Forum

Marder ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

05.12.2016 12:18
odpowiedz
Marder
161

Demo bardzo sympatyczne, taka kalka Commandosa tylko w feudalnej Japonii.

08.11.2016 14:23
2
Marder
161

Grałem i osobiście wielkiej różnicy nie widzę. Mechanika starć identyczna, tryby identyczne, granie na cele faktycznie się opłaca i daje dużo punktów ale to nie czyni grania kompletnie innym. I tak największy fan daje graczom zabójczo skuteczne ratio K/D a nie to że ma masę punktów bo wykonywał rozkazy. Stare bugi netkodu wciąż występują (stoisz za skałą a dostałeś trafienie nie wiadomo jak). O podejrzanych praktykach masy cziterów już nie wspomnę.

03.11.2016 15:21
odpowiedz
Marder
161

HDR, czyli High Dynamic Range, to technologia która niedawno zawitała do marketingowych słowników na całym świecie.

Polemizował bym z tym stwierdzeniem. Pojęcie HDR jest znane w fotografii przynajmniej od 10 lat. Powstało masę programów do symulowania obrazów w HDR.

25.10.2016 15:46
odpowiedz
Marder
161

p4go ---- Nie wiem co. Dla mnie gra z oceną 9 to jest prawdziwy przełom coś czego wcześniej nikt nie pokazał jakaś nowa technologia może nowy gatunek gry, prekursor.

25.10.2016 09:46
Marder
161

To nie RAM, coś masz skopane w systemie. Spróbuj wgrać najnowsze stery ewentualnie przeładować Windows. Też mam 8GB i problemy występują tylko na Podboju przy 64 graczach na Wysokich ustawieniach oczywiście Full HD i synchronizacja włączona. Natomiast przy Szturmie zero problemów i nic się nie zapycha do końca meczu przy identycznej konfiguracji.

24.10.2016 11:03
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
161
7.5

Natomiast co do recenzji to w moim odczuciu 9 to za dużo. Ta gra nie wnosi żadnej wartości dodanej. To wciąż solidna rzemieślnicza robota, w której cała mechanika jest identyczna jak w poprzednich części a jedyną różnicę stanowi okres historyczny w którym walczymy. Myślę, że 7,5 to bardziej odpowiednia ocena.

24.10.2016 10:58
odpowiedz
Marder
161

DM --- Dzięki. Jeszcze tej broni nie odblokowałem dlatego nic nie widzę :)

23.10.2016 20:12
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

O co chodzi z tymi pakietami ? Wylosowałem skrzynkę a w niej broń tylko nigdzie tego nie widzę żeby jakoś aktywować ją w grze ?

21.10.2016 10:08
-3
Marder
161

Kod pewnie w nocy przyszedł. Jak się wróci z pracy to trzeba będzie zaciągnąć i odpalić. Zobaczymy czy znowu zmarnowana kasa czy jednak multi wciągnie na te kilkaset godzin

19.10.2016 11:42
3
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

A co niby multi ma przebijać ? Zwykła napierdalanka jak w każdym BF.

19.10.2016 08:05
1
odpowiedz
Marder
161

Dupiato z tym trybem Operacji zrobili. Wsadzili flagi, które można w nieskończoność odbijać jak w zwykłym Podboju. Powinno to wyglądać jak w Bad Company 2 że mamy comy czy telegrafy i jak atakujący zdążą je podminować i wysadzić to koniec. Teren jest zdobyty i można skupić się na kolejnym punkcie.

14.10.2016 13:07
odpowiedz
Marder
161

Powinni tego zabronić ;)

14.10.2016 13:01
-2
Marder
161

Nikt tu niczego nie hejtuje tylko stwierdza fakt. Wiesz ile jest na Steamie takich fenomenów w EA i jak one kończą ? Pogadamy jak grę wydadzą co nastąpi za kilka lat albo co bardziej prawdopodobne nigdy...

post wyedytowany przez Marder 2016-10-14 13:01:47
14.10.2016 12:53
-2
Marder
161

Ehhh Prokhorov, ale z Ciebie niepoprawny optymista.

11.10.2016 09:42
-1
Marder
161

He, he świetnie to podsumowałeś. Dużo jest takich "fenomenów" a tak naprawdę cała rozgrywka to zwykła dłużyzna. Nie wiem co ludzie w tym widzą ?

10.10.2016 15:03
odpowiedz
Marder
161

Jakbym mieszkał w Krakowie to czemu nie :)

10.10.2016 14:49
odpowiedz
Marder
161

Hydro2 --- Powiedz mi szczerze ile jest gier pod VR obecnie ? 5, 10 może 20. Całkowita nisza i ciekawostka technologiczna, która nie wiadomo czy się przyjmie jak taśma cyfrowa wyparta przez płytę CD.

post wyedytowany przez Marder 2016-10-10 14:50:51
10.10.2016 14:45
Marder
161

Chyba twórcą bardzo spodobał się film "Marsjanin" :)

07.10.2016 11:49
-1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
161

Ludzie ze studia 4A Games najwyraźniej nie śledzą informacji rynkowych dotyczących zainteresowania graczy technologią VR Oculus Rift i zamierzają sobie strzelić w kolano. Ale to już ich problem...

06.10.2016 11:31
-3
odpowiedz
5 odpowiedzi
Marder
161

Spoko. Po światłowodzie Orange 300 Mb/s akurat zrobię sobie kawę, wypiję i gra będzie już na dysku :)

post wyedytowany przez Marder 2016-10-06 11:32:54
03.10.2016 19:53
odpowiedz
Marder
161

Świetne, do tego graficznie wymiata. Dobry pomysł z tym odradzaniem. Dodaje to wiarygodności i brutalności walk. Samotny bohater który eliminuje dziesiątki wrogów to już dziecinada. Szkoda jednak że w następnych epizodach znowu będzie superman w akcji.

03.10.2016 15:20
odpowiedz
Marder
161

Dokładnie. Wyjdzie gra to się okaże.

03.10.2016 14:17
odpowiedz
Marder
161

Wieści z frontu - Najnowsza część The Bloody First wciąż jest w fazie produkcji. Trwa to tak długo ponieważ twórcy postanowili przejść z silnika Unity na Archon. Jest to ich autorski silnik, znają go na wylot, mają cały kod źródłowy i podobno jest on bardziej elastyczny pod kątem takiej gry jak CC, oraz całkowicie modowalny od tekstur po tworzenie nowych obiektów i map. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem w styczniu 2017 mają rozpocząć się betatesty oraz pojawią się pierwsze screeny ewentualnie filmiki. Premiera ma być w połowie roku możliwe że celują w 6 czerwca (DDay)

03.10.2016 12:48
Marder
161

Może Onward ? Wywal 5 klocków na HTC Vive i będziesz miał nowe doznania w grach FPP.

30.09.2016 08:31
odpowiedz
Marder
161

Powiedzmy sobie szczerze że BF zawsze był grą typowo multiplayerową i jakaś kampania nigdy nie była mocną stroną tej gry i tak samo będzie teraz.

26.09.2016 13:40
-2
Marder
161

W mojej opinii najlepsze w tym filmie to sceny wymiany ognia, muzyka i udźwiękowienie. Fabuła wiadomo znając klasyka trudno o jakieś zaskoczenie czy tajemnicę. Niestety poprawność polityczna również się udzieliła. W XIX wieku na Dzikim Zachodzie ciemnoskóry mężczyzna to raczej albo był niewolnikiem albo cholewy pucował a nie władał po mistrzowsku rewolwerem i piastował ważne stanowisko urzędnicze. Czarny charakter wypadł blado bez charyzmy. Gdyby poświęcono mu więcej scen takich ja ta pierwsza to zapewne odbiór tej postaci byłby inny. Reasumując remake "15:10 do Yumy" bardziej zapadł mi w pamięci.

post wyedytowany przez Marder 2016-09-26 13:44:42
22.09.2016 10:31
odpowiedz
Marder
161

Z tego co wiem to nie przechodzą. Wszyscy zaczynają od zera.

22.09.2016 10:20
Marder
161

Jeśli nastawiasz się na multi to radzę Ci kupić w dniu premiery. W takie gry trzeba grać od początku ze wszystkimi bo później będziesz po prostu dostawał w dupę. Na starcie wszyscy mają równe szanse, nikt nie zna map i nie ma wymasterowanej postaci na maksa. A jak włączysz się do walki po miesiącu to zanim zajarzysz jak skonstruowane są mapy, jaka broń Ci najlepiej leży to będziesz oglądał glebę setki razy na okrągło :)

21.09.2016 18:48
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
161

Znamy tryby i mapy, znamy też co DICE zamierza naprawić po beta testach ---- https://www.battlefield.com/pl-pl/news/article/battlefield-1-beta-learned

post wyedytowany przez Marder 2016-09-21 18:48:55
19.09.2016 15:11
-1
Marder
161

Co prawda to prawda.

16.09.2016 10:14
odpowiedz
Marder
161

GoliatE52 --- Masz rację :)

cswthomas93pl --- Zgadza się. Tylko w B1 pogoda będzie wpływać na walkę przy każdej mapie.

16.09.2016 10:04
odpowiedz
Marder
161

A ja właśnie medykiem grałem najczęściej. Ta postać ma bronie które świetnie sprawdzają się na średni dystans czyli mój ulubiony do walki w BF. Na początku jest trudno, ale po wbiciu 2-3 levela medyk ma do dyspozycji broń z lunetą i nie jeden snajper mógł się zdziwić że ktoś go zdjął z takiej odległości i nie był to snajper.
Moje ogólne odczucia z bety bardzo pozytywne i znacznie lepsze niż z bety Battlefronta. Zmieniające się warunki pogodowe super sprawa, grafika, udźwiękowienie wiadomo najwyższa półka. Czołgi faktycznie trudne do zniszczenia z uwagi na brak broni ppanc, ale podczas I WŚ też budziły postrach. Dobre są stacjonarne działa, ale mało kto je używał z uwagi na fakt że stawał się łatwym celem dla piechoty a szczególnie snajperów.

12.09.2016 15:33
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Wszystko pięknie tylko to ja już widziałem 2 lata temu a do dzisiaj nawet daty premiery nie udało się wydawcy ustalić.

12.09.2016 11:06
odpowiedz
Marder
161

Ja też nie cierpię snajperów, ale tylko do momentu kiedy to ja zostaję snajperem :)

07.09.2016 10:23
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
161

Mówcie co chcecie, ale zmieniająca się pogoda w czasie walki w BF1 naprawdę robi wrażenie i wprowadza kolejny element taktyczny którego nie było dotąd. Kampiący z daleka w swoich starannie dobranych miejscówkach snajperzy w obliczu nadciągającej burzy piaskowej stają się bezużyteczni. Muszą podnieść swoje cztery litery i ruszyć do przodu a tam czekają już na nich szturmowcy ze swoimi szybkimi jak brzytwa pistoletami maszynowymi.

06.09.2016 15:09
odpowiedz
Marder
161

Wodzuu --- Aha, dzięki.

06.09.2016 10:49
Marder
161

Mam takie samo spostrzeżenie. 24 ludzi to trochę mało a tryb walki bardzo mi się podoba i gram znacznie częściej niż w Podbój. Może jak będzie tryb Operacji to będzie z 64 graczy. Przesuwający się front to mój ulubiony tryb jeszcze od czasów Bad Company 2.

