasu również wartościowe pozycje typu Higurashi czy Kara no Shoujo, a teraz dołącza się do nich XSEED.

I bardzo dobrze, bo to jest paranoja aby japońskie indie klasyki z PC trafiały do nas jedynie w formie portów na PSP, jak się stało m.in. przy Legend of Heroes i Corpse Party.

05.03.2012 11:22
odpowiedz
Adrian Werner
127

@SpecShadow

Też racja :D

28.02.2012 22:48
odpowiedz
Adrian Werner
127

Życzenia czytelników są dla mnie rozkazem. Screen porównawczy dodany :)

28.02.2012 22:27
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Janek_Izdebski
Nie powinno być żadnych problemów. Urok grafiki Syndicate bazuje głównie na świetnym stylu wizualnym i gra nie wymaga żadnych cudów od karty grafiki. Na twoim notebooku powinno spokojnie pójść, co najwyżej będziesz musiał delikatnie obniżyć niektóre efekty, ale większej różnicy w grafice to nie zrobi.

26.02.2012 22:22
odpowiedz
Adrian Werner
127

W Polsce będzie 8 marca. W większości innych krajów Europejskich 9 marca. W USA 6-tego :)

26.02.2012 21:51
odpowiedz
Adrian Werner
127

CDP powiedział wyraźnie, że wersja konsolowa to coś pomiędzy pecetowym medim i high, więc o co się ludzie czepiają biednego Mruqe ? Przecież wiadomo, że nie będzie wyglądało jak na ultra. No i niska rozdziałka (chyba trochę poniżej pełnego HD) i spory aliasing robią swoje, ale i tak wygląda to ślicznie.

26.02.2012 21:30
odpowiedz
Adrian Werner
127

Macie oczywiście rację chłopaki :) W Polsce premiera nastąpi 8 marca. Dzięki za zwrócenie uwagi.

22.02.2012 18:13
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Święty
Jejku :) . Po pierwsze nie napisałem, że to jedyna gra bez błyskawicznych kul. Po drugie, już wytłumaczyłem, że w Shootmani wygląda to zupełnie inaczej. Innym słowy: na upartego szukasz dziury w całym.

22.02.2012 18:10
odpowiedz
Adrian Werner
127

No proszę, wpadłem tutaj, aby napisać, że chwalebnym wyjątkiem jest Melty Blood, a tu widzę, że mnie ksm137 ubiegł :)

22.02.2012 10:24
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Darkowski93m
Teoretycznie tak, ale to tylko z dalekich odległości, a nawet wtedy wyprzedzasz ruch przeciwnika jedynie delikatnie. W ShootManii standardowe pociski są tak wolne, że nawet z dziesięciu metrów musisz celować ze sporym wyprzedzeniem. Natomiast z kilkuset metrów to już czysta ruletka

21.02.2012 20:56
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Święty!
Obecnie większość strzelanek opiera się na kulach, więc celujesz we wroga. Po drugie, w artykule jest wytłumaczone dlaczego to nie klon Quake'a czy Tribes, choć bez wątpienia gra celuje w podobne klimaty.

21.02.2012 20:46
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Ogarniacz
Wszystko powinno działać bez zarzutu :)

@pawloki
Uwierz mi, jak tylko wyjdzie nowa wersja Blitzkriega, to na pewno o niej napiszę :)

19.02.2012 20:07
odpowiedz
Adrian Werner
127

@nagytow
Przede wszystkim Person of Interest.

Także Nikita. Sam byłem zaskoczony tym serialem. Spodziewałem się nędzy, ale w rzeczywistości jest świetny. Niewiele serii tak zasuwa z tempem rozwoju fabuły.

19.02.2012 20:04
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Cziczaki

Eartsiege 3 wyszło, tyle że zatytułowane było Starsiege. Ale tak, z przyjemnością zobaczyłbym kolejną odsłonę. Kilka lat temu fani dostali pozwolenie na komercyjny projekt, ale pomimo doskonałych postępów został on ostatecznie skasowany :(

Na Heavy Gear 3 też bym się nie obraził :)

23.01.2012 20:14
odpowiedz
Adrian Werner
127

Gry indie to po prosty gry niezależne, czyli takie, które nie są finansowane przez wydawców. Próba dorabiania do tego określenia jakiś ideologi (że niby za darmo mają być sprzedawane) nie ma żadnego sensu.

