Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Assassin’s Creed Origins - zapis rozgrywki z późnych fragmentów kampanii

30.08.2017 12:40
Shadoukira
3
8
odpowiedz
9 odpowiedzi
Shadoukira
94
Chill Slayer

Jak ja nie lubię jak to czy możesz zabić jakiegoś przeciwnika zależy od twojego lvl lub ekwipunku (zwłaszcza w takiej grze jak asasyn). Mam zwłaszcza na myśli to, że jeżeli kogoś trafisz z łuku strzałą w głowę to nie ważne kim on jest (chyba, że ma hełm na głowie) to powinien on zginąć od razu. Tak samo z ukrytym ostrzem. To zabiera realizm z tej gry, który mimo wszystko powinien w niej być. Walka, jeżeli chodzi o dynamikę jest ok, ale to, że dźgnięcie kogoś w klatkę piersiową ponad 10 razy go nie zabija mi się nie podoba. (pomysł z tymi bossami jest głupi, a przynajmniej powinien być zrealizowany w inny sposób). Ogólnie mówiąc nic bym nie mówił na temat walki i realizmu jeżeli ta gra nie była by asasynem. Oczywiście pozostałe części też nie były jakieś super realistyczne, ale było lepiej niż jest tutaj.

post wyedytowany przez Shadoukira 2017-08-30 12:40:49
30.08.2017 11:51
👍
1
1
zanonimizowany581957
99
Generał

Ok, skóry na niedźwiedziu dzielić nie będę, ale system walki zapowiada się genialnie. Taka mieszanka Wiedźmina z Dark Souls. W każdym razie coś, co w tej serii zawsze kulało, teraz wygląda świetnie.

Podchodzę do całości z dystansem, bez wielkich nadziei, ale naprawdę trzymam kciuki, by Origins faktycznie okazało się udaną produkcją.

post wyedytowany przez zanonimizowany581957 2017-08-30 11:52:43
30.08.2017 12:03
2
odpowiedz
1 odpowiedź
KrzysiekPL
41
Pretorianin

Robi pozytywne wrażenie. Może to nie był tylko marketingowy bełkot o tych zmianach w systemie walki. Setting też jest bardzo ciekawy. Grałem tylko w pierwszą część i mnie nie zachwyciła. Od tego czasu to jedyna odsłona z którą wiąże nadzieję. Oby tylko fabuła i zadania były dobre.

post wyedytowany przez KrzysiekPL 2017-08-30 12:03:58
01.09.2017 09:20
2.1
maciokoki
35
Konsul

jedynka akurat jest najgorszą częścią z masą powtarzających się questów.... żałuj że nie pograłeś w dwójke lub black flag

30.08.2017 12:40
Shadoukira
3
8
odpowiedz
9 odpowiedzi
Shadoukira
94
Chill Slayer

Jak ja nie lubię jak to czy możesz zabić jakiegoś przeciwnika zależy od twojego lvl lub ekwipunku (zwłaszcza w takiej grze jak asasyn). Mam zwłaszcza na myśli to, że jeżeli kogoś trafisz z łuku strzałą w głowę to nie ważne kim on jest (chyba, że ma hełm na głowie) to powinien on zginąć od razu. Tak samo z ukrytym ostrzem. To zabiera realizm z tej gry, który mimo wszystko powinien w niej być. Walka, jeżeli chodzi o dynamikę jest ok, ale to, że dźgnięcie kogoś w klatkę piersiową ponad 10 razy go nie zabija mi się nie podoba. (pomysł z tymi bossami jest głupi, a przynajmniej powinien być zrealizowany w inny sposób). Ogólnie mówiąc nic bym nie mówił na temat walki i realizmu jeżeli ta gra nie była by asasynem. Oczywiście pozostałe części też nie były jakieś super realistyczne, ale było lepiej niż jest tutaj.

post wyedytowany przez Shadoukira 2017-08-30 12:40:49
30.08.2017 13:18
mastarops
3.1
3
mastarops
132
Generał

Racja, dziwnie to wygląda, mało Assasynowato ;) Typowy RPG.

post wyedytowany przez mastarops 2017-08-30 13:19:03
30.08.2017 15:39
3.2
zanonimizowany1187012
11
Senator

Ja naprawdę się dziwię, że ktoś jeszcze czepia się w tej grze czegoś takiego, jak realizm. Gra z opowieściami o starożytnych kosmitach, gdzie możesz wejść we wspomnienia przodków z poziomu "pamięci" komórek, gdzie typ skacze po budynkach i wspina się po drobnych krawędziach.

No tak, ale brak realizmu walki. Oj ludzie...

