Wiedźmin 3: Dziki Gon bez wsparcia 4K na konsolach
Lenie. Mogli się wstrzymać z premierą GOTY, i wydać ją trochę później, przygotowaną także pod Pro. I nawet nikt nie mówi o 4k, a podbicie oprawy pod Ultra z PC i ustanowienie żelaznego frameratu. Tak jęczeli o moc konsol, a gdy dostali więcej, co mogli wykorzystać w wersji GOTY, olali sprawę. Takie blaszane marudy, jak swego czasu Crytek.
Nie zrobią, bo nie potrafią.
Banda początkujących programistów.
A wiedźmin 3 i tak jest nudny.
spoiler start
trolololo
spoiler stop
Hehehe, bardzo dobrze, Sony miało okazję wydać konsole takie jak powinny być te 3 lata temu, teraz wątpię że deweloperzy za darmo będą dokładali swoich pieniędzy tylko po to żeby ich zadowolić i podbić im sprzedaż nowej konsoli. Takiego wała z nowymi generacjami, czy "upgradem" konsol co dwa/trzy lata..
Po pierwsze, to bez konsoli Sony nie byłoby Wiedźmina III w takiej formie (o ile w ogóle), co jest faktem.
Po drugie, nie za darmo a w edycji GOTY na której zarabiają przecież pieniądze. Lenie wolały jednak wypuścić to w kiepskim okresie wakacyjnym i po najmniejszej linii oporu, ot zwykły zbiór, chociaż mieli już dawno info o Pro, co nadałoby jeszcze większego sensu wersji GOTY za około 2-3 miesiące.
Ale tak to jest , że najbardziej jęczą ci którym nie da się udowodnić na danym etapie, że jednak można. Gdy już jednak faktycznie można, u tych wcześniej jęczących zapanowuje cisza jak po śmierci organisty, brak chęci zrobienia tego o co tak dramatycznie się piszczało. Tym bardziej, że edycja GOTY była naprawdę dobrym powodem.
Jakby dziki gon miał coś zawdzięczać jakiejś konsoli to prędzej X360 na którą wyszła dwójka i mogli zarobić więcej na trójkę :D
Świadomy_Gracz
Śmiem twierdzić że pojawiałby się w tej formie czy z konsolą Sony czy bez niej to po pierwsze, po drugie jakim to trzeba być umysłowym niedorozwojem żeby nazywać ludzi leniami, którzy dostarczyli nam produkcje na tak wysokim poziomie i do tego również nie gorszymi dodatkami oraz wsparciem po premierze. Oczywiście obecnie też nie próżnują i pracują pełną parą nad nową grą ale oczywiście w oczach fanboya konsoli sony są leniami bo nie dali wsparcia dla nowej wersji tej samej konsoli( nie tylko oni z resztą). Naprawdę to jest priorytetowa sprawa, powinni wstrzymać produkcję gry Cyberpunk 2077 i podciągnąć grafikę ku uciesze niebieskich.
Domino310 - Tu wypowiedź człowieka z cdp red:
Gdyby nie konsole, nie byłoby takiego Wiedźmina 3 jakim jest. Możemy to powiedzieć wprost. Inaczej nie byłoby nas na to stać, ponieważ konsole pozwalają nam na lepsze wyniki potencjalnej sprzedaży, lepszy budżet na grę i więcej pieniędzy
Nie nadal bym ich leniami po odwalili kawał dobrej roboty przy W3, ale w innych tytułach, nad wersją na ulepszoną konsolę pracuje jedna osoba, więc nie jest to nie wiadomo jaki nakład pracy.
PanWaras
Polecam jeszcze raz przeczytać mój wpis, wspominam o Sony a nie całym rynku konsol którego wartości nie neguję.
No to chyba sam nie wiesz co piszesz. Gdyby nie konsole, cdp nie byłoby w stanie wydać W3 w takiej formie jaką znamy, po przez uzyskanie odpowiednio dużej kwoty na produkcje gry. Tym bardziej nie byłaby to ta sama gra, gdyby nie ps4, które ma znacznie większy udział rynku w tej generacji.
