Kupiłem wczoraj w pewnej Biedronce grę "The Flame in the Flood". Ucieszony, wróciłem do domu otworzyłem pudełko, wkładam płytę do napędu, odpalam instalację i nagle bardzo się zasmuciłem. Otóż, po wpisaniu kodu z pudełka na Steamie, otrzymałem komunikat "Duplikat kodu produktu". Teraz nie wiem co zrobić, ponieważ zgubiłem paragon i nie wiem czy jest sens w ogóle bez niego reklamować. Jeżeli ktoś był w podobnej sytuacji , albo wie coś o tym, to bardzo proszę o pomoc.
Pisz do Techlandu, opisz sytuację nadmień o zagubieniu paragonu. Od razu do mejla załącz zdjęcia pudełka i numer kodu. Najlepiej dorzuć kartkę z mejlem na zdjęciach żeby było widać że zdjęcia są twojego autorstwa. Chłopaki pomogą natychmiast i wyślą nowy kod.
Pisz na [email protected]
Albo przez formularz http://pomoc.techland.pl/#zglos-problem
http://pomoc.techland.pl/produkty/problemy-z-numerem-aktywacyjnym-steam/#i594
"W takiej sytuacji będziemy musieli zweryfikować poprawność posiadanego kodu.
Abyśmy mogli tego dokonać potrzebujemy potwierdzenia zakupu produktu.
Proszę o przesłanie na adres e-mail [email protected] zeskanowanego* dowodu zakupu oraz karty startowej z numerem seryjnym na której proszę napisać (długopisem, pisakiem) swój adres email.
Będzie to podstawą do weryfikacji numeru seryjnego, oraz w przypadku potwierdzenia problemu wydania nowego.
*Można oczywiście również zrobić zdjęcie aparatem cyfrowym."