Forum

T_bone ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

10.11.2016 18:51
T_bone
166

Dzięki za zwrócenie uwagi.

10.11.2016 17:58
1
odpowiedz
T_bone
166

To błąd, przepraszamy, w jego wyniku nastąpiło cudowne rozmnożenie.

Tymczasem powtarzając się mniej więcej...

Order of Battle to przyjemna strategia stawiająca na szeroki wybór jednostek (nie prawdziwe dywizje tylko konkretne czołgi, samoloty), rozwijanie ich oraz pilnowanie linii zaopatrzenia. Zasadniczo te cechy stawiają ją między realistycznym Unity of Command (tam prym wiedzie realizm, historyczny przydział sił, linie zaopatrzenia i tworzenie kotłów) a Panzer Corps/Panzer General (masa pojazdów do wyboru, scenariusze co by było gdyby, rozwijanie swoich wojsk, brak linii zaopatrzenia).

post wyedytowany przez T_bone 2016-11-10 18:10:04
10.11.2016 17:17
odpowiedz
T_bone
166

To przyjemna strategia, która stawia na rozwijanie swojej armii, kupowanie czołgów, samolotów, okrętów oraz dbanie o linie zapatrzenia. W efekcie mamy grę wpasowującą się między Unity of Command (prawdziwe dywizje, realizm historyczny i nacisk na zaopatrzenie/kotły) a Panzer General/Panzer Corps (dużo jednostek/pojazdów, brak linii zaopatrzenia i scenariusze co by było gdyby).

post wyedytowany przez T_bone 2016-11-10 17:17:41
25.10.2016 18:22
-6
T_bone
166

Tu macie odpowiedź na nurtującą was kwestię - http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/krolowa;13282.html

Uwaga Milosza132001 to czepialstwo a dyskusja na ten temat to strata czasu, może lepiej w Civ VI zagrać albo gary umyć?

post wyedytowany przez T_bone 2016-10-25 18:23:11
25.10.2016 15:36
22.10.2016 14:05
1
T_bone
166

Bo zostało poprawione, dzięki za zwrócenie uwagi :)

post wyedytowany przez T_bone 2016-10-22 14:06:02
21.10.2016 12:21
odpowiedz
T_bone
166

Gra jest zasadniczo skończona pod względem "ficzerów":

"“While major gameplay components are already in place and functioning, players help is needed to add some of the smaller features and content."

“Full version will be the same game as it currently stands, but with added smaller supportive features and challenges."

21.10.2016 08:44
1
odpowiedz
T_bone
166

To nadal gra, w której eliminacja przeciwnika przez dobrego gracza jest wynikiem użycia zdolności danego operatora i zgrania się z drużyną. Zabawa jest więc przednia mimo, że graficznie jest kupa a klimat został zgwałcony gdzieś w momencie kiedy operator Navy Seals "Blackbeard" dostał czapkę pirata... EDIT: No dobra, tragedia była już wcześniej :D

post wyedytowany przez T_bone 2016-10-21 08:47:39
21.10.2016 08:14
1
T_bone
166
8.0

Gra wielce wyczekiwana w redakcji, to będzie fenomen :)

10.10.2016 15:34
T_bone
166

Tak :) Mam "Współczesne Okręty Podwodne" plus "Lotnictwo" i "Wojska Lądowe". Fajne "księgi", dość wyjątkowe bo łączą w sobie sporo informacji o technologii, taktyce z całą częścią encyklopedyczną. W sumie nie spotkałem się żadną nową książką - encyklopedią, którą mógłbym uznać za następce tej serii.
W skrócie - polecam, można przymknąć oko na pewne ogólniki, błędy merytoryczne, trzeba pamiętać, że "współczesne" oznacza w przypadku tej serii koniec zimnej wojny.

Wczoraj dopadłem przypadkowo książkę "Podwodni Myśliwi" --- https://www.rebis.com.pl/pl/book-podwodni-mysliwi-iain-ballantyne,HCHB06289.html . Zapowiada się dobrze, wpisy tego autora na War is Boring były zawsze ciekawe - https://warisboring.com/the-strange-tale-of-russias-secret-balaklava-beluga-submarine-be15b2bd76d6#.jkq6cqvxy

post wyedytowany przez T_bone 2016-10-10 15:34:50
09.10.2016 13:43
odpowiedz
T_bone
166

W epoce YouTube o wiele łatwiej nauczyć się Falcona niż kiedyś :)

08.10.2016 14:35
2
odpowiedz
T_bone
166

Okazyjne zastępowanie Łosia ma swoje plusy, dzięki temu przemyciłem ostatnio news o duchowym spadkobiercy Sid Meierowego Red Storm Rising czyli Cold Waters - http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=100526 i tym samym zachciało mi się powrócić do przeszłości.

Jestem fanem RSR, zarówno książki Toma Clancy'ego jak i gry z 1988 roku, więc wiadomość o spadkobiercy to dobry pretekst żeby przyjrzeć się tej grze i zrobić mały After Action Report jak za dawnych lat.
Na początek ważna kwestia, co to w ogóle za gra i jak w nią grać?
Red Storm Rising to połączenie symulatora i strategii, wcielamy się w dowódce amerykańskiego okrętu podwodnego podczas konwencjonalnej części III wojny światowej a naszym ostatecznym celem jest pokonanie sowietów próbujących różnych sztuczek w strategicznie ważnym regionie GIUK (Grenlandia - Irlandia - Wielka Brytania). Nasze sukcesy i porażki wpływają na przebieg całej wojny, jeśli np. nie powstrzymamy desantu specnazu na Islandię to możemy mieć w przyszłości spore problemy. Trzeba dodać, że kampania jest dynamiczna więc można grać wiele razy i nigdy doświadczenie nie jest identyczne.

Jak w to zagrać?
Najprostsze ale niekonieczne dobre rozwiązanie... W przeglądarce ( https://archive.org/details/msdos_Red_Storm_Rising_1989 ). Problem w tym, że jest to wersja gorsza niż wydana w 1990 na Amigę. Grafika wersji pod DOS wygląda tak -
http://www.mobygames.com/game/dos/red-storm-rising/screenshots/gameShotId,439314/
a na AMIDZE dostajemy prawie Paper Please -
http://www.mobygames.com/game/amiga/red-storm-rising/screenshots/gameShotId,40779/

Po ujrzeniu opcji nr. 2 nie mogłem już wytrzymać wersji PC... Zanurzyłem się w mroczny świat emulatorów Amigi i dzięki Winuae ( http://www.winuae.net/ ) odpaliłem wersję AMIGA MASTER RACE.

Po starcie i małym intro ukazują się na creditsy wypełnione takimi nazwiskami jak Sid Meier, Tom Clancy czy Larry Bond. Szkoda czasu na mniejsze scenariusze, od razu wybieram III wojnę światową...
Pierwszy krok to wybór czasu akcji, który ma wpływ na to czym dysponuje gracz jak i sowieci - http://i.imgur.com/dbk0Xt7.png . Okręty typu SeaWolf dostajemy dopiero w 1996, z kolei w 1984 nie musimy się martwić o spotkanie z radzieckim lotniskowcem Admirał Kuzniecow. Mój wybór jest dość przypadkowy - rok 1992, dostaniemy większy wachlarz uzbrojenia.

Obejmuje dowództwo nad zmodernizowanym okrętem typu Los Angeles - USS Louisville ( http://navaltoday.com/wp-content/uploads/2012/02/USS-Louisville-Departs-for-Western-Pacific-Deployment.jpg ).
1 czerwca 1992, godzina 06:00 - Holy Loch, Szkocja
Nasze ściśle tajne rozkazy od COMSUBLANT (Dowództwo Sił Podwodnych na Atalantyku) kierują nas w stronę morza irlandzkiego gdzie będziemy polować na wilcze stado złożone z konwencjonalnych (diesel) okrętów podwodnych przeciwnika. Powinno być łatwo, ładujemy tyle torped Mk48 ADCAP ile się da i ruszamy na łowy.
http://i.imgur.com/56bcZwV.png

Początkowo skierowałem okręt na Islandię gdzie samoloty patrolowe wykryły jakieś kontakty. Mapa Europy robi się z godziny na godzinę co raz bardziej czerwona, nasze sukcesy to jedyna szansa na odwrócenie tego trendu -
http://imgur.com/a/fzv1Y

2 czerwca 1992, godzina 02:23 - gdzieś na południe od Islandii
Conn Sonar, Contact! Bearing 337!
http://imgur.com/a/p9OX8
Stanowiska bojowe! Jest i pierwszy przeciwnik i to blisko. Szybko identyfikujemy przeciwnika jako klasyczny okręt podwodny typu Tango ( https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/0f/08/54/0f0854fa25f8332f44a01bf1f73655df.png ). Dość przestarzała maszyna, powinno być łatwo.
Sytuacja jest bardzo "dynamiczna" z racji, że prawie wpadliśmy na siebie na głębokości 274 metrów. Dochodzi do chaotycznej wymiany torped...
http://imgur.com/a/JsS50
Tym razem byliśmy lepsi, ADCAP trafia Tango i okręt przeciwnika szybko idzie na dno.
http://imgur.com/a/Fcc14
To jednak nie koniec, wykrywamy niezbyt miły dla uszu dźwięk szybko płynącej torpedy, na północ od nas jest drugi Tango! http://imgur.com/a/rkDB7
Torpeda dała się raz zmylić ale nie na długo, po wykonaniu zwrotu była ona już dość zdeterminowana a my nie mieliśmy załadowanych środków zakłócających. Pobliska eksplozja wstrząsnęła okrętem http://imgur.com/a/tr2B8 .
Przeżyliśmy pomimo upierdliliwych uszkodzeń, wyrzutnia torped nr 4 nie funkcjonuje, podobnie jak holowana antena sonaru. Czas się odegrać, Tango odpala kolejną torpedę podobnie jak my... Tym razem przeciwnik miał zły namiar a my szczęście bowiem Mk48 nie dała się zmylić i trafiła bezpośrednio w cel. http://imgur.com/a/BZTrH

Wynika starcia to dwa zatopione radzieckie okręty i trochę uszkodzeń, mogło być lepiej ale dowództwo i tak nam gratuluje, informując przy okazji, że nie był to główny cel naszej misji - http://imgur.com/a/fFtKJ .
Z racji zniszczeń na naszej łajbie, decyduje się zawrócić do bazy w Szkocji, gdzie dopływamy 3 czerwca - http://imgur.com/a/G4tOv . Czas przeprowadzić naprawy, które zajmą co namniej 48 godzin...

Ciąg dalszy, być może nastąpi jeśli wena się utrzyma :D

post wyedytowany przez T_bone 2016-10-08 14:36:56
07.10.2016 12:03
odpowiedz
2 odpowiedzi
T_bone
166

lhobbit---> Piszemy o VR każdego dnia (patrząc na ostatni tydzień).

04.10.2016 13:11
odpowiedz
T_bone
166

Screen podmieniony na taki, który pokazuje prawdziwe piękno obecnej wersji DayZ.

