GRY-Online.pl --> Archiwum Forum

motocyklicznie, część 8

20.04.2009
13:30
smile
[1]

tygrysek [ behemot ]

motocyklicznie, część 8

motocyklicznie

Wątek przeznaczony dla ludzi u których zamiast serca uderza tłok, w żyłach płynie ponad dziewięćdziesiąt oktanów a mięśnie uwielbiają panować nad potężną mocą. Dla wszystkich wyznawców kultu drogi jedynie na dwóch kołach.

Kilka ciekawych linków dla prawdziwego motocyklisty:












Lista GOLowych Motomaniaków:
- Adamek22 || Yamaha xtz 750
- Espenlund || Simson SR 50
- elemeledudek || Honda VF 750 C Magna '95
- Kubcyś! || Kawasaki ZX6R ||
- piesiec_07 || Romet Ogar 200 i Aprilia RX 50
- juli4 || Jawa średnia a chcę mieć skuterka
- bart-2 || była Mz ETZ 251, jest Honda CB 500 ||
- S L U || CZ 175
- Puchacz15 || Romet ogar 200 + skuter 50
- Vinni || Suzuki Hayabusa
- MasterDD || Honda CBR 954 RR
- ReMo18 || Romet z '94
- Jim Raynor || Honda CRF450R
- Simson_ || Simson s51 + Jawa 50 Mustang
- Deton || Yamaha DT 50R
- stanson || Yamaha Maxim 650 '82
- tygrysek || Honda CB750 SevenFifty '98 ||
- vien || Honda CB 360 '76
- Marfel || Derbi Senda R '95 ||
- xMAXIMx || Yamaha Fazer 600 / Kawasaki ZX10R
- Aaron || Honda NTV 650 '93
- Moby7777 || Kawasaki Vulcan 750
- mikmac || Honda Shadow VT1100C '88
- Enter94 || Zipp Quantum GT5 '08
- farenthide || Honda XLV650 Transalp
- Zalen || Honda CBR 600 RR '06

Linki do poprzednich wątków:
cz.1 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=6162411&N=1
cz.2 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=7478796&N=1
cz.3 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=7617843&N=1
cz.4 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=7940628&N=1
cz.5 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8061608&N=1
cz.6 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8428581&N=1
cz.7 https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=8781766&N=1


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
20.04.2009
13:44
[2]

halski88 [ Senator ]

BP i Castrol zapraszają wszystkich właścicieli motocykli oraz skuterów, a także miłośników jednośladów na cykl 4 imprez organizowanych na wybranych stacjach BP w Poznaniu, Warszawie, Gdyni i Krakowie.

20.04.2009
13:49
[3]

tygrysek [ behemot ]

byłem w Poznaniu
w porównaniu z zeszłym rokiem to nawet przyzwoicie zorganizowana impreza, ale nie dostałem się na hamownie bo za późno się troszkę pojawiłem a była spora kolejka

21.04.2009
18:49
[4]

tygrysek [ behemot ]

mikmac, jak tam progres?

21.04.2009
20:45
smile
[5]

tygrysek [ behemot ]

XJR1300 jest taki troszkę monotonny ... i chyba sobie upatrzyłem następcę SevenFifty

Yamaha V-MAX


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
22.04.2009
14:21
[6]

Marcinwin [ Konsul ]

Yamaha V-Max, a raczej VMAX, przepiekna maszyna, ale ponoc topornie, trudno, ciezko sie ja prowadzi ;)

Sorry, nie zauwazylem ze juz jest nowa czesc, i napisalem w starej, takze skopiuje.

Artykuł pierwszy (Fakt, ale to nieważne kto publikuje, liczy się to, że zarówno tu jak i tu wypowiada się 'autoryzowana' osoba):

Ciało motocyklisty to prawdziwa skarbnica organów. Jeśli uda się je szybko odzyskać, mogą uratować wiele osób – nerki, wątroba, płuca, trzustka (...)Powiedzenie „dawca jedzie”, gdy szosą mknie motocyklista, jest niestety prawdziwe – mówił zmarły niedawno prof. Zbigniew Religa. (...)Wiosna to sezon „dawców organów” – mówią lekarze od przeszczepów..

Dla porownania artykuł z onetu:

Motocykliści to nie dawcy narządów

Jeśli ktoś słysząc dźwięk silnika motocykla mówi o dawcach narządów to bardzo się myli. - Motocykliści po wypadkach, to właściwie strzępy człowieka. Mówienie o tym, że motocyklista może być dawcą, to spora przesada, bo niewiele niego zostaje - wyjaśnia profesor Jerzy Sadowski, szef krakowskiej Klinki Chirurgii Serca, Naczyń i Transplantologii.

I komu tu kur*a wierzyc, zarówno tu jak i tu opinia ekserta. Gówno mnie obchodzi czy fakt znowu przejaskrawia czy tez nie, chodzi mi tym razem o dwulicowość mediów. Religi nigdy nie lubiłem, zresztą, hipokryta i tak przekręcił się na zawał, i raczej 2ga notka jest prawdziwa. W każdym razie, czasem naprawdę wątpie, czy Ziemia jest rzeczywiscie okrągła...

22.04.2009
14:59
[7]

DawHor [ Pretorianin ]

Witam. A ja właśnie wczoraj zacząłem kat. A1 i po wakacjach zamierzam dołączyć do grona motocyklistów, na razie zaczynając od Hondy NSR 125. Póki co mam za sobą 3h teorii ale już teraz zapytam na co warto najbardziej uważać i na czym najbardziej tną na egzaminie? Może jakieś porady od doświadczonych motocyklistów?:)

22.04.2009
15:03
[8]

legrooch [ MPO Squad Member ]

tigre ==> Fajna zabawka na początku :) Bardzo ładna od początku produkcji.
Jednak jak to padło wyżej - cholernie nieznośna do jazdy.

22.04.2009
19:33
[9]

tygrysek [ behemot ]

a intruder 1400? albo VN 1500? ktoś może coś o tych sprzętach powiedzieć?


Marcinwin --> wydaje mi się, że nie warto się zastanawiać czy narządy po wypadku nadają się do czegoś czy nie. i nie ma to znaczenia bo już dawca jest martwy i nie ma to znaczenia, bo nikt z nas nie chce umierać na asfalcie
bardziej zastanawiające w tej całej akcji jest to, iż zamiast uczyć ciemnogród po prostu na drodze zwracana jest uwaga na motocyklistów których jest naprawdę mało a szaleją. takie zwrócenie uwagi powoduje, że motocyklistów zaczyna się wrzucać do jednego worka "warzywa na wiosnę"

DawHor --> naucz się jak najszybciej trasy którą masz jechać, naucz się perfekcyjnie ósemkę (perfekcyjnie to znaczy trzymając kierownicę jedną ręką) a następnie poproś instruktora ze szkoły by nauczył Ciebie przeciwskrętu. tak przygotowany możesz z prawkiem wyjechać na ulicę i zacząć się uczyć w prawdziwej dżungli

23.04.2009
10:57
[10]

dudek101 [ redneck ]

tygrys - a zastanawiales sie nad triumphem speed triple ?

23.04.2009
12:12
[11]

legrooch [ MPO Squad Member ]

Intruderek 1400 - fajna zabawka. Nieźle się na niej jeździ w warunkach miejskich, trasa nie wymaga komentarza :)
Przebija wygodą i sprawnością VMaxa, gorszy tylko w przyjemności :)

23.04.2009
13:46
[12]

mikmac [ Senator ]

tiger -->
cos w stylu vmaxa? Harry Vrod. Przepiekna maszyna, (jak na razie) dosc niezawodna. Slicznie sie prowadzi. mailem okazje jezdzic, zakrety bierze niesamowicie. A odejscie ma takie, zezapadaja sie galki oczne (nie jezdzilem na scigach). Zreszta ma specjalna klase w drag racingu.

23.04.2009
15:07
[13]

legrooch [ MPO Squad Member ]

mikmac ==> VROD - pełna zgoda :)
Jest tylko jedno ale - cena :)

23.04.2009
15:30
[14]

mikmac [ Senator ]

e tam cena. Wazne jakie moto.

23.04.2009
16:59
[15]

dudek101 [ redneck ]

mikmac -> bmw tez ma swoją klasę wyścigową ;)

23.04.2009
22:38
[16]

tygrysek [ behemot ]

triumph, vrod i vmax jest dla mnie nie osiągalny :(

25.04.2009
19:44
smile
[17]

tygrysek [ behemot ]

4 godziny i poprawiłem jakość dźwięku moich wydechów :)
teraz wreszcie będzie mnie widać w korkach i nareszcie mogę przestać patrzeć na obrotomierz a zająć się drogą w 100%

oryginalne brzmienie:
nowe brzmienie:

a przejściowo na pustych tłumikach było tak:

całość mnie kosztowała 19 zł i 4 godziny pracy z metalem :)


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
25.04.2009
22:19
smile
[18]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

No zajebiście chodzi. Basowo ale chyba nie męcząco. Na pustych to już w ogóle bajka ale uszy pewnie wysiadają przy dłuższej przejażdżce.

Dobra robota!

26.04.2009
15:30
[19]

halski88 [ Senator ]



Może was zaciekawić.

26.04.2009
19:35
smile
[20]

tygrysek [ behemot ]

zaliczyłem swój pierwszy rajd, 12. Rajd Zgniłej Pyry
rewelacyjny rajd, rewelacyjnie przygotowany, bardzo ciekawy, zmuszający do myślenia a nie do zapierdalania

zapraszam wszystkich na jesienną edycję, bo warto


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.04.2009
19:38
smile
[21]

tygrysek [ behemot ]

tak wyglądała mapa nawigacyjna rajdu w wersji asfaltowej
oczywiście była też wersja szutrowa, ale oprócz tego że była to nic nie wiem na temat przebiegu


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.04.2009
19:39
smile
[22]

tygrysek [ behemot ]

rajd miał prawie 140 km długości
wszystko po to by poznać zakamarki wielkopolki


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.04.2009
19:40
smile
[23]

tygrysek [ behemot ]

a tak wyglądały zadania oraz odpowiedzi, które mi się udało wydedukować
bo oczywiście prosto nie było i trzeba było się troszkę napocić


oczywiście nie wygrałem ... co nie ma to żadnego znaczenia :)


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
27.04.2009
20:13
smile
[24]

blazerx [ Legend ]

Pierwszy raz o czyms takim slysze, swietna sprawa. Duzo osob bralo udzial?

Ps. Jak dojezdzales do tych miejsc z zadaniami to co musiales zrobic?

27.04.2009
22:17
smile
[25]

tygrysek [ behemot ]

oficjalnie 420 sprzętów
ale myślę, że ponad 500 było na bank

jak dojechałeś do punktu z zadaniem to po prostu musiałeś rozwiązać zadanie. pierwsze zadanie dotyczyło na przykład nazwy miejscowości. w drugim zadaniu chodziło o zapytanie się tubylców ile jest rodzin w takim dziwnym starym domu, bo ilość drzwi na parterze była równa 7 a na piętrze 2 a w rzeczywistości mieszkało tam 8 rodzin. szóste zadanie dotyczyło na przykład też nazwy miejscowości o nazwie nieczajna :) itp itd

nastęna edycja zgniłej pyry będzie na jesień i nie omieszkam poinformować na forum, bo naprawdę warto tam być

27.04.2009
23:52
[26]

blazerx [ Legend ]

Swietne dla tych ( np, dla mnie) ktorzy nie sa z Wielkopolski a chcieliby sobie pozwiedzac. Na pewno sie wybiore w przyszlosci.

