Forum

Marder ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

06.09.2017 09:20
Marder
170

He, he pamiętam to. Żarcik im się udał :)

28.08.2017 14:51
1
odpowiedz
Marder
170

Z tym się zgodzę że przy wspólnym graniu na pewno PUBG dużo zyskuje, ale tak jest z każdym tytułem multi. W Squad też zabawa jest dużo lepsza z ekipą niż solo.

28.08.2017 10:47
4
Marder
170

Mam, gram ale nie rozumiem fenomenu tej gry. Ot zwykłe znajdowanie sprzętu, kilka celnych strzałów, kilka trupów, przemieszczenie w inny rejon, kulka w łeb i koniec zabawy. Znowu do lobby, nowa gra i tak w kółko :)

21.08.2017 13:46
odpowiedz
Marder
170

krzysiekb81 --- Radiówka jest dobra jak mieszkasz na zadupiu i nie ma tam nic innego. Jakość sygnału mocno uzależniona od warunków atmosferycznych i ukształtowania terenu, duża podatność na zakłócenia czy nawet podsłuch. Jak ktoś stawia serwery czy jakaś poważna instytucja typu Bank potrzebuje stabilnego łącza to nigdy nie pójdzie w radiówkę. Jeśli chodzi o przepustowość światłowodów to tyle wyciągnie obecnie na jednym włóknie, a włókien w kablu może być wiele to nie martw się że dostaniesz tylko 40Mb/s :) Docelowo będzie można wyciągnąć prędkości rzędu kilku Tb/s to nie ma co porównywać z radiówką :)

21.08.2017 13:16
odpowiedz
Marder
170

W przypadku Diablo3 pomimo że wiele godzin przy niej spędziłem łącznie z dodatkiem wciąż uważam że koncepcja graficzno-artystyczna była chybiona, a sam Dom Aukcyjny to było jakieś totalne nieporozumienie. System generujący korytarze składający się z gotowych segmentów także nie spisał się jak to co widzieliśmy w starszych częściach. Rozwój postaci również był moim zdaniem pomysłem chybionym i bardzo spłycający grę. Wystarczy porównać co oferuje w tym zakresie PoE żeby zrozumieć różnicę. I rzecz ostatnia: muzyka. W D1 aż ciarki przechodziły gdy grało się samotnie w środku nocy. Tutaj trzeba mocno wzmacniacz podkręcić żeby zorientować się że jakieś dźwięki dochodzą ale bardziej przypomina to ambientowe tło niż konkretne kawałki muzyczne.

18.08.2017 15:35
odpowiedz
Marder
170

Film dobry. Sprawie zrealizowany, ciekawie zazębiające się odrębne z pozoru wątki. Bardzo dobrze pokazana walka powietrzna. Trafienie wrogiego samolotu to nie była bułka z masłem. Patos na końcu trochę psuje całość ale to typowe dla Amerykanów. Niemniej mi zabrakło jednak porządnej wojennej rozpierduchy i po wyjściu z kina nie bardzo miałem nad czym myśleć i co przeżywać. Szeregowiec... i azjatyckie filmy wojenne ostatnich 10 lat znacznie bardziej zapadły mi w pamięci...

10.08.2017 09:09
1
Marder
170

W firmie to możesz mieć cuda. Ważniejsze co masz w domu i czy Cię na to stać. Symetryczny net jest cholernie drogi i żaden operator nie da Ci go w ramach standardowej oferty. Raz że kosztuje to masę pieniędzy a dwa że brak jest często możliwości technicznych żeby dać komuś np upload i download na poziomie 600MB/s A Twój szwagier za 44,99€ to pewnie ma 500/50 a nie łącze symetryczne.

10.08.2017 09:03
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Orange po światłowodzie wyciąga już od 100-600MB/s tak więc nie jest źle. Problem polega tylko na tym gdzie kto mieszka bo budowa sieci kosztuje i żaden operator nie jest zainteresowany podłączeniem małych miasteczek czy wiosek jak koszt inwestycji mu się zwróci za 100 lat. A net bezprzewodowy w żaden sposób nie może się równać z możliwościami światłowodów.

19.07.2017 14:04
Marder
170

Hehe, to pewnie sam z 50 frajerów kroisz z mapy.

19.07.2017 14:02
odpowiedz
Marder
170

Widzicie jakim trzeba być czujnym :)

18.07.2017 15:48
1
Marder
170

I dobrze zrobisz bo fascynacja tą grą trochę przypomina to co działo się z DayZ. A premiera hmm... oby była bo z tym też może być różnie. Wieczny wczesny dostęp ostatnio jest bardzo w modzie :)

18.07.2017 12:03
odpowiedz
Marder
170

Aha. Jakoś nie zwróciłem na to uwagi koncentrując się na starcie a nie lataniu wśród golców :) W sumie bezsensowna rzecz.
Co do fabuły i zadań w EFT obawiam się że to były chyba obietnice na wyrost. Połączą lokalizacje tworząc jedną dużą mapę do tego dostaniesz zadanie dojścia do punktu A zabrania czegoś i dojścia do punktu B i na tym to się skończy. Nie mniej nawet taka forma jest moim zdaniem ciekawsza niż koncepcja gry BattleRoyal. PUBG jest loot shooterem i to z wymuszonym czasem działania. Zdobycie broni i to dobrej jest bardzo ważne bo ułatwia dalszą walkę. Do tego dochodzi szybkie szukanie pojazdu do przemieszczenia się w strefie bo jak źle trafisz to możesz nie zdążyć z buta dobiec do bezpiecznej strefy. Zbyt wiele elementów jest tutaj sztucznie wymuszanych. Oczywiście rozumiem że wielu graczom to odpowiada. Ja do nich na pewno nie należę. W EFT spokojnie możesz zagrać Scavem i zebrać ciekawy loot nie ryzykując niczym, a już na starcie masz pistolet lub strzelbę.
Które nie ma żadnego znaczenia i nie chroni, jeśli gracz, który Cię ubił podejdzie do zwłok i twój ubezpieczony karabin sobie zabierze.
Jeszcze tego nie sprawdziłem, ale jeśli tak jest jak piszesz to chyba nie o to chodziło. Twoje ciało cały czas leży w grze i spenetrować zwłoki może każdy nie koniecznie ten co Cię zabił. Jaki więc sens ma ubezpieczenie broni, które nic nie daje ?

18.07.2017 09:17
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

idź sobie do budynków albo sprawdź stoły - też będziesz miał broń :D

Nie rozumiem. To po co to jest żeby już nie szukać w terenie ?

Obie produkcje nastawione są na potyczki PvP w multi, solo lub w grupach z poszukiwaniem lootu. Nie wiem o jakim demie technologicznym mówisz. To jest w pełni grywalna wersja która lada dzień wchodzi w fazę beta. PUBG to wczesny dostęp, a więc bardzo zbliżona faza produkcji.
Co do czasu to akurat w Tarkovie jest tyle czasu że chyba byś musiał usnąć przed monitorem żeby nie zdążyć :)
Loot'u w EFT jest znacznie mniej i znalezienie czegoś fajnego bardziej cieszy. W PUBG o loot to się można wywrócić tyle go leży wszędzie.
W Tarkovie utrata sprzętu szczególnie rzadkiego bardzo boli tym bardziej, że jest sensem gry. W PUBG sprzęt jest tylko środkiem do prowadzenia walki. Niczego nie zdobywamy, niczego więc nie tracimy.
PS. Developer wprowadził teraz możliwość ubezpieczenia broni przed rajdem za wirtualne pieniądze. Czy to dobry pomysł czy nie okaże się po beta testach.

18.07.2017 08:43
odpowiedz
Marder
170

Gdyby babcia miała wąsy... :)

17.07.2017 12:19
odpowiedz
Marder
170

Bidna ta druga połowa roku :(

17.07.2017 09:26
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

Poniżej moje przemyślenia z gry ponieważ chciałem skonfrontować ją z Escape from Tarkov bo wiem że wielu graczy to interesuje.

Gra się w to lekko, łatwo i przyjemnie. Ciekawiej z kumplami niż samemu. Optymalizacja znacznie lepsza niż w Tarkovie. Dobre brzmienie różnych rodzajów broni ale nie tak dobre jak w EFT. Sterowanie i interfejs intuicyjny. Może tylko przejście do strzelania z pierwszej osoby trochę mało wygodne (patent z Army - trzeba dwa razy kliknąć prawym klawiszem myszki). Jedno kliknięcie powoduje przycelowanie ale w 3 osobie.
Nie wiem dlaczego niektórzy gracze mają broń w lobby oczekiwania na start i strzelają jak debile do innych. Czyżby cziterzy ?

Tyle pozytywów. Minusy moim zdaniem to sprawa o której pisałem wcześniej. - Niesatysfakcjonujący cel gry. Wygrać po to żeby dostać trochę więcej złota od innych i kupić badziew ogólnie dostępny to za mało.
- Brak klimatu. Ot taka wesoła bieganina za lootem.
- Presja czasu. Kurcząca się strefa nie pozwala na dokładne spenetrowaniu terenu i wybrania marszruty. Wszystko to jest bardziej kwestą szczęścia i wymuszonej sytuacji niż własnego planowania.

Podsumowując - Realizm walki, czucie broni, klimat, ciągłe zaszczucie i nerwy - w tych aspektach Escape from Tarkov miażdży PBG bezlitośnie. No i cel. Rajdy z których coś można wartościowego wynieść jest znacznie bardziej jarające niż wątpliwej jakości bycie nr 1 czego i tak prawie żaden z graczy nie widzi bo już wszyscy wcześniej mecz opuścili.

13.07.2017 15:13
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Toxicons --- Wejdź sobie na speedtest.net i sprawdź jaki masz upload. Powinienieś mieć koło 50Mb/s jeśli tak jest w umowie. Jeśli jest znacznie mniej to reklamuj. Ostatecznie zmień operatora. Torrent to inna bajka i tam nie mierz prędkości bo to zależy od tego co ściągasz i kiedy (ilość seedów).

11.07.2017 10:29
odpowiedz
Marder
170

Oby coś zmieniono bo wiesz jak to jest z obietnicami szczególnie w fazie EA...

11.07.2017 09:43
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Przetrwać - tylko po co ?

No właśnie. W mojej opinii brakuje jakiejś nagrody czegoś co nadawało by sens zwyciężaniu czy byciu dajmy na to w pierwszej trójce czy TOP 10. Sama satysfakcja to za mało. Co z tego że byłem 10 razy najlepszy jak i tak nikt o tym nie wie. Może jakaś ranga przy nicku może jakieś pagony nie wiem, ale coś być powinno. W Tarkovie jeśli przetrwamy to mamy satysfakcję z przytarganego do "domu" sprzętu. Tutaj nie mamy nic. Złoto i jakieś popierdółki do kupienia to za mało.