22.01.2012 11:49
odpowiedz
Adrian Werner
127

Obecnie określenie MMO wyewoluowało w stronę wszystkich tego typu sieciowych wynalazków i teraz wydawcy i deweloperzy tak używają tej nazwy.

A co do MMOFPS-ów w starym znaczeniu tego słowa to były przynajmniej dwa tytuły tego typu: Planetside i WWII Online

20.01.2012 16:00
odpowiedz
Adrian Werner
127

@TobiAlex
Mod trafił do produkcji prawie dwa lata przed wypuszczeniem wersji alpha STALKERA. Potem na podstawie grywalnych wersji autorzy pozmieniali trochę rzeczy, ale masa została też w opracowanej przez nich pierwotnej formie. Do tego wypuszczone przez GSC wersje były niekompletne, więc i tak sporo było do dosztukowania.
Sam się zastanawiam czy z naszym serwisem jest już tak źle, że takim czytelnikom jak ty nie chce się sprawdzić faktów zanim puszczą flame'a. ;)

20.01.2012 12:31

Zainteresowanym zobaczeniem jak S.T.A.L.K.E.R. wyglądał w wersji z podróżami w czasie i między wymiarami polecam obejrzenie tego zwiastuna:
http://www.youtube.com/watch?v=p9Td-ZXWNXI

16.01.2012 19:58
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Nerka
Bez obaw :) W przypadku tego moda wystarczy podstawowa gra, byleby była uaktualniona do 1.0.1.1. Zresztą to mod to MP, a cała multiplayerowa zawartość Soviet Assault i tak jest za darmo w patchach.

16.01.2012 18:32
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Murabura
Są już fajne rzeczy, ale to dopiero rozgrzewka. Prawdziwa zabawa zacznie się dopiero wraz z debiutem narzędzi :)

16.01.2012 12:29
odpowiedz
Adrian Werner
127

@\/\ /-\ _/ /-\ /\/
Słowo spadkobierca sugeruje oficjalność, że ma to tego jakieś prawa. "Duchowy spadkobierca" z kolei żadnych praw do pierwowzoru nie ma, nie udaje oficjalnego sequela (ani nawet fanowskieg) i jest po prostu zrobiony w podobnym stylu.

11.01.2012 11:35
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Blas95
Niestety nie. Kilka lat temu Q-Workshop ogłosiło plany wydania wersji polskiej, ale po tym słuch o niej zaginał

09.01.2012 23:28
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dodanie konsol do CDA było fatalnym pomysłem. Od konsol to jest NeoGeo i PSXE. CDA nigdy nie będzie się mogło z nimi równać. Więc jedyne co robią to tracą strony, które mogłoby być zagospodarowane lepiej. Fan konsol kupi te dwa pisma konsolowe, a fan pecetów ma w ten sposób mniej powodów do kupowania CDA. Słowem - pismo nie trafia do żadnej z tych grup docelowych.

08.01.2012 10:43
odpowiedz
Adrian Werner
127

@DB Mafia

Wiedżmina 2 na świecie wydaje właśnie Namco. To również ta firma sfinanowała Hellgate: London i Warhammer: Mark of Chaos, a w ostatnim czasie inwestują mocno w casualowe pecetowe gry. Więc to nie jest tak, że Namco nie ma nic wspólnego z PC :)

06.01.2012 18:54
odpowiedz
Adrian Werner
127

Wspaniała gra. Mam nadzieję, że podąży za nią reszta produkcji tego zespołu, bo takich VN jak oni nie robi nikt inny.

31.12.2011 13:26
odpowiedz
Adrian Werner
127

@kraju92
Racja, dzięki :) Już uzupełnione. artykuły podsumowujące po prostu wysyłaliśmy do korekty już wiele tygodni temu, stąd to przeoczenie :)

24.12.2011 16:00
odpowiedz
Adrian Werner
127

Ja też skorzystam z okazji i złożę Wam drodzy czytelnicy życzenia Wesołych Świat :).

