Wyciekła lista pierwszych gier z Xboksa, w które zagramy na konsoli Xbox One
Halo:CE dostepne jest na XO w pakiecie Master Chief Collection, dlatego nie pojawi się we wstecznej kompatybilności...
EDIT:
Ale widzę że Halo 3,4 i CE Anniversary są w programie, mimo iż w bundlu się znajdują...
Samozaoranie :)
^
Zaorac to najwyzej ty zaorales sam siebie. Widoczne na obrazku Grabbed by the Ghoulies jest juz czescia dostepnego na Xbox One pakietu Rare Replay.
"Zaorac to najwyzej ty zaorales sam siebie" poważnie? :/
A mi się wydaje, że jednak się pojawi, tylko po prostu ta lista jest niepełna. Gears of War dostępne jest na XOne w wersji Gears of War: Ultimate Edition, a oryginalne wydanie działa też we wstecznej kompatybilności. Dwie części Borderlands również są obsługiwane, choć można je kupić w ramach Borderlands: The Handsome Collection itd.
Edit: Już nieważne :)
Fizyczne wydanie Kotora to bym z chęcią przegarnął.Zawsze chciałem zagrać w wersję konsolową tej gry.No Ninja Gaiden jest dla must -havem.
Czy serio ktos kupuje nowa konsole aby grac w takie starocie? Mnie ta cala wsteczna kompatybilnosc nigdy nie przekonywala. Jeszcze rozumiem remaster i przystosowanie do dzisiejszych czasow starych kultowych gier, podbicie rodzielczosci do hd, lepsze sterowanie itd. Ale to?
No to masz od tego konsole Sony, gdzie trzeci raz wydane zostanie Shadow of Colosus i trzeba za grę ponownie zapłacić. Dziękuję, postoje.
No i dlatego wlasnie mam PS4 i Switcha, a nie mam Xboxa.
Kupiłem Gears of War 4 na xboxa one s. W pudełku były kody które umożliwiały pobranie za darmo wszystkich poprzednich części z czego bardzo się ucieszyłem ponieważ ukończyłem tylko część pierwszą na xbox 360 chyba z osiem lat temu. Konsola pokazała mi słynne 3 czerwone diody i nie było mi dane zagrać w nowsze części Gearsów, aż do teraz. Włączyłem sobie drugą część, a tu zonk. Gra w ogóle nie przystosowana do dzisiejszych rozdzielczości, co na dużym telewizorze powodowało jedynie ból oczu i na dodatek perfidne doczytywanie się co chwilę tekstur. Wytrzymałem pół godziny i odinstalowałem. Wolałbym już zapłacić osobno za remastera w hd niż musieć oglądać wielkie piksele w rozdzielczości 640x480 na 55 calowym tv.
@XoniC - Gearsy chodzą w 720p (1280x720), to gry z siódmej generacji.
Za możliwość grania w Ninja Gaiden daję plusa.
Tylko pytanie czy na starość człowiek da radę...
PS. nadal czekam na najlepszego RPGa z XboXa360 czyli Too Human, legendy na miarę Duke Nukem Forever na którym zarwałem noce
Pan widze bardzo zorientowany
In 2007, Silicon Knights sued Epic Games for failure to "provide a working game engine", causing the Ontario-based game developer to "experience considerable losses." Silicon Knights' suit alleged that Epic was "sabotaging" Unreal Engine 3 licensees. Epic's licensing document stated that a working version of the engine would be available within six months of the Xbox 360 developer kits being released. Silicon Knights claimed that Epic not only missed this deadline, but that when a working version of the engine was eventually released, the documentation was insufficient. They also claimed Epic had withheld vital improvements to the game engine, claiming they were "game specific", while also using licensing fees to fund development of their own titles rather than the engine itself.[10]
On August 9, 2007, Epic Games counter-sued Silicon Knights, claiming that it developed its own engine by using Unreal Engine 3 technology.[11] On May 30, 2012, Epic Games defeated Silicon Knights' lawsuit, and won its counter-suit for $4.45 million on grounds of copyright infringement, misappropriation of trade secrets, and breach of contract.[12] Consistent with Epic's counterclaims, the presiding judge stated that Silicon Knights had "deliberately and repeatedly copied thousands of lines of Epic Games’ copyrighted code, and then attempted to conceal its wrongdoing by removing Epic Games’ copyright notices and by disguising Epic Games’ copyrighted code as Silicon Knights’ own."[13]
As a result, on November 7, 2012, Silicon Knights was directed by the court to destroy all game code derived from Unreal Engine 3, all information from licensee-restricted areas of Epic's Unreal Engine documentation website, and to permit Epic Games access to the company's servers and other devices to ensure these items have been removed. In addition, they were instructed to recall and destroy all unsold retail copies of games built with Unreal Engine 3 code, including Too Human, X-Men Destiny, The Sandman, The Box/Ritualyst, and Siren in the Maelstrom (the latter three titles were projects never released, or even officially announced).