30.08.2017 16:24
mastarops
3.3
1
mastarops
132
Generał

@Camelson

To jednak było czymś wyróżniającym serię - można było z zaskoczenia zabić praktycznie każdego jednym ciosem. Realna Waka to nie była na pewno :)

post wyedytowany przez mastarops 2017-08-30 16:25:29
30.08.2017 16:41
3.4
2
zanonimizowany1187012
11
Senator

Ja to rozumiem, ale z drugiej strony ludzie chcieli zmian - i tych zmian dostali. Moim zdaniem to faktycznie, mało "asasynowato", za to na pewno smakowicie i widać, że przyłożyli się do aspektu systemu walki.

30.08.2017 17:33
Valt
3.5
1
Valt
58
Konsul

Sam jestem dosyć pozytywnie nastawiony do zmian w systemie walki, ten poprzedni wałkowany przez prawie dziesięć części i kilka spin-offów zdążył mi się znudzić, ale rozumiem dlaczego niektórym fanom serii te zmiany się nie podobają.
Walka w AC zawsze kojarzyła się z szybkimi kontrami i wieloma świetnymi animacjami zabójstw, pomimo prostoty dawało to trochę satysfakcji i przede wszystkim cieszyło oczy.
Problemem nie jest brak realizmu (tego w serii nigdy wiele nie było), a to, że walka przestała być tak spektakularna na rzecz typowego machania mieczem jak w wielu rpg'ach. Co prawda jakieś tam animacje wykończeń tutaj są, ale to nie to samo co w starszych odsłonach, gdzie bohater wręcz tańczył z mieczem między przeciwnikami zadając śmiertelne ciosy.

30.08.2017 18:39
Shadoukira
3.6
1
Shadoukira
94
Chill Slayer

Ja wiem, że walka w tej serii nigdy nie była realistyczna (jak zabicie samemu 40 dobrze uzbrojonych żołnierzy), ale dobrze symulowała realizm czyli 3-4 ciosy i typ leży.
A tutaj bijesz przeciwnika a ten nic nie czuje jakbyś go igiełką w dupe kuł.
Nie czepiałbym się w ogóle tej gry gdyby nazywała się ona inaczej i zaczynała by nową serie.
Osobiście muszę powiedzieć, że miałem spore nadzieje na powrót Asasyna w chwale, ale niestety to może będzie dobra gra, ale Asasyn raczej kiepski.

31.08.2017 12:53
3.7
1
raziel_x
50
Centurion

Ja za to uważam, że skręt Assassina w stronę rpg może wyjść tej serii na dobre...
Przestałem grać w Assassin`y po 2 części i nie żałuje. Powielanie tego samego w nowej otoczce, tak wyglądały kolejne części.
Co do realizmu to w żadnej części serii nie był on nawet na średnim poziomie, i nie uważam tego za wadę. Chce realizmu wychodzę z domu, gra ma mi sprawiać przyjemność.

post wyedytowany przez raziel_x 2017-08-31 12:54:21
31.08.2017 16:46
3.8
bluesme
90
Konsul

Realizmem bym się nie zasłaniał.... chciałbym zobaczyć jak Wam się gra przy realiźmie każdej strzały którą w postać wpakują...
jeszcze trafiłaby w kolano i po grze...
:D :D

Monotonia i schematyczność rozgrywki zawsze była najgorszym wrogiem AC. AC z gracją do pewnego momentu wprowadzało nowe rozwiązania i pomysły -jak dodanie walki na morzu. Niestety bez tak zdecydowanych posunięć - cykl nie dostarczał zbyt wielu urozmaiceń w rozgrywce.
Dekada to dużo. Nie wiem czy Diablo style jest dobrym krokiem -z pewnością ciekawszym. Zobaczymy.

20.09.2017 19:19
Gorn221
3.9
Gorn221
102
Łowca Demonów

The Division i 3000 headshotów w 1 gościa

30.08.2017 13:16
mastarops
👍
4
odpowiedz
mastarops
132
Generał

Zapowiada się świetna gra i słaby Assasyn (znowu :). Cios w plecy i zero obrażeń? Powalenie przeciwnika, skok na niego i dźgniecie go 10 razy nożem w brzuch, a koleś wstaje jak gdyby nigdy nic się nie stało, pasek HP 10% w dół. Zapowiada się naprawdę fajne RPG, ale wielu fanów serii będzie zawiedziona. Mi się podoba :> Obawiam się jedynie konieczności grindu i/lub craftingu żeby lepsze przedmioty zdobyć :/

post wyedytowany przez mastarops 2017-08-30 13:20:25
30.08.2017 13:17
😁
5
1
odpowiedz
zanonimizowany1033409
42
Centurion

stosowanie podejścia składankowego

Jakiego podejscia ?

post wyedytowany przez zanonimizowany1033409 2017-08-30 13:20:05
30.08.2017 13:49
😉
6
3
odpowiedz
KrzysiekPL
41
Pretorianin

Myślę że wiele osób ucieszyloby się z dobrego RPG rozgrywającego się w czasach starożytnych ;)

30.08.2017 13:56
7
1
odpowiedz
Gerr
63
Generał

Jeśli przejście w typowego RPGa ma pomóc marce i zrobić z tych gier coś lepszego, to kompletnie nie przeszkadza mi odejście od "realizmu" w walce.

