Forum

T_bone ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach

24.02.2017 08:58
T_bone
169

To okienko to "kolekcja gier", rozwijasz ją klikając w miejsce zaznaczone na obrazku jeśli jest zwinięte.

23.02.2017 19:28
1
odpowiedz
T_bone
169

Drugi wątek na ten sam temat, dyskusja toczy się tutaj:
http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14253707&N=1

Wątek zamknięty.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-23 19:28:53
23.02.2017 15:36
T_bone
169

Możesz jeszcze sprawdzić czy któreś z używanych przez Ciebie rozszerzeń nie kłóci się ze stroną. Niestety sprawdzałem na kliku komputerach i na żadnym nie udało się odtworzyć Twojego problemu.

23.02.2017 15:11
T_bone
169

Próbowałeś CTRL+F5 lub czyścić dane przeglądarki?

23.02.2017 10:47
T_bone
169

Przepraszamy za wprowadzenie w błąd, został właśnie poprawiony.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-23 10:47:53
23.02.2017 09:27
T_bone
169

Dzięki za zgłoszenie.

23.02.2017 09:25
T_bone
169

W przypadku TVgry masz taki odnośnik u góry -->
Gameplay.pl jest bardziej autonomiczny więc ma linka tylko na samym dole.

22.02.2017 10:53
T_bone
169

Nie znam ale jak Ty poznasz to nie krępuj się i załóż o tym wątek.
OP w tamtym wątku rzucił zdjęcie bez przybliżenia kontekstu, po czym sam przyznał że to fake. Pisząc fałszywa wiadomość odnosiłem się do konstrukcji pierwszego posta gdzie zdjęcie potraktowano jako pewnik.

22.02.2017 10:03
odpowiedz
T_bone
169
post wyedytowany przez T_bone 2017-02-22 10:04:46
20.02.2017 14:19
T_bone
169

Wszystkie merytoryczne sugestie są odnotowywane i będą wewnętrznie omawiane.

20.02.2017 12:38
T_bone
169

Thx, rozważymy to przy najbliższych zmianach wyglądu.

20.02.2017 12:15
T_bone
169

Żeby mieć jasność, przeszkadza Ci to na telefonie, na desktopie czy niezależnie od platformy?

20.02.2017 10:41
T_bone
169

Sprawdzałem (Chrome/Firefox) i ilość łapek w górę zmniejsza się nawet przy postach co mają +17.

20.02.2017 08:29
T_bone
169

Te posty zostały usunięte, jeśli masz więcej pytań proszę o zadawanie ich tutaj: http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14239612&N=1

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-20 08:32:23
20.02.2017 08:28
T_bone
169

To zależy od przypadku, był ostatnio wątek gdzie chyba po 6 latach użytkownik zdecydował się napisać epilog historii ze swojego otwierającego posta - i to jest odosobniony, sensowny przypadek, ok.
Jeśli jednak pojawia się nowy użytkownik, który wykopuje masowo stare wątki w celu napisania "Fajnie" albo wrzucenia linka z reklamą to takie posty są usuwane.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-20 08:34:48
20.02.2017 08:18
odpowiedz
T_bone
169

Celem tego wątku jest ułatwienie moderatorom działania dlatego przypominam - dyskusje są usuwane, a pytania przenoszone tutaj:
http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14239612&N=1

Dziękuję :)

20.02.2017 08:08
T_bone
169

Zalecam skorzystać z opcji ignorowania użytkownika, którą znajdziesz w tym przypadku tutaj - http://www.gry-online.pl/forum_user_info.asp?ID=918935

20.02.2017 08:01
T_bone
169

Dobra uwaga, thx.
Mógłbyś uściślić czy korzystałeś wtedy z "szybkich zakupów" czy po prostu "złóż zamówienie"?

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-20 11:17:27
17.02.2017 14:00
1
T_bone
169

Sorry but don't be sorry :) Miałeś podejrzenie problemu to sprawdziliśmy, po to tu jestem.

17.02.2017 13:20
1
T_bone
169

Dobre kilka lat :D Sprawdzę w czym problem.

EDIT: 11 grudnia 2016 miałeś ranking 30 a dziś 32 więc punkty przybywają.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-17 13:52:58
17.02.2017 13:04
1
T_bone
169

Już poprawione.

17.02.2017 12:59
T_bone
169

Jeśli chodzi o czysto techniczne rozwiązanie to nie ma.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-17 13:00:17
17.02.2017 09:58
T_bone
169

Sorry, masz rację, nie wziąłem pod uwagę naliczania odpowiedzi w poprzednich wątkach.

17.02.2017 09:53
odpowiedz
2 odpowiedzi
T_bone
169

EDIT: Nieważne :)

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-17 10:00:20
16.02.2017 11:24
T_bone
169

Zapewne chodzi Ci o abonament otrzymany za udział w naszym plebiscycie.

16.02.2017 10:32
2
T_bone
169

Z moich obserwacji wynika że wielu devów gier Early Access po prostu ucieka z pieniędzmi nikogo nie przepraszając ;)

16.02.2017 08:48
1
odpowiedz
1 odpowiedź
T_bone
169
16.02.2017 08:32
T_bone
169

Dzięki za zgłoszenie, wczoraj naprawiliśmy co trzeba.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-16 10:30:15
16.02.2017 08:29
1
T_bone
169

Osoby które w wyniku naszego błędu* utraciły punkty do rankingu w dniu 10.02.2017 powinny mieć je już przywrócone. Jeśli ktoś stwierdził jakieś niezgodności po przywróceniu, prosimy o kontakt na uwagi[małpa]gry-online.pl .
Jednocześnie chciałbym ponownie przeprosić w imieniu całej administracji za zaistniałą sytuację. Narzędzia moderatorów zostaną poprawione, żeby w przyszłości uniknąć podobnych wypadków.

*(usunięcie wątków "Najlepsze gry 2016 roku – 16 ulubionych tytułów redakcji" oraz "HDMI 2.1 ze wsparciem dla rozdzielczości 8K i 10K oraz dynamicznej częstotliwości odświeżania ekranu").

13.02.2017 14:57
T_bone
169

Mogę Ci odpowiedzieć, że moderator uznał tamte wypowiedzi za podpadające pod §2.2, słusznie jednak zgłosiłeś swoje zastrzeżenia co do interpretacji.

13.02.2017 11:46
T_bone
169

Dzięki za zgłoszenie, naprawiamy buga.

EDIT: Już powinno być naprawione :)

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-13 13:09:01
13.02.2017 11:35
T_bone
169

Chyba wszystko już z nim ok.

13.02.2017 11:35
T_bone
169

W przypadku usunięcia z odjęciem punktów od rankingu dostajesz maila.

13.02.2017 10:58
2
T_bone
169

Cainoor moderatorów jest kilku.
Zbadam jeszcze dokładnej sprawę tych usuniętych postów.... Tymczasem mogę Ci powiedzieć, że nie jest celem administracji wprowadzanie jakiegoś nowego totalitarnego porządku w wątkach politycznych. Dobrze, że wspomniałeś o dopuszczalnych granicach bo właśnie takie posty jak Twój pozwolą je wypracować w ramach współpracy z nową administracją.
Przepraszamy jeśli poczułeś, że próbujemy ograniczać Twoją wolność słowa, nie jest to celem moderatorów.

09.02.2017 13:45
odpowiedz
T_bone
169

Gruby strzał ale może chodzi którąś z części Dynasty Warriors?

09.02.2017 12:59
T_bone
169
8.5

Hed na pewno czeka z niecierpliwością :)

09.02.2017 08:13
odpowiedz
T_bone
169

Dobra robota!

08.02.2017 12:26
odpowiedz
T_bone
169

Dalsze pytania proszę zadawać w nowej części -
http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14239620&N=1

08.02.2017 12:20
T_bone
169

Wgrywamy zmiany związane z systemem ocen i kilka bugów się zakradło.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-08 12:26:17
07.02.2017 17:15
T_bone
169

Paragraf §4.4 regulaminu zabrania administratorowi podejmowania takiej akcji.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-07 17:15:46
07.02.2017 16:07
T_bone
169

Jest zadaniem moderatorów zwalczać spam i wojenki.
Forum jest dla wszystkich osób przestrzegających regulaminu, jeśli ktoś o coś raz zapyta i dostaje dobrą odpowiedź to świetnie.
Bałagan w stylu świeżo upieczonego juniora można zrobić w istniejących wątkach, bez zakładania nowego.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-07 16:08:49
07.02.2017 15:41
1
T_bone
169

Squad do walki PvP z innymi graczami, ArmA do coopa z kolegami czy singla.

07.02.2017 14:46
1
T_bone
169

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=101131

To jest news o dacie, którą ujawniono wczoraj.

07.02.2017 10:27
T_bone
169

"Czy zamierzacie poprawić te braki w systemie oceniania postów?"

To pierwsza implementacja systemu i co najmniej do marca nie zostanie zmieniona, w najbliższym czasie zobaczymy na ile silniejsza moderacja wpłynie na "popisy trolli". Większe zmiany techniczne nie są wykluczone.

Pozostałe pytania możesz zadać tutaj -http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14239620&N=1 ten wątek jest tylko o forum.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-07 10:34:36
07.02.2017 08:34
T_bone
169

Okazyjnie będzie podpinany jeśli będzie brakować zgłoszeń.

07.02.2017 08:14
T_bone
169

Przetestowałem taki przypadek i tak to rzeczywiście w tym momencie działa, dzięki za zgłoszenie, zastanowimy się nad zmianą.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-07 08:59:46
06.02.2017 15:47
T_bone
169

Jest pula dla zwykłych użytkowników jak i dla tych z "Premium z opcją VIP".

06.02.2017 13:14
odpowiedz
T_bone
169

Pozostałe wątki administracyjne znajdziecie tutaj -

[ Forum Dyskusyjne ] pytania i uwagi (Najnowszy):
http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14239612&N=1

[Gwiazdki] Premiujemy najlepszych (Najnowszy):
http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14239623&N=1

[ GRY-OnLine.pl ] pytania i uwagi (Najnowszy):
http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14239620&N=1

06.02.2017 13:09
T_bone
169

Każdy doświadczony forumowicz może otrzymać od 1 do 5 gwiazdek, które pojawią się przy jego postach na forum.
Gwiazdki to forma wyróżnienia, otrzymują je użytkownicy, którzy w znaczący sposób przyczynili się do wzrostu poziomu forum.
Osoba prowadząca ciekawe wątki cykliczne, pomagająca innym użytkownikom oraz zgłaszająca błędy administracji ma największe szanse na gwiazdkę.
Gwiazdki mogą być odbierane jeśli wyróżniony użytkownik zacznie łamać regulamin forum.

Przyznawanie gwiazdek odbywa się w następujący sposób:
- czytelnicy zgłaszają w tym wątku ksywkę osoby godnej wyróżnienia, podają link albo linki do postów i piszą krótkie uzasadnienie dlaczego uznają że ta osoba warta jest uhonorowania (muszą być spełnione te warunki aby zgłoszenie zostało uznane)
- dopisanie osoby do tego wątku nie jest równoznaczne z otrzymaniem gwiazdki
- będziemy przeglądali wypowiedzi tej osoby ze szczególną uwagą
- po jakimś czasie (czasami może to trwać naprawdę długo ) przyznajemy gwiazdkę (albo nie)
- jeżeli osoba ta nadal będzie prowadziła pozytywną działalność na forum ma szansę otrzymać kolejną gwiazdkę.
- można zgłaszać daną osobę kilkukrotnie ale z sensowną (np. tydzień) przerwą.
- w przyznawaniu gwiazdek kierujemy się ostrymi kryteriami, nie są one przyznawane natychmiastowo.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-06 13:13:02
06.02.2017 13:05
T_bone
169

To jest wątek poświęcony firmie GRY-OnLine.pl i jej serwisom.
Tu możecie zgłaszać błędy, pomysły i zadawać pytania dotyczące strony. Administracja postara się odnieść do waszych postów lub przekazać je do odpowiedniego działu.

To NIE jest wątek poświęcony FORUM, pytania o forum zgłaszamy tutaj -
http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14239612&N=1

Naruszenia regulaminu forum można zgłaszać tutaj -
http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14235384&N=1

Więcej o firmie można przeczytać tutaj:
http://firma.gry-online.pl/

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-06 13:07:08
06.02.2017 12:52
T_bone
169

To jest wątek poświęcony sprawom tego forum.

Jeśli macie jakieś pytania/sugestie odnośnie forum lub znaleźliście związany z nim błąd techniczny to zgłaszajcie takie sprawy tutaj. Administracja postara się odnieść do waszych postów lub przekazać je do odpowiedniego działu.

Proszę NIE zgłaszać w nim przypadków łamania regulaminu, w tym celu należy udać się tutaj -
http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14235384&N=1

Kontakt mailowy na: kontakt[małpa]gry-online.pl
Regulamin forum: http://www.gry-online.pl/forum_faq.asp
Ustawienia forum: https://www.gry-online.pl/ustawienia.asp?GRU=4
Pomoc: http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=13908540

Uwaga: Pragniemy zwrócić szczególną uwagę na fakt iż czytelnicy postępujący zgodnie z regulaminem a dopisujący się do wątków łamiących regulamin również tracą punkty. Dlatego proszę nie pytać się za co straciliście punkty.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Q: Chciałbym wyedytować sobie wątek. Chciałbym aby moderator wyedytował mi wątek lub jego tytuł, gdzie zgłosić prośbę?
A: Posty i tytuły wątków edytujecie sobie sami.

Q: Dlaczego straciłem punkt rankingu?
A: Straciłeś punkt rankingu ponieważ złamałeś regulamin albo dopisałeś się do wątku który go łamał.

Q:W którym skasowanym wątku straciłem punk rankingu?
A:Nie prowadzimy rejestru skasowanych wątków.

Q: Cały czas wyświetlają mi się banery i popupy.
A: Ustawić poziom zabezpieczeń przeglądarki na standardowy, banery powinny wyświetlać się raz na jakiś czas, zapisywać na waszym komputerze że się wyświetliły i przestać się wyświetlać na dzień, tydzień itp.

Kto obecnie zajmuje się administracją na forum Gry-Online?
W tym momencie funkcje tą pełnie ja wraz z zespołem moderatorów przy czym wszyscy podlegamy redaktorowi naczelnemu U.V Impalerowi.

Czy możecie mi znieść bana na moje konto?
Paragraf §4.4 regulaminu zabrania administratorowi podejmowania takiej akcji.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-07 17:15:59
03.02.2017 09:21
5
T_bone
169

Twoje minusy w tych wątkach zostały wyzerowane (podobnie jak przy większości postów, które napisałeś w tym roku).

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-03 10:08:33
01.02.2017 14:40
4
T_bone
169

Need for Speed: Altdorf Drift

01.02.2017 13:31
1
odpowiedz
T_bone
169

Naruszenia regulaminu można już zgłaszać w nowym wątku -
http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14235384&N=1

01.02.2017 12:41
1
T_bone
169

Wątek ten służy zgłaszaniu naruszeń regulaminu forum -
http://www.gry-online.pl/regulamin.asp?ID=2

Aby w wątku panował porządek zabrania się prowadzenia w nim dyskusji.
Zgłoszenie posta nie oznacza, że zostanie on automatycznie usunięty, każdy przypadek jest sprawdzany.
Pytania proszę zadawać w tym wątku: http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=14239612&N=1
Jeśli twoje zgłoszenie łączy się z pytaniem, lepiej skorzystaj z wątku [ Forum Dyskusyjne ] pytania i uwagi.

-----------------------------------------------------------------------
Forma zgłaszania posta/wątku:
Link do posta lub wątku
Ksywka osoby łamiącej regulamin
Uzasadnienie zgłoszenia czyli dlaczego dany post Twoim zdaniem ma być usunięty.

-----------------------------------------------------------------------

Posty niesłużące poprawie porządku na forum będą usuwane bez ostrzeżenia.

post wyedytowany przez T_bone 2017-02-20 08:11:57
31.01.2017 14:13
T_bone
169

Tak jak napisał Irek, załóż nową część wątku - będziesz miał pełną kontrolę.

30.01.2017 13:12
1
T_bone
169

Jednym z celów nowych moderatorów jest rozprawienie się z trollo-minusowaniem, zobaczymy jak system będzie działał pod ostrzejszym nadzorem. Jeśli dalej nie będzie działał poprawnie to zaczniemy myśleć nad wprowadzeniem nowych rozwiązań technicznych.

27.01.2017 14:05
T_bone
169

Podejmiemy starania żeby zniknął z forum :) Oczywiście pomoc użytkowników takich jak Ty poprzez wątek o naruszeniach regulaminu* będzie bardzo pomocna.

*Wkrótce powstanie nowy.

27.01.2017 13:17
T_bone
169

Bany nie, to przesada ;P Trollowe posty z masą błędów będą początkowo usuwane.

27.01.2017 12:34
4
T_bone
169

Mieszanie z błotem jednego użytkownika przez drugiego nie będzie tolerowane.

22.01.2017 14:28
T_bone
169

Act of Aggression ma budowanie bazy i twórcy chwalili się, że jest to RTS w klasycznej formie... Inna sprawa, że klimaty dość mało porywające, takie "prawie" - C&C. Sudden Strike rzeczywiście nie miało budowania.

post wyedytowany przez T_bone 2017-01-22 14:28:56
22.01.2017 09:26
odpowiedz
T_bone
169

Age of Empires II dostało dodatki Rise of the Rajas i The African Kingdoms, może warto wrócić?

Zbliża się też premiera Sudden Strike 4 http://store.steampowered.com/app/373930/

21.01.2017 10:03
T_bone
169

Panzer Corps po kilku latach siedzi na poziomie 9,99 Euro, zresztą Matrix i Slitherine powili się uczą jak robić promocje. Niszowe i drogie gry, ale z roku na rok jest lepiej jeśli chodzi o ich ceny.

20.01.2017 15:31
2
T_bone
169

Ocena wskazuje na obiecującą grę, znając Slitherine zlecą deweloperowi zrobienie jeszcze kilku dodatków i za rok będzie świetny produkt w swojej niszy.

19.01.2017 19:31
odpowiedz
T_bone
169

Dzięki za cynk.

13.01.2017 13:31
3
T_bone
169

Ale wiesz, u nas newsy o Switchu były pisane na bieżąco od 5 rano jak "się działo", nie czekaliśmy aż wszystko będzie można sobie wygodnie podsumować :)

post wyedytowany przez T_bone 2017-01-13 13:34:38
12.01.2017 10:27
1
T_bone
169

I kiedy słyszysz, że Fuze wstrzeliwuje granaty do pomieszczenia.

07.12.2016 12:05
2
odpowiedz
T_bone
169

Za 3000 można złożyć o wiele lepszy komputer, ten zestaw nadaje się do zwrotu.

06.12.2016 10:34
T_bone
169

Nie, nie... To druga część, która będzie pierwszą częścią bo Dracula Untold było takie słabe, że wymazują je z pamięci :D:D Ciekawe czy będą tak robić do skutku.

10.11.2016 18:51
T_bone
169

Dzięki za zwrócenie uwagi.

10.11.2016 17:58
1
odpowiedz
T_bone
169

To błąd, przepraszamy, w jego wyniku nastąpiło cudowne rozmnożenie.

Tymczasem powtarzając się mniej więcej...

Order of Battle to przyjemna strategia stawiająca na szeroki wybór jednostek (nie prawdziwe dywizje tylko konkretne czołgi, samoloty), rozwijanie ich oraz pilnowanie linii zaopatrzenia. Zasadniczo te cechy stawiają ją między realistycznym Unity of Command (tam prym wiedzie realizm, historyczny przydział sił, linie zaopatrzenia i tworzenie kotłów) a Panzer Corps/Panzer General (masa pojazdów do wyboru, scenariusze co by było gdyby, rozwijanie swoich wojsk, brak linii zaopatrzenia).

post wyedytowany przez T_bone 2016-11-10 18:10:04
10.11.2016 17:17
odpowiedz
T_bone
169

To przyjemna strategia, która stawia na rozwijanie swojej armii, kupowanie czołgów, samolotów, okrętów oraz dbanie o linie zapatrzenia. W efekcie mamy grę wpasowującą się między Unity of Command (prawdziwe dywizje, realizm historyczny i nacisk na zaopatrzenie/kotły) a Panzer General/Panzer Corps (dużo jednostek/pojazdów, brak linii zaopatrzenia i scenariusze co by było gdyby).

post wyedytowany przez T_bone 2016-11-10 17:17:41
25.10.2016 18:22
-6
T_bone
169

Tu macie odpowiedź na nurtującą was kwestię - http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/krolowa;13282.html

Uwaga Milosza132001 to czepialstwo a dyskusja na ten temat to strata czasu, może lepiej w Civ VI zagrać albo gary umyć?

post wyedytowany przez T_bone 2016-10-25 18:23:11
25.10.2016 15:36
22.10.2016 14:05
1
T_bone
169

Bo zostało poprawione, dzięki za zwrócenie uwagi :)

post wyedytowany przez T_bone 2016-10-22 14:06:02
21.10.2016 12:21
odpowiedz
T_bone
169

Gra jest zasadniczo skończona pod względem "ficzerów":

"“While major gameplay components are already in place and functioning, players help is needed to add some of the smaller features and content."

“Full version will be the same game as it currently stands, but with added smaller supportive features and challenges."

