Witam wczoraj zaktualizowałem system do anniversary update i przed tą aktualizacją wszystko było dobrze, lecz po niej nie wiem jakim cudem nie chcą się uruchomić żadne programy ze sklepu oraz sam sklep. Proszę o pomoc bo to tak wygląda jakby się wszystkie domyślne programy odinstalowały w tym również sklep. Reszta gier jest tak jak była na dysku.
Musisz "zresetować" sklepowe aplikacje. Możesz to zrobić na dwa sposoby:
1. PowerShell (odpalasz jako administrator)
Get-AppXPackage -AllUsers | Where-Object ;;$_.InstallLocation -like "*SystemApps*";; | Foreach ;;Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml";;
2. Ręcznie
Ustawienia - System - Aplikacje i funkcje - klikasz konkretną aplikacje, następnie opcje zaawansowane i na końcu resetuj.
Podepnę się, ja mam problem z zainstalowaniem tej aktualizacji - mianowicie przy 71% procent aktulizacji wywala mi blue screena i system wraca do ustawień przed próba instalacji, i tak za każdym razem. Wyskakuje mi błąd "Exception not handled" i tyle. Co zrobić?
Windows Update albo Asystent uaktualnienia do systemu Windows 10. W obu przypadkach to samo.
Kjx ja w tych aplikacjach i funkcjach nie mam tam sklepu oraz żadnych aplikacji ze sklepu.
Bo wlanczam ten program i wyskakuje mi taki jakby wiersz poleceń i co dalej?
No i zrobiłem to i nic.
Najlepszym sposobem na błędy w Windows 10 jest format i wgranie Windows 7. Rozwiązuje 100% problemów.
Hmm, racja ale na razie powiem szczerze że umie gry płynniej chodzą na nowym systemie Microsoftu.