02.10.2016 21:09
T_bone
166

Tja, DCS ma "game mode" i wygląda on tak - https://www.youtube.com/watch?v=N69x-TH4z9s
Problem w tym, że DCS nie ma dobrych elementów growych (np. dynamiczna kampania jak w Longbow) jak wywalisz symulacje to jest tak sobie ;)
Może warto spróbować Air Missions: Hind?
http://store.steampowered.com/app/423490/

02.10.2016 20:17
1
T_bone
166

Ten sim to Thunderhawk, też w to grałem :D
http://www.mobygames.com/game/thunderhawk-ah-73m

02.10.2016 18:45
odpowiedz
T_bone
166

Gry Graviteam są świetne o ile poświęci się trochę czasu na poznanie topornego intrefejsu, ich największa wada to takie sobie A.I.
Symulator czołgów od tego studia (kierujemy T-62 i M-60) to prawdziwa perełka - http://store.steampowered.com/app/286280/

Z innej beczki, to ( http://store.steampowered.com/app/377300/?snr=1_7_7_comingsoon_150_5 ) może być ciekawa gierka "taktyczna", chociaż może też się skończyć wybrakowanym shooterem, w czasach early access nigdy nie wiadomo.

02.10.2016 12:05
odpowiedz
T_bone
166

Też dorzucę kilka "łatwych w obsłudze ale głębokich" produkcji, które nie odstraszają graficznie (czyt. nie mają grafiki z painta jak to: http://ep.yimg.com/ay/yhst-12000246778232/rule-the-waves-digital-download-8.gif )

Unity of Command-
Najlepsza strategia o froncie wschodnim. Wyobraźcie sobie Panzer General, w którym linie zaopatrzenia mają kluczowe znacznie, plus nie przesuwamy po mapie "Tygrysów o wartości punktowej 10" tylko prawdziwe dywizje.
http://store.steampowered.com/app/218090/

Ultimate General: Gettysburg-
Taktyczna gra o najważniejszej bitwie wojny secesyjnej autorstwa moda do Total War "DarthMod". Myślcie - Sid Meier's Gettysburg!
http://store.steampowered.com/app/306660/?snr=1_5_1100__1100

Battle of the Bulge-
Przyzwoita strategia traktująca o "Wacht am Rhein", szału nie ma ale tanie:
http://store.steampowered.com/app/365560/

Squad-
Sieciowy FPS, w którym komunikacja i współpraca to podstawa zwycięstwa:
http://store.steampowered.com/app/393380/

Seria Wargame-
Najlepszy RTS od twórców R.U.S.E, setki czołgów, samolotów i śmigłowców niczym w starym dobrym Steel Panthers.
http://www.wargame-ab.com/

Seria Strike Fighters-
Jeśli ktoś się zastanawiał co się stało z całym nurtem semi-simów od Jane's pokroju U.S Navy Fighters to tu ma odpowiedź... Strike Fighters prezentuje ten same poziom skomplikowania, czyli jest dość łatwo a nie za łatwo. Do tego każda gra ma kampanię działającą na zasadzie generatora misji.
https://store.thirdwire.com/project_sf2na.htm

Naval Action-
Jedyna gra pozwalająca przeprowadzać akcje morskie rodem z powieści Aubrey–Maturin. Po spędzeniu z nią 400-tu godzin mogę chyba powiedzieć, że jest dobra:
http://store.steampowered.com/app/311310/

Atlantic Fleet-
Jakby ktoś chciał odtworzyć w turach starcie morskie Bismarck vs Hood to tu ma okazję.
http://store.steampowered.com/app/420440/

Dla "Ultra hardcorów lubiących google earth":
Command: Modern Air / Naval Operations -
Następca starego Harpoona tylko, że o wiele bardziej złożony. Wersja Professional stosowana przez U.S Navy. Cena to tylko 325 zł więc może być ciężko uzasadnić przed żoną tą całą zabawę w admirała.
http://store.steampowered.com/app/321410/

P.S Powodzenia w rozwijaniu wątku, przypomina mi forum GOLa z początków istnienia serwisu.

post wyedytowany przez T_bone 2016-10-02 12:07:51
30.09.2016 09:20
odpowiedz
T_bone
166

DM mam cudowną nowinę!

Spiritual Successor to the Microprose Classic “Red Storm Rising” -
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=770691721

29.09.2016 14:30
T_bone
166

W grze można przyspieszyć levelowanie i inne cuda więc wszystko jest względne. Ja gram z kilkoma kumplami prywatnie, nikt nam nie pomaga znaleźć surowców, nie przeczesujemy sieci za poradnikami więc mamy "własne tempo" że tak powiem ;p
Granie na dużym serwerze z PvP zbliża tą grę zapewne do anty klimatycznego chaosu jakim jest Ark, więc nawet tego nie próbowałem.

Żeby nie było, przed Osiris jeszcze długa droga, po prostu pierwsze wrażenie jest pozytywne... Ostatnio nawet z tym w Early Access było ciężko.

post wyedytowany przez T_bone 2016-09-29 14:34:17
29.09.2016 14:10
odpowiedz
2 odpowiedzi
T_bone
166

Gra ma już teraz zawartości na 20 godzin zabawy. Wygląda nowocześnie, ma płynne animacje, porządną optymalizację i fajny klimat.

Jakościowo stoi znacznie wyżej niż Ark, DayZ czy Rust a to dopiero pierwsza publiczna wersja.

No i te "czerwie pustyni": https://i.redd.it/zlj18hegl5ox.gif

post wyedytowany przez T_bone 2016-09-29 14:12:14
29.09.2016 13:29
29.09.2016 13:15
odpowiedz
T_bone
166

Zabawny zbieg okoliczności, akurat grałem w F-117 przedwczoraj będąc pod wpływem książki "Skunk Works: A Personal Memoir of My Years at Lockheed" Bena Ritcha.

Świetna gra, autentyczne lecz niekoniecznie realistyczne simy Microprose były najlepsze - złoty środek dla gatunku. Polecam artykuł o tamtych czasach i filozofii teamu Sid Meier i "Wild Bill" - http://www.filfre.net/2015/03/microproses-simulation-industrial-complex-or-the-ballad-of-sid-and-wild-bill/

P.S Jesteśmy starzy.

post wyedytowany przez T_bone 2016-09-29 13:15:59
26.09.2016 12:52
T_bone
166

Insomiac Games wyraziło sprzeciw i tyle. Wspominanie o tym obok SUPERHYPERCUBE mogło stworzyć wrażenie że wycofują wsparcie, spoko, doszlifujemy to.

25.09.2016 16:25
odpowiedz
T_bone
166
11.08.2016 18:07
odpowiedz
T_bone
166

Ten jeśli cenisz precyzję (nie sugerowałbym się wyglądem) -
http://www.ceneo.pl/4762205

Jeśli zależy Ci na przepustnicy -
http://www.ceneo.pl/5647695

Unikaj Saiteka i Logitecha.

29.07.2016 13:07
odpowiedz
T_bone
166

Spróbuj Unity of Command, Vietnam 65, Panzer Corps, Battle Academy lub z zupełnie innej beczki Darkest Dungeon.

29.07.2016 13:00
1
odpowiedz
T_bone
166

Kto by nie chciał zostać mobilnym baronem narkotykowym w stylistce Clash of Clans.

post wyedytowany przez T_bone 2016-07-29 13:02:08
29.07.2016 07:54
T_bone
166

Wpiszemy do encyklopedii zarówno Human: Fall Flat jak i Rising World.

Braki zalecam zgłaszać na kontakt@gry-online.pl.

post wyedytowany przez T_bone 2016-07-29 08:03:07
28.07.2016 13:55
T_bone
166

Będzie dubbing, będzie news.

27.07.2016 12:28
odpowiedz
T_bone
166

Zaraz poprawimy, sorry za błąd.

14.07.2016 13:22
odpowiedz
T_bone
166

Duży + za dodatkową kampanię, bez tego to by było pójście na łatwiznę.

post wyedytowany przez T_bone 2016-07-14 13:22:49
05.07.2016 15:38
1
odpowiedz
T_bone
166

Raczej żeby niedoświadczeni rekruci nie marnowali amunicji strzelając bez opamiętania.

05.07.2016 14:38
-1
T_bone
166

Pełna wersja najprawdopodobniej tak, wczesny dostęp startuje 26 lipca.

23.06.2016 10:45
1
odpowiedz
1 odpowiedź
T_bone
166

Rynek jest IMHO nasycony, nie ma miejsca na kolejne czołgi po WoT i War Thunder. Armored Warfare może byłoby ciekawsze, gdyby miało własną tożsamość, tymczasem jest klonem/wariantem rozwojowym WoT.

post wyedytowany przez T_bone 2016-06-23 10:48:05
22.06.2016 14:52
1
T_bone
166

A będą systemy ochrony aktywnej za golda i złote pociski kierowane? :>

27.05.2016 10:36
3
T_bone
166

Będziesz wyzwalał obozy i wspinał się na wieże radiowe :> Ulubiona scena w trailerze - komandos wyskakujący z fotela drugiego pilota w Black Hawku.

Po Division raczej odpuszczam, ale kto wie, może ostatecznie będzie dobra.

24.05.2016 13:40
T_bone
166

Przejdź w tryb offline.

24.05.2016 07:47
odpowiedz
T_bone
166

Krwawy---> A pływamy :) Ja, Łosiu i Reavek polujemy głownie na piratów przy ich stolicy :D Było sporo patchy, na pewno zainteresuje cię trzymasztowy bryg Rattlesnake, prawdziwy demon prędkości. Wszystko co miałeś powinno być nienaruszone.

P.S Jedna łatka zmieniła wymagania co XP więc pewnie dostałeś awans :D

post wyedytowany przez T_bone 2016-05-24 07:49:29
19.05.2016 10:36
2
T_bone
166

"We’ve also switched up the Total War engine from 32 to 64-bit"

Źródło: http://wiki.totalwar.com/w/Optimisation_Blog

29.04.2016 18:55
odpowiedz
4 odpowiedzi
T_bone
166
post wyedytowany przez T_bone 2016-04-29 19:03:46
08.04.2016 09:30
1
odpowiedz
T_bone
166

Przypomnijmy Tarantino :D:D - https://www.youtube.com/watch?v=og_pdrTh0k4

spoiler start


Żelazny Orzeł rządzi.

spoiler stop

16.03.2016 14:11
odpowiedz
T_bone
166

Slawekk69?? Chyba minąłem Cię moją fregatą jak płynąłeś na misję.
Zasadniczo kasa będzie Ci sama wpadać z czasem, ranga to największy grind bo od niej zależy załoga. Na początku zalecam zdobywać okręty abordażem i nimi pływać, pierwsza jednostka, którą naprawdę warto kupić to IMHO Snow.

Tu znajdziesz zestawienie czym można pływać na danym poziomie:
http://naval.gg/

post wyedytowany przez T_bone 2016-03-16 14:11:58
01.03.2016 17:20
odpowiedz
T_bone
166

Slawekk---> Gra jest w fazie wczesnego dostępu, dlatego interfejs przypomina coś zrobionego w powerpoint, jest funkcjonalny ale na szlify artystyczne trzeba poczekać, aż twórcy przestaną wprowadzać w nim zmiany.

