Forum Dyskusyjne
Lista Wątków

montezuma

informacje o czytelniku

stopień na forum: [ Pretorianin ] , ranking na forum: +33

napisał postów: 274, średnio postów dziennie: 0.06 data rejestracji: 7 października 2002.

montezuma ostatnie wypowiedzi na forum i w komentarzach
26.04.2004
18:44

stworzył wątek:
Wiadomość: Fung Wan Online

Ktokolwiek pisał tą wiadomość o FWO to nie widział tej gry, w tekście jest masa błędów i tak:
1.Wybór klanu jest całkowicie dobrowolny i nie trzeba wybierać zaraz na początku gry, klan można wielokrotnie zmieniać bez wpływu ja jakiekolwiek statystyki postaci
2. Istotnie jest 5 specjalizacji ale bow (łucznik), saber (szabla), sword (miecz) UA(pięściarz), staff (kij),
3.Postać może osiągnąć 220lvl, natomiast specjalizacja jest do 100lvl, później i tak przechodzisz na inna, np: saber+UA+staff
4. Każda ze specjalizacji ma swoje power "tajemne moce", ale nic nie stoi na przeszkodzie aby nauczyć się power innych specjalizacji. Wymagany jest tylko odpowiedni poziom stancy ( specjalizacji) i dostępne punkty dla power
5. Sztuka walki to nic innego jak coraz bardziej złożona animacja postaci, co 5lvl postać ma jakąś nowa animacje ruchu w czasie walki, jednak ona nie wpływa na żadne parametry czy zadawane obrażenia
6. Gracz nie może kupować żadnych punktów do parametrów, dostaje je tylko co lvl, natomiast zwykłe power kupuje ale są one w miarę tanie i gold nie stanowi problemu. W grze mamy jeszcze clan power (dostępne tylko dla członków klanu (są za darmo) i Legendar power(dostępne po wykonaniu questu)
7. Tutorial można swobodnie pominąć i tak na początku dostaje się broń na 1lvl (ale nie armor która jest w grze rzadkim przedmiotem)
8. Poziom trudności to ja sobie sam wybieram decydując z jakimi bestiami będę walczył, czy wole bić dziesiątki łatwych nietoperzy czy iść na wilki zabijające mnie 1 ciosem
9. W grze jest parędziesiąt map i mogę jechać gdzie chce już na 1poziomie postaci, wystarczy żebym miał gotówkę na podróż, nie ma żadnych ograniczeni w poruszaniu się pomiędzy mapami.
10. Questy są tylko wymyślane przez producenta, gracze nie mogą tworzyć własnych
11. Mamy 5klanów SWC, SMC, KOH, SSC i MXC i to są klany dla graczy.
12. Gracze nie mogą tworzyć własnych klanów czy innych zrzeszeń
13. Bractwo to nic innego jak łatwo zdobyte xp w grze, przywódca bractwa dostaje 2%xp z każdego lvl zwerbowanych braci (oni nic nie trąca), nic więcej to nie daje, wiec opłaca się to tylko temu co jest na samej górze. Niestety bractwo jest nieopłacalne już ok 100lvl.


Na przyszłoś proszę chociaż chwile pograć( jest 3 dniowy trial) a nie pisać przetłumaczone bzdury ze strony www.

23.02.2003
22:05

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=1116668

MiloStef-->możesz tyko żałować, najlepszy RTS z akcją w przestrzeni kosmicznej. Nareszcie mogłeś operować jednostkami w przestrzeni 3D . Obowiązkowa lektura komputerowego stratega.

