Mod GTA5Redux upiększy prawie każdy element Grand Theft Auto V
Usuńmy połowę kolorów, przyciemnijmy, żeby nie było nic widać i dajmy 2 razy więcej shaderów, żeby gra świeciła jak psu coś - super grafika bulwo.
Wszystko zależy od gustu lecz mi się to nawet spodobało. Teraz w wersji ultra widać różnicę względem pierwowzoru.
Szczególnie w trailerze momenty z Pagani Huayrą świetnie wyglądają. Czekam :) Mam nadzieję że GTX970 utrzyma te 35kl/s
Szkoda że nie poprawil tych przeobrzydliwych wybuchów. Jak można było takie paskudne, nierealistyczne efekty zaimplementować do gry?
Literówka:
"Pomyślano nawet o takich detalach jak wierne oddanie zanieczyszczenie świetlnego." :)
Mnie się ten mod w ogóle nie podoba oryginalna gra wygląda lepiej :P
Usuńmy połowę kolorów, przyciemnijmy, żeby nie było nic widać i dajmy 2 razy więcej shaderów, żeby gra świeciła jak psu coś - super grafika bulwo.
jestes w bledzie. Technologia imitacji ray-traycingu, czy jak to autor nazywa - global illumination - pojawila sie juz w pierwszym crysisie (uwaga, 10 lat temu!). Powoduje ze obiekty rzucaja "cien" (a raczej zamglenie) na otoczenie, a zasieg i moc cienia zaleza od kata spogladania na zrodlo swiatla i odlegosci od niego. To daje niesamowite efekty rzeczywistego oswietlenia, lepsze niz w przypadku samego hdr. Tworcy gier (poza crytekiem - stad crysis na max detalach do dzis deklasuje wiekszosc tytulow AAA) jednak tego nie uzywaja, bo to dosc skomplikowana technologia, wymaga duzej pracy dla wlasciwej optymalizacji. A lenistwo koncernow jednak zobowiazuje.
Stad technologie, ktore mamy 10 lat lub wiecej, ale nie wypromowane - po 10ciu latach nadal robia mega wrazenie.
To samo bylo (i bedzie) z parallaxami(czy tam displacementami) i megateksturami. Wspomnice moje slowa.
@wickywoo
Nie wiem, jakiej technologii używają moderzy, ale to nie wygląda dobrze.
A na PC pewnie dołoży wymagań i to z grubej rury...
W FAQ autor moda twierdzi że spadek fps wynosi 5-10 fps...
Pokażcie cwaniaczki screeny z wyglądu na Waszym pc z frapsem w tle. Tylko krytykować potrafi jeden z drugim. Mod extra. Z Riftem da to mega efekt :)
Możliwości tworzenia modów do Grand Theft Auto V są niestety dosyć ograniczone
No fakt. Skrypty dodające hulka, dlc z brońmi i pojazdami, wszystkie mody takie jak ten powyżej - czy ja wiem czy możliwości tworzenia są dosyć ograniczone? Nie wydaje mi się :).
Porównując GTA 5 do legendarnego GTA SA to rzeczywiście możliwości modyfikacji gry mogą wydawać się "ograniczone" chociaż takie nie są.
GTX 980 w 1080p klęka, szczególnie w trawie. Jeśli ta gra ma tak wysokie wymagania, a dość średnią grafikę (bez AA straszne schodki) to ten mod nie wniesie nic poza dobiciem wydajności. Do 60FPS pewnie bez SLI 1080 nie podchodzić.
Jak zwykle w tego typu modach grafika nierówna - raz wszystko przejaskrawione, raz szaro-bure... raz wygląda "realistycznie" innym razem gorzej niż zwykła wersja.
Rozumiem, że mod przenosi miejsce akcji ze słonecznej Californi do Oslo albo do Londynu? Albo przemienia grę w horror bo na załączonych screenach GTA V wygląda jak Afterfall: InSanity.