Jak dla mnie UOKIK powinien się tym zainteresować. Dla mnie w reklamie powinno być wyraźnie zaznaczone, że internet będzie działał z ograniczoną szybkością. Jak dla mnie tragiczną szybkością. W salonie Pani też nic o tym nie wspomniała. Mają ludzi za idiotów.
Do tego włączenie bonusu ma trwać do 24 godzin po czym po 2 dniach oczekiwania i w dodatku otrzymania SMS z informacją że bonus został uruchomiony, okazuje się u konsultanta, że nie został uruchomiony z powodu problemów technicznych. No tak bo najlepiej jak najbardziej przesunąć w czasie włączenie bonusu, bo w tym czasie musisz dzwonić za normalną stawkę.
W czerwcu ponownie obniżyli prędkość internetu i obecnie ma on chyba tylko 3 Mbps.
Aż taki to dla Ciebie problem skoro zarabiasz tyle co 15 nauzycieli?
Mutant - no ja też od paru dni mam kaszanę. Ale to samo zaobserwowałem w Orange. Obawiam się, że to pokłosie ustawy o zniesieniu roamingu. Szukają oszczędnosci gdzie sie da
Pan płaci, pan wymaga. Nie jest jakimś tam byle rezydentem, polonistą czy innym biedakiem żebrakiem, żeby się borykać z takimi problemami. Nie po to szedł na budownictwo.
Za snickersy, pakowane po 2 sztuki.
Za łapówki dla golowiczów? Toż to polityk pełną gębą!