.kkrieger - grywalna wersja beta FPS-a, zajmującego 96 kilobajtów!
ejj przed chwilą grałem!!! Niesamowite !!! O_o TYlko 96 kilo a sporo tego w środku :). Brava dla twórców !!! Chociaż wymagania sporawe, tnie się gdzieniegdzie (athlon 1800 XP, 512 ram, radeon 9500)
Mój komp tego i tak nie pociągnie, więc nawet nie zabieram się za ściaganie, ale fakt faktem, to jest niesamowite.
Mało zajmuje ale na Bartonie 2500, 512 mb ram i radku 9000 pro nie da się grać :/
.theprodukkt
to mnie nie dziwi
to już kolajna tego typu ich produkcja :)
chłopaki pokazują co naprawdę da sie zrobić z kompem
O kurcze, jestem pełen odziwu. Przy grach zajmujących po kilka giga... ale jak możliwe jest zrobienie takiej gry w 96k?
--?Conroy
1- optymalizacja kodu
2- giantyczny stopien kompresji
3- to jest grupa scenowa :) (polecam ich demko 64K fr08. zrobili w nim coś podobnego
Oto cytat z innego forum, na którym udziela się Wayfinder - jeden z autorów tej gry
As for how we did it: Textures and Geometry are generative. We store the steps to make them, not the actual models and textures. The sound is generated by a software synthesizer on the fly, and we use some more esoteric tricks to get the filesize down.
Całkiem nieźle to upchnęli tylko, że na athlonie 2500+, 512 MB RAM i GF5200 nie działa zbyt szybko :-). Hmm a to ci panowie zmontowali to wypasione demko 64K fr08. No coż po nich można było się tego spodziewać.
ta gra nei ma dołączonych tekstur, one sa generowane w czasie rzeczywistym z jakichś fraktali itp. stąd takie wymagania sprzętowe
troche to bez sensu, zamiast oigraniczać miejsce lepiej wzięliby się za doskoalenie kodu pod względem szybkości i efektów graficznych
Super!!
piekna gra, 96 kb? nie moglem uwierzyc :)
chodzi bez zarzutu, na p4 2,6HT, gFX5600 ultra.
ale jak uruchomielem w szkole na kompie,to sie zawiesil :d
Gra ma tekstury. I faktycznie są one generowane, ale wcale nie w czasie reczywistym. Są generowane przed uruchomieniem gierki (ten przelatujący biały pasek), a potem gnieżdżą się w pamięci.
Świdrygajłow a czy nie uważasz, że twórcom nie chodziło o zrobienie kolejnego Quaka?
Może chcieli coś udowodnić sobie lub światu?
Jak dla mnie genialne!
a mi sie pasek laduje.. i tak na ok 15-20% i wychodzi do windy :-(
Oblokałem screeny i.... zatkało mnie, gra wygląda niesamowicie jak na 96KB
heh ja sie nie bede meczyl ze sciaganiem 96 kb :P ,moj komp nawet tego nie pociagnie.... a chetnie bym to zobaczyl ;/
To jest niesamowite!
Pewnie szczytem marzeń twórców byłoby upchanie tego w 64Kb, ale nie bądźmy wymagający ;) - zmieścili się w 96Kb :D
Popatrzcie na inne dzieła \/.