21.10.2016 08:44
1
odpowiedz
T_bone
169

To nadal gra, w której eliminacja przeciwnika przez dobrego gracza jest wynikiem użycia zdolności danego operatora i zgrania się z drużyną. Zabawa jest więc przednia mimo, że graficznie jest kupa a klimat został zgwałcony gdzieś w momencie kiedy operator Navy Seals "Blackbeard" dostał czapkę pirata... EDIT: No dobra, tragedia była już wcześniej :D

post wyedytowany przez T_bone 2016-10-21 08:47:39
21.10.2016 08:14
1
T_bone
169
8.0

Gra wielce wyczekiwana w redakcji, to będzie fenomen :)

10.10.2016 15:34
T_bone
169

Tak :) Mam "Współczesne Okręty Podwodne" plus "Lotnictwo" i "Wojska Lądowe". Fajne "księgi", dość wyjątkowe bo łączą w sobie sporo informacji o technologii, taktyce z całą częścią encyklopedyczną. W sumie nie spotkałem się żadną nową książką - encyklopedią, którą mógłbym uznać za następce tej serii.
W skrócie - polecam, można przymknąć oko na pewne ogólniki, błędy merytoryczne, trzeba pamiętać, że "współczesne" oznacza w przypadku tej serii koniec zimnej wojny.

Wczoraj dopadłem przypadkowo książkę "Podwodni Myśliwi" --- https://www.rebis.com.pl/pl/book-podwodni-mysliwi-iain-ballantyne,HCHB06289.html . Zapowiada się dobrze, wpisy tego autora na War is Boring były zawsze ciekawe - https://warisboring.com/the-strange-tale-of-russias-secret-balaklava-beluga-submarine-be15b2bd76d6#.jkq6cqvxy

post wyedytowany przez T_bone 2016-10-10 15:34:50
09.10.2016 13:43
odpowiedz
T_bone
169

W epoce YouTube o wiele łatwiej nauczyć się Falcona niż kiedyś :)

08.10.2016 14:35
2
odpowiedz
T_bone
169

Okazyjne zastępowanie Łosia ma swoje plusy, dzięki temu przemyciłem ostatnio news o duchowym spadkobiercy Sid Meierowego Red Storm Rising czyli Cold Waters - http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=100526 i tym samym zachciało mi się powrócić do przeszłości.

Jestem fanem RSR, zarówno książki Toma Clancy'ego jak i gry z 1988 roku, więc wiadomość o spadkobiercy to dobry pretekst żeby przyjrzeć się tej grze i zrobić mały After Action Report jak za dawnych lat.
Na początek ważna kwestia, co to w ogóle za gra i jak w nią grać?
Red Storm Rising to połączenie symulatora i strategii, wcielamy się w dowódce amerykańskiego okrętu podwodnego podczas konwencjonalnej części III wojny światowej a naszym ostatecznym celem jest pokonanie sowietów próbujących różnych sztuczek w strategicznie ważnym regionie GIUK (Grenlandia - Irlandia - Wielka Brytania). Nasze sukcesy i porażki wpływają na przebieg całej wojny, jeśli np. nie powstrzymamy desantu specnazu na Islandię to możemy mieć w przyszłości spore problemy. Trzeba dodać, że kampania jest dynamiczna więc można grać wiele razy i nigdy doświadczenie nie jest identyczne.

Jak w to zagrać?
Najprostsze ale niekonieczne dobre rozwiązanie... W przeglądarce ( https://archive.org/details/msdos_Red_Storm_Rising_1989 ). Problem w tym, że jest to wersja gorsza niż wydana w 1990 na Amigę. Grafika wersji pod DOS wygląda tak -
http://www.mobygames.com/game/dos/red-storm-rising/screenshots/gameShotId,439314/
a na AMIDZE dostajemy prawie Paper Please -
http://www.mobygames.com/game/amiga/red-storm-rising/screenshots/gameShotId,40779/

Po ujrzeniu opcji nr. 2 nie mogłem już wytrzymać wersji PC... Zanurzyłem się w mroczny świat emulatorów Amigi i dzięki Winuae ( http://www.winuae.net/ ) odpaliłem wersję AMIGA MASTER RACE.

Po starcie i małym intro ukazują się na creditsy wypełnione takimi nazwiskami jak Sid Meier, Tom Clancy czy Larry Bond. Szkoda czasu na mniejsze scenariusze, od razu wybieram III wojnę światową...
Pierwszy krok to wybór czasu akcji, który ma wpływ na to czym dysponuje gracz jak i sowieci - http://i.imgur.com/dbk0Xt7.png . Okręty typu SeaWolf dostajemy dopiero w 1996, z kolei w 1984 nie musimy się martwić o spotkanie z radzieckim lotniskowcem Admirał Kuzniecow. Mój wybór jest dość przypadkowy - rok 1992, dostaniemy większy wachlarz uzbrojenia.

Obejmuje dowództwo nad zmodernizowanym okrętem typu Los Angeles - USS Louisville ( http://navaltoday.com/wp-content/uploads/2012/02/USS-Louisville-Departs-for-Western-Pacific-Deployment.jpg ).
1 czerwca 1992, godzina 06:00 - Holy Loch, Szkocja
Nasze ściśle tajne rozkazy od COMSUBLANT (Dowództwo Sił Podwodnych na Atalantyku) kierują nas w stronę morza irlandzkiego gdzie będziemy polować na wilcze stado złożone z konwencjonalnych (diesel) okrętów podwodnych przeciwnika. Powinno być łatwo, ładujemy tyle torped Mk48 ADCAP ile się da i ruszamy na łowy.
http://i.imgur.com/56bcZwV.png

Początkowo skierowałem okręt na Islandię gdzie samoloty patrolowe wykryły jakieś kontakty. Mapa Europy robi się z godziny na godzinę co raz bardziej czerwona, nasze sukcesy to jedyna szansa na odwrócenie tego trendu -
http://imgur.com/a/fzv1Y

2 czerwca 1992, godzina 02:23 - gdzieś na południe od Islandii
Conn Sonar, Contact! Bearing 337!
http://imgur.com/a/p9OX8
Stanowiska bojowe! Jest i pierwszy przeciwnik i to blisko. Szybko identyfikujemy przeciwnika jako klasyczny okręt podwodny typu Tango ( https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/0f/08/54/0f0854fa25f8332f44a01bf1f73655df.png ). Dość przestarzała maszyna, powinno być łatwo.
Sytuacja jest bardzo "dynamiczna" z racji, że prawie wpadliśmy na siebie na głębokości 274 metrów. Dochodzi do chaotycznej wymiany torped...
http://imgur.com/a/JsS50
Tym razem byliśmy lepsi, ADCAP trafia Tango i okręt przeciwnika szybko idzie na dno.
http://imgur.com/a/Fcc14
To jednak nie koniec, wykrywamy niezbyt miły dla uszu dźwięk szybko płynącej torpedy, na północ od nas jest drugi Tango! http://imgur.com/a/rkDB7
Torpeda dała się raz zmylić ale nie na długo, po wykonaniu zwrotu była ona już dość zdeterminowana a my nie mieliśmy załadowanych środków zakłócających. Pobliska eksplozja wstrząsnęła okrętem http://imgur.com/a/tr2B8 .
Przeżyliśmy pomimo upierdliliwych uszkodzeń, wyrzutnia torped nr 4 nie funkcjonuje, podobnie jak holowana antena sonaru. Czas się odegrać, Tango odpala kolejną torpedę podobnie jak my... Tym razem przeciwnik miał zły namiar a my szczęście bowiem Mk48 nie dała się zmylić i trafiła bezpośrednio w cel. http://imgur.com/a/BZTrH

Wynika starcia to dwa zatopione radzieckie okręty i trochę uszkodzeń, mogło być lepiej ale dowództwo i tak nam gratuluje, informując przy okazji, że nie był to główny cel naszej misji - http://imgur.com/a/fFtKJ .
Z racji zniszczeń na naszej łajbie, decyduje się zawrócić do bazy w Szkocji, gdzie dopływamy 3 czerwca - http://imgur.com/a/G4tOv . Czas przeprowadzić naprawy, które zajmą co namniej 48 godzin...

Ciąg dalszy, być może nastąpi jeśli wena się utrzyma :D

post wyedytowany przez T_bone 2016-10-08 14:36:56
07.10.2016 12:03
odpowiedz
2 odpowiedzi
T_bone
169

lhobbit---> Piszemy o VR każdego dnia (patrząc na ostatni tydzień).

04.10.2016 13:11
odpowiedz
T_bone
169

Screen podmieniony na taki, który pokazuje prawdziwe piękno obecnej wersji DayZ.

02.10.2016 21:09
T_bone
169

Tja, DCS ma "game mode" i wygląda on tak - https://www.youtube.com/watch?v=N69x-TH4z9s
Problem w tym, że DCS nie ma dobrych elementów growych (np. dynamiczna kampania jak w Longbow) jak wywalisz symulacje to jest tak sobie ;)
Może warto spróbować Air Missions: Hind?
http://store.steampowered.com/app/423490/

02.10.2016 20:17
1
T_bone
169

Ten sim to Thunderhawk, też w to grałem :D
http://www.mobygames.com/game/thunderhawk-ah-73m

02.10.2016 18:45
odpowiedz
T_bone
169

Gry Graviteam są świetne o ile poświęci się trochę czasu na poznanie topornego intrefejsu, ich największa wada to takie sobie A.I.
Symulator czołgów od tego studia (kierujemy T-62 i M-60) to prawdziwa perełka - http://store.steampowered.com/app/286280/

Z innej beczki, to ( http://store.steampowered.com/app/377300/?snr=1_7_7_comingsoon_150_5 ) może być ciekawa gierka "taktyczna", chociaż może też się skończyć wybrakowanym shooterem, w czasach early access nigdy nie wiadomo.

02.10.2016 12:05
odpowiedz
T_bone
169

Też dorzucę kilka "łatwych w obsłudze ale głębokich" produkcji, które nie odstraszają graficznie (czyt. nie mają grafiki z painta jak to: http://ep.yimg.com/ay/yhst-12000246778232/rule-the-waves-digital-download-8.gif )

Unity of Command-
Najlepsza strategia o froncie wschodnim. Wyobraźcie sobie Panzer General, w którym linie zaopatrzenia mają kluczowe znacznie, plus nie przesuwamy po mapie "Tygrysów o wartości punktowej 10" tylko prawdziwe dywizje.
http://store.steampowered.com/app/218090/

Ultimate General: Gettysburg-
Taktyczna gra o najważniejszej bitwie wojny secesyjnej autorstwa moda do Total War "DarthMod". Myślcie - Sid Meier's Gettysburg!
http://store.steampowered.com/app/306660/?snr=1_5_1100__1100

Battle of the Bulge-
Przyzwoita strategia traktująca o "Wacht am Rhein", szału nie ma ale tanie:
http://store.steampowered.com/app/365560/

Squad-
Sieciowy FPS, w którym komunikacja i współpraca to podstawa zwycięstwa:
http://store.steampowered.com/app/393380/

Seria Wargame-
Najlepszy RTS od twórców R.U.S.E, setki czołgów, samolotów i śmigłowców niczym w starym dobrym Steel Panthers.
http://www.wargame-ab.com/

Seria Strike Fighters-
Jeśli ktoś się zastanawiał co się stało z całym nurtem semi-simów od Jane's pokroju U.S Navy Fighters to tu ma odpowiedź... Strike Fighters prezentuje ten same poziom skomplikowania, czyli jest dość łatwo a nie za łatwo. Do tego każda gra ma kampanię działającą na zasadzie generatora misji.
https://store.thirdwire.com/project_sf2na.htm

Naval Action-
Jedyna gra pozwalająca przeprowadzać akcje morskie rodem z powieści Aubrey–Maturin. Po spędzeniu z nią 400-tu godzin mogę chyba powiedzieć, że jest dobra:
http://store.steampowered.com/app/311310/

Atlantic Fleet-
Jakby ktoś chciał odtworzyć w turach starcie morskie Bismarck vs Hood to tu ma okazję.
http://store.steampowered.com/app/420440/

Dla "Ultra hardcorów lubiących google earth":
Command: Modern Air / Naval Operations -
Następca starego Harpoona tylko, że o wiele bardziej złożony. Wersja Professional stosowana przez U.S Navy. Cena to tylko 325 zł więc może być ciężko uzasadnić przed żoną tą całą zabawę w admirała.
http://store.steampowered.com/app/321410/

P.S Powodzenia w rozwijaniu wątku, przypomina mi forum GOLa z początków istnienia serwisu.

post wyedytowany przez T_bone 2016-10-02 12:07:51
30.09.2016 09:20
odpowiedz
T_bone
169

DM mam cudowną nowinę!