10.07.2017 15:48
odpowiedz
Marder
170

Aha. Przydałby się jakiś system rozwoju postaci, albo ranking coś co nadawało by sens tym meczom skoro nic ze sobą przytargać do "domu" nie można jak w Tarkovie.

10.07.2017 14:30
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Rozumiem. A czy te przedmioty można sobie założyć i tak wystartować w grze czy tylko handlować nimi poza grą ? Broni rozumiem że nie można wylosować ?

10.07.2017 13:54
odpowiedz
3 odpowiedzi
Marder
170

Wygranie meczu czy bycie w top 10 coś daje ? Dostajemy jakieś doświadczenie, kasę ? Rosną jakieś nasze umiejętności albo nie wiem order przy nicku czy nie ma to żadnego znaczenia ?

10.07.2017 12:37
Marder
170

Dokładnie. Dean "Hipokryta" Hall :)

06.07.2017 11:38
odpowiedz
Marder
170

Z angielskiego na polski. Instrukcja jest w pdf. Rozmiar musiałbym sprawdzić ale z kilkadziesiąt stron może być. Więcej na witt44@wp.pl

06.07.2017 11:24
Marder
170

Mam do przetłumaczenia instrukcję do gry. Najlepiej jakby był to ktoś kto tłumaczył już instrukcję do planszowych gier bitewnych. Wymagana wiedza z zakresu armii starożytnych, nazwy związków taktycznych, formacji wojskowych itp.

04.07.2017 10:05
odpowiedz
Marder
170

luk1122 ----- Wszystko Ok ale w momencie kiedy zapragniesz powalczyć z kolegami w jakimś tam Codzie czy innej grze sieciowej to korporacja Sony zmusi się do zapłacenia haraczu pomimo że płacisz regularnie operatorowi za dostarczanie internetu. Na PC sytuacja jest odmienna ale także chora. Za granie w multi nie musisz płacić haraczu (jeszcze), ale grę którą kupujesz legalnie w sklepie nie możesz nikomu odsprzedać czy podarować bo okazuje się że jest powiązana z jakimś Steam'em i w zasadzie nie jest twoją własnością tylko Valve.

post wyedytowany przez Marder 2017-07-04 10:06:09
28.06.2017 11:33
odpowiedz
Marder
170

Optymalizacja w alfie faktycznie jest słaba. Po każdym patchu mam wrażenie że zamiast szybciej robi się coraz wolniej. Dobrze przynajmniej, że realizują swoje zapowiedzi i wejdzie zamknięta beta tak jak podawali wcześniej.

post wyedytowany przez Marder 2017-06-28 11:34:24
28.06.2017 09:14
Marder
170

Masz rację. Nie było by sponsoringu to nie było by tylu przekrętów. Chcesz zrobić grę to sfinansuj sobie projekt i pokaż światu co zrobiłeś. Będzie hit to zarobisz tyle że będziesz miał środku na kontynuację hitu lub zrobienia innej gry. Podejrzewam że gdyby twórcy SC ledwo dostali te 6 mln które chcieli na początku albo nawet mniej to już dawno grę by zrobili albo po prostu przerwali prace i sprawa by się zakończyła.

27.06.2017 10:26
Marder
170

Planetar ---- Dokładnie tak. Przy takiej kasie gra powinna hulać już od kilku lat i zachwycać wszystkich którzy wpłacali kasę a pozostaje im tylko "czekać i trzymać kciuki". Z DayZ było podobnie. Bronili Rocket'a jak Częstochowy bo chłop góry złota im obiecywał. Dziś siedzi w Nowej Zelandii i wszystkich ma w d.... a DayZ jak był w powijakach tak jest do dzisiaj.

post wyedytowany przez Marder 2017-06-27 10:26:44
26.06.2017 15:14
Marder
170

Człowieku coś taki naiwny. Za 150 mln to można dzisiaj zrobić grę AAA z najwyższej półki. A jak nie wierzysz to zadzwoń do CD Projekt Red to Ci powiedzą. A w przypadku SC mamy ewidentną niegospodarność i i złe zarządzanie dostępnymi środkami finansowymi. A czy są to działania celowe czy wynikające z niekompetencji twórców to już pozostawiam bez komentarza.

26.06.2017 08:32
odpowiedz
Marder
170

Jeśli to jest prawda to trzeba być niezłym naiwniakiem żeby wierzyć że bank będzie coś wspierał, rozwijał, dążył do ukończenia gry. Przecież współczesne banki to jest normalna zalegalizowana lichwa. Dać komuś kasę po to żeby później odebrać mu x razy więcej. Tak działają banki na całym świecie.

26.06.2017 08:26
Marder
170

He, he

23.06.2017 07:48
odpowiedz
Marder
170

I doczekaliśmy się kontynuacji :) Zapraszam to obejrzenia mojej zapowiedzi Field of Glory 2.

https://youtu.be/F_ipwou7I9w

19.06.2017 21:21
Marder
170

Ponieważ GOL trochę przyspał zapraszam to obejrzenia mojej zapowiedzi tej gry.

https://youtu.be/F_ipwou7I9w

14.06.2017 08:30
Marder
170

Sttarki -- A wg Ciebie z czym ma to coś wspólnego ? Z niedouczonymi programistami, którym obca jest historia II WŚ ?

13.06.2017 08:31
11
Marder
170

Raczej poprawność polityczna...

13.06.2017 08:17
odpowiedz
3 odpowiedzi
Marder
170

Fakt, typowych ujęć z gry w multi to jak na lekarstwo, ale trzeba przyznać, że film zmontowany wyśmienicie i robi znacznie lepsze wrażenie niż BF1.

07.06.2017 13:23
1
Marder
170

tak się wygląda po długoletniej znajomości z Renią :)

07.06.2017 12:44
1
Marder
170

Pewnie w pracy już jej powiedzieli :)

07.06.2017 10:03
Marder
170

Nooooo :)

07.06.2017 08:32
Marder
170

Pozdrawiam :)

06.06.2017 11:31
Marder
170

O tej porze 73 lata temu na plaży Omaha była krwawa jatka... Zagrał by człowiek w jakąś grę wojenną a tu posucha...

02.06.2017 13:39
3
odpowiedz
Marder
170


Draugnimir --- Spoko. Myślę, że gra na pewno podejdzie fanom starych części a pewna toporność to znak rozpoznawczy PB, który albo się kocha albo nie. Po wielu latach zagrałem w Risen 2 i czułem to samo co w Gothicu tylko w nowszej oprawie. Stare sprawdzone patenty są wieczne niczym diamenty :)

02.06.2017 12:58
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

Będzie dobrze. Wszystkie negatywne odczucia autora są subiektywne. Zabili go jak grzebał w chałupie a myślał że dadzą mu upomnienie pogłaszczą po główce i powiedzą "idź i nie rób tego więcej". Padł na ziemię i umarł a chciał żeby efektownie go dobili. Trudno uznać to za poważne uchybienia gry czy błędy logiczne. Grafika nie powala, ale czy zaraz musi być tak efektowna żeby gracz nie musiał zastanawiać się nad koślawą animacją czy kiepskimi efektami ? Poza tym jak w tego typu grze można coś wnioskować o jej klimacie i występujących postaciach po 2 godzinach grania ?

post wyedytowany przez Marder 2017-06-02 12:59:59
02.06.2017 10:36
odpowiedz
Marder
170

lipt0n ---- CM:BO miało wszystkie elementy o których napisałem. Nie wiem też jaki miałeś problem ze scenariuszami. Jeśli jakiś był to tylko kwestia tego jak był wykonany czy zbalansowany a sam edytor był prosty jak budowa cepa.

31.05.2017 10:21
1
odpowiedz
Marder
170

Mwa Haha Ha ha -----> W kwestii Maksa Payne'a 3 to chyba miałeś słaby dzień albo już tak się zestarzałeś że Ci nie podszedł :) Gdyby wszystkie stare hity miały takie kontynuacje jak zrobił to Rockstar to byłoby pięknie.

31.05.2017 08:39
odpowiedz
Marder
170

Jak afera wybuchła to wtedy dali opis na Steamie. Na początku wszyscy zapewniali że już lada miesiąc zobaczymy pełnoprawny samodzielny miód-malina DayZ

post wyedytowany przez Marder 2017-05-31 08:41:37
30.05.2017 11:17
odpowiedz
Marder
170

I zapewne się dostosuje do dzisiejszych standardów czyli powstanie coś a'la Rainbow Six: Siege

30.05.2017 09:12
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

lipt0n ---- Bez przesady. Sam model penetracji czołgów w CM a tutaj to jest inna bajka, że o morale, zmęczeniu piechoty i opóźnieniu wykonywania rozkazów nie wspomnę. Losowa mapa to było właśnie świetne w bitwach PBEM bo nie mogłeś się nauczyć mapy na pamięć. Każda potyczka była inny. Zresztą jeśli komuś to nie pasowało to miał edytor i setki scenariuszy zrobione przez graczy.

30.05.2017 09:01
1
odpowiedz
Marder
170

SztormBoy ----- Dokładnie, to jest dopiero przekręt. 3,5 roku w fazie Alfa. Tyle kasy wydoili z graczy a pełna finalna wersja chyba już nigdy się nie pojawi. Rocket powinien siedzieć w pierdlu a nie w Nowej Zelandii.

26.05.2017 11:08
Marder
170

Też miałem wrażenie że to może być fajna gra, ale niestety do serii CM to nie ma się co równać. Jak chcesz sobie jeszcze zagrać w BB czy AK to wbijaj na cmhq.pl Weterani wciąż w to grają :)

14.05.2017 11:43
odpowiedz
Marder
170

Zapraszam do obejrzenia mojego gameplay'a z Tarkova. Komentarze, lajki i subskrybcja mile widziane.

https://youtu.be/RT8FUcITqUM

25.04.2017 08:46
odpowiedz
Marder
170

A więc jednak IIWŚ. Szkoda tylko że znowu z uporem maniaka serwują Normandię.

10.04.2017 16:38
Marder
170

Fajny pomysł. Tylko dlaczego ta pikseloza jak na ZX Spectrum ? Wystarczyło zrobić klimatyczną grafikę 2D. Gra zyskała by na estetyce i czytelności. Szkoda...

30.03.2017 13:51
Marder
170

Daj spokój. Batalion to toporna, niskobudżetówka w którą pogrywać będzie garstka ludzi. Po za tym tryb singleplayer tam nie istnieje i wielu graczy z automatu przekreśla ten tytuł.

post wyedytowany przez Marder 2017-03-30 13:52:11
27.03.2017 14:40
odpowiedz
Marder
170

Wreszcie coś pokazali po wielu prośbach i groźbach na forum. Jeśli to jest pre-alpha to premiera pewnie za rok :(

17.03.2017 11:20
odpowiedz
Marder
170

Ezrael ------- Nie za bardzo rozumiem o czym piszesz ? Panzer Corps 2 na oczy jeszcze nikt nie widział to jak można pisać czym się różni od Panzer General 2.

twostupiddogs ----- Na pewno przydałaby się mniejsza skala map, czołgi ciężkie strzelające o dwa heksy tak jak w PG2. Jednostki zwiadu coś tam robią bo rozpoznają teren na znacznie więcej heksów.