30.08.2017 14:18
kęsik
😢
8
odpowiedz
1 odpowiedź
kęsik
148
Legend

Meh, ta gra nie będzie miała nic wspólnego z Assassin's Creedem. Black Flag jeszcze miał mechanikę rozgrywki rodem z AC a tutaj nie ma już praktycznie nic z AC. Tragiczny kierunek rozwoju marki.

31.08.2017 18:49
8.1
Blvcky
2
Junior

Jak mnie denerwują ludzie typu "Hurrr durrr zmieniają całą mechanikę rozgrywki, co za bałwany, mają to zostawić przecież przez poprzednie 200 tys. części gry była ta sama, ma być i teraz!!!!". Źle, że próbują czegoś nowego? Źle, że chcą się rozwijać, zrobić coś ciekawszego i coś co wymaga więcej niż naciśnięcia lewego przycisku myszu żeby "zabić" i prawego, żeby skontrować atak? Dla mnie wszystkie poprzednie części Assassina były grą typu "kopiuj, wklej" z ewentualnie kilkoma ciekawymi nowymi elementami, nie znaczy to jednak, że gry były nudne, nie. Fabuła to według mnie akurat mocna strona wielu z Assassinów, nie wszystkich wiadomo. Łatwo jest oceniać po gameplayach i wszystkim co wyciekło na temat gry, prawda jest taka, że przekonamy się dopiero po premierze i osobistym doświadczeniu. Może nawet hardcorowi fani "starej mechaniki" dadzą się przekonać, nigdy nie wiadomo.

30.08.2017 14:52
yadin
9
odpowiedz
5 odpowiedzi
yadin
102
Legend

Pewnie " Splinter Cell" bedzie takim samym RPG w otwartym świecie.

30.08.2017 15:11
9.1
1
zanonimizowany1146443
59
Senator

Splinter Cell w otwartym świecie to byłaby katastrofa.

30.08.2017 15:20
yadin
9.2
yadin
102
Legend

A ja myślę, że wprost przeciwnie. Stduktura liniowa już się nie sprawdza w grach.

30.08.2017 15:21
9.3
2
KrzysiekPL
41
Pretorianin

Już jest i nazywa się MGS V. Chyba nie taki tragiczny ;P

30.08.2017 21:13
9.4
1
zanonimizowany1146443
59
Senator

W wykonaniu Ubisoftu byłby tragiczny, jakby nowy Splinter Cell przypominał Far Cry albo Wildlands to ja dziękuję za taką grę. Nie rozumiem, po co wszędzie na siłę wpychać te nudne otwarte światy.

02.09.2017 23:16
yadin
9.5
yadin
102
Legend

Dla jednych nudne, dla innych atrakcyjne. Właśnie męczę się z tym hitem DLC do "Uncharted 4". Klaustrofobiczne mapy, wyznaczone ścieżki i choćbyś nie wiem co zrobił, to i tak wylądujesz zawsze w tym samym miejscu.

30.08.2017 14:57
😁
10
odpowiedz
12dura
48
Senator

Dark Souls wannabe.

30.08.2017 15:41
11
odpowiedz
7 odpowiedzi
zanonimizowany1187012
11
Senator

Wymaganie realizmu w grze takiej jak Asasyn i która ewidentnie skręciła w kierunku RPG świadczy o jakimś zaciemnieniu umysłowym.

Naprawdę, seria o kosmitach i wyciąganiu pamięci przodków z komórek, a ludzie płaczą, że realizmu brak, no trzymajcie mnie xD

Jeszcze te porównania do Dark Souls. No tak, bo każda gra, gdzie masz przewrót to Dark Souls wannabe. Chyba sobie jaja już robicie.

Dla mnie wygląda porządnie, ciekawy kierunek marki, chętnie jakiś czas po premierze obadam to cudo.