O to mi chodzi :D - http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/318999055461591938/17800064150B0FC2276E1AC3A3EAC51F14E257D5/

Po zaczęciu gry podstawowym, darmowym kutrem masz kilka opcji:
a) Wybierasz missions i idziesz na small battle gdzie naparzasz się z innymi ludzmi w trybie areny (trochę jak w Warshipsach/War Thunderach). Można tak zarobić torchę kasy i wbić trochę xp.
b) Wybrać misję na swoją rangę i bić boty w miejscu wyznaczonym na mapie.
c) Wypłynąć z portu i polować na okrety handlowe z kontrabandą lub inne AI. Tu chyba warto wspomnieć, że pływanie po otwartym świecie odbywa się w przyspieszonym tempie, dopiero po dołączeniu do instancji z bitwą gra przechodzi we właściwy tryb bitewny, który wygląda o wiele lepiej.
e) Wypłynąć i szukać PvP na otwartym morzu (moje ulubione)... Jak nie ma się klanu to przeważnie o aktywności pozostałych frakcji można poczytać na czacie . Przykładowo w ostatni weekend Dania zajęła kilkanaście portów Szwecji, prawie unicestwiając frakcję... W poniedziałek liderzy największych klanów podpisali pokój ;)
Przykład bitwy, w której wzięliśmy przypadkowo udział z kolegą:
https://www.youtube.com/watch?v=_ewX63dIlZ8

W grze może i jest handel i "crafting" ale jej esencją jest walka z żywym przeciwnikiem, a ta jest bardzo taktyczna ;) Każda decyzja może mieć dramatyczne konsekwencje po kilku salwach burtowych... Kiedy przejść przez wiatr? Czy puścić salwę w tył przeciwnika a potem manewrować na jego rufie, czy może lepiej zrobić abordaż? Spowolnić wroga strzelając w żagle czy może spróbować rozwalić masz?
Chyba najlepsze jest to, że odpowiednio rozegrane starcie może za skutkować abordażem i przejęciem okrętu (tak możesz przejąć każdy okręt przeciwnika, nawet jak masz 1 rangę a przeciwnik ma wielki okręt liniowy i stał się jakiś cud, że cię nie zniszczył).

Chyba się trochę rozpisałem ;P To zapewne dlatego, że testowałem grę w zamkniętym gronie już w styczniu 2015 i jestem pod wrażeniem pracy tych kilku gości z Ukrainy... Wcześniej zrobili świetne Ultimate General: Gettysburg.
Nie mam jednak złudzeń co do tego, że nie jest to gra dla wszystkich, jest dość droga i czasochłonna a do tego trzeba lubić żagle :D Przynajmniej Naval nie jest produkcją free to play, więc nie muszę sypać kasą na premium... Gram na luzie, pływam sobie :))

P.S Co "szans i rozwoju społeczności gry" - Tak, jak najbardziej ;) Zawsze można levelować i bogacić się na AI ;))

P.S 2: Zawsze jak się gra nie spodoba to do 2 godzin czasu gry można skorzystać ze Steam Refund ;p

post wyedytowany przez T_bone 2016-03-01 17:31:45
01.03.2016 09:55
odpowiedz
T_bone
166

Też pływam Anglią na PVP1, możesz mnie wyszukać pod nickiem "Tbone" ;)

Dobry poradnik na start - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=618595636

post wyedytowany przez T_bone 2016-03-01 09:59:23
29.02.2016 15:05
odpowiedz
T_bone
166

Krwawy---> Z tego co pamiętam budowałeś kiedyś model HMS Sovereign of the Seas więc może zainteresuje cię gra Naval Action - http://store.steampowered.com/app/311310/

Gra siecowa ale nie Free to Play, płaci się raz i gra ile się chce, osobiście spędziłem w niej jakieś 191 godzin... Czyli może być dobra ;p
W skrócie, wybierasz frakcję (np. Wielka Brytania), pływasz, walczysz, handlujesz na mapie Karaibów. Mechanika walki jest dość realistyczna (strzał w rufę boli najbardziej, można rozwalać maszty, dziurawić żagle, ogólnie rozbudowany model zniszczeń).
Klany zawierają sojusze, prowadzą dyplomację i wojny (konkretnie zdobywają porty) na rzecz swoich krajów, co tworzy fajne tło rozgrywki.

Największy minus? Bywa czasochłonna, wbijanie rangi na fregatę pokroju HMS Suprise zajmuje przeciętnemu graczowi miesiące. Poza tym jest nieskończona, nie ma tzw. "tutoriali" i interfejs jest surowy.

post wyedytowany przez T_bone 2016-02-29 15:08:14
19.01.2016 15:26
odpowiedz
1 odpowiedź
T_bone
166

Będzie, 12-tego lutego wychodzi w pudełku.

post wyedytowany przez T_bone 2016-01-19 15:26:29
19.01.2016 13:44
odpowiedz
T_bone
166

Jak ktoś kupił NA wcześniej na stronie producenta to zalecam się zalogować dziś na headstart, do odebrania będą okręty ;p
"Several exceptional ships given to all captains who logged in from 19-21".

The Pirate: Caribbean Hunt... No co kto lubi :>

15.01.2016 14:35
T_bone
166

Może kiedyś skończę "trójkę" :P

post wyedytowany przez Admina 2016-01-15 14:39:15
04.01.2016 15:41
T_bone
166

"Dzięki za zwrócenie uwagi na błąd w sekcji Beta Testów".

Jaki bład? Tam pisze, że zapisy do testów trwają i można się zgłosić na WAITING LIST po kliknięciu w link, nigdzie nie pisze że beta trwa (od tego jest kategoria closed beta).

29.12.2015 15:34
1
T_bone
166

W Men of War można się pobawić w single-player, w multi przy większych akcja FPS spada nawet na mocnych maszynach do niegrywalnego poziomu (COOP szczegolnie) ;p

29.12.2015 15:18
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
T_bone
166

Fajne :)

29.12.2015 15:04
T_bone
166

Sick

Zrobię edycję i coś tu dodam --> https://www.youtube.com/watch?v=5ysn0bZAQMU

post wyedytowany przez T_bone 2015-12-29 15:23:17
29.12.2015 14:53
-1
odpowiedz
T_bone
166

Elessaur ;p

spoiler start


Spoiler test

spoiler stop

28.12.2015 14:49
T_bone
166

Zgadzam się ze wszystkim :) Drzwi, sama prawda hehe.

A swoją drogą matchmaking! :D Oto przykład fajnej gry, która staje się frustrująca przez jej stronę techniczną... Wieszające się ekrany ładowania, padający master server i różne inne cuda. Ubi prezentuje słaby poziom, w Vermintide (Steam) nie mam problemów z połączeniem ja <-> kumpel, w Uplay musimy zmieniać IP bo z jakiegoś powodu na naszych własnych wyskakuje nam błąd.
Do tego jeszcze ten tickrate, niby patch coś usprawnił ale akcje na killcamach dalej potrafią prezentować alternatywną rzeczywistość.

18.12.2015 22:33
odpowiedz
T_bone
166
9.0

Akcja dnia - amerykański squad strzela do Rosjan po czym następuje chwila konsternacji bowiem jeden "z naszych", stojący obok i także strzelający w tym samym kierunku, okazuje się być... Przeciwnikiem ;p

18.12.2015 12:14
odpowiedz
T_bone
166

BLAZKOWICZ--> Skąd to zdziwienie? Grafika po prostu nie jest najmocniejszą stroną Siege -->

16.12.2015 12:47
odpowiedz
T_bone
166

"Ogromny rozbudowany, roznorodny swiat... swietna grafika..."

No ArmA 2 rzeczywiście robiła wrażenie w 2009.

15.12.2015 13:08
odpowiedz
T_bone
166

antolus---> Będzie, ale kiedy to ciężko powiedzieć bo trzeba przetestować liczniejszą ekipą co w okresie świątecznym może być utrudnione.

15.12.2015 12:30
odpowiedz
T_bone
166

Maruda---> Ci "idioci" jak ich określasz to w większości goście, którzy grali przez lata w rewelacyjnego darmowego moda i teraz postanowili wesprzeć twórców finansowo (niektórzy robili to też wcześniej przez dotacje).

26.11.2015 22:02
odpowiedz
T_bone
166

Meehovv---> Aaa to zmienia postać rzeczy, brzmi groźnie, pewnie to jakieś zbrojne ramię Anonymous ;)

26.11.2015 18:26
odpowiedz
T_bone
166

Marder---> Nie mów tego głośno bo skasują grę jak R6:Patriots :D W intro tłumaczyli, że to organizacja bez poglądów politycznych, religijnych i o ile dobrze pamiętam to także bez nazwy... Prawdziwy chaotyczny, nieprzewidywalny element :D

26.11.2015 15:10
odpowiedz
T_bone
166

Pograłem wczoraj, broń znikała mi z rąk a terroryści kontratakowali "bomb site" jak szczury w Vermintide :)

11.11.2015 21:28
odpowiedz
T_bone
166

wcogram---> Gra wyszła tylko na PC do tego wyłącznie w dystrybucji cyfrowej, jak się do tego doda słaby marketing to mamy czarnego konia końcówki roku.

03.11.2015 14:10
odpowiedz
T_bone
166

Praise Sigmar! Fatshark mierzyło siły na zamiary i wyszła im dobra gra, po takich cudach jak Escape Dead Island można było mieć wątpliwości ;)

11.10.2015 17:37
odpowiedz
T_bone
166

Wycior---> Masz grę - https://youtu.be/SrpeLpQWzTk?t=552

08.10.2015 14:36
odpowiedz
T_bone
166

Sam widzisz, dodając markę Rainbow Six do tego typu gry automatycznie wystawili się na ostrzał fanów. R6 mimo, że jest gwałcone od czasów Lockdown nadal kojarzy się sporej grupie ludzi z: kampanią single z elementami zarządzania drużyną, planowaniem na mapie, terrorist hunt i bezwzględnym AI, które zabije zakładnika jak pociągniesz za klamkę drzwi zamiast je wysadzić :P

Siege samo w sobie nie jest tragiczną grą :P Hejt jest na to, że reprezentuje kultową markę, która oferowała znacznie więcej już w 2003 roku. Ubi "robi coś innego" i pewnie sobie wykalkulowało burzę u fanów, licząc że część się "otworzy/przełamie" a resztę bazy graczy stworzy nowy narybek.

08.10.2015 13:03
odpowiedz
T_bone
166

Informacje od community managera wprowadziły małe zamieszanie :P Ostatecznie będziemy się trzymać optymistycznego scenariusza z Origin.

07.10.2015 07:49
odpowiedz
T_bone
166

Urok SWAT polegał na tym żeby ratować zakładników i ograniczyć liczbę ofiar śmiertelnych do minimum... Nic takiego w tej becie nie było. Jako shooter gra byłaby ok, gdyby kosztowała 9,99 Euro.

30.09.2015 17:50
odpowiedz
T_bone
166

StoogeR---> Owszem, PGI podzieliło się modelami żeby ujednolicić wygląd mechów w uniwersum :)

27.09.2015 16:39
odpowiedz
T_bone
166

Xartor--> M-16A1 miało taki tryb ognia.

01.09.2015 15:03
odpowiedz
T_bone
166

Odpowiedź na to nurtujące pytanie brzmi - a no nie byliśmy :)

29.07.2015 19:44
T_bone
166

Nareszcie!

17.06.2015 15:22
odpowiedz
T_bone
166

Dead Man---> To nie jest In Country Vietnam -
"We know this will come up a lot so we will just say that Pop Smoke is not involved with the Rising Storm Vietnam sequel; there is no In Country Vietnam content at work and to our knowledge we don't share any developers".

01.06.2015 08:08
odpowiedz
T_bone
166

HUtH---> Poproś squad leadera o postawienie tzw. "rally point", to taki mobilny respawn. W grze nie ma lekko bo trzeba się intensywnie komunikować, jeśli nie czujesz się na siłach polecam zacząć grać na mapach w trybie "insurgency" po stronie bojowników - mniejsza presja ;p

31.05.2015 21:02
odpowiedz
T_bone
166

bisfhcrew---> Bardzo.