Spiritual Successor to the Microprose Classic “Red Storm Rising” -
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=770691721

29.09.2016 14:30
T_bone
169

W grze można przyspieszyć levelowanie i inne cuda więc wszystko jest względne. Ja gram z kilkoma kumplami prywatnie, nikt nam nie pomaga znaleźć surowców, nie przeczesujemy sieci za poradnikami więc mamy "własne tempo" że tak powiem ;p
Granie na dużym serwerze z PvP zbliża tą grę zapewne do anty klimatycznego chaosu jakim jest Ark, więc nawet tego nie próbowałem.

Żeby nie było, przed Osiris jeszcze długa droga, po prostu pierwsze wrażenie jest pozytywne... Ostatnio nawet z tym w Early Access było ciężko.

post wyedytowany przez T_bone 2016-09-29 14:34:17
29.09.2016 14:10
odpowiedz
2 odpowiedzi
T_bone
169

Gra ma już teraz zawartości na 20 godzin zabawy. Wygląda nowocześnie, ma płynne animacje, porządną optymalizację i fajny klimat.

Jakościowo stoi znacznie wyżej niż Ark, DayZ czy Rust a to dopiero pierwsza publiczna wersja.

No i te "czerwie pustyni": https://i.redd.it/zlj18hegl5ox.gif

post wyedytowany przez T_bone 2016-09-29 14:12:14
29.09.2016 13:29
29.09.2016 13:15
odpowiedz
T_bone
169

Zabawny zbieg okoliczności, akurat grałem w F-117 przedwczoraj będąc pod wpływem książki "Skunk Works: A Personal Memoir of My Years at Lockheed" Bena Ritcha.

Świetna gra, autentyczne lecz niekoniecznie realistyczne simy Microprose były najlepsze - złoty środek dla gatunku. Polecam artykuł o tamtych czasach i filozofii teamu Sid Meier i "Wild Bill" - http://www.filfre.net/2015/03/microproses-simulation-industrial-complex-or-the-ballad-of-sid-and-wild-bill/

P.S Jesteśmy starzy.

post wyedytowany przez T_bone 2016-09-29 13:15:59
26.09.2016 12:52
1
T_bone
169

Insomiac Games wyraziło sprzeciw i tyle. Wspominanie o tym obok SUPERHYPERCUBE mogło stworzyć wrażenie że wycofują wsparcie, spoko, doszlifujemy to.

25.09.2016 16:25
odpowiedz
T_bone
169
11.08.2016 18:07
odpowiedz
T_bone
169

Ten jeśli cenisz precyzję (nie sugerowałbym się wyglądem) -
http://www.ceneo.pl/4762205

Jeśli zależy Ci na przepustnicy -
http://www.ceneo.pl/5647695

Unikaj Saiteka i Logitecha.

29.07.2016 13:07
odpowiedz
T_bone
169

Spróbuj Unity of Command, Vietnam 65, Panzer Corps, Battle Academy lub z zupełnie innej beczki Darkest Dungeon.

29.07.2016 13:00
1
odpowiedz
T_bone
169

Kto by nie chciał zostać mobilnym baronem narkotykowym w stylistce Clash of Clans.

post wyedytowany przez T_bone 2016-07-29 13:02:08
29.07.2016 07:54
T_bone
169

Wpiszemy do encyklopedii zarówno Human: Fall Flat jak i Rising World.

Braki zalecam zgłaszać na kontakt@gry-online.pl.

post wyedytowany przez T_bone 2016-07-29 08:03:07
28.07.2016 13:55
T_bone
169

Będzie dubbing, będzie news.

27.07.2016 12:28
odpowiedz
T_bone
169

Zaraz poprawimy, sorry za błąd.

14.07.2016 13:22
odpowiedz
T_bone
169

Duży + za dodatkową kampanię, bez tego to by było pójście na łatwiznę.

post wyedytowany przez T_bone 2016-07-14 13:22:49
05.07.2016 15:38
1
odpowiedz
T_bone
169

Raczej żeby niedoświadczeni rekruci nie marnowali amunicji strzelając bez opamiętania.

05.07.2016 14:38
-1
T_bone
169

Pełna wersja najprawdopodobniej tak, wczesny dostęp startuje 26 lipca.

23.06.2016 10:45
1
odpowiedz
1 odpowiedź
T_bone
169

Rynek jest IMHO nasycony, nie ma miejsca na kolejne czołgi po WoT i War Thunder. Armored Warfare może byłoby ciekawsze, gdyby miało własną tożsamość, tymczasem jest klonem/wariantem rozwojowym WoT.

post wyedytowany przez T_bone 2016-06-23 10:48:05
22.06.2016 14:52
1
T_bone
169

A będą systemy ochrony aktywnej za golda i złote pociski kierowane? :>

27.05.2016 10:36
3
T_bone
169

Będziesz wyzwalał obozy i wspinał się na wieże radiowe :> Ulubiona scena w trailerze - komandos wyskakujący z fotela drugiego pilota w Black Hawku.

Po Division raczej odpuszczam, ale kto wie, może ostatecznie będzie dobra.

24.05.2016 13:40
T_bone
169

Przejdź w tryb offline.

24.05.2016 07:47
odpowiedz
T_bone
169

Krwawy---> A pływamy :) Ja, Łosiu i Reavek polujemy głownie na piratów przy ich stolicy :D Było sporo patchy, na pewno zainteresuje cię trzymasztowy bryg Rattlesnake, prawdziwy demon prędkości. Wszystko co miałeś powinno być nienaruszone.

P.S Jedna łatka zmieniła wymagania co XP więc pewnie dostałeś awans :D

post wyedytowany przez T_bone 2016-05-24 07:49:29
19.05.2016 10:36
2
T_bone
169

"We’ve also switched up the Total War engine from 32 to 64-bit"

Źródło: http://wiki.totalwar.com/w/Optimisation_Blog

29.04.2016 18:55
odpowiedz
4 odpowiedzi
T_bone
169
post wyedytowany przez T_bone 2016-04-29 19:03:46
08.04.2016 09:30
1
odpowiedz
T_bone
169

Przypomnijmy Tarantino :D:D - https://www.youtube.com/watch?v=og_pdrTh0k4

spoiler start


Żelazny Orzeł rządzi.

spoiler stop

16.03.2016 14:11
odpowiedz
T_bone
169

Slawekk69?? Chyba minąłem Cię moją fregatą jak płynąłeś na misję.
Zasadniczo kasa będzie Ci sama wpadać z czasem, ranga to największy grind bo od niej zależy załoga. Na początku zalecam zdobywać okręty abordażem i nimi pływać, pierwsza jednostka, którą naprawdę warto kupić to IMHO Snow.

Tu znajdziesz zestawienie czym można pływać na danym poziomie:
http://naval.gg/

post wyedytowany przez T_bone 2016-03-16 14:11:58
01.03.2016 17:20
odpowiedz
T_bone
169

Slawekk---> Gra jest w fazie wczesnego dostępu, dlatego interfejs przypomina coś zrobionego w powerpoint, jest funkcjonalny ale na szlify artystyczne trzeba poczekać, aż twórcy przestaną wprowadzać w nim zmiany.

O to mi chodzi :D - http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/318999055461591938/17800064150B0FC2276E1AC3A3EAC51F14E257D5/

Po zaczęciu gry podstawowym, darmowym kutrem masz kilka opcji:
a) Wybierasz missions i idziesz na small battle gdzie naparzasz się z innymi ludzmi w trybie areny (trochę jak w Warshipsach/War Thunderach). Można tak zarobić torchę kasy i wbić trochę xp.
b) Wybrać misję na swoją rangę i bić boty w miejscu wyznaczonym na mapie.
c) Wypłynąć z portu i polować na okrety handlowe z kontrabandą lub inne AI. Tu chyba warto wspomnieć, że pływanie po otwartym świecie odbywa się w przyspieszonym tempie, dopiero po dołączeniu do instancji z bitwą gra przechodzi we właściwy tryb bitewny, który wygląda o wiele lepiej.
e) Wypłynąć i szukać PvP na otwartym morzu (moje ulubione)... Jak nie ma się klanu to przeważnie o aktywności pozostałych frakcji można poczytać na czacie . Przykładowo w ostatni weekend Dania zajęła kilkanaście portów Szwecji, prawie unicestwiając frakcję... W poniedziałek liderzy największych klanów podpisali pokój ;)
Przykład bitwy, w której wzięliśmy przypadkowo udział z kolegą:
https://www.youtube.com/watch?v=_ewX63dIlZ8

W grze może i jest handel i "crafting" ale jej esencją jest walka z żywym przeciwnikiem, a ta jest bardzo taktyczna ;) Każda decyzja może mieć dramatyczne konsekwencje po kilku salwach burtowych... Kiedy przejść przez wiatr? Czy puścić salwę w tył przeciwnika a potem manewrować na jego rufie, czy może lepiej zrobić abordaż? Spowolnić wroga strzelając w żagle czy może spróbować rozwalić masz?
Chyba najlepsze jest to, że odpowiednio rozegrane starcie może za skutkować abordażem i przejęciem okrętu (tak możesz przejąć każdy okręt przeciwnika, nawet jak masz 1 rangę a przeciwnik ma wielki okręt liniowy i stał się jakiś cud, że cię nie zniszczył).

