Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Zapowiedź Widzieliśmy grę SpellForce 3 – Company of Heroes w klimacie fantasy Tolkiena

14.09.2016 12:44
kotonikk
👍
1
kotonikk
106
Wśród horyzontów

Jedynka była naprawdę świetna, kupiłem w KŚ Gry i katowałem spory okres czasu. Długa i wymagająca produkcja. Dwójka niby podobna ale nie zatrzymała mnie jakoś na dłużej. Trójka wizualnie prezentuje się wyśmienicie i jeśli będzie miała "to coś" i grywalność z pierwowzoru, to będzie piękny powrót klasycznych RTSów, jak ostatnio zrobiły to erpegi.

14.09.2016 13:08
👍
2
odpowiedz
Gerr
63
Generał

Nie mogę się doczekać, jedynka i dwójka mnie swego czasu wciągnęły na długie godziny, liczę że i tym razem tak będzie.

14.09.2016 13:15
😃
3
odpowiedz
12dura
48
Senator

Jak gra mnie nie bardzo interesuje, tak cieszę się, że Nordic Games tzn. THQ Nordic zaczyna się rozwijać. To oznacza jedno- będą pieniążki na Darksiders III!

14.09.2016 14:51
4
1
odpowiedz
zanonimizowany796920
26
Centurion

Spellforce było dla mnie prekursorem mechanizmów RPG w innych gatunkach oraz nadzieją na powrót RTS'ów do łask.

Jednak teraz, choć będę czekać na pełnoprawny materiał z gry, nie jestem już taki entuzjastyczny. Chciałbym być podekscytowany grą, ale rozumiem krytykę na forach, coś wisi w powietrzu. Uproszczenie zarządzania, niedobór klas...

Struktura Company of Heroes polega na skupieniu uwagi gracza na starciach i taktyce, ale oferuje dużą liczbę pomniejszych mechanik, czyniąc je bardziej interesującymi. Jeżeli twórcy nie będą mieli pomysłu, jak urozmaicić potyczki, mocno odbije się to na przyjemności z rozgrywki. Gracz po prostu znudzi się.

Ale bądźmy dobrej myśli, w końcu nie mamy zbyt dużego wyboru w tej kwestii.

15.09.2016 10:39
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Valgard
31
Centurion

Nie grałem w CoH, ale z tego co zrozumiałem nie będzie budowania poszczególnych budynków(ich rozmieszczania)? Tylko z poziomu jakiegoś ogólnego zarządzania? Bez sensu trochę.. Magią SP 1 było to, że każda frakcja miała dopracowana architekturę budynków, można było sobie wręcz układać osady pod kątem estetycznym, a potem przechadzać się bohaterem uliczkami ;)

15.09.2016 13:09
WildCamel
5.1
WildCamel
103
gry-online.pl

GRYOnline.plRedakcja

W klasycznym RTS-ie stawiasz budynki gdzie chcesz i jak chcesz, a zasoby są rozmieszczone na mapie w różnych miejscach. System z CoH-a wygląda trochę inaczej: zasoby dostarczają nam sektory - w momencie, gdy je zajmiemy (budując swoją placówkę), to dostajemy konkretną liczbą danego zasobu. Poza tym można dany sektor rozbudowywać i stawiać tam budynki, ale cały system jest bardziej automatyczny niż w klasycznym RTS-ie. Jak będzie to w praktyce wyglądać w SpellForce - nie wiem. Twórcy tego nie pokazali, a tylko opisywali. Jeśli więc chodzi o kwestie estetyczne, to nie powinny ona bardzo ucierpieć :)

15.09.2016 12:08
6
1
odpowiedz
ww1990ww
95
Konsul

Niepokoi mnie ten system zarządzania bazą z CoH. Urokiem 1 czy 2 było zawsze budowanie bazy a jak surki się kończyły czyszczenie okolicznych baz wroga aby ekspansja była możliwa.

