Zamówiłem we wtorek rano kartę graficzną w sklepie X-Kom. Wszystko wydawało się w porządku, wysłali mi potwierdzenie zamówienia, a chwilę później etykietę paczki i numer śledzenia. Do tej pory jednak nie udało im się przesyłki wysłać. Po drodze napisałem do nich maila, ale nie raczyli odpowiedzieć. Dziś zadzwoniłem na infolinię, żeby anulować zamówienie, bo bym kartę miał już wczoraj, bądź przedwczoraj, gdybym zamówił od jakiegoś Janusza z allegro. Miły Pan na infolinii mnie poinformował, że paczka leży gdzieś spakowana i oni już tej karty nie znajdą, więc karta musi do mnie przyjść. Z tego wynika, że nie mają kompletnie pojęcia gdzie jest towar jak zostanie zdjęty z półki magazynowej. Sytuacja delikatnie komiczna, szkoda tylko, że z powodu sklepu X-Kom nie uda mi się pograć w przerwie świątecznej, na co liczyłem, bo nie mam zbyt wiele urlopu w ciągu roku. Serdecznie odradzam sklep X-Kom.
No tak, bo najlepiej kupować sprzęt przez internet w okolicach świat! Na pewno wszystko dojdzie na czas.
Ludzie to są nierozgarnięci.
Sam od wtorku wysłałem 3 paczki, które już doszły i otrzymałem jedną, także kurierzy działają. To wina sklepu, nie firm dostawczych. Jeśli by wywalili na stronie baner - przez święta nie działamy, czy coś w ten deseń, to nie miałbym żadnych pretensji. Po prostu złożyłbym zamówienie u kogoś innego.
Zgadzam się z blood. Przedwczoraj wysłałem paczkę na poczcie, doszła na drugi dzień o godzinie 13.
Sam od wtorku wysłałem 3 paczki
No jak trzy paczki wysłałeś to myślę że xkom powinien cie zatrudnić żebyś perfekcyjnie zorganizował wysyłanie ich setek paczek dzienn.... oh wait...
Święta były w sobotę 24.12. Ja swoją kartę zamówiłem 20.12 we wtorek na morele.net. Też chciałem mieć przed świętami, a napisane było, przed zakupem, że karta będzie na piątek 23.12. Pomyślałem sobie że tak długi czas to pewnie przez zbliżające się święta więc ok. Byle było jeszcze w tym tygodniu.
We środę następnego dnia dzwoni kurier z paczką...Zdziwiłem się i to bardzo zwłaszcza że status zamówienia miał opóźnienie. Ale generalnie byłem zaskoczony bardzo pozytywnie.
To parodia a nie sklep. Sprzedają towar, którego nie mają na stanie, choć ciągle widnieje info, że wysyłają nawet tego samego dnia.Ja zamówiłem u nich kiedyś kilka rzeczy 30 wrzesnia, to okazało się, że część jest jednak niedostępnych ( choć ciągle widniały na stronie jako dostępne) i trzeba czekać z tydzień na skompletowanie przesyłki, po czym po dwóch tygodniach bez żadnego info z ich strony oraz kuriera przychodzi do domu paczka, której rozmiary utwierdziły mnie w przekonaniu, ze jest niekompletna i jej nie przyjąłem. Napisałem jeszcze, że anuluję zamówienie, że rezygnuję z ich usług itp. i zamówiłem gdzie indziej i tam bez problemu, w ciagu 3 dni mialem, co chciałem. Jeszcze pod koniec października dzwonił ktoś od nich z pytaniem czy anuluje zamówienie... A najlepsze jest to, że 20 grudnia przyszło mi info, że wysłali paczkę... I nie tylko ja mialem takie problemy.
To w sumie jeszcze nic - ciekawe są opinie na temat reklamacji i serwisowania zakupionego tam sprzętu które na ich fb się co jakiś czas pojawiają i część z nich sukcesywnie usuwają. Na ceneo też jest jakaś cenzura i nie pojawiają się negatywne opinie ( np.moja). Ja u nich z pewnością już nigdy nic nie zamówię.
@Blood Bardzo przepraszamy Cię za zaistniałą sytuację. Prosimy o podanie numeru zamówienia w wiadomości, w celu wyjaśnienia sprawy.