15.02.2003
21:03

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=1102808

C&C Generals zawiodła mnie całkowicie, ale zacznę od plusów. Największym plusem jest grafika, fakt ma spore wymagania, ale wybuchy są fantastyczne, szczególnie bomb atomowych. Wyszło to na dobre serii C&C. Podobał mi się pomysł z patrolami powietrznymi, zaznaczasz obszar patrolu i samolociki same już latają.
Koniec z zaletami, przejdę do wad, ponieważ gra nie może opierać się tylko na grafice i efektownych wybuchach. C&C w sterowaniu jednostkami naziemnymi cofnął się do epoki kamienia łupanego, możemy jedynie rozkazać atak lub poruszanie. Co się stało z patrolami czy poziomem agresji jednostek. Następna kwestia to jednostki, w grze skupiamy się na budowie dwóch góra trzech jednostek z danej frakcji a resztę mamy z głowy, a przecież można było wprowadzić ataki specjalny dla każdej jednostki. Założenia niektórych jednostek są bez sensu, przykładowo SCUD może strzelać rakietami w nieskończoność( w rzeczywistości przewozi tylko jedną rakietę). AI komputera nie istnieje, twórcy gry widocznie nie mieli czasu już na to. Osławione punkty generalskie które miały zrewolucjonizować RTS nic nie wnoszą. Czy nie lepiej byłoby wprowadzić postać generała z punktami rozwoju przechodzącego do kolejnych misji i udostępniającego specjalne ataki czy udoskonalenia jednostek. Czas gry jest stanowczo za krótki, całą można przejść spokojnie w 8 godzin, mino że jest aż 21 misji ( przykładowo finałowo misje „złych „ ukończyłem w ciągu 10 minut). Odnoszę wrażenie że C&C został stworzony tylko do gry w sieci, misje dla pojedynczego gracza zostały pośpiesznie i niechlujnie przygotowanie. Historia konfliktu w C&C General nie istnieje. GLA przez połowę misji okrada wieśniaków z pomocy żywnościowej ONZ, amerykanie walczą o „wolność” świata, a Chińczycy wiernie im w tym pomagają. Niektórzy powiedzą że gra jest „politycznie poprawna”. Natomiast co do gry z innym graczem napisze coś jak będę miał możliwość zagrania. Jednak już mogę napisać że powinno być lepiej. Walki graczy są bardzo krótkie i z reguły nie przekraczają półgodzinnej potyczki na mapie.

13.02.2003
18:33

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=1106609

Recenzja jest rzeczowa. Niestety moim zdaniem gra nie zasługuje na 75%. Dlaczego , oto parę powodów:
- jest to gra odbywająca się w przestrzeni kosmicznej, z założenia kieruje jednostkami w 3D, ale tak naprawdę przez prawie całą grę korzystam z mapy 2D.


- Pierwotnie gra miała zostać wydana zaraz po Homeworld, producent wstrzymał się aby „dopracować szczegóły”,. Jakoś tego nie widać mimo niezłych zapowiedzi.


- Mamy ograniczenie w ilości konkretnych jednostek, ale jest to ograniczenie bez sensu. W misji można mieć max, 10 krążowników( pisze z pamięci, wiec mogę się pomylić w liczbie), bez względu na liczbę personelu. Dlaczego tylko 10? Od czego to zależy , RU mam, personel mam, ale nie mogę budować. Nasuwa się porównanie z Homeworld: Cataclyzm, tam miałem określono ilość punktów SU, mogłem wykorzystać je dowolnie.
- Statek matka jest zwykłym lotniskowcem, lub po prostu mamy bazę.


- Sterowanie jest niezbyt komfortowe, dość trudno umieścić jednostki w określonym miejscu na mapie


- Strategia gry jest prymitywna. Polega na założeniu jak największej ilości baz wydobywczych i zbudowaniu najcięższych jednostek. Następnie ruszamy na bazę wroga. Grupa 5 krążowników poradzi sobie z każdym wrogom, nie ważne czy to szwadron myśliwców czy krążownik. Gdzie ty miejsce na różnorodną taktykę.
Ogólnie gra jest nudna. I mimo 3 lat dopracowywania szczegółów nie może się równać z Homeworld i jego dodatkiem.

13.02.2003
17:53

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=1106609

Zły link, kieruje do info o Soulcatchera. Szkoda.