06.09.2016 10:41
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
161

Ja często gram medykiem bo pasują mi te karabiny, które umożliwiają grę na średni i długi dystans. Co do podnoszenia to dosłownie udało mi się dwóch ludzi wskrzesić i to podczas obrony przy telegrafie. Prawie nikt nie prosi o medyka i chyba w tym polega problem. A jak już prosi to jest na tyle daleko, że prędzej wróci sam do walki nim go podniesie jakiś medyk. Dice musiałby zmienić to rozwiązanie.

PS. W jaki sposób wzrasta ranga która jest wymagana przy odblokowaniu następnej broni ?

06.09.2016 10:32
Marder
161

GTX 970 najnowsze stery ponad godzina grania i ani jednego crash'u.

05.09.2016 12:27
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Optymalizacja jest dobra. Na GTX 970 po zblokowaniu na 60 fps chodzi płynnie cały czas ale... małe ale. Są momenty szczególnie podczas walk pomiędzy budynkami gdy potrafi się zakrztusić tak jakby bufor pamięci się zapchał. Może potrzeba aż 16GB RAM-u a może to jest jeszcze kwestia sterowników i dodatkowej optymalizacji.

05.09.2016 08:28
Marder
161

Albo coś źle robisz albo jakiś bug. Klasę możesz zmienić przed respem dowolnie. Chyba że serwer ma jakieś ograniczenia co do ilości np snajperów na mapie, ale chyba w becie tego jeszcze nie ma.

05.09.2016 08:24
Marder
161

Do punktu możesz się dopiero przenieść jak pojawi Ci się Deploy na przycisku w prawym dolnym rogu menu. Dlatego jak klikasz wcześniej nic się nie dzieje. Trwa to kilka sekund.

04.09.2016 11:00
odpowiedz
Marder
161

Po dłuższym ograniu stwierdzam że B1 jest na pewno lepszy niż Battlefront. Jest klimat a mechanika samej walki przypomina poprzednie odsłony serii a nie jakieś futurystyczne gadżety i lasery. Szczególnie w trybie zdobywania telegrafów ma człowiek wrażenie, że jest na polu walki a nie skacze jak małpa bo całej mapie i zbiera fragi. Tutaj gracze mają więcej HP i nie tak łatwo jest kogoś skosić jedną serią. Tym bardziej zabicie kogoś dostarcza większej frajdy.

02.09.2016 11:48
Marder
161

Musiałeś mieć kosmiczne lagi. Proponuję korzystać z wyszukiwarki serwerów a nie matchmakingu.

02.09.2016 11:46
Marder
161

Dlatego odnoszę wrażenie że pomysł z pancernym koniem jest nie trafiony. Powinni wycofać to z gry. Ani to żadnej przewagi na polu walki nie daje a dodatkowo wygląda komicznie.

02.09.2016 09:46
Marder
161

Musisz wyjść z serwera i próbować połączenia na nowo albo z innym się połączyć.

02.09.2016 09:38
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Pograłem dłużej. Mapa faktycznie słaba i przypomina księżyc Tatooine z Battleftronta. Mogli lepiej się postarać. Sama rozgrywka no cóż też mam mieszane odczucia. Współpraca między drużynami w zasadzie zerowa . Każdy jest sobie sterem, żaglem i okrętem. Bronie bardzo pieczołowicie odwzorowane, świetne udźwiękowienie ale z tego DICE zawsze słynęło. Tryb z przesuwającym się frontem OK. Coś szwankuje optymalizacja szczególnie kiedy powstaje pustynna zamieć. Gra dostaje lekkiej czkawki. Może coś trzeba powyłączać w opcjach. Nie wiem nie sprawdzałem jeszcze. Czołgi spoko, konie raczej na siłę jako ciekawostka. Snajperzy moim zdaniem nie mają przewagi dlatego że każdy strzał wiąże się z przeładowaniem i jeśli nie ma hitshota to koleś zazwyczaj zdąży umknąć z linii ognia. Jakieś małe graficzne babole i przenikające przez podłogę apteczki. Można pojawić się na polu walki z gliczem w postaci braku broni :) To tyle na razie.

01.09.2016 11:48
odpowiedz
Marder
161

Ładnie. A jak z poziomem trudności zagadek ? Podobnie jak w Myst czy łatwiej ?

31.08.2016 10:27
odpowiedz
Marder
161

Chyba do niedzieli

31.08.2016 09:40
odpowiedz
Marder
161

Wczoraj chwilę pograłem. Na GTX 970 chodzi w 60 spokojnie. Ciekawy feeling broni. Na serwerach jeszcze mały ruch. Dużo leszczy bo każdy dopiero się uczy. Może dzisiaj trochę dłużej zagram.

23.08.2016 10:45
Marder
161

W zasadzie zgadzam się z tą recenzją. Zmierzenie się z tak kultowym filmem było arcytrudnym zadaniem. Fabuła bardzo spłycona, ale co można zmieścić w 2 godziny i 15 minut filmu który w oryginale trwał trzy i pół godziny. Gra aktorów to różnica klas, nie ma nawet o czym mówić. Najmocniejszą stroną filmu były efekty specjalne czego można było się spodziewać. Bardzo dobra klaustrofobiczna scena taranowania galery, która daje wyobrażenie o tym w jakich warunkach żyli i ginęli galernicy w tamtych czasach. Finałowy wyścig rydwanów też daje radę, tempo akcji, muzyka, dobre kadry. Niestety cała reszta to już tylko średniak. Pewnie to byłby dobry film pod warunkiem, że w 1959 roku nie powstałby Ben Hur Wyler'a.

23.08.2016 10:10
odpowiedz
Marder
161


Maniak19981998 --- Mam nadzieję że będzie jak mówisz. Beta już lada moment.

23.08.2016 10:06
1
odpowiedz
Marder
161

Rzeczywiście Gothic w kosmosie :)

18.08.2016 11:23
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Ta mapa jakoś dziwnie przypomina Tatooine z Battlefronta. Do tego pomysł z jakimiś Elitarnymi klasami też mocno śmierdzi Superbohaterami z SW: Battlefront.

02.08.2016 15:49
odpowiedz
Marder
161

Gerr --- Kolego z takim podejściem do serialu to dziwię się że Ty to oglądasz ? Jeśli Ty wszędzie widzisz nielogiczności i dłużyzny to nie lepiej pójść na piwo z kolegami.

02.08.2016 15:35
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Wreszcie pojazdy. 8 minutowa karęcja trochę bez sensu. Przecież te pojazdy chyba nie będą się respić co minutę w bazie.

01.08.2016 14:31
1
odpowiedz
5 odpowiedzi
Marder
161

Gerr ---- Mówisz o ostatnim sezonie Gry o Tron czy o jakimś innym serialu ? To właśnie w ostatnim było najwięcej akcji i zaskakujących zwrotów. W moim odczuciu 6 sezon był najlepszy.

01.08.2016 14:17
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
161

Mega nudny he, he to żeś pojechał. Owszem zdarzają się odcinki słabsze szczególnie w pierwszych sezonach ale chyba jeszcze nie widziałeś naprawdę nudnych seriali :)

28.07.2016 18:43
-1
odpowiedz
Marder
161

Przesłuchałem sample. Rock słabo, głos nienaturalnie wymuszony jak z zaciśniętego gardła. Izak zwykły głos pozbawiony emocji kogoś kto bitwę ogląda ale w niej nie walczy. Rojo starał się wczuć w rolę ale szału też nie ma. Barwa głosu nie kojarzy mi się z żołnierzem. Brak wojskowego drylu i mocy w głosie. Kto służył w armii i przypomni sobie wydawane gromkim głosem komendy kaprala ten wie o czym mówię.

27.07.2016 19:01
-1
odpowiedz
Marder
161

Źle nie jest, ale dupy też nie urywa. Posłuchałbym czyste sample.

27.07.2016 11:55
-1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
161

Jeśli jest tak jak niektórzy twierdzą że to tylko kilka prostych słów i bez znaczenia to pytam się po jakiego wała mają to być znani youtuberzy ? Nie można było nagrać głosy kogoś z EA Polska albo jakiegoś aktora teatralnego ? Odpowiedź jest oczywista. Gra ma się sprzedaż w dużym nakładzie a duża rzesza jak ich określacie "gimbusów" ogląda tych kolesi i będą bardziej skłonni do zakupu gry wiedząc że w tle usłyszą swoich youtubowych pupilków.

26.07.2016 15:20
2
Marder
161

Eee tam Karolak. Ja bym wziął Kiepskiego albo Boczka: "W morde jeża mauzer mi się zaciął" :)

25.07.2016 19:12
2
Marder
161

Dokładnie tak jak piszesz. Jak słyszę te teksty Roja to zastanawiam się po co to oglądam. Jak bym tak miał na moim kanale co chwilę drzeć mordę i rzucać kur... to lepiej jak bym się w ogóle tym nie zajmował. Komu to ma imponować bo na pewno nie ludziom dojrzałym, którzy oczekują inteligentnego merytorycznego przekazu.

25.07.2016 15:29
1
odpowiedz
Marder
161

Ciekawe kto wystąpił z taką inicjatywą EA Polska czy sami youtuberzy ? Osobiście uważam że jest wystarczająco dużo ciekawych głosów wśród polskich aktorów teatralnych i co ważniejsze nieznanych z neta i nie kojarzących się z niczym co zakłócałoby odbiór klimatu I WŚ.

post wyedytowany przez Marder 2016-07-25 15:31:47
12.07.2016 20:41
-1
odpowiedz
Marder
161

Szczerze ? Nic mnie tu nie zainteresowało. PoE grałem bardzo dużo to ile już można, Warframe moim zdaniem słaby, Evolve wiadomo niewypał, a reszta to nie moje klimaty. Teraz to bym sobie pyknął w betę Battlefielda 1. Coś już wiadomo kiedy będą te beta testy ?

post wyedytowany przez Marder 2016-07-12 20:43:58
01.07.2016 09:33
odpowiedz
Marder
161

NV_PaVLo ----Dokładnie :) ID Software powinien zażądać od Spielberga kasy za prawa autorskie związane z tą nazwą :)

28.06.2016 14:02
odpowiedz
Marder
161

Asasyn363 ----- Też tak miałem, ale nie oszukujmy się BF 1 bliżej do BF4 niż do Bad Company 2.

Powinni moim zdaniem trochę znerfić szybkość poruszania się i to zarówno czołgów jak i piechoty żeby nadać walce więcej realizmu a mniej arkadowego stylu. Do tego duże połacie ziemi pokrytej transzejami i lejami po bombach aby atakujący metodycznie przesuwali się z okopu do okopu koszeni cały czas seriami z KM-ów. Grafa jest OK, brudno szara a zieleń mocno stonowana. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

24.06.2016 10:34
odpowiedz
Marder
161

Dłużyzna panie nic się nie dzieje jak w polskim filmie. Klimat i pomysł ok ale obawiam się, że finalna wersja dupy nikomu nie urwie, a koncepcja jakiś oddzielnych stref dla pvp i pve pachnie mocno the The Division.

20.06.2016 13:46
odpowiedz
Marder
161

Brak Francji i Rosji dupa ze śmiechu odpada. A Niemcy są. Cholera musieli przeoczyć :) A to co piszecie o wojnie pozycyjnej to już na pierwszych gameplayach widać, że to będzie zwykła tradycyjna nawalanka jak w każdej kolejnej części. O jakimś ostrzeliwaniu się z okopów i podążaniu piechoty za wolno sunącymi czołgami można zapomnieć. Zmienia się tylko opakowanie a zawartość jest identyczna. Szkoda...

