Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość .kkrieger - grywalna wersja beta FPS-a, zajmującego 96 kilobajtów!

15.04.2004 14:03
👍
1
zanonimizowany75539
44
Centurion

ejj przed chwilą grałem!!! Niesamowite !!! O_o TYlko 96 kilo a sporo tego w środku :). Brava dla twórców !!! Chociaż wymagania sporawe, tnie się gdzieniegdzie (athlon 1800 XP, 512 ram, radeon 9500)

15.04.2004 14:11
👍
2
odpowiedz
zanonimizowany6618
104
Generał

Mój komp tego i tak nie pociągnie, więc nawet nie zabieram się za ściaganie, ale fakt faktem, to jest niesamowite.

15.04.2004 14:17
Mutant z Krainy OZ
3
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
248
Farben

Mało zajmuje ale na Bartonie 2500, 512 mb ram i radku 9000 pro nie da się grać :/

15.04.2004 15:03
👍
4
odpowiedz
MaLLy(R)
147
Ghoul's Shadow

.theprodukkt
to mnie nie dziwi
to już kolajna tego typu ich produkcja :)
chłopaki pokazują co naprawdę da sie zrobić z kompem

15.04.2004 15:07
😜
5
odpowiedz
zanonimizowany138431
77
Legend

O kurcze, jestem pełen odziwu. Przy grach zajmujących po kilka giga... ale jak możliwe jest zrobienie takiej gry w 96k?

15.04.2004 15:13
6
odpowiedz
MaLLy(R)
147
Ghoul's Shadow

--?Conroy
1- optymalizacja kodu
2- giantyczny stopien kompresji
3- to jest grupa scenowa :) (polecam ich demko 64K fr08. zrobili w nim coś podobnego

15.04.2004 15:17
😃
7
odpowiedz
Tofu
142
Zrzędołak

Oto cytat z innego forum, na którym udziela się Wayfinder - jeden z autorów tej gry

As for how we did it: Textures and Geometry are generative. We store the steps to make them, not the actual models and textures. The sound is generated by a software synthesizer on the fly, and we use some more esoteric tricks to get the filesize down.

15.04.2004 15:25
8
odpowiedz
Thomolus
73
Generał

Całkiem nieźle to upchnęli tylko, że na athlonie 2500+, 512 MB RAM i GF5200 nie działa zbyt szybko :-). Hmm a to ci panowie zmontowali to wypasione demko 64K fr08. No coż po nich można było się tego spodziewać.

15.04.2004 15:32
9
odpowiedz
zanonimizowany72699
20
Senator

ta gra nei ma dołączonych tekstur, one sa generowane w czasie rzeczywistym z jakichś fraktali itp. stąd takie wymagania sprzętowe
troche to bez sensu, zamiast oigraniczać miejsce lepiej wzięliby się za doskoalenie kodu pod względem szybkości i efektów graficznych

15.04.2004 16:45
brutu
👍
10
odpowiedz
brutu
140
Uwielbiam Cię Aguś

Super!!
piekna gra, 96 kb? nie moglem uwierzyc :)
chodzi bez zarzutu, na p4 2,6HT, gFX5600 ultra.
ale jak uruchomielem w szkole na kompie,to sie zawiesil :d

15.04.2004 20:19
👍
11
odpowiedz
Mark24
11
Legend

Gra ma tekstury. I faktycznie są one generowane, ale wcale nie w czasie reczywistym. Są generowane przed uruchomieniem gierki (ten przelatujący biały pasek), a potem gnieżdżą się w pamięci.
Świdrygajłow a czy nie uważasz, że twórcom nie chodziło o zrobienie kolejnego Quaka?
Może chcieli coś udowodnić sobie lub światu?

Jak dla mnie genialne!

16.04.2004 16:11
12
odpowiedz
zanonimizowany16146
94
Legend

a mi sie pasek laduje.. i tak na ok 15-20% i wychodzi do windy :-(

16.04.2004 16:22
13
odpowiedz
Immothep
47
Errare humanum est.

Oblokałem screeny i.... zatkało mnie, gra wygląda niesamowicie jak na 96KB

16.04.2004 16:24
😉
14
odpowiedz
PAW666THESATAN
165
PIF PAF

heh ja sie nie bede meczyl ze sciaganiem 96 kb :P ,moj komp nawet tego nie pociagnie.... a chetnie bym to zobaczyl ;/

16.04.2004 16:34
👍
15
odpowiedz
zanonimizowany106203
21
Pretorianin

To jest niesamowite!
Pewnie szczytem marzeń twórców byłoby upchanie tego w 64Kb, ale nie bądźmy wymagający ;) - zmieścili się w 96Kb :D

Popatrzcie na inne dzieła \/.

Wiadomość .kkrieger - grywalna wersja beta FPS-a, zajmującego 96 kilobajtów!