24.02.2017 12:59
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Mocny hardcore. Obawiam się że po kilkunastu pierwszych godzinach fascynacji szybko się odechce grać jeśli nie będziemy mieli ekipy kolegów i to najlepiej z podwórka a nie z sieci. To będzie typowy syndrom DayZ. Camperzy walący ze snajperek ukryci nie wiadomo gdzie albo kilku osobowe grupy polujące na samotnych graczy. A te skrzynie z łupami które zawsze są w tym samym miejscu to już przegięcie totalne. Oczywiste miejsce zasadzek, i nawalanek pomiędzy graczami. Aż się prosi aby skrzynie generowały się w losowo wybranych miejscach.

18.02.2017 20:26
1
odpowiedz
Marder
170

Metacriti na PC tylko 76 a wśród graczy jeszcze gorzej 6.7. A problemy techniczne w multi to znak rozpoznawczy Ubisoftu.

17.02.2017 14:10
odpowiedz
Marder
170

EyeMaze ---- W takim razie mi ich koncepcja zdecydowanie się nie podoba. Równie dobrze można było z tego zrobić taki średniowieczny Tekken bez tych wszystkich stref i botów które robią za mięso armatnie.

17.02.2017 14:01
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

mechanika życia przeciwników rodem z RPG

Możesz to rozwinąć ?

14.02.2017 11:44
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

12dura ---- Co bym chciał ? Może jakąś bitwę na polach np 50 vs 50 graczy w końcu w tamtych czasach walna bitwa to była norma. Może bym chciał jakaś walkę w multi na zasadzie przemieszczania się. Zdobywamy bramę, przechodzimy na mury, walczymy na basztach, później do komnat i cały czas do przodu a nie jakiś jeden dziedziniec w środku i trzy wydzielone strefy od których latam bez sensu patrząc tylko czy jest pod naszą kontrolą czy wroga.

14.02.2017 11:15
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Marder
170

Cena z kosmosu tym bardziej że złoty trzyma się mocno. A sama gra raczej dupy nie urywa. System walki dyskusyjny a zawartość może się szybko znudzić bo ileż to razy można naparzać się na kilku małych arenach.

10.02.2017 08:44
odpowiedz
Marder
170

Moje pierwsze wrażenia: optymalizacja - OK, graficznie - OK, muzyka - brak, udźwiękowienie - może być ale dupy nie urywa.
Jest jakiś system rozwoju postaci, talenty, dobór lepszego uzbrojenia przez zakup lub ulepszenie z dostępnych materiałów, które pozyskujemy rozkładając stary sprzęt. Przydaje się też opis dostępnych pchnięć i ciosów które w ramach danej postaci możemy wykonać. Sednem gry jest sama walka która jest dość ciekawie wykonana. Nie jest to ani proste nawalanie ani uderzanie jak w Chivalry. System walki wymaga dłuższego ogrania i opanowania. Bez tego mamy wrażenie, że walka jest chaotyczna i niepoukładana. Najwięcej satysfakcji dostarcza wypłacanie cepów szeregowym botom które walczą między sobą na środku zamkowego dziedzińca :)

09.02.2017 12:06
odpowiedz
Marder
170

No to wieczorkiem trochę się ponaparzamy :) Zobaczymy czy to ma jakiś potencjał czy szybko się przeje tak jak War of the Roses i Chivalry.

19.01.2017 12:55
odpowiedz
Marder
170

Zarzucać D3 że już się nie rozwija to jak pretensje do garbatego że ma dzieci proste. Życzyłbym sobie takiego wspierania gry tyle czasu po premierze wielu innym produkcją.

16.01.2017 14:33
odpowiedz
Marder
170

Obiecanki cacanki a głupiemu radość :) Żeby coś skończyć to trzeba mieć jakąś wizję gry jakiś biznesplan jak to ładnie mówią różnej maści menedżerowie. Skończy jak DayZ i temu podobne "ambitne" produkcje.

11.01.2017 15:51
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Hydro2 --- Jaka robiona ? Jak by coś Valve robił w tym kierunku to już dawno by się pochwalił. Jak sami kiedyś stwierdzili nie mają żadnej koncepcji ani asa w rękawie żeby zaskoczyć czymś gracza, czymś nowym czego w żadnym FPS-ie nie ma. Może myślą teraz o środowisku VR, ale sam widzisz jak wolno i nieciekawie się rozwija ta technologia. Trzepią kasę ze Steam'a i cała ich twórczość osiadła na laurach.

10.01.2017 14:23
1
odpowiedz
Marder
170

Kolejne spekulacje i pobożne życzenia.

30.12.2016 13:02
odpowiedz
Marder
170

10-tka jest OK. Najwięcej znawców oczywiście wśród ludzi którzy nawet go nie zainstalowali tylko coś wyczytali w necie. Wiadomo że trzeba mieć nowszą maszynę, a nie rzęcha z przed 10 lat a jakieś problemy incydentalne zdarzają się na każdej wersji.

29.12.2016 15:04
odpowiedz
Marder
170

Kolego na tym właśnie polega demokracja, że każdy może oglądać co chce, jak chce i kogo chce a później napisać kilka słów co o tym sądzi.

29.12.2016 12:35
1
Marder
170

Tarkina "ożywili", ale wdać na ekranie, że to tylko animacja komputerowa a nie żywa twarz aktora. Efekty komputerowe mają to do siebie że strasznie szybko się starzeją i wyglądają później groteskowo. Makiety statków zastosowane w Nowej Nadziei znacznie dłużej wytrzymywały próbę czasu.

18.12.2016 19:20
odpowiedz
Marder
170

Mi się oglądało to lepiej niż Przebudzenie Mocy. Nie było takich kontrowersyjnych rozwiązań typu śmieciara machająca kijkiem która w kilka chwil odkrywa w sobie moc i staje do walki z Kylo jak równy z równym, ba prawie go zabija. W Łotrze 1 wszystko jest bardziej poukładane, ale co by nie powiedzieć i tak najbardziej podobała mi się scena z Vaderem. Można było poczuć magiczny klimat starych części.

05.12.2016 12:18
odpowiedz
Marder
170

Demo bardzo sympatyczne, taka kalka Commandosa tylko w feudalnej Japonii.

08.11.2016 14:23
2
Marder
170

Grałem i osobiście wielkiej różnicy nie widzę. Mechanika starć identyczna, tryby identyczne, granie na cele faktycznie się opłaca i daje dużo punktów ale to nie czyni grania kompletnie innym. I tak największy fan daje graczom zabójczo skuteczne ratio K/D a nie to że ma masę punktów bo wykonywał rozkazy. Stare bugi netkodu wciąż występują (stoisz za skałą a dostałeś trafienie nie wiadomo jak). O podejrzanych praktykach masy cziterów już nie wspomnę.

03.11.2016 15:21
odpowiedz
Marder
170

HDR, czyli High Dynamic Range, to technologia która niedawno zawitała do marketingowych słowników na całym świecie.

Polemizował bym z tym stwierdzeniem. Pojęcie HDR jest znane w fotografii przynajmniej od 10 lat. Powstało masę programów do symulowania obrazów w HDR.

25.10.2016 15:46
odpowiedz
Marder
170

p4go ---- Nie wiem co. Dla mnie gra z oceną 9 to jest prawdziwy przełom coś czego wcześniej nikt nie pokazał jakaś nowa technologia może nowy gatunek gry, prekursor.

25.10.2016 09:46
Marder
170

To nie RAM, coś masz skopane w systemie. Spróbuj wgrać najnowsze stery ewentualnie przeładować Windows. Też mam 8GB i problemy występują tylko na Podboju przy 64 graczach na Wysokich ustawieniach oczywiście Full HD i synchronizacja włączona. Natomiast przy Szturmie zero problemów i nic się nie zapycha do końca meczu przy identycznej konfiguracji.

24.10.2016 11:03
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170
7.5

Natomiast co do recenzji to w moim odczuciu 9 to za dużo. Ta gra nie wnosi żadnej wartości dodanej. To wciąż solidna rzemieślnicza robota, w której cała mechanika jest identyczna jak w poprzednich części a jedyną różnicę stanowi okres historyczny w którym walczymy. Myślę, że 7,5 to bardziej odpowiednia ocena.

24.10.2016 10:58
odpowiedz
Marder
170

DM --- Dzięki. Jeszcze tej broni nie odblokowałem dlatego nic nie widzę :)

23.10.2016 20:12
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

O co chodzi z tymi pakietami ? Wylosowałem skrzynkę a w niej broń tylko nigdzie tego nie widzę żeby jakoś aktywować ją w grze ?

21.10.2016 10:08
Marder
170

Kod pewnie w nocy przyszedł. Jak się wróci z pracy to trzeba będzie zaciągnąć i odpalić. Zobaczymy czy znowu zmarnowana kasa czy jednak multi wciągnie na te kilkaset godzin

19.10.2016 11:42
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

A co niby multi ma przebijać ? Zwykła napierdalanka jak w każdym BF.

19.10.2016 08:05
1
odpowiedz
Marder
170

Dupiato z tym trybem Operacji zrobili. Wsadzili flagi, które można w nieskończoność odbijać jak w zwykłym Podboju. Powinno to wyglądać jak w Bad Company 2 że mamy comy czy telegrafy i jak atakujący zdążą je podminować i wysadzić to koniec. Teren jest zdobyty i można skupić się na kolejnym punkcie.

14.10.2016 13:07
odpowiedz
Marder
170

Powinni tego zabronić ;)

14.10.2016 13:01
Marder
170

Nikt tu niczego nie hejtuje tylko stwierdza fakt. Wiesz ile jest na Steamie takich fenomenów w EA i jak one kończą ? Pogadamy jak grę wydadzą co nastąpi za kilka lat albo co bardziej prawdopodobne nigdy...

post wyedytowany przez Marder 2016-10-14 13:01:47
14.10.2016 12:53
Marder
170

Ehhh Prokhorov, ale z Ciebie niepoprawny optymista.

11.10.2016 09:42
Marder
170

He, he świetnie to podsumowałeś. Dużo jest takich "fenomenów" a tak naprawdę cała rozgrywka to zwykła dłużyzna. Nie wiem co ludzie w tym widzą ?