HUtH---> W skrócie to jest tak, dołączasz do "squadu", wybierasz rifelmana i biegasz za resztą oddziału - tak najlepiej zacząć.
O stawianie rally point, budowanie FOBów martwią się dowódcy.

26.05.2015 11:21
odpowiedz
T_bone
166

phlv---> Ściągnij Nvidia Inspector - http://www.dobreprogramy.pl/NVIDIA-Inspector,Program,Windows,39354.html i obniż taktowanie rdzenia oraz pamięci na karcie o 20 MHz. U mnie gra wywalała się co 15 minut, ewidentnie nie lubi niektórych fabrycznie kręconych kart graficznych.

22.04.2015 17:46
odpowiedz
T_bone
166

Świetne :)

spoiler start

Skaven DLC? :P

spoiler stop

30.03.2015 08:18
odpowiedz
T_bone
166

Gram sobie Chernarus Sa-Matra Wasteland z kumplami od czasu do czasu :)

16.02.2015 15:21
odpowiedz
T_bone
166

Gram od jakiegoś czasu :)
Walka wciąga a wielkie bitwy są naprawdę widowiskowe, także już na starcie (wersja alpha) zaliczyli ogromny plus. Twórcy mają zdrowe podejście, nie obiecują za dużo i mówią jasno co będą próbowali zrobić a na co nie ma szans.
Swoją drogą pre-ordery zostaną wstrzymane dziś wieczorem i pewnie wrócą dopiero przy okazji Steam Early Access, devowie napisali, że nie potrzebują na razie więcej testerów.

29.01.2015 14:49
odpowiedz
T_bone
166

"Kilka zastrzeżeń do artykulu, wiele w nim niedopowiedzeń."

Ciężko skupiać się na procentowych szczegółach w grze, która zmienia się z dnia na dzień. System zrzutów zmieni się jeszcze wiele razy, idea wciąż jest ta sama.

"Tickety do BattleRoyale można ZNALEŹĆ W GRZE jako loot".

I dokładnie to miałem na myśli pisząc "W H1Z1 można ZNALEŹĆ (lub kupić za jednego dolara!) tzw. event ticket."

16.01.2015 11:51
odpowiedz
T_bone
166

BOLOYOO---> Szkoda, że od samego początku nie byli tacy "szczerzy" :> Słabo komunikowali zmianę podejścia to teraz wszyscy mają ich za kłamców, ale kasa i tak leci bo hype train był już rozpędzony.

09.01.2015 19:04
odpowiedz
T_bone
166

Po prostu o ile w przypadku wycofywania piechoty przypomniałeś sobie, "że to nie Bltzkrieg mod" to w przypadku sytuacji z ZISem najwyraźniej o tym zapomniałeś. Biorąc jeszcze pod uwagę stwierdzenie "Rozgrywka jest w Company of Heroes 2 niemal taka sama jak w jedynce", nie rozumiem oburzenia związanego akcją czołg vs działo... Tak samo działało to w jedynce, nawet 17-funtówka nie gwarantowało załatwienia Pz IV na strzała, mało która broń potrafi w tej serii takie cuda.

CoH realistyczny nigdy nie był, więc pod tym kątem szkoda go krytykować. Co innego takie elementy gameplaya jak brak bocznego pancerza w pojazdach, jest tylko wielki przedni hit box rozciągający się na oba boki a dopiero potem tył.

18.12.2014 11:15
odpowiedz
T_bone
166

Lądowanie na planetach było omawiane po raz pierwszy na filmach z kickstartera a potem w newsletterach:
http://us2.campaign-archive1.com/?u=dcbf6b86b4b0c7d1c21b73b1e&id=ac1081437f&e=0439f6773e#launch%20and%20beyond

http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Features_in_the_expansions

Szczegółów brak ale jest concept art.

04.12.2014 18:17
T_bone
166

Starbound też miał być takim "proceduralnym cudem"... Odkrywanie planet, setki odmian kosmitów! Po pewnym czasie mało kogo obchodziło czy jaszczurka ma uszy, rogi czy trzecie oko ;p Dobry tekst.

02.12.2014 12:53
odpowiedz
T_bone
166

"Nieważne jaki temat podejmują, bo zawsze wychodzą im świetne gry."

Grałeś w Telltale's Jurassic Park: The Game???

25.11.2014 18:37
odpowiedz
T_bone
166

Pełny trailer trwający 2:40 - https://www.youtube.com/watch?v=RFinNxS5KN4

19.11.2014 14:22
odpowiedz
T_bone
166

dwrob---> Elite tyle rzeczy robi dobrze jak nie lepiej, że brak elementów online, o których wspominałem... Hmm powiedzmy "frustruje" a afera z trybem offline nie pomaga :P Chciałbym żeby gra 16-tego "miała co trzeba" i wymiatała :)

19.11.2014 13:49
odpowiedz
T_bone
166

dwrob---> Z całym szacunkiem latanie przy porcie/nav beacon/conflict zone/extraction site i "widzenie się" w hyperspace to nie jest w pełni funkcjonalne granie razem. Jak zobaczę możliwość grupowego "Interdiction", badania unidentified signal source i skakania po systemach bez obawy, że każdy wyląduje w innej instancji serwera to będzie "granie razem". W skrócie - chce przechwycić Twojego Haulera trzema Viperami, zabrać cargo i może rozwalić ;p Licząc, że inni gracze też to widzą i mogą wskoczyć Ci pomóc.

"Dziś to zwykłe marudzenie ..."

Uzasadnione obawy bo premiera tuż, tuż.

19.11.2014 12:17
odpowiedz
T_bone
166

smc77---> No i? To, że znajdę kolegę przy Nav Beacon częściej niż obecnie to kropla w morzu potrzeb. Trochę mało konkretów jak na tak ważną rzecz.

19.11.2014 12:02
odpowiedz
T_bone
166

I tak oto zapowiada się, że na premierę zobaczymy grę online, w której nie ma nawet porządnego systemu grupowania się z przyjaciółmi/innymi graczami. Braben plzzz, przecież nie chce chodzić już po planetach, wystarczy mi latanie w hyperspace z kolegami i wchodzenie w tej samej instancji nawet jak nie ma nic w okolicy.

29.10.2014 13:49
odpowiedz
T_bone
166

Moooże :D
Nie graliśmy w ArmA chyba od lipca... Serwer trzeba by reaktywować, tyle że obecnie nie mamy żadnej misji.
Jak coś się ruszy to dam znać.

28.10.2014 21:55
28.10.2014 08:39
odpowiedz
T_bone
166

Wracamy do ArmA 3, wyszedł RHS - http://www.rhsmods.org/

09.10.2014 11:20
odpowiedz
T_bone
166

Będzie na PC? A jak tak to kiedy?

01.10.2014 15:35
odpowiedz
T_bone
166

Obstawiam, że jeśli różnice będą drastyczne to na pewno pojawią się newsy, tekstu na razie w planach nie ma.

01.10.2014 15:25
odpowiedz
T_bone
166

System Nemesis w wersji na X360/PS3 ma być okrojony chociaż nie wiadomo w jakim stopniu - http://gamerant.com/middle-earth-shadow-mordor-next-gen-differences/

28.09.2014 20:03
odpowiedz
T_bone
166

dastro---> Jak się SC kiedyś rozkręci to może wpadnę ;) Forum widzę całkiem aktywne, co mile zaskakuje biorąc pod uwagę, że gra nieco niszowa :)

27.09.2014 21:16
odpowiedz
T_bone
166

Degnar*---> Przepustnica w X-52 to jest świetna rzecz, taki beznadziejny suwaczek na Thrustmasterze nie ma przy tym szans.
Z drążkiem jest tak, że Thrustmaster jest bardziej precyzyjny ale nie wygląda zbyt imponująco, przyciski też nie są umieszczone zbyt wygodnie. Drążek X-52 po latach użytkowania po kilku ruchach jest rozkalibrowany i niestety nic mi w tu nie pomogło, ani rozkręcanie, ani kombinacje ze sterownikami. Saitek królem jakości niestety nie jest, ale używało się go wygodnie od 2009 do 2013... R.I.P.

Barteek88-->Nie było żadnego mikrofonu, pewnie chodzi Ci o TrackClip Pro.

27.09.2014 20:23
odpowiedz
T_bone
166

Grafika to GTX 770, resztę specyfikacji zna Del.

27.09.2014 20:16
odpowiedz
T_bone
166

Imrahil8888---> Thrustmaster T-16000M kosztuje jakieś 200 zł, zastąpił mi drążek od kupionego lata temu X-52, z którego teraz została już tylko przepustnica.

27.09.2014 19:23
odpowiedz
T_bone
166

Kyriet---> Różnymi rzeczami związanymi z newsroomem, encyklopedią czy gamepressure. Przykładem niech będzie obróbka i publikacja tekstów na tym ostatnim.

27.09.2014 18:52
odpowiedz
T_bone
166

Raiden---> Jak ostatnio sprawdzałem to voice attack wymagał angielskiego Windowsa do funkcjonowania.

02.09.2014 13:00
T_bone
166

Gut, sehr gut.

27.08.2014 18:29
odpowiedz
T_bone
166

Ja mam na Steamie polski, w grze jest też teraz "Launcher", który pozwala wybrać język.

11.08.2014 21:20
odpowiedz
T_bone
166

I jeszcze Unity of Command.

11.08.2014 18:29
odpowiedz
T_bone
166

Najlepsza kreskówka ever, Monarch rządzi. Chociaż muszę przyznać, że...

spoiler start

Mocno brakuje mi teamu Henchman 21 & 24. Do tego czas oczekiwania na kolejne sezony jest kosmiczny.

spoiler stop

11.08.2014 18:08
odpowiedz
T_bone
166

Niemiecki mini-serial "Generation war" w częściach na YouTube.

https://www.youtube.com/watch?v=ShaVle8SiO8

Z ciekawości przeglądałem sceny batalistyczne to pomyślałem, że zarzucę linkiem ;)

01.08.2014 11:36
odpowiedz
T_bone
166

Jak masz budżet to zastanów się dodatkowo nad jakimś TrackIR bo jest bardzo przydatny.

Z Amazon.com CH Products Fighterstick USB+CH Products Pro Throttle USB to moim zdaniem dobra opcja bez pedałów. Z wysyłką wychodzi coś ponad 900 zł z tego co pamiętam, sam rozważałem taką opcję.
http://www.amazon.com/gp/product/B00006B84X/ref=ox_sc_act_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER

X-55 to trochę tańszy, łatwiej dostępny wybór bez ruddera. W Elite na pewno się sprawdzi -
http://cenowarka.pl/eu/saitek-pro-flight-x-55-rhino-h-o-t-a-s-system-pc-a1056452.html

Dobra znikam, bo chyba zaczynam się powtarzać ;) Ja bym osobiście w rudder do Elite nie inwestował, to nie DCS: Huey.

01.08.2014 10:44
odpowiedz
T_bone
166

W Elite systemy generowania dźwięku padają np. jak przeciwnik przestrzeli ci kokpit, wtedy jest już tylko cisza.

01.08.2014 10:40
odpowiedz
T_bone
166

To zależy jakim budżetem dysponujesz...
Tu zasadniczo masz przedstawione wszystkie sensowne -
http://forums.frontier.co.uk/showpost.php?p=556787&postcount=3

"Top tier" to oczywiście Warthog+pedały, X-55 to obecnie popularny wybór aczkolwiek użytkownicy mają sporo uwag co do jakości.
Istnieje też opcja kupienia na przykład Thrustmaster T.16000M plus osobno jakiejś przepustnicy np. od CH Products lub używanego X-52.