PanWaras
Ta wypowiedź nie ma sensu, gdyby nie było konsol, to byłby tylko pc, a więc wszyscy by kupowali na pc, baza chętnych do zakupu graczy konsolowych przeszła by na pc.
Więc to jest takie sranie gadanie, jakby tylko był pc to sprzedaż byłoby taka sama.
Kaszanka - Przecież cdp sami to powiedzieli. Dotyczyło to nie samej sprzedaży, ale pozyskanie odpowiednich funduszy na samą produkcję gry, i przy tym konsole miały udział jeżeli chodzi o formę jaką przyjęła gra, i tego dotyczyła ich wypowiedź.
Nie ma sensu natomiast wypowiedź, że gdyby gra byłaby tylko na PC, to sprzedaż byłaby na takim samym poziomie.
"o drugie, nie za darmo a w edycji GOTY na której zarabiają przecież pieniądze."
Jakie pieniądze, skoro muszą udostępnić darmowego patcha każdemu kto nabył grę, niezależnie od wersji?
Jeśli już komuś zawdzięczają fundusze, to jednak nie Sony, tylko M$ i Nvidii, bo to z nimi głównie byli we współpracy...
Ta wypowiedź nie ma sensu, gdyby nie było konsol, to byłby tylko pc, a więc wszyscy by kupowali na pc, baza chętnych do zakupu graczy konsolowych przeszła by na pc.
Taa, już to widzę że wszyscy gracze konsolowi którzy w większości grają tylko na konsolach rzuciliby się na wersję PC.
Dla mnie 4K to luksus i można żyć bez tego. Cieszmy się, co dostaliśmy.
Co prawda, to prawda. Choć z drugiej strony ciężko jest nie podziwiać piękny krajobraz i lokacji w świecie W3, a zwłaszcza te kobiety... XD
Grafika też się liczy. Gdyby tak nie było to nadal gralibyśmy w gry z grafiką z epoki NES'a.
Moja wypowiedź powiela słowa większości graczy konsolowych. Wystarczy rzucić okiem na fora związane z grami. Dla kolegów z kanapy liczy się wyłącznie dobra fabuła. Więc suma pikseli na ekranie powinna być w takim przypadku sprawą drugorzędną. Podsumowując. 8K, 4K, 2K - co za różnica ;-).
>4K
>PS4 Pro
Wybierz jedno.
Przecież z tymi bebechami w PS4 Pro nie ma szans na to 4K, już zresztą twórcy Horizon Dawn mówili, że ich gra nie uciągnie 4K.
PS4 Pro ma upscaling do 4K, widzę że na forum sami znawcy tematu :P
Ale klatki chyba odblokują nie? Byłby to jakiś półsrodek a roboty chyba przy tym nie ma nie wiadomo jak dużo.
odblokowanie klatek niewiele da, bo ta gra zbyt mocno obciąża procesor przez złe gameworksy. Na podwyższenie odległości renderowania z kolei potrzebne jest więcej pamięci której ps pro też nie ma.
Niby cd projekt red pracował z microsoftem przy tworzeniu wiedźmina, więc prędzej spodziewałbym się czegokolwiek na scorpio, chociaż pewnie też niczego nie zrobią bo pracują przy cyberpunku.
Co ty bredzisz, W3 działa na i3 bez problemu w 60 klatkach, a co dopiero na konsolowych prockach...
Ja poczekam na PS5/Scorpio. To upscalowane 4K będzie takim samym dodatkim do kilku gier jak PS Move czy 3D.
GOTY to wersja kompletna, czyli ze wszystkim (lub prawie) co wyszlo do nanej pozycji i to dostali gracze, tak jak wiele gier przedtem i zapewne wiele po W3. CDP, jak kazdy wydawca/producent niech robi co chce, ich cyrk i ich kasa - jak stana sie zbyt pazerni to mojej kasy wiecej nie zobacza ale decyzje niech podejmuja sami. W zaleznosci od gry natywne 4k na PRO przy zachowaniu wszystkiego w takiej formie i plynnosci jak oryginal to wcale nie robota dla jednego czlowieka, jak ktos wyzej pisze. Niektore silniki paskudnie sie skaluja, niekiedy moga wystapic problemy z zewnetrznym oprogramowaniem i testy oraz optymalizacja moga pochlonac sporo czasu i pieniedzy.