10.10.2016 15:03
odpowiedz
Marder
170

Jakbym mieszkał w Krakowie to czemu nie :)

10.10.2016 14:49
odpowiedz
Marder
170

Hydro2 --- Powiedz mi szczerze ile jest gier pod VR obecnie ? 5, 10 może 20. Całkowita nisza i ciekawostka technologiczna, która nie wiadomo czy się przyjmie jak taśma cyfrowa wyparta przez płytę CD.

post wyedytowany przez Marder 2016-10-10 14:50:51
10.10.2016 14:45
Marder
170

Chyba twórcą bardzo spodobał się film "Marsjanin" :)

07.10.2016 11:49
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

Ludzie ze studia 4A Games najwyraźniej nie śledzą informacji rynkowych dotyczących zainteresowania graczy technologią VR Oculus Rift i zamierzają sobie strzelić w kolano. Ale to już ich problem...

06.10.2016 11:31
odpowiedz
5 odpowiedzi
Marder
170

Spoko. Po światłowodzie Orange 300 Mb/s akurat zrobię sobie kawę, wypiję i gra będzie już na dysku :)

post wyedytowany przez Marder 2016-10-06 11:32:54
03.10.2016 19:53
odpowiedz
Marder
170

Świetne, do tego graficznie wymiata. Dobry pomysł z tym odradzaniem. Dodaje to wiarygodności i brutalności walk. Samotny bohater który eliminuje dziesiątki wrogów to już dziecinada. Szkoda jednak że w następnych epizodach znowu będzie superman w akcji.

03.10.2016 15:20
odpowiedz
Marder
170

Dokładnie. Wyjdzie gra to się okaże.

03.10.2016 14:17
odpowiedz
Marder
170

Wieści z frontu - Najnowsza część The Bloody First wciąż jest w fazie produkcji. Trwa to tak długo ponieważ twórcy postanowili przejść z silnika Unity na Archon. Jest to ich autorski silnik, znają go na wylot, mają cały kod źródłowy i podobno jest on bardziej elastyczny pod kątem takiej gry jak CC, oraz całkowicie modowalny od tekstur po tworzenie nowych obiektów i map. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem w styczniu 2017 mają rozpocząć się betatesty oraz pojawią się pierwsze screeny ewentualnie filmiki. Premiera ma być w połowie roku możliwe że celują w 6 czerwca (DDay)

03.10.2016 12:48
Marder
170

Może Onward ? Wywal 5 klocków na HTC Vive i będziesz miał nowe doznania w grach FPP.

30.09.2016 08:31
odpowiedz
Marder
170

Powiedzmy sobie szczerze że BF zawsze był grą typowo multiplayerową i jakaś kampania nigdy nie była mocną stroną tej gry i tak samo będzie teraz.

26.09.2016 13:40
Marder
170

W mojej opinii najlepsze w tym filmie to sceny wymiany ognia, muzyka i udźwiękowienie. Fabuła wiadomo znając klasyka trudno o jakieś zaskoczenie czy tajemnicę. Niestety poprawność polityczna również się udzieliła. W XIX wieku na Dzikim Zachodzie ciemnoskóry mężczyzna to raczej albo był niewolnikiem albo cholewy pucował a nie władał po mistrzowsku rewolwerem i piastował ważne stanowisko urzędnicze. Czarny charakter wypadł blado bez charyzmy. Gdyby poświęcono mu więcej scen takich ja ta pierwsza to zapewne odbiór tej postaci byłby inny. Reasumując remake "15:10 do Yumy" bardziej zapadł mi w pamięci.

post wyedytowany przez Marder 2016-09-26 13:44:42
22.09.2016 10:31
odpowiedz
Marder
170

Z tego co wiem to nie przechodzą. Wszyscy zaczynają od zera.

22.09.2016 10:20
Marder
170

Jeśli nastawiasz się na multi to radzę Ci kupić w dniu premiery. W takie gry trzeba grać od początku ze wszystkimi bo później będziesz po prostu dostawał w dupę. Na starcie wszyscy mają równe szanse, nikt nie zna map i nie ma wymasterowanej postaci na maksa. A jak włączysz się do walki po miesiącu to zanim zajarzysz jak skonstruowane są mapy, jaka broń Ci najlepiej leży to będziesz oglądał glebę setki razy na okrągło :)

21.09.2016 18:48
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

Znamy tryby i mapy, znamy też co DICE zamierza naprawić po beta testach ---- https://www.battlefield.com/pl-pl/news/article/battlefield-1-beta-learned

post wyedytowany przez Marder 2016-09-21 18:48:55
19.09.2016 15:11
Marder
170

Co prawda to prawda.

16.09.2016 10:14
odpowiedz
Marder
170

GoliatE52 --- Masz rację :)

cswthomas93pl --- Zgadza się. Tylko w B1 pogoda będzie wpływać na walkę przy każdej mapie.

16.09.2016 10:04
odpowiedz
Marder
170

A ja właśnie medykiem grałem najczęściej. Ta postać ma bronie które świetnie sprawdzają się na średni dystans czyli mój ulubiony do walki w BF. Na początku jest trudno, ale po wbiciu 2-3 levela medyk ma do dyspozycji broń z lunetą i nie jeden snajper mógł się zdziwić że ktoś go zdjął z takiej odległości i nie był to snajper.
Moje ogólne odczucia z bety bardzo pozytywne i znacznie lepsze niż z bety Battlefronta. Zmieniające się warunki pogodowe super sprawa, grafika, udźwiękowienie wiadomo najwyższa półka. Czołgi faktycznie trudne do zniszczenia z uwagi na brak broni ppanc, ale podczas I WŚ też budziły postrach. Dobre są stacjonarne działa, ale mało kto je używał z uwagi na fakt że stawał się łatwym celem dla piechoty a szczególnie snajperów.

12.09.2016 15:33
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Wszystko pięknie tylko to ja już widziałem 2 lata temu a do dzisiaj nawet daty premiery nie udało się wydawcy ustalić.

12.09.2016 11:06
odpowiedz
Marder
170

Ja też nie cierpię snajperów, ale tylko do momentu kiedy to ja zostaję snajperem :)

07.09.2016 10:23
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

Mówcie co chcecie, ale zmieniająca się pogoda w czasie walki w BF1 naprawdę robi wrażenie i wprowadza kolejny element taktyczny którego nie było dotąd. Kampiący z daleka w swoich starannie dobranych miejscówkach snajperzy w obliczu nadciągającej burzy piaskowej stają się bezużyteczni. Muszą podnieść swoje cztery litery i ruszyć do przodu a tam czekają już na nich szturmowcy ze swoimi szybkimi jak brzytwa pistoletami maszynowymi.

06.09.2016 15:09
odpowiedz
Marder
170

Wodzuu --- Aha, dzięki.

06.09.2016 10:49
Marder
170

Mam takie samo spostrzeżenie. 24 ludzi to trochę mało a tryb walki bardzo mi się podoba i gram znacznie częściej niż w Podbój. Może jak będzie tryb Operacji to będzie z 64 graczy. Przesuwający się front to mój ulubiony tryb jeszcze od czasów Bad Company 2.

06.09.2016 10:41
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

Ja często gram medykiem bo pasują mi te karabiny, które umożliwiają grę na średni i długi dystans. Co do podnoszenia to dosłownie udało mi się dwóch ludzi wskrzesić i to podczas obrony przy telegrafie. Prawie nikt nie prosi o medyka i chyba w tym polega problem. A jak już prosi to jest na tyle daleko, że prędzej wróci sam do walki nim go podniesie jakiś medyk. Dice musiałby zmienić to rozwiązanie.

PS. W jaki sposób wzrasta ranga która jest wymagana przy odblokowaniu następnej broni ?

06.09.2016 10:32
Marder
170

GTX 970 najnowsze stery ponad godzina grania i ani jednego crash'u.

05.09.2016 12:27
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Optymalizacja jest dobra. Na GTX 970 po zblokowaniu na 60 fps chodzi płynnie cały czas ale... małe ale. Są momenty szczególnie podczas walk pomiędzy budynkami gdy potrafi się zakrztusić tak jakby bufor pamięci się zapchał. Może potrzeba aż 16GB RAM-u a może to jest jeszcze kwestia sterowników i dodatkowej optymalizacji.

05.09.2016 08:28
Marder
170

Albo coś źle robisz albo jakiś bug. Klasę możesz zmienić przed respem dowolnie. Chyba że serwer ma jakieś ograniczenia co do ilości np snajperów na mapie, ale chyba w becie tego jeszcze nie ma.

05.09.2016 08:24
Marder
170

Do punktu możesz się dopiero przenieść jak pojawi Ci się Deploy na przycisku w prawym dolnym rogu menu. Dlatego jak klikasz wcześniej nic się nie dzieje. Trwa to kilka sekund.

04.09.2016 11:00
odpowiedz
Marder
170

Po dłuższym ograniu stwierdzam że B1 jest na pewno lepszy niż Battlefront. Jest klimat a mechanika samej walki przypomina poprzednie odsłony serii a nie jakieś futurystyczne gadżety i lasery. Szczególnie w trybie zdobywania telegrafów ma człowiek wrażenie, że jest na polu walki a nie skacze jak małpa bo całej mapie i zbiera fragi. Tutaj gracze mają więcej HP i nie tak łatwo jest kogoś skosić jedną serią. Tym bardziej zabicie kogoś dostarcza większej frajdy.

02.09.2016 11:48
Marder
170

Musiałeś mieć kosmiczne lagi. Proponuję korzystać z wyszukiwarki serwerów a nie matchmakingu.

02.09.2016 11:46
Marder
170

Dlatego odnoszę wrażenie że pomysł z pancernym koniem jest nie trafiony. Powinni wycofać to z gry. Ani to żadnej przewagi na polu walki nie daje a dodatkowo wygląda komicznie.

02.09.2016 09:46
Marder
170

Musisz wyjść z serwera i próbować połączenia na nowo albo z innym się połączyć.

02.09.2016 09:38
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Pograłem dłużej. Mapa faktycznie słaba i przypomina księżyc Tatooine z Battleftronta. Mogli lepiej się postarać. Sama rozgrywka no cóż też mam mieszane odczucia. Współpraca między drużynami w zasadzie zerowa . Każdy jest sobie sterem, żaglem i okrętem. Bronie bardzo pieczołowicie odwzorowane, świetne udźwiękowienie ale z tego DICE zawsze słynęło. Tryb z przesuwającym się frontem OK. Coś szwankuje optymalizacja szczególnie kiedy powstaje pustynna zamieć. Gra dostaje lekkiej czkawki. Może coś trzeba powyłączać w opcjach. Nie wiem nie sprawdzałem jeszcze. Czołgi spoko, konie raczej na siłę jako ciekawostka. Snajperzy moim zdaniem nie mają przewagi dlatego że każdy strzał wiąże się z przeładowaniem i jeśli nie ma hitshota to koleś zazwyczaj zdąży umknąć z linii ognia. Jakieś małe graficzne babole i przenikające przez podłogę apteczki. Można pojawić się na polu walki z gliczem w postaci braku broni :) To tyle na razie.

01.09.2016 11:48
odpowiedz
Marder
170

Ładnie. A jak z poziomem trudności zagadek ? Podobnie jak w Myst czy łatwiej ?