31.07.2014 14:13
odpowiedz
T_bone
166

Noniusz---> Na maila z informacją prasową. Ale możesz o tym też poczytać na stronie Frontier Developments -
http://frontier.co.uk/news/latest/?artid=451&pageNum=0&blk=12

"Beta 1 will be available in English only. Future builds will be localised in the following languages:
German, French, Russian, Polish, Dutch, Italian, Spanish, Mexican Spanish, Portuguese, Brazilian Portuguese, Swedish, Finnish, Norwegian and Simplified Chinese."

31.07.2014 14:00
odpowiedz
T_bone
166

Dzięki, dodaliśmy akapit o nowym "pathfindingu".

31.07.2014 12:58
odpowiedz
T_bone
166

Na serwerach experimental porzucone przedmioty są już zapisywane więc tam namioty mogą się przydać jeśli chcemy stworzyć coś na wzór obozu.

08.07.2014 20:03
odpowiedz
T_bone
166

Nie, to zupełnie nie tak, chyba że stawiasz telewizory HD obok niewidzialnych żołnierzy z GR:FS.
Rainbow 6 i Ghost Recon za czasów Red Storm Entertainment, kiedy jeszcze ś.p Clancy miał coś do powiedzenia, traktowały o niedalekiej przyszłości (Gruzja, Kuba - dość realistyczne scenariusze) i starało się wiernie przedstawiać ekwipunek (także prototypy jak np. OICW). Więc może ujmę to inaczej, nie mam problemu z dorzuceniem odrobiny futurystycznego sprzętu, ale kierunek Ghost Recon: Future Soldier jest dla mnie bliżej czystego SF.
Dlatego cieszę się, że najprawdopodobniej nie zobaczymy w R6: Siege hologramów, które chciało zaserwować nam Patriots :>

08.07.2014 19:01
odpowiedz
T_bone
166

Operatorzy z R6:Siege bardziej przypominają tych z klasycznych odsłon niż to "fjuczer", które planowało nam zaserwować R6:Patriots, więc nawet się cieszę, że pomysł nie wypalił. Moim zdaniem im dalej od futurystycznego kierunku obranego przez ostatnie Ghost Recon tym lepiej.

02.07.2014 13:40
odpowiedz
T_bone
166

Wczoraj na 3 grane mecze aż 2 zakończyły się nam przedwcześnie komunikatem "out of sync", w jednym było to szczególnie irytujące, bo udało się odwrócić niezbyt pomyślny kierunek bitwy.

18.06.2014 22:24
odpowiedz
T_bone
166

McAvoy z Band of Brothers jeszcze kojarzę --> https://www.youtube.com/watch?v=lPFjM0v-r1c
Ale że tam był Fassbender?! :D https://www.youtube.com/watch?v=SoNCeT_9RXU
Cholera, trzeba obejrzeć wszystkie odcinki jeszcze raz :D

18.06.2014 22:09
odpowiedz
T_bone
166

Chyba nikt nie robił misji single od dawna...

Z innej beczki, to mnie rozwaliło - aktorzy z BlackHawk Down... Bain?! https://imgur.com/a/EbJ6P

18.06.2014 19:33
odpowiedz
T_bone
166

Mikropłatności obejmują kamuflaże do pojazdów i dowódców (odpowiednik doktryn z poprzedniego CoHa). Ten pierwszy element można też odblokowywać nabijając kolejne poziomy, chociaż za niektóre unikatowe skórki trzeba zapłacić. Kupnych dowódców trudno określić mianem "lepsze wojska - pay 2 win", ale jak chcesz rzucić do walki KW-2 czy elitarnego Tygrysa to musisz kupić odpowiedniego commandera.
W skrócie - mikropłatności są minimalne, mi osobiście nie przeszkadzają.

17.06.2014 15:22
odpowiedz
T_bone
166

"I jeszcze jedno. "Operator SWAT"? A co to takiego?"

To taki błąd wynikający pewnie z tego, że S.W.A.T w Hardline ma siłę ognia co najmniej jak Navy SEALs i można się pomylić :P

28.05.2014 12:09
odpowiedz
T_bone
166

Kolejny tease RHSu -->

23.05.2014 22:10
odpowiedz
T_bone
166

No niestety coś jest nie tak, trzeba będzie kiedyś przysiąść i to rozwiązać.

23.05.2014 12:07
T_bone
166

War Thunder stawia na realizm, co pokazuje ten filmik:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DKCzrWawoEA#t=14

22.05.2014 18:43
odpowiedz
T_bone
166

Na pytanie o premierę -
Are we still on track for a May release?

Lead Developer Chris odpowiada tak -
"May 31st? Yes. Although it's not release then, we're just stopping development. There's PR and Kickstarter stuff to do before official release".

22.05.2014 15:01
odpowiedz
T_bone
166

Nareszcie dodali robaki --->

21.05.2014 17:45
odpowiedz
T_bone
166

Uh ta informacja o budynkach plus mały rozmiar map (oceniam po minimapie na screenach) trochę mnie jednak martwią. Oby skalowanie gry pod Ipady nie zahamowało inwencji twórców, jak chociażby w całkiem fajnym taktycznym Breach&Clear.

21.05.2014 14:52
odpowiedz
T_bone
166

Wygląda zaskakująco stylowo, bałem się pełnego 3D (Koszmary po G.I Combat) ;p Z tego co słyszałem to "dynamicznej kampanii CC5 style" nie będzie ale co tam, fajnie dostać CC na nowym silniku.

19.05.2014 20:15
odpowiedz
T_bone
166

W BF3? Już nie :)

19.05.2014 18:18
odpowiedz
T_bone
166

DM---> Nie spotkałem się z żadnym limitem waypointów. Być może waypoint 7 połączył się u Ciebie z jakimś małym obiektem? Samo AI działa też tak, że jakieś 100 metrów przed np. waypoint 7 nie dojeżdża do końca tylko przechodzi już na 8. W przypadku śmigłowców jest to wszystko jeszcze bardziej pokręcone, jakbyś wkleił screena z edytora to moglibyśmy dokładnie zbadać sprawę.
Mateck zapewne może powiedzieć na ten temat coś więcej :P

17.05.2014 10:44
odpowiedz
T_bone
166

Pierwsze "poważne" granie z radiem Task Force Arrowhead wypadło pomyślnie. Skrypt noszenia zakładników zadziałał poprawnie więc szanse, że następna misja będzie traktować o ewakuacji rannych jest spora.

Misja Matecka dostępna na workshopie - http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=256266401

Pamiątkowa fota - od lewej - Garbol, DM, Reavek, Tygrys, Ja, Mateck i kucający Łosiu ;) Dzięki za grę.

12.05.2014 08:49
odpowiedz
T_bone
166

Jak trzeba będzie do zrobię instrukcję obrazkową instalacji TF Arrowhead i nie będzie już problemu :)
Przyda się też dla innych...

11.05.2014 15:19
odpowiedz
T_bone
166

Seher---> Powiedziałem, że można "poczuć się jak Han Solo" a YT-1300 można pilotować w X-wing: Alliance przy wielu okazjach bo w grze był prosty generator misji.

10.05.2014 10:08
odpowiedz
T_bone
166

DM---> Wczoraj błędne ustawienia i problemy techniczne właściwie powstrzymały nas przed rozegraniem sensownego coopa ;P Następna okazja będzie pewnie za tydzień, ale niech cię to nie powstrzyma przed np. "wpadaniem na TS" w celu przetestowanie headseta i serwera.

08.05.2014 21:27
odpowiedz
T_bone
166

ArmA 3 gramy w piątki, ewentualnie w soboty na serwerze Crazy Hussars.
Wszelkie namiary ts/hasła na serwery mogę Ci przekazać np. przez Steam (mój profil http://steamcommunity.com/profiles/76561197981241932/) i przez niego dawać Ci znać czy gramy akurat w ArmA.

06.05.2014 21:09
odpowiedz
T_bone
166

DM---> Użyj 7zipa :) I tak, headset przy coopach to podstawa.

05.05.2014 17:35
odpowiedz
T_bone
166

Największe szanse na coop są u nas w piątek lub sobotę tak btw :)

P.S Szczep... Pamiętamy :> http://www.gry-online.pl/Galeria/Forum/10/339869877.JPG

05.05.2014 17:31
odpowiedz
T_bone
166

Quarez---> Od 2007 gram z "ekipą", która utworzyła się tu na forum GOLa. W jakimś momencie zdecydowaliśmy przybrać sobie nazwę Crazy Hussars (chociażby na potrzeby serwera dedykowanego).
W 2009-tym wydaliśmy addon do ArmA 2 CH M1 Abrams Pack, który z czasem wchłonął mod ACE - http://www.armaholic.com/page.php?id=6611
Obecnie gramy głównie własne coopy w ArmA 3, które publikujemy tutaj: http://steamcommunity.com/profiles/76561197984195295/myworkshopfiles/?appid=107410

05.05.2014 12:16
04.05.2014 13:50
odpowiedz
T_bone
166

eJay---> Nie przejmuj się tym "AK-47", dzięki temu twój tekst łatwiej znaleźć w sieci.

04.05.2014 12:02
odpowiedz
T_bone
166

Wyszła nowa wersja LIFTERa kompatybilna z MH-47.
http://forums.bistudio.com/showthread.php?173483-LIFTER-for-ArmA-3

04.05.2014 11:01
odpowiedz
T_bone
166

Polowanie na "Tigrisy :P"
Najlepszy moment - kontratak pancernych ciężarówek CSAT, które chciały nas ewidentnie rozjechać.

04.05.2014 10:54
odpowiedz
T_bone
166

Wczoraj frekwencja dopisała i w 9 osób udało się rozegrać rewelacyjne misje Garbola i Matecka (misja "Wipe them out" wkrótce na workshopie).

Segment podwodny -->

02.05.2014 10:11
odpowiedz
T_bone
166

MH-47 wyszedł :>
http://forums.bistudio.com/showthread.php?177084-Boeing-SOAR-MH-47E-ArmA-III-v1-0

eJay---> Z RHS możesz się zdziwić, jeden z twórców napisał "AFRF would probably not be too far away from a release".

Ah, jeszcze fota z ostatniego coopa :) Pierwsza misja do ArmA 3, przy której tworzeniu maczałem palce (Thx Mateck) :)

01.05.2014 21:22
odpowiedz
T_bone
166

Edytor do edytora to MCC - http://forums.bistudio.com/showthread.php?150909-MCC-Sandbox-3-Dynamic-mission-creating-tool-for-ArmA-3

Istnieje też w wersji ArmA 2 - http://forums.bistudio.com/showthread.php?112854-MCC-Sandbox-Mission-making-the-easy-way

Zasadniczo kilkoma klikami można przy pomocy MCC ustawić prostą misję zakładającą zniszczenie celu/odbicie zakładnika/zajęcie obszaru itp. Bardzie zaawansowane rzeczy też da się robić czy to singlowo czy multi.
Można też kombinować wypakowywując pliki misji tym PBOView http://www.armaholic.com/page.php?id=1434 a następnie otwierając w edytorze i pakując tam addony, którymi chcemy się pobawić.