28.04.2009
01:18
[27]

Aaron [ Konsul ]

Zmienię trochę temat.
Mam zamiar wybrać się w tą sobotę do Pragi. Trasa na szczęście nie jest krótka (z Wrocławia mam poniżej 300 km). Na niedzielę wyznaczyłem powrót. Zabieram ze soba dziewczynę (krótko się jedzie to i przeboleję :P). Niestety nie ma stroju ochronnego, więc prędkość będzie poniżej 100 km/h.

To tyle chwalenia. Wiecie jak jest w Pradze, cz można tam bezpiecznie zostawić motocykl? Jak się w niej poruszać, motocyklem czy lepiej metrem? Nie znam tamtejszych obyczajów, za autostradę się ponoć nie płaci. Jak ma się sprawa z tamtejszą drogówką bądź radarami? Za każdą wskazówkę będę wdzięczny :).

Pozdro! :)

29.04.2009
08:19
[28]

tygrysek [ behemot ]

praga jest cywilizowana, więc spodziewałbym się kultury na drodze, zasadnicze przestrzeganie przepisów ruchu drogowego, zwolnienia z płatności za miejsca parkingowe w centrum miasta, normalnej ilości incydentów z kradzieżą motocykli, zbliżonej prędkości poruszania się metrem i motocyklem po mieście, braku absurdalnie dużej ilości radarów, przemyślanych ograniczeń prędkości których pewno nie opłaca się przekraczać

tak w skrócie na chłopski rozum ... bo w pradze nie byłem, ale wiem że jest w europie

29.04.2009
19:12
[29]

mikmac [ Senator ]

no moto juz poskladane, pierwsze 200Km nawiniete, czas zmienic olej, bo jezdze teraz na najtanszym samochodowym aby zlac caly szlam i jakies syfy z silnika.
Gora silnika, ktora robilem pracuje slicznie, cichutko tylko delikatne cykanie normalnej pracy. Wyreguluje jeszcze porzadnie gazniki i mozna smigac :)

29.04.2009
23:01
smile
[30]

tygrysek [ behemot ]

się pochwalę jakie fajne fotki zrobiłem :)


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
29.04.2009
23:08
[31]

Revanisko [ Senator ]

ahh fajne fotki :D


a ja sie pochwale ,że w sierpniu w końcu dołącze do grona motocyklistów :D (o ile zdam ;D)

29.04.2009
23:20
[32]

@$D@F [ Generaďż˝ ]

pytanko mam ;)
wiem ze w Virago sa problemy z rozrusznikiem, czy ona nie ma kopnika ?

ps. kto byl w Małej ? :D

30.04.2009
08:16
[33]

mikmac [ Senator ]

nie ma. Przemysl dobrze Virago, mi tez sie na pocztaku podobaly, ale wygladaja troche jak zabawki jak sie je postawi obok wiekszych maszyn. Nawet 1100 wyglada na dosc mala i dziwnie sie na niej wyglada.

04.05.2009
09:23
[34]

tygrysek [ behemot ]

mało wygadani jesteście coś

04.05.2009
11:41
smile
[35]

MasterDD [ :-D ]

Za duzo pije, za malo jezdze ;)

04.05.2009
12:59
[36]

mikmac [ Senator ]

a ja juz jezdze sporo, nie caly tydzien temu skleilem moto do kupy i juz 1000 pekl...

04.05.2009
18:02
[37]

tygrysek [ behemot ]

ja się zastanawiam czy nie walnąć swojego bajka na czarno
i czy zrobić to w profesjonalnym punkcie czy próbować samemu

04.05.2009
19:58
smile
[38]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Nie próbuj samemu bo nie będziesz mógł patrzeć na niego :)
Daj lepiej do dobrego lakiernika i niech Ci pryśnie bajka podstawową czernią. Jak będziesz malował to przekaż lakiernikowi, żeby położy z dwie warstwy więcej klaru niz powinien wtedy uzyskasz efekt głębokiej czerni ;] Ja to przetestowałem na Aprilce jak ją malowałem. Tutaj masz efekt zaraz po złożeniu, nawet polerki nie robiłem ->

Pomalowałbym z chęcią Kawe na taki czarny ale później jest problem przy sprzedaży bo każdy myśli, że moto miało dzwona i dlatego całe pomalowane... W sumie to się nie dziwie bo jak ja szukalem nowego motocykla to nawet nie patrzyłem na te malowane.


motocyklicznie, część 8 - Kubcyś!
04.05.2009
21:49
[39]

tygrysek [ behemot ]

w moim wypadku są SF w czarnych kolorach i są też "nalepki" nawet oryginalne do kupienia więc się nie martwię późniejszą sprzedażą

gorzej z odstawieniem motocykla na tydzień czasu ... szok! ;)

05.05.2009
00:38
smile
[40]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

W moim przypadku trwało to dwa dni razem z demontażem i montażem owiewek :)

05.05.2009
08:55
[41]

halski88 [ Senator ]

Może Wam się przyda ranking kasków:

05.05.2009
20:15
smile
[42]

Volk [ Legend ]

dobry skill

05.05.2009
20:55
[43]

Manuel_ziom [ Geralt z Rivii ]

Możecie mnie dopisać do listy :P Mam Yamahe Aerox :P
Chuj, że skuter, ale też dwa koła i pare koni :P

05.05.2009
20:58
[44]

davhend [ Trophy Hunter ]

Powiedźcie mi jak to wygląda sprawa, jak się jeździ i nie ma prawka.

Często policja stopuje motocyklistów?
Co się wiąże z jazdą bez uprawnień?

05.05.2009
21:54
[45]

tygrysek [ behemot ]

5 paczek za brak prawka i laweta dla sprzętu

3 paczki gdy posiadasz uprawnienia, ale nie na motocykl i uniemożliwienie dalszej jazdy ... ale można motocykl odprowadzić wtedy

05.05.2009
23:30
[46]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Dokładnie tak jak tygrysek napisał z tym, że ja jeszcze nie spotkalem się z zabieraniem sprzęta na lawetę. Zwykle każą sprowadzić osobę z uprawnieniami żeby zabrała moto, jak nie masz takiego kogoś to wtedy dopiero laweta (czyli kolejne 500zł za lawete i parking).

Jeśli drugi raz Cię złapią to odroczka prawka na zdaję się 4 lata.

Co do zatrzymywania motocyklistów. Jeśli policja stoi na poboczu i chce Cie zatrzymać do kontroli drogowej to najnormalniej w świecie nie zatrzymujesz się, tylko od razu mówię jak miniesz ich z "prędkością światła" to możesz być pewien, że Cię dorwą. Jeśli natomiast miniesz ich jadąc normalnie, wtedy nie powinni przekazać tego dalej. Wiem to z rozmowy ze znajomym z drogówki.
Drugą ważną sprawą jest ubiór, jeśli policja zobaczy narwańca w T-shircie, krótkich spodniach i adidaskach wtedy zadziała to na nich jak podgięta rejestracja - czyli za wszelką cenę zatrzymać i wylegitymować gościa.
To tyle :) Mam nadzieję, że się przyda.

05.05.2009
23:45
[47]

tygrysek [ behemot ]

Kubcyś ma rację co do zatrzymywania. szaleństwo jest natychmiast piętnowane a lekkie przekroczenia są ignorowane. w zeszłym tygodniu tak jakoś mi się do pracy śpieszyło i podwójna ciągła i przejście dla pieszych gdzie wyprzedzałem kapelusznika w tico i policjant kiwający groźnie palcem widzący to wszystko. ale nie było żadnej przesady mimo złamania przepisów ... kapelusznik z minutę szukał dwójki

06.05.2009
11:18
smile
[48]

MasterDD [ :-D ]

Volk -> Faktycznie, ostra jazda bez trzymanki :o
Ale widac, ze koles nie dosc, ze ma skilla to ma bardzo dobre opony (nagrzane i przyczepne) i dobre ustawienia motocykla.
Na zadnym winklu nawet na troche nie uciekla mu przednia opona.
Nie samowita przyczepnosc...

Jezeli lubisz takie slide'y i powerslide'y to obejrzyj sobie starego mistrza o imieniu Gary McCoy.

06.05.2009
12:19
smile
[49]

tygrysek [ behemot ]

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych motocyklistów,
nie wykluczając właścicieli jednośladów o mniejszej pojemności (ale bez przesady)
czyli wszystkich, którzy pragną spędzić wyjazd na dobrej zabawie, do udziału w Rajdzie Włóczykij 2009!


To pierwsza w historii taka impreza na atrakcyjnych i niepowtarzalnych terenach północnej wielkopolski. Inspiracją dla jej powstania było niewątpliwe piękno Krajny oraz Doliny Noteci, czyli dwóch historyczno-geograficznych krain, na których żyjemy.
Czerpiąc dobre wzory z zakończonego niedawno cyklu rajdów Zgniłej Pyry oraz samochodowych rajdów Mustang organizowanych w naszych okolicach przez entuzjastów orienteringu w latach '70 i '80 wychodzimy z propozycją poznawania ciekawych zakątków regionu z wysokości motocyklowego siodła. Ponieważ znamy atrakcje i bogactwo tych miejsc, chcemy pokazać je naszym Gościom z dalszych i bliższych okolic. Gorąco zapraszamy, by dzielić się widokami, wrażeniami i poczuciem swobody wyrażanych jazdą w gronie przyjaciół!

Program Rajdu przedstawia się następująco:
9:00 - zbiórka motocyklistów na parkingu MOSiR Piła-Płotki
9:00 - 10:00 rejestracja uczestników, wydawanie materiałów rajdowych
10:00 - start do Rajdu z punktu "0"
10:00 - 16:00 przejazd wybraną trasą zgodnie z itinerem
16:00 - przyjmowanie uczestników na mecie, do której doprowadzą wskazówki mapy
17:00 - poczęstunek po Rajdzie, w tym gorący posiłek oraz napoje
18:00 - zakończenie imprezy, podsumowanie i ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród lub zastosowanie kar cielesnych
Zastrzegamy sobie niezbędne korekty w uzasadnionych okolicznościach, bez wpływu na przebieg Rajdu.

Jak można przeczytać, ramy czasowe Włóczykija 2009 są dość obszerne gdyż nie będziemy nagradzali prędkości przejazdu, o którą w całej imprezie chodzi najmniej. Na trasie przejazdu będą miały znaczenie spostrzegawczość, odrobina wiedzy o regionie, technika i kultura bezpiecznej jazdy, solidarność podczas przejazdu oraz umiejętności nawiązywania kontaktów z lokalnymi społecznościami. To ostatnie jest bardzo istotne, gdyż przejazd takiej grupy motocyklistów, jakiej się spodziewamy może wywołać i na pewno doprowadzi do dużego zainteresowania ideą, uczestnikami i pojazdami. Bądźmy otwarci i życzliwi, a otrzymamy to samo w ramach wzajemności. To także okazja do przedstawienia się motocyklistów wobec społeczeństwa, nie zawsze pozytywnie nastawionego do popisów i brawury jednośladów.