31.08.2016 10:27
odpowiedz
Marder
170

Chyba do niedzieli

31.08.2016 09:40
odpowiedz
Marder
170

Wczoraj chwilę pograłem. Na GTX 970 chodzi w 60 spokojnie. Ciekawy feeling broni. Na serwerach jeszcze mały ruch. Dużo leszczy bo każdy dopiero się uczy. Może dzisiaj trochę dłużej zagram.

23.08.2016 10:45
Marder
170

W zasadzie zgadzam się z tą recenzją. Zmierzenie się z tak kultowym filmem było arcytrudnym zadaniem. Fabuła bardzo spłycona, ale co można zmieścić w 2 godziny i 15 minut filmu który w oryginale trwał trzy i pół godziny. Gra aktorów to różnica klas, nie ma nawet o czym mówić. Najmocniejszą stroną filmu były efekty specjalne czego można było się spodziewać. Bardzo dobra klaustrofobiczna scena taranowania galery, która daje wyobrażenie o tym w jakich warunkach żyli i ginęli galernicy w tamtych czasach. Finałowy wyścig rydwanów też daje radę, tempo akcji, muzyka, dobre kadry. Niestety cała reszta to już tylko średniak. Pewnie to byłby dobry film pod warunkiem, że w 1959 roku nie powstałby Ben Hur Wyler'a.

23.08.2016 10:10
odpowiedz
Marder
170


Maniak19981998 --- Mam nadzieję że będzie jak mówisz. Beta już lada moment.

23.08.2016 10:06
1
odpowiedz
Marder
170

Rzeczywiście Gothic w kosmosie :)

18.08.2016 11:23
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Ta mapa jakoś dziwnie przypomina Tatooine z Battlefronta. Do tego pomysł z jakimiś Elitarnymi klasami też mocno śmierdzi Superbohaterami z SW: Battlefront.

02.08.2016 15:49
odpowiedz
Marder
170

Gerr --- Kolego z takim podejściem do serialu to dziwię się że Ty to oglądasz ? Jeśli Ty wszędzie widzisz nielogiczności i dłużyzny to nie lepiej pójść na piwo z kolegami.

02.08.2016 15:35
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Wreszcie pojazdy. 8 minutowa karęcja trochę bez sensu. Przecież te pojazdy chyba nie będą się respić co minutę w bazie.

01.08.2016 14:31
1
odpowiedz
5 odpowiedzi
Marder
170

Gerr ---- Mówisz o ostatnim sezonie Gry o Tron czy o jakimś innym serialu ? To właśnie w ostatnim było najwięcej akcji i zaskakujących zwrotów. W moim odczuciu 6 sezon był najlepszy.

01.08.2016 14:17
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

Mega nudny he, he to żeś pojechał. Owszem zdarzają się odcinki słabsze szczególnie w pierwszych sezonach ale chyba jeszcze nie widziałeś naprawdę nudnych seriali :)

28.07.2016 18:43
odpowiedz
Marder
170

Przesłuchałem sample. Rock słabo, głos nienaturalnie wymuszony jak z zaciśniętego gardła. Izak zwykły głos pozbawiony emocji kogoś kto bitwę ogląda ale w niej nie walczy. Rojo starał się wczuć w rolę ale szału też nie ma. Barwa głosu nie kojarzy mi się z żołnierzem. Brak wojskowego drylu i mocy w głosie. Kto służył w armii i przypomni sobie wydawane gromkim głosem komendy kaprala ten wie o czym mówię.

27.07.2016 19:01
odpowiedz
Marder
170

Źle nie jest, ale dupy też nie urywa. Posłuchałbym czyste sample.

27.07.2016 11:55
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

Jeśli jest tak jak niektórzy twierdzą że to tylko kilka prostych słów i bez znaczenia to pytam się po jakiego wała mają to być znani youtuberzy ? Nie można było nagrać głosy kogoś z EA Polska albo jakiegoś aktora teatralnego ? Odpowiedź jest oczywista. Gra ma się sprzedaż w dużym nakładzie a duża rzesza jak ich określacie "gimbusów" ogląda tych kolesi i będą bardziej skłonni do zakupu gry wiedząc że w tle usłyszą swoich youtubowych pupilków.

26.07.2016 15:20
2
Marder
170

Eee tam Karolak. Ja bym wziął Kiepskiego albo Boczka: "W morde jeża mauzer mi się zaciął" :)

25.07.2016 19:12
2
Marder
170

Dokładnie tak jak piszesz. Jak słyszę te teksty Roja to zastanawiam się po co to oglądam. Jak bym tak miał na moim kanale co chwilę drzeć mordę i rzucać kur... to lepiej jak bym się w ogóle tym nie zajmował. Komu to ma imponować bo na pewno nie ludziom dojrzałym, którzy oczekują inteligentnego merytorycznego przekazu.

25.07.2016 15:29
1
odpowiedz
Marder
170

Ciekawe kto wystąpił z taką inicjatywą EA Polska czy sami youtuberzy ? Osobiście uważam że jest wystarczająco dużo ciekawych głosów wśród polskich aktorów teatralnych i co ważniejsze nieznanych z neta i nie kojarzących się z niczym co zakłócałoby odbiór klimatu I WŚ.

post wyedytowany przez Marder 2016-07-25 15:31:47
12.07.2016 20:41
odpowiedz
Marder
170

Szczerze ? Nic mnie tu nie zainteresowało. PoE grałem bardzo dużo to ile już można, Warframe moim zdaniem słaby, Evolve wiadomo niewypał, a reszta to nie moje klimaty. Teraz to bym sobie pyknął w betę Battlefielda 1. Coś już wiadomo kiedy będą te beta testy ?

post wyedytowany przez Marder 2016-07-12 20:43:58
01.07.2016 09:33
odpowiedz
Marder
170

NV_PaVLo ----Dokładnie :) ID Software powinien zażądać od Spielberga kasy za prawa autorskie związane z tą nazwą :)

28.06.2016 14:02
odpowiedz
Marder
170

Asasyn363 ----- Też tak miałem, ale nie oszukujmy się BF 1 bliżej do BF4 niż do Bad Company 2.

Powinni moim zdaniem trochę znerfić szybkość poruszania się i to zarówno czołgów jak i piechoty żeby nadać walce więcej realizmu a mniej arkadowego stylu. Do tego duże połacie ziemi pokrytej transzejami i lejami po bombach aby atakujący metodycznie przesuwali się z okopu do okopu koszeni cały czas seriami z KM-ów. Grafa jest OK, brudno szara a zieleń mocno stonowana. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

24.06.2016 10:34
odpowiedz
Marder
170

Dłużyzna panie nic się nie dzieje jak w polskim filmie. Klimat i pomysł ok ale obawiam się, że finalna wersja dupy nikomu nie urwie, a koncepcja jakiś oddzielnych stref dla pvp i pve pachnie mocno the The Division.

20.06.2016 13:46
odpowiedz
Marder
170

Brak Francji i Rosji dupa ze śmiechu odpada. A Niemcy są. Cholera musieli przeoczyć :) A to co piszecie o wojnie pozycyjnej to już na pierwszych gameplayach widać, że to będzie zwykła tradycyjna nawalanka jak w każdej kolejnej części. O jakimś ostrzeliwaniu się z okopów i podążaniu piechoty za wolno sunącymi czołgami można zapomnieć. Zmienia się tylko opakowanie a zawartość jest identyczna. Szkoda...

17.06.2016 12:57
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Yadin ---- To zacznij grać może w jakieś symulatory albo strategie ekonomiczne np SimCity, albo Rescue - nie ma potworów nikogo nie zabijasz a wręcz przeciwnie ratujesz ludziom życie.

13.06.2016 19:03
Marder
170

I podobno nasz polski Hatred był taki brutalny i kontrowersyjny, a tu taka rzeźnia i żaden pismak nawet się nie zająknął.

post wyedytowany przez Marder 2016-06-13 19:04:07
09.06.2016 13:44
odpowiedz
Marder
170

Karwasz twarz a gdzie Half-Life 3 :)

08.06.2016 20:13
odpowiedz
Marder
170

Nic nowego, znowu materiał z cyklu zapchaj dziura.

05.06.2016 10:00
odpowiedz
Marder
170

Nie ma o czym pisać co ? Sezon ogórkowy to wymyśla się tematy zastępcze typu "ogień w grach", za tydzień będzie "woda w grach", a jeszcze później "10 przykazań gracza". Ponowie z GOL-a więcej merytoryki a mniej komercji.

02.06.2016 14:26
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Mam nadzieję że poprawią kod sieciowy bo zatrzymywanie całej akcji tylko dlatego, że dołącza się nowy gracz to jakieś kuriozum było. Niech pogadają z Valve albo Tripwire Interactive jak to się robi he, he.

31.05.2016 19:30
odpowiedz
Marder
170

Rick24 ---- Tak najnowszy Doom jest dobry może nawet bardzo dobry, ale o jakimś straszeniu możesz zapomnieć. Diaboliczna symbolika przewija się cały czas ale widać że głównie chodzi tu o szybką i satysfakcjonującą rozwałkę. To raczej my jako Doom Marine jesteśmy tym kogo powinny się bać piekielne pomioty nie zaś odwrotnie.

post wyedytowany przez Marder 2016-05-31 19:31:02
31.05.2016 19:22
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Najnowszy gameplay --- https://www.youtube.com/watch?v=iyyJEzZq3sQ

Niestety boty durne straszliwie, okazjonalne niedoróbki enginu (jakieś trzęsące się obiekty), interfejs w dalszym ciągu bardzo toporny a tak zachwalany model strzelania wygląda jakoś sztywnie. Jeszcze dużo pracy przed nimi a i tak zaczynam podchodzić do tego bardziej sceptycznie niż na początku.

31.05.2016 11:48
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Draugnimir ----->To proponuję sobie odświeżyć - https://www.youtube.com/watch?v=UPkNn6LrsLU

Klaustrofobia i wąskie korytarze to znak rozpoznawczy Dooma.

31.05.2016 11:38
odpowiedz
Marder
170

nowy król sieciowych FPS-ów właśnie rozsiada się na tronie

Bałtroczyk żartowniś jeden :) Dziewiątki i dyszki to każdy by dawał, ale napisać dobrą merytoryczną recenzję i wystawić rzetelną ocenę to nie ma komu.

28.05.2016 17:07
Marder
170

Też trochę mi brakuje tego klimatu może nie horroru jak w "trójce" ale tego totalnego zaszczucia jak w D1 i D2. Te zabójstwa chwały powodują że jest spory fan, ale raczej czujemy się jak jakiś cholerny superbohater a nie zagubiony w bazie Marine walczący o życie. Po za tym aspektem gra oczywiście wymiata.