Addony w ArmA 2 ożyły w sumie dopiero jak wydano dodatek Arrowhead, może z ArmA 3 będzie podobnie i addon coś zmieni. Niestety ArmA 3 pozwala na osiągnięcie wysokiej jakości a na to trzeba czasu...
Obecnie najbardziej czekam na MH-47E - http://forums.bistudio.com/showthread.php?149992-Boeing-SOAR-MH-47E-ArmA-III-WIP

Wielki amerykańsko/rosyjski pak RHS - https://www.facebook.com/redhammerstudios

SOC mod - http://forums.bistudio.com/showthread.php?155434-SOC-WIP-Thread

Szkoda, że nie widać ciekawych map na horyzoncie, upload kilkunastu giga ArmA3MP Pack to horror.

01.05.2014 19:12
odpowiedz
T_bone
166

Tygrys---> Gra ich przerosła, robili ją zbyt długo a kasy brakowało. W sumie zabawne w tym artykule jest to, że pomimo sukcesu DayZ planują się hamować z pomysłami. Śmieszne dlatego, że pierwszy raz od OPF mają środki na zrobienie czegoś na wysokim poziomie ale... Chyba wolą odkładać na emeryturę :>

DM---> Pomysłami BIS nigdy nie brylował, ale trzeba im oddać, że technicznie i pod względem "mocap/voiceacting" to najlepsza kampania spośród trzech części. A że fabuła jak z serialu Arrow to cóż... Smutek :P Pierwotnie historia miała być zupełnie inna ale czy to by coś zmieniało? Wybrali nijakie klimaty.

Oto ROADMAP ArmA 3 do 2015 - http://www.bistudio.com/english/company/developers-blog/460-arma-3-roadmap-201415

W skrócie, niech nas Red Hammer Studios uratuje :( Precz z Altis, precz z "future setting" :(

29.04.2014 17:52
odpowiedz
T_bone
166

Nie wiem jakie misje grałeś ale Mateck ma jeszcze parę w zanadrzu, napisz jakie zaliczyłeś.

Te też są dobre, szczególnie "incoming mission" - http://www.ghost.armaholic.eu/ArmA3/Missions/

19.04.2014 20:08
odpowiedz
T_bone
166

Czy ja wiem... Za 2,49 warto :D

18.04.2014 10:59
odpowiedz
T_bone
166

EDIT: Jednak w PL pudełko ma być 30 kwietnia od CD Projektu.

07.04.2014 11:20
T_bone
166

Bardzo fajna produkcja mimo mobilnych korzeni :) Wersja PC w 3 dni wygenerowała większe zyski niż start iOSeowy, może kiedyś powstanie sequel stricte na kompy.

06.04.2014 16:34
odpowiedz
T_bone
166

Reszta redakcji nie gra w symulatory, ja robię to dość aktywnie i w kontekście tego konkretnego tematu wspominanie o DCS A-10 czy BlackSharku nie miało dla mnie najmniejszego sensu.

29.03.2014 22:20
odpowiedz
T_bone
166

Pamiętam, że cieszyłem się z małego epizodu Tęczy w "Niedźwiedziu i Smoku" :)

Świetne jest też "Bez skrupułów" John Clark + motyw zemsty :) Może mniej militarnie ale cała ludzka strona opowieści jakoś do mnie trafiła :)

28.03.2014 12:18
odpowiedz
T_bone
166

Ten problem był w ArmA 2 i jest też w ArmA 3, możesz spróbować modów na AI bo niektóre niwelowały to całe "danger, danger".

25.03.2014 20:09
odpowiedz
T_bone
166

:D Hehe, nie pierwszy raz ;) Wspominałem też coś o BB i FrL przy okazji materiału o pierwszych grach multiplayer ;)

10.03.2014 12:17
odpowiedz
T_bone
166

Strzelam że chodzi o Command: Modern Air/Naval Operations :) - http://www.matrixgames.com/products/483/details/Command:.Modern.Air.Naval.Operations

08.03.2014 21:24
odpowiedz
T_bone
166

Ahaswer---> Ich zdaniem wynikało to z ograniczeń ówczesnych wersji silnika. System WEGO zastosowano z powodzeniem we Flashpoint Campaigns: Red Storm.

DM---> Nice :D USAF miałem z jakiejś taniej serii :( I żałuje, że nie dane mi było spróbować F-15... Też się pochwalę zawartością szafki :D (sorry za ostrość :P) --->

08.03.2014 21:10
odpowiedz
T_bone
166

Ahaswer---> Wargame to gra strategiczna ponieważ zastosowana przez gracza taktyka combined arms, znajomość sprzętu i jego możliwości góruje nad szybkim klikaniem. Brak pauzy może być minusem czy zarzutem ale degradowanie gry do kryptozręcznościówki to jak dla mnie przesada.
Twórcy Wargame zdają sobie sprawę, że wielu graczy single-player chciałoby taką pauzę dlatego w 3-ciej części gry będzie można spowolnić tempo gry do minimum tak jak obecnie można to robić na powtórkach.
Swoją drogą podoba dyskusja zawsze przewijała się w starciu RTW Close Combat vs WEGO Combat Mission.... A jako, że jestem fanem Close Combat to pozostanę betonem w tej kwestii :P

08.03.2014 20:56
odpowiedz
T_bone
166

Ech piękne gry i rewelacyjne instrukcje - podręczniki :D Marzy mi się współczesna gra (niekoniecznie hardcore sim) F-15E + pilot i WSO multiplayer coop + dynamiczna kampania :)
Kult :D ---> http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=F3MADQbXc6U#t=2710

08.03.2014 20:28
odpowiedz
T_bone
166

Jak dla mnie tematyka właśnie przeżywa mały renesans za sprawą nie tylko rewelacyjnego Wargame:ALB ale i rozbudowanego i chwalonego Flashpoint Campaigns: Red Storm - http://matrixgames.com/products/471/details/Flashpoint.Campaigns:.Red.Storm

DM---> Masz może w planach jakiś tekst o produkcjach Jane's Combat Simulations? :)

lipt0n----> Multiplayer, tak, tak... Tylko, że twórcy popełnili przez to ogromny błąd zabijający (przynajmniej dla mnie) atmosferę "Cold War Gone Hot" - mianowicie jednostki były w 99% swoimi lustrzanymi odbiciami. Efektem był może spoko tytuł multi, ale słaba gra o konflikcie NATO - ZSRR, lejąca na to co czyni takie starcie interesującym.

08.03.2014 12:57
odpowiedz
T_bone
166

Nie ma nic o Wargame: European Escalation/Airland Battle, najlepszej współczesnej grze o tej tematyce :( A przecież wcale nie trzeba sięgać do DOSboxa żeby znaleźć coś rewelacyjnego w tych klimatach.

Ostatnio próbowałem odpalić F-14 Fleet Defender w DOSboxie nakręcony przeczytanym AAR na SimHQ, niestety gra wywalała się przy starcie misji... Cóż, może lepiej nie psuć sobie wspomnień.

P.S Poza tym tekst fajny ;> Z książek polecam jeszcze sprawdzić Team Yankee, chociaż pewnie już przeczytałeś :)

12.02.2014 19:22
odpowiedz
T_bone
166

Najlepszego eJay! Życzę Ci weny na robienie misji do ArmA :D Ten na Quesh Kibrul były pamiętne!

10.02.2014 16:44
odpowiedz
T_bone
166

Wspaniale......

Po wczorajszym DayZ myślę, że znowu czas na przerwę do pacza ;P

P.S czy to nie jest to co ma M@rine? https://twitter.com/rocket2guns/status/432812456545492992

09.02.2014 20:44
odpowiedz
T_bone
166

I na deser fota z naszego powrotu do DayZ.
Szkoda, że nikogo nie spotkaliśmy...

09.02.2014 20:43
odpowiedz
T_bone
166

I Mateck :) Dobrze było grać w tak dużym gronie no i misja dopisała.

09.02.2014 20:42
odpowiedz
T_bone
166

Garbol odpiera hordy bojowników ;) Chwilę później nadjechała masa technikali.

09.02.2014 20:41
odpowiedz
T_bone
166

Screeny z ostatniej Army.
Przegrupowanie po zniszczeniu MANPADów --->

08.02.2014 21:42
odpowiedz
T_bone
166

Może Breach & Clear - http://www.breachandclear.com/
Niedługo będzie wersja na PC.

02.02.2014 11:42
odpowiedz
T_bone
166

Lista addonów do paczki CH by T_bone:

EDIT - wywalilem RH PACK
===================================================

ALiVE
http://dev.withsix.com/projects/alive/files

VTS simple Weapon resting:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?155553-VTS-Simple-weapon-resting&highlight=weapon+resting

AV_IndUs (US Army inspired units)
http://www.armaholic.com/page.php?id=21361

CBA:
http://www.armaholic.com/page.php?id=18768

==================================================

Dlaczego nie ma nowych map?

- Bo ArmA 3 Map Pack - A3MP waży kilka giga i jakościowo jest to ArmA2.

Dlaczego nie ma OPFOR Agressors?

- Wywalają błędy kiedy się nimi gra a ich jakość jest bardzo niska.

Nie miałeś dać Horneta i Flankera?

- Powstrzymałem się :P

W sumie to smuteczek?

- A no ArmA 3 to taki smuteczek :>

02.02.2014 11:21
odpowiedz
T_bone
166

M136 is back, każdy wie jak działa :)

02.02.2014 11:20
odpowiedz
T_bone
166

Klasa Rifleman 2013 -->

02.02.2014 11:19
odpowiedz
T_bone
166

Bezbłędny jest za to addon AV IndUs (US Army inspired units).
Żołnierze są wyposażeni w wiele elementów wziętych z jednostek Binkowskiego czy Johannesa z poprzednich części ArmA więc wyglądają pro :P

Do tego jest w tym paczka broni, nie są jakieś super ale miło zobaczyć M249 i M240.

02.02.2014 11:16
odpowiedz
T_bone
166

Testowałem jednostki Marines, które wydano w wersji alfa... Wyglądają całkiem spoko, niestety dodany przez nich AH-1Z za każdym razem wywala błąd w edytorze, który trzeba przeklikać :P

P.S Tak, to na plecach to SMAW a w tle Javelin.

31.01.2014 21:56
odpowiedz
T_bone
166

Nocna akcja z dziś :)

30.01.2014 20:19
odpowiedz
T_bone
166

WarGame: AirLand Battle.

30.01.2014 20:16
odpowiedz
T_bone
166

Ja widzę różnice w rozmachu bo jedna gra jest o Marines a druga o siłach specjalnych :P To, że Vietcong miał "czeską" grafikę i nie był na faktach nie ujmowało wiele z klimatycznej rozgrywki.
To mogą być inne gry ale nie czyni to z Vietcongu gry słabej, tyle.

30.01.2014 19:54
odpowiedz
T_bone
166

Już myślałem, że tym drugim hitem z 2003 jest Line of Sight: Vietnam, uff.

Vietcong zapadł w pamięć z całym swoim "pseudo-Hendrixem", przewodnikiem, pułapkami, rozmowami przez radio i nieszablonowymi zadaniami - klasyka, pisanie o nim słaba to prowokacja.

30.01.2014 16:53
odpowiedz
T_bone
166
30.01.2014 15:41
odpowiedz
T_bone
166

Dobrze że w modach nie ma tego problemu i w Project Reality możemy wysadzać się w powietrze Hamasem czy Talibami :P

30.01.2014 15:07
odpowiedz
T_bone
166

Meno1986---> Dzięki.

30.01.2014 11:07
odpowiedz
T_bone
166

Wkrótce ma wystartować w early access właśnie taki indyk: http://combathelo.blogspot.com . Zawartości będzie mało a bugów masa ale lepsze to niż nic.