13.02.2003
17:44

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=1102808

GROM Giwera--> nie chodzi tylko o to, że każda kolejna generacja gier zmusza do sporej modernizacji komputera, ale o to że nic nowego nie wnoszą. Obecnie zmienia się tylko grafika, reszta właściwie jest bez zmian. Wniosek nasuwa się sam. Nic nowego, mogę wręcz powiedzieć że C&C jest grą cofającą się o krok do tyłu w porównaniu do poprzednich części

13.02.2003
02:30

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=1102808

Aziss-->może trochę zwalnia ponieważ mam włączony non-stop eMule. Wracając do gry. Tyle czasu zajęło im tworzenie oryginalnej gry (co jest wielce dyskusyjne) że nie mieli czasu na optymalizacje kodu. Co to jest za wytłumaczenie. To tak jakby producent niezwykle oryginalnego samochody wzorowanego na pierwowzorze z lat 60-tuch mówił:
-to nic że ciągle się psuje, przecież ma takie oryginalne rozwiązania .
To nie jest wytłumaczenie. A z tym nowatorstwem to im całkowicie nie wyszło.

13.02.2003
00:57

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=1102808

Przeszedłem 6 misji po stronie Chin, i gra nie wnosi nic owego do RTS. Po raz kolejny powstała gra opierająca się na zasadzie obcinania kuponików od serii. Zaraz ktoś napisze że grafika, doświadczenie generałów, ale to nie są żadne zmiany. Przecież gra nie może się opierać tylko właściwie na grafice. AI komputera nie zmieniło się wcale, wypuszcza po 2-3 jednostki na moją bazę. Mapy są tak zbudowane że masz dwa wejścia do bazy (po 6 misjach), zabezpieczysz paroma bunkrami, dwoma czołgami i jest spokój. Następnie pobudujesz trochę żelastwa i rozjeżdżamy bazę wroga. Przecież tak grało się g w Diune 2. Ta gra to właściwie DIUNE 2 z nowoczesną grafiką. Nic nowego!!!!


Odnośnie wymagań, mam Athlon 1800+, 256MB, Radeona 9000 i przycina mi się dość mocno na 1024..., misje wczytują się przec 2 minuty. A przecież producent podaje min. wymagania to P3 800, 128Mb i karta GF2 32MB. Stanowczo za duże wymagania porównując przykładowo do Homeworld i jego dodatku który graficznie nie odbiega tak barczo od C&C a powstał prawie 3 lata temu.

10.12.2002
18:41

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=932550

Skąd ta radość, przecież i tak nie ma gier korzystających z DirectX 9.0, i nie pokażą się tak szybko. A więc instalowanie DirectaX 9.0 niepotrzebnie, może tylko zwolnić cały system, chyba że ktoś ma Radeona 9700

03.12.2002
17:12

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=908072

Przemodar-->ŕnie można projektować własnych statków, po wynalezieniu kolejnej technologii statków masz możliwość budowania większych jednostek, masz do wyboru 4 rodzaje broni, każda działa na innej zasadzie, ale statki bez względu na rodzaj broni wyglądają podobnie. Produkować można tylko na planetach i masz możliwość ustawienia produkcji do 5 jednostek, tak samo możesz rozwijać planety, co 250 milionów ludności na planecie możesz wybudować jakiś budynek (fabryka , system obrony planetarnej , tarcze, itp.). Technologie rozwijasz za pomocą przydzielonych punktów na początku misji i pieniędzy. Możesz jeszcze budować kopalnie i wydobywać surowce z asteroidów. Po wynalezieniu odpowiedniej technologii możesz przekształcać planety, zwiększając dzięki temu max poziom populacji.
Gra jest ogólnie niezła, ale gram właściwie na mapie strategicznej, jednak to nie jest to co Homeworld. Graficzne przepiękna, jedynie do czego mogę się przyczepić to tło. Jeżeli chodzi o strategie to polega ona jedynie na wybudowaniu jak największych jednostek i w jak największej ilości a następnie rzuceniu ich na wroga, gra się na max przyśpieszeniu.
I na koniec może ktoś wie jak złamać system obronny nieznanej stacji (bez jej zniszczenia) w 5 kampanii po stronie ziemi.

03.11.2002
15:57

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=852769

Nie zapomnij o Homeword Cataclysm, jest jeszcze lepsza.

30.10.2002
15:55

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=845506

Z tego linka ciągnie mi z prędkością 50KB/s

30.10.2002
15:38

http://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=845506

Wystarczy trochę poszukać

a
a
a