28.05.2016 13:04
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Recenzja ok ale z tym tekstem na początku:
Dwanaście lat minęło od premiery „trójki”, a myślę, że niektórzy mogliby liczyć i dwadzieścia dwa lata, uznając – tak jak niżej podpisany – trzecią część za groteskową parodię cyklu, którą chciałoby się wymazać i z pamięci, i z kart historii.
To chyba jakiś niesmaczny żart. Nie wiem jak fan Dooma może wypisywać takie farmazony. Trójka z założenia miała bardziej straszyć i straszyła a cała mechanika walki, budowa korytarzy, bestiariusz i arsenał broni był niemal identyczny jak w pierwszych dwóch częściach. A że było mniej totalnej rozpierduchy to przecież nie powód do pisania o jakiejś parodii cyklu.

26.05.2016 15:11
odpowiedz
Marder
170

Przecież to zwykła chamska podróba Team Fortress 2 od Valve. Nie wiem czym tu się można podniecać. Może i wykonana solidnie i technicznie serwery dają radę ale żeby zaraz same "dyszki" leciały ? Chyba zwykła poprawność polityczna recenzentów "no bo to panie Blizzard robił, niżej nie wypada ocenić..."

12.05.2016 21:35
odpowiedz
Marder
170

Chyba trochę za mocno podkręcili tempo. W końcu to singiel gdzie trzeba się delektować każdym pomieszczeniem, każdym korytarzem a nie lecieć do przodu na pałę jak w multi...

11.05.2016 19:25
1
odpowiedz
Marder
170

To już robią "dwójkę" ? A co z "jedynką" ? Przecież mieli tłuc DLC do końca świata i o jeden dzień dłużej ?

07.05.2016 19:26
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

Cóż to za bluźnierczy tytuł ? Thief nie tylko że żyje ale ma się w znakomitej formie czego dowodem są wciąż powstające fanmisje do T1 i 2. Powiedzcie mi kto będzie grał w Dishonored po 18 latach od premiery jak w Thiefa ?

post wyedytowany przez Marder 2016-05-07 19:26:55
07.05.2016 12:56
odpowiedz
Marder
170

No, no zaskoczyli pozytywnie. Tego się nie spodziewałem. Pozostaje czekać na pierwsze fragmenty z gameplaya.

PS. Konie w multi ? To chyba byłaby przesada :)

03.05.2016 13:02
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

W piątek pośmiejemy się z DICE. Zwykła nerwowa reakcja bo COD poszedł w przyszłość co zapewne zrobili z BF.

post wyedytowany przez Marder 2016-05-03 13:03:07
02.05.2016 20:47
1
odpowiedz
Marder
170

Ale do kogo te żale ? Gra świetnie się znowu sprzeda, zarobią kupę dolców i wszystko w temacie.

02.05.2016 15:45
odpowiedz
Marder
170

Front Obrony Kolonii czyli to nie będą kosmici :) Co by nie powiedzieć o CoD to trzeba przyznać, że trailery robią na wysokim poziomie. Aż się chce grać.

post wyedytowany przez Marder 2016-05-02 15:45:48
02.05.2016 11:58
odpowiedz
Marder
170

I wszystko jasne idą w S-F. BF5 zapewne także zmierza w tą stronę o czym przekonamy się za kilka dni. Na klimaty II WŚ przyjdzie jeszcze długo poczekać. Szkoda... a muzykę to dobra że niech ich piorun strzeli :)

01.05.2016 22:33
odpowiedz
Marder
170

jakubcjusz --- Ciebie nudził co nie zmienia faktu że setki tysięcy innych zachwycił i dziś dalej kasę trzepią niesamowitą (Diablo 3) a o NOX już nikt nie pamięta.

01.05.2016 22:28
odpowiedz
Marder
170

Jak on tworzył Daikatane to nie było wtedy żadnego zbieractwa kasy. Sam finansował projekt. Teraz jest inaczej to chciał też coś na tym ugrać. Ale dobrze niech zrobi demo wtedy zobaczymy w jakiej jest formie legenda FPS-ów.

01.05.2016 12:37
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Sethlan ----- Będziesz miał w tym roku Rising Storm 2: Vietnam.

Reklama oficjalna imprezy z hasłem "poznaj przyszłość". Raczej chyba wszystko jasne co będzie..

Jeśli tak to możemy sobie już darować dalsze spekulacje.

01.05.2016 11:22
Marder
170

Na tym właśnie polegała różnica że Diablo było grą zrobioną na poważnie, z gęstym mrocznym klimatem i ciągłym odwoływaniem się do istoty Zła.

01.05.2016 11:17
Marder
170

Świetne :) Widać, że GOL nie bardzo wie o czym pisać kiedy trwa sezon ogórkowy w grach.

01.05.2016 11:14
Marder
170

Dokładnie. Jedynka miała bardziej mroczny klimat a muzyka była tak demoniczna że aż ciary przechodziły ----- https://www.youtube.com/watch?v=vcTAVQYMZv0

29.04.2016 16:17
1
Marder
170

Stary Doom 1 i 2 to byłyby uznawane za action RPG w dzisiejszych czasach, a nie FPS

To żeś teraz walnął jak łysy grzywą o beton. Doom = action RPG :)

29.04.2016 16:12
odpowiedz
Marder
170

Elessar1984 --- Kolego kiedy ja grałem w Dooma to jeszcze pewnie byłeś w podstawówce. Zapewniam Cię że nie było tam tysięcy zakręconych korytarzy. Pod tym względem najbardziej rozbudowany był Quake 2.

Proponuję wszystkim odpalić Dooma i szybko zweryfikować wspomnienia z dzieciństwa.

29.04.2016 15:57
odpowiedz
Marder
170

Eeeh już myślałem że macie jakieś konkretne informacje, a to tylko wolne spekulacje.

28.04.2016 20:44
Marder
170

Nie wiem o co Ci chodzi. Przecież flaki też były w starym Doomie tylko tam symulowało je kilka czerwonych pikseli a tu masz grafikę na dzisiejsze czasy. Z jednej strony zarzucasz że robią korytarzową nudną gierkę, a z drugiej marzysz o zremasterowanym starym Doomie w którym były sam nudne korytarze. Eeehhh...

27.04.2016 18:45
Marder
170

A tak a propos Johna Romero. Właśnie gość zapowiedział, że wraca i będzie tworzył jakiś FPS który skopie tyłki wszystkim Battlefieldom i Cod'o razem wziętych.

25.04.2016 18:44
odpowiedz
Marder
170

Half-Life oczywiście jak najbardziej nr 1 tylko małe ale... "Jedynka" panowie a nie "dwójka". Tak jak pisałem w innym wątku. HL to było coś nowatorskiego jakaś wartość dodana zmieniająca dotychczasowy porządek w gatunku gier FPP. "Dwójka" natomiast oprócz fenomenalnego wprowadzenia fizyki była tylko odtwórcza na zasadzie lepiej, więcej, szybciej. Mi osobiście nie udało się uzyskać już takiej imersji z grą jak miało to miejsce podczas pierwszego spotkania z Gordonem Freemanem.

21.04.2016 11:59
odpowiedz
Marder
170

.:Jj:. --- Dwa lata to wystarczający czas jak na produkcję niskobudżetową. Jeśli ktoś określa na KS ile potrzebuje kasy to oznacza że wie co będzie robił i jak. Trzeba wykorzenić takie praktyki w których zbiera się kasę obiecując gruszki na wierzbie, a później wypuszcza wersję alfa i dalej kity graczom wciska. Natomiast molochy o których mówisz nie zbierają kasy od graczy na wyrost tylko posiadają własne środki finansowe.

post wyedytowany przez Marder 2016-04-21 12:04:02
21.04.2016 11:49
odpowiedz
Marder
170

To kiedy gramy ?

21.04.2016 11:47
Marder
170

Nie rozumiem co do błędów przy logowaniu miał Twój router ? Jedynym problemem jaki wtedy występował (koniec lutego) był słaby matchmaking. Obecnie też zdarzają się sytuacje że nie można zestawić skutecznie zespołów ale są to sporadyczne przypadki. Wystarczy wyjść i ponownie poszukać meczu.

19.04.2016 19:00
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Powinni wreszcie zrobić porządek z tym. Zbiórka pieniędzy owszem ale z gwarancją dla wpłacającego że wersja finalna gry zostanie opublikowana maksymalnie do dwóch lat od momentu zebrania kasy. W przypadku nie dotrzymania terminu producent jest zobowiązany do zwrotu całości wpłaconej kwoty. Zaraz połowa oszustów z kickstarterze by znikła.

17.04.2016 15:06
odpowiedz
Marder
170

Darmowy weekend trwa więc zapraszam do sprawdzenia swoich umiejętności --- https://youtu.be/dR5WuKtyt9I

17.04.2016 11:41
odpowiedz
Marder
170

spajder10 --- Tylko po cholerę porzucił DayZ i odszedł. Zrobił moda, później na obiecał gruszek na wierzbie i się zmył. Teraz myśli ze zrobi jakieś kwadraciaki i znowu będzie kasę trzepał.

15.04.2016 20:48
odpowiedz
Marder
170

Dobra zręcznościowa rozwałka. Żadnego HP nie ma co tu zmniejszać bo to jest stara szkoła walki. Wygrywa ten kto jest szybszy i celniejszy a nie ten który pierwszy Ci w plecy strzeli jak w COD-ach i Battlefieldach. Tu jak ktoś Ci skroi plecy to masz szansę albo uciec albo go wymanewrować i rozwalić. U mnie na GTX 970 wszystko śmiga aż miło to nie mogę odnieść się do zwalonej optymalizacji w żaden sposób. Grafika jest OK może faktycznie trochę zbyt kolorowo i pachnie kiczem ale cóż takie czasy. Gauss jest zajebisty i runa która dodaje przyśpieszenia. Wtedy karabin szturmowy staje się prawdziwym killerem.

15.04.2016 20:47
Marder
170

Potwierdzam gra się sympatycznie.

post wyedytowany przez Marder 2016-04-15 20:50:10
14.04.2016 10:36
odpowiedz
Marder
170

Ściągnięte i czekamy na godzinę W :)

11.04.2016 18:49
odpowiedz
Marder
170

Misuu a gdzie Ty demo widział aaa ?

post wyedytowany przez Marder 2016-04-11 18:49:22
10.04.2016 15:26
1
Marder
170

No właśnie mam GTX 970 i liczyłem na coś więcej niż 30 klatek. Z tego co czytam to nawet te 30 klatek się rwie i nie jest stabilne. Do tego dochodzi kosmicznie wysoka cena samej gry i całkowite olanie polskiego gracza w kwestii napisów a jak wiemy zrozumienie fabuły jest ważne w tej grze. Pozostaje czekać może za pół roku coś się zmieni.

10.04.2016 12:17
odpowiedz
Marder
170

Miałem kupić ale takiego dymania graczy na PC już dawno nie widziałem.