17.06.2016 12:57
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Yadin ---- To zacznij grać może w jakieś symulatory albo strategie ekonomiczne np SimCity, albo Rescue - nie ma potworów nikogo nie zabijasz a wręcz przeciwnie ratujesz ludziom życie.

13.06.2016 19:03
Marder
161

I podobno nasz polski Hatred był taki brutalny i kontrowersyjny, a tu taka rzeźnia i żaden pismak nawet się nie zająknął.

post wyedytowany przez Marder 2016-06-13 19:04:07
09.06.2016 13:44
odpowiedz
Marder
161

Karwasz twarz a gdzie Half-Life 3 :)

08.06.2016 20:13
odpowiedz
Marder
161

Nic nowego, znowu materiał z cyklu zapchaj dziura.

05.06.2016 10:00
-1
odpowiedz
Marder
161

Nie ma o czym pisać co ? Sezon ogórkowy to wymyśla się tematy zastępcze typu "ogień w grach", za tydzień będzie "woda w grach", a jeszcze później "10 przykazań gracza". Ponowie z GOL-a więcej merytoryki a mniej komercji.

02.06.2016 14:26
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Mam nadzieję że poprawią kod sieciowy bo zatrzymywanie całej akcji tylko dlatego, że dołącza się nowy gracz to jakieś kuriozum było. Niech pogadają z Valve albo Tripwire Interactive jak to się robi he, he.

31.05.2016 19:30
odpowiedz
Marder
161

Rick24 ---- Tak najnowszy Doom jest dobry może nawet bardzo dobry, ale o jakimś straszeniu możesz zapomnieć. Diaboliczna symbolika przewija się cały czas ale widać że głównie chodzi tu o szybką i satysfakcjonującą rozwałkę. To raczej my jako Doom Marine jesteśmy tym kogo powinny się bać piekielne pomioty nie zaś odwrotnie.

post wyedytowany przez Marder 2016-05-31 19:31:02
31.05.2016 19:22
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Najnowszy gameplay --- https://www.youtube.com/watch?v=iyyJEzZq3sQ

Niestety boty durne straszliwie, okazjonalne niedoróbki enginu (jakieś trzęsące się obiekty), interfejs w dalszym ciągu bardzo toporny a tak zachwalany model strzelania wygląda jakoś sztywnie. Jeszcze dużo pracy przed nimi a i tak zaczynam podchodzić do tego bardziej sceptycznie niż na początku.

31.05.2016 11:48
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Draugnimir ----->To proponuję sobie odświeżyć - https://www.youtube.com/watch?v=UPkNn6LrsLU

Klaustrofobia i wąskie korytarze to znak rozpoznawczy Dooma.

31.05.2016 11:38
odpowiedz
Marder
161

nowy król sieciowych FPS-ów właśnie rozsiada się na tronie

Bałtroczyk żartowniś jeden :) Dziewiątki i dyszki to każdy by dawał, ale napisać dobrą merytoryczną recenzję i wystawić rzetelną ocenę to nie ma komu.

28.05.2016 17:07
Marder
161

Też trochę mi brakuje tego klimatu może nie horroru jak w "trójce" ale tego totalnego zaszczucia jak w D1 i D2. Te zabójstwa chwały powodują że jest spory fan, ale raczej czujemy się jak jakiś cholerny superbohater a nie zagubiony w bazie Marine walczący o życie. Po za tym aspektem gra oczywiście wymiata.

28.05.2016 13:04
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Recenzja ok ale z tym tekstem na początku:
Dwanaście lat minęło od premiery „trójki”, a myślę, że niektórzy mogliby liczyć i dwadzieścia dwa lata, uznając – tak jak niżej podpisany – trzecią część za groteskową parodię cyklu, którą chciałoby się wymazać i z pamięci, i z kart historii.
To chyba jakiś niesmaczny żart. Nie wiem jak fan Dooma może wypisywać takie farmazony. Trójka z założenia miała bardziej straszyć i straszyła a cała mechanika walki, budowa korytarzy, bestiariusz i arsenał broni był niemal identyczny jak w pierwszych dwóch częściach. A że było mniej totalnej rozpierduchy to przecież nie powód do pisania o jakiejś parodii cyklu.

26.05.2016 15:11
odpowiedz
Marder
161

Przecież to zwykła chamska podróba Team Fortress 2 od Valve. Nie wiem czym tu się można podniecać. Może i wykonana solidnie i technicznie serwery dają radę ale żeby zaraz same "dyszki" leciały ? Chyba zwykła poprawność polityczna recenzentów "no bo to panie Blizzard robił, niżej nie wypada ocenić..."

12.05.2016 21:35
odpowiedz
Marder
161

Chyba trochę za mocno podkręcili tempo. W końcu to singiel gdzie trzeba się delektować każdym pomieszczeniem, każdym korytarzem a nie lecieć do przodu na pałę jak w multi...

11.05.2016 19:25
1
odpowiedz
Marder
161

To już robią "dwójkę" ? A co z "jedynką" ? Przecież mieli tłuc DLC do końca świata i o jeden dzień dłużej ?

07.05.2016 19:26
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
161

Cóż to za bluźnierczy tytuł ? Thief nie tylko że żyje ale ma się w znakomitej formie czego dowodem są wciąż powstające fanmisje do T1 i 2. Powiedzcie mi kto będzie grał w Dishonored po 18 latach od premiery jak w Thiefa ?

post wyedytowany przez Marder 2016-05-07 19:26:55
07.05.2016 12:56
odpowiedz
Marder
161

No, no zaskoczyli pozytywnie. Tego się nie spodziewałem. Pozostaje czekać na pierwsze fragmenty z gameplaya.

PS. Konie w multi ? To chyba byłaby przesada :)

03.05.2016 13:02
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
161

W piątek pośmiejemy się z DICE. Zwykła nerwowa reakcja bo COD poszedł w przyszłość co zapewne zrobili z BF.

post wyedytowany przez Marder 2016-05-03 13:03:07
02.05.2016 20:47
1
odpowiedz
Marder
161

Ale do kogo te żale ? Gra świetnie się znowu sprzeda, zarobią kupę dolców i wszystko w temacie.

02.05.2016 15:45
-1
odpowiedz
Marder
161

Front Obrony Kolonii czyli to nie będą kosmici :) Co by nie powiedzieć o CoD to trzeba przyznać, że trailery robią na wysokim poziomie. Aż się chce grać.

post wyedytowany przez Marder 2016-05-02 15:45:48
02.05.2016 11:58
odpowiedz
Marder
161

I wszystko jasne idą w S-F. BF5 zapewne także zmierza w tą stronę o czym przekonamy się za kilka dni. Na klimaty II WŚ przyjdzie jeszcze długo poczekać. Szkoda... a muzykę to dobra że niech ich piorun strzeli :)

01.05.2016 22:33
odpowiedz
Marder
161

jakubcjusz --- Ciebie nudził co nie zmienia faktu że setki tysięcy innych zachwycił i dziś dalej kasę trzepią niesamowitą (Diablo 3) a o NOX już nikt nie pamięta.

01.05.2016 22:28
odpowiedz
Marder
161

Jak on tworzył Daikatane to nie było wtedy żadnego zbieractwa kasy. Sam finansował projekt. Teraz jest inaczej to chciał też coś na tym ugrać. Ale dobrze niech zrobi demo wtedy zobaczymy w jakiej jest formie legenda FPS-ów.

01.05.2016 12:37
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Sethlan ----- Będziesz miał w tym roku Rising Storm 2: Vietnam.

Reklama oficjalna imprezy z hasłem "poznaj przyszłość". Raczej chyba wszystko jasne co będzie..

Jeśli tak to możemy sobie już darować dalsze spekulacje.

01.05.2016 11:22
Marder
161

Na tym właśnie polegała różnica że Diablo było grą zrobioną na poważnie, z gęstym mrocznym klimatem i ciągłym odwoływaniem się do istoty Zła.

01.05.2016 11:17
Marder
161

Świetne :) Widać, że GOL nie bardzo wie o czym pisać kiedy trwa sezon ogórkowy w grach.

01.05.2016 11:14
Marder
161

Dokładnie. Jedynka miała bardziej mroczny klimat a muzyka była tak demoniczna że aż ciary przechodziły ----- https://www.youtube.com/watch?v=vcTAVQYMZv0

29.04.2016 16:17
1
Marder
161

Stary Doom 1 i 2 to byłyby uznawane za action RPG w dzisiejszych czasach, a nie FPS

To żeś teraz walnął jak łysy grzywą o beton. Doom = action RPG :)

29.04.2016 16:12
odpowiedz
Marder
161

Elessar1984 --- Kolego kiedy ja grałem w Dooma to jeszcze pewnie byłeś w podstawówce. Zapewniam Cię że nie było tam tysięcy zakręconych korytarzy. Pod tym względem najbardziej rozbudowany był Quake 2.

Proponuję wszystkim odpalić Dooma i szybko zweryfikować wspomnienia z dzieciństwa.

29.04.2016 15:57
odpowiedz
Marder
161

Eeeh już myślałem że macie jakieś konkretne informacje, a to tylko wolne spekulacje.

28.04.2016 20:44
-1
Marder
161

Nie wiem o co Ci chodzi. Przecież flaki też były w starym Doomie tylko tam symulowało je kilka czerwonych pikseli a tu masz grafikę na dzisiejsze czasy. Z jednej strony zarzucasz że robią korytarzową nudną gierkę, a z drugiej marzysz o zremasterowanym starym Doomie w którym były sam nudne korytarze. Eeehhh...

27.04.2016 18:45
Marder
161

A tak a propos Johna Romero. Właśnie gość zapowiedział, że wraca i będzie tworzył jakiś FPS który skopie tyłki wszystkim Battlefieldom i Cod'o razem wziętych.

25.04.2016 18:44
odpowiedz
Marder
161

Half-Life oczywiście jak najbardziej nr 1 tylko małe ale... "Jedynka" panowie a nie "dwójka". Tak jak pisałem w innym wątku. HL to było coś nowatorskiego jakaś wartość dodana zmieniająca dotychczasowy porządek w gatunku gier FPP. "Dwójka" natomiast oprócz fenomenalnego wprowadzenia fizyki była tylko odtwórcza na zasadzie lepiej, więcej, szybciej. Mi osobiście nie udało się uzyskać już takiej imersji z grą jak miało to miejsce podczas pierwszego spotkania z Gordonem Freemanem.

21.04.2016 11:59
odpowiedz
Marder
161

.:Jj:. --- Dwa lata to wystarczający czas jak na produkcję niskobudżetową. Jeśli ktoś określa na KS ile potrzebuje kasy to oznacza że wie co będzie robił i jak. Trzeba wykorzenić takie praktyki w których zbiera się kasę obiecując gruszki na wierzbie, a później wypuszcza wersję alfa i dalej kity graczom wciska. Natomiast molochy o których mówisz nie zbierają kasy od graczy na wyrost tylko posiadają własne środki finansowe.

post wyedytowany przez Marder 2016-04-21 12:04:02
21.04.2016 11:49
odpowiedz
Marder
161

To kiedy gramy ?