30.08.2017 16:20
cichy10
11.1
6
cichy10
104
Pretorianin

Dużym błędem jest zakładanie, że jak w jakimś dziele występują elementy fantastyczne, to nie można już się przyczepić do realizmu. Przede wszystkim świat przedstawiony musi działać tak, żeby odbiorca nie czuł jego sztuczności. Dodatkowo istnieje domniemanie realizmu, czyli jeśli coś nie jest wytłumaczone, to odbiorca zakłada, że funkcjonuje tak jak w prawdziwym świecie. I dlatego np. z magią wszelaką nie ma problemów, jeśli zostaną określone warunki na jakich działa, a odbiorca zakłada istnieje ziemskiej grawitacji, jeśli nie zostało inaczej określone. Wszystko co nie jest realne i nie zostało wytłumaczone, będzie odczuwane przez wiele osób jako sztuczne.
Nikt nie będzie krytykował, że Hulk jest praktycznie niezniszczalny, bo zostało to jasno określone. AC natomiast dzieje się w czasach historycznych - wiemy, że nasi przeciwnicy to zwyczajni ludzie (nawet jeśli nadzwyczajnie napakowani), a normalny człowiek powinien paść po strzale z łuku w twarz, zadźganiu mieczami, czy przebiciu płuca włócznią. Tym bardziej, że twórcy nie są w tym konsekwentni - pamiętam jak w AC3 dźgałem przeciwnika nożem w gardło i nic, ale wystarczyło, że zaszedłem od tyłu i dźgnąłem w gardło ukrytym ostrzem i gość umierał.
Bezsensowne animacje walki, które nie mają nic wspólnego ze stanem przeciwnika (mógłby chociaż zacząć poruszać się wolniej, mieć ograniczone ruchy, czy gorsze umiejętności walki, a nie walczyć dalej jak gdyby nic) były zawsze problemem AC i mogliby to kiedyś ogarnąć. Realistyczna walka to byłaby przesada, ale niech chociaż nie razi po oczach.

30.08.2017 16:30
11.2
2
zanonimizowany1187012
11
Senator

Zgadzam się ze wszystkim, co napisałeś. Ale na boga - to jest kierunek całkowicie RPG. Jeśli zakładamy domniemanie realizmu, to nie czepiamy się chyba w Dark Souls, że demony itp. nie mają po uderzeniach na ciało ran? Albo, że maszkara jest w stanie ileś tam ciosów przyjąć?

W takim PoE nie czepiasz się przecież, że walisz fireballami w LUDZKIEGO przeciwnika i on stoi po kilku kulach. Dlatego, bo tego wymaga mechanika gry. Realizm realizmem, ale jeśli ktoś buduje RPG opartego na pewnym systemie czy nawet współczynnikach, to dobrze wiesz, że domniemanie nie bardzo ma tu zastosowanie, bo naruszałoby całą mechanikę erpegową i system walki stałby się o wiele gorszy niż miałby być chociaż ciut być realistyczniejszy. To samo gry typu Fallout czy Alpha Protocol, nie wspominając o The Division - uniwersa w tych grach są niezwykłe na swój sposób, a nikt nie kruszy kopii, że człowiek przyjmuje kilka serii na gołą klatę i wciąż stoi. Dlatego, bo cały rozwój postaci i mechanika nie miałaby sensu.

post wyedytowany przez zanonimizowany1187012 2017-08-30 16:31:31
30.08.2017 17:47
cichy10
11.3
cichy10
104
Pretorianin

Ja się nie czepiam mechaniki gry, ja się czepiam animacji. W starszych grach grafika nie wyrabiała, ale teraz stoimy na dość dużej szczegółowości animacji, więc co za problem zrobić miecz, który się ześlizguje po zbroi? Pasek życia i tak nie ma tu żadnego znaczenia, więc robimy ciosy, które lekko uszkadzają przeciwnika, a dopiero ostatni niech będzie finiszerem. To co jest robione w AC nie ma nic wspólnego z mechaniką, bo na celu ma wyłącznie widowiskowość, która się i tak w pewnym momencie się nudzi, bo takich animacje się często powtarzają.
To czego ja bym oczekiwał, to walka, w której mogę uszkodzić przeciwnika i ma to znaczenie, co mu zrobię. Chcę mieć możliwość dojścia do takiej wprawy, że takiego mięśniaka, jak na tym filmiku uda mi się raz na jakiś czas ubić w 3 ciosach, bo użyję dobrej taktyki w odpowiednim momencie.
Marzenia ściętej głowy, ale chciałbym, żeby wprowadzili coś takiego w nawet uproszczonej formie, żeby walka nie sprowadzała się do naparzania dopóki dopóty pasek zdrowa nie zejdzie do 0, kiedy w końcu przeciwnik łaskawie umiera.

post wyedytowany przez cichy10 2017-08-30 17:49:25
30.08.2017 18:38
Persecuted
11.4
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

@Camelson

Jeśli zakładamy domniemanie realizmu, to nie czepiamy się chyba w Dark Souls, że demony itp. nie mają po uderzeniach na ciało ran? Albo, że maszkara jest w stanie ileś tam ciosów przyjąć?

