Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wyciekła lista pierwszych gier z Xboksa, w które zagramy na konsoli Xbox One

22.10.2017 10:55
1
zanonimizowany449082
103
Generał

Halo:CE dostepne jest na XO w pakiecie Master Chief Collection, dlatego nie pojawi się we wstecznej kompatybilności...
EDIT:
Ale widzę że Halo 3,4 i CE Anniversary są w programie, mimo iż w bundlu się znajdują...
Samozaoranie :)

post wyedytowany przez zanonimizowany449082 2017-10-22 11:23:16
22.10.2017 11:01
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany425280
118
Legend

^
Zaorac to najwyzej ty zaorales sam siebie. Widoczne na obrazku Grabbed by the Ghoulies jest juz czescia dostepnego na Xbox One pakietu Rare Replay.

post wyedytowany przez zanonimizowany425280 2017-10-22 11:01:53
22.10.2017 11:18
2.1
zanonimizowany449082
103
Generał

"Zaorac to najwyzej ty zaorales sam siebie" poważnie? :/

post wyedytowany przez zanonimizowany449082 2017-10-22 11:19:11
22.10.2017 11:51
kaszanka9
😃
2.2
kaszanka9
109
Bulbulator

No jak widać tak

22.10.2017 11:02
zvr
3
odpowiedz
zvr
65
Pretorianin

GRYOnline.plTeam

A mi się wydaje, że jednak się pojawi, tylko po prostu ta lista jest niepełna. Gears of War dostępne jest na XOne w wersji Gears of War: Ultimate Edition, a oryginalne wydanie działa też we wstecznej kompatybilności. Dwie części Borderlands również są obsługiwane, choć można je kupić w ramach Borderlands: The Handsome Collection itd.

Edit: Już nieważne :)

post wyedytowany przez zvr 2017-10-22 11:06:13
22.10.2017 11:05
DanuelX
4
3
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

"wyciekła"

22.10.2017 13:07
prekor
5
odpowiedz
prekor
132
Generał

Fizyczne wydanie Kotora to bym z chęcią przegarnął.Zawsze chciałem zagrać w wersję konsolową tej gry.No Ninja Gaiden jest dla must -havem.

22.10.2017 13:50
6
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1101535
23
Generał

Czy serio ktos kupuje nowa konsole aby grac w takie starocie? Mnie ta cala wsteczna kompatybilnosc nigdy nie przekonywala. Jeszcze rozumiem remaster i przystosowanie do dzisiejszych czasow starych kultowych gier, podbicie rodzielczosci do hd, lepsze sterowanie itd. Ale to?

22.10.2017 14:58
6.1
1
zanonimizowany449082
103
Generał

No to masz od tego konsole Sony, gdzie trzeci raz wydane zostanie Shadow of Colosus i trzeba za grę ponownie zapłacić. Dziękuję, postoje.

22.10.2017 18:24
6.2
zanonimizowany1101535
23
Generał

No i dlatego wlasnie mam PS4 i Switcha, a nie mam Xboxa.

23.10.2017 10:10
XoniC
😢
6.3
XoniC
67
Generał

Kupiłem Gears of War 4 na xboxa one s. W pudełku były kody które umożliwiały pobranie za darmo wszystkich poprzednich części z czego bardzo się ucieszyłem ponieważ ukończyłem tylko część pierwszą na xbox 360 chyba z osiem lat temu. Konsola pokazała mi słynne 3 czerwone diody i nie było mi dane zagrać w nowsze części Gearsów, aż do teraz. Włączyłem sobie drugą część, a tu zonk. Gra w ogóle nie przystosowana do dzisiejszych rozdzielczości, co na dużym telewizorze powodowało jedynie ból oczu i na dodatek perfidne doczytywanie się co chwilę tekstur. Wytrzymałem pół godziny i odinstalowałem. Wolałbym już zapłacić osobno za remastera w hd niż musieć oglądać wielkie piksele w rozdzielczości 640x480 na 55 calowym tv.

24.10.2017 07:12
6.4
Kamook
118
Generał

@XoniC - Gearsy chodzą w 720p (1280x720), to gry z siódmej generacji.

post wyedytowany przez Kamook 2017-10-24 07:12:43
22.10.2017 13:58
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany768165
119
Legend

Za możliwość grania w Ninja Gaiden daję plusa.
Tylko pytanie czy na starość człowiek da radę...
PS. nadal czekam na najlepszego RPGa z XboXa360 czyli Too Human, legendy na miarę Duke Nukem Forever na którym zarwałem noce

22.10.2017 14:10
7.1
1
zanonimizowany425280
118
Legend

Pan widze bardzo zorientowany

In 2007, Silicon Knights sued Epic Games for failure to "provide a working game engine", causing the Ontario-based game developer to "experience considerable losses." Silicon Knights' suit alleged that Epic was "sabotaging" Unreal Engine 3 licensees. Epic's licensing document stated that a working version of the engine would be available within six months of the Xbox 360 developer kits being released. Silicon Knights claimed that Epic not only missed this deadline, but that when a working version of the engine was eventually released, the documentation was insufficient. They also claimed Epic had withheld vital improvements to the game engine, claiming they were "game specific", while also using licensing fees to fund development of their own titles rather than the engine itself.[10]

On August 9, 2007, Epic Games counter-sued Silicon Knights, claiming that it developed its own engine by using Unreal Engine 3 technology.[11] On May 30, 2012, Epic Games defeated Silicon Knights' lawsuit, and won its counter-suit for $4.45 million on grounds of copyright infringement, misappropriation of trade secrets, and breach of contract.[12] Consistent with Epic's counterclaims, the presiding judge stated that Silicon Knights had "deliberately and repeatedly copied thousands of lines of Epic Games’ copyrighted code, and then attempted to conceal its wrongdoing by removing Epic Games’ copyright notices and by disguising Epic Games’ copyrighted code as Silicon Knights’ own."[13]

As a result, on November 7, 2012, Silicon Knights was directed by the court to destroy all game code derived from Unreal Engine 3, all information from licensee-restricted areas of Epic's Unreal Engine documentation website, and to permit Epic Games access to the company's servers and other devices to ensure these items have been removed. In addition, they were instructed to recall and destroy all unsold retail copies of games built with Unreal Engine 3 code, including Too Human, X-Men Destiny, The Sandman, The Box/Ritualyst, and Siren in the Maelstrom (the latter three titles were projects never released, or even officially announced).

tldr: bez x360 w to nie zagrasz

22.10.2017 17:00
7.2
zanonimizowany768165
119
Legend

peszek

22.10.2017 21:37
wytrawny_troll
7.3
wytrawny_troll
76
Exactor

Nie wiem czy o tym Too Human napisałeś? Ale raczej masz słabe pojęcie o tym tytule.
Nie jest to żaden rpg , może crpg. Chociaż po przejściu tej gry bardziej bym się skłaniał do tego, że to raczej slasher taki z fabułą coś jak DMC4. Koncept fajny, Asgard itd. Jednak wykonanie słabe.
A rozgrywka momentami doprowadzała mnie do napadu śmiechu. No i ta lalka zstępująca skądś tam, dokonująca wniebowzięcia głównego bohatera po śmierci.Totalna żenada. Całość dość wymęczona, niespójna. W sumie zakończenie mega ciekawe. Chciałbym zobaczyć następną część. Pod warunkiem, że byłaby lepsza niż 1. Projekt jednak skasowano. I chyba dobrze. Na pewno nie jest to najlepszy rpg na x360, ale średniak.
W swoim czasie do ogrania. Kupiłem krótko po premierze. Nawet nikt nie chciał się wymienić za to cudo na coś innego. Słabe. Do dzisiaj stoi u mnie na półce. Nie mam ochoty wracać. Takie se.

post wyedytowany przez wytrawny_troll 2017-10-22 21:40:41
22.10.2017 16:30
8
odpowiedz
11 odpowiedzi
Kamook
118
Generał
Wideo