21.04.2016 11:47
Marder
161

Nie rozumiem co do błędów przy logowaniu miał Twój router ? Jedynym problemem jaki wtedy występował (koniec lutego) był słaby matchmaking. Obecnie też zdarzają się sytuacje że nie można zestawić skutecznie zespołów ale są to sporadyczne przypadki. Wystarczy wyjść i ponownie poszukać meczu.

19.04.2016 19:00
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Powinni wreszcie zrobić porządek z tym. Zbiórka pieniędzy owszem ale z gwarancją dla wpłacającego że wersja finalna gry zostanie opublikowana maksymalnie do dwóch lat od momentu zebrania kasy. W przypadku nie dotrzymania terminu producent jest zobowiązany do zwrotu całości wpłaconej kwoty. Zaraz połowa oszustów z kickstarterze by znikła.

17.04.2016 15:06
odpowiedz
Marder
161

Darmowy weekend trwa więc zapraszam do sprawdzenia swoich umiejętności --- https://youtu.be/dR5WuKtyt9I

17.04.2016 11:41
odpowiedz
Marder
161

spajder10 --- Tylko po cholerę porzucił DayZ i odszedł. Zrobił moda, później na obiecał gruszek na wierzbie i się zmył. Teraz myśli ze zrobi jakieś kwadraciaki i znowu będzie kasę trzepał.

15.04.2016 20:48
odpowiedz
Marder
161

Dobra zręcznościowa rozwałka. Żadnego HP nie ma co tu zmniejszać bo to jest stara szkoła walki. Wygrywa ten kto jest szybszy i celniejszy a nie ten który pierwszy Ci w plecy strzeli jak w COD-ach i Battlefieldach. Tu jak ktoś Ci skroi plecy to masz szansę albo uciec albo go wymanewrować i rozwalić. U mnie na GTX 970 wszystko śmiga aż miło to nie mogę odnieść się do zwalonej optymalizacji w żaden sposób. Grafika jest OK może faktycznie trochę zbyt kolorowo i pachnie kiczem ale cóż takie czasy. Gauss jest zajebisty i runa która dodaje przyśpieszenia. Wtedy karabin szturmowy staje się prawdziwym killerem.

15.04.2016 20:47
Marder
161

Potwierdzam gra się sympatycznie.

post wyedytowany przez Marder 2016-04-15 20:50:10
14.04.2016 10:36
odpowiedz
Marder
161

Ściągnięte i czekamy na godzinę W :)

11.04.2016 18:49
odpowiedz
Marder
161

Misuu a gdzie Ty demo widział aaa ?

post wyedytowany przez Marder 2016-04-11 18:49:22
10.04.2016 15:26
1
Marder
161

No właśnie mam GTX 970 i liczyłem na coś więcej niż 30 klatek. Z tego co czytam to nawet te 30 klatek się rwie i nie jest stabilne. Do tego dochodzi kosmicznie wysoka cena samej gry i całkowite olanie polskiego gracza w kwestii napisów a jak wiemy zrozumienie fabuły jest ważne w tej grze. Pozostaje czekać może za pół roku coś się zmieni.

10.04.2016 12:17
odpowiedz
Marder
161

Miałem kupić ale takiego dymania graczy na PC już dawno nie widziałem.

PePe PL ---- Przeciętnego gracza mało interesują powody. Płaci i wymaga a by produkt był dopracowany. Gdyby szef Remedy miał jaja to powiedział by MS że potrzebują pół roku na dopracowanie wersji PC i albo na to idą albo wersji PC nie będzie.

x-fi ---- Jakość jpg jest wystarczająca trzeba tylko kompresować z głową.

09.04.2016 09:33
2
odpowiedz
Marder
161

Podział powinien być rozbity na gry singlowe i w multi. W czasach HL, Dooma, czy Unreal'a multi albo nie istniał albo był tylko dodatkiem. A w Polsce z racji słabego dostępu do sieci grała garstka ludzi.

post wyedytowany przez Marder 2016-04-09 09:34:05
08.04.2016 19:17
2
odpowiedz
Marder
161

Gambrinus84 ----> Rozumiem Cię ale sam musisz przyznać że taki BF3 otrzyma 100 punktów bo fani tej produkcji a w zasadzie trybu multi cały czas w to pykają i będą nabijać licznik, a nie o to chyba chodzi w tym rankingu. To ma być rzetelne wyłonienie gry która coś wniosła do gatunku, wyznaczyła jakiś trend, zrobiła krok milowy, była przełomowa a nie gra która, umówmy się jest sprawnie rzemieślniczo wykonaną naparzanką w multi.

post wyedytowany przez Marder 2016-04-08 19:17:33
08.04.2016 18:18
2
Marder
161

Dokładnie. Takie spędy fanów konkretnej gry wypaczają wynik.

08.04.2016 12:34
odpowiedz
Marder
161

Zdecydowanie Half-Life tylko nie "dwójka" a "jedynka". To było niesamowite doznanie, oskryptowane akcje, wrogowie którzy wreszcie nie lecieli na Ciebie jak muchy do g... tylko współpracowali, flankowali, rzucali granaty, ta atmosfera ciągłego zaszczucia niczym w "Ściganym", znakomite udźwiękowienie i fabuła jak z dobrego amerykańskiego filmu akcji. "Dwójka" była lepsza technologicznie jednak cała reszta była już tylko odtwórcza, a Gordon F. przeistoczył się ze skromnego naukowca który walczy o życie w kompleksie Black Messa w gwiazdora NBA który jest rozpoznawany przez wszystkich za każdym rogiem ulicy.

06.04.2016 18:33
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Mam 10-tkę i mogę powiedzieć że jest OK i osobiście podoba mi się lepiej od starej serii. Nie oznacza to jednak że kupię QB chodź taki miałem zamiar. Raz że cena z kosmosu, dwa debilny MS Store (to już chyba 5 platforma do grania którą musiałbym instalować), a trzy to fakt że trudno to nazwać wersją na PC jak to zwykły jest port z konsoli i do tego bardzo kiepsko wykonany.

04.04.2016 12:37
1
Marder
161

Co Ty gadasz. W10 zdecydowanie szybciej się uruchamia i wyłącza, do tego ma lepszy bardziej przejrzysty interfejs, lepsze zabezpieczenia sieciowe i kilka bajerów które wreszcie działają poprawnie (obsługa plików multimedialnych).

03.04.2016 19:43
odpowiedz
Marder
161

Zdecydowanie gra z ambitną fabułą czyli Quantum Break

03.04.2016 11:04
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Póki co jakoś nie widać w MS Store wersji gry na PC a premiera za 2 dni. To o co w tym chodzi ?

01.04.2016 18:43
odpowiedz
Marder
161

Prima Aprilis...

27.03.2016 20:31
odpowiedz
Marder
161

Oceny w większości pozytywne czyli jest dobrze jak na ten etap produkcji. Pytanie tylko ile upłynie wody w Wiśle za nim zobaczymy finalną wersję. Grim Dawn robiono chyba z 5 lat. Brrr...

20.03.2016 11:30
odpowiedz
Marder
161

Koncepcja graficzna bardzo klimatyczna, wrogowie także, ale model strzelania jakiś bardzo drętwy.

11.03.2016 21:33
odpowiedz
Marder
161

Nie ma się co dziwić przecież Microsoft to gigantyczna korporacja która najchętniej by połknęła Steam. A każda korporacji dąży do zysku, a nie dzielenia się wpływami ze sprzedaży z kimś innym.

28.02.2016 19:11
odpowiedz
Marder
161

Myślę, że wymieniłeś wszystkie najważniejsze produkcje na przestrzeni lat. A Sudden Strike faktycznie miał wysoko postawioną poprzeczkę. Pamiętam że powtarzałem jedną misję z kilkanaście razy żeby dotrzeć do końca. A to były dopiero początkowe misje :)

27.02.2016 22:37
Marder
161

Co Ty gadasz jak to robi Remedy które stworzyło kultowego Maxa Payne'a.

26.02.2016 20:37
4
Marder
161

Prawdopodobnie to będzie coś takiego jak w The Division. Strefa z NPC gdzie chodzisz sam albo z kimś kogo zaprosisz, oraz taki Dark Zone gdzie będzie można coś ciekawego znaleźć i wykonać ale już z graczami. I tego się obawiam bo prawdopodobnie teren będzie mały i natknięcie się na drugiego gracza czy wręcz grupy graczy polujących na innych to będzie norma. Chyba lepszym rozwiązaniem byłoby to co jest w DayZ. Ogromna mapa i ograniczona ilość graczy na serwerze. No ale zobaczymy...

21.02.2016 15:51
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

Z tym W10 to rozumiem że to marketing nowego systemu, bo jeśli nie to automatycznie sami sobie strzelają w kolano ze sprzedażą. Ale trzeba przyznać szczerze że miodność akcji pozostawia konkurencję daleko w tyle łącznie z The Division.

post wyedytowany przez Marder 2016-02-21 15:55:25
21.02.2016 11:51
odpowiedz
Marder
161

Zdecydowanie zabrakło gry Unreal. To był prawdziwy opad szczeny. Pierwszy raz zastosowano tam tekstury odbijające otoczenie. A piękne rozległe widoki nieba dopełniały klimatu. Pamiętam że musiałem specjalnie kompa nowego poskładać żeby rozkoszować się płynną grą.
Z najnowszych produkcji to należało wspomnieć o Zaginięciu Ethana Cartera. Fotometria to nowa jakość i to widać na każdym obiekcie w grze.

21.02.2016 10:22
odpowiedz
Marder
161

Zaktualizuj sterowniki do karty.

21.02.2016 10:17
odpowiedz
Marder
161

Żenada. Tak to jest jak w komisjach zasiadają dziadki borowe jak w Akademii Filmowej.

12.02.2016 14:42
odpowiedz
Marder
161

banenan ---- Może na GOL-u tak się stało, ale tutaj http://www.metacritic.com/game/pc/xcom-2/user-reviews co też gracze w dupie byli ? Ocena redakcji 89 a graczy 70.

post wyedytowany przez Marder 2016-02-12 14:42:53
11.02.2016 12:35
-1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
161

W naszej recenzji gra otrzymała ocenę 8.5...

W Waszej tak tylko dlaczego gracze oceniają zaledwie na 4.7 ? Gdzie zatem leży prawda ?

post wyedytowany przez Marder 2016-02-11 12:37:12
11.02.2016 12:27
-2
odpowiedz
Marder
161

Po zamkniętej becie osobiście podziękuję. Szkoda czasu na takie popierdółki. Ani to rasowy multi, ani dobry coop, ani tym bardziej rozbudowany singleplayer. Zrobili jakiś miks wszystkiego po trochę a jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.

07.02.2016 20:27
odpowiedz
Marder
161

Właśnie. Wszystko to brzmi tak dobrze, że aż trudno uwierzyć że może się udać. Jeśli ruszą te zamknięte testy jeszcze w tym kwartale to już wkrótce się przekonamy czy to będzie wielka rzecz, czy kolejna marketingowa wydmuszka.