Pozdrawiamy
Ja dla odmiany półtora roku temu zamówiłem przez ich stronę cały komputer w częściach i wszystko było do odbioru w salonie następnego dnia. Do tej pory wszystko działa, sam składałem. I co w związku z tym? Nic.
ha ha ale beka:D Ha ha ja nie moge :D No no, chyba piesze widze zeby ktos tu zalozyl konto zeby reperowac PR.
Szacun x-kom. (o ile to Nelson nie robi se jaj)
Ja się nie dziwie robić zakupy w takim okresie i mieć pretensje że są opóźnienia xD
Tam też pracują zwykli ludzie...
Okres jak każdy inny, dzień pracujący. O ile sklep nie podaje informacji, że trzeba oczekiwać innego rodzaju obsługi jak w normalne dni robocze, to powinno wszystko przebiegać sprawnie. Nadmienię, że przez 3 dni nie udało im się wysłać gotowej paczki, a kurierzy przecież tam witają pewnie kilka razy dziennie, a co najmniej raz, a przez 2 dni nie udało im się odpisać na maila. Ewidentnie coś pokręcili i zawieruszyli, więc nie staraj się być uszczypliwy i mądrzejszy niż jesteś.
[edit]
Niepotrzebnie odpisywałem, to musi być alternatywny profil x-kom. Założony w 2011, 7 postów, a w każdym link do sklepu x-kom. Proponuję ten tekst dodać do waszego logo "robić zakupy w takim okresie i mieć pretensje że są opóźnienia xD - inteligentny wybór". Wstydu nie macie, żal.
W sierpniu 2015 kupiłem całego kompa w x-komie. Zamówienie zostało zrealizowane błyskawicznie + komputer został złożony przez w/w firmę bez dodatkowych opłat.
Nigdy nie miałem żadnego problemu z komputerem.
X-kom jak dla mnie jest godny polecenia.
To teraz będziesz wiedział, że jak chcesz dostać towar w bieżącym tygodniu, musisz sfinalizować zamówienie (przelew) do wtorku przed godziną dwunastą.
kilka rzeczy kupiłem, ekspresowo dostarczone do sklepu, miłą obsługa... ja się na razie na x-komie nie naciąłem.
na morelach właściwie też nie :)
Pracowałem w X-kom. Lubią ściemniać co do daty wysyłki i odbioru towaru. Nigdy nie powiedzą ci, że przesyłka będzie o konkretnym dniu, bo mają burdel a magazyn głównie się ostro gubi w swoich obowiązkach. Jeśli towar rzeczywiście jest na stanie, to dochodzi na następny dzień roboczy do adresata. To jest plus. Kurierzy szybko i sprawnie roznoszą zamówiony towar. Co do cen, to rzadko kiedy mają taniej niż u konkurencji a to ich główny slogan. Natomiast w salonie ładnie mówią, żeby ogłupić klienta. Tak samo z ubezpieczeniami na siłę. Nie sprzedaż? Nie pracujesz. Tak to działa. Ogólnie dobry wybór, ale polecam szukać czegoś innego.
Duchos, dążymy do tego, aby każde zamówienie było realizowane planowo oraz z najwyższą starannością. Podajemy także realne terminy. Opóźnienia są pojedynczymi przypadkami i w takich sytuacjach zawsze robimy wszystko, aby taką sytuację rozwiązać jak najszybciej :)
Wszystkie moje laptopy i karty graficzne kupowałem w x-kom i jestem bardoz zadowolony zarówno z obsługi, jak i cen, jak również z faktu że sprowadzili mi dokładnie to co chciałem.
Ja jestem już stałym klientem, bardzo sobie cenię ceny (:D) i szybkość, ale widać, że rozrastanie się sprawia, że popełniają błędy typowe dla rozwijających się przedsiębiorców, którzy muszą nagle ogarnąć wiele rzeczy.
Piszę, bo miałem u nich ostatnio kuriozalną sytuację. Zamówiłem przenośny dysk twardy, zapłaciłem szybko skuszony opcją wysłania tego samego dnia. Tego samego dnia nie dostałem numeru nadania, nic, tylko status zamówienia zmienił się na "w realizacji" - dość enigmatycznie, niewiele mi to mówiło o jego losach.
No to następnego dnia koło 12 dzwonię na infolinię i pytam, co to znaczy, że jest w realizacji, czy już wysłana, bo miała być wczoraj itd. Dostaję odpowiedź, że "chwila, sprawdzę". No to sprawdza i mówi, że paczka przygotowana do wysłania i dzisiaj wyjdzie. Myślę: no ok, blisko świąt, nie wysłali tego samego dnia, trudno.