Z cierpliwością czekam na Splinter Cella Dubel Agent z oryginalnego Xboxa. Myślicie że seria skończyła się Chaos Theory? Błąd, xboxowy dubel agent był pełnoprawną i najlepszą wersją i wcale nie odstająca od poprzedniczek grą. Niesłusznie zapomnianą przez multum różnych wersji dubel agentów.

https://www.youtube.com/watch?v=BhRymhKticE

A że jest PoP to na pewno się doczekam innych gier ubisoftu. Z nadzieją czekam jeszcze na Return to Castle Wolfenstein: Tides of War którego koniecznie trzeba ograć ze względu na nowa zawartość i grafikę dużo lepszą niż na ps2.

post wyedytowany przez Kamook 2017-10-22 17:01:51
22.10.2017 17:40
WolfDale
👍
8.1
WolfDale
73
zanonimizowany15032001

Również bardzo dobrze wspominam. Double Agent na PS2 i Xbox był bardzo solidnym tytułem. Takim przedłużeniem Chaos Theory i zarazem lepszym od wersji na nowszą generację.

Co zabawne jeszcze, że wersja Double Agent była taka sama na Xbox i PS2. Różniła się tylko grafiką i doczytywaniem na korzyść Amerykanów, ale niczym więcej. Wiem, bo miałem okazję przejść ten tytuł właśnie na dwóch konsolach. Gdzie Chaos Theory na PS2 był parodią SC w porównaniu do Xboxa, podejrzewam że przelew od MS miał w tym swój udział, by mieć najlepszy tytuł.

Chętnie bym przygarnął na PC wersję z Xboxa.

post wyedytowany przez WolfDale 2017-10-22 17:41:18
23.10.2017 05:27
8.2
zanonimizowany425280
118
Legend

Dzieki za info. Nie widzialem ze Double Agent mial dwie rozne wersje, myslalem ze wersje na 6ta generacje to zwykly downgrade.

23.10.2017 07:41
8.3
Kamook
118
Generał

@WolfDale - "Chętnie bym przygarnął na PC wersję z Xboxa." Ba, a kto by nie chciał. Nieograniczona rozdzielczością, minimalne czasy ładowania i pewnie szybko ukazał się fix dostosowujący grę do szerokich ekranów 16:9, 21:9 bo do każdej poprzedniej wersji na PC się pojawiły.

Pozostaje mieć nadzieję że emulator z wstecznej kompatybilności na XO podniesie chociaż natywną rozdzielczość do 1080p tak jak robi to podobne emu na ps4, tyle że tam trzeba płacić a tu wystarczy tanio płytkę wyrwać na aukcji :)

post wyedytowany przez Kamook 2017-10-23 07:43:55
23.10.2017 08:27
8.4
g40st
155
Generał

Pozostaje mieć nadzieję że emulator z wstecznej kompatybilności na XO podniesie chociaż natywną rozdzielczość do 1080p tak jak robi to podobne emu na ps4, tyle że tam trzeba płacić a tu wystarczy tanio płytkę wyrwać na aukcji :)

Lepiej mieć nadzieję, że emulacja poprawi płynność gry, bo Double Agent na classicu miejscami chodzi jak czołg. Natomiast sama gra... palce lizać :)

23.10.2017 10:23
8.5
Kamook
118
Generał
Wideo

@g40st - Zdarzało się chyba że wsteczna kompatybilność poprawiała osiągi gier z x360 i eliminowała tearing. Gry w tym programie mają wymuszoną adaptacyjną synchronizację pionową więc być może osiągi i w tym przypadku się poprawią. Szczególnie że ps4 w emulacji szóstej generacji ma niezłe osiągnięcia. Chyba każda gra tam pozbyła się problemów wydajnościowych choć osiąga jedynie coś w okolicach 900p więc i z XO powinno być podobnie.

https://www.youtube.com/watch?v=vA6TdEstNUg

23.10.2017 11:48
8.6
zanonimizowany1101535
23
Generał

Co wy z tym Double agentem, przeciez to jeden z najgorszych Splinter celli.

