Wiedźmin 3: Dziki Gon – nowa wersja moda Super Turbo Lighting do pobrania
Z tego co wiem HD Reworked Project prawie nie wpływa na ilość klatek. A jak to jest z Super Turbo Lighting? Spadają FPS-y? Ktoś testował, wie ktoś coś?
hej, ja zainstalowałem tego moda i tego drugiego też. żadnych spadków fps nie zauważyłem. ale szczerze mówiąc w jakości grafiki też różnicy nie widzę :)
Mod ten nie poprawia jakości grafiki tylko zmienia wygląd oświetlenia dla każdego regionu z wyjątkiem Toussaint. Gram na nim przez cały czas i nie wpływa na wydajność powiedziałbym że w niektórych miejscach wydajność jest nawet lepsza niż w Vanilli.
zainstalowałem te mody na ps4 i teraz mam menu z xboxa one
Też zainstalowałem - naprawdę nieźle działa. Nie podziewałem się aż tak dobrych efektów pracy moderów.
@legolas93 Przecież to news poświęcony modowi do WIEDZMINA więc chyba oczywiste że chodzi mi że na konsolach nie ma modów do Wiedzmina 3. Bo kolega wyżej napisał że zainstalował go na PS4.
Mod jest genialny. W połączeniu z HD Reworked Project, Increased LOD, Realistic Weather daje mega efekty. Wcześniej miałem jeszcze jakieś EMB ale zbyt niebieska tekstura nałożona na obraz powodowała u mnie męczenie oczu i musiałem ją odinstalować.
Increased LOD nie działa juz od bardzo dawna bo autor porzucił go ostatnim razem działał chyba jeszcze przed premierą Serce z Kamienia no i nie jest kompatybilny z HD Reworked Project. Tak samo Realistic Weather nie jest kompatybilny z STLM tzn. możesz go z nim uruchomić ale psuje on właśnie piękno STLM bo ustawia się jako priorytet dlatego zalecam wybranie albo jedno albo drugie nigdy nie łącz STLM z innymi modami wpływającymi na pogodę.
A takie coś jest ze wszystkim kompatybilne i nie będzie się gryzło z STLM?
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1672/?
Usuwa to tą kretyńską mgłę i można podziwiać widoki.
Jak by nie było to by nie działało. Zresztą problem rozwiązałem inaczej. Pobrałem E3FX VGA 2014 i to pożarło trochę FPS'ów ale gra wygląda lepiej i wszystko działa.
To że jest niekompatybilne nie znaczy że nie będzie działać. Poprostu gra będzie w niektórych miejscach wyglądać dziwnie i nie tak jak twórca przedstawia swojego moda. Przede wszystkim pogoda, i chmury mogą działać bardzo dziwnie. Np. może padać deszcz przez 24 godziny. Ale co kto lubi :D
mody i wieśiek buehcheche środowy palec dla tych zjebów z cdp którzy od początku tylko degradowali wiedzmina
Crod4312 -- podejrzewam, że nie są ze sobą kompatybilne, ponieważ STLM też redukuje mgłę.
Na razie trzecia wersja ma trochę błędów, albo raczej rzeczy do poprawy ( powiększający się księżyc, miejscami trochę dziwnie wyglądająca flora w Velen ), ale warto wypróbować, szczególnie że nie zauważyłem wpływu na framerate.
Galerie z trzeciej wersji STLM ( z ReShade, ponieważ dla mnie kolory w W3 są trochę za bardzo nasycone ) :
http://imgur.com/a/5VEsE
http://imgur.com/a/O1jiX
http://imgur.com/a/5SLBU
Póki co działa ze sobą i efekty widać gołym okiem. STLM za słabo redukuje tą mgłę bo dalej jest biało, a z tym małym modzikiem jest przejrzyście.
Pierwszy screen jest tylko z HD Reworked Project oraz STLM, a drugi dodatkowo z Extended View Distance (Removes Fog).
Różnice widać gołym okiem.
VanDust -- No, mój presecik. Za kolorowo w tym Wiedźmaku jest trochę . Wiem, że wynika to badań, które Redzi przeprowadzili na reprezentatywnej grupie ludzkości, ale gusta większości nie pokrywają się z moimi :)
Crod4312 - Zainstalowałem na próbę ten modzik usuwający mgłę. Testowałem trzy wersje. Działają razem z Super Turbo, ale jak możesz zobaczyć na swoich obrazkach, usuwa on zmiany wprowadzone przez STLM i jak dla mnie, za bardzo rozjaśnia chmury - testowane w Velen.
Jednak patrząc na twoje screeny, to ten dolny wygląda po prostu lepiej :)
Galeryjka z Novigradu, STLM 3..1.1: