Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Warhammer 40.000 Dawn of War III - nowe konkretny odnośnie bohaterów, baz i systemu osłon

04.05.2016 11:13
1
rodowity29
1
Junior

Czym będzie tryb kooperacji?

04.05.2016 11:22
Barthez x
2
2
odpowiedz
Barthez x
200
vel barth89

I git. Zagrywałem się w pierwsze DoW, bardzo podobała mi się możliwość rozbudowy baz. Fajnie, że to wróci w III.

04.05.2016 11:54
Shadoukira
3
odpowiedz
Shadoukira
93
Chill Slayer

Nie bardzo podoba mi się, że gra jest bardziej kolorowa, ale to akurat można przeboleć. Bardziej mnie boli to, że zrezygnowali z systemu osłon z DoW2 ponieważ fajnie się on prezentował. Ogólnie mówiąc te informacje dotychczas pokazane nie zrobiły na mnie wrażenia.

04.05.2016 12:15
4
odpowiedz
zanonimizowany871976
78
Generał

Prawdę powiedziawszy w kampanii single player wołał bym kierować mniejszym oddziałem, tak jak to było w DoW2.
Można było by wtedy skupić się bardziej na taktyce, otoczeniu oraz całej historii.
Rozbudowa baz i walki na wielką skalę mogły by pozostać w trybie multi, które to elementy pasują tam idealnie.

No cóż, na razie i tak nie wiadomo jak to będzie finalnie wyglądać i tak czy siak, czekam z niecierpliwością :)

04.05.2016 12:59
5
2
odpowiedz
zanonimizowany699497
105
Konsul

Dobrze, że wracają bazy. DoW II znacznie mniej mi się podobał. Taka hybryda najlepszych elementów dwóch poprzednich części może się udać.

Żałuję jedynie, że znowu nie ma Chaosu w podstawce.

04.05.2016 13:00
.:Jj:.
6
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Również uważam że osłony dodawały taktycznej głębi rozgrywce.

04.05.2016 14:20
7
odpowiedz
Lipton07
95
Pretorianin

System walk w pierwszym Dawn of War przypadł mi odrazu do gustu, bo to klasyczny RTS.
Dawn of War II musiałem się przekonać, ale ma więcej dobrego niż złego, rozwój postaci i itemy w RTS to jest po prostu fajne!

Nie mogę się doczekać i jeszcze ten Błędny Rycerz na screenach. Czekam!

04.05.2016 14:39
8
odpowiedz
verify
207
Generał

MI tez bardziej podobaly sie bazy z jedynki, wiec wiadomosc dobra.

04.05.2016 14:41
.:Jj:.
9
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Jedno drugiego nie wyklucza. Można mieć kompletny system baz i system osłon. Jedno z drugim nie ma żadnego związku.

Tak samo jak można mieć normalne drzewko technologiczne jednostek, piechoty pojazdów i statków, jak i system bohaterów których się leveluje, dobiera, ulepsza i wyposaża w sprzęt.

04.05.2016 16:09
Laston
10
2
odpowiedz
Laston
157
Chaos Lord

A ja jestem zawiedziony, że nie ma Chaosu :(

04.05.2016 16:10
koobun
11
odpowiedz
koobun
42
wieszak

Ja również.

04.05.2016 16:12
👍
12
odpowiedz
Murabura
161
Generał

"Powrócą znane z pierwszej części mechanizmy budowy baz. Gracz będzie musiał konstruować generatory energii oraz zajmować specjalne punkty na mapach, co zapewni mu surowce potrzebne do szkolenia jednostek i produkcji maszyn."
no i w tym momencie mnie kupili ;) brakowalo mi "klasycznosci" w DoW II bo jednak rozbudowa bazy to dla mnie podstawa w RTS z racji tego ze wychowalem sie na strategiach lat 90.

04.05.2016 22:43
13
odpowiedz
Nieprzyjaciel
42
Centurion

jednostki kolorowe zrobili zeby dzieciaki mogly grac tylko nie pomysleli ze dorosli gracze za to zrezygnuja a doroslych jest wiecej

04.05.2016 22:49
koobun
14
odpowiedz
1 odpowiedź
koobun
42
wieszak

Widziałeś kiedyś figurki?

04.05.2016 23:42
14.1
zanonimizowany871976
78
Generał

No ale kolory troszkę za jaskrawe mimo wszystko. Jednak wiele rzeczy jeszcze i tak ulegnie zmianie.

04.05.2016 23:03
15
odpowiedz
Wycior, M D.
6
Konsul

Tylko trzy rasy... Wyczuwam day 1 DLC z Grey Knights dla preorderów. Kolejne rasy w dodatkach.

05.05.2016 07:55
Doviculus
16
1
odpowiedz
Doviculus
9
Legionista

Ale przecież o to chodzi w Warhammerze. Ten mroczny i poważny świat charakteryzuje się takimi kolorami i to tworzy unikalny klimat. A na dodatek w gameplay'u się to sprawdzi, ponieważ łatwiej rozróżnisz jednostki na polu bitwy.

16.06.2016 20:40
AciDrinker
17
odpowiedz
AciDrinker
37
Chorąży

Mnie tylko martwi obecność jedynie trzech ras. Owszem - dzięki temu łatwiej będzie uzyskać balans w PvP (co mnie akurat mało interesuje, chyba, że rozgrywki co-op czy też cudowny tryb przetrwania z dwójki). To co się udało osiągnąć z ilością dostępnych frakcji w części pierwszej było cudowne. Oby tylko jak najszybciej dołączył Chaos, Tau (moi ulubieńcy), Nekroni, Dark Eldars i Tyranidzi. O Adeptus Mechanicus to pewnie będę tylko mógł pomarzyć .....

Co do tej nowej kolorystyki to zupełnie nie rozumiem płaczu niektórych, mogę się już w tym momencie założyć, że w dniu premiery będą dostępne filtry graficzne czyniące grę bardziej mroczną, przytępiające kolory. Pewnie w pewnym stopniu będzie można to też osiągnąć w narzędziu do malowania armii - bo jakoś nie wierzę, że tego może zabraknąć. Ja tam zawsze też robiłem swoją armię mocno jaskrawą i pstrokatą. Najważniejsze, żeby świat i otoczenie, mapy i misje zrobili mroczne, ponure, brudne, brutalne i klimatyczne.

Zbliżenie stylu 3jki do pierwszej części niezwykle mnie cieszy gdyż to właśnie jedynka zawładnęła mym sercem. Zdecydowanie wolę klasyczne RTSy z rozbudową bazy itd. Brak systemu osłon z dwójki to oczywista strata ale wydaje mi się, że styl tej części ma być inny - to mają być szybkie i masowe boje większych oddziałów i po prostu nie wiem czy byłby czas na tego typu taktyczne zabawy, chociaż czemu nie ? Jeżeli gra będzie wspierała mody to już fani dopieszczą ją po swojemu ;) Moim zdaniem do całego panteonu gier z uniwersum W40k powinien dołączyć taktyczna strategia turowa w stylu xcom. No nie mogę się po prostu doczekać na tego nowego DOWa !

post wyedytowany przez AciDrinker 2016-06-16 20:44:47
Wiadomość Warhammer 40.000 Dawn of War III - nowe konkretny odnośnie bohaterów, baz i systemu osłon