Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Nowe informacje o łączonej kampanii w Total War Warhammer II

12.10.2017 11:56
1
Rumcykcyk
38
Pan Kopiuj Wklej

Już dla mnie lipa że nie 1 do 1.

12.10.2017 12:33
2
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Sarefx
8
Legionista

@Rumcykcyk
A potem byś narzekał, że nie da się grać, bo tura zajmuje wieczność a mapa ładuje się 5 min. Już nawet teraz ładowanie mapy po bitwie czy podczas wczytywania nawet na SSD zajmuje sporą ilość czasu(ok. 1 do 2 min) więc nie wyobrażam sobie jak by to miało wyglądać jakby przenieśli to 1 do 1(nie mówiąc też o ludziach bez SSD co nawet teraz bez tego dlc zahacza o masochizm). Tury może nie trwają aż tak długo, ale przy takiej ilości dodatkowych frakcji jak w 1(przypominam, że jak dotąd mamy czystą 2, do jedynki doszło mnóstwo frakcji w dlc) to by to prawdopodobnie trwało nawet więcej niż dwa razy dłużej. Niestety, robiąc tak ambitny projekt trzeba wziąć pod uwagę komfort gracza. Nie sztuka zrobić coś ogromnego, sztuka by to miało ręce i nogi.

12.10.2017 13:15
2.1
Rumcykcyk
38
Pan Kopiuj Wklej

Dobra ale masa ludzi się już podniecała że będzie przeogromna itd a teraz pewnie o 50% skrócą wszystko na całości i będzie niedosyt. Grę mam na HDD i się dosyć szybko ładuje, tury jak i bitwy. Nawet jak zrobią połączenie to i tak będzie się długo ładować bo dojdzie pełno frakcji a po 200 turach będzie zamulać.

post wyedytowany przez Rumcykcyk 2017-10-12 13:17:03
12.10.2017 15:46
2.2
leedss
25
Chorąży

@Rumcykcyk
Mapa z pierwszej części zostanie przeniesiona do połączonej kampani 1:1. Nawet dodane zostaną tam dwie nowe prowincje dla Skavenów.
Obcięty zostanie południowy koniec mapy z drugiej części (w Lustrii poniżej pozycji startowej Lorda Skrolka, a w południowych ziemiach poniżej pozycji startowej Kroq-gara). Zmniejszeniu ulegnie też Ulthuan, ale będzie to tylko kilka prowincji.

post wyedytowany przez leedss 2017-10-12 15:47:22
12.10.2017 12:45
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
HETRIX22
118
PLEBS

W tym wszystkim brakuje mi elementu losowości.
Fajnie by było jakby można było grać standardowym, lub losowym położeniem frakcji. Bo jakby nie patrzeć mając świadomość, że grając kimś tam zawsze będziemy graniczyć z krasnoludami to będziemy grać pod walke z nimi i nigdy inaczej.

12.10.2017 13:06
3.1
Sarefx
8
Legionista

Byłoby to dosyć ciekawe, ale z drugiej strony twórcy balansuja mapę tak by każda frakcja miała w miarę równy start. Poza tym mechanika, która sprawia, że dla jednych frakcji klimat niektórych lokacji jest nie do zniesienia (i przez to mają ogromne kary przy kolonizacji tych miejsc) strasznie by utrudniala nie takie rozwiązanie. Usunięcie tej mechaniki też nie byłoby dobrym pomysłem, bo większe na start frakcje zbyt szybko steamrollowaly by mniejsze. Namiastka tego co mówisz jest już teraz w postaci różnych lordow wewnątrz ras. Każdy z nich zaczyna zwykle w innym miejscu majac za sąsiadów różne frakcje. Nie jest to dokładnie to co mówisz, ale jakaś namiastka tego jest.

12.10.2017 13:09
3.2
Maddred
57
Tau Volantis

No tak, tylko wtedy mogłoby dojść do tak kuriozalnych sytuacji, że grając zielonoskórymi zaczynałbyś np. w Reilkandzie, lub grając Chaosem w Ulthuanie.
Obecny układ odzwierciedla wierniej realia świata w jakich rozgrywa się gra.

Wiadomość Nowe informacje o łączonej kampanii w Total War Warhammer II