Chyba się trochę rozpisałem ;P To zapewne dlatego, że testowałem grę w zamkniętym gronie już w styczniu 2015 i jestem pod wrażeniem pracy tych kilku gości z Ukrainy... Wcześniej zrobili świetne Ultimate General: Gettysburg.
Nie mam jednak złudzeń co do tego, że nie jest to gra dla wszystkich, jest dość droga i czasochłonna a do tego trzeba lubić żagle :D Przynajmniej Naval nie jest produkcją free to play, więc nie muszę sypać kasą na premium... Gram na luzie, pływam sobie :))

P.S Co "szans i rozwoju społeczności gry" - Tak, jak najbardziej ;) Zawsze można levelować i bogacić się na AI ;))

P.S 2: Zawsze jak się gra nie spodoba to do 2 godzin czasu gry można skorzystać ze Steam Refund ;p

post wyedytowany przez T_bone 2016-03-01 17:31:45
01.03.2016 09:55
odpowiedz
T_bone
169

Też pływam Anglią na PVP1, możesz mnie wyszukać pod nickiem "Tbone" ;)

Dobry poradnik na start - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=618595636

post wyedytowany przez T_bone 2016-03-01 09:59:23
29.02.2016 15:05
odpowiedz
T_bone
169

Krwawy---> Z tego co pamiętam budowałeś kiedyś model HMS Sovereign of the Seas więc może zainteresuje cię gra Naval Action - http://store.steampowered.com/app/311310/

Gra siecowa ale nie Free to Play, płaci się raz i gra ile się chce, osobiście spędziłem w niej jakieś 191 godzin... Czyli może być dobra ;p
W skrócie, wybierasz frakcję (np. Wielka Brytania), pływasz, walczysz, handlujesz na mapie Karaibów. Mechanika walki jest dość realistyczna (strzał w rufę boli najbardziej, można rozwalać maszty, dziurawić żagle, ogólnie rozbudowany model zniszczeń).
Klany zawierają sojusze, prowadzą dyplomację i wojny (konkretnie zdobywają porty) na rzecz swoich krajów, co tworzy fajne tło rozgrywki.

Największy minus? Bywa czasochłonna, wbijanie rangi na fregatę pokroju HMS Suprise zajmuje przeciętnemu graczowi miesiące. Poza tym jest nieskończona, nie ma tzw. "tutoriali" i interfejs jest surowy.

post wyedytowany przez T_bone 2016-02-29 15:08:14
19.01.2016 15:26
odpowiedz
1 odpowiedź
T_bone
169

Będzie, 12-tego lutego wychodzi w pudełku.

post wyedytowany przez T_bone 2016-01-19 15:26:29
19.01.2016 13:44
odpowiedz
T_bone
169

Jak ktoś kupił NA wcześniej na stronie producenta to zalecam się zalogować dziś na headstart, do odebrania będą okręty ;p
"Several exceptional ships given to all captains who logged in from 19-21".

The Pirate: Caribbean Hunt... No co kto lubi :>

15.01.2016 14:35
T_bone
169

Może kiedyś skończę "trójkę" :P

post wyedytowany przez Admina 2016-01-15 14:39:15
04.01.2016 15:41
T_bone
169

"Dzięki za zwrócenie uwagi na błąd w sekcji Beta Testów".

Jaki bład? Tam pisze, że zapisy do testów trwają i można się zgłosić na WAITING LIST po kliknięciu w link, nigdzie nie pisze że beta trwa (od tego jest kategoria closed beta).

29.12.2015 15:34
1
T_bone
169

W Men of War można się pobawić w single-player, w multi przy większych akcja FPS spada nawet na mocnych maszynach do niegrywalnego poziomu (COOP szczegolnie) ;p

29.12.2015 15:18
-1
odpowiedz
1 odpowiedź
T_bone
169

Fajne :)

29.12.2015 15:04
T_bone
169

Sick

Zrobię edycję i coś tu dodam --> https://www.youtube.com/watch?v=5ysn0bZAQMU

post wyedytowany przez T_bone 2015-12-29 15:23:17
29.12.2015 14:53
-1
odpowiedz
T_bone
169

Elessaur ;p

spoiler start


Spoiler test

spoiler stop

28.12.2015 14:49
T_bone
169

Zgadzam się ze wszystkim :) Drzwi, sama prawda hehe.

A swoją drogą matchmaking! :D Oto przykład fajnej gry, która staje się frustrująca przez jej stronę techniczną... Wieszające się ekrany ładowania, padający master server i różne inne cuda. Ubi prezentuje słaby poziom, w Vermintide (Steam) nie mam problemów z połączeniem ja <-> kumpel, w Uplay musimy zmieniać IP bo z jakiegoś powodu na naszych własnych wyskakuje nam błąd.
Do tego jeszcze ten tickrate, niby patch coś usprawnił ale akcje na killcamach dalej potrafią prezentować alternatywną rzeczywistość.

18.12.2015 22:33
odpowiedz
T_bone
169
9.0

Akcja dnia - amerykański squad strzela do Rosjan po czym następuje chwila konsternacji bowiem jeden "z naszych", stojący obok i także strzelający w tym samym kierunku, okazuje się być... Przeciwnikiem ;p

18.12.2015 12:14
odpowiedz
T_bone
169

BLAZKOWICZ--> Skąd to zdziwienie? Grafika po prostu nie jest najmocniejszą stroną Siege -->

16.12.2015 12:47
odpowiedz
T_bone
169

"Ogromny rozbudowany, roznorodny swiat... swietna grafika..."

No ArmA 2 rzeczywiście robiła wrażenie w 2009.

15.12.2015 13:08
odpowiedz
T_bone
169

antolus---> Będzie, ale kiedy to ciężko powiedzieć bo trzeba przetestować liczniejszą ekipą co w okresie świątecznym może być utrudnione.

15.12.2015 12:30
odpowiedz
T_bone
169

Maruda---> Ci "idioci" jak ich określasz to w większości goście, którzy grali przez lata w rewelacyjnego darmowego moda i teraz postanowili wesprzeć twórców finansowo (niektórzy robili to też wcześniej przez dotacje).

26.11.2015 22:02
odpowiedz
T_bone
169

Meehovv---> Aaa to zmienia postać rzeczy, brzmi groźnie, pewnie to jakieś zbrojne ramię Anonymous ;)

26.11.2015 18:26
odpowiedz
T_bone
169

Marder---> Nie mów tego głośno bo skasują grę jak R6:Patriots :D W intro tłumaczyli, że to organizacja bez poglądów politycznych, religijnych i o ile dobrze pamiętam to także bez nazwy... Prawdziwy chaotyczny, nieprzewidywalny element :D

26.11.2015 15:10
odpowiedz
T_bone
169

Pograłem wczoraj, broń znikała mi z rąk a terroryści kontratakowali "bomb site" jak szczury w Vermintide :)

11.11.2015 21:28
odpowiedz
T_bone
169

wcogram---> Gra wyszła tylko na PC do tego wyłącznie w dystrybucji cyfrowej, jak się do tego doda słaby marketing to mamy czarnego konia końcówki roku.

03.11.2015 14:10
odpowiedz
T_bone
169

Praise Sigmar! Fatshark mierzyło siły na zamiary i wyszła im dobra gra, po takich cudach jak Escape Dead Island można było mieć wątpliwości ;)

11.10.2015 17:37
odpowiedz
T_bone
169

Wycior---> Masz grę - https://youtu.be/SrpeLpQWzTk?t=552

08.10.2015 14:36
odpowiedz
T_bone
169

Sam widzisz, dodając markę Rainbow Six do tego typu gry automatycznie wystawili się na ostrzał fanów. R6 mimo, że jest gwałcone od czasów Lockdown nadal kojarzy się sporej grupie ludzi z: kampanią single z elementami zarządzania drużyną, planowaniem na mapie, terrorist hunt i bezwzględnym AI, które zabije zakładnika jak pociągniesz za klamkę drzwi zamiast je wysadzić :P

Siege samo w sobie nie jest tragiczną grą :P Hejt jest na to, że reprezentuje kultową markę, która oferowała znacznie więcej już w 2003 roku. Ubi "robi coś innego" i pewnie sobie wykalkulowało burzę u fanów, licząc że część się "otworzy/przełamie" a resztę bazy graczy stworzy nowy narybek.

08.10.2015 13:03
odpowiedz
T_bone
169

Informacje od community managera wprowadziły małe zamieszanie :P Ostatecznie będziemy się trzymać optymistycznego scenariusza z Origin.

07.10.2015 07:49
odpowiedz
T_bone
169

Urok SWAT polegał na tym żeby ratować zakładników i ograniczyć liczbę ofiar śmiertelnych do minimum... Nic takiego w tej becie nie było. Jako shooter gra byłaby ok, gdyby kosztowała 9,99 Euro.

30.09.2015 17:50
odpowiedz
T_bone
169

StoogeR---> Owszem, PGI podzieliło się modelami żeby ujednolicić wygląd mechów w uniwersum :)

27.09.2015 16:39
odpowiedz
T_bone
169

Xartor--> M-16A1 miało taki tryb ognia.

01.09.2015 15:03
odpowiedz
T_bone
169

Odpowiedź na to nurtujące pytanie brzmi - a no nie byliśmy :)

29.07.2015 19:44
T_bone
169

Nareszcie!

17.06.2015 15:22
odpowiedz
T_bone
169

Dead Man---> To nie jest In Country Vietnam -
"We know this will come up a lot so we will just say that Pop Smoke is not involved with the Rising Storm Vietnam sequel; there is no In Country Vietnam content at work and to our knowledge we don't share any developers".

01.06.2015 08:08
odpowiedz
T_bone
169

HUtH---> Poproś squad leadera o postawienie tzw. "rally point", to taki mobilny respawn. W grze nie ma lekko bo trzeba się intensywnie komunikować, jeśli nie czujesz się na siłach polecam zacząć grać na mapach w trybie "insurgency" po stronie bojowników - mniejsza presja ;p

31.05.2015 21:02
odpowiedz
T_bone
169

bisfhcrew---> Bardzo.

HUtH---> W skrócie to jest tak, dołączasz do "squadu", wybierasz rifelmana i biegasz za resztą oddziału - tak najlepiej zacząć.
O stawianie rally point, budowanie FOBów martwią się dowódcy.

26.05.2015 11:21
odpowiedz
T_bone
169

phlv---> Ściągnij Nvidia Inspector - http://www.dobreprogramy.pl/NVIDIA-Inspector,Program,Windows,39354.html i obniż taktowanie rdzenia oraz pamięci na karcie o 20 MHz. U mnie gra wywalała się co 15 minut, ewidentnie nie lubi niektórych fabrycznie kręconych kart graficznych.

22.04.2015 17:46
odpowiedz
T_bone
169

Świetne :)

spoiler start

Skaven DLC? :P

spoiler stop

30.03.2015 08:18
odpowiedz
T_bone
169

Gram sobie Chernarus Sa-Matra Wasteland z kumplami od czasu do czasu :)

16.02.2015 15:21
odpowiedz
T_bone
169

Gram od jakiegoś czasu :)
Walka wciąga a wielkie bitwy są naprawdę widowiskowe, także już na starcie (wersja alpha) zaliczyli ogromny plus. Twórcy mają zdrowe podejście, nie obiecują za dużo i mówią jasno co będą próbowali zrobić a na co nie ma szans.
Swoją drogą pre-ordery zostaną wstrzymane dziś wieczorem i pewnie wrócą dopiero przy okazji Steam Early Access, devowie napisali, że nie potrzebują na razie więcej testerów.