A tu pół godziny później przychodzi kurier. Z paczką. Z x-kom.
O 17 dostałem maila, że zamówienie zostało wysłane i dostałem numer przewozowy :D Istna podróż w czasie.
Dobra, coś wam wyjaśnię odnośnie X-kom, bo mnie zgryzota ogarnia jak czytam posty w stylu choćby Longwintera [14]
Otóż dwie prawdy o X-kom
1) Ceny są płynne.
Otóż w ostatnich 5 dniach sprawdzałem cenę 1 produktu pewnie z 10 razy, i cena ta podskoczyła już z PIĘĆ RAZY !!!
http://www.x-kom.pl/p/309923-karta-graficzna-pci-e-gigabyte-geforce-gtx-1070-g1-gaming-8gb-gddr5.html
Obecna cena - 2 179,00
W sobotę karta ta kosztowała jeszcze bodaj 2075. Następnie skok na 2100, na 2130.
Widzicie - z tego co się dowiedziałem **, to im mniej X-kom ma towaru na magazynie tym bardziej cena rośnie. Natomiast im więcej jest wejść na stronę konkretnego produktu: tym szybciej cena rośnie
Ehem ?
** od wąsatego Janusza ;D
btw jest to jeden z pierwszych referentów tego modelu, ale karta ta jest akurat pieruńsko popularna
2) X-kom jest jednym z DROŻSZYCH * sklepów w Polsce.
To fajnie że jakimś "brzuchatym bogaczom" cena odpowiada, ale nie oszukujmy się: X-kom to nie jest Komputronik (gdzie jak wiadomo zawsze było drogo - X-Kom około 20 salonów, Kompu - ponad 300)
* co prawda najpierw napisałem Najdroższych ale bądźmy poważni: X-kom to raczej środek stawki cenowej, nie poziomy szczytowe Komputronika ;D
^ Udowodnić powyższe jest super łatwo -wybierzcie dowolny produkt i sprawdźcie ceny na ceneo, X-kom ma w praktycznie każdej cenie "frycowe" w wysokości 50-100+ złotych.
No niby można, ale po co przepłacać ?
WrednySierściuch ---> ty kupujesz wybierając tanią ofertę, ja kupuję tam gdzie mam zaufanie, gdzie zostanę dobrze obsłużony i gdzie cena nie będzie wygórowana (wcale nie ma być najniższa).
Jak mam laptopa za 10k to jakim problemem jest dla mnie różnica 100zł w jedna czy w drugą stronę.
Jest dla mnie natomiast różnicą czy towar był rozpakowywany czy nie, czy był dobrze przechowywany i przewożony, czy sprzedawca potrafi udzielić mi nawet bardzo specjalistycznych odpowiedzi.
Jak chcesz tanio to kupuj na allegro, tam jest masa taniego sprzętu.
Ja kupuję w X-kom bo kupuję drogi i markowy sprzet, oczekuję za to super obsługi, a nie najniższej ceny na rynku.
To zależy. Swego czasu mieli - dobrą! - płytę Asrocka, którą kupiłem, prawie 100 zł taniej niż inne tanie sklepy w sieci. I5 był u nich tańszy nawet niż na morelkach, podobnie bardzo populary RAM Kingstona.
Natomiast karty graficzne faktycznie mają wszystkie pierońsko drogie, a przynajmniej mieli, jak kupowałem.
Kupowałem telefony, telewizor i inne sprzęty - nigdy zero problemów. Jak w każdej firmie może wystąpić taka sytuacja. Z mojej strony polecam x-kom.
Ceny w sklepach internetowych mogą rosnąć również od częstego przeglądania produktu (wystarczy odświeżyć cache) i logowaniu się na stronę z Iphone'a.
Dla zainteresowanych, X-Kom się do mnie odezwał 2.5 tygodnia po założeniu niniejszego wątku oferując promocyjne ceny w ramach przeprosin. Na razie nie skorzystałem, więc nie wiem jak dobra oferta.
Nabyłem u nich kartę GF 1050 Ti. Mam nie daleko, więc odebrałem osobiście. Problemów nie było :)
Kupiłem dwa laptopy na przestrzeni 3 miesięcy, wszystko na miejscu dostępne. Zero problemów.