S.T.A.L.K.E.R.: Call of the Chernobyl zwycięzcą Mod of the Year Awards 2016
Mod łączy wszystkie mapy z gier Stalker + cmentarz pojazdów i stare koncepty, daje opcje wolnej gry lub prostej fabuły (z opcją tworzenia postaci i miejsca startu), poprawia prace sztucznej inteligencji,dodaje kompanów, diametralnie zmienia cykle pogodowe ( kapitalny mod autorstwa naszego rodaka Crommcruac'a ) i mnóstwo innych rzeczy oraz mechanik. Jest to w skrócie Stalker totalny. Nie jest to mod w stylu Lost Alpha z mega fabułą i świeże osoby mogą się nie połapać ale polecam spróbować. Fajna video zajawka z ostatniego patcha -> http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/videos/call-of-chernobyl-14-trailer
Mod łączy wszystkie mapy z gier Stalker + cmentarz pojazdów i stare koncepty, daje opcje wolnej gry lub prostej fabuły (z opcją tworzenia postaci i miejsca startu), poprawia prace sztucznej inteligencji,dodaje kompanów, diametralnie zmienia cykle pogodowe ( kapitalny mod autorstwa naszego rodaka Crommcruac'a ) i mnóstwo innych rzeczy oraz mechanik. Jest to w skrócie Stalker totalny. Nie jest to mod w stylu Lost Alpha z mega fabułą i świeże osoby mogą się nie połapać ale polecam spróbować. Fajna video zajawka z ostatniego patcha -> http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/videos/call-of-chernobyl-14-trailer
Dopiero ogłosili, że robią poważne zmiany w silniku Metra, by dało się zrobić większe i bardziej otwarte mapy.
Z tego co pamiętam następne części książki to odjazd totalny i nawiązania do Cienia Czarnobyla (Mózgozwęglacz) więc nie mogę się doczekać.
Nie jestem do końca pewien czy ten otwarty świat (podobno) to będzie dobry pomysł w przypadku Metra. Niemniej czekam z niecierpliwością na zapowiedź.
Też nie jestem pewny tego otwartego świata. Piękno Metra jest w tym że jest strikte liniowe, klimatyczna opowieść w klaustrofobicznych podziemiach. Jak wpieprzą tam otwarty świat to może to nie wyjść im na dobre bo cały czar ucieknie i ucierpieć może na tym historia, bo oczywiście będą zmuszeni dodać poboczne misje i pierdoły, które będą odwracać uwagę od głównego wątku.
Chyba że po prostu chcą żeby lokacje były większe/dłuższe bez ekranów ładowania to jestem na tak.
Mógłby mi ktoś przybliżyć jak wygląda zarys fabularny w zwycięskim modzie do S.T.A.L.K.E.R'a? Bardzo lubię gry z tej serii, Lost Alphę już ograłem. Myślę, że ten mod też może przypaść mi do gustu. :)
Fabuła nie powala bo to freeplay, gdzie robisz co chcesz. Serio jest sporo innych modów fabularnych (na stalkerteam.pl przetłumaczone, poszukaj).
Na przykład Reborn 7,63 Doppelganger ma rewelacyjną historię. Do tego mod Złoty Kufer 1 i 2, Chernobyl Chronicles...każdy znajdzie coś dla siebie.
Co do Call of Chernobyl - możesz znaleźć Doktora na bagnach (nie jest oznaczony na mapie, więc współcześni gracze się poddali bo bez znaczników na mapie nie da się) i zwiedzić laboratoria.
Nic szczególnego jeśli chodzi o fabułę ale tu nie o to chodzi.
Jestem zdziwiony jak wielu ludzi odrzuca ten mod z powodu zbyt dużej wolności, nie ogarniam ludzi czasem...
Brutal Doom? Bleh, przereklamowana paćka. Mocno przerobiony pod nazwą Project Brutality jest 100-kroć lepszą opcją...
skoro o Doomie mowa - polecam moda Inquisitor 3 https://forum.zdoom.org/viewtopic.php?f=19&t=54380
RPG w FPP a'la Hexen to nie do pogardzenia opcja
@SpecShadow
Może po prostu niektórzy oczekują właśnie tej "dobrej" fabuły, a nie dużej wolności.
Też raczej się nie zainteresuję tym modem przez brak fabuły, ale reszta wymieniona przez ciebie musi być ciekawa.
