Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

DLC i dodatki do gry Neverwinter Nights 2 (PC)

PC

Dodatki do Neverwinter Nights 2

Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu
Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu

dodatek do gry29 kwietnia 2009

Kolejne rozszerzenie do bestsellerowej gry RPG Neverwinter Nights 2 studia Obsidian Entertainment z 2006 roku. W tym wypadku nie mamy jednak do czynienia z oficjalnym dodatkiem, ale z tzw. modułem premiowym, stworzonym przez zewnętrzną ekipę Ossian Studios we współpracy ze społecznością graczy. Fabuła rozszerzenia Wrota Zachodu przenosi nas do znanego z uniwersum Forgotten Realms miasta Westgate, a podczas zabawy wcielamy się w role śmiałków, którzy jako posiadacze potężnego – choć przeklętego – artefaktu, stają się częścią skomplikowanej intrygi, wikłającej ich w konflikt pomiędzy zwalczającymi się frakcjami. Wraz z dodatkiem otrzymujemy nową, nieliniową kampanię fabularną, obliczoną na ok. 20 godzin rozgrywki. Podczas zabawy możemy dołączyć do drużyny trzech zupełnie nowych towarzyszy, spotkać nieznane dotąd potwory i odwiedzić wiele niezbadanych wcześniej terenów.

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

dodatek do gry18 listopada 2008

Drugi pełnoprawny dodatek do opracowanej przez studio Obsidian Entertainment gry cRPG Neverwinter Nights 2. Panujące na Wybrzeżu Mieczy wojenne zamieszanie skrzętnie wykorzystały na swoją korzyść liczne organizacje kupieckie, stopniowo zwiększając własne strefy wpływów w krainie. W tych niespokojnych czasach do akcji wkracza nasza drużyna, która może przyłączyć się do kupców i razem z nimi stworzyć potężne handlowe imperium. W odróżnieniu od gry podstawowej oraz poprzedniego dodatku, rozszerzenie zatytułowane Gniew Zehira nie ma typowej warstwy fabularnej, zamiast tego oferując żyjący własnym życiem świat, który możemy swobodnie przemierzać, kształtując jego losy za pomocą dokonywanych wyborów. Wśród innych nowości pojawiły się m.in. kolejne czary, rasy i klasy postaci, a także pewne zmiany w mechanice rozgrywki, takie jak zmodyfikowany system konwersacji czy możliwość stworzenia drużyny od podstaw i dostosowania jej do własnego stylu rozgrywki.

Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy
Neverwinter Nights 2: Maska Zdrajcy

dodatek do gry28 września 2007

Oficjalne rozszerzenie do drugiej odsłony serii trzecioosobowych gier cRPG Neverwinter Nights. Fabuła dodatku zatytułowanego Maska Zdrajcy rozpoczyna się tuż po walce z Królem Cieni, kończącej trzeci akt gry podstawowej. Kontrolowana przez gracza postać budzi się głęboko pod powierzchnią ziemi, otoczona przez hordę złych duchów. Odczuwając tajemniczy głód o nieznanym pochodzeniu, nasz bohater rozpoczyna nową, epicką przygodę, podczas której odkrywa ciążącą na nim klątwę i stawia czoła swemu prawdziwemu przeznaczeniu. Obliczony na ok. 15-20 godzin rozgrywki dodatek wprowadza nową klasę prestiżową, zmodyfikowany system tworzenia i ulepszania przedmiotów, a także podnosi do 30. maksymalny poziom postaci. W grze nie zabrakło oczywiście typowego zestawu nowości, czyli niedostępnych wcześniej ras i klas postaci, nieznanych dotąd lokacji oraz potworów, potężnych (choć trudnych do zdobycia) broni i pancerzy, a także nowych atutów, zaklęć, przedmiotów itp.