Watch Dogs 2 opóźnione na PC - FLESZ 20 października 2016
Ubisoft nie chce popełnić błędów niedopracowanych pecetowych wersji -- myślałem że padnę z krzesła. Ubisoft i optymalizacja...... dobrze was trzyma humor.
Watch Dogs 2 oţóźnione na PC, by móc usprawnić... bla, bla, bla. Tak, bo 2 tygodnie dodatkowych testów im coś dadzą. Moim zdaniem jeden z prawdopodobnych scenariuszy to:
1. Jesteśmy wydawcą, wypuszczamy informację o dacie premiery gry - wszyscy są zadowoleni, bo na wszystkie platformy równocześnie. nikt się nie ciska, nie ma problemu, nie ma segregacji na lepszych, czy gorszych.
2. Developerzy tworzą grę, ale na konsolach musi iść downgrade. Opcje są dwie - puszczamy wszędzie downgrade, bo po równo dla każdego... No ale WD1 stał się synonimem oszustwa, bullshotów, więc trzeba zmazać skazę. Ale jak wypuścimy grę na PC od razu ładniejszą i lepszą pod względem grafiki niż na konsolach, to będze tym razem cios od strony MS i Sony.
3. Wymyślamy strategię, człowiek ogarnięty w sieci czuje falę hejtu na niedopracowane gry więc wymyśla - wypuśćmy na PC trochę później, powiemy, że dopracowujemy, a wypuścimy ładną gierkę, zobaczymy, co tam trapi graczy konsolowych, może uda nam się załatać kilka bugów do premiery.
4. Wymyślamy przesunięcie terminu o 2 tygodnie dla PC, konsolowcy są zadowoleni, bo dostaną produkt szybciej, może z bugami, ale MS i Sony się nie będą pluć. PCtowcy może będą lekko zniesmaczeni, ale zrozumieją, w końcu wielu pisało, że chętnie poczekałoby trochę dłużej byleby produkt był gotowy na tip top.
I wiecie co? Mam nadzieję, że ten scenariusz jest prawdziwy. Naprawdę chętnie poczekam na dopracowany produkt, zoptymalizowany, olśniewający jakością, powalający. Mam nadzieję... ale zawsze powodem innych scenariuszy może być chciwość lub nieudolność... nadzieja umiera ostatnia.