Zrezygnowanie z 8 klas postaci do tylko 2 ma sens. W 1 magia umysłu czy śmierci nie była zbyt przydatna gdy biała magia ze swoją armią aur i masowym leczeniem była OP. W 2 za to drzewko pozezwalało na o wiele większą dowolność w budowie postaci.

15.09.2016 13:03
Trygław
👍
7
odpowiedz
Trygław
71
Pretorianin

W część pierwszą wraz z dodatkami sporo się zagrywałem i miałem z tego jeszcze więcej frajdy. Druga część już mnie tak nie wciągnęła choć miała swoje momenty. Chciałbym aby część trzecia czerpała więcej z pierwszej niż drugiej.

15.09.2016 21:45
A.l.e.X
8
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
152
Alekde

Premium VIP

czekam z niecierpliwością poprzednie części i ich skończenie sprawiło mi bardzo dużo frajdy.

16.09.2016 12:25
8.1
omatkoicorko
58
Centurion

szczegolnie pierwsza czesc byla wyjatkowa. nie mniej nie wazne jakie zmiany moze to pojsc w dobra strone. czekam i przekonamy sie jak jest. ufam ze wyjdzie swietnie :)

17.09.2016 02:47
Shadoukira
9
odpowiedz
Shadoukira
93
Chill Slayer

Szczerze powiedziawszy to się trochę rozczarowałem tą grą ponieważ liczyłem na RTS'a z krwi i kości.
Dla mnie idealną strategią było by coś na wzór Twierdzy. Uważam tak ponieważ w twierdzy był świetny system ekonomi, rozbudowa bazy dawała wielką frajdę, starcia żołnierzy także były przyjemne, a misje w miarę zróżnicowane jak na tamte czasy. Szkoda tylko, że zabrakło w niej bohaterów oraz opracowywania technologi. Jakby tak odświeżyć twierdze dać jej grafikę odpowiadającą dzisiejszym standardom, dobrą fizykę np budynki by się realistycznie rozpadały, a mury kruszyły i dodać kilka innych smaczków to byłby najlepszy RTS wszechczasów.

17.09.2016 22:44
yadin
10
odpowiedz
yadin
102
Legend

Tak, oczywiście. To będzie wielkie wyzwanie.

18.09.2016 20:13
arkadius2
11
odpowiedz
arkadius2
155
Dark Crusader

Pamiętam jak zagrywałem się w jedyneczkę, spędziłem przed monitorem 1/3 wakacji, ale grunt że nie był to czas stracony :) Niemniej i najnowszej odsłony będę wyczekiwał :)

18.09.2016 20:15
Predi2222
👍
12
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Predi2222
101
CROCHAX velox

Niestety dwójki nie skończyłem( jakiś bug w misji był) ale się ostro pocinało, oczywiście czekam

18.09.2016 21:56
arkadius2
12.1
arkadius2
155
Dark Crusader

Witaj w klubie :) Pewnie masz na myśli tę misję z wrotami (chyba coś z krosnoludami tam było), bo i mnie spotkał ten sam los :)

23.09.2016 11:33
Predi2222
12.2
Predi2222
101
CROCHAX velox

arkadius - pamiętam że misja była na pustyni i trzeba było złożyć w ofierze ludzi żeby skończyła się plaga pająków czy coś w tym stylu.

20.09.2016 22:07
13
odpowiedz
zanonimizowany947109
32
Pretorianin
10

Poprzednie dwie czesci to jedne z bardziej wciagajacych gier, w jakie gralem. Bardzo przyjemne bylo to polaczenie rts i rpg

26.09.2016 20:06
Nolifer
14
odpowiedz
Nolifer
166
The Highest

Coraz dłuższe przesuwanie premiery przeważnie nie świadczy o niczym dobrym...

Zapowiedź Widzieliśmy grę SpellForce 3 – Company of Heroes w klimacie fantasy Tolkiena