Siemka! Od jakiegoś czasu piszę w Pythonie roguelike'a w klimacie starożytnego Egiptu. Jest to mój zupełnie pierwszy większy projekt gamedevowy. Mam już grywalną wersję Alpha i jestem mega ciekawy Waszej opinii o tej gierce i ewentualne sugestie co zmienić/co dodać. Jest do załatania parę bugów i balans i przede wszystkim trzeba zrobić całą grafikę w pięknym pixel arcie.
Póki co tutaj mam grywalną Alphe, którą można pobierać i śmiało pykać:
http://gamejolt.com/games/pyramidium-egyptian-roguelike/124590
Życzę miłej gry i zachęcam do komentowania i oceniania!
Siema. Sciagnalem gre i pare minut pośmigałem i trzeba przyznac, że podstawowe funkcjonalnosci dzialaj, mozna grac. Zrobiles kawał dobrej roboty, jak na pierwszy projekt całkiem nieźle. Sam kiedys probowalem troche progrmaowac i wiem, że trzeba miec głowę na karku, żeby wszystko ogarnąć.
Jesli chodzi o to, co mozna poprawic, to tak jak pisales grafika - większe i ładniejsze postaci, tło itd naprawdę dużo wniosą. Najważniejze, że szkielte już masz i pozostaje doskonalenie.
Pozdrawiam
Wielkie dzięki! Właśnie tak jak piszesz teraz czeka mnie mega dużo szlifu aktualnych mechanik. No i najwięcej roboty to jednak będzie strona wizualna, która wiem, że mega poprawi odbiór gierki