Czyli jednak nie zrozumiałeś - skądinąd słusznego - wykładu cichego. Wspomniane "domniemanie realizmu" stosuje się w taki sposób, że zawsze trzeba wychodzić od pewnego punktu odniesienia. Oznacza to mniej więcej tyle, że jako odbiorcy mamy inne oczekiwania względem świata przypominającego nasz własny, a inne od takiego, który posiada elementy fantastyczne czy sci-fi.

Świat z gruntu nierealny nie musi nawet pewnych rzeczy tłumaczyć i uzasadniać, bo nasza wyobraźnia i logika same sobie dopowiedzą i zinterpretują ewentualne luki.
Czy w grze osadzonej w dalekiej przyszłości dziwi cię widok człowieka, któremu z głowy wystają kable? A może twój mózg (choćby nie otrzymał żadnego kontekstu) po prostu sam sobie dopowiada, że to kolejny technologiczny standard świata przedstawionego, w którym toczy się gra?

Na podobnej zasadzie działa choćby Wiedźmin, który też nie musi tłumaczyć dlaczego np. upiór czy inny duch, jest w stanie wytrzymać kilkanaście ciosów srebrnym mieczem. Wystarczy nam przecież świadomość, że jest to ezoteryczna istota z innego świata, a cały świat przedstawiony pełny jest magii i dziwnych stworów. Gra nie musi nam nawet mówić tego wprost, my przecież i tak sami to "wiemy".

Świat nierealny można sobie luźno interpretować, świat realny musi być 100% spójny.

A braki ran po cieciach czy dziur po kulach, to z kolei zwykłe uproszczenia, po części wynikające z lenistwa twórców, po części z kwestii technicznych. Co innego jednak czegoś nie pokazać (czyli de facto pozostawić to wyobraźni odbiorcy), a co innego pokazać coś, co ewidentnie burzy realizm i logikę świata przedstawionego.

Origins to gra, która zgodnie z dorobkiem serii powinna być osadzona w świecie 100% realnym, odpowiadającym naszemu i zgodnemu z posiadaną przez nas wiedzą historyczną. Oczywiście zawsze w AC były od tego pewne odstępstwa (jak choćby w pewnym stopniu walka, skakanie do stogów siana, wspinaczka, akrobacje itp.), ale zawsze trzymało się to przynajmniej standardu "realizmu filmowego", który może nie ma wiele wspólnego z tym faktycznym realizmem, ale przynajmniej nigdy nie raził i nie wywoływał uczucia dyskomfortu poznawczego.

Strasznie nie lubię takich zabiegów, jaki zastosowano tutaj. Przez coś takiego boleśnie odbiłem się od serii Just Cause. Tam też główny bohater notorycznie łamał prawa fizyki i wyczyniał rzeczy wręcz niestworzone, robiąc to za sprawą... no właśnie nie wiadomo czego, bo twórcy ani myśleli to wytłumaczyć czy uzasadnić. Przez to seria - choć ładna i dynamiczna - dla mnie zawsze była niegrywalna, bo 100% wyprana z klimatu i wywołująca dysonans.

post wyedytowany przez Persecuted 2017-08-30 18:49:23
30.08.2017 21:27
Herr Pietrus
11.5
Herr Pietrus
224
Ficyt

Realizmu w zabijaniu przeciwników, inteligencie...

31.08.2017 08:37
Crod4312
11.6
Crod4312
150
Legend

Szukanie realizmu w grach.... No po prostu nie wierzę co tu czytam. Chcesz realizmu to wyjdź na zewnątrz.

31.08.2017 16:00
11.7
zanonimizowany1187012
11
Senator

Realizmu w zabijaniu przeciwników, inteligencie...

My na pewno rozmawiamy o grach?

30.08.2017 17:45
wytrawny_troll
12
odpowiedz
wytrawny_troll
77
Exactor

Nie ważne jak opowiedziana jest historia. Najważniejsze żeby była ciekawa.
Wymagać od gry akcji realizmu to jakby podjąć się organizacji derby mułów.

30.08.2017 17:58
Ogame_fan
👍
13
odpowiedz
Ogame_fan
127
SpiderBoy

Bardzo mi sie podobaja zmiany w mechanice. W koncu zamiast polsrodkow postawili na calklwita zmiane. Ciesze sie bo w poprzednich czesciach, walka to byla nudna koniecznosc i klepanie w kolko z pamieci, tych samych przyciskow.