tldr: bez x360 w to nie zagrasz
peszek
Nie wiem czy o tym Too Human napisałeś? Ale raczej masz słabe pojęcie o tym tytule.
Nie jest to żaden rpg , może crpg. Chociaż po przejściu tej gry bardziej bym się skłaniał do tego, że to raczej slasher taki z fabułą coś jak DMC4. Koncept fajny, Asgard itd. Jednak wykonanie słabe.
A rozgrywka momentami doprowadzała mnie do napadu śmiechu. No i ta lalka zstępująca skądś tam, dokonująca wniebowzięcia głównego bohatera po śmierci.Totalna żenada. Całość dość wymęczona, niespójna. W sumie zakończenie mega ciekawe. Chciałbym zobaczyć następną część. Pod warunkiem, że byłaby lepsza niż 1. Projekt jednak skasowano. I chyba dobrze. Na pewno nie jest to najlepszy rpg na x360, ale średniak.
W swoim czasie do ogrania. Kupiłem krótko po premierze. Nawet nikt nie chciał się wymienić za to cudo na coś innego. Słabe. Do dzisiaj stoi u mnie na półce. Nie mam ochoty wracać. Takie se.
Z cierpliwością czekam na Splinter Cella Dubel Agent z oryginalnego Xboxa. Myślicie że seria skończyła się Chaos Theory? Błąd, xboxowy dubel agent był pełnoprawną i najlepszą wersją i wcale nie odstająca od poprzedniczek grą. Niesłusznie zapomnianą przez multum różnych wersji dubel agentów.
https://www.youtube.com/watch?v=BhRymhKticE
A że jest PoP to na pewno się doczekam innych gier ubisoftu. Z nadzieją czekam jeszcze na Return to Castle Wolfenstein: Tides of War którego koniecznie trzeba ograć ze względu na nowa zawartość i grafikę dużo lepszą niż na ps2.
Również bardzo dobrze wspominam. Double Agent na PS2 i Xbox był bardzo solidnym tytułem. Takim przedłużeniem Chaos Theory i zarazem lepszym od wersji na nowszą generację.
Co zabawne jeszcze, że wersja Double Agent była taka sama na Xbox i PS2. Różniła się tylko grafiką i doczytywaniem na korzyść Amerykanów, ale niczym więcej. Wiem, bo miałem okazję przejść ten tytuł właśnie na dwóch konsolach. Gdzie Chaos Theory na PS2 był parodią SC w porównaniu do Xboxa, podejrzewam że przelew od MS miał w tym swój udział, by mieć najlepszy tytuł.
Chętnie bym przygarnął na PC wersję z Xboxa.
Dzieki za info. Nie widzialem ze Double Agent mial dwie rozne wersje, myslalem ze wersje na 6ta generacje to zwykly downgrade.
@WolfDale - "Chętnie bym przygarnął na PC wersję z Xboxa." Ba, a kto by nie chciał. Nieograniczona rozdzielczością, minimalne czasy ładowania i pewnie szybko ukazał się fix dostosowujący grę do szerokich ekranów 16:9, 21:9 bo do każdej poprzedniej wersji na PC się pojawiły.