PePe PL ---- Przeciętnego gracza mało interesują powody. Płaci i wymaga a by produkt był dopracowany. Gdyby szef Remedy miał jaja to powiedział by MS że potrzebują pół roku na dopracowanie wersji PC i albo na to idą albo wersji PC nie będzie.

x-fi ---- Jakość jpg jest wystarczająca trzeba tylko kompresować z głową.

09.04.2016 09:33
2
odpowiedz
Marder
170

Podział powinien być rozbity na gry singlowe i w multi. W czasach HL, Dooma, czy Unreal'a multi albo nie istniał albo był tylko dodatkiem. A w Polsce z racji słabego dostępu do sieci grała garstka ludzi.

post wyedytowany przez Marder 2016-04-09 09:34:05
08.04.2016 19:17
2
odpowiedz
Marder
170

Gambrinus84 ----> Rozumiem Cię ale sam musisz przyznać że taki BF3 otrzyma 100 punktów bo fani tej produkcji a w zasadzie trybu multi cały czas w to pykają i będą nabijać licznik, a nie o to chyba chodzi w tym rankingu. To ma być rzetelne wyłonienie gry która coś wniosła do gatunku, wyznaczyła jakiś trend, zrobiła krok milowy, była przełomowa a nie gra która, umówmy się jest sprawnie rzemieślniczo wykonaną naparzanką w multi.

post wyedytowany przez Marder 2016-04-08 19:17:33
08.04.2016 18:18
2
Marder
170

Dokładnie. Takie spędy fanów konkretnej gry wypaczają wynik.

08.04.2016 12:34
odpowiedz
Marder
170

Zdecydowanie Half-Life tylko nie "dwójka" a "jedynka". To było niesamowite doznanie, oskryptowane akcje, wrogowie którzy wreszcie nie lecieli na Ciebie jak muchy do g... tylko współpracowali, flankowali, rzucali granaty, ta atmosfera ciągłego zaszczucia niczym w "Ściganym", znakomite udźwiękowienie i fabuła jak z dobrego amerykańskiego filmu akcji. "Dwójka" była lepsza technologicznie jednak cała reszta była już tylko odtwórcza, a Gordon F. przeistoczył się ze skromnego naukowca który walczy o życie w kompleksie Black Messa w gwiazdora NBA który jest rozpoznawany przez wszystkich za każdym rogiem ulicy.

06.04.2016 18:33
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Mam 10-tkę i mogę powiedzieć że jest OK i osobiście podoba mi się lepiej od starej serii. Nie oznacza to jednak że kupię QB chodź taki miałem zamiar. Raz że cena z kosmosu, dwa debilny MS Store (to już chyba 5 platforma do grania którą musiałbym instalować), a trzy to fakt że trudno to nazwać wersją na PC jak to zwykły jest port z konsoli i do tego bardzo kiepsko wykonany.

04.04.2016 12:37
1
Marder
170

Co Ty gadasz. W10 zdecydowanie szybciej się uruchamia i wyłącza, do tego ma lepszy bardziej przejrzysty interfejs, lepsze zabezpieczenia sieciowe i kilka bajerów które wreszcie działają poprawnie (obsługa plików multimedialnych).

03.04.2016 19:43
odpowiedz
Marder
170

Zdecydowanie gra z ambitną fabułą czyli Quantum Break

03.04.2016 11:04
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Póki co jakoś nie widać w MS Store wersji gry na PC a premiera za 2 dni. To o co w tym chodzi ?

01.04.2016 18:43
odpowiedz
Marder
170

Prima Aprilis...

27.03.2016 20:31
odpowiedz
Marder
170

Oceny w większości pozytywne czyli jest dobrze jak na ten etap produkcji. Pytanie tylko ile upłynie wody w Wiśle za nim zobaczymy finalną wersję. Grim Dawn robiono chyba z 5 lat. Brrr...

20.03.2016 11:30
odpowiedz
Marder
170

Koncepcja graficzna bardzo klimatyczna, wrogowie także, ale model strzelania jakiś bardzo drętwy.

11.03.2016 21:33
odpowiedz
Marder
170

Nie ma się co dziwić przecież Microsoft to gigantyczna korporacja która najchętniej by połknęła Steam. A każda korporacji dąży do zysku, a nie dzielenia się wpływami ze sprzedaży z kimś innym.

28.02.2016 19:11
odpowiedz
Marder
170

Myślę, że wymieniłeś wszystkie najważniejsze produkcje na przestrzeni lat. A Sudden Strike faktycznie miał wysoko postawioną poprzeczkę. Pamiętam że powtarzałem jedną misję z kilkanaście razy żeby dotrzeć do końca. A to były dopiero początkowe misje :)

27.02.2016 22:37
Marder
170

Co Ty gadasz jak to robi Remedy które stworzyło kultowego Maxa Payne'a.

26.02.2016 20:37
4
Marder
170

Prawdopodobnie to będzie coś takiego jak w The Division. Strefa z NPC gdzie chodzisz sam albo z kimś kogo zaprosisz, oraz taki Dark Zone gdzie będzie można coś ciekawego znaleźć i wykonać ale już z graczami. I tego się obawiam bo prawdopodobnie teren będzie mały i natknięcie się na drugiego gracza czy wręcz grupy graczy polujących na innych to będzie norma. Chyba lepszym rozwiązaniem byłoby to co jest w DayZ. Ogromna mapa i ograniczona ilość graczy na serwerze. No ale zobaczymy...

21.02.2016 15:51
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

Z tym W10 to rozumiem że to marketing nowego systemu, bo jeśli nie to automatycznie sami sobie strzelają w kolano ze sprzedażą. Ale trzeba przyznać szczerze że miodność akcji pozostawia konkurencję daleko w tyle łącznie z The Division.

post wyedytowany przez Marder 2016-02-21 15:55:25
21.02.2016 11:51
odpowiedz
Marder
170

Zdecydowanie zabrakło gry Unreal. To był prawdziwy opad szczeny. Pierwszy raz zastosowano tam tekstury odbijające otoczenie. A piękne rozległe widoki nieba dopełniały klimatu. Pamiętam że musiałem specjalnie kompa nowego poskładać żeby rozkoszować się płynną grą.
Z najnowszych produkcji to należało wspomnieć o Zaginięciu Ethana Cartera. Fotometria to nowa jakość i to widać na każdym obiekcie w grze.

21.02.2016 10:22
odpowiedz
Marder
170

Zaktualizuj sterowniki do karty.

21.02.2016 10:17
odpowiedz
Marder
170

Żenada. Tak to jest jak w komisjach zasiadają dziadki borowe jak w Akademii Filmowej.

12.02.2016 14:42
odpowiedz
Marder
170

banenan ---- Może na GOL-u tak się stało, ale tutaj http://www.metacritic.com/game/pc/xcom-2/user-reviews co też gracze w dupie byli ? Ocena redakcji 89 a graczy 70.

post wyedytowany przez Marder 2016-02-12 14:42:53
11.02.2016 12:35
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

W naszej recenzji gra otrzymała ocenę 8.5...

W Waszej tak tylko dlaczego gracze oceniają zaledwie na 4.7 ? Gdzie zatem leży prawda ?

post wyedytowany przez Marder 2016-02-11 12:37:12
11.02.2016 12:27
odpowiedz
Marder
170

Po zamkniętej becie osobiście podziękuję. Szkoda czasu na takie popierdółki. Ani to rasowy multi, ani dobry coop, ani tym bardziej rozbudowany singleplayer. Zrobili jakiś miks wszystkiego po trochę a jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.

07.02.2016 20:27
odpowiedz
Marder
170

Właśnie. Wszystko to brzmi tak dobrze, że aż trudno uwierzyć że może się udać. Jeśli ruszą te zamknięte testy jeszcze w tym kwartale to już wkrótce się przekonamy czy to będzie wielka rzecz, czy kolejna marketingowa wydmuszka.

01.02.2016 18:23
odpowiedz
Marder
170

philantrop ----- A powinna Ci się udzielić bo jak to określasz śmieć ludzki, był, jest i będzie i właśnie zadaniem firm produkujących gry jest ten śmieć skutecznie eliminować tak jak np robi to Blizzard. Nie myślisz chyba że śmieć ludzki będzie bił się w pierś i zacznie grać uczciwie.

post wyedytowany przez Marder 2016-02-01 18:24:42
30.01.2016 11:19
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

To już się nagraliśmy. Serwery wyłączone :(

29.01.2016 21:45
odpowiedz
Marder
170

Gra się sympatycznie, model strzelania daje dużo radochy. Widać że trochę znerfili wrogów bo teraz na jednego wystarczy krótka seria a nie jak przedtem cały magazynek. Grafa nawet na ultra dupy nie urywa po prostu jest dobra. Technicznie też nie zauważyłem żadnych problemów i pociskanie Ubisoftu że znowu będą jakieś cyrki nie potwierdziło się. Można spokojnie grać samemu jeśli ktoś miał obawy że to będzie tylko pod multi. Jest też system "znajdziek", które są porozrzucane po mapie i należy je kompletować aby otrzymać coś ekstra w zamian. Loot ciekawie zrealizowany i napędza rozgrywkę. W Dark Zone byłem chwilę na szczęście nikt do mnie nie strzelał ani żadne zorganizowane grupy skinhedów mnie nie ścigały. W grze fajnie zaimplementowano dodawanie poznanych graczy do znajomych i możliwość prowadzenia konwersacji.

23.01.2016 22:04
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
170

To Ci tłumaczę że nie musiałeś tak robić. Cholera wie czy po anulowaniu preordera nie zablokują Ci kodu jak się zorientują, że wałki idą.

23.01.2016 21:49
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
170

micin3 ---- Nie musisz zamawiać preordera. Kody do bety są za kilka złoty.

22.01.2016 18:37
odpowiedz
Marder
170

Jakie prawdziwe jak widać że to jest podrasowane w PS jak cholera.

22.01.2016 14:28
Marder
170

Pewnie znowu będą problemy techniczne i betę wydłużą o 2-3 dni.

17.01.2016 16:57
odpowiedz
Marder
170

Jak tak będzie wyglądała walka w Dark Zone to chyba mało kto będzie tam wchodził :)

https://youtu.be/KUo0YOIeok8

16.01.2016 18:58
odpowiedz
Marder
170

Pytanie tylko czy Ci nasi komputerowi towarzysze nie będą bardziej przeszkadzać jak pomagać ? A już najbardziej żałosne jest jak taki komputerowy towarzysz wychodzi na środek placu i bierze na klatę serie z KM-ów zamiast być za osłoną i ostrzeliwać się. Psuje to klimat niemiłosiernie. Mam nadzieję że w The Division algorytmy mają wystarczająco dobre.

16.01.2016 14:13
6
odpowiedz
Marder
170

Oby tak było bo sam gameplay wygląda bardzo fajnie.

