Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: 3dsMAX - drzwi zostaja "pozarte" przy delikatnym przesunieciu

24.10.2016 16:25
1
Faat
45
Pretorianin
Image

3dsMAX - drzwi zostaja "pozarte" przy delikatnym przesunieciu

Witam, mecze sie z tym problemem od kilku godzin i zaraz sobie powyrywam wszytkie wlosy, wiec bardzo prosze o pomoc :)
Mam bardzo irytujacy problem - tworze drzwi balkonowe typu sliding, ogolnie sporo zabawy, zeby "wskoczyly" w sciane i zrobily dziure. Gdy juz to sie stanie wszystko jest ok, do momentu, gdy probuje lekko przesunac te drzwi, wtedy zostaja one tak jakby wchloniete przez sciane, przez co ich nie widac, nie widac widoku za oknem oraz nie przepuszczaja swiatla. W zalaczniku podglad.

pytanie nr 2: czy da sie jakos odsunac od okna mape hdri?

Bardzo dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

24.10.2016 19:26
2
odpowiedz
Faat
45
Pretorianin

Odswiezam, bo sprawa dosyc pilna :)

24.10.2016 20:19
3
odpowiedz
Cyniczny Rewolwerowiec
109
Senator

Nie rozumiem problemu, wyjaśnij dokładniej.

A pytanie numer 2 - nie, hdr'ka jest w stałej odległości, możesz tylko obracać.

24.10.2016 21:03
4
odpowiedz
Faat
45
Pretorianin

Drzwi po prawej stronie na zalaczniku byly aktywne i dzialajace jak te po lewej, ale potem przy jakiejs minimalnej zmianie drzwi sie zapadaja w sciane i tak jak widac na zalaczniku, sa w nia wtopione, nic przez nie nie widac i praktycznie nie przepuszczaja swiatla. "Zapadaja sie" po jakiejkolwiek edycji uwzgledniajacej przesuniecie, moge spokojnie wyodrebnic szyby i nadac im odpowiednie wartosci, ale gdy chce przesunac drzwi badz tez skopiowac i obrocic na inna sciane to zaczyna sie wlasnie to o czym mowie.

24.10.2016 22:02
5
odpowiedz
Cyniczny Rewolwerowiec
109
Senator

Co znaczy aktywne, animowałeś je jakoś?

24.10.2016 23:05
6
odpowiedz
Faat
45
Pretorianin

Nie, poprostu aktywne w sensie zaznaczone i moglem je edytowac, np wydzielajac szyby nadajac material itp.

Forum: 3dsMAX - drzwi zostaja "pozarte" przy delikatnym przesunieciu