Podoba mi sie tez rozbudowanie calej gry, az sie o to prosilo od jakiegos czasu. Jedyne do czego moglbym sie przyczepic to interfejs. Az czasem kluje w oczy natlok koloros i ikonek. Oby dalo sie czesc z tego wylaczyc.

30.08.2017 18:50
👎
14
odpowiedz
Zawodowiec_M
116
Konsul

Czy tylko ja tu widzę Dark Soulsy? Trochę mi to skakanie nie pasuje do Assassynów. Do tej pory pojedynki wyglądały dość realistycznie, spokojnie, nie było takiego skakania, turlania się (jak w Wieśku 2 i Soulsach). Bardziej liczyły się kontry, timing ataku. Moim zdaniem dużo lepiej wyglądała walka w zmienawidzonym przez wszystkich Unity (którą ja uważam za jedną z lepszych części w serii), gdzie pojedynki na kontry były proste w mechanice, trudne w opanowaniu i przez to ciekawe. Mnie to nie przekonuje. I ten płonący kostur wyciągnięty z kieszeni...

30.08.2017 21:22
Herr Pietrus
15
odpowiedz
1 odpowiedź
Herr Pietrus
224
Ficyt

O Boże, co to jest?! Wpakuj w gościa trzy kołczany strzał, żeby padł. Gdzie ten Asasyn je nosi, na wózku za sobą ciągnie?
Kretyni chcieli "nowy, lepszy system walki" to teraz mają...

31.08.2017 16:00
15.1
2
zanonimizowany1187012
11
Senator

O BOŻE, NIEMOŻLIWE! W GRZE KOMPUTEROWEJ GOŚĆ MA MULTUM AMUNICJI! 1/10!

xD

Kretyni chcieli "nowy, lepszy system walki" to teraz mają...

Ludzie narzekali na powtarzalność serii, to Ubi przemodelowało cały system walki. To teraz można ponarzekać na to, że system walki jest nierealistyczny.

Swoją drogą, to zawsze w asasynach gość biegał z piętnastoma-dwudziestoma nożami, amunicją, bronią palną, kuszą etc. i jakoś tam nikomu brak realizmu nie przeszkadzał. Pojawił się nowy AC z wielkimi dla serii zmianami to jest nowy obiekt narzekań. REALIZM W GRZE KOMPUTEROWEJ.

Dobre.

post wyedytowany przez zanonimizowany1187012 2017-08-31 16:02:47
30.08.2017 21:28
PePe PL
16
1
odpowiedz
PePe PL
166
Generał

Ciekawe. Innymi słowy idąc na fali popularności gier Action RPG ostatnimi czasy Assassin poszedł też w tą stronę. Może to budzić kontrowersje, ale umówmy się - elementy skradankowe były zawsze w tej serii dosyć słabo wykonane (porównując chociażby ze SC, Batmanem czy nawet Watch Dogs), a już od 2ki gra poszła trochę w stronę takiego GTA - jakieś kupowanie posiadłości, elementy ekonomiczne, zbieranie jakiś gangów, czy pływanie statkiem w 4ce.

30.08.2017 21:51
Crod4312
17
1
odpowiedz
Crod4312
150
Legend

Bardzo podoba mi się kierunek serii. Ubisoft jeszcze do niedawna nie miał tylko RPG'a w swojej kolekcji. No cóż wydaje mi się, że właśnie próbują go stworzyć z istniejącej marki. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Czekam.

30.08.2017 22:24
18
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany307509
99
Legend

Jak ludzie w grze mogą wytrzymać tyle ciosów!? To są zwykłe ludzie, a nie demony prosto z Diablo... Używamy ostrze, a nie pieści. To takie dziwne i nienaturalne.

Wolę, by statystyki RPG ograniczają się do celność, parowanie, kontrataki, szansa na śmiertelny cios za pierwszym razem, skuteczność skradania się i takie tam, a nie ilość HP i obrażeń a la Final Fantasy i Dragon Ball.

Lepiej będzie, jak ludzie mogą wytrzymać tylko 1-5 ciosów (to zależy od lvl, jakość bronie i zbroje), a nie 100 ciosów.

Zły kierunek.

P.S. Takie rzeczy też było w Wiedźmin 3 i inne gry RPG, ale wszystko mogłoby być lepiej i tyle. Odrobiny realizm w walce nie zaszkodzi.

post wyedytowany przez zanonimizowany307509 2017-08-30 22:40:42
01.09.2017 23:52
👍
18.1
zanonimizowany1185949
33
Pretorianin

Sorry ale wyjątkowo się dzisiaj z tobą nie zgodzę :)

Dla mnie ten assassin będzie takim samym hitem jak Black Flag a Ubi leci w dobrym kierunku inaczej AC umrze to nie Treyarch/Activision Blizzard , który może w nieskończoność wydawać takie same części Call of Duty i mieć graczy w dupie.