29.01.2015 14:49
odpowiedz
T_bone
169

"Kilka zastrzeżeń do artykulu, wiele w nim niedopowiedzeń."

Ciężko skupiać się na procentowych szczegółach w grze, która zmienia się z dnia na dzień. System zrzutów zmieni się jeszcze wiele razy, idea wciąż jest ta sama.

"Tickety do BattleRoyale można ZNALEŹĆ W GRZE jako loot".

I dokładnie to miałem na myśli pisząc "W H1Z1 można ZNALEŹĆ (lub kupić za jednego dolara!) tzw. event ticket."

16.01.2015 11:51
odpowiedz
T_bone
169

BOLOYOO---> Szkoda, że od samego początku nie byli tacy "szczerzy" :> Słabo komunikowali zmianę podejścia to teraz wszyscy mają ich za kłamców, ale kasa i tak leci bo hype train był już rozpędzony.

09.01.2015 19:04
odpowiedz
T_bone
169

Po prostu o ile w przypadku wycofywania piechoty przypomniałeś sobie, "że to nie Bltzkrieg mod" to w przypadku sytuacji z ZISem najwyraźniej o tym zapomniałeś. Biorąc jeszcze pod uwagę stwierdzenie "Rozgrywka jest w Company of Heroes 2 niemal taka sama jak w jedynce", nie rozumiem oburzenia związanego akcją czołg vs działo... Tak samo działało to w jedynce, nawet 17-funtówka nie gwarantowało załatwienia Pz IV na strzała, mało która broń potrafi w tej serii takie cuda.

CoH realistyczny nigdy nie był, więc pod tym kątem szkoda go krytykować. Co innego takie elementy gameplaya jak brak bocznego pancerza w pojazdach, jest tylko wielki przedni hit box rozciągający się na oba boki a dopiero potem tył.

18.12.2014 11:15
odpowiedz
T_bone
169

Lądowanie na planetach było omawiane po raz pierwszy na filmach z kickstartera a potem w newsletterach:
http://us2.campaign-archive1.com/?u=dcbf6b86b4b0c7d1c21b73b1e&id=ac1081437f&e=0439f6773e#launch%20and%20beyond

http://elite-dangerous.wikia.com/wiki/Features_in_the_expansions

Szczegółów brak ale jest concept art.

04.12.2014 18:17
T_bone
169

Starbound też miał być takim "proceduralnym cudem"... Odkrywanie planet, setki odmian kosmitów! Po pewnym czasie mało kogo obchodziło czy jaszczurka ma uszy, rogi czy trzecie oko ;p Dobry tekst.

02.12.2014 12:53
odpowiedz
T_bone
169

"Nieważne jaki temat podejmują, bo zawsze wychodzą im świetne gry."

Grałeś w Telltale's Jurassic Park: The Game???

25.11.2014 18:37
odpowiedz
T_bone
169

Pełny trailer trwający 2:40 - https://www.youtube.com/watch?v=RFinNxS5KN4

19.11.2014 14:22
odpowiedz
T_bone
169

dwrob---> Elite tyle rzeczy robi dobrze jak nie lepiej, że brak elementów online, o których wspominałem... Hmm powiedzmy "frustruje" a afera z trybem offline nie pomaga :P Chciałbym żeby gra 16-tego "miała co trzeba" i wymiatała :)

19.11.2014 13:49
odpowiedz
T_bone
169

dwrob---> Z całym szacunkiem latanie przy porcie/nav beacon/conflict zone/extraction site i "widzenie się" w hyperspace to nie jest w pełni funkcjonalne granie razem. Jak zobaczę możliwość grupowego "Interdiction", badania unidentified signal source i skakania po systemach bez obawy, że każdy wyląduje w innej instancji serwera to będzie "granie razem". W skrócie - chce przechwycić Twojego Haulera trzema Viperami, zabrać cargo i może rozwalić ;p Licząc, że inni gracze też to widzą i mogą wskoczyć Ci pomóc.

"Dziś to zwykłe marudzenie ..."

Uzasadnione obawy bo premiera tuż, tuż.

19.11.2014 12:17
odpowiedz
T_bone
169

smc77---> No i? To, że znajdę kolegę przy Nav Beacon częściej niż obecnie to kropla w morzu potrzeb. Trochę mało konkretów jak na tak ważną rzecz.

19.11.2014 12:02
odpowiedz
T_bone
169

I tak oto zapowiada się, że na premierę zobaczymy grę online, w której nie ma nawet porządnego systemu grupowania się z przyjaciółmi/innymi graczami. Braben plzzz, przecież nie chce chodzić już po planetach, wystarczy mi latanie w hyperspace z kolegami i wchodzenie w tej samej instancji nawet jak nie ma nic w okolicy.

29.10.2014 13:49
odpowiedz
T_bone
169

Moooże :D
Nie graliśmy w ArmA chyba od lipca... Serwer trzeba by reaktywować, tyle że obecnie nie mamy żadnej misji.
Jak coś się ruszy to dam znać.

28.10.2014 21:55
28.10.2014 08:39
odpowiedz
T_bone
169

Wracamy do ArmA 3, wyszedł RHS - http://www.rhsmods.org/

09.10.2014 11:20
odpowiedz
T_bone
169

Będzie na PC? A jak tak to kiedy?

01.10.2014 15:35
odpowiedz
T_bone
169

Obstawiam, że jeśli różnice będą drastyczne to na pewno pojawią się newsy, tekstu na razie w planach nie ma.

01.10.2014 15:25
odpowiedz
T_bone
169

System Nemesis w wersji na X360/PS3 ma być okrojony chociaż nie wiadomo w jakim stopniu - http://gamerant.com/middle-earth-shadow-mordor-next-gen-differences/

28.09.2014 20:03
odpowiedz
T_bone
169

dastro---> Jak się SC kiedyś rozkręci to może wpadnę ;) Forum widzę całkiem aktywne, co mile zaskakuje biorąc pod uwagę, że gra nieco niszowa :)

27.09.2014 21:16
odpowiedz
T_bone
169

Degnar*---> Przepustnica w X-52 to jest świetna rzecz, taki beznadziejny suwaczek na Thrustmasterze nie ma przy tym szans.
Z drążkiem jest tak, że Thrustmaster jest bardziej precyzyjny ale nie wygląda zbyt imponująco, przyciski też nie są umieszczone zbyt wygodnie. Drążek X-52 po latach użytkowania po kilku ruchach jest rozkalibrowany i niestety nic mi w tu nie pomogło, ani rozkręcanie, ani kombinacje ze sterownikami. Saitek królem jakości niestety nie jest, ale używało się go wygodnie od 2009 do 2013... R.I.P.

Barteek88-->Nie było żadnego mikrofonu, pewnie chodzi Ci o TrackClip Pro.

27.09.2014 20:23
odpowiedz
T_bone
169

Grafika to GTX 770, resztę specyfikacji zna Del.

27.09.2014 20:16
odpowiedz
T_bone
169

Imrahil8888---> Thrustmaster T-16000M kosztuje jakieś 200 zł, zastąpił mi drążek od kupionego lata temu X-52, z którego teraz została już tylko przepustnica.

27.09.2014 19:23
odpowiedz
T_bone
169

Kyriet---> Różnymi rzeczami związanymi z newsroomem, encyklopedią czy gamepressure. Przykładem niech będzie obróbka i publikacja tekstów na tym ostatnim.

27.09.2014 18:52
odpowiedz
T_bone
169

Raiden---> Jak ostatnio sprawdzałem to voice attack wymagał angielskiego Windowsa do funkcjonowania.

02.09.2014 13:00
T_bone
169

Gut, sehr gut.

27.08.2014 18:29
odpowiedz
T_bone
169

Ja mam na Steamie polski, w grze jest też teraz "Launcher", który pozwala wybrać język.

11.08.2014 21:20
odpowiedz
T_bone
169

I jeszcze Unity of Command.

11.08.2014 18:29
odpowiedz
T_bone
169

Najlepsza kreskówka ever, Monarch rządzi. Chociaż muszę przyznać, że...

spoiler start

Mocno brakuje mi teamu Henchman 21 & 24. Do tego czas oczekiwania na kolejne sezony jest kosmiczny.

spoiler stop

11.08.2014 18:08
odpowiedz
T_bone
169

Niemiecki mini-serial "Generation war" w częściach na YouTube.

https://www.youtube.com/watch?v=ShaVle8SiO8

Z ciekawości przeglądałem sceny batalistyczne to pomyślałem, że zarzucę linkiem ;)

01.08.2014 11:36
odpowiedz
T_bone
169

Jak masz budżet to zastanów się dodatkowo nad jakimś TrackIR bo jest bardzo przydatny.

Z Amazon.com CH Products Fighterstick USB+CH Products Pro Throttle USB to moim zdaniem dobra opcja bez pedałów. Z wysyłką wychodzi coś ponad 900 zł z tego co pamiętam, sam rozważałem taką opcję.
http://www.amazon.com/gp/product/B00006B84X/ref=ox_sc_act_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER

X-55 to trochę tańszy, łatwiej dostępny wybór bez ruddera. W Elite na pewno się sprawdzi -
http://cenowarka.pl/eu/saitek-pro-flight-x-55-rhino-h-o-t-a-s-system-pc-a1056452.html

Dobra znikam, bo chyba zaczynam się powtarzać ;) Ja bym osobiście w rudder do Elite nie inwestował, to nie DCS: Huey.

01.08.2014 10:44
odpowiedz
T_bone
169

W Elite systemy generowania dźwięku padają np. jak przeciwnik przestrzeli ci kokpit, wtedy jest już tylko cisza.

01.08.2014 10:40
odpowiedz
T_bone
169

To zależy jakim budżetem dysponujesz...
Tu zasadniczo masz przedstawione wszystkie sensowne -
http://forums.frontier.co.uk/showpost.php?p=556787&postcount=3

"Top tier" to oczywiście Warthog+pedały, X-55 to obecnie popularny wybór aczkolwiek użytkownicy mają sporo uwag co do jakości.
Istnieje też opcja kupienia na przykład Thrustmaster T.16000M plus osobno jakiejś przepustnicy np. od CH Products lub używanego X-52.

31.07.2014 14:13
odpowiedz
T_bone
169

Noniusz---> Na maila z informacją prasową. Ale możesz o tym też poczytać na stronie Frontier Developments -
http://frontier.co.uk/news/latest/?artid=451&pageNum=0&blk=12

"Beta 1 will be available in English only. Future builds will be localised in the following languages:
German, French, Russian, Polish, Dutch, Italian, Spanish, Mexican Spanish, Portuguese, Brazilian Portuguese, Swedish, Finnish, Norwegian and Simplified Chinese."

31.07.2014 14:00
odpowiedz
T_bone
169

Dzięki, dodaliśmy akapit o nowym "pathfindingu".