Przydział trasy będzie uzależniony od indywidualnej decyzji uczestnika, lub narzucony przez Organizatorów przy jego długawym namyśle. Poszczególne kratki przedstawiające kolejność odcinków do przejechania zawierają wskazówki kierunku jazdy, schematyczny opis układu dróg wraz z symbolicznym otoczeniem oraz dystans od Startu podany w kilometrach i milach. Liczba kilometrów/mil będzie odnosiła się do miejsca 'najazdu', które zawsze znajduje się u dołu okienka. Długość przejechanego odcinka jest różnicą liczb w okienku bieżącym w stosunku do okienka poprzedzającego. Przejazd będzie odbywał się w kolejności narastającej 1, 2, 3 ... W okienkach będą zaznaczone także miejsca do wykonania zadań lub punktów kontrolnych dla potwierdzenia.
Do tego celu Uczestnik otrzyma arkusz zadań na trasę, służący do wpisywania rozwiązań, odpowiedzi na pytania lub potwierdzenia z kontrolnych punktów przejazdu, zawierający obowiązkowo imię i nazwisko, numer rejestracyjny pojazdu i adres poczty elektronicznej Uczestnika. Będzie podany także awaryjny numer telefonu, którego nie należy nigdy używać dla zawracania głowy Organizatorom, jak tylko w przypadkach koniecznych kiedy rozłożycie ramiona w geście totalnej bezradności.

Ta część dokumentacji będzie podstawą do oceny przejazdu oraz określenia miejsca zajętego w rywalizacji. W interesie każdego jest więc troska o prawidłowe i czytelne wypełnienie wszystkich pól, gdyż duplikaty będą wydawane jedynie za sowitą łapówkę. Organizatorzy rezerwują sobie przywilej do arbitralnego rozstrzygania wszelkich niejasności oraz wątpliwości na własną korzyść!

Wraz z otrzymaniem arkuszy oraz materiałów rajdowych Uczestnik jest gotowy do startu, czyli zameldowania się w punkcie "0" i podjęcia samodzielnych działań na trasie w terenie. Ubezpieczenie od wszelkich niefortunnych przypadków leży w interesie każdego rajdowicza indywidualnie. Zalecamy jednak wcześniejszą wizytę u dowolnego ubezpieczyciela, gdzie za psie pieniądze kupicie sobie pewność, że strzeżonego Pan Bóg strzeże.

Jeśli po imprezie ktokolwiek z Uczestników zechce zatrzymać się na nocleg, to istnieje taka możliwość w domkach campingowych na terenie Ośrodka. Zainteresowani proszeni są o dużo wcześniejszy kontakt z pracownikiem MOSiR, panią Marzeną Gapińską, która prowadzi rezerwację domków i miejsc noclegowych. Domki są w różnym standardzie mieszcząc 3 - 5 osób. Kontakt z p. Gapińską: 067-2142823, recepcja Płotki 067-2122699. Niezależnie od tych luksusów, dostępne jest pole namiotowe z toaletami i wodą pitną. Na miejscu czynna, ogólna gastronomia

Niebawem na stronie pojawi sie formularz rejestracyjny Rajdu.
Wszelkie inne informacje poszerzające lub korygujące powyższy komunikat będą niezwłocznie zamieszczane w tym miejscu.
Wątpliwości lub zapytania prosimy kierować na pocztę elektroniczną Husarii: [email protected]
do Wojtka tel. +48502616990, albo Mariana tel. +48601778138.








zastanawiam się czy nie pojechać, bo na zgniłej pyrze mi się bardzo podobało. może ktoś też ma ochotę pozwiedzać tym razem północną wielkopolskę?


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
06.05.2009
17:08
smile
[50]

tygrysek [ behemot ]

dzisiaj sobie pozdjęciowałem na torze poznań, gdzie trwały treningi


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
06.05.2009
17:29
[51]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Ooo widzę, że byłeś :) Niezłe zdjęcia, tylko szkoda, że pogoda nie dopisała.
Ostatnio czytałem, że nieźle kantują za jazde na torze w Poznaniu. Chodzi o to, że płacisz 100 zł za bodaj 3 godziny jazdy ale realnie za te 100zł jeździsz niecałą godzinę. Ponoć treningi zawodników trochę pokrywają się z jazdami amatorów i ogólnie zamieszanie jest straszne. Prawda to?

06.05.2009
17:36
[52]

tygrysek [ behemot ]

nie wiem jak z płatnościami ale pro są do 15 a amatorzy po 15 i nie ma żadnych jazd już. były jakieś scysje gdy można było wjechać motocyklem na treningi pro i wtedy amatorzy nieraz przeszkadzali, przez co były scysje

06.05.2009
17:38
smile
[53]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Aha, czyli jak zwykle głupia plota ;)
Dobrze wiedzieć ;]

06.05.2009
20:08
smile
[54]

tygrysek [ behemot ]

latałeś na torze poznań?

06.05.2009
21:25
[55]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Właśnie nie, ale chęć mam niesamowitą żeby pojechać i się wyszaleć. Tylko najpierw trzeba zrobić prawko. ;)

A ty smigałeś?

06.05.2009
22:36
[56]

tygrysek [ behemot ]

ja ze swoją krową nie mam sensu się tam pojawiać
ale może kiedyś się skuszę

bardzo mnie interesowało ile na końcówce prostej ma się km, bo jak dzisiaj robiłem foto to wyglądała prędkość na prawie 3 paczki

06.05.2009
22:40
[57]

tygrysek [ behemot ]

Master'a bym tam chętnie zobaczył na swojej nowej rakiecie :)

07.05.2009
10:11
smile
[58]

MasterDD [ :-D ]

tygrysek -> Chcialem juz jechac tam dwa lata temu na CeBRze,
ale musialbym wziac jednak busa wtedy - na wszelki wypadek.
Bo mam do Poznania 300 km.

Powiedz mi Tygrysku czy cos sie zmienilo od dawnych lat.
Kiedys bylo chyba tak, ze byl jeden dzien w tygodniu (czwartek bodajze)
i wjechac mogl kto chcial chyba od godziny 16 do 20tej lub 18tej do 20tej za 30-40 zl.

Dalej jest tak samo?

Oswiec mnie troche z tym i gwarantuje Ci, ze w tym albo przyszlym miesiacu tam przyjade :)

07.05.2009
10:17
[59]

MasterDD [ :-D ]

hmm, wszedlem na strone i widze, ze sie pozmienialo...

Treningi w srode od 15tej do 18tej.
Wjazd 100 zl.

Najblizsze treningi :

20 maja
27 maja

17 czerwca

8 lipca
15 lipca
22 lipca

Musialbym zalatwic sobie urlop jednodniowy i kumpla z busem. hm, hmm...

07.05.2009
18:40
[60]

tygrysek [ behemot ]

więc zapraszam
czy to do mnie na kawkę po czy też do knajpy motocyklowej u szkieleta pod poznaniem :)
oczywiście po treningu :)

jeszcze może jakaś rakieta z forum by się dołączyła :)

10.05.2009
20:53
[61]

thunderbolt [ Konsul ]

siemano , takie pyatnko mam ile musze wydac na komplenty stroj na motocykl taki w miare dobry ale nie super zajebisty za pare tys zl , chodzi mi o kask , kurtke skorzana , rekawice , spodnie skorzane buty? nie znam sie zabardzo dlatego chcialbym sie dowiedziec w ilu zl dalbym rade sie zamknac.

Wszystko ma byc ofc na droge nie offroad.

10.05.2009
21:23
smile
[62]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Te ciuchy mają być na ściga/turystyka czy na choppera/crusiera? To ważne :)

Żeby się w miarę dobrze ubrać to:
Kurtka - 400-500zł
Rękawice - 200zł
Buty - 300-500zł
Spodnie 400-500zł
Kask - 500-800zł
Ceny podaję na swoim przykładzie - ubiór na ściga. Czyli tak średnio trzeba wydać 1800-2500zł.

10.05.2009
21:32
smile
[63]

X_OczeK [ Konsul ]

Jeszcze nigdy nie pisałem, to teraz się pochwale, że też mam motorek :D
Co prawda staruszek, bo 40stka na karku siedzi, ale jeździ po kapitalnym remoncie silnika i teraz czekam na częsci od lakiernika.

Oto przed wami moja SHL M17 GAZELA ver. 1969 ;)


motocyklicznie, część 8 - X_OczeK
10.05.2009
21:47
[64]

tygrysek [ behemot ]

thunderbolt --> jeśli nie jest ścigacz to możesz kompletować strój w kolejności nie mając pieniędzy na dobre rzeczy, bo kupowanie kiczu kosztuje i zdrowie i dużo kasy. ja najpierw kupiłem kurtkę za 6 paczek i rękawice za 2 stówki, po jakimś czasie kupiłem skórzane spodnie za 3 stówki a następnie za 4 stówki buty. na początku miałem kask za 4 stówki, ale ostatecznie uznałem, że jest to najważniejsza część mojego stroju i musi być nie tylko dobra, ale musi być najlepsza. teraz mam kask za 8 stów i uważam, że jest bardzo dobry minus.

X_OczeK --> zajebista maszyna. oprócz lakierowania będziesz czyścił i przeprowadzał renowację metalowych części?

10.05.2009
21:57
smile
[65]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

X_OczeK -> Ładna!
Co z tego, że staruszek? One też mają swój urok :)

Ja nigdy nie pisałem ale oprócz Ninji mam Simsona SR2 z 1954 roku. Cały w oryginale tj. lakier, wszystkie linki, opony, no dosłownie wszystko oryginalne. Ma niecałe 1000 kilometrów przebiegu, nie pamiętam już ile dokładnie. :) Dorwałem go u pewnego starego dziadka który wyprowadzając się ze swojego domu sprzedawał to co miał na strychu i właśnie tam stał Simson i Jawa 350 z 1952 roku, którą również zakupiłem ale zmuszony byłem ją sprzedać później (teraz tego żałuje jak cholera bo również była w 100% oryginalna...) ;( za Jawke i Simka zapłaciłem zajebiście śmieszne pieniądze, całe 700zł. Niedługo zrobię foty Simsonkowi to pokażę.

10.05.2009
22:19
[66]

X_OczeK [ Konsul ]

Ja niedługo wrzuce foty swojego odrestaurowanego. W weekend powinien już być złożony ;)

10.05.2009
22:25
[67]

tygrysek [ behemot ]

jeżeli gdzieś w wielkopolsce lub okolicy to deklaruję swój czas i umiejętności fotograficzne

10.05.2009
23:17
[68]

thunderbolt [ Konsul ]

oo gicio , w sumie tygrysek to calkiem dobra rada , a planuje kupic yamahe fazer 600 lub bandyte z nastawieniem na turystyke.

11.05.2009
08:33
smile
[69]

MasterDD [ :-D ]

thunderbolt -> Jezeli jestem nastawiony na skore to kompletny ubior 3000 zl i w gore.
Ciuchy turystyczne dostaniesz taniej niz stricte sportowe.
Ubrania tekstylne dostaniesz taniej niz skorzane. Ja mialem i takie i takie i powiem Ci szczerze - teksy sa lepsze do turystyki, skora lepsza do sportu.

Mozesz tez pokombinowac ze sprowadzeniem markowych ciuchow z niemieckiego megasklepu.