01.02.2016 18:23
odpowiedz
Marder
161

philantrop ----- A powinna Ci się udzielić bo jak to określasz śmieć ludzki, był, jest i będzie i właśnie zadaniem firm produkujących gry jest ten śmieć skutecznie eliminować tak jak np robi to Blizzard. Nie myślisz chyba że śmieć ludzki będzie bił się w pierś i zacznie grać uczciwie.

post wyedytowany przez Marder 2016-02-01 18:24:42
30.01.2016 11:19
-2
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

To już się nagraliśmy. Serwery wyłączone :(

29.01.2016 21:45
odpowiedz
Marder
161

Gra się sympatycznie, model strzelania daje dużo radochy. Widać że trochę znerfili wrogów bo teraz na jednego wystarczy krótka seria a nie jak przedtem cały magazynek. Grafa nawet na ultra dupy nie urywa po prostu jest dobra. Technicznie też nie zauważyłem żadnych problemów i pociskanie Ubisoftu że znowu będą jakieś cyrki nie potwierdziło się. Można spokojnie grać samemu jeśli ktoś miał obawy że to będzie tylko pod multi. Jest też system "znajdziek", które są porozrzucane po mapie i należy je kompletować aby otrzymać coś ekstra w zamian. Loot ciekawie zrealizowany i napędza rozgrywkę. W Dark Zone byłem chwilę na szczęście nikt do mnie nie strzelał ani żadne zorganizowane grupy skinhedów mnie nie ścigały. W grze fajnie zaimplementowano dodawanie poznanych graczy do znajomych i możliwość prowadzenia konwersacji.

23.01.2016 22:04
odpowiedz
2 odpowiedzi
Marder
161

To Ci tłumaczę że nie musiałeś tak robić. Cholera wie czy po anulowaniu preordera nie zablokują Ci kodu jak się zorientują, że wałki idą.

23.01.2016 21:49
odpowiedz
1 odpowiedź
Marder
161

micin3 ---- Nie musisz zamawiać preordera. Kody do bety są za kilka złoty.

22.01.2016 18:37
odpowiedz
Marder
161

Jakie prawdziwe jak widać że to jest podrasowane w PS jak cholera.

22.01.2016 14:28
Marder
161

Pewnie znowu będą problemy techniczne i betę wydłużą o 2-3 dni.

17.01.2016 16:57
-3
odpowiedz
Marder
161

Jak tak będzie wyglądała walka w Dark Zone to chyba mało kto będzie tam wchodził :)

https://youtu.be/KUo0YOIeok8

16.01.2016 18:58
odpowiedz
Marder
161

Pytanie tylko czy Ci nasi komputerowi towarzysze nie będą bardziej przeszkadzać jak pomagać ? A już najbardziej żałosne jest jak taki komputerowy towarzysz wychodzi na środek placu i bierze na klatę serie z KM-ów zamiast być za osłoną i ostrzeliwać się. Psuje to klimat niemiłosiernie. Mam nadzieję że w The Division algorytmy mają wystarczająco dobre.

16.01.2016 14:13
6
odpowiedz
Marder
161

Oby tak było bo sam gameplay wygląda bardzo fajnie.

16.01.2016 13:46
odpowiedz
Marder
161

Downgrade widać jak byk. Mi przeszkadza jeszcze strasznie nabity HUD. Co tam się wyrabia na tym ekranie ? Co chwila jakieś wyskakujące linki, kwadraciki, trójkąciki, paski życia, statusy zadań, cyferki z obrażeniami. Ja rozumiem że to mam być taka futurystyczna otoczka, ale do diaska chyba trochę przesadzili z tym wszystkim. Mam nadzieję że połowę tych pierdół będzie można wyłączyć w opcjach gry. Wielu producentów dąży obecnie aby HUD był minimalistyczny w celu zwiększania imersji w grze a tu nasrali tego tyle że nie wiadomo na co patrzeć.

16.01.2016 13:45
Marder
161

No dokładnie.

post wyedytowany przez Marder 2016-01-16 13:46:14
14.01.2016 21:03
1
odpowiedz
Marder
161

No. Poszli na maksa. Oby to się nie skończyło jak z DayZ. Ludzie zapłacą kupę szmalu a gra pozostanie wiecznie w fazie beta.

14.01.2016 19:22
odpowiedz
Marder
161

Nie mogę odpalić B4 a dość dawno temu grałem. Przy łączeniu do serwera pisze że mam uruchomić Origin chociaż cały czas jest uruchomiony. Ktoś wie o co z tym biega ?

11.01.2016 20:19
odpowiedz
Marder
161

Polskie forum gry --- http://polish-squad.pl

05.01.2016 12:29
odpowiedz
Marder
161

Dokładnie. Już teraz widać ja fajnie wykonali Rosjan w dwóch rodzajach umundurowania: pustynnym i leśnym. Zresztą to Unreal Engine 4 na którym można cuda robić i wersja ostateczna może mocno się różnić od tego co widzimy obecnie.

03.01.2016 18:44
odpowiedz
Marder
161

Potwierdzam, gra jest naprawdę dobra. Jest jeszcze trochę problemów technicznych z serwerami, ale imersja jest naprawdę duża. Tutaj fragment rozgrywki --- https://youtu.be/w4RBmimkRXs

29.12.2015 13:00
2
odpowiedz
Marder
161

To będzie taki DayZ tylko bez zombi i z elementem zadań fabularnych do wykonania. Jeśli niczego nie skrzanią to może być naprawdę bardzo klimatyczna gra.

29.12.2015 12:41
odpowiedz
Marder
161

Sethlan --- Mam dokładnie takie same zarzuty co Ty. Gdzieś od połowy filmu znerfili Kylo niemiłosiernie. Kupy i logiki to się nie trzyma. Sprawa była poruszana już ostro w innym wątku.

24.12.2015 21:07
odpowiedz
Marder
161

Zapraszam na fragment gameplay'a z pierwszego polskiego serwera ---- https://youtu.be/w4RBmimkRXs

23.12.2015 12:34
odpowiedz
Marder
161

Nowy gameplay ---- https://www.youtube.com/watch?v=gZiP5kjUii8

Zapowiada się rewelacyjnie.

22.12.2015 13:21
odpowiedz
Marder
161

Chyba nie przeczytałeś tego co pisałem wcześniej, albo pierwszą połowę filmu się zdrzemnąłeś :) Gdyby zamysł twórców był jasny to od początku filmu Kylo byłby kreowany w inny sposób i nikt do nikogo nie miał by pretensji. Przecież można było pokazać że dopiero się uczy że coś mu nie wychodzi że szybko się irytuje i nie panuje nad mocą. Wtedy OK wynik jego walki z Rey i Murzynem plus osłabienie byłoby do przyjęcia.

22.12.2015 12:27
odpowiedz
Marder
161

Nazgrel --- To jest tylko Twoja interpretacja. Ja mogę równie interpretować że zamrożenie wystrzału jest znacznie trudniejsze i wymaga większej mocy niż odbicie. Natomiast osłabienie spowodowane raną niczego nie tłumaczy. Gdyby walczył z kimś kto dysponuje podobnymi mocami i przeszedł trening fechtunku miało by znaczenie, ale nie z kimś kto drugi raz w życiu trzyma miecz świetlny w ręku.

22.12.2015 12:00
odpowiedz
Marder
161

Terminus --- Dokładnie do takich samych wniosków doszedłem.

wellmiller --- Ok rozumiem Cię, ale w takim razie dlaczego scenarzyści nie byli konsekwentni w kreowaniu wizerunku tej postaci od początku filmu. Przecież już pierwsze sceny desantu na wioskę pokazują nam mroczną postać w masce która jest bezwzględna (każe wymordować cywilów) i dysponuje potężną mocą (zatrzymuje wystrzał z blastera - tego nawet Vader nie potrafił). Później widzimy że ten człowiek to furiat a każdy kto mu się sprzeciwi albo nie wykona rozkazu może zostać potraktowany uściskiem mocy. I tu nagle w drugiej połowie filmu okazuje się że to jakiś słabeusz, którego ignorują inni szturmowcy i który nie potrafi poradzić sobie z czyścicielem i złomiarką (gdyby nie rozstąpienie ziemi już było by po nim). Ja czegoś takiego nie kupuję i tak naprawdę kogo mam oglądać w drugiej części, kto jest antagonistą z prawdziwego zdarzenia bo na pewno nie Kylo.

21.12.2015 21:40
odpowiedz
Marder
161

Kompo --- Twoje tłumaczenia na siłę naprawdę nie mają sensu. Jaki wymoczek człowieku ? Gość potrafi zatrzymać na kilka minut wystrzał z balstera i prowadzić rozmowę ze schwytanym pilotem a po zabiciu ojca wg Ciebie stracił koncentrację i nie zauważył że ktoś do niego strzelił. Normalne jajca.

21.12.2015 19:12
odpowiedz
Marder
161

Tłumaczenie, że Kylo Ren był jakimś początkującym adeptem, jakimś futurystycznym praktykantem ciemnej strony Mocy zupełnie do mnie nie przemawia. Gość który potrafi niczym Vader siłą mocy przyciągnąć do siebie człowieka albo zatrzymać promień blastera nie jest początkującym uczniakiem z którym jakaś złomiarka może sobie pogrywać na miecze świetlne. Zostało to źle zrealizowane i nie ma co bronić scenarzystów i dorabiać jakaś teorię do faktów.

21.12.2015 15:51
odpowiedz
Marder
161

Właśnie wróciłem z seansu i miałem napisać dokładnie to co autor tego artykułu. O ile wszystkie inne elementy filmu dają radę i są naprawdę bardzo fajne i gdzieś do połowy filmu wszystko trzymało wysoki poziom tak później od chwili cudownego uwolnienia mocy przez dziewczynę plus końcowy pojedynek na miecze to moja ocena filmu niestety uległa korekcie. Prosty chłopek szturmowiec walczy z Kylo jak równy z równym choć trzyma miecz świetlny drugi raz w życiu a o potędze mocy nie ma zielonego pojęcia, a później dziewucha która prawie zabija Kylo chociaż nie ma bladego pojęcia czym jest korzystanie z mocy i nie przeszła żadnego treningu. Wszyscy pamiętamy jak Luke długo się uczył i jak ciężkie miał pierwsze starcie z Vaderem. Nie wiem co palnęło do głowy scenarzystom. Nie spodobał mi się również głupi żart super asa pilotów pod adresem Kylo gdy ten zatrzymał wystrzał blastera. Normalnie gość po zobaczeniu czegoś takiego w wykonaniu tajemniczej postaci w czerni srał by w gacie a nie silił się na głupie żarty.

19.12.2015 22:16
odpowiedz
Marder
161

Aha to dzięki czyli warto je szukać.

19.12.2015 16:33
-1
odpowiedz
Marder
161

Zapraszam na mój gameplay --- https://youtu.be/djY5_WD1aMM

18.12.2015 21:14
odpowiedz
Marder
161

Kruchy ---> Squad a Insurgency to nie ta skala. Tutaj dojście do miejsca wymiany ognia może Ci zająć kilka dobry minut a ostrzał często prowadzony jest na sporych odległościach. Zapraszam chętnych do wspólnej gry. Mój nick na Steam tak jak tutaj (avatar szturmowca).

17.12.2015 13:56
odpowiedz
Marder
161

Bardzo dobra gra i pełne zaskoczenie. Mało znane studio, żadnych do tej pory sukcesów a tu proszę po L4D najlepszy coop na rynku a pod pewnymi względami nawet przewyższający produkcję z zombiakami.

PS. Czy ktoś wie o co chodzi z tymi księgami ? Co daje ich zbieranie oprócz tego że wszystkim zmniejsza się pasek życia ?

