Cyberpunk 2077 - nad grą pracuje projektant Quantum Break i deweloper z Rockstar North
Ostatnio szeregi firmy zasilił Kyle Rowley, który objął stanowisko głównego projektanta rozgrywki.
zaliczył kilkumiesięczny epizod w Cryteku (Homefront: The Revolution) i Jagex (Runescape), aż wreszcie wylądował w Remedy Entertainment. W tym miejscu przepracował kilka lat, w tym jako główny projektant Quantum Break.
zatrudniając dobrych deweloperów z dobrych firm
Serio? Mam pewne obawy co do tego. Ale mam nadzieję, że wiedzą, co robią.
Ale wy macie na tym GOLu skape
http://planetagracza.pl/cyberpunk-2077-moze-wyjsc-zobaczcie-konkretnie-pracuje-nad-gra/
Kyle Rowley – był głównym projektantem w Remedy (Quantum Break)
Shironne Peiris – były artysta z Ubisoft Reflections (grzebał wcześniej przy Watch Dogs)
Catalin Ion – odpowiadał za animację w Crytek (Crysis)
Kris Cho – wyciągnięty z Bioware (cinematic designer przy Dragon Age: Inkwizycja czy serii Mass Effect)
David Brownsea – były artysta środowiskowy z Rockstar (GTA V)
Colin Walder – zajmował się dźwiękiem w Rockstar (GTA V)
Alex Soliven – pracował dla Supermassive Games (Until Dawn)
Bruce Shtelmakher – były inżynier studia Carbine
Oliver Lockwood – programował dla Codemasters
Matthew Steinke – projektant, który byłzwiązany z Midway i Ubisoft
Yasen Stoynev – były projektant poziomów z Ubisoft
Félix Tiévant – były projektant dźwięku z Ubisoft
Dokladnie, czytasz inne portale i tona wiadomosci a na GOLu okrojone newsy. Nie wiem, nie chce wam sie? Poczytajcie inne strony z newsami, przetlumaczcie i lu ;)
Sir Xan - powaznie?....kanapowy koles ma obawy?:)....moze Ciebie powinni zatrudnic? hehehe
Homefront to bardzo przeciętna gra, Quantum Break do jakiś rewelacji też nie należy, już większość zapomniała o czym to było, więc obawy słuszne.
QB było całkiem przyjemne od strony rozgrywki, a że gra raczej była średnia... w Homefronta nie grałem, więc się nie wypowiadam.
@glowa81 -> Proszę nie przesądzaj i wiem, o czym piszę. Jest tak jak napisał @burza82. Po prostu poczekamy i zobaczymy, co z tego wyniknie.
Jestem lekko ....zaniepokojony Kyle nic wielkiego nie zrobił -Jedynie poprawne tytuły
Cóż zobaczymy.
To że część z nich pracowała przy średnich lub poprawnych tytułach nie oznacza że tutaj zrobią to samo. Za grę odpowiada cały sztab ludzi, a Ci wyżej wymienieni są bardzo doświadczonymi ludźmi i pod skrzydłami CDPR mogą dużo dać od siebie zarówno od strony technicznej jak i kreacji gry. Moim skromnym zdaniem bardzo dobrze zrobili zatrudniając starych wyjadaczy, którzy mogą udzielać cennych wskazówek młodszym kolegom.
Nie ma co wróżyć jak na razie, wyjdą pierwsze większe informacje oraz gameplaye wtedy będzie można powiedzieć coś więcej. Ale jak dotąd sprawy idą w dobrą stronę i liczę że panowie dadzą z siebie wszystko