Duzo firm u nas prowadzi handel rzeczami z tej firmy.
Wchodzisz na strone, wybierasz co chcesz, modele, rozmiary i kody i podajesz do sklepu.
Sklep zarabia na ich rabacie, a Ty w przeciagu tygodnia masz super ubior na moto.
Mozesz zaoszczedzic sporo setek zlociszy.

Z Louis'a sam kupilem kiedys buty (wyszlo mnie niecale 400 zl),
a w zeszlym roku trafilem na promocje bardzo znanego kasku SHOEI XR-1000.
Wyrwalem go za 1100 zl, a w sklepach byl dostepny za 1800-2200 zl.
Dzis jak patrze to dalej jest w cenie, bo az 1 890,00 zł


Wchodzicie na strone Louisa, wybieracie z lewego menu dzial jak Was interesuje,
po czym klikacie na "Restposten". To jest wyprzedac i jak patrze na kaski niektore,
bo mozna wyrwac w zajebistych cenach.
Sam kupie chyba niedlugo, bo chce miec jakis lepszy dla pasazera.

A co do moich ciuchow, to wydalem tak :
Kombinezon Yamahy produkowany przez Dainese [kurtka, spodnie, rekawiczki] - 3000 zl
Buty Sidi - 700 zl
Kask Shoei XR-1000 - 1100 zl

W sumie 4800 zl.

A moje pierwsze ciuchy na moto kosztowaly :
Kombi tekstylne (kurtka, spodnie), rekawiczki (120 zl), buty (400 zl), kask Lazera (400-500 zl).
W sumie 2200 - 2400 za calosc.

11.05.2009
11:17
[70]

tygrysek [ behemot ]

dodam, że u mnie w mieście jest jeden lumpex który posiada troszkę skóry używanej i moją kobietę ubrałem w skórzane spodnie i kurtkę z pełnymi ochraniaczami za 140 zł. skóra wymagała odrobiny nakładu pracy by wyglądała dobrze

no i teraz nie muszę się martwić o swój plecaczek, bo w razie problemów wyrzucam moto i chronię moją kobietę lecąc już po asfalcie. zupełnie inaczej też się jeździ gdy masz pasażera ubranego, bo możesz przestać się bać zakrętów czy ostrego hamowania przez co nie szukasz optymalnych rozwiązań na które nieraz nie masz po prostu już czasu

11.05.2009
15:26
[71]

Babiczka [ Senator ]

Witam,

mam rometa Ogara 900 z biegami (50-tka) ;). Zastanawiam sie teraz nad zmiana na 125. I padlo na Honde CBR. Co myslicie o tym motorze ?. Nie mam jeszcze kategorii A. Na razie tylko B. Na allegro sa za ok 6 tys zl z przebiegiem od 12-21 tys. km. Czemu interesuje mnie 125 ?. Bo niestety rodzice postawili ultimatum. "Kupisz motor to wyprowadzasz sie z domu" ;/. Wydaje mi sie, ze na 125 przymknal oko. Jak wyglada kontorla motorow w Warszawie przez Policje ?. Bo jakbym kupil te 125 to chcialbym pojezdzic nim w tym sezonie, a prawko bym sie zapisal za jakis czas.

edit:

interesuja mnie tylko czterosuwy

11.05.2009
16:16
[72]

MasterDD [ :-D ]

CBR 125 hmm, to honda i to CBR, wiec sprzet z samego zalozenia powinien byc wysokich lotow.
Niemniej jednak nie jezdzilem nigdy takim i nie moge sie wypowiedziec na jego temat.

Ale tu pytanko do Ciebie - jezeli starsi chca Cie wywalic z chaty jak kupisz moto,
a Ty proponujesz tutaj malego scigacza, ktory baaardzo przypomina duze sciagacze.
Czy nie lepiej bedzie jak kupisz sobie w tym przedziale jakiegos naked'a 150/250/400/500 ccm?
Rodzice na pewno bardziej przychylnia spojrza na odkryty klasyczny motocykl niz na scigacza.

Podobna sytuacje mial moj kumpel z zona jakies 2-3 lata temu.
Chcial kupic moto, ale zona dala ultimatum - albo ona albo moto.
Chcial bardzo scigacza, CBR 600 RR jak dobrze pamietam. Zona kategorycznie mu zabronila zakupu.
Kupil Bandita 1200 czy XJR 1300 i jezdza do dzis wspolnie :)

Zona/rodzice duzo szybciej zaakceptuja golasa niz rasowego scigacza. Tak to juz jest.

11.05.2009
18:28
smile
[73]

tygrysek [ behemot ]

Babiczka, zacznij od prawka a nie od motocykla. posiadając prawko robisz mniej głupot i nie ryzykujesz. bez prawka pierwsza kontrola spowoduje, że zawahasz się czy zatrzymać się i ponieść konsekwencje czy próbować zwiać. zwiewając możesz trafić do kostnicy albo narazić się na poważne już konsekwencje prawne. powodując wypadek ponosisz pełne konsekwencje takiego czynu i żadne ubezpieczenia ani też umiejętności Ciebie nie uratują

zrób prawko i z dokumentem wchodzisz do domu i mówisz, że to jest dowód na to iż potrafisz jeździć wedle prawa bezpiecznie (choć to nie jest do końca prawda). no i fakt zakupu motocykla powinien być przemyślaną decyzją. tak jak pisał Master powinieneś zastanowić się nad kupieniem wtedy jakiegoś klasycznego golasa o dużym momencie obrotowym. będziesz miał dużo mocy którą będziesz mógł się bawić, nie będziesz miał motocykla który zapierdala ale pozwala jeździć dynamicznie. kupując naked'a nie skazujesz się na nienawiść rodziców, ponieważ dla zwykłych śmiertelników jest to po prostu motocykl a nie ścigacz

moja rada to zapisać się na prawko kat A już jutro a za 2 miesiące będziesz miał dokument i poważny powód by kupić motocykl a nie motorek który zamiast brzmieć będzie jedynie pyrkał i będzie udawał wyglądem motocykl

11.05.2009
18:41
[74]

Babiczka [ Senator ]

Tak chyba bedzie najlepiej. Zapisze sie na prawko i bede pyrkal na romecie ;). Tylko teraz pytanie do was jakiego naked'a? tak do 6/7 tys zl.

11.05.2009
19:49
smile
[75]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Honda Hornet
Honda NTV 650
Kawasaki ER5
Suzuki GS 500
Suzuki Bandit
Yamaha Fazer

Do wyboru do koloru ;)

11.05.2009
23:08
[76]

tygrysek [ behemot ]

no i najlepszy
Honda CB750 SevenFifty

i troszkę gorszy
Suzuki GSX 750 Inazuma

15.05.2009
09:26
[77]

MasterDD [ :-D ]

Zasypali nam pas w Borsku (20 km od Koscierzyny) :-/

To juz drugie zasypanie przy ktorym jestem jakby polswiadkiem.
Raz 5 lat temu zaczelismy sie spotykac na motorkach na pasie startowym miedzy Łebą a Lęborkiem.
Na poczatku garstka motocykli, proby jazdy na kole, stoppie i inne tricki.
Na paru zjazdach robila nas sie coraz wiecej i wiecej. Ostatecznie po roku w czasie wiosenno letnim zaczelo sie pojawiac tam coraz wiecej ludzi.
Wiocha zaczela zjezdzac bejcami i golfami... Chlew, cholota, syf niemilosierny.
Az jeden pajac w BMW napil sie wyskoczyl na pas krecic kolka. Stracil przyczepnosc i wjechal w pole.
Zabil chlopaka a drugiego potracil...

Druga sytuacja to dwa tygodnie temu, o ktorej zreszta mozna wiecej przeczytac tu :

(3 ostatnie akapity, jezeli chcecie ominac gadke o stuncie.)

Kolejna wiocha, kolejni idioci...

Mowia, ze to motocyklisci nie grzesza wyobraznia.
Ale tej wiochy przez ktora jest zamkniety kolejny pas ciezko bedzie pobic.

[edit]
p.s. - Coraz czesciej slysze i czytam o wypadkach na motocyklach.
Przy niektorych az mi sie slabo robi i coraz rzadziej jezdze.



Niech kolejny pas zamkna :/
Nie wiem czego nie moga skumac. Pootwierac pasy startowe, tory wyscigowe i problem rozwiazany.
Nie trzeba byc geniuszem.

15.05.2009
18:55
[78]

thunderbolt [ Konsul ]

powiedzcie mi , co sadziecie o suzuki bandit 600 N , jako pierwszy motor ? z nastawieniem na turystyke , bo sportowej jazdy sie troche boje ;)

15.05.2009
19:28
[79]

tygrysek [ behemot ]

Master
lecę z ekipą moich znajomych rano w niedzielę do piły na płytę. tam jeszcze nie zasypali bo na drugim pasie jeszcze awionetki lądują i startują. wszystko full legal

jadę tam z aparatem zobaczyć jak chłopacy na gumie latają



thunderbolt --> wiele osób sobie bandyta chwali. mały, zwinny i zwarty sprzęt. do turystyki troszkę mały jeśli dosiada bandyta większa osoba. warto się przymierzyć


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
18.05.2009
08:38
smile
[80]

tygrysek [ behemot ]

niedzielną wizytę na lotnisku w Pile można zobaczyć tutaj:


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
21.05.2009
22:11
smile
[81]

tygrysek [ behemot ]

nuda coś tu u was
a moja droga do pracy wygląda tak:


21.05.2009
23:29
smile
[82]

Volk [ Legend ]

Sprawnie sie poruszasz w ruchu miejskim.

22.05.2009
09:03
smile
[83]

MasterDD [ :-D ]

tygrysek -> Jaka masz kamerke i jak ja zamontowales?
Pare lat temu tez o tym myslalem, ale nie malem dobrego sposoby na przymontowanie kamerki...
Ani kamerki :D

Ja juz tydzien stoje w garazu :/
Opona na tyl mi sie skonczyla. Niecale 4 tys km i plotno widac.
Nowa kosztuje 1000-1200 zl i dlatego tyle stoje w miejscu, bo brak kasy.
Ale zamowilem wczoraj Michelin Pilot Power 2CT 190/50/17 za 720 zl.

Przeraza mnie to, ze te opony tak szybko sie koncza.
No ale tak juz jest. Jezeli opona ma byc przyczepna - musi byc miekka.
Moglbym wziac twardsza, moze i na dluzej by mi starczyla, ale nie mialbym juz tej przyczepnosci.
A po co mi marna opona i 190 koni, jak nie moge tego wykorzystac? To mija sie z celem.

Czekam na nowe testy w Motocyklu, bo ociecali, ze bedzie w tym miechu albo przyszlym.

Nie wiem czy widzieliscie nowe opony Pirelli Angel?
Na poczatku na wydziarane aniola, a po 1k km aniol zamienia sie w demona ]:->
Bajer dobry :D


motocyklicznie, część 8 - MasterDD
22.05.2009
09:28
[84]

MasterDD [ :-D ]

A to moje laczki :)
Strasznie przyczepne, ale szybko sie koncza.


motocyklicznie, część 8 - MasterDD
22.05.2009
09:32
smile
[85]

MasterDD [ :-D ]

Michelin wypuscil nowe czysto sportowe z homologacja na tor.