31.07.2014 12:58
odpowiedz
T_bone
169

Na serwerach experimental porzucone przedmioty są już zapisywane więc tam namioty mogą się przydać jeśli chcemy stworzyć coś na wzór obozu.

08.07.2014 20:03
odpowiedz
T_bone
169

Nie, to zupełnie nie tak, chyba że stawiasz telewizory HD obok niewidzialnych żołnierzy z GR:FS.
Rainbow 6 i Ghost Recon za czasów Red Storm Entertainment, kiedy jeszcze ś.p Clancy miał coś do powiedzenia, traktowały o niedalekiej przyszłości (Gruzja, Kuba - dość realistyczne scenariusze) i starało się wiernie przedstawiać ekwipunek (także prototypy jak np. OICW). Więc może ujmę to inaczej, nie mam problemu z dorzuceniem odrobiny futurystycznego sprzętu, ale kierunek Ghost Recon: Future Soldier jest dla mnie bliżej czystego SF.
Dlatego cieszę się, że najprawdopodobniej nie zobaczymy w R6: Siege hologramów, które chciało zaserwować nam Patriots :>

08.07.2014 19:01
odpowiedz
T_bone
169

Operatorzy z R6:Siege bardziej przypominają tych z klasycznych odsłon niż to "fjuczer", które planowało nam zaserwować R6:Patriots, więc nawet się cieszę, że pomysł nie wypalił. Moim zdaniem im dalej od futurystycznego kierunku obranego przez ostatnie Ghost Recon tym lepiej.

02.07.2014 13:40
odpowiedz
T_bone
169

Wczoraj na 3 grane mecze aż 2 zakończyły się nam przedwcześnie komunikatem "out of sync", w jednym było to szczególnie irytujące, bo udało się odwrócić niezbyt pomyślny kierunek bitwy.

18.06.2014 22:24
odpowiedz
T_bone
169

McAvoy z Band of Brothers jeszcze kojarzę --> https://www.youtube.com/watch?v=lPFjM0v-r1c
Ale że tam był Fassbender?! :D https://www.youtube.com/watch?v=SoNCeT_9RXU
Cholera, trzeba obejrzeć wszystkie odcinki jeszcze raz :D

18.06.2014 22:09
odpowiedz
T_bone
169

Chyba nikt nie robił misji single od dawna...

Z innej beczki, to mnie rozwaliło - aktorzy z BlackHawk Down... Bain?! https://imgur.com/a/EbJ6P

18.06.2014 19:33
odpowiedz
T_bone
169

Mikropłatności obejmują kamuflaże do pojazdów i dowódców (odpowiednik doktryn z poprzedniego CoHa). Ten pierwszy element można też odblokowywać nabijając kolejne poziomy, chociaż za niektóre unikatowe skórki trzeba zapłacić. Kupnych dowódców trudno określić mianem "lepsze wojska - pay 2 win", ale jak chcesz rzucić do walki KW-2 czy elitarnego Tygrysa to musisz kupić odpowiedniego commandera.
W skrócie - mikropłatności są minimalne, mi osobiście nie przeszkadzają.

17.06.2014 15:22
odpowiedz
T_bone
169

"I jeszcze jedno. "Operator SWAT"? A co to takiego?"

To taki błąd wynikający pewnie z tego, że S.W.A.T w Hardline ma siłę ognia co najmniej jak Navy SEALs i można się pomylić :P

28.05.2014 12:09
odpowiedz
T_bone
169

Kolejny tease RHSu -->

23.05.2014 22:10
odpowiedz
T_bone
169

No niestety coś jest nie tak, trzeba będzie kiedyś przysiąść i to rozwiązać.

23.05.2014 12:07
T_bone
169

War Thunder stawia na realizm, co pokazuje ten filmik:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DKCzrWawoEA#t=14

22.05.2014 18:43
odpowiedz
T_bone
169

Na pytanie o premierę -
Are we still on track for a May release?

Lead Developer Chris odpowiada tak -
"May 31st? Yes. Although it's not release then, we're just stopping development. There's PR and Kickstarter stuff to do before official release".

22.05.2014 15:01
odpowiedz
T_bone
169

Nareszcie dodali robaki --->

21.05.2014 17:45
odpowiedz
T_bone
169

Uh ta informacja o budynkach plus mały rozmiar map (oceniam po minimapie na screenach) trochę mnie jednak martwią. Oby skalowanie gry pod Ipady nie zahamowało inwencji twórców, jak chociażby w całkiem fajnym taktycznym Breach&Clear.

21.05.2014 14:52
odpowiedz
T_bone
169

Wygląda zaskakująco stylowo, bałem się pełnego 3D (Koszmary po G.I Combat) ;p Z tego co słyszałem to "dynamicznej kampanii CC5 style" nie będzie ale co tam, fajnie dostać CC na nowym silniku.

19.05.2014 20:15
odpowiedz
T_bone
169

W BF3? Już nie :)

19.05.2014 18:18
odpowiedz
T_bone
169

DM---> Nie spotkałem się z żadnym limitem waypointów. Być może waypoint 7 połączył się u Ciebie z jakimś małym obiektem? Samo AI działa też tak, że jakieś 100 metrów przed np. waypoint 7 nie dojeżdża do końca tylko przechodzi już na 8. W przypadku śmigłowców jest to wszystko jeszcze bardziej pokręcone, jakbyś wkleił screena z edytora to moglibyśmy dokładnie zbadać sprawę.
Mateck zapewne może powiedzieć na ten temat coś więcej :P

17.05.2014 10:44
odpowiedz
T_bone
169

Pierwsze "poważne" granie z radiem Task Force Arrowhead wypadło pomyślnie. Skrypt noszenia zakładników zadziałał poprawnie więc szanse, że następna misja będzie traktować o ewakuacji rannych jest spora.

Misja Matecka dostępna na workshopie - http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=256266401

Pamiątkowa fota - od lewej - Garbol, DM, Reavek, Tygrys, Ja, Mateck i kucający Łosiu ;) Dzięki za grę.

12.05.2014 08:49
odpowiedz
T_bone
169

Jak trzeba będzie do zrobię instrukcję obrazkową instalacji TF Arrowhead i nie będzie już problemu :)
Przyda się też dla innych...

11.05.2014 15:19
odpowiedz
T_bone
169

Seher---> Powiedziałem, że można "poczuć się jak Han Solo" a YT-1300 można pilotować w X-wing: Alliance przy wielu okazjach bo w grze był prosty generator misji.

10.05.2014 10:08
odpowiedz
T_bone
169

DM---> Wczoraj błędne ustawienia i problemy techniczne właściwie powstrzymały nas przed rozegraniem sensownego coopa ;P Następna okazja będzie pewnie za tydzień, ale niech cię to nie powstrzyma przed np. "wpadaniem na TS" w celu przetestowanie headseta i serwera.

08.05.2014 21:27
odpowiedz
T_bone
169

ArmA 3 gramy w piątki, ewentualnie w soboty na serwerze Crazy Hussars.
Wszelkie namiary ts/hasła na serwery mogę Ci przekazać np. przez Steam (mój profil http://steamcommunity.com/profiles/76561197981241932/) i przez niego dawać Ci znać czy gramy akurat w ArmA.

06.05.2014 21:09
odpowiedz
T_bone
169

DM---> Użyj 7zipa :) I tak, headset przy coopach to podstawa.

05.05.2014 17:35
odpowiedz
T_bone
169

Największe szanse na coop są u nas w piątek lub sobotę tak btw :)

P.S Szczep... Pamiętamy :> http://www.gry-online.pl/Galeria/Forum/10/339869877.JPG

05.05.2014 17:31
odpowiedz
T_bone
169

Quarez---> Od 2007 gram z "ekipą", która utworzyła się tu na forum GOLa. W jakimś momencie zdecydowaliśmy przybrać sobie nazwę Crazy Hussars (chociażby na potrzeby serwera dedykowanego).
W 2009-tym wydaliśmy addon do ArmA 2 CH M1 Abrams Pack, który z czasem wchłonął mod ACE - http://www.armaholic.com/page.php?id=6611
Obecnie gramy głównie własne coopy w ArmA 3, które publikujemy tutaj: http://steamcommunity.com/profiles/76561197984195295/myworkshopfiles/?appid=107410

05.05.2014 12:16
04.05.2014 13:50
odpowiedz
T_bone
169

eJay---> Nie przejmuj się tym "AK-47", dzięki temu twój tekst łatwiej znaleźć w sieci.

04.05.2014 12:02
odpowiedz
T_bone
169

Wyszła nowa wersja LIFTERa kompatybilna z MH-47.
http://forums.bistudio.com/showthread.php?173483-LIFTER-for-ArmA-3

04.05.2014 11:01
odpowiedz
T_bone
169

Polowanie na "Tigrisy :P"
Najlepszy moment - kontratak pancernych ciężarówek CSAT, które chciały nas ewidentnie rozjechać.

04.05.2014 10:54
odpowiedz
T_bone
169

Wczoraj frekwencja dopisała i w 9 osób udało się rozegrać rewelacyjne misje Garbola i Matecka (misja "Wipe them out" wkrótce na workshopie).

Segment podwodny -->

02.05.2014 10:11
odpowiedz
T_bone
169

MH-47 wyszedł :>
http://forums.bistudio.com/showthread.php?177084-Boeing-SOAR-MH-47E-ArmA-III-v1-0

eJay---> Z RHS możesz się zdziwić, jeden z twórców napisał "AFRF would probably not be too far away from a release".

Ah, jeszcze fota z ostatniego coopa :) Pierwsza misja do ArmA 3, przy której tworzeniu maczałem palce (Thx Mateck) :)

01.05.2014 21:22
odpowiedz
T_bone
169

Edytor do edytora to MCC - http://forums.bistudio.com/showthread.php?150909-MCC-Sandbox-3-Dynamic-mission-creating-tool-for-ArmA-3

Istnieje też w wersji ArmA 2 - http://forums.bistudio.com/showthread.php?112854-MCC-Sandbox-Mission-making-the-easy-way

Zasadniczo kilkoma klikami można przy pomocy MCC ustawić prostą misję zakładającą zniszczenie celu/odbicie zakładnika/zajęcie obszaru itp. Bardzie zaawansowane rzeczy też da się robić czy to singlowo czy multi.
Można też kombinować wypakowywując pliki misji tym PBOView http://www.armaholic.com/page.php?id=1434 a następnie otwierając w edytorze i pakując tam addony, którymi chcemy się pobawić.

Addony w ArmA 2 ożyły w sumie dopiero jak wydano dodatek Arrowhead, może z ArmA 3 będzie podobnie i addon coś zmieni. Niestety ArmA 3 pozwala na osiągnięcie wysokiej jakości a na to trzeba czasu...
Obecnie najbardziej czekam na MH-47E - http://forums.bistudio.com/showthread.php?149992-Boeing-SOAR-MH-47E-ArmA-III-WIP

Wielki amerykańsko/rosyjski pak RHS - https://www.facebook.com/redhammerstudios

SOC mod - http://forums.bistudio.com/showthread.php?155434-SOC-WIP-Thread

Szkoda, że nie widać ciekawych map na horyzoncie, upload kilkunastu giga ArmA3MP Pack to horror.