11.12.2015 19:52
odpowiedz
Marder
161

Muzykę to dobrał fatalną. A moda to powinien porównać z wersją oryginalną bo jakoś dupy nie urywa w porównaniu z tym co można zobaczyć w grze przy detalach na maksa.

07.12.2015 18:29
odpowiedz
Marder
161

Unity of Command nikt nie zna ? Przepraszam bardzo ale mówiłem o tej grze już 3 lata temu :) https://youtu.be/x4usyo5LIZE

04.12.2015 12:41
odpowiedz
Marder
161

Jak jest ktoś chętny do wspólnej gry to piszcie nicki. Walniemy trochę meczy i postaram się to nagrać albo polecimy na żywo na twitch-u.

03.12.2015 13:02
odpowiedz
Marder
161

Guybrush Threepwood -- Brawo, świetnie to podsumowałeś.

Ja mam nadzieję że gość napisał artykuł celowo o charakterze prowokacyjnym, albo wręcz humorystycznym a inni mu przyklaskują myśląc że to prawda.

03.12.2015 11:48
odpowiedz
Marder
161

Mwa Haha Ha ha --- Obejrzyj jeszcze raz gameplay na GOL-u bo widzę że nie jarzysz na czym polega rozgrywka w multi.

03.12.2015 11:37
odpowiedz
Marder
161

Zwykłe trolowanie i czysta prowokacja tym bardziej, że autor sam przyznaje, że część tych gier ledwo liznął to jak może wydawać jakiekolwiek opinie. Druga istotna spraw to czas w którym autor się z nimi zapoznawał. Jak ktoś odpala HL pierwszy raz po 10 latach od premiery to rzeczywiście nie zrozumiem czym ta gra była wtedy w tamtym okresie czasu.

02.12.2015 20:24
odpowiedz
Marder
161

Zgadza się. Gra się całkiem przyjemnie co uwieczniłem na moim kanale.

30.11.2015 21:58
odpowiedz
Marder
161

Różnica będzie ale nie duża. Coś jak zapowiedzi Battlefronta na filmach a to ja wygląda w grze obecnie.

30.11.2015 14:04
odpowiedz
Marder
161

wcogram --- Nie doczytałem, że to będzie głównie MMO, a Stalker był robiony pod singla. No trochę wycieli bo kilka obszarów z alfy nigdy nie pojawiło się w finalnej grze i nie było grywalnych pojazdów.

29.11.2015 12:10
odpowiedz
Marder
161

Jeśli spełnią to co obiecują to zapowiada się bardzo dobra gra w klimatach Stalkera, albo raczej tym czym miał być Stalker na początku. Oby tylko plany nie okazały się zbyt ambitne albo możliwości zespołu zbyt skromne bo wówczas wyjdzie z tego zwykła strzelanka a grę będą robić jeszcze przez następne 3 lata.

29.11.2015 11:22
odpowiedz
Marder
161

warszawski1 --- wysłałem Ci

29.11.2015 11:15
odpowiedz
Marder
161

Zapraszam na film --- https://youtu.be/YsdW2Nj0E_c

Jak jest ktoś chętny do wspólnej gry to piszcie.

28.11.2015 21:23
odpowiedz
Marder
161

Zapraszam do obejrzenia --- https://youtu.be/Myo8ttlqozA

Musiałem podzielić materiał bo trochę mi się wydłużył :)

27.11.2015 18:42
odpowiedz
Marder
161

Minusy jakie widzę to niestety sposób leczenia, jeśli upadniesz potrzebujesz 2-3 minut aby się podnieść
Chyba coś Ci się pomyliło. Jak inny operator Cię nie podniesie to się wykrwawisz. Sam się nie podniesiesz.
Ale dziwnie, że leżąc i naciskając na rękę nie możemy strzelać... skoro można się ruszać
Uciskasz ręką ranę aby spowolnić krwawienie. Wtedy nie możesz się ruszać. Kiedy puścisz możesz się odczołgać z linii strzału ale krwawienie się nasila. Strzelać wtedy nie można. Widocznie postrzelony człowiek bardziej myśli o ratowaniu życia niż pistolecie w kaburze.

Przed momentem zabiłem dwóch gości z shotguna. Wystarczył jeden strzał na korpus. Może niektórzy mają założone dodatkowe wkładki balistyczne (zielona ikona pancerza), albo to kwestia odległości z jakiej się strzela. Moim zdaniem jeszcze za szybko odbywa się poruszanie. Ale chyba tego już nie zmienią.

26.11.2015 20:17
odpowiedz
Marder
161

T_bone --- Masz rację tym bardziej że Ubisoft to Francuzi. Po ostatnich wydarzeniach to aż dziw że jeszcze im władze tej gry nie skasowały.

Powracając do gry potwierdzam że matchmaking działa już znacznie sprawnie, ale do ideału jeszcze trochę brakuje. A sama gra naprawdę wciąga. Piękny teraz mieliśmy mecz wygrany 3:1. Szkoda że tego nie nagrywałem.

26.11.2015 15:30
odpowiedz
Marder
161

T_bone --- Bo to są islamiści, jeden nawet obwieszony jest ładunkami :) Ja miałem tylko cholerne lagi i ślizgałem się po podłodze jak na lodowisku

26.11.2015 14:51
odpowiedz
Marder
161

To Ci tłumaczę że jest to celowo zrobione i ma jakoś symulować skupienie operatora podczas przymierzania. I oczywiście ma to na celu eliminowanie sytuacji, że ktoś przymierza w ułamku sekundy i strzela.

26.11.2015 13:49
odpowiedz
Marder
161

DM --- Strzelanie z biodra mija się z celem bo rozrzut jest zbyt duży. Jednak wtedy mamy dobrą widoczność i szybciej się poruszamy. Natomiast chodzenie z bronią przy oku jest nie wygodne bo mało widzimy co dzieję się obok nas a dwa poruszamy się dość wolno. Za to mamy wysoką skuteczność ognia i celność. A ginie się tu baaaardzo szybko to nie COD czy BF że dostaniemy pół magazynka i jeszcze zdążymy umknąć. Mamy więc dylemat czy przyłożyć do oka i wejść do pomieszczenia czy może zaryzykować i trzymać broń opuszczoną, ale wiemy że jeśli jest tam wróg to nie zdążymy już nic zrobić bo to nie COD żeby w ułamku sekundy mieć wycelowaną broń. I na tym polega myślenie taktyczne w tej grze.

26.11.2015 09:38
odpowiedz
Marder
161

To że po miesiącu od zamkniętej bety wciąż jest problem z matchmakingiem to faktycznie nie świadczy za dobrze o twórcach. Oby uporali się z tym wreszcie. Wczoraj koło 22-giej jak grałem łączył mecze zdecydowanie sprawniej.

Z randomami da się grać tak samo jak w każdej innej strzelance multi. Ludzie muszą tylko ogarnąć o co chodzi i co nasza postać ma robić. Jak ktoś wybrał snajpera to nie pcha się pod barykadę żeby ją rozwalić tylko kładzie się na dachu sąsiedniego budynku i obserwuje wszystkie okna. Jak ktoś ma walizkę do deaktywacji bomby to nie lata jak debil po budynku tylko kieruje się do miejsca lokalizacji bomby i czeka na resztę graczy aż wszyscy się ustawią i wtedy ją wyłącza ponieważ trzeba bronić się przed falami botów. Nie rozumiem zarzutów na temat broni. Jest odrzut i tak ma być. To co jest w COD-ie to zwykłe nieporozumienie. Przymierzanie do oka chwilę trwa i dobrze bo to gra taktyczna i trzeba myśleć a nie liczyć na małpią zwinność jak w Battlefroncie. Destrukcja umożliwia tworzenie różnych taktyk i nie ma schematu na to jak "zrobić" dane pomieszczenia. Grafika nie powala ale jest wystarczająca jak na grę tego typu.

25.11.2015 20:02
odpowiedz
Marder
161

Musicie cierpliwie czekać. Ja mam dostęp od wczoraj. Gra się świetnie. Tylko mikrofon, słuchawki i akcje naprawdę podnoszą adrenalinę. Szkoda tylko że nadal szwankuje matchmaking w trybie multi. Niby wyszuka 10 graczy i zamiast odpalać mecz to się wszystko zawiesza.

25.11.2015 10:21
odpowiedz
Marder
161

U mnie nic się nie dzieje oprócz problemów z lagami i wyszukiwaniem meczów. Załaduj najnowsze sterowniki.

24.11.2015 21:00
odpowiedz
Marder
161

Odnoszę wrażenie, że podnieśli poziom trudności w Terrorist Hunt. Na Normalu jest teraz tak jak było na Hard. Dzisiaj grają tylko Ci którzy mieli dostęp do zamkniętej bety to raczej trudno mówić że trafiają się same leszcze :) W tym trybie musimy rozbroić dwie bomby. Jeden z operatorów ma walizkę, którą podłącza do bomby i dezaktywuje ją. Czas pełnej dezaktywacji to jakieś 45 sekund. W tym momencie musimy obronić się przed falami terrorystów. Jeśli się nam uda to następnie szukamy drugiej bomby w budynku i postępujemy dokładnie tak samo. Teraz nie mamy informacji ilu terrorystów jest w budynku i ilu pozostało do zabicia. Niestety znowu powtarzają się problemy z poprzedniej bety. Duże lagi i problemy z wyszukiwaniem meczy. Nie wiem dlaczego wszyscy odchodzą od dedykowanych serwerów. W tym przypadku hostem jest jeden z graczy i nie wiemy jaki będziemy mieć ping dopóki mecz się nie rozpocznie. To tyle na gorąco. Idę jeszcze kilku islamistów wykończyć :)

24.11.2015 19:43
odpowiedz
Marder
161

Właśnie zacząłem grać. Miałem okazję również zagrać w zamkniętej becie. Powiem krótko - jest taktycznie. Podrasowano graficznie menu, aktywowano kilka elementów np Sklep i Live, dodano film wprowadzający, są nowe mapy. Trudno mi na razie ocenić zmiany w balansie postaci, zachowaniu botów i feelingu broni. Muszę trochę pograć. Gorąco zachęcam do wypróbowania i może wspólnej gry.

24.11.2015 18:56
odpowiedz
Marder
161

Od siebie bym dodał do tej recenzji że typowo zręcznościowy charakter gry powoduje że tak naprawdę jest ona dedykowana tylko graczom o dobrym żeby nie powiedzieć bardzo dobrym skillu bo tylko oni będą czerpać radość z gry. Cała reszta będzie odczuwać tylko irytację że giną setny raz a sami mają na koncie zaledwie kilka fragów. Ocena gry moim zdaniem jest jak najbardziej trafiona.

24.11.2015 14:45
odpowiedz
Marder
161

Gdzie wyczytałeś coś o realizmie bo na pewno nie w moim poście.

24.11.2015 13:58
odpowiedz
Marder
161

Po 6 dniach spędzonych z grą muszę z przykrością stwierdzić że jest to produkcja jeszcze bardziej chaotyczna i nastawiona na zręczność niż poprzednie gry DICE. O zawartości już się nie wypowiadam bo wszyscy wiedzą że 4 mapy na tryb to jest bardzo mało a wszystko zostało sztucznie okrojone aby odcinać kupony od przyszłych DLC. Przeżywalność na polu walki w zasadzie zależy tylko od małpiej zręczności i odrobiny szczęścia. Nie uświadczymy tu w zasadzie żadnych elementów taktyki ani myślenia. Jedyne co ratuje ten produkt to świetny klimat SW, ale czy to nie za mało ? Pozostawiam to już każdemu do przemyślenia...

