Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie HTC Vive - prezentacja bezprzewodowego modelu w tym roku

01.09.2016 16:01
1
1
zanonimizowany1187012
11
Senator

Hydro, gdzie ta recenzja?

01.09.2016 16:43
kaszanka9
2
odpowiedz
kaszanka9
109
Bulbulator

On tylko potrafi od miesięcy pod grami pisać, że biedaki nie zobaczą, a recenzji nie zrobił ani jednej, ważniejsze jest to pierwsze.

01.09.2016 17:02
3
1
odpowiedz
zanonimizowany847542
23
Generał

Ale Hydro ma Oculusa przeciez. To znaczy tak twierdzi...

01.09.2016 18:04
4
odpowiedz
zanonimizowany146624
131
Legend

Jak wszystko pójdzie dobrze to niedługo będę mógł dokładniej przetestować Vive'a (niż dotychczas. O Rifcie wiem już wszystko.... Chyba :E Z rację, że jest mój zdążyłem przetestować na nie rzeczy, których dam się nie spodziewałem i nie mam na myśli tylko "contentu" ;)). Wtedy dopiszę jego porównanie z Riftem do recki i na pewno się ukaże. Jeszcze trochę :p

post wyedytowany przez zanonimizowany146624 2016-09-01 18:08:49
01.09.2016 18:08
.:Jj:.
5
odpowiedz
1 odpowiedź
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Pomijając kwestię softu, to z tego co widziałem największe bolączki obecnej technologii to
a) przewody
b) setup i wielkość 'obszaru roboczego'. Ale tutaj niewiele się da zrobić. A dla 'siedzących' gier chyba niewiele osób kupiło by vr.

Nawet przy większych mieszkaniach trudno na dłuższy okres wygospodarować spory kwadrat, gdzie nie będzie przeszkód w poruszaniu się. Może kwestia czujników też będzie poprawiona niedługo.

03.09.2016 18:40
5.1
lhobbit
53
Chorąży

Adb) Wręcz przeciwnie. Mi w graniu VR chodzi o doznania wizualne a nie bieganie po pokoju. I z tego co wiem wielu graczy tak ma. Room Gaming jest fajny na reklamach i salach do prezentacji technologii. Do dłuższego grania to nie za bardzo chyba iż ktoś po prostu lubi ruch jako sport.

01.09.2016 23:10
6
odpowiedz
Mati-suchy
1
Junior

Panowie proszę o pytania odnośnie HTC Vive??
W pracy bawię się tym od miesiąca i już trochę poznałem to urządzenie. Mam dostęp do 6 zestawów.

02.09.2016 01:03
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany146624
131
Legend

Największa bolączka obu to rozdzielczość. Nadal mimo wszystko za mała, choć zdarzają się tytuły, w których tej "małości" nie widzimy nawet przez ułamek sekundy (Minecraft, Lucky's tale, Chronos)

post wyedytowany przez zanonimizowany146624 2016-09-02 01:04:51
02.09.2016 01:52
Santiako
7.1
Santiako
27
damianDgamer

a bardzo do przeszkadza? A i, czy Któryś z modeli konkurencji oferuje odpowiednią?

02.09.2016 19:46
7.2
zanonimizowany146624
131
Legend

Powiem tak: w grach vr ready niemal w ogóle (zapominamy o niej już w pierwsza ekranie samej gry), ale jeśli chodzi o gry "normalne" to by to nie przeszkadzało musimy ustawić mocny zoom obrazu i wyłączyć skin kinowy, tylko najlepiej zmienić poświatę poza grą na czarny kolor, a dodatkowo włączyć dsr x4/4k (najlepiej mieć monitor 4k [tak, ma znaczenie wyświetlacz secondarny nieoculusowy]). Wtedy nie będzie nam

post wyedytowany przez zanonimizowany146624 2016-09-02 19:47:27
Technologie HTC Vive - prezentacja bezprzewodowego modelu w tym roku