23.10.2017 12:02
WolfDale
👍
8.7
WolfDale
73
zanonimizowany15032001

Bo wersja PS2/Xbox była dużo lepsza od wersji X360/PS3/PC. Była takim przedłużeniem świetnego Chaos Theory.

23.10.2017 12:17
8.8
Kamook
118
Generał

@Mwa Haha Ha ha - goo.gl/1EBpRp Taa... najgorsza.

23.10.2017 12:49
8.9
g40st
155
Generał

Co wy z tym Double agentem, przeciez to jeden z najgorszych Splinter celli.

Powtórzę to, co już napisali inni: Double Agent na szóstą generację konsol to zupełnie inna gra niż Double Agent z Xboksa 360 i PC. Inna fabuła, inne misje - utrzymane w klimatach pierwszych trzech części.

23.10.2017 12:57
8.10
zanonimizowany1101535
23
Generał

Oceny wersji pecetowych z mc:
Chaos theory 92
Jedynka 91
Pandora 87
Conviction 83
Blacklist 82
Double agent 80

Tak, DA jest najgorsza.

Moze na konsole to wyglada jakos inaczej, ale na pececie gralem we wszystkie i ta rzeczywiscie byla najnudniejsza.

edit
Powtórzę to, co już napisali inni: Double Agent na szóstą generację konsol to zupełnie inna gra niż Double Agent z Xboksa 360 i PC. Inna fabuła, inne misje - utrzymane w klimatach pierwszych trzech części.

A no to w takim razie rozumiem. To powinni tytul zmienic bo jest to mocno mylace.

post wyedytowany przez zanonimizowany1101535 2017-10-23 12:58:22
23.10.2017 13:03
😉
8.11
g40st
155
Generał

Mwa Haha Ha ha - średnia DA mc z wersji na Xboksa: 89%

post wyedytowany przez g40st 2017-10-23 13:04:25
23.10.2017 11:46
WolfDale
9
odpowiedz
3 odpowiedzi
WolfDale
73
zanonimizowany15032001

Kamook mam to szczęście, że kuzyn posiada ze dwadzieścia konsol i zawsze chętnie mi pożyczy którąś jak chcę. Tym bardziej, że to ja mu je serwisuje, gdy coś się stanie, bo zęby na tym zjadłem. Więc gdy najdzie ochota, to zawsze mi pożyczy Xboxa, PS2 czy co tam zechcę.

Właśnie dzięki temu, że ja miałem w tamtym okresie PS2, a on Xboxa była okazja poznać Double Agent na tych dwóch konsolach. Nie ukrywam, że do wersji PS2 podchodziłem dość sceptycznie pamiętając jak mocno okrojoną wydmuszką był Chaos Theory w porównaniu do wersji PC/Xbox (ciężko było pojąć, bo pierwszy SC był niemalże identyczny). Potem jakie moje było zdziwienie gdy Double Agent był identyczny tak jak na Xboxie (oczywiście grafika sporo gorsza, ale cała mechanika, poziomy i reszta pozostała bez zmian). Wtedy dopiero do mnie dotarło, że MS wtedy musiał posmarować, by dostać najlepszą wersję, bo GCN dostał też to co PS2.

Nie wiem czy pamiętacie, ale jedynym bajerem jaki posiadało PS2 i GCN było wciąganie przeciwnika do wody i duszenie go, to czego nie było na Xboxie.

Myślę, że Double Agent odniósł by o wiele większy sukces gdyby dostał na wszystkie platformy wersję z poprzedniej generacji. Oczywiście z grafiką nowej generacji. Ale tylko pomarzyć można, nikt się nie szarpnie na wydawanie znowu tego samego SC i to na dodatek wersji już zamierzchłej generacji na PC. No chyba, że UBI chciałby dorobić o wydałby to na urządzenia mobilne, bo takie wersje również często lądują na PC (patrz Deus Ex The Fall).