24.11.2015 10:03
odpowiedz
Marder
161

sasiad7 --- Na swoim koncie Uplay w Twoich grach powinno się pojawić. Wczoraj jeszcze możliwość pobrania była nieaktywna. Nie wiem jak jest teraz.

22.11.2015 19:34
odpowiedz
Marder
161

no tak tylko jak aktywujesz grę na Uplay to jakim cudem będziesz widział ludzi na Steamie ?

22.11.2015 19:09
odpowiedz
Marder
161

To chyba mi się pomyliło albo był problem z matchmakingiem. A będzie można kumpli ze Steama zapraszać ?

22.11.2015 11:25
odpowiedz
Marder
161

Ciekawe czy coś zrobili w kwestii zapraszania znajomych do drużyny. W zamkniętej becie nie było takiej możliwości co dziwi zważywszy na fakt że to gra typowo taktyczna w której komunikacja i koordynacja działań z resztą zespołu do podstawa do osiągnięcia sukcesu.

20.11.2015 19:40
odpowiedz
Marder
161

marcin0218 ---- Mi się tu nic nie nudzi. Jest co robić. Sterowanie statkami jest dość proste musisz tylko ustawić odpowiednią czułość myszy. Natomiast AT-ST jest do ogarniecia w kilka sekund. Najtrudniej jest tym skuterem imperialnym bo zasuwa szybko a las jest bardzo gęsty.

Las na Endorze wygląda bajecznie i to o każdej porze dnia. Jak na mój gust walki w trybie Supremacji mogły by trwać dłużej. 10 a nawet 5 minut to naprawdę krótko. Jak się jeszcze chwilę pogrzebie w ekwipunku to można na końcówkę tury się tylko załapać :) Poczęstowanie wroga imploderem termicznym jest niesamowite. I ten boski dźwięk towarzyszący implozji. Pojawiły się też jakieś fruwające żyjątka, motyle nie motyle.

19.11.2015 21:17
odpowiedz
Marder
161

DM ---- Tak ? Możliwe. Dlatego w takich grach multi trzeba zaczynać razem ze wszystkimi. Kupowanie tego miesiąc czy pół roku po premierze mija się z celem bo każdy nie dosyć że ma wszystko już odblokowane to jeszcze zna każdy zakamarek mapy i dobre miejscówki.

19.11.2015 21:14
odpowiedz
Marder
161

No masz trochę tych broni do odblokowania i kart, a wbicie na 50 level też wymaga czasu.

19.11.2015 21:04
odpowiedz
Marder
161

Za mocno znerfili AT-ST. Fajnie się tym gra, ale przeżywalność jest bardzo krótka.

Texas84--- Zależy kto co lubi. Mnie w BF zawsze denerwowało że pakujesz kolesiowi pół magazynka w plecy a ten jeszcze zdąży się odwrócić i Cię wykończyć. Tutaj takie akcje nie mają miejsca no chyba że jesteś już bardzo wykrwawiony i wystarczy jeden strzał z blastera.

19.11.2015 18:15
odpowiedz
Marder
161

możliwość kucania
Jasne, może byś raczył wreszcie zagrać a dopiero później wypisywać głupoty.

Gra się zajebiście, piękne akcje odchodzą. Radocha z gry jest zdecydowanie większa jak w Battlefieldzie. Ciągle tylko nie mogę się odzwyczaić od chęci przeładowania broni :) Za dużo też natworzyli tych trybów jak i tak połowa jest mało ciekawa. Najlepsze to Atak AT-AT, Supremacja, Strefa Zrzutu i Potyczka. Może jeszcze Eskadra dla urozmaicenia.

19.11.2015 15:26
odpowiedz
Marder
161

Nic się nie dzieje, nuda wieje aż zgroza

A trzeba było pić przed zagraniem ? Ja się przyśnie to rzeczywiście nic się nie dzieje :)

19.11.2015 14:40
odpowiedz
Marder
161

Ja już ściągam i za pół godziny będę za sterami X-Winga a inni w tym czasie dalej będą mieć pretensje do garbatego że ma dzieci proste :)

17.11.2015 08:36
odpowiedz
Marder
161

Na razie nikt Cię jeszcze nie wydoił. Kupujesz podstawkę + darmowy dodatek. Grasz po premierze tydzień, miesiąc, i stwierdzasz że jest ekstra, ale chcesz więcej wtedy masz dwa wyjścia. Kupujesz kolejny dodatek dając się wydoić, albo czekasz aż stanieje i kupujesz go znacznie później. Ewentualnie gra w wersji podstawowej nie podchodzi Ci wtedy możesz tylko żałować, że wydałeś pieniądze albo złe wnioski wyciągnąłeś z bety dając się namówić na kupno. Tyle w temacie.

16.11.2015 15:17
odpowiedz
Marder
161

MrGregorA ---> Ale taki właśnie był zamiar Dice że to ma być gra dla mas a nie jakiś hardcore dla fanów CS-a. Umówmy się też że jakieś podstawy zręczności tutaj także trzeba mieć i Pan Mieciu po pracy jak trafi na weteranów a nie noobów to tutaj również sobie nie pogra bo w grach multi poprzeczkę zawsze stawiają sami gracze.

16.11.2015 13:32
odpowiedz
Marder
161

Dzięki, teraz wszystko jasne. Czyli faktycznie szału nie ma bo jeśli ktoś ma dwa ulubione tryby gry to zawartości do grania będzie trochę mało. A doświadczenie z BF pokazuje że gracze właśnie tak robią i ogrywane najczęściej są tylko wybrane tryby. Zapewne dopiero dodatki podniosą ilość map na zadowalającą dwucyfrową liczbę.

16.11.2015 13:16
odpowiedz
Marder
161

No właśnie z tego opisu nie dowiedziałem się jednej kluczowej rzeczy. Ile map przypada na tryb Supremacji a ile na Atak AT-AT ? W becie Atak AT-AT toczył się na jednej mapie. Ile ich jest w pełnej wersji ?

16.11.2015 11:22
odpowiedz
Marder
161

Wiadomo że nie wyłożą wszystkich kart na stół od razu. Będą dodatki to i nowe bronie się pojawią. To samo podejście co w BF to nie wiem o co te żale.

15.11.2015 12:23
odpowiedz
Marder
161

Samson1899 --- Chyba W3 na oczy nie widziałeś nie mówiąc już o samej grze. Nie którym ciężko przeboleć, że Polacy potrafią tworzą gry lepsze niż Amerykanie.

15.11.2015 11:23
odpowiedz
Marder
161

Irek ale to chyba właśnie tak będzie :)

14.11.2015 22:28
odpowiedz
Marder
161

Z tego co mi wiadomo to rekord należy do GTA 5 coś koło 1,9 mld dolarów przy kosztach produkcji rzędu 350 mln.

14.11.2015 21:28
odpowiedz
Marder
161

Oj chyba haker Wam się wbił na stronę i miał bardzo bujną wyobraźnie - 750 mln dolarów, normalne Eldorado. :)

11.11.2015 13:17
odpowiedz
Marder
161

Czarno to widzę. Tyle zebranej kasy to już dawno powinno być w fazie beta testów a tu zawartości tyle jakby to robiło 3 ludzi z budżetem liczonym w tysiącach a nie milionach dolarów.

10.11.2015 20:30
odpowiedz
Marder
161

No tak bo ludzie dzielą się na mężczyzn i nie ludzi czyli kobiety :)

10.11.2015 19:47
odpowiedz
Marder
161

I jak jest sens kupowania wersji pudełkowych ? Chyba tylko żeby dobrze na półce się prezentowały.

09.11.2015 20:37
odpowiedz
Marder
161

Pomieszanie z poplątaniem :) Nie lubię takiego mieszania gatunków i puszczania oka do gracza.

07.11.2015 17:24
odpowiedz
Marder
161

Fajna bajeczka

07.11.2015 12:38
odpowiedz
Marder
161

Konsolowy prototyp, normalnie dupę ze śmiechu urywa. Nigdy wersji na PC nie skończą a o konsoli marzą.

06.11.2015 21:32
odpowiedz
Marder
161

Widać, że beta to był tylko przedsmak tego co jest w pełnej wersji. Oczywiście to w większości pięknie zmontowane sceny, ale przecież tak było w każdej ich produkcji. Już w Bad Company 2 był bardzo klimatyczny filmik który leciał jako zajawka nawet w telewizji.

04.11.2015 18:53
odpowiedz
Marder
161

Udźwiękowienie jest zajebiste. Widać że wykorzystali oryginalne brzmienia ze starej trylogii, a nie bawili się na jakieś współczesne pseudo-aranżacje.

03.11.2015 21:42
odpowiedz
Marder
161

Jak nie można jak można. Pilotowanie tuż nad ziemią, wlatywanie do wąwozu czy efektowny manewr beczki i wyjście na plecy przeciwnika. Sterowanie to tylko kwestia ogarnięcia i treningu.

30.10.2015 18:49
odpowiedz
Marder
161

Czy ktoś powiedział Close Combat 2 ? :) Ciężki wybór było tego masa. Thief, H-L, Diablo, Fallout 2, Unreal, Quake 2...

28.10.2015 20:59
odpowiedz
Marder
161

Wolne żarty. Gra w stadium przypominającym alfę a oni już przedsprzedaż proponują. Może najpierw panowie z Ubi pokażcie czym właściwie będzie ta gra bo wszystko wskazuje na to że na pewno nie tym co zapowiadano kilka lat temu.

24.10.2015 11:11
odpowiedz
Marder
161

Rzeczywiście mało. Po entuzjastycznych ocenach i opiniach graczy myślałem, że z 4 mln poszły do klienta, a tu diupa...

21.10.2015 09:31
odpowiedz
Marder
161

Bez jaj. Muzyka jest OK i nie ma jakiś wariacji na temat jak to często przy kolejnych częściach bywa. Klimat starych Gwiezdnych Wojen jest. Wreszcie szturmowcy, X-Wingi, macha Vadera, a grafika komputerowa nie razi w oczy tak jak w ostatnich trzech cyklach. Murzyn rzeczywiście jakoś tak mi nie pasuje do całości, ale może po godzinie oglądania dobrze się wpasuje w fabułę.

19.10.2015 13:57
odpowiedz
Marder
161

12 pukawek. Tak zakładałem, że będzie tego 3x więcej niż w becie i chyba trafiłem.

18.10.2015 21:08
odpowiedz
Marder
161

Co do map w SW:BF to się zgodzę że teraz jak nie będzie wyszukiwarki serwerów to można zapomnieć o graniu na kilku wybranych mapach. Matchmaking mi się nie podoba i z tym mogę się zgodzić że jest to krok wstecz. Co do czatu. Grałem masę godzin w BF3, Payday 2, Killing Floor, L4D z randomami i bardzo rzadko ktoś coś nadawał do mikrofonu. A jak mi ma jakiś debil śpiewać piosenki albo piszczeć jak dziecko to ja za taki czat dziękuję. Z kumplami zawsze wbijamy na TS-a i sprawa jest załatwiona. Czat taki sprawdza się ale tylko gdy można tworzyć prywatny mecz. W L4D 3 kupli zawsze można znaleźć ale w SW:BF gdzie grających jest znacznie więcej to byłby poważny problem aby tylu znaleźć. Chyba że w ramach jakiegoś klanu ale klany też mają własne TS-y.