A co jeśli nie potrafią zrobić normalnego rpga ? i wolą próbować czegoś nowego w marce AC i przerobić AC całkiem na RPG dla mnie to i lepiej jeśli wypali :)
Może jeszcze w którymś następnym AC będzie można tworzyć własnego bohatera i będzie nieliniowa fabuła ze zwrotami akcji .

Stary AC skończył się już dawno i to prawdopodobnie na AC Brotherhood ^^

AC III to coś nowego nie wypał niedorobiony Black Flag :) 6/10
AC IV to coś nowego jak dla mnie zajebistego bo przeszedłem tą część 8 razy 9/10
AC Unity to pomyłka , grafika wyglądająca gorzej niż w IV z jak dla mnie słabym bohaterem i słabą fabułą , którą widziałem w wielu grach i filmach . 5/10
AC Syndicate piękna grafika ale strasznie nudny niewciągający świat , średnia fabuła , jedynie jeden z bohaterów jest na poziomie średnim a drugi to słabizna . 5/10

Liczę na to że Origins będzie tak dobry a nawet lepszy od AC IV Black Flag choć to zobaczymy dopiero po premierze gry jak na razie mam zaufanie do studia , które jest odpowiedzialne za Origins czyli ci co robili IV część .

post wyedytowany przez zanonimizowany1185949 2017-09-01 23:53:08
30.08.2017 23:07
19
odpowiedz
zanonimizowany1101535
23
Generał

Chyba pierwszy filmik z tej gry, ktoregy mnie zainteresowal. Kopiowanie Dark souls na plus.

31.08.2017 00:10
Rewo
20
odpowiedz
Rewo
126
Generał

To nie wygląda jak assassyn. A ogólnie wygląda słabo, jak jakiś quasi RPG od Cyanide czy innych Spidersów albo co.

31.08.2017 08:28
21
odpowiedz
zanonimizowany1058903
49
Generał

Gra jeszcze nie wyszła a już zdążyła mnie znudzić :D Po co oni wrzucają tyle materiałów z tej gry? Niech się uczą od Rockstara mistrzów marketingu.

31.08.2017 08:51
Scorpi_80
22
odpowiedz
1 odpowiedź
Scorpi_80
90
Generał

System walki jak W Lords of The Fallen nie pasuje do Assasyna. Zrobili typowe rpg, gdyby gra nazywała się inaczej to byłaby naprawdę dobra.

01.09.2017 17:41
Maverick0069
22.1
Maverick0069
94
THIS IS THE YEAR

Umarłem .

31.08.2017 09:01
xand
23
odpowiedz
xand
102
Konsul

Większy realizm w poprzednich częściach podczas walki? Ha ! Dobry żart... no ale nieważne.
Tego właśnie się bałem, że wraz z dalszymi etapami gry nie będzie progresu przeciwników przez co dostawaliśmy poprzednio poprostu więcej tych samych klonów.
Jedynie co mi się nie podoba to typowo Dark Soulsowe poruszanie się, lockowanie przeciwników i poruszanie się twarzą do nich było by trochę lepsze, a tak wygląda to jak dziecko na speedzie biegające wokół dorosłych. No i za mało pokazali skradania, a właśnie to drzewko rozwoju interesuje mnie najbardziej.
Muszę jednak przyznać, że ogólnie mi się podoba... czekam teraz tylko na recenzje po premierze, żeby dowiedzieć się jak wygląda sprawa z questami... czy nadal kopiuj wklej czy w końcu coś bardziej rozbudowanego.

31.08.2017 10:09
wytrawny_troll
24
odpowiedz
2 odpowiedzi
wytrawny_troll
77
Exactor

"Gra jeszcze nie wyszła a już zdążyła mnie znudzić :D Po co oni wrzucają tyle materiałów z tej gry? Niech się uczą od Rockstara mistrzów marketingu."
Całkowita zgoda. Poza tym ciągle ta rozgrywka w jakiś małych fortach, grobowcach itd.
A gdzie są miasta? Assassin`s zawsze kojarzy mi się z miejską opowieścią. Wyłączając z serii ACIII i ACBF. Bardzo chciałbym zobaczyć jak prezentują się Teby, Aleksandria, Memfis. No i co czeka na gracza poza nudą w tych miastach? Nawalanek jest w pip na rynku, ale swoisty klimat miast w różnych epokach zawsze w tej serii był unikalny. A tu coś cicho, za cicho. Dziwne.