Mam rozumieć, że na tych mapach znajdę przedmioty, innych stlakerów, czy też mutanty? W LA miało bardzo dobrą fabułę, ale za to mapy były strasznie opustoszałe. Pamiętam, że czasami można było iść przez pół godziny i nic się nie spotkało. Swoją drogą patch Directors Cut's powinien to naprawić, ale zanim my się go doczekamy...
Jest "pseudo fabuła" wyłączyć mózgozwęglacz co zadaniem łatwym nie jest, i zanim zbierzesz eq to trochę potrwa ale przynajmniej jest cel, polecam addon misery bo czyni grę dużo trudniejszą i samo przeżycie wtedy jest misją samą w sobie. Samo Call of chernobyl jest stalkerem totalnym i bazą pod przeróżne modyfikacje w tym i fabularne oraz jest sporo dodatków z questami brońmi itd itd. Postaci AI zbieraja czesci mutantów, golą trupy, chodzą po innych mapach w trybie "offline", Ai w stalkerze jest swego rodzaju wzorem dla gier sandboksowych bo postaci niezależne obozują, przemierzają mapy itd. Kolega Spec widzę obeznany pozdrawiam :) Ps: Myślę, że najlepszą fabułę napiszemy sami na addonie misery, duża cześć graczy lubi tę serię głównie dla eksplorowania/urbex'owania i survivalowej otoczki przeżycia w opuszczone strefie.
S.T.A.L.K.E.R. ciągle wymiata!
Gra ma tak cudowny silnik dźwiękowy, że chyba w to zagram (jak tylko przejdę Brutal Dooma) :->
Seria STALKER to najlepsza rzecz jaka powstala w dziedzinie gier.Wszystkie eksluzivy na konsole,to smieci przy tej klimatycznej serii-petardzie.
Nie ma to jak ból doopki nooba, którego na konsole nie stać i gra na tosterze z 2010 w gry na dx9 lolololo
Osiolku,akurat kazda biezaca konsole Sonego kupuje na premiere i to od wielu lat...
Pisalem tylko,ze na konsolach nigdy dotad nie bylo takiego ssania klimatu jak przy serii STALKER...i prawdopodobnie nie bedzie.
Sporo bym dał za S.T.A.L.K.E.R.'a 2, ale raczej prędko się go nie doczekamy (jeżeli w ogóle) ;[. Przynajmniej wiadomo, że nowe Metro powstaje, więc wschodnie post-apo jeszcze nie zginęło ;d.
Specjaliści są zdania, że niedługo tryb online odejdzie do lamusa i gracze będą grać tylko w single-player. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest natura graczy, która nie akceptuje przypadkowych spotkań w necie, a tak zwany nieprzewidywalny rywal, to mit, który w rzeczywistości nie istnieje.
Czas chyba wrócić do Zony :D
Cholera, gdyby tak poprawiono Misery i dostosowano go do gameplaya stalkera to bym był w niebo wzięty. Tak to niestety mod jest zbyt upierdliwy. Co do CC, to może trzeba obczaić, jest on jakoś połączony z cop, czy to czysty sanbox bez fabuły?
Call of Misery to implementacja Misery na tego moda i to całkiem dobrze zrealizowana.
Są nawet szybsi niż oryginalni twórcy Misery i wypuścili dodatki do Call of Misery takie jak rozbieranie broni na części, które ma się pojawić w nowej części Misery o numerze 2.2 :]
Czyli co - twórcy zapowiadają jakiś ficzer a modderzy zrobią to szybciej :]
Mody do Skyrima są tak słabe czy co? :-)
Endereal na drugim miejscu. Mało?
To od tych samych ludzi co wypuścili Nehrim do Obliviona.
I jakoś Stalker wygrał, no ale wiadomo, co lepsze to wyższa pozycja : D
Wygrał dzięki stalkerskiej braci która mimo tylu lat w naszych częściach europy trzyma się bardzo dobrze. Jest taki Gothic'kiem który mimo lat dobrze się trzyma.
@grzybmaister
Wygrał, bo jest genialny z genialnym klimatem. A gier fantasy... otwieram kibel i co widzę, grę fantasy! Lodówka, otwieram - paw leci, bo tam jakiś krasnlud siedzi... Ile można.