Michelin Power One (rowniez 2CT, czy 2 warstwowe - mieszanka miekka po bokach i twardsza po srodku).
Co dziwne to opona prawie w ogole nie ma bieznika (95% sama guma).
Jak dla mnie bomba, ale ceny narazie tej gumy sa ogromne (komplet 1900 zl) i ciezko ja dostac.

Przesmigam sobie pare tysiecy na nowym Powerze 2CT, a potem sprawdze ta gume :>
Juz nie moge sie doczekac :D


motocyklicznie, część 8 - MasterDD
22.05.2009
11:34
smile
[86]

MasterDD [ :-D ]

Heh, sorry, ze tak zanudzam, ale juz kiedys przymierzalem sie z zakupem ksiazek motocyklowych i dzis sobie wlasnie zamowilem :-)

3 najlepsze i najbardziej popularne u nas to : Motocyklista doskonały, Strategie uliczne i Przyspieszenie
Najpierw sprawdzilem na allegro i szukalem uzytkownika ktory posiada wszystkie 3 ksiazki.
Nastepnie okazalo sie, ze wszystkie wyszly od jednego wydawnictwa :D

Wchodze na strone, dodaje wszystkie 3 do koszyka i moim oczom ukazuje sie dodatkowy rabat! :)

Strategie uliczne Cena: 25.00
Przyspieszenie - A Twist of the Wrist Cena: 40.00
Motocyklista doskonały Cena: 49.00

----------------------------------
Razem książki: 114.00 zł

Rabat 15%: - 17.10 zł
Koszty pobrania: 5.00 zł
Całkowity koszt zamówienia: 101.90 zł

Bedzie co czytac. Wiedza bezcenna, wiec tej stowki jak najbardziej mi nie szkoda.
Po przeczytaniu pewnie jeszcze kumplom pozycze. Teorii nigdy za duzo :)

23.05.2009
17:39
[87]

tygrysek [ behemot ]

Volk --> dobrze znana trasa i mało zdrowego rozsądku :) choć tą jazdę uważam za zachowawczą. poniżej 17 minut zaczyna się ostra jazda a raz udało mi się przejechać tą traskę rano do pracy w 15 minut ... ale to już było szaleństwo

Master --> SE K800i plus powertape i montaż na zbiorniczku od płynu hydraulicznego sprzęgła. zero kosztów :)


ja muszę z przodu zmienić oponę, bo ostatnio ratując moją kobietę i jej samochód od smutków czekałem z nią w warsztacie na wymianę i mądry szef warsztatu, zapalony motocyklista stwierdził, że mam łysą oponę z przodu i trzeba ją natychmiast wymienić! co za kretyn! o tym to ja wiem, ale moja kobieta nie widziała a opona jeszcze chwilę pojeździ, bo jeszcze wodę odprowadza a przegląd dopiero we wrześniu

25.05.2009
07:44
smile
[88]

legrooch [ MPO Squad Member ]

W Warszawie w sobotę będzie można poszaleć na sprzęcie Yamahy i Triumpha w nowootwartym salonie. Informacja od ojca, ten od swojego kolegi. Jazdy próbne za 35zł podobno.

Dziś może podjadę zrobić sobie rezerwację na Triumpha Rocket III :)

25.05.2009
21:18
[89]

tygrysek [ behemot ]

fajowa rakieta
prawie tak fajna jak vmax :)


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
25.05.2009
21:53
smile
[90]

tygrysek [ behemot ]

może ktoś się wybiera na włóczykija?


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
19:44
[91]

lawina [ Chor��y ]

Witam. Chciałbym się Was poradzić. Mianowicie mam zamiar kupić sobie jakieś enduro o typowym wyglądzie crossa. Możecie polecić coś w przedziale cenowym do 5,5 tys.? Mam na oku Yamahe DT 125 ale nie mam za bardzo obeznania w motorach.(do tej pory jezdzilem na simsonie)

26.05.2009
22:08
[92]

tygrysek [ behemot ]

tak wygląda to co Ty chcesz kupić i to jest cross


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
22:10
[93]

tygrysek [ behemot ]

enduro to taki uzbrojony cross
i za 5 tysięcy nie kupisz już takiego sprzętu po prostu


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
22:13
smile
[94]

piesiec_07 [ Pretorianin ]

tygrysek ---> Przecie to jest SM ;]

lawina ----> To kup RX 125 :D

26.05.2009
22:13
[95]

lawina [ Chor��y ]

tygrysek---> [92] to jest DTX, a ja pisalem o DT. To w takim razie zamierzam kupić crossa byleby ze światłami i dało się zarejerstrować.

piesiec_07---> jakies uzasadnienie?

[97] dobra już niech Ci będzie :P

26.05.2009
22:14
[96]

tygrysek [ behemot ]

cross to lekki sprzęt do katowania na krótkie dystansy o pojemności do 0,5 litra. enduro to ciężki sprzęt turystyczno-offroad'owy i taki sprzęt mało nie kosztuje

wiele osób kupuje DT125 i sobie chwali tą maszynę ale ja jej nie polecę z braku doświadczenia

26.05.2009
22:15
[97]

tygrysek [ behemot ]

cross ze światłami czy bez jest nadal crossem :)

26.05.2009
22:20
smile
[98]

piesiec_07 [ Pretorianin ]

tygrysek ---> No tak, ale cross z homologacją i światłami to już chyba enduro :)

lawina ----> Mam RX 50 i bardzo mi się podoba ten motorek. Rama i osprzęt są bardzo solidne więc myślę, że RX 125 jest jeszcze lepszy :)

26.05.2009
22:36
[99]

tygrysek [ behemot ]



pomyliłem enduro z enduro turystyczne ale w definicji dużo się nie pomyliłem

26.05.2009
23:05
smile
[100]

tygrysek [ behemot ]

14 wartych uwagi obrazków


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:05
[101]

tygrysek [ behemot ]

2


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:06
[102]

tygrysek [ behemot ]

3


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:06
[103]

tygrysek [ behemot ]

4


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:06
[104]

tygrysek [ behemot ]

5


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:06
[105]

tygrysek [ behemot ]

6


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:07
[106]

tygrysek [ behemot ]

7


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:07
[107]

tygrysek [ behemot ]

8


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:07
[108]

tygrysek [ behemot ]

9


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:07
[109]

tygrysek [ behemot ]

10


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:08
[110]

tygrysek [ behemot ]

11


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:08
[111]

tygrysek [ behemot ]

12


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:08
[112]

tygrysek [ behemot ]

13


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:09
smile
[113]

tygrysek [ behemot ]

14
last one


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
26.05.2009
23:24
smile
[114]

vien [ Evocati ]

"stosownie do możliwości trakcyjnych swojego pojazdu"
momo ze sam jezdze to mysle ze gdyby tam bylo napisane "stosownie do przepisów ruchu drogowego" to do wypadku mogloby nie dojsc

27.05.2009
18:28
[115]

MasterDD [ :-D ]

tygrysek -> Typowe sytuacje, wypadki.
Ale dodalbym jeszcze jedna odnosnie ostatniego.

Kierowca patrzy czy z lewego nic nie jedzie i wyjezdza do prawego i stamtad nadciaga motocyklista i podobna sytuacja.
Generalnie kazdy jeden wyjazd lub zjazd jest dla nas niebezpieczny, gdy kierowca puszki nas nie zauwazy...


Zmienilem wczoraj opone(w koncu doszla...) na Michelin Pilot Power 2CT 190/55/17.
Mialo byc 190/50/17, ale sie pomylili i wyslali ciut wieksza, ale starsza.
Doszlismy do kompromisu, bo w sumie chcialem przetestowac 190/55, ale za kare dostalem starsza gume.
Miala byc z poczatku 2k9 a jest z pierwszego kwartalu 2k8.

Przyczepnosc super, juz od pierwszych minut opona dosc szybko sie nagrzewa i mozna zasuwac.
Jedyne na co narzekam to brak warsztatow z wywazaniem opon do motocykli i musze smigac na dniach gdzies za 3miasto, zeby wywazyc opone :/

27.05.2009
21:34
smile
[116]

piesiec_07 [ Pretorianin ]



Kumpel sprzedaję więc dałem linka tutaj :)

27.05.2009
23:17
smile
[117]

tygrysek [ behemot ]

zobaczcie i posłuchajcie to

27.05.2009
23:50
[118]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Widziałem juz kiedyś ten filmik, ciekawe czy trą plastikami czy mają jakieś metalowe zabezpieczenia (nie znam się na tych motocyklach). Szczerze mówiąc to nie jednego rakietowca wyjechałby na tym Gold Wingu. Przekozak. ;]

Ja wczoraj wymieniłem sobie laczka z tyłu na Bridgestone Battlax BT020R, na nic innego mnie nie było stać ale i tak jestem zadowolony. Na starej oponce (Pirelli dragon EVO) która była juz totalnie łysa zostawało mi około 2 cm do zamknięcia opony. Na nowej oponce dzięki duuzo lepszej przyczepności zostaje mi około 0,5-1cm do zamknięcia. Jeszcze mam laczka na przód Dunlop'a Sportmax D252 tylko muszę pojechać i go założyć.

28.05.2009
08:20
smile
[119]

MasterDD [ :-D ]

Bridgestone to dobra firma. W tym roku jest oficjalnym i jedynym dostawca opon w MotoGP.

BTW - Milo uslyszec, ze domykacie opony. Ja domykalem opone z obydwu stron po tygodniu jazdy, jak juz wczulem sie troche w motor :)
Tzn. mowie o obecnym. Na poprzednikach trwalo to troche dluzej :D

28.05.2009
08:55
[120]

legrooch [ MPO Squad Member ]

[117] ==>
Koleś na goldasie ładnie się składa :) Chociaż wolałbym go zobaczyć kładącego się na 1500 :>
A odgłosy - trą kolanami. Z gmoli chwila moment by było widać iskry :)

28.05.2009
16:37
smile
[121]

BeneQ junior [ gt: Adrianeo pl ]

moze ktos wyjasnic co to znaczy zamykac opony:)?

28.05.2009
22:12
[122]

tygrysek [ behemot ]

legrooch --> to odgłosy z plastika który filmuje, więc potencjalnie może jechać podnóżkami

BeneQ --> kiedy widać zużycie opony na całej powierzchni jezdnej. a robi się to tak zaczynając od 18'stej sekundy:

30.05.2009
21:17
smile
[123]

Pan P. [ 022 ]

Witam panów.

Jako, że powoli zbliżam się do rozpoczęcia swojej przygody z motorem, mam drobne pytanko na sam start. Czy ktoś z Warszawy mógłby mi polecić dobrą szkołę jazdy? Interesuje mnie zrobienie za jednym zamachem A+B. O ile samochodem jeździć w miarę umiem, więc B pozostaje właściwie formalnością, o tyle kontaktu z motorami nie miałem żadnego i chciałbym trafić do kogoś, kto naprawdę nauczyłby mnie podstaw poruszania się takim pojazdem.
Mile widziane miejsca, do których można się rozsądnie dostać komunikacją miejską, a gdyby znalazło się coś po prawej stronie Wisły, to w ogóle byłoby super. :-)

Dzięki z góry!

02.06.2009
08:22
[124]

MasterDD [ :-D ]

Pan P. -> Jestem z pomorza, ale bardzo pozytywne opinie slyszalem o firmie Promotor z Wawy.
Wiem, ze zajmuja sie jeszcze kursami dodatkowymi(szkoleniami) wlasnie dla motocyklistow.



p.s. - Zamykanie opony i schodzenie na kolano jest bardzo fajne i daje wiele satysfakcji,
ale trzeba uwazac, zeby miec dobrze rozgrzana opone... i dobra opone :)

02.06.2009
08:43
[125]

SER-JONES [ Generaďż˝ ]

MasterDD ---> najważniejsze by droga była dobra, u nas przewaga dziur i piachu na poboczu :-(

02.06.2009
08:56
[126]

legrooch [ MPO Squad Member ]

Tigre ==> Tak, jak napisałem wyżej :) Niedopracowałem w poście kto przyciera :)

Aczkolwiek widziałem lepsze manewry Goldasami :)
W klubie jeden ze szwedów stawiał na gumę 1800 z koszem :) Na jedną gumę :)

03.06.2009
23:18
smile
[127]

tygrysek [ behemot ]


może ktoś się jednak skusi? będzie dobra zabawa

08.06.2009
08:26
smile
[128]

MasterDD [ :-D ]

Przymierzam sie do zakupy wydechu, bo juz nie moge sluchac tego szeptania.
Przymierzalem sie do Akrapovicza, Yoshimury, ale ostatecznie padlo na Yoshi.
Glownie ze wzgledu na kase.

Akrapovic - sama koncowka od 4ech do 6ciu tys zl. Caly uklad nawet powyzej 10 tys zl! :o
Yoshi - do 4 tys zl za sama koncowke (slip-on).




Chyba bede ciagnac z USA i mozliwe, ze zejde nawet ponizej 3 tys zl za Yoshi.

08.06.2009
09:02
[129]

dudek101 [ redneck ]

masterdd -> orientowałeś się odnośnie osłon termincznych dla nieseryjnych wydechów ? kumpel niedawno kupił r1 2008 (czyli chyba taką jak Twoja) i lamentuje że nie bardzo może wymianić seryjny wydech na 'lepszy' bo jaja sobie ugotuje a przy okazji też nie będzie mógł zamontować sobie bagażu na dłuższe wypady.
z tego co wiem (a mogę się mylić) to po zapakowaniu sportowego wydechu do r1 2008 trzeba pożegnać sie z osłonami

08.06.2009
14:26
[130]

MasterDD [ :-D ]

dudek101 -> Tak, oslony odpadaja, ale ja jeszcze ciepla od wydechow na siedzeniu ani razu nie poczulem.
Kumpel z 3miasta ma R1 z 2k5 i ma nieseryjny wydech i nic nie narzekal na grzanie.
W sumie dobrze, ze mowisz, to sie dopytam, ale watpie aby to byl jak konkretny klopot.

Jak narazie mam dwie oferty, ale ciezko mi sie z tymi ludzmi gada, bo nie maja czasu i musza sie dowiadywac itp.
1wsza oferta to 3300-3400 zl a paczka u mnie w nastepnym tyg.
2ga oferta to 2880 zl, paczka u mnie za 3 tyg.

A u nas na aukcjach 3700-3900 zl, takze roznice sa spore... bo wychodzi tysiak w suchym.

08.06.2009
15:16
[131]

dudek101 [ redneck ]

to przegoń sprzęta porządnie, typ twierdzi że mu daje po dupsku :) mi w fz6 w trakcie przebijania się przez warszawskie korki trochę przygrzewa mimo seryjnego wydechu

08.06.2009
19:25
smile
[132]

MasterDD [ :-D ]

Zamowione :-)

Wzialem model Yoshimura TRC Carbon 3/4 System Dual

Zaplace za niego 3500 zl za pobraniem przy odbiorze, wiec bez obaz :-)

Wzialem model wyzszy, bo okazalo sie, moge miec taniej a lepszy dzwiek i pare koni zawsze mile widziane :D
Ten model dodatkowo ma jeszcze tzw. Y, czyli rura laczaca koncowke (slip-on) i rury kolektora.
Dzieki temu bede mial srodkowe rury Yoshi(lzejsze, lepsze) i pozbede sie katalizatora.
Czyli jeszcze lepszy glosc i lepsza przepustowosc na calym obiegu.

Ciesze sie jak skowronek, tylko teraz czekac te 3 tygodnie... masakra :D

[edit]
Jako ciekawostka.
GRANDys duo chcieli ode mnie 1500... dolcow!(sic!) [niecale 5 tys zl!] za sama koncowke :O


motocyklicznie, część 8 - MasterDD
09.06.2009
21:03
smile
[133]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Master -> Pogratulować :) Sprawdzałem na YT jak chodzi ten model Yoshi z R1 - poezja :)

Ciekawą rzecz znalazłem na nudne deszczowe dni:

09.06.2009
22:19
smile
[134]

MasterDD [ :-D ]

Kubcyś! -> Dzieki, dam moze jakis filmik jak dojda te wydechy :)

A co do papierowych modeli - swietna sprawa, bez kitu :D
Gdybym mial wiecej czasu, to bym chociaz realistyczne R1 sobie zlozyc albo XJR1300 :)

09.06.2009
23:27
[135]

tygrysek [ behemot ]

zapisałem sobie na zimowe wieczory na dysku twardym :)

a na nowe dźwięki czekamy Master



a tu moje latanie do pracy


istne miejskie szaleństwo

09.06.2009
23:44
[136]

Miles Dei [ Konsul ]

Ty masz prawdziwą, te modele są dla tych co mogą sobie pomarzyć ;D

nawet,nawet

13.06.2009
15:13
[137]

MasterDD [ :-D ]

Wydechy niby wyslane do mnie wczoraj.
Boze, jak nie moge sie doczekac, a ta pogoda mnie jeszcze dobija...

13.06.2009
17:20
smile
[138]

MasterDD [ :-D ]

Nakrecilem krotki filmik z brudna i cicha R1 w roli glownej :)



Nawet chopperek ojca sie zalapal :D

14.06.2009
17:06
[139]

c_N_mooris [ little_psychos ]

Panie i Panowie Motocykliści. Zwracam się do Was gdyż szukam pomocnej dłoni.

Sprawa wygląda tak. Od dłuższego czasu choruję na motocykl. Zawsze jest jednak coś ważniejszego i tak odkładam to już któryś rok... Postanowiłem jednak zacząć działać, przynajmniej zorientować się co i jak. Postaram się maksymalnie sprecyzować problem, a w zamian liczę na fachowe porady i spostrzeżenia.

Moja motoryzacyjna wiedza jest mniej więcej na poziomie średniej krajowej jednak dotychczas to 4 kółka stanowiły centrum mojego zainteresowania. Przejrzałem sobie allegro i powiedzmy że mam kilka pierwszych wniosków:

Moim celem jest kategoria: Chopper, Cruiser,
Zakochany jestem (nie wiem czy to dobrze) w maszynach starych,
Z racji na doświadczenia z moim obecnym i poprzednimi samochodami ciągnie mnie do Hondy,


Mam jednak mnóstwo pytań, które dotychczas pozostawały bez odpowiedzi. Mianowicie wszystko na co powinienem zwrócić uwagę przed zakupem. Nie licząc szczeniackich przygód z Komarami, Ogarkami, Simsonami i może jakąś WS'ką czy SHL'ką byłby to oczywiście mój pierwszy motor. Jaką pojemnością powinienem się zainteresować? Nie stawiam na szybkość, a raczej na maksymalną przyjemność z jazdy. Sprawa następna - pieniądze. Zauważyłem, że Hondę Shadow czy Rebel można znaleźć w granicach 3000-4000zł (nie śmiejcie się bo ja naprawdę jestem kompletnym laikiem)? Czy warto wogóle interesować się okazami z np 85 roku? Jaki przebieg powinien mieć mój ewentualny nabytek? A może szukać wśród zupełnie innych marek?

Starałem się maksymalnie sprecyzować moją sytuację. Wszelkie niedomówienia będę prostował w miarę waszych odpowiedzi. Teraz Wasza kolej.

14.06.2009
23:30
[140]

tygrysek [ behemot ]

nudny ten standard Master :)


c_N_mooris
otóż nie będziesz potrafił spojrzeć chłodnym okiem na pierwszy motocykl nawet jeśli powiemy Tobie wszystko na co masz zwrócić uwagę. do przeglądu motocykla weź motonitę który już kilka maszyn ujeżdżał i będzie wiedział na co patrzeć
cena 3 - 4 tysiące za maszynę to turlanie się po polu minowym i należy bardzo ostrożnie do takich tematów podchodzić. jeśli się już stanie tak, że będziesz kupował maszynę za taką kasę to staraj się trzymać marek ogólnie znanych - honda, yamaha itp. jeżeli będzie to maszyna za taką kasę to też będzie to sprzęt leciwy, który będzie wymagał specjalnego traktowania, bo katowania nie wytrzyma. oczywiście musisz być przygotowany na częste serwisowanie maszyny lecz niekoniecznie w serwisie, bo będzie się wiązało z tym, że potrzebna będzie wiedza mechaniczna lub przynajmniej zmysł techniczny
znowu wracając do kasy którą chcesz wydać to pojemność nie będzie zbyt wielka takiego choppera tudzież crusera, więc nie musisz się martwić, że będziesz mocy miał za dużo i zrobisz sobie krzywdę

dolicz jeszcze tysiąc złotych na ubranie: porządny kask za 5 - 6 stówek, skórę z frędzlami wychaczysz używaną za 2 paczki z serii ramoneska, rękawice za stóweczkę i jakieś buty za 2 paczki

14.06.2009
23:34
[141]

Cytryniak [ Konsul ]

Kupie ROMETA OGARA 200 lub 205

Cześć !!! Kupie pilnie komara takiego jak w temacie stan na wet bez kół może być !! Pilnie gg 9256011 lub posty !!! Do 500 zł !!! Na duch !! Tylko z woj. Mazowieckiego i Podlaskiego !!!

16.06.2009
01:49
smile
[142]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Ostatnio popracowałem trzy dni nad motorem i oto efekty mojej roboty :) Wymieniłem cały spód zadupka i założyłem błotnik nad kolem. Strasznie dużo roboty bo kupowałem od kolesia który najprawdopodobniej miał krzywą forme i straszne "jaja" wychodziły przy montażu. Podcinanie, piłowanie i masa nerwów. Odprężyłem się dopiero jak zacząłem malować elementy tak jak chciałem - na dwa kolory i żeby wzorem pasowało do reszty motocykla. Dzisiaj przy składaniu już traciłem nadzieję, że coś z tego będzie, nic nie chciało się spasować, i znowu piłowanie, docinanie... Udało się, później zrobiłem sam stelaż pod kierunki i tablice - zaoszczędzone 80zł, a niczym się nie różni od tych kupowanych. :D Ogólnie jest ok ale gośc który mi sprzedał te części powinien dostać manto, bo za tak krzywe i niesymetryczne elementy nie powinno się płacić 300zł. O tyle dobrze, że coś tam umiem i myślę, że udało mi się odratować zadupek, a w dodatku wygląda o wiele lepiej - lżej niż oryginał.

Na zdjęciu na środku jest początkowe zdjęcie bez założonych dodatków, po prawo jest juz złożona moja pięknotka :) Reszta fotek to jak widać.