Dużo szczęścia, pomyślności i przy stole wielu gości.

21.12.2011 11:46
odpowiedz
Adrian Werner
127

Specyfikacje obu laptopów znajdziesz w zakładce "na czym gramy"
http://www.gramynawynos.pl/laptopy-do-grania.asp

11.12.2011 10:46
odpowiedz
Adrian Werner
127

@bossnec
Spokojnie, w BioWare Victory jest masa ludzi z EALA, którzy wcześniej pracowali nad CnC3 i Red Alert 3.

27.11.2011 22:09
odpowiedz
Adrian Werner
127

@TobiAlex
Żadne sorry, tylko thanks za zwórcenie uwagi :)

27.11.2011 20:05
odpowiedz
Adrian Werner
127

@ Tetriando
Dzięki za zwrócenie uwagi :)

26.11.2011 19:58
odpowiedz
Adrian Werner
127

@YogiYogi
Racja :D Dzięki za zwrócenie uwagi :)

25.11.2011 16:49
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Xartor
Potrzeba internetu do jednokrotnej aktywacji, potem już połączenie nie jest wymagane, choć warto je mieć, dla świetnych funkcji społecznościowych (głosowania itp) oraz nowych misji.
Więc bez obaw, nie jest to system z SH5.

24.11.2011 12:43
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Econochrist
Misji jest jedenaście (w kampanii, bo jest jeszcze dodatkowo 7 samodzielnych). Na ile godzin starcza to zależy od tego jak wiele masz doświadczenia z poprzednimi odsłonami cyklu. Ktoś kto tylko okazjonalnie grywał w Anno 1404 lub wcale nie miał z nią styczności spędzi w kampanii zapewne jakieś 25 godzin. Weterani oczywiście mniej.

15.11.2011 10:58
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Likfidator

Twórcy powołują się na Descenta i do jego fanów kierują swoją grę. Poza tym Retrovirus nie może być spadkobiercą Virusa, bo brakuje mu najważniejszej jego cechy, czyli budowania poziomów na podstawie struktury folderó i plików na naszym własnym dysku twardym.

12.11.2011 08:52
odpowiedz
Adrian Werner
127

@bardth
Racja, dzięki za zwrócenie uwagi :)

07.11.2011 06:37
odpowiedz
Adrian Werner
127

@F33L
Racja :D Dzięki :)

06.11.2011 15:06
odpowiedz
Adrian Werner
127

@aope
Tyle, że teselacji wcale prawie nie widać. A to, że gra była robiona głównie pod PC jest bzdurą. Takie były plany początkowo (zanim rozpoczęto właściwą produkcję, ponieważ w rzeczywistości cykl produkcyjny trwał tylko dwa lata), ale ostatecznie robiono grę wyłącznie na konsole. Pecety dostały konwersję wyprodukowaną przez zewnętrzne studio

Nie tam żebym narzekał, wersja pecetowa została i tak świetnie dopracowana, a całość zaprojektowano tak, że nie ma żadnych większych konsolowych naleciałości w gameplay'u.

06.11.2011 12:13
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Simba14
Też mam taką nadzieję, m.in. dlatego, że przydałby się też wyższy poziom trudności niż normalny :)

06.11.2011 12:11
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Drass
Dziękuję za zwrócenie uwagi :)

21.10.2011 07:21
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Trael
AFAIK RisingStorm robi inne studio, tylko związane z Tripwire. Więc prace nad dodatkiem nie odbierają mocy przerobowych łataniu głównej gry.

21.10.2011 06:54
odpowiedz
Adrian Werner
127

Grając padem w strzelanki zawsze mam wrażenie walczenia nie tylko z przeciwnikami, ale również z systemem sterowania. Po prostu na padzie kontroluje się bohatera tak, jak gdybyśmy kierowali celowali działem czołgowym. Dobrzy deweloperzy potrafią to zminimalizować, ale dla mnie zawsze to uczucie pozostaje. A co do pozostałych gatunków, to zawszę staram się używać optymalnej metody sterowania. W przygodówki, strategie, gry logiczne i RPG - myszka i klawiatura. Bijatyki, action-adventure, platformówki - pad. Symulatory - joystick +myszka +klawiatura. Wyścigi - kierownica.