31.08.2017 10:32
Crod4312
24.1
Crod4312
150
Legend

Może nie chcą psuć pierwszego wrażania "łał". Oby :)

31.08.2017 15:30
wytrawny_troll
24.2
1
wytrawny_troll
77
Exactor

Obyś miał rację. Inaczej będzie słabo.

31.08.2017 17:17
25
3
odpowiedz
Pawlo94
96
Illusive Man

Wyzywajcie mnie ale mnie to przypomina najnowszą Zeldę :D Hype rośnie :D

31.08.2017 19:10
😈
26
odpowiedz
Lemigranto
30
Centurion

no bez sensu ze nie mozna zabic jednym ciosem cichaczem to zabija sens tej gry

31.08.2017 22:45
wafel_15_84
👎
27
odpowiedz
wafel_15_84
68
Konsul

Assassyn już dawno się skończył,teraz to tylko zbijanie hajsu na marce

31.08.2017 23:26
28
odpowiedz
mago_81
29
Centurion

Tak myślałem. Większość filmu zajmuje walka - część gry oprócz rozwoju bohatera zmieniona najbardziej - dlatego twórcy się nią chwalą. Ja już jestem stary i ostatnie na co mam ochotę, to walenie w jakiegoś kloca z tarczą raz za razem, żeby w końcu padł. Żenada. Jakby ktoś zapomniał, to assasyn działa z ukrycia, nikt ma nie wiedzieć że coś się stało. W otwarty konflikt można wejść w W3 (nie wyobrażam sobie skradającego się Geralta), a nie w AC.

01.09.2017 03:59
😡
29
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1204668
26
Chorąży

Uważam że będzie to najgorszy assassin's creed jeśli w ogóle można to tak nazwać. Dlaczego?
- Wzrok orła w tej części jest naprawdę wzrokiem orła co nie łączy się z fabułą. W poprzednich częściach było mówione że tę umiejętność mają tylko wybrańcy.
- Najprawdopodobniej parkour zejdzie na drugi a może i nawet trzeci plan a przez większość czasu będziemy jeździć konno a parkour w serii assassin's creed był dość ważny.
- System walki jest innowacyjny ale słaby, podejścia skradankowe jeśli się nie mylę nie były prezentowane, a jak zdecydujemy się na zlikwidowanie na cicho przeciwnika a on padnie od od jednego wbicia mu ukrytego ostrza natomiast przy otwartej walce przeżyje strzał z łuku w głowę...tylko ja zauważam tu brak logiki?
- Levelowanie postaci? W ASSASSIN'S CREED??? ŻEBY MOGŁA WALCZYĆ Z MOCNIEJSZYMI POSTACIAMI???

01.09.2017 08:17
Crod4312
29.1
Crod4312
150
Legend

- Levelowanie postaci? W ASSASSIN'S CREED??? ŻEBY MOGŁA WALCZYĆ Z MOCNIEJSZYMI POSTACIAMI???

To już było w Syndicate oraz poniekąd w Unity więc nie rozumiem oburzenia. W Syndicate było 10 lvl postaci. I też się przeciwników tłukło, aż HP nie spadnie więc również żadna sensacja jeśli chodzi o AC. Przeciwnicy również mieli wyższe lvl (zależne od dzielnicy) i trzeba było "podexpić" zanim się na nich wybierzemy. Również zero sensacji.

01.09.2017 20:54
29.2
Kalbi84
77
Konsul

"Wzrok orła w tej części jest naprawdę wzrokiem orła co nie łączy się z fabułą. W poprzednich częściach było mówione że tę umiejętność mają tylko wybrańcy."
Nie za bardzo rozumiem. Z pierwszego zdania rozumiem, że chodzi ci o orła, który będzie dla nas odkrywał teren i wrogów. Z drugiego zdania zaś wynika, że mówisz o "tym" wzroku orła.

"podejścia skradankowe jeśli się nie mylę nie były prezentowane"
To ciekawi mnie co ja oglądałem na pierwszym gameplay'u z Origins na E3... i na innych, późniejszych...

01.09.2017 23:56
😉
29.3
zanonimizowany1185949
33
Pretorianin

Cóż nie zapominajmy że ubi tworzy far cry z elementami rpg itd itp :)

02.09.2017 01:36
29.4
zanonimizowany1204668
26
Chorąży

@Crod4312
No zapomniałem o tym, ale w Origins chyba jeszcze więcej trzeba będzie expić.
@Kalbi84
Tak na początku mówię o tym orle z origins, a później o tym "klasycznym" wzroku orła.

Wiadomość Assassin’s Creed Origins - zapis rozgrywki z późnych fragmentów kampanii