Wszyscy mi mówili, że nie będzie widać ale okazało się, że zadupek od spodu jest widoczny i do bardzo dobrze ;]


motocyklicznie, część 8 - Kubcyś!
16.06.2009
01:56
smile
[143]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Jeszcze jedna fota "po" trochę bardziej widoczne.

W ogóle teraz lipton bo jeździć nie moge, coś mi się z ręką stało i usiedzieć nie da rady na motocyklu...


motocyklicznie, część 8 - Kubcyś!
17.06.2009
00:26
[144]

bart-2 [ Konsul ]

A ja dziś nakręciłem mały filmik jak to moja CeBulka chodzi na przelotowym wydechu Eagle. W prawdzie wydech juz sprzedałem bo dla mnie był zdecydowanie za głośny, pozatym nie uśmiechało mi się stracić dowodu przy pierwszym lepszym patrolu. Polecam włączyć coś takiego jak "HQ" na youtube bo wtedy na końcu filmiku jak się dobrze przyjżycie to widać strzał ogniem z wydechu, na żywo było to widać duuuużo lepiej, ale cóż filmik nie oddaje w pełni tego jaki rozpier*** robił motorek na tym wydechu ;) sąsiedzi to i tak mnie pewnie już wyzywają :P

17.06.2009
01:16
[145]

armia [ Scyzoryk ]

Ja od soboty jestem posiadaczem Yamahy DT 125(5000zł, 01r., 20 tys. przebiegu). Do zrobienia w sumie tylko klocki hamulcowe i jakies naklejki na boczne owiewki koło baku bo wymieniane były, a nowa okleina kosztuje ok.80zł. Wiadomo jeszcze musze doliczyć koszty kasku enduro, gogli itd. Po przesiadce z simsona skutera wiadomo frajda niesamowita. Widać, że Yamaha zadbana, sprowadzona ze Szwajcarii od 30-letnia gościa, który podobno używał jej do dojazdu do pracy. Z resztą są założone opony typowo szosowe. Narazie jakiś większych modyfikacji wprowadzał nie będę bo brak funduszy :(


motocyklicznie, część 8 - armia
17.06.2009
23:02
smile
[146]

tygrysek [ behemot ]

a ja dzisiaj puknąłem 200 km
no i jednemu z ekipy zdarzyło się nie zmieścić w zakręt


moto pokiereszowane, ale nic się nie stało kierowcy



armia - dobrze, że jest dobrze .... ale ogłoszenia o treści staruszek który śmigał do pracy to 90% pewna mina

18.06.2009
14:18
smile
[147]

tygrysek [ behemot ]

k1200r
sprzedam duszę za BMW!


motocyklicznie, część 8 - tygrysek
18.06.2009
16:53
smile
[148]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Ja w K1200R jestem zakochany od jakiś dwóch lat :D Piękny motocykl, nietuzinkowy, z charakterem i do tego bardzo dynamiczny ;> Widziałem na żywo w białej wersji z karbonowymi dodatkami i kominem "akrapowicza" - p o e z j a.

Ostatnio coś mam słabość do nakedów.

18.06.2009
17:05
[149]

EspenLund [ Senator ]

Panowie, I'm in love :D




(sprzedam nerkę, ktoś chętny?)

18.06.2009
17:54
[150]

mikmac [ Senator ]

mooris -->
jako, ze jezdze stara Shadowa, do tego wlasnie wrocilem ze zlotu 140 shadowek to cos tam moge o nich powiedziec. Nie mniej o 3-4 tys nawet nie mamy o czym zaczac rozmawiac. Liczysz okolo 10tys na porzadny sprzet z lat 80-tych, z lat 90-yvh wykladasz 12-18 kola, do tego od razu w moto wpadnie ze 2-3 kola na przeglady, serwisowanie, kolejne 2K to ciuchy. No i prawko z kursem kosztuje okolo 1.5K.

23.06.2009
18:14
smile
[151]

siurekm [ Szef wszystkich szefów ]

Panowie dzisiaj zdałem egzamin państwowy na motor. I moje pytanie brzmi jaki kupić swój pierwszy w życiu motocykl??

23.06.2009
19:09
smile
[152]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Zależy jaki typ motocykla Cię interesuje.

Moim zdaniem najlepszy na początek będzie Suzuki GS 500. Wybacza mase błędów, ma słuszną wagę i nie jest to demon prędkości. Taki w sam raz na początek. Przynajmniej ja tak to widzę :)

Tak w ogóle to gratuluje zdania egzaminu! :)

23.06.2009
20:57
[153]

Tirane [ Bumbibjornarna ]

Można wiedziec do czego sluza rury widoczne na zdjeciu obok? Maja na celu chlodzenie paliwa w zbiorniku? ^.-

spoiler start
Zdjecie zapozyczone z przypadkowej aukcji, mysle, ze autor nie mialby mi tego za zle ;p
spoiler stop


motocyklicznie, część 8 - Tirane
23.06.2009
21:46
smile
[154]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Te rury to tzw. Air Boxy, mają na celu doprowadzać dodatkowe powietrze do silnika. Chyba tak to jest :) Jak coś pokręciłem to mnie poprawcie.

24.06.2009
12:55
[155]

gacek [ FISHKI dot NET ]

No to chyba nie udało sie sprzedac

30.06.2009
16:52
smile
[156]

MasterDD [ :-D ]

siurekm -> Gratulacje :-) A jesli chodzi o pierwsze moto, to rzuc okiem na poprzednie watki.
Temat byl juz w sumie walkowany i dosc mocno opisany.
Ale tak w ramach przypomnienia - najlepiej dwucylindrowiec, naked.
Np. Suzuki GS 500, Honda CB 500

Tirane -> Tak, to wloty powietrza (airbox), czyli dynamiczne doladowanie.
U nas smiesznie na to mowimy "czym szybciej, tym szybciej".
Czyli czym szybciej jedziemy, tym wiecej powietrza dolatuje do silnika, dzieki czemu osiagamy wiecej koni.

Dla przykladu moja R1 w postoju ma 180 KM, a po doladowaniu ma az 9 koni wiecej, czyli 189 KM.


BTW - Mozliwe, ze dzis lub jutro dojda wydechy :))

30.06.2009
22:12
[157]

tygrysek [ behemot ]

przekazuję informacje dalej by potestować stronkę która będzie zbierać informacje o turystyce motocyklowej

jest to dopiero beta więc prosi się o udzielanie reprymendy, co poprawić

30.06.2009
22:14
smile
[158]

tygrysek [ behemot ]

co to jest? _________________________________________________________^^

01.07.2009
14:40
smile
[159]

tygrysek [ behemot ]

nie mam pomysłu na nowe moto w ostateczności
SF to świetny motocykl, bezawaryjny, bezobsługowy, wybaczający mnóstwo, z przyzwoitym momentem obrotowym ... ale po całym sezonie śmigania uważam, że jest nudny. ot co

coś większego muszę sobie kupić i wygodnego dla plecaczka do turystyki. może dużego golasa jak X11 a może jakieś enduro jak TDM?

02.07.2009
16:43
smile
[160]

MasterDD [ :-D ]

Masakra, wczoraj doszly rury. Od razu po robocie do znajomego mechanika, dobra godzinka i zmienione...

Ja pierdole... takie wrazenie. Ciezko opisac - tak poprawil sie dzwiek :o

Nie dosc, ze jest dwa razy glosniejszy, to w koncu ma piekny basowy glos.

Postaram sie nagrac cos na dniach, zebyscie sami ocenili i porownali do poprzednich wydechow.


Ave Yoshimura \m/

02.07.2009
21:06
[161]

tygrysek [ behemot ]

czekamy czekamy

02.07.2009
22:01
smile
[162]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

tygrysek, myślałeś o Bandycie 1200? Moim zdaniem ciekawe moto, może nie demon prędkości ale idzie przyzwoicie. Do tego całkiem niezawodna maszynka. Kolega ma właśnie B12 i od kiedy go kupił (będzie juz 3 lata) to tylko oleje, filtry i napęd wymienia. Jedyny minus to taki, że B12 lubi wypić. Przy "pałowaniu" trzeba liczyć co najmniej 10 litrów.

Master, z chęcią zobaczymy jak erłan chodzi z "Yoszką" ;]

06.07.2009
20:14
[163]

tygrysek [ behemot ]

postanowiłem

06.07.2009
23:45
smile
[164]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Żeby tak każdy opisywał używane sprzęty to kupowanie motocykli byłoby przyjemnością.

09.07.2009
20:22
smile
[165]

MasterDD [ :-D ]

Halo motocyklisci ;-)

Wzialem sie ciut za siebie i nagralem filmik z nowym wydechem. Wlasnie leci na utube, wiec powinien w przeciagu 30 min byc.
A jak bedzie, to oczywiscie podrzuce linka i powiecie mi co o nim sadzicie :)

Kto z Was leci na Zlot Polanów?
Okolice Slupska, Koszalina, Szczecinka




Zlot zaczyna sie jutro. Bedzie Dżem, Strachy Na Lachy i wiele innych.
Od nas z okolic jedzie duza wiekszosc, a ruszamy juz jutro w 3 turach. O 10tej, 14tej i ostatni cos kolo 17tej-18tej.
Ja jade ostatnia tura, bo mam robote i swoje musze zrobic. A na pewno sobie odbije przez ten weekend :D

Jak cos to zapraszam, na pewno bedzie przednio ;)

09.07.2009
20:45
smile
[166]

MasterDD [ :-D ]

No i sie dodalo :-)

Yamaha R1 2008 with Yoshimura TRC 3/4 Carbon System Dual


Jak sie podoba glosik?
Na zywo brzmi lepiej, duzo lepiej ;)

09.07.2009
20:51
smile
[167]

tygrysek [ behemot ]

rakieta :)
brzmi bosko

10.07.2009
15:37
smile
[168]

MasterDD [ :-D ]

Moto umyte, teraz kolej na mnie i wsio na zlot!

Wpadajcie tez, miejsca starczy dla wszyskich. Z piwem moze byc gorzej :D

13.07.2009
08:45
[169]

mikmac [ Senator ]

ha, wlasnie wrocilem na moto z Chorwacji i Czarnogory ;) Sie ogarne to opowiem wiecej...5k km nakrecone w 2 tygodnie.

13.07.2009
21:17
[170]

halski88 [ Senator ]

Pamiętacie Hondę Fury? Pisaliśmy o niej jakiś czas temu. Miał to być motocykl stworzony specjalnie z myślą o rynku amerykańskim i konkurencji do produktów Harleya-Davidsona. Dziś magazyn MCN donosi fanom, że będą mogli kupić ten motor w Wielkiej Brytanii. W Europie Fury będzie się nazywać VT1300CX.

13.07.2009
21:30
[171]

siurekm [ Szef wszystkich szefów ]

Który wybrać motocykl. Wybieram miedzy Honde Varadero 125 lub Yamahe YBR 125/250

Jestem świeżym motocyklistą więc interesują mnie tylko te dwa typy

14.07.2009
23:35
[172]

tygrysek [ behemot ]

siurekm --> w sumie to trzy typy
niedorośnięte turystyczne enduro, mały klasyk i prawie ścigacz

wybierz ten rodzaj który ci się podoba a nie zmuszaj nas do wybierania motocykla za ciebie

14.07.2009
23:35
[173]

tygrysek [ behemot ]

i najlepiej będzie jak zrobisz prawko i sobie kupisz prawdziwy motocykl

16.07.2009
19:43
[174]

tygrysek [ behemot ]

właśnie sprzedałem motocykl
w sobotę przyjeżdża kupiec

i co dalej?
może bandyta 1200?