Pozostaje mieć nadzieję że emulator z wstecznej kompatybilności na XO podniesie chociaż natywną rozdzielczość do 1080p tak jak robi to podobne emu na ps4, tyle że tam trzeba płacić a tu wystarczy tanio płytkę wyrwać na aukcji :)
Pozostaje mieć nadzieję że emulator z wstecznej kompatybilności na XO podniesie chociaż natywną rozdzielczość do 1080p tak jak robi to podobne emu na ps4, tyle że tam trzeba płacić a tu wystarczy tanio płytkę wyrwać na aukcji :)
Lepiej mieć nadzieję, że emulacja poprawi płynność gry, bo Double Agent na classicu miejscami chodzi jak czołg. Natomiast sama gra... palce lizać :)
@g40st - Zdarzało się chyba że wsteczna kompatybilność poprawiała osiągi gier z x360 i eliminowała tearing. Gry w tym programie mają wymuszoną adaptacyjną synchronizację pionową więc być może osiągi i w tym przypadku się poprawią. Szczególnie że ps4 w emulacji szóstej generacji ma niezłe osiągnięcia. Chyba każda gra tam pozbyła się problemów wydajnościowych choć osiąga jedynie coś w okolicach 900p więc i z XO powinno być podobnie.
https://www.youtube.com/watch?v=vA6TdEstNUg
Co wy z tym Double agentem, przeciez to jeden z najgorszych Splinter celli.
Bo wersja PS2/Xbox była dużo lepsza od wersji X360/PS3/PC. Była takim przedłużeniem świetnego Chaos Theory.
Co wy z tym Double agentem, przeciez to jeden z najgorszych Splinter celli.
Powtórzę to, co już napisali inni: Double Agent na szóstą generację konsol to zupełnie inna gra niż Double Agent z Xboksa 360 i PC. Inna fabuła, inne misje - utrzymane w klimatach pierwszych trzech części.
Oceny wersji pecetowych z mc:
Chaos theory 92
Jedynka 91
Pandora 87
Conviction 83
Blacklist 82
Double agent 80
Tak, DA jest najgorsza.
Moze na konsole to wyglada jakos inaczej, ale na pececie gralem we wszystkie i ta rzeczywiscie byla najnudniejsza.
edit
Powtórzę to, co już napisali inni: Double Agent na szóstą generację konsol to zupełnie inna gra niż Double Agent z Xboksa 360 i PC. Inna fabuła, inne misje - utrzymane w klimatach pierwszych trzech części.
A no to w takim razie rozumiem. To powinni tytul zmienic bo jest to mocno mylace.
Mwa Haha Ha ha - średnia DA mc z wersji na Xboksa: 89%
Kamook mam to szczęście, że kuzyn posiada ze dwadzieścia konsol i zawsze chętnie mi pożyczy którąś jak chcę. Tym bardziej, że to ja mu je serwisuje, gdy coś się stanie, bo zęby na tym zjadłem. Więc gdy najdzie ochota, to zawsze mi pożyczy Xboxa, PS2 czy co tam zechcę.
Właśnie dzięki temu, że ja miałem w tamtym okresie PS2, a on Xboxa była okazja poznać Double Agent na tych dwóch konsolach. Nie ukrywam, że do wersji PS2 podchodziłem dość sceptycznie pamiętając jak mocno okrojoną wydmuszką był Chaos Theory w porównaniu do wersji PC/Xbox (ciężko było pojąć, bo pierwszy SC był niemalże identyczny). Potem jakie moje było zdziwienie gdy Double Agent był identyczny tak jak na Xboxie (oczywiście grafika sporo gorsza, ale cała mechanika, poziomy i reszta pozostała bez zmian). Wtedy dopiero do mnie dotarło, że MS wtedy musiał posmarować, by dostać najlepszą wersję, bo GCN dostał też to co PS2.