29.01.2014 18:14
odpowiedz
T_bone
166

eJay---> Troszkę mi szkoda, że sam nie mogę uploadować :P No ale cóż, w weekend przygotuję listę addonów i jakoś rozkręcimy ten interes :P

Garbol---> No i nowe misje :>

27.01.2014 18:47
odpowiedz
T_bone
166

Co powiecie na to żeby stworzyć paczkę addonów na nasz serwer - takie @CH, wszystko "up to date" w jednym miejscu, jeden link i jesteś gotowy grać.
Mam wrażenie, że największy problem przy addonach to skakanie po linkach, wymaganych pomniejszych syfach a nie sam rozmiar dodatków.

No i mógłbym przemycić w tej paczce Czarnoruś :>:>

25.01.2014 22:14
odpowiedz
T_bone
166

Jeszcze screen Raweczka :P Altis Recon się nie udało bo misja nie spawnuje AI na dedyku.... Wielka szkoda.

20.01.2014 21:07
odpowiedz
T_bone
166

Dzisiejsze Patrol Ops - Od lewej Garbol, Kilroy, T_bone, Madkongo (leży), Łosiu, Reavek :)

16.01.2014 17:50
odpowiedz
T_bone
166

Red Hammer Studios oficjalnie wraca w ArmA 3 - jak dla mnie mistrzowie addonów.

http://forums.bistudio.com/showthread.php?171580-RHS-Armed-Forces-of-the-Russian-Federation-A3-WIP-Thread

Z tego co wypatrzyłem możemy się spodziewać BMD-4, BMP-3, T-72B, Hindów, BTR-T, BTR-80A, Toczek i kupy piechoty.

15.01.2014 16:58
odpowiedz
T_bone
166

DM---> Pewnie bug, ale w ArmA 3 nie ma nawet wiatru (jest od tego mod http://play.withsix.com/arma-3/mods/galz-wind-ballistics) więc nic mnie nie zdziwi.

14.01.2014 18:09
odpowiedz
T_bone
166

Jak ktoś chce robić misje do ArmA to powinien pobawić się MCC Sandbox:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?150909-MCC-Sandbox-3-Dynamic-mission-creating-tool-for-ArmA-3

3 kliknięcia i wygenerowałem scenariusz polegający na zdobyciu walizki :P Z odprawą, przeciwnikami, ammoboxem z addonami - wszystkim :P Można zaoszczędzić masę czasu.
Działa tam edytor 3D, jak chcemy to możemy sobie taki "wygenerowany" scenariusz rozbudować w stronę bardziej wypasionej misji bo jest od tego masa opcji (CAS, High Command, IED, konwoje, nowe zadania).
Jak już się zrobi co chce to można to oczywiście zapisać.

Podsumowują - awesome, pięknie się to rozwinęło od czasu ArmA 1.

14.01.2014 17:16
odpowiedz
T_bone
166
09.01.2014 19:04
odpowiedz
T_bone
166

To nie są retexty Tiger, patrzysz na jeden z pierwszych większych "quality" addonów :P Twoje wrażenie wynika z tego, że Ci Niemcy są tak z 2020 :P

09.01.2014 17:33
odpowiedz
T_bone
166

Na razie jedyny pojazd w paku to Puma -->

09.01.2014 17:32
odpowiedz
T_bone
166

Wyszła Bundeswehra, jakość addonów niezmiennie wysoka już od lat:

http://forums.bistudio.com/showthread.php?171183-BWMod

09.01.2014 10:16
odpowiedz
T_bone
166

To "BIS skopał sprawę" niestety.

08.01.2014 17:43
odpowiedz
T_bone
166

Z tego co pamiętam to technologie do 1991 roku :P Zasadniczo modern...

08.01.2014 17:10
odpowiedz
T_bone
166

Amfibie cieszą :) Kolejny rok, kolejne dobre Wargame... Gdyby każdy tasiemiec przynosił tyle nowego :P

07.01.2014 21:12
odpowiedz
T_bone
166

Te animacje przeładowywania, ten ogień, te dźwięki... Wymiany ognia... PR 4 Life :>

Taki mały powrót a Reavek i tak 5 killi zaliczył :)

31.12.2013 17:41
odpowiedz
T_bone
166

Szczęśliwego nowego roku!
Żebyśmy wam się wiodło, a i czasu na wspólne granie w nowe tytuły nie brakowało ;) Bawmy się dalej konwencją w 2014tym ;)

31.12.2013 14:18
odpowiedz
T_bone
166

Payday 2 "Master Plan" --> http://www.youtube.com/watch?v=2Vd98qqYcws

31.12.2013 11:35
30.12.2013 21:50
odpowiedz
T_bone
166

Grają.

29.12.2013 14:05
odpowiedz
T_bone
166

Mateck---> To się wstrzymaj i poczekaj na promocje :P
DayZ będziemy grać ale obecna wersja jest:
a) wyeksploatowana (2 giwery... :P).
b) nic nie blokuje skakania po serwerach, żeby sobie wziąć loot z najlepszej lokacji.
c) strzelanie do ludzi kończy się najczęściej czyimś logoutem.

29.12.2013 13:47
odpowiedz
T_bone
166

Inwestować tak ale wszystko co warte zobaczenia w alfie ogarniesz w 2 godzin jeśli Ci pomożemy :P
Whatever just buy it, przecież wszyscy tu kupili... Nawet Tygrys! :P

27.12.2013 11:04
T_bone
166

Konkurs został zakończony.

Gratulujemy zwycięzcom!

26.12.2013 13:01
odpowiedz
T_bone
166

Poszliśmy z Reavkiem i eJayem lootować military base i mieliśmy pierwszy ostry kontakt :P 2 kolesi wybiegło z baraku i zaczęło biec do naszego. Ustawiłem się przy oknie i puściłem serię w kolesia nr. 2 (miał Mosina z ammo)- przewrócił się na ziemię, a kiedy zaczął wstawać to poprawiłem resztą magazynka ;p
W tym czasie Reavek rozwalił kolesia nr. 1, który biegł na niego z siekierą.

Screen zrobiony kilka minut przed akcją -->

25.12.2013 18:26
odpowiedz
T_bone
166

Screen z ArmA III dla kontrastu - z Madem i Kilroyem.

25.12.2013 18:25
odpowiedz
T_bone
166

M@rine prezentuje wojskowe wyposażenie --->

25.12.2013 18:24
odpowiedz
T_bone
166

Czas na foty z DayZ, ekspedycja na Rify do statku -->

25.12.2013 18:01
odpowiedz
T_bone
166
25.12.2013 17:56
T_bone
166

-----------------------------------------------------------------------------------------

• ArmA III •

Na pytanie, w którą część ArmA gramy odpowiedź brzmi: ArmA III! Pomimo, że nowa odsłona serii nie spełniła wielu naszych oczekiwań to nadal wierzymy, że aktualizacje i mody naprawią niedociągnięcia. Dodatkowo bawimy się także w DayZ.
Wcześniejsze produkcje studia Bohemia Interactive, czyli kultowy Operation Flashpoint z dodatkiem Resistance oraz ArmA I i ArmA II na zawsze pozostaną w naszych pamięciach, ale raczej już do nich nie wrócimy.

• Minimalne wymagania sprzętowe:
- CPU: Intel Dual-Core 2.4 GHz / AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
- RAM: 2 GB
- Video Card: NVIDIA GeForce 8800GT / ATI Radeon HD 3830 / Intel HD Graphics 4000
- OS: Windows Vista SP2 / 7 SP1
- Klawiatura z "Prawym Windowsem" :)

• Optymalne wymagania sprzętowe:
- CPU: Intel Core i5-2300 / AMD Phenom II X4 940
- RAM: 4 GB
- Video Card: Nvidia GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 7750
- OS: Windows Vista SP2 / 7 SP1
- Klawiatura z "Prawym Windowsem"

• Linki:
- oficjalna strona gry: http://www.arma3.com/
- oficjalna strona gry: http://www.arma2.com/
- oficjalna strona DayZ: http://dayzgame.com/
- oficjalne forum: http://forums.bistudio.com/
- polska strona o grze: http://arma2.pl/
- polskie community forum http://www.armagame.pl/
- ArmA Biki: http://community.bistudio.com/wiki/Main_Page

- zapowiedź ArmA 2 [eJay]: http://www.gry-online.pl/s022.asp?ID=5094
- recenzja ArmA 2 [eJay]: http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=5771
- poradnik ArmA 2 [eJay]: http://www.gry-online.pl/S024.asp?ID=910
- beta test Operation Arrowhead [eJay]: http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=6543
- recenzja Operation Arrowhead [eJay]: http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=6763

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paczka addonów potrzebnych na serwer CH:
http://hussars.be/pliki/ch_mods.zip

• Serwer TS3:
Serwer komunikacji głosowej używany przez stałych bywalców wątku podczas wieczornych spotkań.

IP: ********
Port: 9521
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
• O czym rozmawiamy?
- o zmianach w alfie Arma III
- o DayZ
- o naszych potyczkach w trybie Cooperative
- o starym, ale jarym Flashpoincie
- o problemach z grą
- o nowościach ze świata addonów
- o tworzeniu misji
- o sztuce tworzenia addonów
- o innych grach, które umilają nam chwilę kiedy zabraknie weny na ArmA

• Nasze filmy:
- Red Storm Rising - Battle of Alfeld - http://www.youtube.com/watch?v=r7lprONO6Qg by T_Bone
- Project Reality: Duel II - http://www.youtube.com/watch?v=XKEyFoCTAXo by Garbol
- ArmA II - Crazy Hussars Coop Night - 14.07.09 - http://www.youtube.com/watch?v=r5sNU3CNYUQ by Mateck
- ArmA II - The Ass Rider - http://www.youtube.com/watch?v=sv5izlh0RUw by Tygrys205
- Crazy Hussars in Vietnam part 1 - http://www.youtube.com/watch?v=JPFAYaTNT9Q by Reavek and Madkongo
- Crazy Hussars in Vietnam part 2 - http://www.youtube.com/watch?v=44otdqfXeJk by Reavek
- PR - Crazy Hussars PvP Night - 07.02.11 - http://www.youtube.com/watch?v=i-ecS1Qdca0
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 05.03.11 - http://www.youtube.com/watch?v=oILofKQxdK0
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 12.03.11 - http://www.youtube.com/watch?v=FsyG-eLLKnI
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 19.03.11 - http://www.youtube.com/watch?v=dWyb1GS7ZSU
- ArmA II OA - Crazy Hussars Coop Night - 25.03.11 http://www.youtube.com/watch?v=PhGE_ibawaQ
- Pożegnanie ArmA II -
http://www.youtube.com/watch?v=iWtqVPfL1i8

• Nasze galerie:
http://picasaweb.google.com/109418677733182609616?authkey=Gv1sRgCI2Zs5qVsanYwAE by Mateck

Poprzednia część - http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=12761741&N=1

24.12.2013 14:26
odpowiedz
T_bone
166

Dzięki za zwrócenie uwagi :)

22.12.2013 13:02
odpowiedz
T_bone
166
21.12.2013 21:53
odpowiedz
T_bone
166

Pierwsza śmierć na wykokoszonej postaci :P Poszedłem na południe od naszego dworca autobusowego, zatrzymałem się żeby przeczytać nazwę miejscowości... ALT-TAB i łomot od jedynego zombie we wsi = DEAD.