16.07.2009
23:28
[175]

MasterDD [ :-D ]

Strasznie mocno na kolo idzie, jakby bylo nieco zle wywazony.
Ale sprzet konkretny :)

Gratki sprzedazy, za ile poszedl?

16.07.2009
23:37
[176]

mikmac [ Senator ]

tiger przeciez dopiero co kupiles tego sevenfifty.. juz przesiadka?
Ty jestes turysta to bierz goldasa ;) Ostatnio w chorwacja spotkalem 3 przemile parki na goldasach... srednia wieku okolo 80 lat :D Ale co mieli w tych moto to sie mozg lasuje... zmianiarka CD, pelen interkom i CB na oba kaski, klima i ogrzewanie na nogi i korpus, podlokietniki dla obojga a teraz clue programu: dopompowywanie opon w czasie jazdy oraz podnoszenie i obnizanie zawieszenia w czasie jazdy ! Az bylo milo posiedziec w tym potworku :)

17.07.2009
10:52
smile
[177]

dudek101 [ redneck ]

tygrys a co powiedz na triumph'aa tiger'a

17.07.2009
19:11
[178]

tygrysek [ behemot ]

bandyta 1200 traktuję jako inwestycja na zimę by na wiosnę sprzedać i przesiąść się na litrowego v-stroma. chciałbym w przyszłym roku odwiedzić sankt petersburg na motorze :)

Master, jutro odkupuje poprzedni poprzedni właściciel który wyemigrował do UK a teraz wrócił na stare śmieci za 7300 PLN

mikmac, nie rób ze mnie emeryta! :) a SF mnie znudził swoją przewidywalnością. zbyt zwykły i zbyt normalny motocykl

dudek, rozważałem zakup tigera, ale boję się obsługi technicznej takiego sprzęta

17.07.2009
19:26
[179]

Miles Dei [ Konsul ]

Są w sprzedarzy może plecaki z żółwiem, ma ktoś z golasów taki?

17.07.2009
23:20
smile
[180]

siurekm [ Szef wszystkich szefów ]

Znacie może jakiś niedrogi i dobry sklep motocyklowy?

18.07.2009
14:57
[181]

tygrysek [ behemot ]

siurekm --> larsson

20.07.2009
09:03
[182]

dudek101 [ redneck ]

miles dei, gość z mojego osiedla lata z takim plecakiem, sam też poluję na coś w tym stylu tylko tego typa ostatnio jakoś nie mogę namierzyć. celuj w salon suzuki bo typ lata gsr'em i ma plecak z logo suzuki więc możliwe że kupił go w salonie. ja w każdym razie w salonach yamahy nie namierzyłem nic ciekawego poza delikatnie wzmocnionym plecakiem alpinestars'a ale kosztuje toto u nich jakieś 6-7 stów a to IMO trochę za dużo jak coś co nie do końca jest tym czego szukam

20.07.2009
17:43
[183]

maczu [ Generaďż˝ ]

czołem. niedawno przejechałem się motorem i bardzo mi się spodobało :) niestety nie posiadam uprawnień do kierowania takowym pojazdem. Dlatego mam pytanie - czy trudno zdać prawko na motor, jeśli mam już kat. B i potrafię jeździć innymi środkami lokomocji (np. rowerami :) ale nigdy wcześniej nie jeździłem motorem?

20.07.2009
18:26
smile
[184]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

Generalnie zdać jest łatwo. Ale to czego nauczysz sie na kursie to tylko jedna tysięczna tego czego sam będziesz musiał sie nauczyć na drodze. Niestety nasze szkoły jazdy nauczą Cię jeździć na klocku który ledwo co jedzie. Instruktor będzie Ci wmawiać, że tylny hamulec jest hamulcem głównym... a żeby skręcić musisz skręcać tylko kierownicą. Po takim kursie nie pozostaje nic innego jak kupić sobie łagodną maszynke która będzie wybaczała błędy, a upadki nie będą tragedią dla portfela. Dobrze jest mieć jakiegoś znajomego doświadczonego motocykliste który by Cię poduczył i pomógł w wyrobieniu właściwych nawyków.

Jak jesteś rozsądny to nie ma się czego obawiać, zdasz prawko, nawiniesz trochę kilometrów wraz z cennym doświadczeniem i będziesz miał coraz większą frajdę z jazdy.

20.07.2009
22:11
smile
[185]

matmafan [ Alexander Degtyarev ]

Był dzisiaj u mnie kolega hondą vtr 1000 i później mnie przewiózł to myślałem że chyba odlecę!!! Kurde ta prędkość i ten niesamowity opór powietrza, ledwo co się utrzymałem, aż mnie skurcz w nodze złapał. Kurde to była odlotowa jazda.

21.07.2009
09:01
[186]

maczu [ Generaďż˝ ]

@Kubcyś!
jestem już w takim wieku że się wyszalałem i raczej jestem rozsądny, myślałem o jakimś chopperze 250 poj. nie wydaje mi się żebym potrzebował więcej. przynajmniej na początku :)

22.07.2009
00:27
smile
[187]

Kubcyś! [ Pretorianin ]

No to pozostaje Ci już tylko iść na prawko, a potem czerpać przyjemność z jazdy ;)

25.07.2009
18:56
[188]

Miles Dei [ Konsul ]

Byłem dzisiaj u dealer'a i zakochałem sie w białej yamie xj6, (w sumię zakochałem się bardziej w białej xr1300 ale to jeszcze za dużo dla mnie =)). Przeglądałem opinie w necie i bardzo pochlebnie wypowiadają się na jej temat. Może ktoś widział, jeździł i może coś o niej powiedzieć.

Czy ktoś może powiedzieć czy ABS się przydaje w motorach i czy jest warty pieniędzy.

26.07.2009
00:33
[189]

tygrysek [ behemot ]

o sprzętach nic nie wiem
ale o ABS można tylko pozytywne opinie usłyszeć jeśli chce się hamować na różnych nawierzchniach nie martwiąc o brak kontroli i uślizg przedniego koła

sprawdza się, ale obniża czujność przy hamowaniu

26.07.2009
02:02
smile
[190]

Expastor [ Konsul ]

ABS , zwlaszcza w wykonaniu hondy i na mokrym/piasku jest dobra rzeczą.
Pare gazet robiło testy i nowicujsze z ABS-em hamowali tak samo skutecznie jak starzy wyjadacze czy sciganci pokroju T.Kędziora. Rożnice były ok 0,5metra czy jakoś tak przy hamowaniu ze 100 km/h.

Pewnosć siebie, mozliwosć hamowania i nie martwienia sie uslizgiem kola powoduje ze mozna zatrzymac sie i 20m wcześniej niz bez ABS.

A że ABS podnosi wage maszyno o ok 10 kg? trudno to i tak najbardziej dotyczy "jazdzcow katalogowych" podniecajacych sie cyferkami.


BTW prosze mnie dopisac do listy GOLowych motomaniakow expastor CBR 600 FS

26.07.2009
11:13
[191]

tygrysek [ behemot ]

Lista GOLowych Motomaniaków:
- Adamek22 || Yamaha xtz 750
- Espenlund || Simson SR 50
- elemeledudek || Honda VF 750 C Magna '95
- Kubcyś! || Kawasaki ZX6R ||
- piesiec_07 || Romet Ogar 200 i Aprilia RX 50
- juli4 || Jawa średnia a chcę mieć skuterka
- bart-2 || była Mz ETZ 251, jest Honda CB 500 ||
- S L U || CZ 175
- Puchacz15 || Romet ogar 200 + skuter 50
- Vinni || Suzuki Hayabusa
- MasterDD || Honda CBR 954 RR
- ReMo18 || Romet z '94
- Jim Raynor || Honda CRF450R
- Simson_ || Simson s51 + Jawa 50 Mustang
- Deton || Yamaha DT 50R
- stanson || Yamaha Maxim 650 '82
- tygrysek || Honda CB750 SevenFifty '98 ||
- vien || Honda CB 360 '76
- Marfel || Derbi Senda R '95 ||
- xMAXIMx || Yamaha Fazer 600 / Kawasaki ZX10R
- Aaron || Honda NTV 650 '93
- Moby7777 || Kawasaki Vulcan 750
- mikmac || Honda Shadow VT1100C '88
- Enter94 || Zipp Quantum GT5 '08
- farenthide || Honda XLV650 Transalp
- Zalen || Honda CBR 600 RR '06
- Expastor || CBR 600 FS

26.07.2009
16:18
[192]

Da_Mastah [ Elite ]

mikmac:



Na tym się rozwalił. W końcu sobie przypomniałem :-)

26.07.2009
19:43
[193]

tygrysek [ behemot ]

kumpel ma MT01
powiem tak, ducatti to pikuś przy tym jak ta maszyna chodzi na wolnych obrotach ... gdy odkręca manetkę to człowiekowi odbiera ochotę na wyprzedzanie a do tego maszyny z motogp są spokojniejsze od yamahy

fajny sprzęt

28.07.2009
18:43
smile
[194]

tygrysek [ behemot ]

mam B12 w wersji N
o kurwa wam powiem ... co za rakieta
z żyrardowa do poznania w 3 godziny i nie autostradą

jutro wrzucę zdjęcia, bo mnie z podniecenia wszystko boli

28.07.2009
18:44
smile
[195]

tygrysek [ behemot ]

Lista GOLowych Motomaniaków:
- Adamek22 || Yamaha xtz 750
- Espenlund || Simson SR 50
- elemeledudek || Honda VF 750 C Magna '95
- Kubcyś! || Kawasaki ZX6R ||
- piesiec_07 || Romet Ogar 200 i Aprilia RX 50
- juli4 || Jawa średnia a chcę mieć skuterka
- bart-2 || była Mz ETZ 251, jest Honda CB 500 ||
- S L U || CZ 175
- Puchacz15 || Romet ogar 200 + skuter 50
- Vinni || Suzuki Hayabusa
- MasterDD || Honda CBR 954 RR
- ReMo18 || Romet z '94
- Jim Raynor || Honda CRF450R
- Simson_ || Simson s51 + Jawa 50 Mustang
- Deton || Yamaha DT 50R
- stanson || Yamaha Maxim 650 '82
- tygrysek || Suzuki Bandit 1200N '99 ||
- vien || Honda CB 360 '76
- Marfel || Derbi Senda R '95 ||
- xMAXIMx || Yamaha Fazer 600 / Kawasaki ZX10R
- Aaron || Honda NTV 650 '93
- Moby7777 || Kawasaki Vulcan 750
- mikmac || Honda Shadow VT1100C '88
- Enter94 || Zipp Quantum GT5 '08
- farenthide || Honda XLV650 Transalp
- Zalen || Honda CBR 600 RR '06
- Expastor || CBR 600 FS

28.07.2009
20:57
smile
[196]

tygrysek [ behemot ]

zapraszam do nowej części: https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9321527&N=1

© 2000-2024 GRY-OnLine S.A.