HTC Vive - prezentacja bezprzewodowego modelu w tym roku
Hydro, gdzie ta recenzja?
On tylko potrafi od miesięcy pod grami pisać, że biedaki nie zobaczą, a recenzji nie zrobił ani jednej, ważniejsze jest to pierwsze.
Ale Hydro ma Oculusa przeciez. To znaczy tak twierdzi...
Jak wszystko pójdzie dobrze to niedługo będę mógł dokładniej przetestować Vive'a (niż dotychczas. O Rifcie wiem już wszystko.... Chyba :E Z rację, że jest mój zdążyłem przetestować na nie rzeczy, których dam się nie spodziewałem i nie mam na myśli tylko "contentu" ;)). Wtedy dopiszę jego porównanie z Riftem do recki i na pewno się ukaże. Jeszcze trochę :p
Pomijając kwestię softu, to z tego co widziałem największe bolączki obecnej technologii to
a) przewody
b) setup i wielkość 'obszaru roboczego'. Ale tutaj niewiele się da zrobić. A dla 'siedzących' gier chyba niewiele osób kupiło by vr.
Nawet przy większych mieszkaniach trudno na dłuższy okres wygospodarować spory kwadrat, gdzie nie będzie przeszkód w poruszaniu się. Może kwestia czujników też będzie poprawiona niedługo.
Adb) Wręcz przeciwnie. Mi w graniu VR chodzi o doznania wizualne a nie bieganie po pokoju. I z tego co wiem wielu graczy tak ma. Room Gaming jest fajny na reklamach i salach do prezentacji technologii. Do dłuższego grania to nie za bardzo chyba iż ktoś po prostu lubi ruch jako sport.
Panowie proszę o pytania odnośnie HTC Vive??
W pracy bawię się tym od miesiąca i już trochę poznałem to urządzenie. Mam dostęp do 6 zestawów.
Największa bolączka obu to rozdzielczość. Nadal mimo wszystko za mała, choć zdarzają się tytuły, w których tej "małości" nie widzimy nawet przez ułamek sekundy (Minecraft, Lucky's tale, Chronos)
a bardzo do przeszkadza? A i, czy Któryś z modeli konkurencji oferuje odpowiednią?
Powiem tak: w grach vr ready niemal w ogóle (zapominamy o niej już w pierwsza ekranie samej gry), ale jeśli chodzi o gry "normalne" to by to nie przeszkadzało musimy ustawić mocny zoom obrazu i wyłączyć skin kinowy, tylko najlepiej zmienić poświatę poza grą na czarny kolor, a dodatkowo włączyć dsr x4/4k (najlepiej mieć monitor 4k [tak, ma znaczenie wyświetlacz secondarny nieoculusowy]). Wtedy nie będzie nam