A co do tego czy bez PS4 wiedzmin bylby taki sam? Zapewne nie ale nie oznacza to ze bylby gorszy, PS mialo wplyw na produkcje W3 ale gdyby go nie bylo to byloby co innego, gracze PS musieliby sie gdzies podziac, silniejszy bylby X, PC albo pojawilby sie inny gracz. Aby ktos cos komercyjnie robil, musi mu sie to oplacac.
Wieśniaka zjadam an śniadanie!
Nienawidzę mody na te wszystkie remake'i, babranie się w starych grach kiedy w tym samym czasie jeden czy drugi developer mógłby pracować nad czymś nowym... Taki mamy klimat obecnie, ważniejsze ładniejsze teksturki i odświeżanie starych kotletów niż spróbowanie czegoś nowego. Tym bardziej kiedy W3 jest zeszłoroczną grą i wygląda na konsolach dobrze, działa po patchach też nieźle. Jakby teraz ludzie mieli siedzieć nad upgradeowaniem Wiedźmina do wersji PRO zamiast w tym samym czasie dłubać przy Cyberpunku to jasny szlag by mnie trafił, taki sam jakby się okazało że tworzą jakieś remake'i do Wiedźmina 1 czy Wiedźmina 2 które nikomu normalnemu nie są potrzebne.
Za około 2 lata (strzelam) dostaniemy pewnie Cyberpunka, tam będziecie mieli swoje PRO i SCORPIO.
Zresztą Pro i Scorpio to powinien być oryginalny PS4 i XBOX. Sony i Microsoft dali dupy, wydali marne konsole przez co połowa gier w ostatnich latach została z downgradowana, i być może w inny sposób też pocięta bo zamiast skupiać się na czymś innym, to developerzy musieli męczyć czy aby ta czy tamta gra działała na tych dziadowskich konsolach.
Dokładnie. Moim zdaniem lepiej kupić kompa za cenę konsoli a wydajność i tak będzie wyższa. Mam wrażenie, że konsole sztucznie hamują rynek gier, a producenci muszą dopasowywać się do ich mocy zamiast korzystać z dobrodziejstw PC.
Jeśli chodzi o natywne 3840x2160 to uzasadnienie wydaje się w pełni zrozumiałe, ponieważ PS4 Pro kompletnie nie poradziło by sobie z tym zadaniem a Redzi jak zwykle ubrali to w delikatne słowa starając się nie obrażać niemocy nowej-starej konsoli Sony, natomiast jeśli chodzi o skalowanie do rozdzielczości 4K to sądzę że z tym nie było by większego problemu, ale znając ambicje CD Project Red to musieli by odciągnąć uwagę od swoich priorytetowych zadań czego z pewnością nie chcą robić bo w tym przypadku gra warta jest świeczki.
I dobrze. "Wiedźmin 3" został dostatecznie dopieszczony przez wszystkich za rozmach, rozmiar i wielość zadań w grze. Doczekał się dwóch dodatków, na którymi były ochy i achy. Poza tym gra ma ponad dwa lata. Czas na coś nowego.
"Poza tym gra ma ponad dwa lata." WTF???
Czekaj, czekaj bo może żyjesz w innej rzeczywistości niż my. Gra miała premierę 19 maja 2015r. a teraz jest październik 2016r. Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie za cholerę nie wychodzi z tego ponad 2 lata. Ponad rok tak ale 2?? Chyba coś ci się pomieszało.
To 4k na konsolach to popierwsze bzdura, bo to po prostu upscalowana grafika nie wiadomo po co. Po drgugie takie rozdzielczosci w ogole mają sens jak sie siedzi metr od monitora/komputera. A z zalozenia konsolowy gracz "gra wygodnie na sofie przed telewizorem"
Wiec bardzo dobrze ze CDP nie marnuje zasobów i czasu na robienie dobrze marketingowcom którzy chca wcisnąć klientom nowe konsole bo stare 'next geny' już nie dają rady.
bardzo żałuję, mogliby chociaż dać 60fps albo łatkę graficzną