12.10.2011 21:38
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Dzienciou
Cain został zatrudniony na stanowisku programisty :)
Swoją drogą, mała ciekawostka - do niedawna Tim pracował w Carbine nad WildStar, ale odszedł z firmy po tym jak wyszedł za mąż za Roberta Landema - tamtejszego community managera.

28.09.2011 22:31
odpowiedz
Adrian Werner
127

Dobra, przekonaliście mnie chłopaki. Screen podmieniony. Dzięki za zwrócenie uwagi na błąd :)

28.09.2011 21:19
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Katane
Jesteś pewien? Nie mówię, że nie mogłem się pomylić, ale przecież na screenie jest Tiny.

23.09.2011 17:08
odpowiedz
Adrian Werner
127

Heh, to ma być psucie drużyny? ŁKS wygrał mistrzostwo polski, a w następnym sezonie spadł do niższej ligi :)

21.09.2011 09:01
odpowiedz
Adrian Werner
127

Thief 1-2 to rzadki przypadek. Pomimo upływu ponad dekady od premiery części drugiej wciąż nie doczekaliśmy się żadnej skradanki, która nawet dorównałaby tym dwóm tytułom, a co dopiero mówić o ich przebiciu.
Ponadto nikt mnie nie przekona, że w jakiejkolwiek grze istnieje poziom lepszy niż "Life of the Party" z Thiefa 2.

Z modów warto wspomnieć też o Thievery - modyfikacji do pierwszego Unreal Tournament, która oferowała skradankowy multiplayer na długo zanim taki pomysł przyszedł do głowy twórcom Splinter Cella: PandoraTomorrow.

A co do Dooma 3, to w tym roku silnik pójdzie w open source, co powinno dać solidnego bonusa popularnościowego Dark Modowi :)

11.09.2011 10:47
odpowiedz
Adrian Werner
127

Film jest obecnie pokazywany na festiwalu w Toronto i wszyscy wychodzą z seansów zachwyceni. Jeśli wierzyć pierwszym opiniom to najlepszy film akcji od wielu lat.

10.09.2011 06:50
odpowiedz
Adrian Werner
127

Ciekawe. Na gamescomie była wystawa "Art of Games", na której pokazywano śliczne grafiki koncepcyjne. Dwie z nich pochodziły właśnie z nieujawnionych projektów Deck13 zatytułowanych Seven Symbols i Strain.

28.08.2011 08:52
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Bozek14
Ja szczerze jestem w stanie podać tylko jedną: Red Alert 3. Zrobiona podobnymi środkami (choć w bardzo humorystycznym stylu), ale z wiekszym rozmachem. W prawdziwych wyborach prezydenckich znalazło się 42 osoby, które zagłosowały na Ackermana :D

25.08.2011 17:09
odpowiedz
Adrian Werner
127

@pietrucha_
Ja grałem sporo w Tribes, natomiast ty nie tylko nie grałeś w Tribes: Ascend (co nie jest niczym złym), ale co gorsza nie grałeś również w Global Agenda, bo w Ascend gra się zupełnie inaczej i poza generalnym "SF i się strzela" obie gry nie mają za sobą za wiele wspólnego.

Bazowa mechanika w Ascend jest typowo Tribesowa, bronie zachowują się tak jak pamiętamy, skiining sprawia frajdę nieamowitą etc. Opiniami najbardziej hardcorowych fanów Tribes trudno się przejmować. Ta niewielka grupa to najgorsza growa społeczność w sieci. W porównaniu z nią fani DotA to przedszkolaki. Chłopaki chcą dobrze, ale oni nawet opluwali Tribes 2 w rok po premierze, bo nie było identycznym klonem jedynki i przy Ascend ponownie sieją panikę z powodu drobnych zmian. Ascend robiony jest dla ludzi, którzy przed laty grali w obie częsci Tribes z przyjemnością i oddaniem, a nie dla osób, które ostatnie dziesięć lat spędziły na katowaniu Tribes 2. Tą drugą kategorię zadowoliłby tylko remake, a nie sequel.