21.12.2013 11:47
odpowiedz
T_bone
166

Właściwie to "przeszliśmy grę", gib beta plox!

21.12.2013 11:46
odpowiedz
T_bone
166

Testowanie M4.

21.12.2013 11:46
odpowiedz
T_bone
166

Pozdrawianie obcego.

21.12.2013 11:45
odpowiedz
T_bone
166

Foty w stylu "blur i mało krwi" :D Nie martwcie się, dziś ustawię grafikę jak trzeba :P

Od lewej - Kilroy, Garbol, Tiger, M@rine.

18.12.2013 21:30
odpowiedz
T_bone
166

Ostatecznie zapadła ciemność w stylu ArmA II ale na koniec odnalazł się Kilroy.
Dobrze było zagrać DayZ bez frustracji :)

18.12.2013 21:29
odpowiedz
T_bone
166

Garbol bawił się też w pirata...

18.12.2013 21:28
odpowiedz
T_bone
166

W Pogorewce była studnia, great success.

18.12.2013 21:26
odpowiedz
T_bone
166

Pierwszy raz graliśmy w dzień i było o wiele przyjemniej :P
Spotkałem Garbola! Udaliśmy się na poszukiwanie wody i Kilroya.

18.12.2013 21:20
odpowiedz
T_bone
166

7 dni premium za darmo.

Wejdzcie na:
http://mwomercs.com/redeem
i wpiszcie:
HAPPYHOLIDAYS

Z innej beczki nowa mapa HPG Manifold jest całkiem fajna, wszystkie dźwięki przytłumione a na widoku z 3 osoby w ogóle ich nie ma bo... Kosmos :P Szkoda, że grawitacja normalna.

18.12.2013 09:22
odpowiedz
T_bone
166

Jak będzie złoty X-wing za 500 dolarów to biorę w ciemno :>

16.12.2013 22:16
odpowiedz
T_bone
166

Po 5 minutach znalazłem maskę Hoxtona.

16.12.2013 21:30
odpowiedz
T_bone
166

I już topseller na Steam :)

16.12.2013 21:03
odpowiedz
T_bone
166

Jajcarze :P

16.12.2013 20:59
T_bone
166

http://www.youtube.com/watch?v=3ss1dckHhfI

23.99 Euro za Basic Editon.

http://dayzgame.com/buy#.Uq9bNbRuRoY

Strona zamula bo wszyscy się rzucili ;)

KUPNO NA STEAM:
http://store.steampowered.com/app/221100/

16.12.2013 17:58
odpowiedz
T_bone
166

Beta loadout editora do ArmA 3 -
http://www.armaholic.com/page.php?id=23853

Wyszedł najlepszy jak dotychczas sound mod JSRS 2.0, ponad 900 MB wysokiej jakości dźwięków -
http://dl-jsrs.jsrs-studios.com/

16.12.2013 10:15
odpowiedz
T_bone
166

Problem w tym, że wcześniej dodali niechciany widok z 3 osoby, UI 2.0 zawsze jest "za dwa miesiące" a Community Warfare jest tylko na papierze.
Ich chciwość nie jest współmierna do stanu i tempa rozwoju gry.

14.12.2013 10:02
odpowiedz
T_bone
166

MECHY KLANOWE! Więcej niż się spodziewałem:
http://mwomercs.com/clans?buy=8

14.12.2013 10:01
odpowiedz
T_bone
166

KLANY!!!

Summoner!!! OMG http://mwomercs.com/clans?buy=8

09.12.2013 18:14
odpowiedz
T_bone
166

Gdzie jest Mateck? :P

ArmA u nas trochę rozkwitła głównie przez trzy elementy:
- tą misję http://forums.bistudio.com/showthread.php?168749-MP-COOP-02-10-Altis-Force-Recon-West .
Nazywam ją "matką wszystkich misji" :P Bo jak na razie jest idealna - Mały oddział ma wykona nać 60 zadań na zachodniej części Altis. AI nie wali headshotów z 500 metrów bo ustawiane jest na starcie, a do wyspy można podejść z 3 stron i patrole zawsze są rozmieszczone inaczej. Co ważne te 60 zadań to nie jest jakiś bullshit - te misje często przechodzące w kolejne zadania... Przykładowo po odnalezieniu w górach zagubionych bojowników otrzymaliśmy informacje o wiosce, w której potrzebna jest pomoc medyczna - takie rzeczy budują klimat. Aha... Zero problemów z wydajnością.

http://cloud-4.steampowered.com/ugc/903266226832944587/447E6D8DED51CC6D4C05F437170667B8D0CC9F38/

- Paczka RH M4/M16. Dodaliśmy ją nawet do powyżej misji :P Po prostu pozytywnie wpływa na "feeling" gry. Jest na tyle wysokiej jakości, że nie chce nam się już biegać z tymi śmiesznymi MX.

- Tactical Battlefield - A PvP Modification. Czyli Project Reality ArmA 2 w nowej odsłonie. Ja i Garbol czujemy PvP blusa, ta modyfikacja potrafi dać sporo frajdy na publicznym serwerze.
http://forums.bistudio.com/showthread.php?169645-Tactical-Battlefield-A-PvP-Modification

Z innych ciekawostek...
ArmA AliVe może przynieść najżywsze coopy ever - http://forums.bistudio.com/showthread.php?169350-ALiVE-Advanced-Light-Infantry-Virtual-Environment

F/A-18 Hornet + Nimitz to taki luźny FUN :) Latanie z Garbolem wypadło naprawdę pozytywnie jak na ArmA. Sam rozegrałem takim zestawem parę misji single :)
Może wkrótce strzelę jakiś większy opis.

22.11.2013 09:40
odpowiedz
T_bone
166

Garbol---> You got my sword.

20.11.2013 19:31
odpowiedz
T_bone
166

A no tak, to kup Jagera Reavek.

20.11.2013 18:14
odpowiedz
T_bone
166

Ok Reavek - to jest zasadniczo Shadowhawk, którego polecam, 3xAC/2 to PODSTAWA:
http://mwo.smurfy-net.de/mechlab#i=110&l=b7998c10b1a2ef4157edd136be6c7f5983e74470

Wszystko inne jest dyskusyjne ale te Autocannony to podstawa - jak ich nie wpakujesz to albo jesteś jednym z tych noobów co latają z 3xMG albo... Kilroy'em.

spoiler start

Pisałem że AC2 to podstawa?

spoiler stop

Kosztem jumpjetów i 2 ton amunicji możesz wpakować na rękę ER Large Laser - jeśli nie lubisz być aż tak zdany na amunicję. Możesz też po prostu wywalić Jump Jety i doładować kolejne 2 tony amunicji (just to be sure).

20.11.2013 15:20
odpowiedz
T_bone
166

Łosiu---> "2 weeks be sure".

Reavek---> Dobra wiadomość, nie! Chcesz SHD-2H za 4,356,283 C-bills. Potem wkleję Ci co trzeba będzie z nim zrobić... Ostatecznie będziesz potrzebował XL, ale myślę że wymyślę Ci jakiś wariant "do zarabiania" jeszcze.

19.11.2013 20:50
odpowiedz
T_bone
166

Changelog na dzisiejszego patcha:
http://mwomercs.com/forums/topic/142873-patch-day-november-19th/page__view__findpost__p__2929373

W skrócie nuda :P Shadowhawk za CBills, nowe camo i fixy na hitboxy Atlasa, Oriona, Spidera i Awesoma.

Z innych wieści styczeń/grudzień zostaną dodane jakieś wieżyczki broniące "baz" w trybie assault.

19.11.2013 17:46
odpowiedz
T_bone
166

Widziałem newsa od BISu - ArmA III Update 1.06, #Tools release.
Nareszcie toolsy... Może zaczną wychodzić sensowne addony/mody?

18.11.2013 17:10
odpowiedz
T_bone
166

Reavek podaj budżet na nowego mecha bo nie chce mi się kombinować z buildami co i tak kończą na XL.

17.11.2013 17:13
odpowiedz
T_bone
166

Stalker 3H stworzony na prośbę kolegi Reavka, który boryka się z tym "nijakim" mechem.

http://mwo.smurfy-net.de/mechlab#i=48&l=85aa8576ef115ac623a499597685c58e0f6acc4c

W skrócie - LRM Boat - LRM 15 w I grupie ogniowej, LRM 10 w II grupie ogniowej, Medium Lasery w III grupie. Build został złożony w 15 minut wiec wcale nie musi być praktyczny :P
Nie ma TAG laser ale można dołożyć jako opcję, silnik 285 bo "takie wymaganie klienta", Artemis to MUST HAVE. Obawiam się, że może się grzać ;)
Jakby ktoś miał sugestie co zmienić to piszcie ;D

16.11.2013 13:06
odpowiedz
T_bone
166

Tak, bo kampienie przy Starym to kampienie przy Starym :P I skoro shitowy mod dawał frajdę to tu też sobie ponarzekamy i dalej będziemy lootować :>

http://i.imgur.com/JHypyNv.gif

16.11.2013 11:56
odpowiedz
T_bone
166

Nowy film z DayZ czyli if siekiera = zamach then 1= hit 0= miss :D

http://www.youtube.com/watch?v=2aRJhG2TwR0

12.11.2013 18:14
odpowiedz
T_bone
166

eJay---> Dziękujemy.

11.11.2013 18:52
08.11.2013 19:09
odpowiedz
T_bone
166

Wczoraj były testy DX11 i w sumie wypadły lepiej niż można by się spodziewać. Najważniejsza nowość to dwa rodzaje AA - TXAA i MSAA, przy czym żeby się nimi cieszyć się i oglądać lasery bez "schodków" trzeba mieć ponadprzeciętny sprzęt :P Bez tych cudów mam 50 FPS a z nimi 25-30 FPS :P

Lepsze efekty cząsteczkowe przy trafieniu laserem? Takie odniosłem wrażenie -->

UI 2.0 ma być przed świętami jak się uda, ale nie będą cisnąć jak coś będzie nie tak... Obstawiam koniec stycznia :P Grunt, że w grudniu 2 nowe mechy i mapa księżycowa.

05.11.2013 17:13
odpowiedz
T_bone
166

Dziś o 19tej patch. Co jest pewne? Najbrzydsza Catapulta HERO z 6x Energy Slots + 2x AMS.
Najprawdopodobniej seismic sensor będzie teraz wykrywać ruch tylko gdy sami będziemy stać w miejscu.

Zmiany w hitboxach Awesome'a, Atlasa, Spidera i Oriona dopiero 19 listopada.

04.11.2013 19:47
odpowiedz
T_bone
166

Jak wprowadzili 12vs12 to myślałem, że się nie przyzwyczaję do lekkiego chaosu i "siły bloba" ale udało się.

Zarith---> AC/2, potrzebujesz jak najwięcej AC/2 na mechu :D:D --->

04.11.2013 19:07
odpowiedz
T_bone
166

Nerka---> Jest 5 podstawowych kolorów, które możesz zakupić za ciężko wygrindowane 1,250,000 C-bills.

04.11.2013 17:56
odpowiedz
T_bone
166

Reaktywujemy wątek !!!oneone. Wklejamy swój najwyższy dmg i hateujemy Piranha Games rzucając w nich dolary jednocześnie :>

03.11.2013 10:59
odpowiedz
T_bone
166

Garbol---> Jak raz przestawili czas to pewnie zmienią i drugi raz żeby pasowało... Pytanie co będzie pierwsze Community Warfare czy Klany :P

02.11.2013 13:53
odpowiedz
T_bone
166