Nie wiem czy pamiętacie, ale jedynym bajerem jaki posiadało PS2 i GCN było wciąganie przeciwnika do wody i duszenie go, to czego nie było na Xboxie.
Myślę, że Double Agent odniósł by o wiele większy sukces gdyby dostał na wszystkie platformy wersję z poprzedniej generacji. Oczywiście z grafiką nowej generacji. Ale tylko pomarzyć można, nikt się nie szarpnie na wydawanie znowu tego samego SC i to na dodatek wersji już zamierzchłej generacji na PC. No chyba, że UBI chciałby dorobić o wydałby to na urządzenia mobilne, bo takie wersje również często lądują na PC (patrz Deus Ex The Fall).
"Wtedy dopiero do mnie dotarło, że MS wtedy musiał posmarować, by dostać najlepszą wersję"
To chyba jednak z powodu różnicy w mocach maszyn, w końcu zawartość od biedy jest taka sama. Seria SP na xboxie chyba od początku potrafiła generować cienie w czasie rzeczywistym podczas gdy wszystkie wersje ps2 miały inny rendering tego elementu. Myślę że to zwykła różnica technologiczna w końcu jest multum gier wyglądających lepiej lub dużo lepiej na xboxie między innymi wspomniany prze zemnie wcześniej Return to Castle Wolfenstein: Tides of War.
Nie zrozumiałeś mnie Kolego. Tu nie chodzi o grafikę, ale widać nigdy nie miałeś okazji zagrać w Chaos Theory na PS2. Gra miała mocno okrojone poziomy, dużo mniejsze, była dużo bardziej liniowa, mniej dróg do celu, prawie żadnych świateł nie dało się tłuc. Można było je tylko zakłócać, a coop na jednej konsoli to była jeszcze większa porażka. Gra bardziej przypominała schematyczną platformówkę niż grę gdzie miałeś więcej niż jedną drogę do wyboru. Schematyczna do bólu z jedną właściwą drogą, dlatego porównałem Chaos Theory i Double Agent gdzie ten drugi tytuł poza grafiką niczym innym się nie różnił.
Mam nadzieję, że teraz rozumiesz co miałem na myśli. Grafika grafiką, ale chodzi o całokształt.
@WolfDale - Masz rację, ale brzmi jak typowe ograniczenia technologiczne. To że np Max Payne 1 chodzi na ps2 w 10-20 klatkach nie oznaczy że m$ posmarował by tak było, po prostu konsola nie wyrabia. W tym przypadku aby w ogóle gra się odpaliła na słabszej maszynie trzeba było dokonać cięć w strukturze zabawy. Pamiętam za to że wersje na ps2 często dostawały ekskluzywne misje. Więc skoro M$ smarował to czemu tego nie wywalili?
Czemu później było lepiej ? O ile dobrze pamiętam pierwsza gra i teoria chaosu były pisana z myślą o pierwszym klocku a potem powstały porty. Często w takich przypadkach pierwsze wersje są bardziej imponujące bo lepiej wykorzystują maszynę na którą były pisane. Przy dubel agent schemat mógłby być inny, już na desce kreślarskiej wiedzieli że będzie wersja ps2 i pisaną ją równolegle dokonując jak najmniejszych cięć tylko tam gdzie było to konieczne no i w grafice. Poza tym z czasem developerzy lepiej wykorzystują konsole i mogli bardziej zbliżyć obie wersje niż to bywało wcześniej. W każdym razie ja nie widzę tu posmarowania ale za to kawał ciekawej historii. Może kiedyś digital fundry zrobi odcinek retro o splinter cellu i dowiemy się czegoś więcej o technologi i ograniczeniach platform.
Ninja Gaiden Black?! Dla tej gry jestem gotów nawet pożyczyć od znajomego Xboxa One. Taka jest dobra.
Ninja Gaiden Sigma na PS3 to zdaje się nimal to samo (są jakieś mało znaczące różnice dotyczące mniej ważnych elementów) co Ninja Gaiden Black. A sama gra na PS3 jest o wiele łatwiej dostępna i tańsza niż wersja na pierwszego klocka.