Największe tajemnice gier wideo
Troszke krótki materiał Jordan , zaintrygowałeś mnie nim a tu koniec :/ Ale sam materiał jak najbardziej na plus.
Łał, pierwszy od dawna materiał (Jordana), który mnie autentycznie zaciekawił, tym bardziej - jak napisała osoba wyżej - szkoda że nie dłuższy.
Karzeł to na 99% Manus, za dużo rzeczy o tym świadczy...
Ostatnio zacząłem dwójkę i dzisiaj zabiłem Starego zabójcę smoków, który wygląda identycznie jak Ornstein, do tego zostawia po sobie ten sam pierścień, a jedyną różnicą są ataki, które przypominają te Artotiasa, coby oznaczało że spotkał go ten sam los. Moja teoria jest taka że Ornstein z jedynki mógł być iluzją, stworzoną przez Gwyndolina, a prawdziwy Zabójca Smoków został spaczony przez pustkę.
Największe tajemnice? Kim jest Raiden w MGS2. Najprostsze rozwiązanie, sugerowane przez zakończenie, to „gracz” (zrywa nieśmiertelnik). Pokrywa się to z tym, iż jest to postać wyprana z memów (i genów)- czyta socjologicznie - pod którą można wpasować każdego (wątpliwości co do płci, brak koloru skóry). Jednak Hideo w wywiadach wspominał o inspiracji Lemem i kiedy przeczyta się „Doskonałą próżnię” staje się jasne, że MGS 2 to gigamesh 2.0, a Les Robinsonade, sugeruje, iż Raiden to Hideo (twórca, kierowy przez graczy i zmuszany do kreacji Sneaka - bohatera doskonałego). Przemawia za tym sporo - m.in. sama postać Sneaka w MGS 2, czy kreacja jedynej symulacji, w której nie ma innych zmiennych, jak sam gracz, podległy kreacji Hideo.
Poza tym pozostaje jeszcze tajemnica ostatniego utworu czy śmierci Sneaka. Oczywiście, wszystko to można wyrzucić sobie do kosza po premierze MGS 4 :)
Jeśli chodzi o Heave Rain i te wizje Nathana to jest duże prawdopodobieństwo, że twórcy chcieli dodać do gry elementy paranormalne (Cage je wręcz kocha) ale z czasem z tego zrezygnowali i nie zdążyli zastąpić tych wizji czymś innym.
Wizje w heavy rain zostały usunięte przez scenarzystów którzy uważali, że zbyt skomplikowały by historię i niezbyt do niej pasowały, ethan miał mieć wizje gdy zabójca mordował, a po usunięciu twórcy nie mieli czasu by zmienić fabułę.
Szukanie czegokolwiek w świecie GTA V mija się z celem. Ktoś musiałby przez bite trzy lata łazić po mapie zaglądać pod każdy kamień. Tak naprawdę w tym monstrualnym świecie nic nie ma.
Co do Rebeki z serii Resident Evil. Oprócz lakonicznej informacji z 2 części gry. Ksiązka "Biohazard/Resident Evil Archive book" odpowiada na to pytanie.
Oto 3 moje tajemnice z gier (UWAGA SPOILERY!)
1-Wild Dog jest robotem?
spoiler start
W prawie każdej nowej odsłonie gry Time Crisis Wild Dog zawsze powraca i też jego utracona ręka dostaje nowy upgrade, i po pokonaniu wysadza się w powietrze Czyżby Wild Dog był robotem?
spoiler stop
spoiler start
Z jednej strony można tak przypuścić, choć i też można obalić bo też z każdym występem widać że WD się starzeje
spoiler stop
To samo tyczy się jego pupilka Wild Fanga o jego nagłe powroty
2-Sonny Forelli zaplanował przerwanie transakcji od samego początku?
spoiler start
Niby Diaz jest winny całej tej draki na początku GTA Vice City, ale ja myślę że Sonny stał za tym samym od samego początku PO KOLEI!
spoiler stop
spoiler start
Po 1sze Sonny wysyła Vercettiego do Vice City aby trzymać go od Lirberty City, stąd też przypuszczał że Tommy zginie tak jak było parę lat wcześniej kiedy Tommy miał zabić jednego gościa w Harwood a zamiast jednego była z nim obstawa i Tommy wybił ich wszystkich
spoiler stop
spoiler start
Po 2rugie Gonzalez wygadał Diazowi o transakcji, więc może Diaz i Sonny poszli na ugodę że w transakcji zginą Tommy i Victor Vance.
Powodem czemu miał Vic Zginąć? ano po Vice City Stories Victor stał się numerem jeden o przemyt narkotyków a Diaz podał w paranoję że kiedyś Victor przejmie i jego interesy
spoiler stop
spoiler start
Po 3rzecie Sonny dopytuje się czy po nie udanej transakcji Tommy ma nadal kasę, stąd też, gdyby Tommy i Victor zgineli to Sonny miał by swoją kasę a Diaz prochy lub na odwrót
spoiler stop
spoiler start
I osatnie Sonny dowiaduje się o śmierci Diaza, co owocuje że jeszcze bardziej jest zły na Vercettiego że nie zwrócił mu kasy
spoiler stop
3-Nadcijągająca Wojna w Borderlands?
spoiler start
The Watcher na końcu Pre Sequel mówi coś o nadciągającej wojnie, i nalega aby zebrać jak najwięcej śmiałków i przy czym pokazuje mapę kosmosu z rozmieszczonymi kryptami
spoiler stop
spoiler start
Myślę że pewnie ma powstać Borderlands Online, kiedy to gracze będą toczyli między sobą wojny, o panowaniu nad tymi kryptami
spoiler stop
Co do Life is Strange i tornada to w grze jest przecież powiedziane że tornado jest wywołane zmianami jakich Max dokonała przenosząc się w czasie czym zachwiała linię czasu. Chyba nawet Warren o tym wspomina.
Trzeba przyznać, że tajemnice, które wymieniłeś są dosyć intrygujące! Dzięki temu wyszedł ciekawy materiał!
Mi sen z powiek spędza inne pytanie. ;) Dlaczego Jordan w swoich materiałach cały czas męczy ten sam wyświechtany zestaw gier: Life is Strange, Resident Evil czy Heavy Rain? To jest prawdziwa zagwozdka...
W Heavy Rain jest więcej takich dziur. Nie zostało np wyjaśnione skąd u Madison bezsenność (codziennie budzi się o tej samej godzinie).