01.05.2014 19:12
odpowiedz
T_bone
169

Tygrys---> Gra ich przerosła, robili ją zbyt długo a kasy brakowało. W sumie zabawne w tym artykule jest to, że pomimo sukcesu DayZ planują się hamować z pomysłami. Śmieszne dlatego, że pierwszy raz od OPF mają środki na zrobienie czegoś na wysokim poziomie ale... Chyba wolą odkładać na emeryturę :>

DM---> Pomysłami BIS nigdy nie brylował, ale trzeba im oddać, że technicznie i pod względem "mocap/voiceacting" to najlepsza kampania spośród trzech części. A że fabuła jak z serialu Arrow to cóż... Smutek :P Pierwotnie historia miała być zupełnie inna ale czy to by coś zmieniało? Wybrali nijakie klimaty.

Oto ROADMAP ArmA 3 do 2015 - http://www.bistudio.com/english/company/developers-blog/460-arma-3-roadmap-201415

W skrócie, niech nas Red Hammer Studios uratuje :( Precz z Altis, precz z "future setting" :(

29.04.2014 17:52
odpowiedz
T_bone
169

Nie wiem jakie misje grałeś ale Mateck ma jeszcze parę w zanadrzu, napisz jakie zaliczyłeś.

Te też są dobre, szczególnie "incoming mission" - http://www.ghost.armaholic.eu/ArmA3/Missions/

19.04.2014 20:08
odpowiedz
T_bone
169

Czy ja wiem... Za 2,49 warto :D

18.04.2014 10:59
odpowiedz
T_bone
169

EDIT: Jednak w PL pudełko ma być 30 kwietnia od CD Projektu.

07.04.2014 11:20
T_bone
169

Bardzo fajna produkcja mimo mobilnych korzeni :) Wersja PC w 3 dni wygenerowała większe zyski niż start iOSeowy, może kiedyś powstanie sequel stricte na kompy.

06.04.2014 16:34
odpowiedz
T_bone
169

Reszta redakcji nie gra w symulatory, ja robię to dość aktywnie i w kontekście tego konkretnego tematu wspominanie o DCS A-10 czy BlackSharku nie miało dla mnie najmniejszego sensu.

29.03.2014 22:20
odpowiedz
T_bone
169

Pamiętam, że cieszyłem się z małego epizodu Tęczy w "Niedźwiedziu i Smoku" :)

Świetne jest też "Bez skrupułów" John Clark + motyw zemsty :) Może mniej militarnie ale cała ludzka strona opowieści jakoś do mnie trafiła :)

28.03.2014 12:18
odpowiedz
T_bone
169

Ten problem był w ArmA 2 i jest też w ArmA 3, możesz spróbować modów na AI bo niektóre niwelowały to całe "danger, danger".

25.03.2014 20:09
odpowiedz
T_bone
169

:D Hehe, nie pierwszy raz ;) Wspominałem też coś o BB i FrL przy okazji materiału o pierwszych grach multiplayer ;)

10.03.2014 12:17
odpowiedz
T_bone
169

Strzelam że chodzi o Command: Modern Air/Naval Operations :) - http://www.matrixgames.com/products/483/details/Command:.Modern.Air.Naval.Operations

08.03.2014 21:24
odpowiedz
T_bone
169

Ahaswer---> Ich zdaniem wynikało to z ograniczeń ówczesnych wersji silnika. System WEGO zastosowano z powodzeniem we Flashpoint Campaigns: Red Storm.

DM---> Nice :D USAF miałem z jakiejś taniej serii :( I żałuje, że nie dane mi było spróbować F-15... Też się pochwalę zawartością szafki :D (sorry za ostrość :P) --->

08.03.2014 21:10
odpowiedz
T_bone
169

Ahaswer---> Wargame to gra strategiczna ponieważ zastosowana przez gracza taktyka combined arms, znajomość sprzętu i jego możliwości góruje nad szybkim klikaniem. Brak pauzy może być minusem czy zarzutem ale degradowanie gry do kryptozręcznościówki to jak dla mnie przesada.
Twórcy Wargame zdają sobie sprawę, że wielu graczy single-player chciałoby taką pauzę dlatego w 3-ciej części gry będzie można spowolnić tempo gry do minimum tak jak obecnie można to robić na powtórkach.
Swoją drogą podoba dyskusja zawsze przewijała się w starciu RTW Close Combat vs WEGO Combat Mission.... A jako, że jestem fanem Close Combat to pozostanę betonem w tej kwestii :P

08.03.2014 20:56
odpowiedz
T_bone
169

Ech piękne gry i rewelacyjne instrukcje - podręczniki :D Marzy mi się współczesna gra (niekoniecznie hardcore sim) F-15E + pilot i WSO multiplayer coop + dynamiczna kampania :)
Kult :D ---> http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=F3MADQbXc6U#t=2710

08.03.2014 20:28
odpowiedz
T_bone
169

Jak dla mnie tematyka właśnie przeżywa mały renesans za sprawą nie tylko rewelacyjnego Wargame:ALB ale i rozbudowanego i chwalonego Flashpoint Campaigns: Red Storm - http://matrixgames.com/products/471/details/Flashpoint.Campaigns:.Red.Storm

DM---> Masz może w planach jakiś tekst o produkcjach Jane's Combat Simulations? :)

lipt0n----> Multiplayer, tak, tak... Tylko, że twórcy popełnili przez to ogromny błąd zabijający (przynajmniej dla mnie) atmosferę "Cold War Gone Hot" - mianowicie jednostki były w 99% swoimi lustrzanymi odbiciami. Efektem był może spoko tytuł multi, ale słaba gra o konflikcie NATO - ZSRR, lejąca na to co czyni takie starcie interesującym.

08.03.2014 12:57
odpowiedz
T_bone
169

Nie ma nic o Wargame: European Escalation/Airland Battle, najlepszej współczesnej grze o tej tematyce :( A przecież wcale nie trzeba sięgać do DOSboxa żeby znaleźć coś rewelacyjnego w tych klimatach.

Ostatnio próbowałem odpalić F-14 Fleet Defender w DOSboxie nakręcony przeczytanym AAR na SimHQ, niestety gra wywalała się przy starcie misji... Cóż, może lepiej nie psuć sobie wspomnień.

P.S Poza tym tekst fajny ;> Z książek polecam jeszcze sprawdzić Team Yankee, chociaż pewnie już przeczytałeś :)

12.02.2014 19:22
odpowiedz
T_bone
169

Najlepszego eJay! Życzę Ci weny na robienie misji do ArmA :D Ten na Quesh Kibrul były pamiętne!

10.02.2014 16:44
odpowiedz
T_bone
169

Wspaniale......

Po wczorajszym DayZ myślę, że znowu czas na przerwę do pacza ;P

P.S czy to nie jest to co ma M@rine? https://twitter.com/rocket2guns/status/432812456545492992

09.02.2014 20:44
odpowiedz
T_bone
169

I na deser fota z naszego powrotu do DayZ.
Szkoda, że nikogo nie spotkaliśmy...

09.02.2014 20:43
odpowiedz
T_bone
169

I Mateck :) Dobrze było grać w tak dużym gronie no i misja dopisała.

09.02.2014 20:42
odpowiedz
T_bone
169

Garbol odpiera hordy bojowników ;) Chwilę później nadjechała masa technikali.

09.02.2014 20:41
odpowiedz
T_bone
169

Screeny z ostatniej Army.
Przegrupowanie po zniszczeniu MANPADów --->

08.02.2014 21:42
odpowiedz
T_bone
169

Może Breach & Clear - http://www.breachandclear.com/
Niedługo będzie wersja na PC.

02.02.2014 11:42
odpowiedz
T_bone
169

Lista addonów do paczki CH by T_bone:

EDIT - wywalilem RH PACK
===================================================

ALiVE
http://dev.withsix.com/projects/alive/files

VTS simple Weapon resting:
http://forums.bistudio.com/showthread.php?155553-VTS-Simple-weapon-resting&highlight=weapon+resting

AV_IndUs (US Army inspired units)
http://www.armaholic.com/page.php?id=21361

CBA:
http://www.armaholic.com/page.php?id=18768

==================================================

Dlaczego nie ma nowych map?

- Bo ArmA 3 Map Pack - A3MP waży kilka giga i jakościowo jest to ArmA2.

Dlaczego nie ma OPFOR Agressors?

- Wywalają błędy kiedy się nimi gra a ich jakość jest bardzo niska.

Nie miałeś dać Horneta i Flankera?

- Powstrzymałem się :P

W sumie to smuteczek?

- A no ArmA 3 to taki smuteczek :>

02.02.2014 11:21
odpowiedz
T_bone
169

M136 is back, każdy wie jak działa :)

02.02.2014 11:20
odpowiedz
T_bone
169

Klasa Rifleman 2013 -->

02.02.2014 11:19
odpowiedz
T_bone
169

Bezbłędny jest za to addon AV IndUs (US Army inspired units).
Żołnierze są wyposażeni w wiele elementów wziętych z jednostek Binkowskiego czy Johannesa z poprzednich części ArmA więc wyglądają pro :P

Do tego jest w tym paczka broni, nie są jakieś super ale miło zobaczyć M249 i M240.

02.02.2014 11:16
odpowiedz
T_bone
169

Testowałem jednostki Marines, które wydano w wersji alfa... Wyglądają całkiem spoko, niestety dodany przez nich AH-1Z za każdym razem wywala błąd w edytorze, który trzeba przeklikać :P

P.S Tak, to na plecach to SMAW a w tle Javelin.

31.01.2014 21:56
odpowiedz
T_bone
169

Nocna akcja z dziś :)

30.01.2014 20:19
odpowiedz
T_bone
169

WarGame: AirLand Battle.

30.01.2014 20:16
odpowiedz
T_bone
169

Ja widzę różnice w rozmachu bo jedna gra jest o Marines a druga o siłach specjalnych :P To, że Vietcong miał "czeską" grafikę i nie był na faktach nie ujmowało wiele z klimatycznej rozgrywki.
To mogą być inne gry ale nie czyni to z Vietcongu gry słabej, tyle.

30.01.2014 19:54
odpowiedz
T_bone
169

Już myślałem, że tym drugim hitem z 2003 jest Line of Sight: Vietnam, uff.

Vietcong zapadł w pamięć z całym swoim "pseudo-Hendrixem", przewodnikiem, pułapkami, rozmowami przez radio i nieszablonowymi zadaniami - klasyka, pisanie o nim słaba to prowokacja.

30.01.2014 16:53
odpowiedz
T_bone
169
30.01.2014 15:41
odpowiedz
T_bone
169

Dobrze że w modach nie ma tego problemu i w Project Reality możemy wysadzać się w powietrze Hamasem czy Talibami :P

30.01.2014 15:07
odpowiedz
T_bone
169

Meno1986---> Dzięki.