23.10.2017 12:15
9.1
Kamook
118
Generał

"Wtedy dopiero do mnie dotarło, że MS wtedy musiał posmarować, by dostać najlepszą wersję"

To chyba jednak z powodu różnicy w mocach maszyn, w końcu zawartość od biedy jest taka sama. Seria SP na xboxie chyba od początku potrafiła generować cienie w czasie rzeczywistym podczas gdy wszystkie wersje ps2 miały inny rendering tego elementu. Myślę że to zwykła różnica technologiczna w końcu jest multum gier wyglądających lepiej lub dużo lepiej na xboxie między innymi wspomniany prze zemnie wcześniej Return to Castle Wolfenstein: Tides of War.

post wyedytowany przez Kamook 2017-10-23 12:16:15
23.10.2017 13:00
WolfDale
😉
9.2
WolfDale
73
zanonimizowany15032001

Nie zrozumiałeś mnie Kolego. Tu nie chodzi o grafikę, ale widać nigdy nie miałeś okazji zagrać w Chaos Theory na PS2. Gra miała mocno okrojone poziomy, dużo mniejsze, była dużo bardziej liniowa, mniej dróg do celu, prawie żadnych świateł nie dało się tłuc. Można było je tylko zakłócać, a coop na jednej konsoli to była jeszcze większa porażka. Gra bardziej przypominała schematyczną platformówkę niż grę gdzie miałeś więcej niż jedną drogę do wyboru. Schematyczna do bólu z jedną właściwą drogą, dlatego porównałem Chaos Theory i Double Agent gdzie ten drugi tytuł poza grafiką niczym innym się nie różnił.

Mam nadzieję, że teraz rozumiesz co miałem na myśli. Grafika grafiką, ale chodzi o całokształt.

23.10.2017 13:46
9.3
Kamook
118
Generał

@WolfDale - Masz rację, ale brzmi jak typowe ograniczenia technologiczne. To że np Max Payne 1 chodzi na ps2 w 10-20 klatkach nie oznaczy że m$ posmarował by tak było, po prostu konsola nie wyrabia. W tym przypadku aby w ogóle gra się odpaliła na słabszej maszynie trzeba było dokonać cięć w strukturze zabawy. Pamiętam za to że wersje na ps2 często dostawały ekskluzywne misje. Więc skoro M$ smarował to czemu tego nie wywalili?

Czemu później było lepiej ? O ile dobrze pamiętam pierwsza gra i teoria chaosu były pisana z myślą o pierwszym klocku a potem powstały porty. Często w takich przypadkach pierwsze wersje są bardziej imponujące bo lepiej wykorzystują maszynę na którą były pisane. Przy dubel agent schemat mógłby być inny, już na desce kreślarskiej wiedzieli że będzie wersja ps2 i pisaną ją równolegle dokonując jak najmniejszych cięć tylko tam gdzie było to konieczne no i w grafice. Poza tym z czasem developerzy lepiej wykorzystują konsole i mogli bardziej zbliżyć obie wersje niż to bywało wcześniej. W każdym razie ja nie widzę tu posmarowania ale za to kawał ciekawej historii. Może kiedyś digital fundry zrobi odcinek retro o splinter cellu i dowiemy się czegoś więcej o technologi i ograniczeniach platform.

23.10.2017 12:40
giermuś1972
10
odpowiedz
2 odpowiedzi
giermuś1972
83
Ultra_Violence

Ninja Gaiden Black?! Dla tej gry jestem gotów nawet pożyczyć od znajomego Xboxa One. Taka jest dobra.

23.10.2017 12:55
10.1
g40st
155
Generał

Ninja Gaiden Sigma na PS3 to zdaje się nimal to samo (są jakieś mało znaczące różnice dotyczące mniej ważnych elementów) co Ninja Gaiden Black. A sama gra na PS3 jest o wiele łatwiej dostępna i tańsza niż wersja na pierwszego klocka.

23.10.2017 17:30
giermuś1972
10.2
giermuś1972
83
Ultra_Violence

Właśnie gram ponownie w Sigmę, ale fajnie by było zagrać w oryginał, bez żadnych "usprawnień", tak jak sobie Tomonobu Itagaki wymyślił.

Wiadomość Wyciekła lista pierwszych gier z Xboksa, w które zagramy na konsoli Xbox One