Rozumiem, że niektóre zmiany mogą się nie podobać (jak tylko dwie bronie palne), ale porównywanie Ascend do Global Agenda pokazuje, że ktokolwiek to robił nigdy w życiu nie grał w GA.

23.08.2011 16:09
odpowiedz
Adrian Werner
127

@JBourne
Jaka wpadka?

23.08.2011 14:03
odpowiedz
Adrian Werner
127

@keeveek
Dextera głównie kupuję w lotniskowych księgarniach przy wyjazdach na pokazy :)

22.08.2011 13:48
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Drass
Nie, to oczywiście błąd, za który przepraszam. G53SW to mocniejszy z naszych laptopów. Dziękuję za zwrócenie uwagi.

22.08.2011 11:09
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Murabura
Bez obaw :) Przeczytaj zapowiedź. W filmikach nie ma prawdziwego poziomu. Twórcy wzieli fragmenty różnych map i posklejali je w całość, tak aby pokazać ulepszenia w walce i elementach skradankowych. W prawdziwej kampanii proporcje pomiędzy survival horrorem i akcją będą takie jak w pierwszej częsci.

20.08.2011 14:05
odpowiedz
Adrian Werner
127

W gorącej atmosferze gamescomu zdarzają się błędy :) Po prostu wycięto z tekstu spoiler, a przeooczono poprzedzający go fragment. Żeby nie spoilerować, po prostu w jednym momencie jest bardzo przesadny patos. Scena miała w założeniu smucić, ale w rzeczywistości śmieszyła. Ale to drobny przytyk, reszta pokazu wbijała w ziemię :)

20.08.2011 13:51
odpowiedz
Adrian Werner
127

@MChef
Urok targów. Jak autor (ja) biega od prezentacji do prezentacji to korekta musi sobie biedna sama domyślać co w niektórych miejscach autor miał na myśli i czasem wychodzą drobne pomyłki :) Blink nie teleportuje, tylko przeciąga. Tzn..nie znikasz i nie pojawiasz się w innym miejscu, a zamiast tego jesteś przeciągany do punktu docelowego. Przepraszam za zamieszanie.

20.08.2011 13:45
odpowiedz
Adrian Werner
127

@Kreek - dla gier takich jak Dishonored warto :)

07.08.2011 16:26
odpowiedz
Adrian Werner
127

Macie racje chłopaki :) News poprawiony. Dzięki za zwrócenie uwagi.

01.08.2011 06:38
odpowiedz
Adrian Werner
127

Ła :) Dzięki za zwrócenie uwagi. Moja nowa instalacja Worda uparła się na dziwaczną autokorektę i przegapiłem wszystkie jej "ciekawe pomysły" :)

27.07.2011 16:13
odpowiedz
Adrian Werner
127

@-=.szaman=-
To właśnie było fajne we wczesnych grach z serii, że pomimo trybu MMO z abonamentem wciąż można bylo grać offline bez niego. Nie wiadomo jeszcze czy podobnie będzie z PSO2, ale trzymam kciuki :)

23.07.2011 14:44
odpowiedz
Adrian Werner
127

@tromec
Telltale stwierdziło, że będą raczej celowali w klimat komiksu niż serialu.

@Ksanth
O Freedym pisaliśmy wczoraj, a konkretnie to ja skrobnałem newsa z tą krzepiącą serca nowiną

23.07.2011 12:45
odpowiedz
Adrian Werner
127

Heh :) Dziękuje za zwrócenie uwagi. Świeża reinstalka Windowsa (pierwsza od lat) i zapomniałem autokorekty w Wordzie wyłączyć :)

07.07.2011 16:19
odpowiedz
Adrian Werner
127

@ Pan Dzikus
Akcja gry toczy się w latach 60-tych, a Stalin zmarł w 1953 r....więc obawy o psychikę graczy raczej nie mają sensu :)