18.10.2015 20:06
odpowiedz
Marder
161

Jakie 7 map jak zapowiedzieli 12 i jeszcze dwie darmowe Bitwa o Jakku. W praktyce i tak gracze zawsze wybierają kilka najlepszych map i tam najczęściej toczą bitwy. A czat głosowy po cholerę Ci ? Z randomami będziesz gadał jak i tak każdy ma to w dupie i wycisza innych graczy. A jeśli grasz z kumplami to chyba ogarniacie coś takiego jak TS.

18.10.2015 18:20
odpowiedz
Marder
161

Marudzicie jak stare baby. Kto Wam każe kupować Deluksy-Sreluksy. Podstawka jest za niespełna 160 zł a większość tego co jest w edycjach specjalnych i tak się prędzej czy później odblokowuje w grze.
Nie rozumiem też co takiego wielkiego okrojono w stosunku do Battlefielda. Nie ma klas postaci ? A czy ktoś powiedział, że zawsze w każdej produkcji DICE muszą być ? Są za to szturmowcy i rebelianci, którzy na tyle różnią się wyglądem że już z kilometra widać czy to swój czy to wróg. Nie ma drużyn ? Umówmy się że granie drużynowe tak naprawę skończyło się razem z drugą częścią BF. Tam miało sens bo istniała jakaś gra taktyczna. Od trójki to już było zwykłe napierdzielanie i robienie fragów, a kolega z drużyny był potrzebny tylko żeby szybko się na nim zrespić. Ktoś napisał że bronie nie mają odrzutu. Przecież to świat SW. Czy lasery mają jakiś odrzut ? Nie wiemy tego bo taka broń nie istnieje to chyba DICE może założyć w swojej grze że blastery nie będą miały odrzutu i nie trzeba będzie ładować broni. Komuś nie pasi to niech nie kupuje. Diablo 3 też wykastrowali jak choler a już chyba z 20 mln to kupiło i gra. Jest popyt to będzie i podaż na takie casulowe produkcje.

18.10.2015 10:34
odpowiedz
Marder
161

Co chcecie ? W betę pykało 9 mln graczy, zero problemów technicznych, serwery wytrzymały, na Hoth rozpierdzielono 540 ty. AT-AT i poległo kilka milionów szturmowców. Ta gra po prostu jest skazana na sukces i ani brak komunikacji czy prywatnych meczy tego nie zmieni. Zresztą po cholerę komuś prywatne mecze. Ma ktoś z Was 39 kolegów którzy kupią grę i będą chętni zebrać się do wspólnej gry ? Wątpię.

17.10.2015 21:22
Marder
161

Moje na szczęście działa :)

16.10.2015 21:03
odpowiedz
Marder
161

Wszystko ładnie tylko po primo atak orbitalny jak udało Ci się zdobyć to należało szybko użyć bo nikt nie będzie czekał kiedy AT-AT są bez osłon bo za chwilę zginie i będzie po bonusie. A jeśli maszyny kroczące miały jeszcze osłony to atak ten nie robił na nich dużego wrażenia. Była jeszcze druga opcja. Wypuszczenie liny z X-Winga i skrępowanie AT-AT. Ciekaw jestem czy komuś udała się ta sztuka.

14.10.2015 21:08
odpowiedz
Marder
161

RadolSzczecin --- Widzę, że wróciłeś z dalekiej podróży a przez czas Twojej nieobecności dużo się w grach zmieniło. Ciągłe połączenie z netem w grach to już norma. Multi w grach to już norma. Gry wyglądają coraz lepiej bo i komputery mają moc obliczeniową coraz większą. Battlefront to typowa gra pod multi i jeśli tego nie lubisz to nie jest to gra dla Ciebie.

09.10.2015 15:32
odpowiedz
Marder
161

Najlepsze jest to, że oczywiście Araszowi i innym kolegom po fachu z GOL-a beta bardzo się spodobała i piali z zachwytu. Pytanie tylko nad czym ?

09.10.2015 09:29
odpowiedz
Marder
161

Trochę pograłem. Technicznie bez zarzutu, graficznie dupy nie urywa jest po prostu dobra tak jak na obecne standardy przystało. Gameplay - powiem krótko to co wielu podejrzewało na długo przed testami. Battlefront to Battlefield w szatach Gwiezdnych Wojen. Podobna mechanika, tryby i cała koncepcja bitew w multi itd. Niestety jest także krok wstecz. Brak wyszukiwarki serwerów, granie w drużynie nie istnieje, losowy i nieprzewidywalny spawn, gra taktyczna nawet w BFieldach była umowna, a tutaj już jej nie ma w ogóle. Broń palną zastąpiono laserami, przeładowanie magazynka zastąpiono przegrzaniem podzespołów lasera, a dodanie wszelkiej maści granatów, auto-działek, jetpacków i innych gadżetów ograniczono nie ilościowo a czasowo wprowadzając tzw cooldown. Reasumując: pograć można ale czy warto wywalić na to kasę ? Niekoniecznie.

07.10.2015 13:07
odpowiedz
Marder
161

W zasadzie zgadzam się z autorem tekstu. Gra ma potencjał i trzeba trochę kombinować aby akcja przebiegła dobrze. Bardzo istotne jest dokładne poznanie map aby wiedzieć w jakim pomieszczeniu jak się zabarykadować albo jak zaatakować. Gra zyskała by jeszcze więcej gdyby grać z kolegami na TS. Mam jedynie zastrzeżenia w kwestii skilla. Wielokrotnie ktoś załatwił mnie nie dlatego że pięknie taktycznie rozpierdzielił ścianę za moimi plecami, a dlatego że miał szybszy refleks i zabójczą celność. Zupełnie jak w serii BF lub CoD. Nie byłbym więc tak dużym optymistą że ta gra to taktyka, taktyka i jeszcze raz taktyka. Nie brakuje również typowego kampienia gdzie ktoś przyczajony za ścianą tylko czeka, aż zobaczy kilka pikseli naszej postaci by wpakować nam cały magazynek.

06.10.2015 19:01
odpowiedz
Marder
161

Pojechał z nimi jak z furą gnoju obnażając bezlitośnie brak wiedzy w temacie OW:)

04.10.2015 11:02
odpowiedz
Marder
161

Na całym świecie ludzie zachwycają się średniakami typu Assassin's Creed, Call of Duty, czy Battlefield.

Świetne :)

03.10.2015 19:51
odpowiedz
Marder
161

W kwestii Gothica mam podobne zdanie co kolega mateo91g. To nigdy nie była słaba gra, a jej popularność w Polsce wcale nie zależała od tego że była spolszczona i zrobiona przez sąsiadów zza zachodniej granicy. Gothic to inne spojrzenie na grę RPG od tej jaką lansowali i nadal lansują Amerykanie. Zresztą sam Wiedźmin czerpie z Gothica całymi garściami. Natomiast Mortyr był grą przeciętną i nie wiem skąd przekonanie że wśród polskich gracz ma status gry kultowej. Rezerwowe Psy pamiętam że były mocno kontrowersyjne z uwagi na dość wulgarny język. Do dziś pamiętam hasło na jednym z banerów reklamowych "Głodno, chłodno, chu....o" :)

30.09.2015 20:33
odpowiedz
Marder
161

Merov ----> Boty jak to boty wiadomo że głupie, ale zagraj sobie na poziomie realistic to lekko się zdziwisz jak co rundę będziesz leżał na glebie. Feeling broni rzeczywiście dupy nie urywa, ale nie jest też słaby. Widziałem gorsze. Natomiast to, że gra będzie pod multi było wiadome od początku. Pisanie zatem o jakiejś tragedii i dawanie oceny 3 tylko dlatego że nie ma singla to małe nieporozumienie.

29.09.2015 11:25
odpowiedz
Marder
161

Parę godzin grania i jestem mile zaskoczony. Jest kooperacja przeciwko botom z trzema poziomami trudności i jest rywalizacja w multi. Sporo operatorów do wyboru, trochę elementów personalizacji postaci typu skiny na broni i dobór uzbrojenia. Nie brakuje również sprawdzonych elementów z Battlefielda czyli dokupywanie gadżetów do broni od celowników zaczynając po przez tłumiki, dyfuzory aż po gripy i uchwyty kończąc. Wszystko oczywiście kupujemy za zdobywane po każdym meczu punkty. Świetna destrukcja otoczenia pozwala na stosowanie różnych taktyk. Szczególnie duże emocje są podczas potyczek z ludźmi. Widać że gra ma pewien potencjał do bycia grą turniejową. Matchmaking działa dość szybko przy tworzeniu poczekalni w trybie gry z botami. Większe problemy są przy wyszukiwaniu meczy w trybie multi. Oczywiście są wysypy i rozłączenia ale to tylko beta. Cudów nie można oczekiwać. Czekam na wersję finalną.

PS. Beta przedłużona do 1 października.

28.09.2015 20:40
odpowiedz
Marder
161

Parę godzin grania i jestem mile zaskoczony. Jest kooperacja przeciwko botom z trzema poziomami trudności i jest rywalizacja w multi. Sporo operatorów do wyboru, trochę elementów personalizacji postaci typu skiny na broni i dobór uzbrojenia. Nie brakuje również sprawdzonych elementów z Battlefielda czyli dokupywanie gadżetów do broni od celowników zaczynając po przez tłumiki, dyfuzory aż po gripy i uchwyty kończąc. Wszystko oczywiście kupujemy za zdobywane po każdym meczu punkty. Szczególnie duże emocje są podczas potyczek z ludźmi. Widać że gra ma pewien potencjał do bycia grą turniejowy. Matchmaking działa dość szybko. Oczywiście są wysypy i rozłączenia ale to tylko beta. Cudów nie można oczekiwać. Czekam na wersję finalną.

27.09.2015 10:04
odpowiedz
Marder
161

Dobra ściągam.

27.09.2015 08:43
odpowiedz
Marder
161

Gdzie ten kod trzeba wpisać bo szlag mnie zaraz trafi ? To całe konto uplay i obsługa tego jest tak popierdzielona że ręce opadaj.

25.09.2015 18:39
odpowiedz
Marder
161

Dali ciała na maksa. Nie wiedziałem, że Ubisoft to aż tacy amatorzy.

24.09.2015 14:28
odpowiedz
Marder
161

Beta najprawdopodobniej rozpocznie się o godzinie 16:00. Po jej rozpoczęciu mogą wystąpić opóźnienia w wysyłce maili ze szczegółami aktywacji gry na wybraną platformę.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=94186

To jak znam życie to może jutro uda się zagrać ;)

24.09.2015 11:12
odpowiedz
Marder
161

Chyba GOL wyszedł przed szereg :)

11.09.2015 18:21
odpowiedz
Marder
161

Wszystko fajnie w teorii gorzej w praktyce. Na masę godzin które spędziłem w BC 2, B3 i B4 może raz albo dwa czułem że gram z ludźmi którzy myślą dokładnie tak jak ja i robią to co trzeba robić podczas ataku i obrony. A tak to niestety zawsze odnoszę wrażenie że każdy gra dla siebie i dla fragów a nie z jakimś pomyślunkiem. Może z jakimś klanem w 30 chłopa na TS coś takiego dałoby się zrobić, ale takich klanów chyba raczej nie ma.