16.01.2016 13:46
odpowiedz
Marder
170

Downgrade widać jak byk. Mi przeszkadza jeszcze strasznie nabity HUD. Co tam się wyrabia na tym ekranie ? Co chwila jakieś wyskakujące linki, kwadraciki, trójkąciki, paski życia, statusy zadań, cyferki z obrażeniami. Ja rozumiem że to mam być taka futurystyczna otoczka, ale do diaska chyba trochę przesadzili z tym wszystkim. Mam nadzieję że połowę tych pierdół będzie można wyłączyć w opcjach gry. Wielu producentów dąży obecnie aby HUD był minimalistyczny w celu zwiększania imersji w grze a tu nasrali tego tyle że nie wiadomo na co patrzeć.

16.01.2016 13:45
Marder
170

No dokładnie.

post wyedytowany przez Marder 2016-01-16 13:46:14
14.01.2016 21:03
1
odpowiedz
Marder
170

No. Poszli na maksa. Oby to się nie skończyło jak z DayZ. Ludzie zapłacą kupę szmalu a gra pozostanie wiecznie w fazie beta.

14.01.2016 19:22
odpowiedz
Marder
170

Nie mogę odpalić B4 a dość dawno temu grałem. Przy łączeniu do serwera pisze że mam uruchomić Origin chociaż cały czas jest uruchomiony. Ktoś wie o co z tym biega ?

11.01.2016 20:19
odpowiedz
Marder
170

Polskie forum gry --- http://polish-squad.pl

05.01.2016 12:29
odpowiedz
Marder
170

Dokładnie. Już teraz widać ja fajnie wykonali Rosjan w dwóch rodzajach umundurowania: pustynnym i leśnym. Zresztą to Unreal Engine 4 na którym można cuda robić i wersja ostateczna może mocno się różnić od tego co widzimy obecnie.

03.01.2016 18:44
odpowiedz
Marder
170

Potwierdzam, gra jest naprawdę dobra. Jest jeszcze trochę problemów technicznych z serwerami, ale imersja jest naprawdę duża. Tutaj fragment rozgrywki --- https://youtu.be/w4RBmimkRXs

29.12.2015 13:00
2
odpowiedz
Marder
170

To będzie taki DayZ tylko bez zombi i z elementem zadań fabularnych do wykonania. Jeśli niczego nie skrzanią to może być naprawdę bardzo klimatyczna gra.

29.12.2015 12:41
odpowiedz
Marder
170

Sethlan --- Mam dokładnie takie same zarzuty co Ty. Gdzieś od połowy filmu znerfili Kylo niemiłosiernie. Kupy i logiki to się nie trzyma. Sprawa była poruszana już ostro w innym wątku.

24.12.2015 21:07
odpowiedz
Marder
170

Zapraszam na fragment gameplay'a z pierwszego polskiego serwera ---- https://youtu.be/w4RBmimkRXs

23.12.2015 12:34
odpowiedz
Marder
170

Nowy gameplay ---- https://www.youtube.com/watch?v=gZiP5kjUii8

Zapowiada się rewelacyjnie.

22.12.2015 13:21
odpowiedz
Marder
170

Chyba nie przeczytałeś tego co pisałem wcześniej, albo pierwszą połowę filmu się zdrzemnąłeś :) Gdyby zamysł twórców był jasny to od początku filmu Kylo byłby kreowany w inny sposób i nikt do nikogo nie miał by pretensji. Przecież można było pokazać że dopiero się uczy że coś mu nie wychodzi że szybko się irytuje i nie panuje nad mocą. Wtedy OK wynik jego walki z Rey i Murzynem plus osłabienie byłoby do przyjęcia.

22.12.2015 12:27
odpowiedz
Marder
170

Nazgrel --- To jest tylko Twoja interpretacja. Ja mogę równie interpretować że zamrożenie wystrzału jest znacznie trudniejsze i wymaga większej mocy niż odbicie. Natomiast osłabienie spowodowane raną niczego nie tłumaczy. Gdyby walczył z kimś kto dysponuje podobnymi mocami i przeszedł trening fechtunku miało by znaczenie, ale nie z kimś kto drugi raz w życiu trzyma miecz świetlny w ręku.

22.12.2015 12:00
odpowiedz
Marder
170

Terminus --- Dokładnie do takich samych wniosków doszedłem.

wellmiller --- Ok rozumiem Cię, ale w takim razie dlaczego scenarzyści nie byli konsekwentni w kreowaniu wizerunku tej postaci od początku filmu. Przecież już pierwsze sceny desantu na wioskę pokazują nam mroczną postać w masce która jest bezwzględna (każe wymordować cywilów) i dysponuje potężną mocą (zatrzymuje wystrzał z blastera - tego nawet Vader nie potrafił). Później widzimy że ten człowiek to furiat a każdy kto mu się sprzeciwi albo nie wykona rozkazu może zostać potraktowany uściskiem mocy. I tu nagle w drugiej połowie filmu okazuje się że to jakiś słabeusz, którego ignorują inni szturmowcy i który nie potrafi poradzić sobie z czyścicielem i złomiarką (gdyby nie rozstąpienie ziemi już było by po nim). Ja czegoś takiego nie kupuję i tak naprawdę kogo mam oglądać w drugiej części, kto jest antagonistą z prawdziwego zdarzenia bo na pewno nie Kylo.

21.12.2015 21:40
odpowiedz
Marder
170

Kompo --- Twoje tłumaczenia na siłę naprawdę nie mają sensu. Jaki wymoczek człowieku ? Gość potrafi zatrzymać na kilka minut wystrzał z balstera i prowadzić rozmowę ze schwytanym pilotem a po zabiciu ojca wg Ciebie stracił koncentrację i nie zauważył że ktoś do niego strzelił. Normalne jajca.

21.12.2015 19:12
odpowiedz
Marder
170

Tłumaczenie, że Kylo Ren był jakimś początkującym adeptem, jakimś futurystycznym praktykantem ciemnej strony Mocy zupełnie do mnie nie przemawia. Gość który potrafi niczym Vader siłą mocy przyciągnąć do siebie człowieka albo zatrzymać promień blastera nie jest początkującym uczniakiem z którym jakaś złomiarka może sobie pogrywać na miecze świetlne. Zostało to źle zrealizowane i nie ma co bronić scenarzystów i dorabiać jakaś teorię do faktów.

21.12.2015 15:51
odpowiedz
Marder
170

Właśnie wróciłem z seansu i miałem napisać dokładnie to co autor tego artykułu. O ile wszystkie inne elementy filmu dają radę i są naprawdę bardzo fajne i gdzieś do połowy filmu wszystko trzymało wysoki poziom tak później od chwili cudownego uwolnienia mocy przez dziewczynę plus końcowy pojedynek na miecze to moja ocena filmu niestety uległa korekcie. Prosty chłopek szturmowiec walczy z Kylo jak równy z równym choć trzyma miecz świetlny drugi raz w życiu a o potędze mocy nie ma zielonego pojęcia, a później dziewucha która prawie zabija Kylo chociaż nie ma bladego pojęcia czym jest korzystanie z mocy i nie przeszła żadnego treningu. Wszyscy pamiętamy jak Luke długo się uczył i jak ciężkie miał pierwsze starcie z Vaderem. Nie wiem co palnęło do głowy scenarzystom. Nie spodobał mi się również głupi żart super asa pilotów pod adresem Kylo gdy ten zatrzymał wystrzał blastera. Normalnie gość po zobaczeniu czegoś takiego w wykonaniu tajemniczej postaci w czerni srał by w gacie a nie silił się na głupie żarty.

19.12.2015 22:16
odpowiedz
Marder
170

Aha to dzięki czyli warto je szukać.

19.12.2015 16:33
odpowiedz
Marder
170

Zapraszam na mój gameplay --- https://youtu.be/djY5_WD1aMM

18.12.2015 21:14
odpowiedz
Marder
170

Kruchy ---> Squad a Insurgency to nie ta skala. Tutaj dojście do miejsca wymiany ognia może Ci zająć kilka dobry minut a ostrzał często prowadzony jest na sporych odległościach. Zapraszam chętnych do wspólnej gry. Mój nick na Steam tak jak tutaj (avatar szturmowca).

17.12.2015 13:56
odpowiedz
Marder
170

Bardzo dobra gra i pełne zaskoczenie. Mało znane studio, żadnych do tej pory sukcesów a tu proszę po L4D najlepszy coop na rynku a pod pewnymi względami nawet przewyższający produkcję z zombiakami.

PS. Czy ktoś wie o co chodzi z tymi księgami ? Co daje ich zbieranie oprócz tego że wszystkim zmniejsza się pasek życia ?

11.12.2015 19:52
odpowiedz
Marder
170

Muzykę to dobrał fatalną. A moda to powinien porównać z wersją oryginalną bo jakoś dupy nie urywa w porównaniu z tym co można zobaczyć w grze przy detalach na maksa.

07.12.2015 18:29
odpowiedz
Marder
170

Unity of Command nikt nie zna ? Przepraszam bardzo ale mówiłem o tej grze już 3 lata temu :) https://youtu.be/x4usyo5LIZE

04.12.2015 12:41
odpowiedz
Marder
170

Jak jest ktoś chętny do wspólnej gry to piszcie nicki. Walniemy trochę meczy i postaram się to nagrać albo polecimy na żywo na twitch-u.

03.12.2015 13:02
odpowiedz
Marder
170

Guybrush Threepwood -- Brawo, świetnie to podsumowałeś.

Ja mam nadzieję że gość napisał artykuł celowo o charakterze prowokacyjnym, albo wręcz humorystycznym a inni mu przyklaskują myśląc że to prawda.

03.12.2015 11:48
odpowiedz
Marder
170

Mwa Haha Ha ha --- Obejrzyj jeszcze raz gameplay na GOL-u bo widzę że nie jarzysz na czym polega rozgrywka w multi.

03.12.2015 11:37
odpowiedz
Marder
170

Zwykłe trolowanie i czysta prowokacja tym bardziej, że autor sam przyznaje, że część tych gier ledwo liznął to jak może wydawać jakiekolwiek opinie. Druga istotna spraw to czas w którym autor się z nimi zapoznawał. Jak ktoś odpala HL pierwszy raz po 10 latach od premiery to rzeczywiście nie zrozumiem czym ta gra była wtedy w tamtym okresie czasu.

02.12.2015 20:24
odpowiedz
Marder
170

Zgadza się. Gra się całkiem przyjemnie co uwieczniłem na moim kanale.

30.11.2015 21:58
odpowiedz
Marder
170

Różnica będzie ale nie duża. Coś jak zapowiedzi Battlefronta na filmach a to ja wygląda w grze obecnie.

30.11.2015 14:04
odpowiedz
Marder
170

wcogram --- Nie doczytałem, że to będzie głównie MMO, a Stalker był robiony pod singla. No trochę wycieli bo kilka obszarów z alfy nigdy nie pojawiło się w finalnej grze i nie było grywalnych pojazdów.